13 Μαρτίου 2010

Τι έχει να κρύψει ο Δήμαρχος του δήμου Αμφίκλειας από τα ΜΜΕ?

Αναρτήθηκε από… kamena voyrla blogger

Γιατί απαγορεύτηκε στην εφημερίδα “ΠΑΡΝΑΣΣΟ” να κάνει σωστά τη δουλειά του;

Παρέμβαση του Δημάρχου Αμφίκλειας κατά παράβαση του κανονισμού Την Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2010, κατά τη διάρκεια του Δημοτικού Συμβουλίου Αμφίκλειας, 20’ μετά την έναρξή του, ο Δήμαρχος Καθηγητής Πανεπιστημίου κ. Ιωάννης Τσιτσιπής μου ζήτησε να σταματήσω να ηχογραφώ με το δημοσιογραφικό μου μαγνητόφωνο σημεία της Συνεδρίασης, διότι όπως διατύπωσε δεν έχω το δικαίωμα χωρίς προηγούμενη άδεια του Προέδρου και στο εξής να κρατώ χειρόγραφες σημειώσεις...

Σε ερώτησή μου προς τον Πρόεδρο του ΔΣ. Αμφίκλειας κ. Γεώργιο Κανήρο ενώπιον του
Σώματος, σε ποιό σημείο του Κώδικα αναφέρεται αυτή η απαγόρευση, μου δήλωσε ότι “τον βρίσκω ανενημέρωτο”.

Ο Εκδότης της εφημερίδας Παρνασσός

-------------------------------------------------------------------
Έτσι για τα πρακτικά σας, μιας και είχαμε παρόμοιες συμπεριφορές στον δήμο μας, διαβάστε εδώ το σχετικό άρθρο


Δεν υπάρχουν σχόλια: