24 Μαΐου 2010

Απάντηση σε σχόλιο του ‘ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ’

Αναρτήθηκε από… kamena voyrla blogger

Επιστολή αναγνώστη

Αγαπητέ φίλε,
Δεν χρειάζεται να συνομοσιολογήσω όπως κάποιοι θα πουν για να ερμηνεύσω τον λόγο πού οδήγησε την παιδεία στην σημερινή της απαξίωση. Είναι προφανής .Η σχέση εργασίας Κεφαλαίου και η εκμετάλλευση των μέσων παραγωγής με απώτερο σκοπό την μεγιστοποίηση του κέρδους έχουν οδηγήσει αντί αυτή η σχέση να εξυπηρετεί ανθρώπινες ανάγκες πού έχουν να κάνουν με την βιωματικότητα του λιγοστού χρόνου πού έχουμε σ αυτήν την μοναδική ζωή να αντιμετωπιζόμαστε σαν καταναλωτικά ζόμπι απ΄ τα οποία αυτοί που εκμεταλλεύονται τα μέσα παραγωγής να κάνουν ακόμα περισσότερο κέρδος και κατά συνέπεια Κεφάλαιο. Το κυρίαρχο μέσο για να μην κεφτόμαστε εμείς φτιάχνοντας καταναλωτικό υποσυνείδητο είναι η απαξίωση της παιδείας . Αυτό έχει σαν συνέπεια όταν δεν υπάρχει παιδεία σε όλα τα πράγματα της ζωής μας να δεχόμαστε με ευκολία ότι μας δώσουν. Από τη τροφή μεταλλαγμένη η μη. Μέχρι την μουσική τον έρωτα την εργασία την γνώση την φαντασία .Για δες την διαφορά καταναλωτικής συνειδητότητας του έρωτα μέσα από την Πανταζίδιο μουσική άποψη΄΄Θα κάνω έρωτα μαζί σου με Τηλεπάθεια’’ και την πραγματική την ουσιαστική της ζωής’ ‘’Σ αγαπώ γιατί είσαι ωραία σ αγαπώ γιατί είσαι εσύ’’. Το πρώτο χρειάζεται παιδεία σαν αυτή πού έχουμε για να υπάρχει το άλλο χρειάζεται μια άλλη παιδεία πού να εξυπηρετεί πραγματικές ανθρώπινες ανάγκες παιδεία πού να εξυπηρετεί την ίδια την ουσία της ζωής. Να γιατί η παιδεία είναι ο μόνος τρόπος κάποιοι να χάσουν τον ύπνο τους.


Στάθης Ανδρικόπουλος

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Νομίζεις ότι το μοναδικό πρόβλημα της παιδείας είνια η στροφή προς τις επιχειρήσεις; το βλέπεις αυτό στο σχολείο της γειτονιάς σου; εδώ στη γειτονιά μου(Αθήνα) δεν το βλέπω. Βλέπω αντίθετα στο όνομα της συνδικαλιστικής λογικής "όλοι είναι ίσοι, και κανείς δεν πρέπει να ελέγχεται" να μαθαίνουν τα παιδιά μας δάσκαλοι συχνά ανίκανοι να ασκήσουν το λειτούργημα. Και κράτος που αδιαφορεί πιο πολύ παρά ωθεί στην αγκαλιά των επιχειρήσεων.