05 Φεβρουαρίου 2009

Το tv της μάνας τους

Αναρτήθηκε από… tsaousa

Αναρτήθηκε από tsaousa


Δεν ξέρω αν το αντιληφθήκατε, η κυβέρνηση είναι εξαφανισμένη.
Κρύβονται, το νιώθετε, το βλέπετε, το αισθάνεστε;
Η χώρα είναι ακυβέρνητη, άει στο διάλο πια.
Βλέπουμε στην τηλεόραση τον Ρουσόπουλο, τον Βουλγαράκη, το μάγειρα της Ρηγίλλης, το βανάκι που καθαρίζει τα χαλιά, τα αδέσποτα που τριγυρίζουν έξω από τη βουλή και that’s it.
Ίσα που πήραμε μια τζούρα Χατζηγάκη με τους αγρότες και μια γουλιά Μαρκογιαννάκη την ημέρα που μαστουριάσανε τον Παπανδρέου με τα χημικά στον Πειραιά. Άει στο διάλο πια.
Νέα τακτική αυτή. Δοκίμασαν τα πάντα και επειδή δεν τους έβγαινε τίποτα, είπαν να εξαφανιστούν μπας και τους ξεχάσουμε.Σου λέει άμα δε μας βλέπουν οι ηλίθιοι, θα νομίζουν ότι φύγαμε και θα μας αφήσουν ήσυχους, άει στο διάλο πια.
Εξαφανίστηκαν τελείως από τα κανάλια.
Βλέπεις την Τρέμη να συνεντευξιάζει 30 λεπτά τους Κρητικούς στον Πειραιά, πέφτει μετά η διαφήμιση με τα «ψιψιψίνια και τα κοκοψόφια» κι έφυγες τελείως ο θεατής.
Αρχίζει ύστερα ο Λάκης ο γλυκούλης, χωνεύεις συγχρόνως και το παστίτσιο, θες πολύ να ξεχαστείς; Βάζεις ξυπνητήρι για να σηκωθείς απ΄ τον καναπέ να πας στο κρεβάτι και άει στο διάλο πια.
Περκέτι τους ήρθε των Κρητικών. Τους είδε εκατό φορές όλη Ελλάδα.
Αφού σου λέει, το τι προξενιά έχουν πέσει, άλλο πράγμα.
Κλείσανε οι γαμπροί σε ζωντανή σύνδεση.
Απ΄ το λιμάνι και στην εκκλησία μόλις γυρίσουν πίσω.
Καλύτερα, να ξεχαστούν για κάνα διάστημα, γιατί η ιδέα που είχαν να φέρουν τα τρακτέρ εδώ να μας κλείσουν τους δρόμους, ήταν από αισχρή ως πουτάνα του μισού Ευρώ.
Άει στο διάλο πια με τον κάθε φασίστα που θέλει να κάνει τα κουμάντα του στην πλάτη μας.
Αει στο διάλο πια.
Δεν μου κάθεται ας πούμε η δουλειά μου, παίρνω το αυτοκίνητο και το παρκάρω κάθετα στην Κηφισίας.
Ή βγαίνουν όλοι οι απολυμένοι του Δεκέμβρη και πιάνουν τους δρόμους.
Όπου μένει ο καθένας, όχι μακριά. Από ένα στενό να κλείσουν, θα κυκλοφορούν τα αυτοκίνητα στην Αθήνα όπως στον σαλίγκαρο.
Θα ξερνάνε οι οδηγοί από τη ναυτία.
Άει στο διάλο πια.
Ορίστε, με τους Κρητικούς ξέχασα την κυβέρνηση.
Πού στο διάλο είναι;;
Μπορούν να μην ξαναγυρίσουν πια;

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Έκοψαν τη συνέντευξη Παπανδρέου...

...για να προβάλουν αμερικάνικη σειρά!
Από TV χωρίς σύνορα, tvxs.gr :

Η ζωντανή μετάδοση της εκπομπής διακόπηκε αιφνιδιαστικά, λίγο πριν πάρει τον λόγο ο Στέλιος Κούλογλου για λογαριασμό του Tvxs. Η ερώτησή του αφορούσε τη λογοκρισία στην ΕΡΤ, τις απολύσεις στα ιδιωτικά ΜΜΕ, το Ίντερνετ και τα νέα μέσα.
Η συμφωνία του ΠΑΣΟΚ με τη διοίκηση της ΕΡΤ προέβλεπε την ζωντανή μετάδοση από την ΕΤ-1 χωρίς περιορισμό χρόνου.Παρ όλα αυτά η συνέντευξη διακόπηκε για να μεταδοθεί η σαπουνόπερα "Ατίθασοι και Ωραίοι". Στους τεχνικους της ΕΡΤ που ρώτησαν πως είναι δυνατόν να κόβεται στη μέση η συνέντευξη του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης, δόθηκε η απάντηση "ότι είναι απόφαση της διοίκησης".

Για πόσο ηλίθιους μας περνάνε πια;

Ανώνυμος είπε...

προς κυρια τσαουσα??
ειλικρινα εαν καθησει ενας και διαβαση το μηνυμα σου καταλαβαινει προς τα που το πανε τα καμματικα σου σχεδια.[[δηλαδη ενα τυπικο κομματοσκυλο]]
επειδη εγω δεν ειμαι τοσο φανατικος θα σου πω μια ιστορια που ισως μαρτυρησουνε και τα στοιχεια μου
ο πατερας μου φτωχος αλλα εντιμος[[ο θεος να τον αναπαυσει εκει ψηλα που ειναι] μου ελεγε παιδακι μου δυο πραγματα να μην πιστευεις ποτε τους πολιτικους και τους κυνηγους διοτι αυτοι λενε πολλα και μεγαλα ψεματα και δευτερο [[επειδη ειχε και γουρουνα μου ελλεγε ολα τα γουρουνια εχουνε την ιδα μουρη ξανθα μαυρα παρδαλα εκει που τρωνε εκει χεζουνε και εκει σκαβουνε να γκρεμισουνε το σπιτι το μαντρι τους]] που τους σκεπαζει το διο και οι πολιτικοι εκει που τρωνε [[στην βουλη] εκει μας γραφουνε κανονικα και εκει προσπαθουνε να την κρεμισουνε ισως για να φτιαξουνε μια καινουργια για να παρουνε και καμμια μιζα
ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝΕ ΠΟΛΛΟΙ
===================================
ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΕΑΝ
==============================
ΥΠΑΡΧΟΥΝΕ
=========
ΤΩΡΑ ΕΑΝ ΞΥΠΝΗΣΕΣ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΤΟΝ VΙΝΟ
ο ρεγκινιωτης

tsaousa είπε...

Αγαπητέ ανώνυμε 1
αφού είναι "Ατίθασοι κωι ωραίοι" καλά έκαναν...

Αγαπητέ ανώνυμε 2
καταρχήν δε διάβασες μήνυμα, δεν έστειλα σε κανέναν μήνυμα. Ένα κείμενο διάβασες για μιαε ξαφανισμένη κυβέρνηση.
Τώρα αν εσύ κατάλαβες την πολιτική μου τοποθέτηση από αυτό το κείμενο, πες μου τη σε παρακαλώ να ξέρω τι θα ψηφίσω στις επικείμενες εκλογές.

ΥΓ.
Η περιγραφή της ζωής των γουρουνιών μου θύμισε την κυβέρνηση πάντως.

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΛΕΣ ΤΗΝ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΤΩΡΑ Η ΤΗΝ ΑΥΡΙΑΝΗ ΣΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ
ΕΓΩ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΟΛΑ ΤΑ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΕΙΧΟΥΝΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΟΥΡΗ
ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝΕ

ΕΛΠΙΖΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗΤΕΡΗ ΕΛΛΑΔΑ
[Η ΕΛΠΙΔΑ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΠΑΝΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ]
ΕΛΠΙΖΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΕΡΓΑ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΟΥ
Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΩΤΙΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΑΞΟΥΝΕ ΤΟ ΚΑΛΗΤΕΡΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝΕ
Ο ΡΕΓΚΙΝΙΩΤΗΣ