24 Ιουνίου 2010

Η παρακμή της Δημοτικής αρχής των Καμένων Βούρλων

Αναρτήθηκε από… kamena voyrla blogger

Τόσο καιρό ο Δήμαρχος Καμένων Βούρλων προσπαθούσε να μας πείσει ότι ο Βιολογικός δουλεύει κανονικά, και μας έκανε επιθέσεις που γράφαμε το αντίθετο.
Τώρα απλά συμφωνεί μαζί μας κατά πως φαίνεται, σύμφωνα με την αναφορά που εξέδωσε ο ίδιος, ότι ο βιολογικός δεν δουλεύει σωστά, μια ανάσα παρακαλώ από την καλοκαιρινή περίοδο !!!
Δηλαδή αν δούμε να επιπλέουν στους δρόμους λύματα, θα μας λέει κιόλας «σας τα έλεγα εγώ». Εμ τώρα είναι αργά δήμαρχε !!! και τι έκανες εσύ να αποτρέψεις την όλη κατάσταση???
Θα συμφωνήσει άραγε και με άλλες απόψεις μας ο δήμαρχος? Ότι δηλαδή είναι ο αναποτελεσματικότερος δήμαρχος ever?
Για το σχολείο και τους λανθασμένους χειρισμούς δεν νομίζω ότι πρέπει να γράψω κάτι, είναι τόσο παλιό το θέμα που το γνωρίζουν και οι πέτρες. Άκουσα από μαθητές γονείς και παράγοντες τα χειρότερα, που δεν τολμώ να τα γράψω


Από εφημερίδα Ημέρα

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΣΤΕ ΟΛΟ ΘΑ ..ΘΑ ΘΑ..ΘΑ ΘΑ..ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΕΝΑ ΘΑ ΚΙ ΕΓΩ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙ ΔΗΜΑΡΧΟΣ Ο ΑΝΤΩΝΝΙΟΥ ΚΥΡΙΟΙ.

Ανώνυμος είπε...

Εγω απο την αλλη φιλε μου σου λεω πως ο Αντωνιου θα παρει το πολυ 30% στις εκλογες..

Ανώνυμος είπε...

Με στελεχη οπως Γεωργατζης,Γαλανης,Αντυπας κλπ...μπορει να παρει και 20%....Ο Αντωνιου κερδισε τον Κεφελε που ηταν ιδια λερα..Τωρα και τον ξερει ο κοσμος αλλα ειναι και οι αντιπαλοι ειναι σημαντικες προσωπικοτητες..

Ανώνυμος είπε...

Καλά πάτε καλά?? Μετά βίας θα φτάσει το 25% ο Αντωνίου βάζω και στοίχημα. Να μη σου πω ότι δεν είναι στην δεύτερη Κυριακή. Ο κόσμος ξεχνάει αλλά δεν λησμονάει

Ανώνυμος είπε...

Εσύ Κύριε που προβλέπεις οτι θα είναι ο Αντωνίου Πάλι Δήμαρχος ζείς σε αυτή τη πόλη ?? Έχεις δει τι έχει γίνει? Βλέπεις να προοδεύει?
Όχι Δήμαρχος δεν θα είναι αλλά θα λογοδοτήσει κίολας για το κατάντημα αυτό.

Ανώνυμος είπε...

11.34 δεν τα αγαπάς τα καμένα για να λες κάτι τέτοιο

Ανώνυμος είπε...

Δεν ξέρω αν θα είναι Δήμαρχος ο Αντωνίου. Αυτό που ξέρω είναι ότι, αν είναι αυτός πάλι Δήμαρχος, εγώ θα πάψω να είμαι Δημότης, μήπως και σώσω λίγη από την αξιοπρέπειά μου και την νοητική μου κατάσταση. Γιατί είναι σημαντικό να βλέπω τα "χρώματα" όπως είναι κι όχι, όπως προκλητικά, με προτρέπουν "εκβιάζοντας" με ή απειλόντας με, να τα δω.

Ανώνυμος είπε...

Πάντως όποιος και αν είναι ο επόμενος Δήμαρχος για την πάρτι του θα είναι και μόνο. Την τσέπη του θα κοιτάει. Φίλοι μου στην Ελλάδα ζούμε , μην το ξεχνάτε και γιαυτό ψηφίζω παραλία και μπάνια στην θάλασσα. Τα λαμόγια την δουλεία τους και εμείς την δική μας.Καληνύχτα.