24 Μαΐου 2010

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΗΣ ΕΛΜΕ-ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ

Αναρτήθηκε από… kamena voyrla blogger

Θά ήθελα νά πώ στόν Ανώνυμο αλλά Αξιόλογο Εκπαιδευτικό (κατά δήλωση του),οτι δέν είμαι Μηδενιστής,δέν ισοπεδώνω τά πάντα,είμαι γονέας μαθητού Β Λυκείου (Καμένα Βούρλα).Σίγουρα λοιπόν υπάρχουν ΔΑΣΚΑΛΟΙ(φαντάζομαι νά καταλαβαίνετε τήν βαρύτητα του ΔΑΣΚΑΛΟΣ),
Οπως άλλωστε αξιόλογοι υπάλληλοι υπάρχουν σέ όλους τούς χώρους.Δέν είναι αυτοσκοπός νά αντιπαρατεθώ μαζί σας,Αλλά στήν προκειμένη περίπτωση λειτουργείτε Συντεχνιακά ! ! Θά περίμενα νά καταδικάσετε τά φαινόμενα σήψης πού επικρατούν στά Σχολεία μας,Οπως καί Εγώ καταγγέλω εγγράφως πρός κάθε κατεύθυνση:Υφυπουργεία,Υπουργεία,Αντιπρόεδρο καί Πρόεδρο τής Κυβέρνησης(Μπορώ κάλλιστα νά σάς στείλω αντίγραφα),κάθε παρατυπία που συμβαίνει στόν Εργασιακό μου χώρο.

Τό ότι εργάζεστε σκληρά είναι καθήκον σας καί υποχρέωση και δέν χρειάζεται νά τό αναδεικνύουμε γιά λήψη ευσήμων και εντυπωσιασμό.Επιλογή σας καί επιλογή μου νά βρεθούμε στόν Δημ.Τομέα καί αυτονόητο λοιπόν νά κάνουμε στό έπακρον όσο καλυτερα μπορούμε αυτό γιά τό οποίο έχουμε επιλεχθεί.

ΦΙΛΙΚΑ

Ζαγγανάς Νίκος

Δεν υπάρχουν σχόλια: