27 Ιουλίου 2011

Μεγάλη προσοχή, κλέβουν πάλι βάρκες

Αναρτήθηκε από… kamena voyrla blogger

Νέο κρούσμα είχαμε σήμερα το απόγευμα στο λιμάνι του Καινούργιου.

Έχουν αποθρασυνθεί οι κλέφτες και δεν καταλαβαίνουν τίποτα.
‘Ντάλα μεσημέρι’ κλέψανε πάλι δυο ντεπόζιτα βενζίνης σπάζοντας τα καπάκια από τις βάρκες.

Λευκό IBIZA λοιπόν, με αριθμό κυκλοφορίας CΤ387 (βουλγαρικό) με επιβαίνοντες ένα ζευγάρι, σήμερα το απόγευμα 27/7, αφού έκλεψαν τα ντεπόζιτα τράπηκαν σε φυγή με ιλιγγιώδη ταχύτητα, αφού τους αντιλήφθηκε ο φύλακας του λιμανιού.

Νωρίτερα, είχαν παρατηρηθεί ύποπτες κινήσεις από ένα άλλο μπορντό μεγάλο αυτοκίνητο και ένα άλλο πράσινο

Ειδοποιήθηκε η αστυνομία και το λιμενικό, και αναζητούνται
(αν δείτε κάτι καλέστε την αστυνομία)

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΝΑΙ ΚΑΛΑ......ΚΑΛΕΣΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΧΘΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΥΠΟΠΤΟ ΟΧΗΜΑ ΜΕ ΑΛΒΑΝΙΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΜΕ 3 "ΜΟΥΤΡΑ" ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΤΟΜΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ.........

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΕΛΟΙΑ ΑΥΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.

Ανώνυμος είπε...

Η αστυνομία φίλε μου είναι πλέον μόνο για να προστατέυει τους πολιτικούς και κανέναν άλλον. Βλέπετε στις συγκεντρώσεις πόσες διμοιρίες των ματ υπάρχουν. Εκει γιατι δεν είναι μόνος του στο τμήμα ο ματατζής? Κατάντια......

Ανώνυμος είπε...

γιατι φιλε μου ειναι γελοια η απαντηση σου ειπε την αληθεια μηπως φταιει αυτος που καταντησανε την αστυνομια ετσι ????
η επρεπε να σου πει ψεμματα οτι θα ερθουνε και ακομα να περιμενεις
[[[το πρωι του βριζεται μπατσοι γουρουνια δολοφονοι και το απογευμα τους ζητατε να σας προστατεψουνε αυτα
ο ρεγκινιωτης

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΜΦΩΝΩ,ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ.........

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΝΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΚΑΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΙΣΤΟΡΙΑ....

Ανώνυμος είπε...

Ψιτ ψιτ,να σε πω,Ο Μάκης το κάνει για να εκθέσει τον Τετριμίδα. Ναι ρε στο λέω εγώ ο διαχειριστής έντιμα,λόγω τιμής,μα το ποδήλατο μου.

Ανώνυμος είπε...

όχι ρε το κάνει ο τέτρι για να αποπροσανατολίσει τις σκέψεις των δημοτών και να μην τον κατηγορούν για την καθαριότητα και τα άλλα. μα το τζιπ μου και το κυνηγητικό μου όπλο

Ανώνυμος είπε...

...οτι ειδους πολιτες εισαστε εσεις ετσι εχετε και την αναλογη αστυνομια, κυβερνηση κλπ...βριστε τους και μετα περιμενετε την βοηθεια τους, ωραιοι ειστε ελληναρες μου

Ανώνυμος είπε...

[ Ο ΡΕΓΓΙΝΩΤΗΣ ] Ο ΡΕΓΓΙΝΙΩΤΗΣ ΑΠΛΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΟΛΑ!ΡΕΓΓΙΝΩΤΗ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΠΛΑΣΤΩΝ? ΤΙΜΩΡΗΘΗΚΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ( ΑΓΙΟΣ)?

Ανώνυμος είπε...

ΑΓΙΕ ΑΝΘΡΩΠΕ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΠΡΟΦΥΛΑΚΙΣΤΕΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ

ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΠΟΥ ΘΑ ΚΡΙΝΩ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΕΓΩ ΤΟ ΡΕΜΜΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΘΑΡΙΣΕΙ ΑΠΟ ΘΕΜΑ ΥΓΕΙΑΣ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΔΙΚΑΙΩΣΥΝΗ

[[[[ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΤΑ ΚΑΜΜΕΝΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝΕ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΕΙΣΤΕ ΑΓΙΟΙ ΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΟΙΤΑΚΤΕΙΤΑΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ]]
Ο ΡΕΓΚΙΝΙΩΤΗΣ
[[ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕ ΠΡΟΚΑΛΕΙΤΑΙ]]

Ανώνυμος είπε...

καταρχήν για όσους δεν γνωρίζουν καλά τα πράγματα το Α.Τ Καμένων Βούρλων έχει περίπου μία δύναμη των 5 ατόμων. Δεν ξέρω αν είπα και πολλούς...

την αλήθεια σ είπε ο υπάλληλος..χωρίς αυτό να σημαίνει ότι φταίει αυτός...
άλλοι ειναι αρμόδιοι...
για τράβα ρώτα τους τι πρόβλημα αντιμετωπίζουν...δεν είμαι με τους μπάτσους...αλλα σε αυτήν την περίπτωση έχουν δίκιο...