24 Δεκεμβρίου 2008

Με 58.000 επισκέψεις αποχωρεί το 2008

Αναρτήθηκε από… kamena voyrla blogger

Με αφορμή την αλλαγή του χρόνου θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε όλους εσάς,
τους φίλους αναγνώστες, τους συνεργάτες που μας στέλνουν υλικό και φωτογραφίες, τους ανώνυμους αλλά και επώνυμους σχολιαστές η συγγραφείς, και φυσικά τους ανθρώπους που παράγουν ειδήσεις για τον τόπο.

Το Blog ταλαιπωρεί κάποιους τρόπο τινά και ενημερώνει όλους εσάς από αρχές Μαΐου περίπου Έκτοτε άλλαξε λίγο ο τρόπος ενημέρωσης και η μονοπώληση του με τα παραδοσιακά ΜΜΕ και έγινε πιο ηλεκτρονικός πιο τεχνολογικά προηγμένος, ακολουθώντας τις επιταγές του σήμερα και της εξέλιξης.

Αισίως σήμερα , και σε αυτήν την πρώτη περίοδο λειτουργίας του Blog η χρονιά φεύγει με 58.000 χιλιάδες επισκέψεις.

Σας ευχαριστούμε για την προτίμηση , την στήριξη και την εμπιστοσύνη σας, την οποία την αντιλαμβανόμαστε μέσα από τα μηνύματα σας, αλλά και από τους μετρητές της επισκεψιμότητας

Ολίγον στατιστική για τον Δεκέμβριο (από 1 έως 22)
Το blog λοιπόν για τον μήνα Δεκέμβριο
και μέχρι τις 22 του μήνα διαβάστηκε 5.536 φορές από 2.783 μοναδικούς επισκέπτες εκ των οποίων οι 1.426 ήταν πρώτη φορά επισκέπτες (το έμαθαν δηλαδή αυτή την περίοδο το blog), ενώ από αυτούς και πάλι οι 1.357 είναι τακτικού αναγνώστες (σχεδόν καθημερινοί)
Και για του λόγου το αληθές, ιδού και το σχετικό γράφημα.
Δράττομαι της ευκαιρίας για να σας ανακοινώσω, ότι το Blog θέλει να βοηθήσει το Λύκειο των Καμένων Βούρλων.
Προτρέπουμε λοιπόν τους επαγγελματίες της περιοχής να βοηθήσουν, κάνοντας δωρεά 50-100 euro στο Λύκειο και συγκεκριμένα στο ταμείο του 15μελούς, για τις ανάγκες του Λυκείου, και εμείς θα φτιάξουμε μια διαφημιστική καταχώρηση στο Blog για αυτούς.

Ας βοηθήσουμε όλοι τα παιδιά μας.

17 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τι είναι αυτά που μας τσαμπουνάς ρε Bloger με τις στατιστικές σου και ότι δήθεν κάποιοι διαμαρτυρήθηκαν για αυτό κατέβασες τη δημοσκόπηση. Μπορεί να μου απαντήσεις πως είναι δυνατόν επί μια εβδομάδα να είναι πρώτος ο Μπαλτάς ο Καθηγητής με το Ντάλη με 25% και ξαφνικά λίγο πριν κατέβει η δημοσκόπηση από το Site να βγει πρώτος ο Κοντοπάνος που είχε 13% που δεν τον ξέρουν ούτε φυσιογνωμικά οι περισσότεροι Καμενοβουρλιώτες ? Άντε ας πούμε ότι θα μπορούσε να είναι πρώτος ο Γκόλφης Ξυδιάς που έχει διατελέσει και αντιδήμαρχος και τον γνωρίζουν κάπως οι Καμενοβουρλιώτες. Κάτι βρωμάει εδώ και χάνει και την αξιοπιστία του το Blog. Άρα δεν μας βγήκε το Γκάλοπ όπως το θέλαμε και αυτούς που περιμέναμε να βγούνε πρώτοι πατώσανε, για αυτό το κατεβάζουμε επικαλούμενοι ότι δήθεν ότι κάποιος διαμαρτυρήθηκε . Το μόνο σίγουρο που έδειξε η δημοσκόπηση αν γινόντουσαν αύριο οι εκλογές είναι ότι η εκλογική δύναμη του Δημάρχου έχει πέσει στο 31% και η Δημαρχέσα έχει μεγάλη δημοτικότητα παίρνοντας 3 ψήφους. Αυτά κ. Bloger για να μην νομίζεις ότι τρώμε κουτόχορτο.

kamena voyrla blogger είπε...

Αγαπητέ φίλε 1:11, καταρχήν θα σε παραπέμψω στις πολιτικές του
blog, μιας και από ότι φαίνεται είσαι αντιπροσωπευτικό δείγμα των αναγνωστών που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά από ανάρτηση κειμένου (η αποτέλεσμα δημοσκόπησης) αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη.

Κατά δεύτερον καλώ τον σχολιαστή 21/12 8:49 που μετά από δικιά του αναφορά απεσύρθη η δημοσκόπηση, να πάρει θέση άμεσα (επώνυμα αν είναι δυνατόν) , όσο άμεσα κατέβηκε η δημοσκόπηση μετά από παρατηρήσεις του, προς αποκατάσταση της αλήθειας.

Τρίτον , αν ο κόσμος ψήφισε τον α η τον β , την πρώτη ημέρα της δημοσκόπησης η την πέμπτη , τι να πω , άβυσσος (και τιμωρός) η ψυχή του εκάστοτε ψηφοφόρου.
Μερικοί αναγνώστες ενεργοποιούνται προφανώς μετά από αποτελέσματα που δεν τους εκφράζουν και ψηφίζουν ανάλογα (όχι απαραίτητα την πρώτη ημέρα).

Φιλικά ο Blogger

Ανώνυμος είπε...

κάποιου δεν του άρεσαν τα αποτελέσματα χαχαχαχα να μαντέψω ποιος είναι; μην παίρνετε κατάκαρδα τα αποτελέσματα !

Ανώνυμος είπε...

Μπερδεύτηκα λίγο,
τελικά το blog είναι υπερ του δημάρχου η κατά
Ο μπλόγκερ κατέβασε την δημοσκόπηση επειδή την μαγείρεψε η επειδή δεν του άρεσαν τα αποτελέσματα.
Ψηφίσαν μόνο Καμενοβουρλιώτες η όσοι είχαν ιντερνετ
Ο Γκόλφης έπρεπε να βγει πρώτος η καλώς πάτωσε.
Τον Κοντοπανο τον ξέρουν στα Καμένα Βούρλα η όχι
Η διαμαρτυρία για το γκαλοπ ήταν ψεύτικη η αληθινή

Ανώνυμος είπε...

Να ρωτήσω κάτι ρε συ μπλόγκερ??? Τι να τα κανουν τα λεφτα στο Λύκειο????
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ ΣΕ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΣΑΣ!!!!

ΕΓΩ

Ανώνυμος είπε...

Καλύτερα να ρωτήσεις το ίδιο το λύκειο για το αν και ποιες ανάγκες έχει.
Θεσμοθετημένο όργανο υπάρχει, το
15μελές , μπορεί να σου δώσει απαντήσεις για τις ανάγκες του Λυκείου.

Ανώνυμος είπε...

Αν μπορω να ρωτησω μόνος μου ή οχι ξέρω πολύ καλά να το κάνω... Και εγώ πέρασα από αυτό το Λύκειο αλλά τι ανάγκες είχαμε δεν ξέρω... Αν εννοείτε τις ανάγκες της 5ήμερης... μη μου το πείτε καλύτερα!!! Θα εκραγώ από τα νεύρα μου... ειναι και μερες γιορτινες!!
Αν εννοείτε ελλέιψεις σε βασικά πράγματα πχ σφουγγάρια κλπ... πάλι θα νευριάσω!!!! Από το προϋπολογισμό του Δήμου γνωρίζω πολύ κα΄λά οτι δίνονται χρήματα και μάλιστα αρκετά για την κάλυψη τέτοιων αναγκων!!!!
Μπορείτε λοιπόν να μου απαντήσετε υπεύθυνα προς τι ο έρανος φιλοπτώχων μαθητών Λυκειού καμένων Βούρλων?????

ΕΓΩ

Ανώνυμος είπε...

πολύ νευρικός είσαι ρε ΕΓΩ. σιγά μην σε ρωτήσουν κιόλας. δεν ξέρω για τον διαχειριστή αλλά εγώ νευρίασα με το ύφος σου. Ποιος νομίζεις ότι είσαι?

Ανώνυμος είπε...

Πλάκα μου κάνεις???? Σε νευρίασε το ύφος μου??? Άκου εκεί! Απλά ζητώ απάντηση σε ένα ερώτημα που έθεσα... και απάντηση δεν παίρνω!!!! Και δεν την ζητάω από κάποιον σχολιαστή (που ίσως να μην έχει συχνη πρόσβαση στο μπλόγκ) αλλα από τον ίδιο τον μπλόγκερ... Άλλα φανερώνεται κυριε μπλόγκερ την εμπάθεια σας και τον κομπλέξισμό σας απέναντι σε κάποιους σχολιαστές, διότι δεν είναι η πρώτη φορά που δεν παίρνω απάντηση απο εσάς!!!!! Ντροπή σας!!!!

ΕΓΩ

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου ρε bloger μου αρεσει ο τροπος που σκεφτεσαι
καλα του κανεις και τον αγνοεις επιδεικτικα τον ΕΓΩ γιατι τον παρακολουθω καιρο και ειναι ψιλοπροβοκατορακος
ειναι μερικοι ρε παιδακι μου που τους εχει κατσει στο σβερκο το μπλογκ
ελα να σφιγγουν οι κωλοι ετσι μου αρεσει

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ανώνυμος είπε...

Το καλό που σου θέλω να μην ξαναασχοληθείς με δημοσκοπίσεις προεκλογικές και άλλα προεκλογικά τερτίπια, γιατί έχει αποκαλυφθεί ο ρόλος σου. Ασε να γράφουμε που και που τίποτα στο blog και μη το απαξιώνεις άλλο.
Προτείνω να ζητήσεις ένα συγνώμη σε όλους και εγώ από τώρα σε συγχωρώ. Δε θα ξαναμιλήσω για το θέμα γιατί όλοι καταλάβαμε τι έγινε με τη δημοσκόπηση
Ο Προσεκτικός Παρατηρητής

Ανώνυμος είπε...

Σκέφτομαι και αυτόν τον καυμένο τον Μπαλτά που του τη στήσανε και που κυρίως δεν τον προστάτευσε κάποιος...που μάλλον τον έβαλε και στην πρίζα να μαζεύει ψηφους
χα χα χα ...τι λυκοφιλίες υπάρχουν γύρω μας ρε μάγκες....
Εγώ τουλάχιστο πολύ το διασκεδάζω με τέτοιες φάσεις
ΑΝΤΕ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΧΟΥΜΕ και ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ, ΜΑΝΑΤΖΕΡ,και τους "ΣΑΛΙΑΓΚΕΣ-ΜΑΓΕΙΡΕΣ" που κάθε τέτοια εποχή, παραμονές εκλογών βγαίνουν από το καβούκι τους
Ο Προσεκτικός ...

Ανώνυμος είπε...

Φίλε Ανώνυμε 10:00, φαίνεται ποιος είναι προβοκάτορας εδω μέσα... Δεν ξέρεις???? Εκτός από εσένα και ο ίδιος ο μπλόγκερ είναι!!! Οι περισσότερες αναρτήσεις είναι προβοκατόρικες!!!!! Αν είμαι εγώ προβοκάτορας, απλα σε προτρέπω να διαβάσεις προηγούμενα σχόλια μου και τοποθετήσεις μου!!!!
Τέσπα, επειδή με τόσα σχόλια που κάνω άρχισα να νιώθω σαν μαϊντανός σε τηλεοπτικό πάνελ... θα περιμένω μια απάντηση στο ερώτημα που έχω θέσει εδώ και κάποιες μέρες στον καλό μας μπλόγκερ που σαν άλλη ιερα μητρόπολη θέλει να βοηθήσει τα άπορα παιδιά του λυκειού!

ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ & KΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ
ΕΓΩ

kamena voyrla blogger είπε...

Κύριοι

1)Χάσατε την ψυχραιμία σας και απειλείτε το blog (27/12/2008 11:07).
Αυτό το καταγράφω στα θετικά μου (ως blogger)

2)Θα επαναλάβω για άλλη μια φορά την προειδοποίηση στο Disclaimer του Blog..
(Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για αναγνώστες που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά από ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη)
Όπως και να το κάνουμε, το να αντιμετωπίσεις σωστά μια άποψη η οποία είναι διαφορετική από την δικιά σου, μια ωριμότητα την θέλει εεε?.

3)Τέλος πάντων , μην το παίρνετε ρε παιδιά προσωπικά το θέμα, μια απλή δημοσκόπηση ήταν η οποία κράτησε λίγες ημέρες.

4)Εμ ντε και καλά να γίνετε όλοι δήμαρχοι? Ντε και καλά να βγείτε όλοι πρώτοι ?
Τόσοι πολλοί θέλουν να σώσουν τον τόπο τελικά? Μωρέ μπράβο !!

5)Κατά καιρούς έχει ακουστεί ότι το blog μαναντζάρει η προωθεί τον Μάκη, τον Τάκη τον άλφα τον βήτα κλπ. Το blog δεν προωθεί ούτε πατρονάρει κανέναν.
Αντιθέτως μάλιστα τους στολίζει πατόκορφα (κατά το πώς τους αξίζει, ενίοτε όλους).

Με τιμή ο Blogger

ΥΓ
Μην με ρωτάτε για το ίδιο θέμα δυο φορές, ειδικά αν έχω απαντήσει κιόλας.
Η δεν το θεωρώ αρμοδιότητα μου να απαντήσω ή η ερώτηση σας είναι ‘κουτοπόνηρη’.
Στο κάτω κάτω , δεν έχει και πολύ μεγάλη σημασία το τι πιστεύω εγώ αλλά το τι πιστεύουν οι δημότες, μιας και τώρα τελευταία μόνο σε επίδοξους διεκδικητές της κουτάλας απαντώ
(μα είναι τόσο μεγάλη η κουτάλα ρε παιδιά και γίνετε τόσο ντόρος και τέτοιος σκοτωμός?)

Καλή Χρονιά σε όλους

Ανώνυμος είπε...

Είμαι ο Νίκος Κοντοπάνος. Γράφω προς απάντηση ανώνυμου σχολίου των 11:02 της 27/12/08 που αφορά το πρόσωπό μου. Για να ξεκαθαρίζουμε τα πράγματα δεν έχω και δεν χρειάζομαι μάνατζερ και προκαλώ τον διαχειριστή να διαγράψει τα υποτιμητικά σχόλια για το πρόσωπό μου. Θα απαντήσω στα πολιτικά σχόλια όμως λέγοντας σας ότι η ενασχόληση μου με τα κοινά, ως δημ .σύμβουλος επί Δημαρχίας του κ. Τσιτίνη , έδειξε ότι  διαφύλαξα το ακέραιο, το ανεπίληπτο και το αμερόληπτο της  προσωπικότητάς μου από κάθε κακόβουλο ή κακόπιστο και υστερόβουλο πολίτη, κύριε Ανώνυμε. Αναγνωρίζω τη λάσπη σαν πρακτική από παλιά, όπως επίσης αναγνωρίζω και από πού προέρχεται. Είναι γνωστή αυτή η πρακτική των ανθρώπων  που δεν έχουν να πουν τίποτα και δεν έχουν κάνει τίποτα όσον αφορά τα κοινά, είναι απλοί παρατηρητές, όπως υπογράφουν κιόλας και ένθερμοι θιασώτες, μέχρι πρότινος, της νυν Δημοτικής Αρχής. Θεμιτό δεν λέω το φλερτ με τη Δημαρχία, αλλά η εμμονή ως συναίσθημα δημιουργεί  παρενέργειες!!!

Ανώνυμος είπε...

και μονο ότι ήσουν σύμβουλος με τον Τσιτίνη σε χαρακτηρίζει και σε προσδιορίζει.Απορώ δε με την έπαρσή σου να φιλοδοξείς να γίνεις και...δήμαρχος!
Αλλά εμεις οι καθηγητές διδάσκουμε κατι,όμοιος ομοίω αεί πελαζει κι επειδή μαλλον δεν θα το καταλάβεις ο ξαδερφός σου θα σε βοηθήσει να το ερμηνεύσεις.