13 Απριλίου 2010

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΡΚΤΣΑΙΟΣ - ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΟΥ ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΜΕΝΩΝ ΒΟΥΡΛΩΝ!

Αναρτήθηκε από… kamena voyrla blogger

Αποκακλυπτικος και ειλικρινης ο πρωην αντινομαρχης και υποψηφιος βουλευτης της Νεας Δημοκρατιας Δημητης Αρκιτσαιος στο χτεσινο κεντρικο δελτιο του FM-1।Οπως τονισε το τελευταιο χρονικο διαστημα γινεται δεκτης προτασεων απο κατοικους της Βορειας Λοκριδας προκειμενου να κατελθει υποφηφιος Δημαρχος του διευρυμενου Δημου Καμενων Βουρλων

"Ειναι μια προκληση και επειδη θεωρω οτι εχω τη δυνατοτητα να προσφερω στην ιδιαιτερη πατριδα μου δεν κρυβω οτι το μελετω και το συζητω με συμπολιτες μου।Πρωτα ομως θελω να δω σε καθε λεπτομερεια του το νεο Νομο και τοτε θα παρω την οριστικη μου αποφαση..." ειπε ο κ.Αρκιτσαιος.

Αξιζει να σημειωθει οτι κομματικοι κυκλοι της ΝΔ που ρωτηθηκαν σχετικα απαντησαν θετικα ως προς την στηριξη υποψηφιοτητας Αρκιτσαιου για το νεο Δημο.

lamiafm1.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: