13 Σεπτεμβρίου 2009

Το σύνδρομο του αλλοδαπού σερβιτόρου

Αναρτήθηκε από… kamena voyrla blogger

Πολύ μελάνι χύθηκε για το πρόβλημα με τον Μαλιακό και άλλο τόσο χύθηκε για να προστατευτούν τα μαγαζιά και οι επιχειρήσεις των Καμένων Βούρλων από τις επιπτώσεις αυτού του προβλήματος.
Δόθηκε μεγάλη μάχη μεταξύ των καταστηματαρχών – επαγγελματιών της περιοχής και των ΜΜΕ αλλά και των Blogs που μετέδιδαν η αναπαρήγαγαν τις ειδήσεις αυτές (για το πρόβλημα λέω).
Οι μεν πρώτοι να λένε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα, ’να εμείς κάνουμε μπάνιο στην θάλασσα και δεν έχουμε πρόβλημα’, οι δε έλεγαν ’προσοχή παιδιά δεν ξέρουμε τις επιπτώσεις και πιθανό να υπάρχει πρόβλημα’.
Οι μεν πρώτοι ξανά έλεγαν ελάτε στα μαγαζιά μας και στα ξενοδοχεία μας στα Καμένα Βούρλα έχουμε την καλύτερη ποιότητα, οι δε άλλοι έλεγαν ότι τα Καμένα Βούρλα είναι ακριβά και δεν παρέχουν ποιότητα πλην ελαχίστων εξαιρέσεων.

Συνήθως ως ισορροπιστής, και αν δεν ήξερα τα γεγονότα, θα έλεγα ‘παιδιά η αλήθεια είναι κάπου στην μέση’.

Αμ δε όμως …

Έχοντας προσωπική εμπειρία μιας και το καλοκαίρι το πέρασα στα Καμένα Βούρλα, αγαπητοί επαγγελματίες κάνετε κάποιο λαθάκι.

Η ποιότητα ως έννοια, στην παροχή υπηρεσιών και προϊόντων, για τα μαγαζιά υγειονομικού ενδιαφέροντος λέω (καφετέριες, εστιατόρια, ψησταριές, σουβλατζίδικα κλπ κλπ) απέχει παρασάγγας από αυτό που εσείς προσφέρετε (επαναλαμβάνω πλην λίγων εξαιρέσεων).

Πείτε μου ένα μαγαζί που να φτιάχνει πατάτες τηγανητές και να είναι κομμένες στο χέρι και φρέσκες (όχι προτηγανισμένες),
Πείτε μου ένα μαγαζί που να μην έχει αλλοδαπό σερβιτόρο – ψήστη – σαλατιέρη και δεν ξέρω τι άλλο (εε ναι αλβανό αν θέλετε ας το παίξουμε λίγο ρατσιστές όταν πρόκειται για ποιότητα)
Πείτε μου ένα μαγαζί που φάγατε και όταν σας έφεραν τον λογαριασμό κάνατε την πρόσθεση ξανά γιατί σας φάνηκε ότι έχουν κάνει λάθος και δεν τα υπολόγισαν όλα (ήταν φτηνές οι τιμές δηλαδή).

Ας μην το συνεχίσω γιατί τα μαγαζιά εξαιρέσεις θα παρεξηγηθούν και δεν είναι η πρόθεση μας να αντιπαρατεθούμε με τους λίγους επαγγελματίες, που παρέχουν ποιότητα, αλλά να επισημάνουμε ένα πρόβλημα που έχει μεσοπρόθεσμες αλλά και μακροπρόθεσμες συνέπειες

Δεν είμαι γκρινιάρης ούτε βλέπω το ποτήρι μισοάδειο, αντίθετα είμαι αισιόδοξος και υπομονετικός εν γένει.

Όμως , έχουμε και λέμε.
Και μπόμπα ποτό ήπια και μου ήρθε ο ουρανός σφοντύλι,
και φαγητό έφαγα και με πήγαινε πιπίνι 3 μέρες,
και ζεστές μπίρες ήπια,
και κρύο φαγητό μετά από μια ώρα παραγγελίας έφαγα,
και από άξεστους αλλοδαπούς σερβιτόρους με μαύρα νύχια και άπλυτους 3 μέρες σερβιρίστηκα,
και γενικώς όλα τα καλά.

Νισάφι ποια, ’μέχρι και τα αρ….. έξυνε κάποιος την ώρα που μου έπαιρνε παραγγελία για φαγητό σε παραλιακό μαγαζί’, είναι η φράση ενός από τους αναγνώστες που μας προέτρεψαν να γράψουμε αυτό το άρθρο.

Ψαχτείτε λοιπόν κύριοι, γιατί αν θέλετε οι πελάτες σας να μην πάνε σε άλλα χωριά και άλλα μαγαζιά, θα πρέπει να προσφέρετε και την ανάλογη ποιότητα.

(Το άρθρο αυτό γράφτηκε μετά από email παραπόνων αναγνωστών που είχαν την ίδια θεματολογία)

Επιστροφή στην αρχική σελίδα

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Και μην ξεχνατε οτι ελάχιστες ειναι και οι ταβερνες ή εστιατόρια που μετα το φαγητο σου προσφερουν γλυκό ή φρουτο!!!!

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνω απολυτα φιλε μου με τα λεγομενα σου και εγω τα εχω τονισει απειρες φορες. Συν οτι το θεμα του αλλοδαπου ειναι και η καρτα υγειας που ωφειλει να εχει συν οτι καποια μαγαζια και ιδιαιτερα κεντρικο σουβλατζιδικο εχει αλβανους που δεν μιλουν ελληνικα. Ημαρτον!!!

Ανώνυμος είπε...

ναι αλλα ολος ο κοσμος στους αλβανους παει και τρωει.φωναζουμε αλλα δεν αλλαζουμε.γνωριζω ατομο που τι μια τους βριζει και την αλλα σαυτο το μαγαζι παει και τρωει.μιλαω για το κεντρικο σουβλατζιδικο στα καμμενα βουρλα που ολοι το ξερουμε και ολοι εκει παμε.

Ανώνυμος είπε...

Το θεμα αγαπητε δεν ειναι που τρωει ενας ντοπιος αλλα ο τουριστας ο οποιος πιθανως δεν θα ξαναγυρισει!

Ανώνυμος είπε...

Σωστός !!!!

Ανώνυμος είπε...

Πολύ ρατσισμό αντιλαμβάνομαι από τα γραφόμενα. Δεν παίζει ρόλο αν είναι ντόπιος ή αλλοδαπός. Παίζει ο επαγγελματισμός. Αν κάποιος είναι επαγγελματίας σωστός θα επιβιώση στους δύσκολους καιρούς που βιώνουμε. Ο τουρίστας δε ζητάει ταυτότητα ή διαβατήριο, κοιτάζει υπηρεσία και εξυπηρέτηση.
Αν π.χ. το σουβλατζίδικο που διαφημίζετε είναι εντάξει, θα πηγαίνω μόνο σαυτό μέχρι να διορθωθούν και οι υπόλοιποι "επαγγελματίες".

Ανώνυμος είπε...

δεν προβαλουμε καποιο σουβλατζιδικο απλα και στον κοσμο δεν αρεσει να τρωει απο αλβανο.εμενα ερχονται στη δουλεια μου και με ρωτανε αν ειμαι ελληνιδα η αλβανιδα πριν παραγγειλουν

Ανώνυμος είπε...

Άκουσα ένα έξυπνο αστείο, και σας το γράφω.
Σχετικά με το σουβλατζίδικο αυτό, σχετικά με το όνομα του,
αντικαταστήστε το Τ με Β για να δείτε το πραγματικό του όνομα.
Χαχαχαχαχα καλοοοοο

Ανώνυμος είπε...

Δεν ειναι θεμα ρατσισμου φιλε μου αλλα θεμα νομιμοτητας και δημοσιας υγειας. Γιατι εγω να εχω δηλωμενους τους σερβιτορους μου και αλλος να κερναει την αστυνομια και να δουλευουν παρανομα? ( συν την οικονομικη επιβαρυνση)
Και το θεμα βεβαια δεν μονο το εν λογω σουβλατζιδικο αλλα παρα πολλα μαγαζια που απασχολουν αλλοδαπους παρανομα. Οχι μονο δεν ειμαι ρατσιστης αλλα αυτο ειναι αδικο και για τους ιδιους αφου παιρνουν μισθους πεινας. Καλυτερα να μην αναφερθω σε καφετερια - μπαρ που εχει κανει καταλαψη πεζοδρομιου και εγω μια φορα εβγαλα ενα τραπεζι λιγο πιο εξω και περασε η αστυνομια. Να μην αναφερθω επισης σε τραπεζακια διπλα στον αιγιαλο κλπ.
Αναρωτιεμαι γιατι να υπαρχουν δυο μετρα και σταθμα?
Επισης αναρωτιεμαι τι θα μπορουσαμε να κανουμε τους χειμερινους μηνες για να αποτελεσουν πολο ελξης τα καμενα βουρλα? Αν περιμενουμε απο τον δημο καηκαμε!!!
Μιπως λοιπον θα πρεπει να αναθεωρησουμε τις αποψεις μας σχετικα με ιδιωτη ο οποιος θα εκμεταλλευοτανε το Ραδιο (ακουγοτανε και για καζινο).

Ανώνυμος είπε...

θα συμφωνισω με τον παραπανω.πρεπει να καθισουμαι και να σκεφτουμε τι φταιει και δεν ερχετε ο κοσμοσ στα καμμενα βουρλα.