08 Νοεμβρίου 2010

H επόμενη – των εκλογών – μέρα!

Αναρτήθηκε από… Unknown

Προτίμησα να παραμείνω σιωπηλή κατά της διάρκεια αυτής της τραγελαφικής εκλογικής εκστρατείας. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχω άποψη, κρίση και κυρίως μνήμη.

Ακούγοντας τους πολιτικούς, τοπικούς και μη, δημοσιογράφους και αναλυτές, όλη αυτήν την περίοδο, μια εικόνα μου ερχόταν συνεχώς στο μυαλό.

Είναι του Αποστόλου Γεωργίου, τα έργα του οποίου αγαπώ ιδιαίτερα. Ονομάζεται “Καταπίεση”.

Αντισταθείτε σ' αυτούς που θέλουν να σας περιορίσουν την σκέψη.

Αντισταθείτε στον φόβο.

Αθηνά Δράκου

13 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

μπραβο αθηνα,πολυ καλο ,θα το θυμαμαι

Ανώνυμος είπε...

Όσο οι πολίτες διατηρούν πελατειακές σχέσεις με τους ''πολιτικούς'',τόσο οι ''πολιτικοί'' θα τους βάζουν το μαχαίρι στο λαιμό. Ειλικρινά λυπάμαι αυτούς τους δόλιους τους εργαζόμενους που κάτω από το φάσμα της απόλυσης, υποκύπτουν σε κάθε είδους εκβιασμό.Τί μπορούν όμως να κάνουν; Όταν η χατζάρα κρέμεται πάνω απο τα κεφάλια τους, το μόνο που δεν τους ενδιαφέρει είναι ποιός θα βγεί δήμαρχος. Όμως......

Ανώνυμος είπε...

Προσωπικά δεν Ελπίζω σε κανέναν. Όποιος και να βγει την Κυριακή.
Ήδη σούπα είναι έτοιμη , και καυτή.
(την έβγαλε η κάλπη)
απολαύστε τώρα 3.5 χρόνια στα οποία θα δείτε πολλά. Και εσύ blogger θα έχεις να γράφεις.

Unknown είπε...

Φίλοι μου,

Στο χέρι μας είναι - με την ψήφο μας ή χωρίς αυτή - να βγεί το όνομά τους ή όχι απο την κάλπη.

Καταννοώ την θέση των εργαζομένων, αλλά κάποτε πρεπει να σταματήσει αυτή η λεγόμενη 'πελατειακή σχέση'. Διαφορετικά δεν μπορεί να υπάρξει μελλον ουτε για την περιοχή μας, ουτε για την Ελλαδα.

Δεν είμαστε πρόβατα να μας σέρνουν πότε απο δω και ποτε απο κει. Ειμαστε σκεπτόμενα όντα, ελεύθεροι και ικανοί να κρίνουμε και να αποφασίσουμε εμεις - και μόνο εμεις - για το μελλον μας.

Αντισταθείτε λοιπόν!

Ανώνυμος είπε...

Όσον αφορά τους εργαζόμενους που αναφέρεστε, άλλο να μην εκφράζομαι κομματικά ή πολιτικά, δημόσια στο χώρο της εργασίας και άλλο να μην τολμώ να υπερασπιστώ τα πολιτικά μου πιστεύω, ψηφίζοντας. Αλλά αφού ανέχονται και υποκύπτουν σ' αυτή την κατάσταση οι ίδιοι, εμάς μας λυπεί και μας περισσεύει. Ελπίζω ότι θα βρεθεί ο πρώτος που θα αντισταθεί, βάζοντας την αξιοπρέπειά του πάνω από τον εκβιασμό. Για ένα να είναι σίγουρος. Από κει και μετά δεν θα μείνει ποτέ μόνος του. Άλλοι θα απομονωθούν, μιά για πάντα.

Ανώνυμος είπε...

Θα ή8ελα μέσα απ'ο την καρδιά μου να ευχαριστήσω τις ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ & ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ γιατί μου επιβεβαίωσαν (υπενθύμισαν μπορω να πω) για ΑΚΟΜΑ μια φορά το πόσο τομάρια είναι οι παλαιότεροι Έλληνες και πόσο τομάρια προσπαθούν να κάνοθν και τα ίδια τους τα παιδιά... Οι υπόλοιποι νέοι Έλληνες με την αδιαφορία τους "δείχνουν" πάρα πολλά από αυτά που πρεόξειται να συμβούν στο μέλλον... Μακάρι να μην με διαψεύσουν. Μακάρι να μην "λυγίσουν" και αυτοί στους πειρασμους...

Ανώνυμος είπε...

Θα έρθει φίλε μου και η ώρα της εξεγερσης, της ανατροπής η ώρα της της αξιοπρέπειας. Φαίνεται πως στις εκλογές που έγιναν, επικράτησε μόνο η τρομοκρατία του εκβιασμού. Μην ξεχνάς όμως οτι κάποια στιγμή και αυτοί οι άνθρωποι που τώρα έσκυψαν το κεφάλι μπροστά στο φόβο της απόλυσης, αύριο θα εκδίκηθούν αυτούς που τους εκμεταλεύτηκαν.Ο αδικημένος δεν ξεχνά ποτέ.

Ανώνυμος είπε...

Αφήστε τα πικρόχολα σχόλια σας για τους εργαζομένους γιατί και εγώ θα θυμηθώ τα ρουσφετάκια με τις μετατάξεις από ΠΖ σε ΥΠ ή και ΠΝ που για να βγάλουν την υποχρέωση και με διάφορες υπόγειες πιέσεις ψηφισαν Τετρι!!! Ξέρεις τι είναι να περνάς την θητεία σου κοντα στο σπίτι σου και να την βγάζεις λαδι???????????????????
Φτύστε λοιπόν την ΚΑΡΑΜΕΛΑ σας με του καταπιεσμένους εργαζόμενους και ΚΑΤΑΠΙΕΙΤΕ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΣΑΣ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΟΥ ΣΑΡΩΘΕΙΤΕ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΣΩΣΤΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ 12.24.
ΕΥΚΟΛΑ ΞΕΧΝΙΕΤΑΙ Η ΠΑΣΟΚΑΡΑ ΚΑΙ Ο ΣΙΜΗΤΙΣΜΟΣ?

Ανώνυμος είπε...

o πλήρως ανεξάρτητος μονάρχης μίλησε!!! άσε ρε το πασοκ στη μπάντα γιατί θες και τις ψήφους του παταργιά για να εκλεγείς!! εκτός αν θεωρείς ότι ο παταργιάς δεν είναι πασοκτζής αλλά... η νεα ανερχόμενη δύναμη στη χώρα...

Athena είπε...

Προς τους τρείς τελυταιους ανώνυμους φίλους (12:24, 12:41, 12:42)

Δεν διαβάσετε ή δεν καταλάβατε τίποτα.... ουτε απο το ποστ, ουτε απο τα σχόλια των παραπανω.

Ξαναπροσπαθήστε

Ανώνυμος είπε...

Εγώ την υποχρέωση την έβγαλα

Είμαι από αυτούς που πιέστηκαν βάναυσα.

Ναι ναι για τις δημοτικές εκλογές να ψηφίσω κάποιον από τους τέσσερις υποψήφιους.
Πιέστηκα και από τον ίδιο τον υποψήφιο και από τους συμβούλους του και από ‘άλλους’.
Δεν με τιμάει αυτό αλλά τι να κάνω, έτσι είναι. Έχω και παιδιά, οι δουλειές είναι λίγες και η τρομοκρατία έπιασε τόπο σε εμένα και σε πολλούς άλλους.
Δεν τιμάει ούτε και αυτούς αλλά αυτούς τους έχει μάθει ο κόσμος.

Αυτοί είναι χειρότεροι και από τους χωροφύλακες στη χούντα.

Την έβγαλα την υποχρέωση όμως, το έριξα εκεί που μου είπαν, σταύρωσα και αυτούς που έπρεπε και όλα τελείωσαν.

Τώρα όμως θα ψηφίσω αυτό που θέλω εγώ. Θα ψηφίσω σύμφωνα με αυτό που πιστεύω εγώ και δεν θα ακούσω κανέναν.
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ

Athena είπε...

Σ’ ευχαριστώ πολύ φίλε μου (10:26 πμ, Νοέμβριος 09,2010), για την ειλικρίνεια και κυρίως για αυτό το ‘ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ’.

Ισως τελικά υπάρχει ακόμη ελπίδα.