18 Μαρτίου 2009

Είμαι μια κουκουλοφόρος. Συλλάβετε με!

Αναρτήθηκε από… Unknown

Το παραδέχομαι ! Είμαι ένοχη !

Μου αρέσουν τα ρούχα με κουκούλες. Φοράω κουκούλες. Δεν το’χα από πάντα το χουι, μου πρόεκυψε τα τελευταία χρόνια και σε μεγάλη σχετικά ηλικία. Λίγο τ' απωθημένα από τα παιδικά μου χρόνια – η μαμά πάντα επέμενε να ντύνομαι σαν «μαντάμ» - λίγο το επαναστατικό μου spirit, που ενισχύθηκε από παρέες και διαβάσματα, είμαι και λίγο geek……, ε δεν ήθελα και πολύ να το πάθω το τραύμα η γυναίκα.

Αλλά και από αισθητικής άποψης έχω διαπιστώσει ότι η κουκούλα αναδεικνύει την γυναικεία προσωπικότητα, της προσδίδει έναν αέρα μυστηρίου που αρέσει τόσο πολύ στο ανδρικό φύλο. Έχω αποδείξει, με αληθινά δεδομένα και στατιστική έρευνα, ότι από τότε που άρχισα να φορώ κουκούλα, οι θαυμαστές μου έχουν αυξηθεί με….. γεωμετρική μάλιστα πρόοδο.

Μάλιστα, είναι τέτοιο το πάθος μου με τις κουκούλες που ακόμη και το avatar μου στην Second life φορεί κουκούλα.

Είναι λοιπόν φυσικό, μετά τα τελευταία γεγονότα και ανακοινώσεις να με διακατέχει μια ανησυχία, σε σημείο μάλιστα που δεν μπορώ να κοιμηθώ το βράδυ. Τα μάτια μου έχουν γεμίσει μαύρους κύκλους από την αϋπνία και έτσι αναγκάζομαι να κατεβάζω πιο χαμηλά την κουκούλα μου για να κρύβω το πρησμένο από το κλάμα πρόσωπο μου.

Φοβάμαι πια να κυκλοφορήσω στο δρόμο, ενώ σοβαροί προβληματισμοί και ανησυχίες με κατακλύζουν και στερεύουν την φαντασία και δημιουργικότητα μου.

Λες να με περάσουν για αναρχική?

Μήπως είμαι μια από αυτούς τους «γνωστούς αγνώστους» και δεν το’ χω ακόμη καταλάβει.

Μήπως πρέπει να καταργήσω την κουκούλα και ν’ αρχίσω να φορώ μαντίλα?

Μήπως πρέπει να πάρω τα βουνά και τα όρη για να γλυτώσω από τους νομοθέτες και κυβερνώντες, και εγώ και η κουκούλα μου.

Μήπως να παραμείνω μόνιμα στην Second Life? Αλήθεια…… εκεί επιτρέπεται ακόμη να φοράμε κουκούλα?


Απο την ATHENA


Επιστροφή στην αρχική σελίδα

Δεν υπάρχουν σχόλια: