28 Φεβρουαρίου 2010

Τσαούσα - Η προαγωγή μου και όχι μόνο ...

Αναρτήθηκε από… Τσαούσα

Αγαπητοί φίλοι, με χαρά σας ανακοινώνω πως το blog itsaousa πήρε προαγωγή.

Από την Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου τα κείμενα του (τα δικά μου κείμενα για την ακρίβεια, γιατί το blog από μόνο του ούτε για κατούρημα δεν πάει)
θα δημοσιεύονται στο νέο ενημερωτικό portal
THE INSIDER (κλικ)
που παρουσιάζεται σε παγκόσμια πρώτη, τη συγκεκριμένη ημερομηνία.


Και θα ρωτήσει ο περίεργος:
-Είσαι δημοσιογράφος;
-Όχι.
-Και τι δουλειά έχεις στο ενημερωτικό site;
-Λογαριασμό θα σου δώσω;

Θα του δώσω λογαριασμό όμως, γιατί οι περίεργοι είναι και επίμονοι.
Ξέρω από μένα.

Στο site, εκτός από τα άρθρα και τα ρεπορτάζ διακεκριμένων δημοσιογράφων, ειδήσεις και αναλύσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο, με συνεργάτες ανταποκριτές, θα φιλοξενούνται κείμενα κάποιων εκλεκτών bloggers, με τους οποίους θα έχω την τιμή να μοιράζομαι τη σελίδα των blogs.
Φυσικά εγώ θα γράφω καλύτερα από όλους, αλλά αυτά δεν λέγονται δημόσια.

Η ουσία είναι πως τα κείμενα μου θα αναρτώνται πρώτα στο TheInsider, και ύστερα εδώ.
Οπότε, όποιος βιάζεται να τα διαβάσει, ας περνάει μια βόλτα από το site.
Άλλωστε, αν δεν του αρέσει κάποια ανάρτηση μου (λέμε τώρα), θα μπορεί να διαβάσει εκατοντάδες άλλα σημαντικά και ενδιαφέροντα θέματα.

Μια γεύση από το site στο βίντεο που ακολουθεί.


Δεν υπάρχουν σχόλια: