31 Δεκεμβρίου 2009

Πάλι ανακρίβειες γράφουν οι ενεργοί πολίτες στο blog τους

Αναρτήθηκε από… kamena voyrla blogger

Επιστολή

Κύριοι

Με αφορμή δημοσίευμα της 31/12 του Blog των Ενεργών πολιτών ΚΒ, και σε ότι αφορά εμένα τον Νίκο Κοντοπάνο ως δημοτικό σύμβουλο έχω να δηλώσω τα εξής

1)Δεν έχω ψηφίσει στην Δημαρχιακή Επιτροπή την σύμβαση με τον εργολάβο Παπαλάμπρου
2)Δεν έχω ψηφίσει στο Δημοτικό Συμβούλιο την σύμβαση με τον εργολάβο Παπαλάμπρου
3)Δεν είχα καμία συνεργασία με Κεφάλα – Αντωνίου πρόσφατη η παλαιότερη
4)Δεν συμμετείχα σε καμία ίντριγκα ως στο δημοσίευμα σας αναφέρεστε

Είστε ψεύτες, συκοφάντες και προβοκάτορες και προσπαθείτε να βλάψετε την τιμή, την υπόληψη και την πολιτική μου πορεία.

Σας εγκαλώ να αποσύρετε τα ψευδή δημοσιεύματα σας, που αφορούν εμένα τον Νίκο Κοντοπάνο ως δημοτικό σύμβουλο, και να ζητήσετε τουλάχιστον συγνώμη.

Με τιμή

Νίκος Κοντοπάνος
Δημοτικός Σύμβουλος
Καμένα Βούρλα

Επιστροφή στην αρχική σελίδα

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Έρχεται ο Παπαλάμπρου με την Αστυνομία και τον δικηγόρο του από την Καλαμάτα.

Μάλλον σήμερα θα το κάνει το συμβούλιο ο Μάκης στις 7 για να μην πάει ο κόσμος.

Ανώνυμος είπε...

Μου φαίνεται ότι μας δουλεύει η αντιπολίτευση γιατί ζυτάει να γίνει Δ.Σ. παραμονή πρωτοχρονιάς και ενώ οι υπάλληλοι έχουν ξεσηκωθεί εδώ και 1 βδομάδα. Και ο Κοντοπάνος δε καταλαβαίνει ότι όσο είναι στην ίδια ομάδα με τους υπόλοιπους εκτίθεται ανεπανόρθοτα αφού οι προηγούμενοι ήτανε που έθρεψαν αυτή την ανωμαλία;

Ανώνυμος είπε...

Φίλε ανώνυμε 7,47 , βρίσκεσαι σε σύγχυση.
Από την πόλη έρχεσαι και στην κορφή κανέλα.
Άλλο blog διαβάζεις σε άλλο blog σχολιάζεις, άλλα θες να πεις και άλλα γράφεις.
Είσαι εκτός θέματος αν μη τι άλλο.

Ανώνυμος είπε...

ΜΑΓΚΕΣ ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΔΗΜΑΡΧΕΙΑ,ΣΑΣ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΤΕ ΑΠΟ ΕΝΑ UZI Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΦΕΚΑΤΕ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ.

Ανώνυμος είπε...

Το θέμα είναι ποιός θα πάρει το ΟΥΖΙ. Δήμαρχος και δημοτικοί σύμβουλοι ή ο κόσμος εναντίον όλων αυτών που παίζουν στη ρουλέτα τις τύχες του τόπου μας.

Ανώνυμος είπε...

Το πιο πιθανο ειναι να πάρουν κανα ΟΥΖΟ να πιουν (μερες που είναι) παρα να πάρουν ΟΥΖΙ... Όσο για τους συκοφάντες που γράφει ο κος Κοντοπάνος, ειναι οι γνωστοι άγνωστοι του τόπου μας που τόσα χρόνια χαίρονται με τον κατήφορο που έχουμε πάρει και τριβουν τα χέρια τους όταν βλέπουν τον συμπολίτη τους να καταστρέφεται!!!

ΕΓΩ