24 Ιανουαρίου 2009

Κοκομπλόκο

Αναρτήθηκε από… tsaousa

"Αγαπητή Τσαούσα
με λένε Τούλα και σου γράφω από ένα χωριό στον Θεσσαλικό κάμπο, την όμορφη Αφραγκίτσα.
Τι θα γίνει με την απεργία των αγροτών;
Έχει στεναχωρήσει πολύ κόσμο θα τα ΄μαθες.
Δεξιούς, πασοκτζήδες, κομμουνιστάς, τους πάντες.
Αλλά ιδίως εμένα.
Ο σύζυγος μου είναι αγρότης και έχει κατέβει με το τρακτέρι στο μπλόκο.
Τόσες μέρες με το ίδιο σώβρακο, του΄ πα να πάρει αλλαξιά μαζί, αλλά ακούει αυτός;
Στο τρακτέρι τρώει, στο τρακτέρι κοιμάται, παραπέρα απ΄ το τρακτέρι κάνει την ανάγκη του.
Κρύο, βροχή χαλάζι κι αυτός εκεί. Τι να πράξει ο άνθρωπος, αφού του πήρανε 30 τόνους μπαμπάκι για τρεισήμισι χιλιάδες Ευρώ;
Εγώ του είπα του χρόνου να βάλει χασισόδεντρα να σωθούμε.
Θα πουλάει με το γραμμάριο, θα ανεβάζει την τιμή κάθε μέρα και θα τον παρακαλάνε κι από πάνω να τους δώσει.
Αλλά δεν είναι η ταλαιπωρία του που με ταράζει. Αντέχει αυτός.
Άλλο με καίει. Και θα στο πω γιατί είσαι κορίτσι ανοιχτόμυαλο και περπατημένο.
Εγώ την απεργία την περίμενα πώς και πώς.
Ήταν η μόνη ευκαιρία να ευχαριστηθώ τον Σπύρο μου.
Ο Σπύρος είναι η σχέση μου, ζει στην Κατερίνη και δουλεύει φορτηγατζής στα γάλατα.

Πρώτη φορά θα περνούσαμε τη νύχτα μαζί.
Πέντε χρόνια γκόμενοι και μόνο ντάλα μεσημέρι τονε βλέπω.
Ξέρω απ΄ έξω όλα του τα μπιμπίκια.
Είπα κι εγώ, αν είναι να δούμε μια φορά το φεγγάρι μαζί, θα το δούμε τώρα.

Αλλά πού; Μπορεί να περάσει; Τον έκλεισε το μπλόκο.
Τηλεφώνησα του άντρα μου ότι είναι μακρινός ξάδελφος μιας ξαδέλφης μου και να κάνουν μια εξαίρεση, δεν το δέχεται με καμία κυβέρνηση.
Δεν θα γίνει λέει αυτός απεργοσπάστης για την ξαδέλφη μου.
Εγώ έβαλα τον άντρα μου και ψήφισε Καραμανλή μόνο και μόνο για να κατέβουν σε απεργία.
Δεν το ΄ξερα ότι η δεξιά έχει χεσμένους τους αγρότες; Μην κοιτάς που αυτοί δεν το πιστεύανε.
Αλλά κι εγώ Καραμανλή ψήφισα. Για τον Σπύρο μου.
Για να ζήσω μαζί του μια νύχτα, που μου ‘χει κάνει τον κώλο ο ήλιος, πιο μαύρο κι από της Ναόμι Κάμπελ.

Και ορίστε τα αποτελέσματα.
Κάθεται ο Σπύρος και σπάει το κεφάλι του να βρει τρόπο να περάσει από το μπλόκο, ενώ πήζουνε τα γάλατα στην καρότσα.
Σκατά θα περάσει. Τον ξέρεις τώρα τον αγρότη άμα ξεσηκωθεί.
Μέχρι νεκροφόρα σταματήσανε.
Χώσανε το νεκρό σε ένα ψυγείο με κρέατα και περιμένουν.
Ούτε να πεθάνεις, αλλά ούτε και να ζήσεις σε αφήνουνε.
Έχουνε τσαγανό, δε λέω.
Φαντάζεσαι να πέσει η δουλειά στον Κωτσόβολο και να κλείσει με πλυντήρια την εθνική; Κωλώνει.
Ενώ ο αγρότης το παλεύει.
Μωρέ δεν βάζουνε όλοι χασίσι να ησυχάσουνε;
Α στο διάλο με τα μπαμπάκια τους και τα καπνά τους.
Αλλά εγώ τώρα τι γίνομαι;
Πώς θα τονε δω που κόλλησε στο μπλόκο;
Θέλω να πετύχει η απεργία, άλλα θέλω να δω και τον Σπύρο μου.
Τι να κάνω;
Με απόγνωση
Τούλα»
Απάντηση: Τούλα είσαι ηλίθια. Να σηκωθείς να πας στο μπλόκο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: