19 Σεπτεμβρίου 2020

ΥΔΡΟΔΟΤΗΣΗ ΤΗΣ Τ.Κ. ΑΓΙΟΥ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ [Λιαπάτας]

Αναρτήθηκε από… kamena voyrla blogger

Γράφει ο Οικονομολόγος Γιάννης Σκούφιας – 18/9/2020


«Εδώ υπάρχει κάτι ΣΑΠΙΟ. και όπου υπάρχει κάτι ΣΑΠΙΟ υπάρχουν και ΣΚΟΥΛΗΚΙΑ»
Λάμπρος Κωνσταντάρας ως ΜΑΥΡΟΓΙΑΛΟΥΡΟΣ από την Ταινία «ΥΠΑΡΧΕΙ και ΦΙΛΟΤΙΜΟ


Αφορμή για να γράψω αυτό το άρθρο ήταν μια τυχαία συνάντηση με κάτοικο του Αγίου Χαραλάμπους στο Ασπρονέρι [Βρύση] όταν μου αποκάλυψε ότι τα έργα υδροδότησης της Τοπικής Κοινότητας ΔΕΝ έχουν ακόμα ξεκινήσει…

ΙΣΤΟΡΙΚΟ

Στις 20/11/2018 ο Δήμαρχος κ. Συκιώτης με ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ μας πληροφορεί : «Εγκρίθηκε η πλήρης χρηματοδότηση για την υδροδότηση της Τοπικής Κοινότητας του Αγίου Χαράλαμπους με Απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών κ. Α. Χαρίτση. Η διαιώνιση του σοβαρότατου προβλήματος δεν είναι τιμητική για κανέναν. Θεωρούμε ότι «το νερό θα αρχίσει να κυλά». Ο Δήμος Καμένων Βούρλων ξεκινά άμεσα τις προβλεπόμενες διαδικασίες με σκοπό την ταχύτερη δυνατή δημοπράτηση και υλοποίηση των απαραίτητων εργασιών. Συνεχίζουμε το έργο μας, μεριμνώντας για όλους τους οικισμούς του διευρυμένου Δήμου, χωρίς διακρίσεις.

Μετά από 14 μήνες, στις 10/4/2020 ο Δήμαρχος κ. Συκιώτης, ως εκπρόσωπος του Δήμου, υπογράφει τη Σύμβαση Εκτέλεσης του Έργου [ΑΔΑ: 9ΛΒΧΩΚ1-ΡΥΠ] «ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΓΩΓΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΥΔΡΑΓΩΓΕΙΟΥ Τ.Κ. ΑΓΙΟΥ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ» με τον ανάδοχο-μειοδότη τον Πολιτικό Μηχανικό κ. Προβόπουλο Παναγιώτη.

Βασικοί όροι της Σύμβασης
[1] Αξία έργου 161.819,55 € [ 130.499,64 (ΑΞΙΑ ΕΡΓΟΥ) + 31.319,91 (ΦΠΑ) ] δηλ. έκπτωση 58,72% = 218.180,45 [Προϋπολογισμός = 392.000 - 218.180,45 = 161.819,55]
[2] Η έναρξη των εργασιών του έργου από μέρους του αναδόχου δεν πρέπει να καθυστερήσει πέραν των 30 ημερολογιακών ημερών από την υπογραφή της σύμβασης [δηλ. πέραν της 10/5/2020]
[3] Η προθεσμία εκτέλεσης των εργασιών, καθορίζεται 240 ημερολογιακές ημέρες από την ημέρα υπογραφής της παρούσας σύμβασης [δηλ. 8 μήνες – μέχρι 10/12/2020]

Στις 23/4/2020 κατά την 1η Αναμόρφωση του Προϋπολογισμού του Δήμου μειώνει τον κωδικό εσόδου 1322.0009 «2001ΣΕ0550002 - Επιχορήγηση για εκτέλεση έργου Αντιμετώπιση του Φαινομένου της Λειψυδρίας Αγίου Χαραλάμπους κατά 218.180,45 € διότι δεν θα χρησιμοποιηθεί όλο το ποσό μεταφέροντάς το στο αποθεματικό

Στις 22/7/2020 ο Δήμαρχος κ. Συκιώτης με απευθείας ανάθεση [ΑΔΑ: 6ΞΞΙΩΚ1-Δ51] αποφασίζει να μισθώσει την υδροφόρα του κ. Καιρίδη για μεταφορά νερού στον Άγιο Χαράλαμπο, με αντίτιμο 630 € την ημέρα : 10 χ 630 = 6.300,00 + 1.512,00 [ΦΠΑ] = 7.812,00 €

ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ
[1] Γιατί δεν έχει ξεκινήσει η υλοποίησή του έργου από τον κ. Προβόπουλο ?
[2] Γιατί ο Δήμαρχος κ. Συκιώτης δεν έχει κηρύξει έκπτωτο τον ανάδοχο ?

· Ο ν. 4412 / 8.8.2016 - Δημόσιες Συμβάσεις Έργων, Προμηθειών και Υπηρεσιών, στο άρθρο 160 – Έκπτωση Αναδόχου, αναφέρει : «[1] Αν ο ανάδοχος δεν εκπληρώνει τις συμβατικές του υποχρεώσεις ή δεν συμμορφώνεται με τις γραπτές εντολές της υπηρεσίας, που είναι σύμφωνες με τη σύμβαση ή το νόμο, κηρύσσεται έκπτωτος από την εργολαβία. [2] Η διαδικασία έκπτωσης κινείται υποχρεωτικά κατά του αναδόχου, αν συντρέχει μία από τις παρακάτω περιπτώσεις: α) Καθυστερήσει υπαίτια, πέραν του μηνός από της υπογραφής της συμβάσεως την έναρξη των εργασιών ή την υποβολή του αναλυτικού χρονοδιαγράμματος, σύμφωνα και με τα προβλεπόμενα στη σύμβαση β)… γ)… κοκ
[3] Γιατί έγινε μίσθωση της υδροφόρας του κ. Καιρίδη ?
· Ο Δήμος δεν έχει δική του υδροφόρα που για χρόνια μετέφερε το νερό από τον Μώλο στον Αγιο Χαράλαμπο ?

ΕΠΙΛΟΓΟΣ
Αυτά είναι τα ερωτήματα που οι κάτοικοι του Αγίου Χαραλάμπους ζητούν απαντήσεις.
Και εγώ, ως δημότης, αναρωτιέμαι:
Ο Δήμαρχος κ. Συκιώτης είναι α φ ε λ ή ς ή σ υ ν έ ν ο χ ο ς ?
-------------------

ΥΣΤ
Ο αναγνώστης μπορεί να ανατρέξει και στο 1ο άρθρο μου σχετικά με την υδροδότηση του Α.Χ. με ημερομηνία 30/11/2018, όπου και θα διαβάσει αναλυτικά το ιστορικό από 24/7/2017 έως 20/11/2018

http://kamena-voyrla-news.blogspot.com/search?q=%CE%A5%CE%94%CE%A1%CE%9F%CE%94%CE%9F%CE%A4%CE%97%CE%A3%CE%97+%CE%91%CE%93%CE%99%CE%9F%CE%A5+%CE%A7%CE%91%CE%A1%CE%91%CE%9B%CE%91%CE%9C%CE%A0%CE%9F%CE%A5%CE%A3

-----------------------

48 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

κ. Σκουφια, ενσταση…
Δεν νομιζω ότι ο δημαρχος Συκιωτης μπορει να ταυτιστει με τον βουλευτη Μαυρογιαλουρο διοτι αυτος συνειδητοποιωντας την ανικανοτητά του, παραιτηθηκε. Ο Συκιωτης δεν εχει τσιπα να κανει το ιδιο.
Εγω θα τον ταυτιζα με τον βουλευτη Καλοχαιρετα στην ταινια «Στουρναρα 288» και τη διαχρονικη ατακα του «Ε τ ε λ ε ι ω σ ε !» που χρησιμοποιουσε σε καθε ευκαιρια που ηθελε να πεισει τους ψηφοφορους του οτι αυτο που του ζητουσαν θα υλοποιουνταν.

Ανώνυμος είπε...

Στα παιδια του σχολειου ,ο δημαρχος εστειλε ολοκληρο κατεβατο για ευχες γισ τη νεα χρονια . ΤΩΡΑ ΣΤΗ ΠΡΑΞΗ : ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ; ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ; ΟΙ ΣΚΕΠΕΣ ΣΤΑ ΚΤΗΡΙΑ ΝΑ ΜΗ ΒΑΖΟΥΝ ΝΕΡΑ ; ΤΑ ΚΛΕΙΣΤΑ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΚ ; ΤΑ ΚΤΗΡΙΑ ΕΧΟΥΝ ΘΕΡΜΑΝΣΗ ; ΕΧΟΥΝ ΣΥΝΤΗΡΗΘΕΙ ; ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΕΣ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ; ΕΓΙΝΕ ΑΠΟΛΥΜΑΝΣΗ ; ΚΛΠ Αυτα θελουν οι γονεις , οχι φιλακια και χαιρετουρες , ολα τα αλλα ΑΧΡΗΣΤΑ

Ανώνυμος είπε...

Υπεύθυνος για αυτό είναι κ πάλι η 'Αγια' οικογένειά κοντών του Μώλου οι οποίοι εχουν ανακατευτει κ εκει για ζημια με σκοπό να μην γίνει το έργο. Και τώρα βάζει τον Σκούφια να γράφει κείμενο. Ούτε ο Μπόμπολας τέτοια διαπλοκή όμως να ξέρεις μικρέ τσωμε θα έχετε την τύχη του!! Ο Δήμος είναι πιο δυνατός κ θα κερδίσει διότι μετά τη βροχή βγαίνει ο ήλιος κ εμείς είμαστε ο ήλιος.

Ανώνυμος είπε...

Προσεχώς να πατε να δείτε τι επιγραφή με κοστος 372 ευρωπουλα, θα βαλουν στην πλατεια Σκαρφειας,, για να βαλουν σε ολες τις πλατειες των οικισμων .

https://diavgeia.gov.gr/doc/9%CE%93%CE%A3%CE%A3%CE%A9%CE%9A1-2%CE%A7%CE%A7?inline=true

«Επιγραφή LED κίτρινο χρώμα διάσταση 96 x16 cm δυο όψεων Επιγραφή πλατείας
ΤΙΜΗ 300,00 €+ΦΠΑ 24%= 372 ευρω»

Ανώνυμος είπε...

Κούρασες οικονομολογε!

Ανωνυμος είπε...

Η υδροφόρα αγοράσθηκε για αποφράξεις δικτύων ομβριων-αποχετευσης. Για τις δουλειές αυτές πληρώνουμε ΙΔΙΩΤΕΣ κ.κ έχουμε 10 χρόνια να πλύνουμε δρόμους κ Δήμαρχε, λέμε τουριστικός τόπος ........σκ....α.

Ανώνυμος είπε...

Οι μη δημοσιογράφοι,κατ' επάγγελμα, όταν γράφουν άρθρα, τον επαγγελματικό τους τίτλο, τον βάζουν στο τελος. Ο εκ βοαγριου αρθρογράφος μας ,γιατί το βάζει πρωτο-πρωτο; Οι "τέως" αρθρογράφοι στις εφμρδς της Κυριακής το γράφουν, δεν ντρέπονται.

Ανώνυμος είπε...

Η ανακοινωση της Β.Κορεας του παραρτηματος εξουσιας Δημου Κ.Β γραφει οτι ειναι ο Ηλιος και θα βγει μετα την βροχη ... σαλιγκαρια ειναι ;;

Ανώνυμος είπε...

Γιατι τοση πρεμουρα και ολα τα δινουν εξω με αναθεσεις και εργολαβιες , αφου μπορει να τα κανει ο δημος με ιδιους πορους ;;; αυτο λεγεται τουλαχιστον σπαταλη απο το κεντρο αποφασεων των Κ.Β

Ανώνυμος είπε...

O Δήμος είναι θεσμός εποπτείας κρατικής υφής δηλ λίγο εφορία κάτι από αστυνομία ,περίπου γνωμοδοτική υπηρεσία αρχαιολογίας και φυσικά περισσότερο πολεοδομικά .Τουρλου όλα αυτα με περιτύλιγμα σοκολάτας απο εκλεγμένους δημότες για την διεύθυνση του ανωτέρω οικοδομήματος.Μονο ιατρικά δεν συμπεριλαμβάνει εκτός του τμήματος ψυχιατρικης.Ρωτας λοιπόν γιατί δεν αντικαθιστά με δικές του ενέργειες διάφορα επαγγέλματα ιδιωτών.Δεν έχεις υπόψιν το η Ζευγάς ή Παπάς;Άραγε σε ποια εποχή ανήκετε;Στην οικόσιτη οικονομία του 18αιωνα.
Αντί να λέτε, όλα στην ειδικευμένη εργασία επί πληρωμή, επιστρέφετε στην απαρχαιωμένη αντίληψη του Δήμου Πατερουλη με αγκύλωση.
Ακριβώς το παράδειγμα της υδροδότησης του χωριού από τον δήμο,είναι υπεραρκετο και δεν έχει να κάνει τόσο με τους εκλεγμένους όσο με την
γραφειοκρατία και το
Διδυμο αδελφακι της την σπατάλη.
Σιγά να μην θέλανε οι διοικούντες να υδροδοτησουν το χωριό,άλλωστε με τα δικά τους χρήματα θα το κάνουν;

Ανώνυμος είπε...

@10:20. για κάτσε λίγο μας για ειδικευμένη εργασία επί πληρωμή. ποια τέτοια εξαιρετικά επείγουσα έκανε στα 6 και χρόνια του ο ντοτόρ??? ένα αντιπλημμυρικό έργο έκανε? άνοιξε ένα δρόμο? τέλειωσε ένα έργο ύδρευσης? έφτιαξε ένα σχολείο? πάψτε με τις τρίπλες και κυρίως μη ψάχνετε για φαντάσματα επιρρίπτοντας ευθύνες σε άλλους

Ανώνυμος είπε...

Είμαι ο 10.20 πμ και συμφωνώ με τον 11.54 πμ.για την υποαποδοση,όμως είμαι αντίθετος να περιμένω από τον δήμο να τα κάνει ολα.,λ.χ.το χαλί με τους σκουπιδότοπους- χωματερες,το ρέμα στο ρεγκινι,οι βαρκάρηδες μπροστά στη δημαρχία, ο δημόσιος χώρος μπροστά στην καθε αυλή είναι αποτέλεσμα και της αδιαφοριας των δημοτών.
Μάθε να ξεχωρίζεις τα προβλήματα και τις δυνατότητες διαικπαιρεωσης,και μετά έλα να κυβερνήσεις στη θέση του σημερινού.
Είμαι αντίθετος με τον αδιάφορο αλλά φοβάμαι περισσότερο το λαϊκιστή.

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ κ εγώ με τη σειρά μου. Προτείνω λοιπόν να γίνουν τα έργα υδροδότησης στον Άγιο Χαράλαμπο από τον Τσωμο η τους ομοίους του με αντάλλαγμα τα έσοδα της ύδρευσης κ να είναι όλοι ευτυχισμένοι κ να έχουν κ οι δημότες νερό.
Ρωτώ δε Γιατί ο Κύριος Τσωμος να δημιουργεί πρόβλημα για την υλοποίηση του εργου; Έχει ο ίδιος κάποιο ιδιοτελές συμφέρον; Δήμαρχε δεν έγινε διαγωνισμός για το Δίκτυο; Επειδη τους γνωρίζω προσωπικά χανω παδα ιδεα κ διαβάζοντας τα σχόλιά στο μπλοκ. Αλλά για να επανέλθω στο θέμα μας Άμεσα νερό στον Άγιο Χαράλαμπο.

ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΟΣΤΑΣ είπε...

o σκουφιας απλα θετει ενα θεμα για εργο μειζονος σημασιας =γιατι δεν γινεται ενα εργο που υπαρχουν τα λεφτα και εχει γινει ο διαγωνισμος ? αν ο εργολαβος δεν μπορει να βγει εκπτωτος να χασει την εγγυηση και να το φτιαξει ο επομενος ----καποιοι προσπαθειτε απλα να θολωσετε τα νερα γιατι ειστε εγκαθετοι ---τα πραγματα ειναι απλα αυτη η δημαρχια δεν μπορει να μοιρασει αχυρο σε 2 μουλαρια -----ειναι τραγωδια να μην εχεις νερο στο σπιτι 2020 και παντα αισθανομαι ευλογημενος που ζω στον αγ κωννο εχοντας αφθονο νερο απο βουνο και ποιοτικο

Ανώνυμος είπε...

Τραχανα γιατι στο Μπιγκο ζητας μαζι με τον καφε και νερο εμφιαλωμενο ενω εχεις καθαρο απο τον βορλοβό; οταν το εξηγησεις τοτε να μιλησεις για τους Χαραλαμπίσους.

ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ είπε...

Ποτε δε πινω εμφιαλωμενο νερο στον αγ κωννο και στη παραλια παιρνω μπουκαλι ινοξ απο το σπιτι με νερο βρυσης και οποιον βλεπω με πλαστικο μπουκαλι νερου εντος πολης του ,τον βαζω σε λιστα για ιδρυμα οχι μονο επειδη το πλαστικο βραζει πανω στο φορτηγο κατω απο τον ηλιο αλλα και επειδη πολεμαω τα πλαστικα μιας χρησης

Ανώνυμος είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΜΑΓΚΑ ΣΚΟΥΦΙΑ… ΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΜΑ ΤΗΣ ΚΟΜΝΙΝΑΣ… ΜΙΑ ΜΕ ΤΟ ΝΕΡΟ ΤΗΣ ΛΙΑΠΑΤΑΣ… ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΧΤΥΠΗΜΑ ΣΤΟΝ ΣΥΚΙΩΤΗ… ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΟΣΟΙ ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΑΧΟΥΝ ΧΑΜΕΝΑ… ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΝΑ ΠΟΥΝ… ΕΧΕΙΣ ΒΓΑΛΕΙ ΟΦΣΑΙΝΤ ΟΛΑ ΤΑ ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΚΟΙΜΗΣΕΙ… ΟΣΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΚΟΥΡΑΣΕΣ, ΑΣΤΟΥΣ ΝΑ ΛΕΝΕ…. ΣΥΚΙΩΤΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ….

Ανώνυμος είπε...

«τον πολιτισμό μιας χώρας τον καθορίζει αναμφίβολα και το πνευματικό επίπεδο του δημόσιου διαλόγου» Ρόμπερτ Κένεντι 1968

Ανώνυμος είπε...

Καλά πάνε πάρε οδηγίες τώρα από το αφεντικό σου τον Τσωμο κ ξαναγραψτα...Τα λες αυτά κ εσύ κ ο τραχανάς διότι ο επόμενος στη σειρά είναι εταιρεία συμφερόντων Τσωμου. Εμ δεν θα σας γίνει η χάρη κ ο Άγιος Χαράλαμπος θα πίνει νερό όπως πρέπει. Όσο για σένα τραχανοπλαγια πάλι λες ψέματα διότι γκρινιάζεις ότι ο Άγιος πίνει νερό από αμίαντο. Τώρα σου ήρθε κ λες οτι είναι ποιοτικό; Τι πίνετε μηδέν μας δίνετε;

Ανώνυμος είπε...

Δημαρχια δεν βλεπουν οι αριστεροχουντικοι το μονο που μπορουν να δουν ειναι
τα μπουτια της Αχτσιογλου.

ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ είπε...

Φιλε για να καταλαβαινομαστε ---η πηγη βγαζει τελειο νερο και εχουμε και τον αινικολα σαν εναλλακτικη ----ο αμιαντος ειναι η καταντια μας και θα επρεπε να ειχε αλλαχτει απο το 2002 αλλα δεν χαλαει το νερο βασει ελεγχων που γινονται και φταιει 70 % ο λιαλιος ,30 % ο σημερινος θιασος εντελως αντικειμενικα ----οι τσωμαιοι ειναι αυτοι που ειναι απο μονοι τους δεν μπορουμε να τους ανεβασουμε η να τους μειωσουμε εμεις και δεν ξερω ποιος ειναι επιλαχων εργολαβος ,,,απο την ομαδα τσωμου αντιπολιτευση νιωθω προδομενος ----ο αγ χαραλαμπος ομως δεν μπορει να περιμενει τα τερτιπια του θιασου ,δεν μπορεις να το φτιαξεις ο επομενος το μοναστηρι να ειναι καλα

Ανώνυμος είπε...

Για να καταλάβω. Εν έτει 2020 υπάρχει χωριό που δεν έχει τρεχούμενο νερό; οι κάτοικοι δηλαδή κουβαλάνε νερό με τα μπιτόνια όπως πριν 70 χρόνια; και τόσες δεκαετίες δεν το έχει λύσει το θέμα κανένας; πόσους κατοίκους έχει το χωριό; από ποτέ υπάρχει; είναι παλιό χωριό; νέος οικισμός; γιατι όλα αυτά μου φαίνονται αδιανόητα.

Ανώνυμος είπε...

Το κράτος είναι υποχρεωμένο να χρηματοδοτεί έργα ύδρευσης οικισμων και ο δήμος, κοινότητα να συντηρει με τα ανταποδοτικά τέλη στην ύδρευση, την λειτουργικοτητα κλπ. Ας αναρωτηθεί κάποιος πόσο κόστος ρεύματος θα έχει ανά μ.κυβικο το νερό στον Α.Χ. όταν πλέον πρέπει με αντλίες να ανέβει 400 Μ υψόμετρο;;; Θα πει κάποιος δεν πρέπει να το επωμισθο'υμε όλοι, σιγουρα ΝΑΙ. Όμως οι χρήστες θα ποτίζουν ελιές;; Οπωροφορα ;κλπ με κόστος 0.25 λεπτά το κυβικό ενώ θα στοιχιζει 1 ευρώ ανά κυβικό λόγω υψομετρου, όπως γίνεται
τώρα με την μεταφορά με τα βυτία;;; Υδρομετρα εχουν; ένας έλεγχος σπατάλης γινεται; Πόσοι κάτοικοι είναι; Πόσα κυβικά κουβαλάμε;; Είναι σκέψεις που πρέπει να κάνουμε ως δημότες και ιδιαίτερα οι χρήστες του Αγ. Χαράλαμπου.
















Ανώνυμος είπε...

Δηλ η Σαντορίνη με 50πλασια τιμη ανά τετραγωνικό μετρο από τον άι Μπάμπη πριμοδοτεί την κατανάλωση ρεύματος του πλούσιου νησιού με τον λογαριασμό της ΔΕΗ.Ειναι δίκαιο λοιπόν
αυτό, όσο δίκαιο είναι η πριμοδότηση του χωριού από τα καμποχωρια και εφ όσον δεν μπουν ρολόγια.

Ανώνυμος είπε...

βγαίνει κάποιος επώνυμα , στη συγκεκριμένη ανάρητση ο Γιάννης Σκούφιας, καταγγέλει ένα γεγονός με συγκεκριμένα στοιχεία και από κάτω στα σχόλια , γράφει σχόλιο κάποιος ανώνυμος και κατηγορεί τον Τσώμο! και μάλιστα χωρίς να αναφέρει έστω ένα στοιχείο που να υποστηρίζει αυτό που λέει. Τρία πράγματα συμβαίνουν με τον συγκεκριμένο ανώνυμο ή είναι βλαξ ή είναι τρολ του Δημάρχου και πετάει τη μπάλα στην εξέδρα ή πληρώνεται για να πετάει τη μπάλα . Με κάτι τέτοιους "ανεύθυνους "όμως ο δημόσιος λόγος κατεβαίνει πολλά σκαλιά κάτω και αυτό είναι κρίμα για τον τόπο γιατί αν κάτι δεν αλλάξει οδεύει προς την ολική του καταστροφή.

Ανώνυμος είπε...

Η ξέρει καλά τι γίνεται κ σας ξεσκεπάζει...
Επίσης σκούφια κ τραχανά ακόμη κ να βρίζετε τους τσωμαιους πιστευτει δεν γίνεστε..
Έχετε κοινά συμφέροντα χρηματοδοτείτε δράσεις σας από αυτούς κ γι αυτό τα λέτε για να πάρει το έργο που είναι μετά. Ώρα είναι τώρα να του αναθέσει κ ο Δήμαρχος κάνα άλλο γιατί κάτι τέτοιο φημολογείται για αποχέτευση στα Καμενα να γελάμε όλοι παρέα!!

Ανώνυμος είπε...

Aσπρη πετρα ξεξασπρη και..... Δηλ, ενα ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ που ειναι και αναγκαιο ,γινεται αντικειμενο για θεωρητικη συζητηση,ενω καποιοι το περιμενουν.
Αυτο θα επρεπε να ειναι θεμα διαχειριστικο εντος των "τειχων" υπο την μορφη του κατεπειγοντος ισο με μια ηπια φυσικη καταστοφη,[ εντονη βροχη ,υπερχειλιση ρεματος,χαλαζι με
γενικη επιπτωση,πυρκαια ενος παρκου κλπ.]
Η ενημερωση προς τους αιτουντες να ειναι συνεχης [κατι σαν ΚΑΔ] χωρις να χρειαζεται να γινεται εκμεταλευση απο την αντιπολιτευση [αυτος δεν ειναι ειναι ο ρολος της].
Ολοι γνωριζουν οτι το αποτελεσμα υπαρχει επειδη προυπηρχε το αιτιο,ομως ακομη και ετσι υπαρχουν ασταθμητοι παραγοντες[διαχειριστικοι] που δεν συσχετιζονται παντα με την επιθυμια.
Επειδη και εγω στη θεση του υπευθυνου για το συγκεκριμενο προβλημα δεν ειμαι σιγουρος για το αποτελεσμα καλυτερα θα ηταν να περιμενω την εξελιξη του ζητηματος ,παρα να κανω [μεσω συγκαλυμενων ερωτησεων] πολεμικη.

Γιαννης Σκούφιας είπε...

Προς ανώνυμους σχολιαστές οπαδούς του Συκιώτη…
Με αυτά που διαβάζω στα σχόλιά σας για ένα θέμα που είναι ΝΤΡΟΠΗ για το Δήμο μας… το μόνο που μπορώ να σας πω είναι : ‘’ Όμοιος τον όμοιο αγαπά και η κοπριά τα λάχανα. Ποιος είναι η κοπριά και ποιος τα λάχανα, δεν το γνωρίζω. Θυμίζω μόνο, πως η κοπριά τροφοδοτεί και λιπαίνει τα λάχανα’’.

Ανώνυμος είπε...

«τον πολιτισμό μιας χώρας τον καθορίζει αναμφίβολα και το πνευματικό επίπεδο του δημόσιου διαλόγου» Ρόμπερτ Κένεντι 1968
9:09 μ.μ., Σεπτεμβρίου 20, 2020
a re kopria kenenti, ti paparew elegew.

Ανώνυμος είπε...

για να μη πουλάν σανό οι ντοτορογλύφτες. επί του έργου ύδρευσης: έχει δουλέψει καθόλου ο ανάδοχος? έχει πληρωθεί? θα ζητήσει παράταση περαίωσης έργου? σε αυτά απαντήστε μας. για τα άλλα γρήγορα στο ιατρείο για οδηγίες θολώματος νερών.

Ανώνυμος είπε...

Απορία : υπάρχει τοπικό συμβούλιο, υπάρχει πρόεδρος ποιος είναι, ποιο το τηλέφωνο του, αυτός πρέπει να ξέρει 'η οφείλει να ξέρει.!!

Ανώνυμος είπε...

Πρέπει να συμφωνήσουμε επιτέλους που διαφωνούμε,εδώ χάνει η μάνα το παιδί.

Ανώνυμος είπε...

Εσύ που γράφεις συνέχεια για τον Τσωμο υπάρχει κάποιος λόγος που τον κατηγορείς;

Ανώνυμος είπε...

"Αφραγος ο κήπος, έρημα τα λάχανα" Πόσο μας διασκεδάζουν οι πνευματικοί και " παραμορφωμένοι " δημότες του τόπου μας.

Ανώνυμος είπε...

Χυδαίος ο Γιάννης με ένα ν.

ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΟΣΤΑΣ είπε...

Γιατι το κανουμε δυσκολο ενω ειναι απλο ---μετρησα στο γκουγκλ ερθ 55 σπιτια στον αγ χαραλαμπο και οποιος μενει εκει ειναι ηρωας πραγματικα ---αντι να τους επιβραευουμε τους κανουμε τη ζωη δυσκολη χωρις νερο --- οι πρωην δημαρχοι μωλου εχουν τεραστιες ευθυνες για το καταντημα αυτο σε εποχες πλουσιες ----επειδη ειναι εργο ζωτικοτητας επρεπε να ερωτηθει ο εργολαβος μειοδοτης αν ειναι σιγουρος οτι μπορει αμεσα να το ξεκινησει ,αν ηταν ασφαλτοστρωση θα μπορουσε ο δημος να δειξει μια ευλογη ανοχη σε εναν επαγγελματια που προσπαθει να τα βγαλει περα , κανεις μας δεν ειναι απανθρωπος ---αλλα η υδρευση δεν μπορει να περιμενει ουτε μερα δυστυχως

Ανώνυμος είπε...

Τελικά Τραχανοπλαγια εσύ που ξέρεις τα πολλά τι σχέση έχει ο Τσωμος με τον Άγιο Χαράλαμπο; Εσύ γιατί εμπλεκεσαι τόσο με αυτά; Ξέρεις που βρίσκεται το χωριό αυτό; Τρομάρα σ έχεις κ άποψη; Η Γυάρο ξέρεις κατά που πέφτει; Νερό έχει εκεί; Ο Τσωμος έχει Βάρκα;

ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ είπε...

Φιλε σου ειπα ο τσωμος ειναι λιγος για αντιπολιτευση τωρα αν τα παιδια του ειναι επιλαχων στο εργο και εχουν τα λεφτα να το κανουν ας το κανουν σου μιλαω εντελως ψυχρα εμπορικα ---ουτε μεριδιο θα παρω --απλα εδω λογγος αγναντη νεααγναντη εχουν νερο και για πισινες --ειναι ακραιως ρατσιστικο αυτο στον αιχαραλαμπο

Συκιωτακαρος είπε...

Χυδαίος ο Γιάννης, ΟΧΙ φίλε μου, γιατί τρέφεται με λάχανο και είναι ...ΜΕΤΑΞΟΣΚΩΛΗΚΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

Διψασμένοι χριστιανοι,ο κύριος ημών, δεηθωμεν , θα δώσει το πολυπόθητο ύδωρ ως παναγαθος και φιλευσπλαχνος.Κλειστε τα αυτιά σας στους δαίμονες που σας παρασύρουν στην ακολασία και αμαρτία.
Αλληλούια?



Ανώνυμος είπε...

Τι είναι αυτά που γράφετε ωρέ καριώτες;
Πάει ο Στάλιν πέθανε!
Λοιπόν πιο χωριό, 30 νοματαίοι είναι και ξοδεύουν τόσο νερό όσο όλος ο Αγιος Κωνσταντίνος.
Σπαταλούν το νερό για κήπους, χωράφια και πισίνες.
Και θα πληρώνουν οι δημότες για να γεμίζουν τις πισίνες τους το καλοκαίρι οι αθηναίοι τουρίστες;

Ανώνυμος είπε...

Η ΛΙΑΠΑΤΑ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΠΟΓΡΑΦΗ ΗΤΑΝ 37 ΚΑΤΟΙΚΟΙ.
37Χ200 λιτ/ημερα/κατοικο =7.400 λιτ/1000= 7.40 μ. κυβικα ( Ι ΒΥΤΙΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ;;)
ΑΥΤΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΟΙΚΙΑΚΗ / ΧΡΗΣΗ/ΗΜΕΡΑ.
ΠΟΣΑ ΚΥΒΙΚΑ ΠΑΝΕ; ΤΟ ΨΑΞΑΤΕ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΝΟΙΞΗ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΕΠΟΧΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΠΟΤΙΣΜΑΤΑ .

ΑΛΛΑ ΤΙ ΓΡΑΦΩ;
ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ 8 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΚΟΥΒΑΛΑΝΕ ΝΕΡΟ ΟΛΟ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ, ΤΩΡΑ ΘΑ ΤΑ ΣΚΕΦΤΟΥΝ.

Ανώνυμος είπε...

Μετά τη σημερινη σύσκεψη στον Δημο με θέμα την κατασκευή του δικτύου ύδρευσης της λιαπατας ο διορατικος δήμαρχος αποφάσισε την λήξη του έργου κ τη συνεχι6της μεταφοράς του νερού με βυτια!@

Ανώνυμος είπε...

Ποσο κοστιζει το νερο στη Λιαπατα ; υπηρχαν λυσεις νερο απο Μεδενιτσα ; η απο το Μοναστηρι ; τι εκαναν προηγουμενοι δημαρχοι για να δινουν νερο στα εξοχικα ; ποσα χρηματα ειναι τα δημοτικα τελη που πληρωνουν οι κατοικοι Λιαπατας για νερο καθε διμηνο ; ποσα χρηματα πανε στο ταμειο του δημου απο εσοδα νερου απο την Λιαπατα ; ποσα χρονια καθ ποσες φορες εχει υποσχεθει ο δημαρχος απο το 2014 ,...αυριο πρωι θα εχει νερο η Λιαπατα ;

Ανώνυμος είπε...

ΑΓΙΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ _ ΛΙΑΠΑΤΑ .....ΝΕΡΟ ..ΨΕΜΑΤΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ

Ανώνυμος είπε...

Εντάξει ολοι εναντίον του Δημάρχου για παεντε στον Τσωμο να δούμε μπορει να δας το φέρει; Λεσαααα !! Ααα σκούφια που είσαι τώρα; Δεν έχεις γνωμη;

Ανώνυμος είπε...

Πληρώνουν όλοι αυτοί Λιαπατα και λοιπές κοινότητες τέλη ύδρευσης;
Μα@@@@κες είμαστε οι Καμενοβουρλιώτες που πληρώνουμε;
Θα πεις πληρώνουν πολλοί μωλιώτες που ήθελαν και έδρα Δήμου και ονομασία;
Σύγκληση δημοτικού συμβουλίου εδώ και τώρα με θέμα τα τέλη ύδρευσης.
Να μπουν παντού υδρόμετρα και να πληρώνουν όλοι
Δικαιοσύνη ,ισονομία,ισοπολιτεία κύριοι δημοτικοί σύμβουλοι, αν είστε κι εσείς τίμιοι, γιατί ξέρω μερικούς αξιωματούχους που χρωστάνε τα μαλλιοκέφαλά τους κι έχουν και μακρυά μαλλιά οι μπαγάσηδες.

Ανώνυμος είπε...

Όπως επίσης χρωστάνε κ κάποιοι άλλοι φαλακροι κ κοντοί