15 Σεπτεμβρίου 2009

"Η εγκληματική Απάθεια του Τμήματος Ασφαλείας Λαμίας"

Αναρτήθηκε από… kamena voyrla blogger

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

"Αφορμή της παρούσης επικοινωνίας μου με το blog σας είναι όπως αποκαλύπτει και ο τίτλος της ανακοίνωσης η εγκληματική απάθεια (αδιαφορία?) του τμήματος Ασφαλείας Λαμίας. Πιο συγκεκριμένα, τον Οκτώβριο του 2008 κατήγγειλα την παράβαση από την πλευρά γείτονα βασικών κανόνων του πολεοδομικού κώδικα που έπλητταν την παρακείμενη ιδιοκτησία μου.

Έκτοτε αντιμετωπίζω πληθώρα απειλών, εξυβρίσεων καθώς και απόπειρες να πληγεί η σωματική μου ακεραιότητα και η σωματική ακεραιότητα μελών της οικογένειάς μου.

Ωστόσο, στόχος αυτής της ανακοίνωσης δεν είναι η περιγραφή των καταστάσεων που αντιμετωπίζω αλλά η πλημελέστατη αν όχι εγκληματική απάθεια του τμήματος ασφαλείας Λαμίας.

Πιο συγκεκριμένα, παρά το γεγονός ότι έχουν γίνει πλήθος καταγγελίων από την πλευρά μου και παρά το γεγονός ότι ο αρμόδιος εισαγγελέας έχει διατάξει τρεις την εκκίνηση διαδικασίας αυτοφώρου κατά του συγκεκριμένου κυρίου (υβριστή μου) η αρμόδια αστυνομική αρχή ουδέποτε εκτέλεσε τις εισαγγελικές παραγγελίες.

Και είμαι σε θέση να το ξέρω διότι κατοικώ ακριβώς δίπλα στο σπίτι του και ουδέποτε έφτασε στο σημείο περιπολικό της αστυνομίας για την εκπλήρωση της εισαγγελικής παραγγελίας.
Το αποκορύφωμα της όλης κατάστασης είναι ότι πριν κάποιες μέρες όταν εν μέσω εντονότατου καυγά επικοινώνησα με τον αξιωματικό υπηρεσίας της αρμόδιας αστυνομικής αρχής εκείνος μου απάντησε
«Και τί περιμένετε από εμάς κύριε να έρθουμε να σας χωρίσουμε?».

Το puzzle της αδιαφορίας του Α. Τ. Λαμίας συμπληρώθηκε το όταν Σάββατο δέχθηκα και πάλι απειλές κατά της ζώης μου και των μελών της οικογένειας μου και επικοινώνησα με το Α. Τ. Λαμίας. Τότε με έκπληξη άκουσα τον αξιωματικό υπηρεσίας να μου λέει ότι δεν μπορεί να βγει η αστυνομία να τον ψάξει διότι δεν γνωρίζει αν θα τον βρει στο σπίτι του.
Αναφερόμενος στο δυσάρεστο περιστατικό της δολοφονίας του ζευγαριού στην Τριφυλία της Μεσσηνίας που δημοσιεύσατε χθες στο blog σας, θα ευχηθώ να μην έχετε την δυσάρεστη πρωτιά προαναγγελθείσων ανθρωποκτονιών."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Αναδημοσίευση από troktiko

Επιστροφή στην αρχική σελίδα

Δεν υπάρχουν σχόλια: