27 Ιουλίου 2009

"Βελτίωση της καθημερινότητας του πολίτη"

Αναρτήθηκε από… kamena voyrla blogger

Το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών στην Ηλιούπολη επισκέφτηκε το πρωί ο Κώστας Καραμανλής.Ο πρωθυπουργός ενημερώθηκε λεπτομερώς από τον υπουργό Εσωτερικών κ. Προκόπη Παυλόπουλο και τον υφυπουργό Εσωτερικών κ. Χρήστο Ζώη για τη λειτουργία των ΚΕΠ. Επίσης έδωσε την ταυτότητά του σε εργαζόμενη στο συγκεκριμένο ΚΕΠ προκειμένου να του βγάλουν ΑΜΚΑ (Αριθμός Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης).

Ο πρωθυπουργός σε δηλώσεις του υπογράμμισε ότι, τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών, που λειτουργούν σήμερα σε ολόκληρη τη χώρα, είναι υπηρεσίες κομβικής,καίριας σημασίας για τη μετάβαση της δημόσιας διοίκησης στην ψηφιακή εποχή, αλλά και για την άμεση εξυπηρέτηση του πολίτη.

Ο κ.Καραμανλής τόνισε πως πριν από πέντε χρόνια βάλαμε έναν στόχο: "να κάνουμε τη δημόσια διοίκηση πιο γρήγορη, πιο αποτελεσματική, πιο φιλική στον πολίτη. Μένουν, βεβαίως, να λυθούν πολλά χρόνια και διαρθρωτικά προβλήματα. Μένουν με απλά λόγια να γίνουν πολλά ακόμα, πολλά περισσότερα. Η πολιτική βούληση είναι δεδομένη, η αποφασιστικότητα αποδεικνύεται στην πράξη, η πραγματικότητα είναι ότι έγιναν και γίνονται σημαντικά βήματα προς την κατεύθυνση που όλοι θέλουμε και στοχεύουμε, ένα κράτος, μια δημόσια διοίκηση στην υπηρεσία του πολίτη".

Ο κ. Καραμανλής υπογράμμισε ότι ο θεσμός έχει την καθολική αναγνώριση και τη στήριξη των πολιτών και συνεχάρη τους εργαζόμενους γιατί, όπως είπε, αυτό το κεκτημένο οφείλεται σε μεγάλο βαθμό και στην δική τους συμβολή, στον τρόπο με τον οποίο διεκπεραιώνουν σημαντικές και κοινωνικές ευαίσθητες εργασίες, όπως πρόσφατα η απόδοση του Αριθμού Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης σε πάνω από 1,6 εκατ. πολίτες.

Το 2004, επισήμανε ο πρωθυπουργός, παραλάβαμε τα ΚΕΠ να λειτουργούν πρόχειρα και πειραματικά, χωρίς σταθερό νομικό καθεστώς και χωρίς εγγεγραμμένες πιστώσεις. Οι εκκρεμότητες αυτές αντιμετωπίστηκαν, πρόσθεσε ο κ. Καραμανλής, και σήμερα τα ΚΕΠ λειτουργούν ως Κέντρα Ολοκληρωμένων συναλλαγών δίπλα στον πολίτη, κοντά τον τόπο που κατοικεί ή εργάζεται. Διασφαλίζουν, πρόσθεσε, γρήγορη εξυπηρέτηση για 1.045 διαδικασίες που διεκπεραιώνουν για πολλές από τις οποίες αρκεί μόνο μία επίσκεψη, ενώ για πολλές άλλες υπάρχει η δυνατότητα υποβολής αίτησης μόνο με ένα τηλεφώνημα στον αριθμό 1500.


Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων

Επιστροφή στην αρχική σελίδα

Δεν υπάρχουν σχόλια: