19 Αυγούστου 2009

Παρέμβαση Καλλιώρα για τη χρέωση των πενταψήφιων SMS

Αναρτήθηκε από… kamena voyrla blogger

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Αθήνα, 19 Αυγούστου 2009

ΘΕΜΑ: Παρέμβαση Καλλιώρα για τη χρέωση των πενταψήφιων SMS

Κοινοβουλευτική παρέμβαση έκανε ο Βουλευτής Φθιώτιδας, κ. Ηλίας Καλλιώρας, αναφορικά με τα πενταψήφια SMS και τις υπέρογκες χρεώσεις που επωμίζονται οι παραλήπτες αυτών, εν αγνοία τους. Ειδικότερα, στην παρέμβασή του προς το αρμόδιο Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών, αναφέρονται τα ακόλουθα:

«κ. Υπουργέ,
Το τελευταίο διάστημα δέχτηκα παράπονα και καταγγελίες από έλληνες πολίτες, σε σχέση με τα πενταψήφια SMS «παγίδες» που ελάμβαναν. Μάλιστα, σχετικά πρόσφατα, ανάλογα τέτοια μηνύματα (αγνώστων) έφτασαν στα κινητά τηλέφωνα της συζύγου μου και το δικό μου.
Πολίτες μου κατήγγειλαν ότι αυτά τα SMS που ελάμβαναν, στη συνέχεια, «μεταφράζονταν» σε μεγάλη αύξηση του λογαριασμού των κινητών τους προς τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας: χωρίς αυτό να το γνωρίζουν εξαρχής ή με σημείωση-ενημέρωση από τους αποστέλλοντες των εν λόγω SMS «παγίδων».
Θα μπορούσαμε, κ. Υπουργέ, για παράδειγμα, να υποχρεώσουμε τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, ούτως ώστε να πληροφορούν τους χρήστες, ταυτόχρονα με την αποστολή τέτοιων πενταψήφιων SMS, ότι άνοιγμα του SMS ισοδυναμεί με αυτόματη χρέωση του λογαριασμού τους με συγκεκριμένο ποσό;

Παρακαλώ, μετά τα ανωτέρω, για τις δικές σας ενέργειες. Αναμένω σχετική ενημέρωση, για να ενημερώσω κι εγώ με τη σειρά μου τους καταγγέλλοντες χρήστες».

Επιστροφή στην αρχική σελίδα

Δεν υπάρχουν σχόλια: