24 Απριλίου 2011

Πάει και το Πάσχα …

Αναρτήθηκε από… kamena voyrla blogger

Τα κεφάλια μέσα τώρα, καλά ήταν το Πάσχα, καλά περάσαμε, πάμε για δουλειά τώρα.
Συζητούσα τις προάλλες με έναν περαστικό, και τον προκάλεσα να μου πει για την εικόνα που σχημάτισε για τα Καμένα Βούρλα (σαν περαστικός που ήταν) και μου απάντησε ότι τα συναισθήματα του ήταν ανάμεικτα.

Γιατί ρε φίλε, τον ρωτώ?

Και μου απαντά:
ενώ η πόλη σας δείχνει προσεγμένη, σχετικά καθαρή, με κάδους ανακύκλωσης, με καλές παραλίες εντούτοις σας ξεφεύγουν πράγματα που όσο και να μην φαίνονται στο μάτι (από εσάς) με το πρώτο, κάνουν εντύπωση σε πολλούς.

Και μου εξήγησε για τις παλιές αφίσες, που υπάρχουν αναρτημένες στις κολόνες της ΔΕΗ αλλά και διάσπαρτες σε όλα τα Καμένα Βούρλα, που αφορούν παλαιότερες εκδηλώσεις (μέχρι 8 μηνών).

Ψάξαμε ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα, φωτογραφίσαμε και ιδού …

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

oyyy kai poses alles einai

Ανώνυμος είπε...

Να ήταν μόνο οι αφίσες καλά θα ήταν. Για τις λακούβες που το πας???Στο δημοτικό σχολείο είναι μια λακούβα που κόντεψα να πέσω ολόκληρος μέσα....

Ανώνυμος είπε...

thn mazepsane thn tampela thn eixa prosejei kai ego

Ανώνυμος είπε...

ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΖΕΨΟΥΝ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΟΥΝ. Ο ΣΕΠΤΕΜΒΡΗΣ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΟΛΟΥΣ ΣΤΗ ΓΩΝΙΑ. ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΛΕΜΟΝΟΚΟΥΠΑ.

Ανώνυμος είπε...

ΑΦΗΝΟΥΝ ΤΙΣ ΠΑΛΙΕΣ ΑΦΙΣΕΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ...