09 Ιανουαρίου 2009

Να’ με λοιπον και γώ!!

Αναρτήθηκε από… Unknown


Ποια είμαι εγώ? Είμαι η Αθηνά (οι φίλοι με φωνάζουν Τίνα). Ναι, ναι, αυτή… καλά το σκεφτήκατε. Η Θεά της γνώσης και της σοφίας. Γεννήθηκα, χρόνια πριν, (ηλικίες δεν λέμε!) σ’ ένα πολύ ωραίο τόπο, στον Μώλο, στην Φθιώτιδα. Ξέρετε, εκεί κάπου δίπλα στα Καμένα Βούρλα.

Καλά ήτανε εκείνα τα χρόνια τα μαθητικά, στο χωριό. Αλλά, επειδή η γνώση ποτέ δεν τελειώνει - και τι θεά της γνώσης θα ήμουν αν δεν μάθαινα πιο πολλά - ο πατέρας μου ο Δίας, αποφάσισε να με στείλει στην πρωτεύουσα, για να μάθω πιο πολλά και να προκόψω στην ζωή μου.

Αλλά, εγώ ήμουν πολύ ανήσυχη Θεά. Μετά από πολλές περιπέτειες και σκαμπανεβάσματα, κατάλαβα πως η Αθήνα δεν με χώραγε πια. Ούτε καν ολόκληρη η Ελλάδα. Πήρα λοιπόν την πανοπλία μου και έφυγα σε ξένες χώρες, μακρινές, για να μάθω πιο πολλά, να γίνω πιο σοφή. Από τότε περιπλανιέμαι, μπλέκομαι στο πλήθος, κάνω φίλους παντού, γίνομαι όλο και πιο σοφή.

Αλλά η κaρδιά μου παραμένει πάντα στην Ελλάδα, στο χωριό μου. Και έτσι γυρίζω, συνεχώς εκεί στις ρίζες μου. Μου αρέσει να πίνω καφέ στην πλατεία και να πηγαίνω βόλτα στα Καμένα Βούρλα. Κάθε φορά που γυρίζω όλα είναι λίγο αλλιώτικα. Κάποιες φορές χαίρομαι, τις περισσότερες πληγώνομαι… και έτσι ξαναφεύγω.

Τι θα κάνω λοιπόν εδώ, σ’ αυτό το blog? Θα γράφω για πολλά και διάφορα, θα επικοινωνώ μαζί σας. Θα γράφω για το περιβάλλον, ναι…. αυτό που καταστρέφουν, οι άνθρωποι, για βιβλία, γιατί αλλιώς τι θεά της σοφίας θα ήμουνα, και για τον κόσμο μας. Όχι μόνο τον μικρόκοσμο της καθημερινότητας, αλλά για όλα αυτά τα μεγάλα και σημαντικά που συμβαίνουν στον … εύθραυστο πλανήτη μας και μας επηρεάζουν όλους, θετικά και αρνητικά. Όπως αντιλαμβάνεστε, ως Θεά βλέπω και ακούω πολλά….

Από σας περιμένω τα νέα σας, και τα σχόλια σας. Επικοινωνήστε μαζί μου, πείτε μου τι συμβαίνει στη περιοχή σας, στο χωριό σας, τι θα θέλατε να γίνει….. τα νέα σας τέλοσπαντων. Ελπίζω σύντομα να γίνουμε μια μεγάλη (ιντερνετική) παρέα, ένας δίαυλος επικοινωνίας και συνεργασίας και έτσι να κάνουμε τις ζωές μας και τον τόπο μας λίγο καλύτερο και πολύ πιο όμορφο.

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

γεια σου νέε μπλόγκερ τίνα

kamena voyrla blogger είπε...

Καλώς ορίζουμε στην παρέα μας την Τίνα.

Η νέα μας φίλη αλλά και κοντοχωριανή , θα είναι συγγραφέας του blog και ελπίζουμε να μας δώσει λίγη από την γνώση κα την σοφία της.

Καλώς όρισες.

Φιλικά ο Blogger

Ανώνυμος είπε...

Ωραία η κίνηση σου φίλε μπλόγκερ!
Εμπλουτίζεις το μπλόγκ με όμορφα πράγματα και δίνεις λόγο και βεβαίως χώρο στους ενδιαφερόμενους αναγνώστες!
Εύχομαι σε ακόμα ποιοτικότερη αναβάθμιση του μπλόγκ!

ΕΓΩ

Unknown είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ όλους για το καλωσόρισμα.

Το επόμενο post θα ακολουθήσει σύντομα, και ανυπομονώ να διαβάσω την κριτική σας, τα σχόλια σας και τις προτάσεις σας.

Αν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μου προσωπικά το email είναι athna11@hotmail.com

Ανώνυμος είπε...

Ρε παιδιά κάντε κάτι για το κλειστό γυμναστήριο το έχουμε πάρει απόφαση οτι δεν είστε ικανοί να φτιάξεται ομάδα Μπάσκετ τουλάχιστον βάλτε έναν φύλακα να παίζουμαι λίγο...

kamena voyrla blogger είπε...

Εξ όσων είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε,
οι εποχιακοί υπάλληλοι του Δήμου που είχαν επιφορτισθεί με την αρμοδιότητα να κρατούν το ‘κλειστό γυμναστήριο’ ανοιχτό όλη μέρα 7 ημέρες την εβδομάδα, απελύθησαν.
Για την ακρίβεια έληξε η ολιγόμηνη σύμβαση τους και υπάρχει αναμονή μέχρι την επαναπρόσληψη τους η την αντικατάσταση τους.
Αρμόδιος για όλο αυτό παιδιά είναι ο Δήμαρχος.
Σας προτρέπω να απευθύνεται ερώτηση αφού ζητήσετε τον λόγο (προβλέπεται από τον κανονισμό) στο επόμενο δημοτικό συμβούλιο για να ενημερωθείτε για το τι θα γίνει, η εναλλακτικά ζητήστε από τον δημοτικό σας σύμβουλο (που ψηφίσατε στις εκλογές) να σας ενημερώσει (ας κάνει αυτός δηλαδή την ερώτηση).

Πάντως αν δεν γίνουν ενέργειες και δεν ασκηθούν πιέσεις, κατά το Μάιο το βλέπω να ανοίγει πάλι το κλειστό γυμναστήριο.

Φιλικά ο Blogger

Ανώνυμος είπε...

Μια απλή παρατηρηση... Είμαστε νομιζω ο μόνος Δήμος που έχει κλειστό γυμναστήριο και δεν έχει κάποια ομάδα (μπάσκετ, βόλλεϋ κλπ)
Επίσης είμαστε οι μόνοι που έχουμε ανοιχτό 'κλειστό γυμναστήριο' και αυτό δεν συνέβη τα τελευταία χρόνια, αλλά από την πρώτη στιγμή που παραδόθηκε (έτσι όπως παραδόθηκε)στο Δήμο! Έχουμε ένα κλειστό μπάτε σκύλοι αλέστε, χωρίς παρκέ, μπασκέτες μισοδιαλυμένες, αποδυτήρια (ασε μη σχολιάσω), πόρτες και παράθυρα σπασμένα από τους 'διαρρήκτες' (ξέρουμε όλοι ποιους εννοώ), σκεπή που μπάζει νερά... θέλετε να συνεχίσω??? Αν σας αρέσει αυτή η κατάσταση, ε τότε κάντε παράσταση διαμαρτυρίας στο Δήμαρχο για να σας δώσει τα κλειδία να μπαίνετε όποτε εσεις έχετε κέφια!
Καλημέρα!!1

Ανώνυμος είπε...

Εμάς δεν αρέσει καθόλου αυτή η κατάσταση....7 ημέρες να το έχουν ανοιχτό???ΚΑΛΟΟΟ τρίτη-πέμπτη-παρασκευή (τουλάχιστον ξέρω εγώ)απόγευματα κλειστό λόγο τέννις,άλλες μέρες τα απογεύματα όπως καταλαβένεται έχουμε φροντιστήρια.Και εκεί που περιμένουμε να το ανοίξουν Σαββατοκύριακο κλειστό πάλι αλλά για κανέναν λόγο....Άμα φιλάρακο μου περναμαι τα κλειδια απο το ...δημαρχο το κλειστο θα ηταν σε αριστη κατασταση,επειδη και μονο το εχουμαι στα χερια μας,οχι πως δεν ειναι τωρα.Οσο για τα σπασμενα τζαμια εσεις μας φτασατε σε τετοιο σημειο που το κρατατε κλειστο.εχουμε κουραστει να ενημερονομαστε απο αρμοδιους δεν μπουρουμαι αλλο....ΘΕΛΟΥΜΑΙ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΜΑΙ ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΑΙ???

Ανώνυμος είπε...

Αν το κρατάγατε σε άριστη κατάσταση ή όχι ρώτα καλύτερα την μεχρι πρότινος φύλακα του κλειστού που αν και δεν ήταν αρμοδιότητα της φρόντιζε πάντα αυτή να μαζεύει τα σκουπίδια σας μετα!
Απλα θέλω να μου πείς, αν γνωρίζεις οτι στο Χαλκιοπούλειο στη Λαμία, στο κλειστό στην Αταλάντη, στο κλειστο της Λιβαδειάς, στο "Παλατάκι" του ΠΑΟΚ, στο Ο.Α.Κ.Α., στο γήπεδο του Σπόρτινγκ, στο Σ.Ε.Φ., στο κλειστό της Κωλοπετινίτσας.. επιτρέπεται να μπαίνουν μέσα όποιοι να ναι, με οτι υπόδηση τους καπνίσει, να παίζουν ποδόσφαιρο(!), να σπάνε τις λάμπες, τους φωτεινούς πίνακες, να μπαίνουν μέσα με τα μηχανάκια και γενικά να επικρατεί τέτοια κατάσταση!!!! Και ξαναρωτάω αν επιτρέπεται να μπαίνει κάποιος για να παίξει σε οποιδήποτε κλειστό γυμναστήριο εκτός απο το δικό μας???!!!! Και σου απαντάω... ΠΟΥ-ΘΕ-ΝΑ!!!!! ΠΟΥ-ΘΕ-ΝΑ!!!

Ανώνυμος είπε...

Σιγά ρε παιδιά, δεν είναι τόσο άσχημη η κατάσταση όπως την περιγράφετε.
Έτυχε να πάω 2-3 φορές να παίξω μπάσκετ και δεν συνέβη τίποτα από όλα αυτά.
Υπήρχε φύλακας πάντα, δεν είδα πουθενά σκουπίδια, ούτε μηχανάκια και δεν πρόσεξα να υπάρχει τίποτα σπασμένο. Φωταγώγηση σωστή και κάμποσοι να παίζουν με τον φύλακα σε μια γωνία, ήταν η εικόνα που έχω εγώ.
Συμφωνώ να είναι τις περσότερες ώρες ανοιχτό για τους νέους με σωστή φύλαξη.