05 Δεκεμβρίου 2008

Περί ανωνυμίας σχολίων και αναρτήσεων στα Blogs

Αναρτήθηκε από… kamena voyrla blogger

Αγαπητοί φίλοι

Πολλές φορές, μέσα από αυτό το blog με την μορφή απλών σχολιασμών αναγνωστών, αλλά και στην τοπική μας κοινωνία σε κατ ιδίαν συζητήσεις, έχει προκύψει το ηθικό εκείνο θέμα για την ανωνυμία αυτού του Blog τόσο σε επίπεδο αναρτήσεων όσο και σε επίπεδο των σχολιασμών των απλών αναγνωστών.

Νιώθουμε λοιπόν την ηθική υποχρέωση απέναντι στην τοπική κοινωνία να τοποθετηθούμε στο θέμα και να τεκμηριώσουμε την άποψη μας για την πρακτική αυτή.

Γράφουμε ανώνυμα, καθώς και δεχόμαστε ανώνυμες επιστολές που τις δημοσιεύουμε στην συνέχεια, αλλά και επιτρέπουμε ανώνυμα σχόλια, γιατί ως ανώνυμος σχολιαστής γενικότερα, η αν θέλετε ανώνυμος συγγραφέας, τους αναγκάζουμε να απαντούν με επιχειρήματα και στοιχεία, ενώ ως επώνυμος συγγραφέας η σχολιαστής τα επιχειρήματα τους τελικά τα μετατρέπουν σε πίεση...

Πίεση, που μεταφράζετε σε οτιδήποτε μπορεί να εφεύρει ένα
άθλιο (σε γενικές γραμμές) πολιτικό σύστημα ,
μια τοπική κοινωνία ,
ένα εργασιακό περιβάλλον,
η όποιας μορφής εξάρτηση μεταξύ ανθρώπων
και δεν ξέρω τι άλλο.

Αυτή είναι η ανωνυμία που διεκδικούμε αλλά και εφαρμόζουμε στα blogs

Δεν είναι η ανωνυμία της συκοφάντησης της λασπολογίας και των εκβιασμών όπως θέλουν κάποιοι να μας αποδώσουν.
Είναι η ανωνυμία που βάζουμε ως ασπίδα στις πιέσεις τους για σιωπή και έλεγχο της ελευθερίας έκφρασης , άποψης και διακίνησης ιδεών , καταγραφής των κακώς κειμένων στην τοπική μας κοινωνία και τελικά γιατί όχι της απλής καταγραφής των απόψεων μας ρε αδερφέ σε ένα θέμα.

Φιλικά ο Bloger

Επιστροφή στην αρχική σελίδα

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Νάτο και το manifesto του μπλόγκερ. Εμένα δεν με χαλάει να γράφεις ανώνυμα φίλε μου. Και εγώ το ίδιο κάνω όπως βλέπεις. Τους χρειάζεται και λίγος βούρδουλας που και που. ΜΑΖΙ ΣΟΥ

Yannis Triantafyllou είπε...

Μεγάλο θέμα άνοιξες φίλε/η... Εν γένει, βλέπουμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος: ασχολούμαστε με την ανωνυμία ή μη ενός blogger και δεν ασχολούμαστε με την ανωνυμία ή μη και την ποιότητα και αλήθεια των πληροφοριών που αυτός δημοσιοποιεί.
Εγώ -είτε ανώνυμος είτε επώνυμος- δεν θα δημοσίευα ποτέ ανώνυμες πληροφορίες χωρίς να τις έχω ψάξει ενδελεχώς, χωρίς να τις έχω διασταυρώσει. Το λέω αυτό μετά λόγου γνώσης, αν υπάρχει αλήθεια στα γραφόμενα μου, δεν με απασχολεί η επωνυμία ή ανωνυμία μου, δεν με φοβίζουν δικαστήρια ούτε με κολακεύει η προβολή που θα αποκτήσω... έτσι απλά, με την καλημέρα μου !!

Ανώνυμος είπε...

ΤΑ ΚΑΜΕΝΑ ΒΟΥΡΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΕ ΑΓΩΝΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΤΑΙ ΜΠΡΟΣ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΘΑ ΠΑΩ 11 ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ ΣΤΟ 1997.
ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΔΙΝΕΤΕ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΚΒΙΑΖΕΤΕ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ.
ΕΓΩ ΟΜΩΣ ΕΙΜΑΙ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΜΑΖΕΨΤΕ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΚΑΙ ΚΛΕΙΣΤΕΤΟ, ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΛΙΓΟ.

ΕΝΑΣ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ ΡΟΥΦΙΑΝΟΣ...

Υ.Γ ΜΠΡΑΒΟ BLOGGER ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΙΛΑΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ.

Ανώνυμος είπε...

ΣΤΑ ΚΑΜΕΝΑ ΒΟΥΡΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ Κ ΟΧΙ ΝΑ ΚΛΕΙΝΟΥΝ.ΑΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΚΑΠΙΟΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ...........!!!!ΞΥΠΝΗΣΤΕ Κ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΙΣ ΖΗΛΙΕΣ.ΔΙΩΞΑΤΕ ΟΛΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΑΠΟ ΕΚΕΙ....ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ 10.000 ΚΟΣΜΟ Κ ΕΧΟΥΜΕ 3000 ΜΟΝΟ.

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΛΑΔΑ
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΜΜΕΝΑ ΒΟΥΡΛΑ
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ ΤΟ ΡΕΓΚΙΝΙ
ΝΑΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΑΝΩΝΥΜΑ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΤΑ ΣΕ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
ΤΟ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΚΑΠΟΙΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΤΕΚΜΗΡΙΒΝΕΙΣ ΚΙΟΛΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΦΑΝΤΑΣ

ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΕΠΩΝΥΜΟΥ ΟΤΑΝ ΑΦΟΡΑ
ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΟΥ
ΕΠΙΣΗΣ Η ΚΑΛΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗΤΕΡΕΥΣΗΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΩΣΤΕ ΑΥΡΙΟ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΕΣΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΝΑ ΠΕΙ [[[ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ [ΠΡΟΤΙΝΑ ΚΑΙ ΕΒΑΛΑ ΕΝΑ ΛΙΘΑΡΑΚΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ]]
ΜΠΑΜΠΗΣ Ε ΣΗΛΑΙΟΣ

Ανώνυμος είπε...

΄Εχετε καλό ...λαμιώτη δάσκαλο,αρχιλαμόγιο περιοπής,και μάθατε γρήγορα την τέχνη τη λασπολογίας.Αφήστε κατά μέρος την απολογητική σας διακήρυξη.Θα ήταν πιο έντιμο να λέτε θελουμε τόσα και εάν δεν σας τα έδιναν να βγάζατε ολη τη δυσωδία σας.θα ήταν πολύ πιο έντιμο,εντιμότατα λαμόγια.

Ανώνυμος είπε...

Που την διέκρινες την απολογητική διακήρυξη σύντροφε?
Θα δανειστώ , προς απάντηση σου, μια προειδοποίηση που διάβασα σε ένα άλλο blog.
Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για ηλίθιους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά από αναρτήσεις κειμένου αντίθετες με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη.

ΆΣΧΕΤΟ , ποιος είναι ο Λαμιώτης δάσκαλος?
Άσχετο2, σε ποιόν απευθύνεσαι γράφοντας ότι θα ήταν ποιο έντιμο να ζητήσουν τόσα, και αν δεν τα δώσουν (πάλι ποιοι) τότε ας έβγαζαν την δυσωδία τους?

Κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια?
Ζεις σε αυτόν τον πλανήτη?
Πόσο συχνά πας στον ψυχολόγο σου?

Ανώνυμος είπε...

Ναι γιατι οχι????
Καμια φορα τα ανωνυμα ειναι και τα καλυτερα, και λενε και την αληθεια.