26 Σεπτεμβρίου 2010

Βασίλης Αξελής – Ανακοίνωση υποψηφιότητας για δημοτικός σύμβουλος

Αναρτήθηκε από… kamena voyrla blogger

ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

Αγαπητοί μου συμπατριώτες-συμπατριώτισσες,

Με αυτή την επιστολή μου, θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι αποφάσισα να "εκτεθώ" στις προσεχείς Δημοτικές εκλογές ως Δημοτικός σύμβουλος στον διευρυμένο Δήμο Στυλίδας.

Όπως θα έχετε διαπιστώσει, μέχρι σήμερα προσπάθησα να εργαστώ, κάνοντας ότι ήταν δυνατόν προς την κατεύθυνση της ενότητας για τη κάθοδο ενός και μόνο ψηφοδελτίου από τον χώρο του ΠΑΣΟΚ .
Προσπάθησα έστω και στο "πάρα πέντε" να πείσω τον κομματικό μηχανισμό να μη δοθεί στήριξη σε κανέναν συνδυασμό αλλά να αφήσουν τις τοπικές κοινωνίες να αποφασίσουν.
Δυστυχώς όμως όλες αυτές οι προσπάθειες έπεσαν στο κενό.
Ο πολιτικός χώρος που ανήκουμε δείχνει μια απίστευτη ικανότητα ορισμένες φορές να εμμένει σε παρελθοντικές επιλογές, χωρίς να ακούει την φωνή των τοπικών κοινωνιών.

Τώρα, κύριο μέλημά μου θα είναι τουλάχιστον να μην επικρατήσουν πολωτικά φαινόμενα.

Προσωπική μου επιλογή είναι να στηρίξω τον συνδυασμό ΕΝΟΤΗΤΑ-ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ της νυν Δημάρχου κ.Αλέκας Καραγεώργου -Σχορετσανίτη γιατί εκτίμησα τη στάση της και τις προσπάθειές της να ενώσει έναν κατακερματισμένο χώρο ιδιαίτερα στη Πελασγία .

Ένας επιπρόσθετος λόγος είναι ότι διαπίστωσα ότι η νυν Δήμαρχος γνωρίζοντας πολύ καλά τις απαιτήσεις του Καλλικράτη επιδιώκει το ψηφοδέλτιο να απαρτίζεται από άτομα με πείρα, γνώσεις και προπάντων θέληση για έναν ενιαίο δήμο χωρίς τοπικισμούς και κομματικές δεσμεύσεις.

Άλλωστε η Αυτοδιοίκηση θα πρέπει -σε κάθε περίπτωση- να είναι διεκδικητική και μακριά από κομματικές χαλιναγωγήσεις.

-Σε αυτή τη μάχη δεν υπάρχουν εχθροί και αντίπαλοι.
-Σε αυτή τη μάχη υπάρχουν μόνο πολλά τοπικά προβλήματα που περιμένουν άμεσα λύση.
-Σε αυτή τη μάχη είμαι ευτυχής που μαζί μου είστε όλοι εσείς !

Βασίλης Αξελής
Πελασγία

Δεν υπάρχουν σχόλια: