18 Μαΐου 2010

ΔΗΛΩΣΗ ΒΟΥΛΕΥΤΗ κ. ΧΡ. ΣΤΑΪΚΟΥΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ "ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ"

Αναρτήθηκε από… kamena voyrla blogger


ΔΗΛΩΣΗ Χρήστου Σταϊκούρα Βουλευτή Φθιώτιδας Ν.Δ.

Λαμία, 17.05.2010

Κατά την πεποίθησή μου στο, πράγματι, μεγάλης σημασίας ζήτημα της νέας αρχιτεκτονικής της Αυτοδιοίκησης, και ιδιαίτερα στη χωροταξική δομή των νέων Δήμων του Νομού Φθιώτιδας, τον πρώτο λόγο θα πρέπει να έχει η κοινωνία της κάθε περιοχής.
Ως Βουλευτής σέβομαι τη βούληση της κάθε τοπικής κοινωνίας και των συλλογικών οργάνων / φορέων της.
Κοινωνία και όργανα τα οποία όμως[.....]

αγνοήθηκαν κατά τη διάρκεια επεξεργασίας της σχετικής πρωτοβουλίας.
Ως εκ τούτου, λυπάμαι που σ’ αυτή τη διαδικασία δεν μπορώ να προσεγγίσω θετικά ρυθμίσεις που αποπνέουν προχειρότητα στο σχεδιασμό και που μερικές φορές αγγίζουν τα όρια της φαιδρότητας.
Οι μεγάλες μεταρρυθμίσεις για να πετύχουν τους στόχους τους απαιτούν προσεγγίσεις οι οποίες θα πρέπει να εδράζονται σε ορθολογικά, κοινωνικά και οικονομικά, κριτήρια, και όχι να μετατρέπονται σε ασκήσεις μικροπολιτικής «κοπτοραπτικής».

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ποια είναι η θέση σας κύριε Σταικούρα για την νέα ονομασία του δήμου Καμένων Βούρλων?

Τα ευχολόγια και τις αοριστολογίες τις βαρεθήκαμε από τους πολιτικάντηδες του νομού μας. Δεν σας βλέπω να παίρνεται σαφή θέση.

Μήπως θέλετε και εσείς η ονομασία να είναι απλά δήμος Μώλου?
Αν όχι βγες να κάνεις δήλωση, διαφορετικά είσαι στην μαύρη λίστα.

Ανώνυμος είπε...

Φιλε εισαι τραμπουκος και γραφικος..Για να μην πω τιποτα αλλο.Ποιος εισαι εσυ ρε μεγαλε που απειλεις οποιον δν υποστηριζει με τον τροπο που θες εσυ τα Καμενα Βουρλα?Δν φτανει που πηρατε την εδρα χωρις να εχετε καμια απολυτως υποδομη..μιλας και για το ονομα?Που θα στεγασετε το ναο Καλλικρατικο Δημο?Θα νοικιασουμε κτηρια?Ειστε ενα ματσο καφετεριες και ενοικιαζομενα δωματια..Ξεκοληστε,δεν ειστε Μπερβελυ Χιλς.Και να αρχισετε να συνειδητοποιειτε οτι δν θα βγαλετε ποτε μα ποτε Δημαρχο απο τα Καμενα Βουρλα..Ετσι για να προσγειωθειτε κυριοι!!

Ανώνυμος είπε...

Μπα! Με κατηγορείς φίλε μου για κάτι που και εσύ κάνεις απροκάλυπτα! ??

Και εγώ όπως και εσύ θέλουμε για ονομασία του δήμου το όνομα του χωριού μας.

Πως προκύπτει ότι εγώ είμαι τραμπούκος και γραφικός ενώ εσύ είσαι υπεράνω και γαμάουα???
Τα ίδια σκατά τοπικιστές του κερατά είμαστε και οι δύο, απλά εγώ έχω την ωριμότητα να το δω και να το γράψω ενώ εσύ μένεις στις κατηγορίες.

Ανώνυμος είπε...

[[ΤΟ ΔΙΑΙΡΕ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕ ]]
ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΕΧΕΤΑΙ ΞΕΧΑΣΕΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΤΕΡΟς ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΟΠΙΚΙΣΜΟΥ
ΚΥΡΙΟΙ ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΤΑΖΟΥΝΕ ΛΑΓΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΤΡΑΧΕΙΛΙΑ ΕΚΕΙ ΣΑΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ Η ΤΟΥ ΑΤΟΜΙΚΟΥ [[ΤΟΠΙΚΟΥ]] ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΣ
Ο ΡΕΓΚΙΝΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΕΙ ΔΙΣΑΡΕΣΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΠΟΥΘΕΝΑ
Ο ΡΕΓΚΙΝΙΩΤΗΣ