11 Ιουνίου 2021

Επιστολή-κόλαφος του Νικολάου Τριανταφύλλη προς Δήμαρχο Καμένων Βούρλων

Αναρτήθηκε από… kamena voyrla blogger

Άγιος Κων/νος 11/06/2021

Προς – Δήμαρχο Καμένων Βούρλων
- Δημοτικούς Συμβούλους
- Προέδρους Κοινοτήτων

Κοιν: - Γενική Γραμματεία Δήμου Καμ. Βούρλων
- Πρακτικογράφο Δημοτικού Συμβουλίου

Απάντηση διαγραφής δημ.συμβούλου

Ξεκινήσαμε πριν 7 χρόνια περίπου μαζί, με διάθεση να θέσουμε τους εαυτούς μας στις υπηρεσίες των δημοτών. Μοναδικός αντίπαλος τα προβλήματα του τόπου.

Συμπορευτήκαμε και με τιμήσατε με την θέση του αντιδημάρχου . Μια θέση που ορίζει ο Δήμαρχος και με διατηρήσατε πέντε χρόνια. Εκτιμώ ότι υπηρέτησα με ανιδιοτέλεια τα καθήκοντα μου, κάτι που εκτιμήσατε και εσείς αλλά και οι δημότες μας αφού με κατέταξαν πρώτο δημοτικό σύμβουλο.

Σε μια ομάδα άξιων υποψηφίων ήμουν ο πρώτος που δήλωσα ότι θα συνεχίσουμε και στην νέα τετραετία μαζί. Μαζί για να ολοκληρώσουμε το πρόγραμμά μας. Αφήνεται να εννοηθεί ότι η δική μου στάση οφείλεται στην μη αξιοποίηση μου. Αυτό είναι ένα ανυπόστατο επιχείρημα μια ανέντιμη συμπεριφορά, κάτι που σας χαρακτηρίζει γενικώς. Κύριε δήμαρχε μέχρι σήμερα στήριξα με τη θετική μου ψήφο τη δημοτική μας ομάδα (ψήφισα το 90% το δημοτικών αποφάσεων). 

Ήμουν κοντά στους δημότες γιατί ήταν υποχρέωσή μου να το κάνω. Ήμουν κοντά στη δημοτική παράταξη και σας παρότρυνα να βρισκόμαστε ως δημοτική ομάδα και να συναποφασίζουμε, λέξη άγνωστη για σας προσωπικά, γιατί σας χαρακτηρίζει έπαρση, αλαζονεία και λειτουργείται στην ‘’άρχη του ενός ανδρός’’. Έκανα πολλές προσπάθειες να ομονοήσουμε και να συμπορευτούμε, σεβόμενος τους δημότες αλλά και τους άξιους συνεργάτες της δημοτικής παράταξης μας. Όλα σκοντάφταν στην δική σας αμετροέπεια, στην δική σας ανυπαρξία, στην δική σας αλαζονεία. Θέλω να ζητήσω συγνώμη στους συνδημότες για τις παλινωδίες ,τα ψεύδη και την απραξία . Ένιωθα ότι δεν μπορώ να συμμετέχω άλλο σε αυτή την παρωδία ,που θέλετε να συνεχίσετε εσείς προσωπικά στο μονόπρακτο έργο σας. Κύριε δήμαρχε να σας κάνω λοιπόν γνωστό γιατί δεν μπορούμε να ήμαστε μαζί.

Είπαμε ή δεν είπαμε
- ότι σε ένα μήνα θα αντικαταστήσουμε τις αμιαντοσωλήνες
- υπάρχει στον ορίζοντα μελέτη για τις συνδέσεις νερού;

Είπαμε ή δεν είπαμε
ότι θα ολοκληρώσουμε την ανάπλαση του Αγίου Κων/νου ένα έργο που κάνατε δικό σας χωρίς να είναι.

Είπαμε ή δεν είπαμε
- ότι μέχρι τον Οκτώμβρη του 2019 θα ολοκληρωθούν τα γήπεδα (Καμ. Βούρλα, Καινουρίου, Αγιος Κων/νος).

Είπαμε ή δεν είπαμε
- ότι θα αξιοποιήσουμε τις ιαματικές πηγές Καμ.Βούρλων. Στην απραξία μας η αγωνία του συλλόγου επαγγελματιών Καμ. Βούρλων ήταν καταλυτική .Κατάφερε να βρεθούν σε ένα τραπέζι υπουργός οικονομικών ,ΤΑΙΠΕΔ, σύλλογος επαγγελματιών και Δήμος. Το αποτέλεσμα αυτής της συνάντησης για το μέλλον τον ιαματικών της λουτρόπολης ήταν να επικοινωνεί ο σύλλογος με το ΤΑΙΠΕΔ και όχι ο Δήμος. Σοφά ίσως έκριναν ότι ο σύλλογος επαγγελματιών θα φέρει καλύτερα αποτελέσματα.

Ειλικρινά τι έχουμε κάνει μέχρι σήμερα για το βιολογικό Καμ. Βούρλων;
Τι έχουμε κάνει επίσης μέχρι σήμερα για την σύνδεση του Βιολογικού στο Μώλο;

Κύριε Δήμαρχε έχετε επισκεφτεί τον Άγιο Χαράλαμπο που μέχρι σήμερα οι κάτοικοι πίνουν νερό από τις υδροφόρες;
Έχετε επισκεφτεί επίσης τα χωριά του Δήμου μας και τι έχετε να πείτε σε αυτούς που δεν μπορούν να επισκεφτούν τις περιουσίες τους και τα κτήματά τους αφού οι δικές σας ενέργειες προσωπικά κατάφεραν να χάσουμε 250,000.00ευρώ για την αγροτική οδοποιία.

Αλήθεια τι έμπνευση είχατε να κάνατε το Σ.Μ.Α δίπλα σε κατοικημένη περιοχή Κόμνινα –Ρεγγίνι και μετά από την κατακραυγή του κόσμου αποσύρατε άρον άρον την έμπνευση σας.
Αλήθεια Δήμαρχε οι πανέμορφες παραλίες του δήμου μας που παραμένουν ελκυστικές και επισκέψιμες για όλη την Ελλάδα τις εγκαταλείψατε. Η διατήρηση τους οφείλεται μόνο στον εθελοντισμό των συλλόγων και στο φιλότιμο των δημοτών.

Είμαστε ή δεν είμαστε
- ο μοναδικός δήμος στην Ελλάδα που ο προϋπολογισμός του ολοκληρώνεται το καλοκαίρι της επόμενης χρονιάς και κάθε φορά η προχειρότητά μας οδηγεί σε αναμορφώσεις.

Είμαστε ή δεν είμαστε
- ο μοναδικός Δήμος που δεν έχουμε μελετήσει – δημοπρατήσει και ολοκληρώσει ένα έργο.

Είμαστε ή δεν είμαστε
- ο μοναδικός Δήμος που παρά τις υποσχέσεις μας κάθε χρόνο αυξάνουμε τα τέλη των δημοτών. Το σύγχρονο και αναγκαίο έργο τοποθετήσεις λαμπτήρων LED έχετε αντιληφθεί ότι θα επιβαρύνει τους δημότες μας αυτούς τους δύσκολους καιρούς που διανύουμε 400,000.00ευρώ για 7 χρόνια; Διαλέξατε τον πιο δαπανηρό τρόπο. Κάποια κόστη θα βασανίζουν τους δημότες μας όταν εσείς θα ασκείται το επάγγελμα του γιατρού.

Είμαστε ή δεν είμαστε
- ο μοναδικός Δήμος στην Ελλάδα που πολλές – πάμπολλες αποφάσεις του Δ.Σ. παίρνουν την οδό των δικαστηρίων ζημιώνοντας με αυτό τον τρόπο τους δημότες. Κύριε Δήμαρχε είχαμε - είχατε την δεύτερη ευκαιρία. Οι δύο κυβερνήσεις που υπήρξαν στην θητεία μας, άνοιξαν τους κρουνούς στήριξης, αλλά εσείς βρίσκεστε σε προσωπική ανυδρία ιδεών και προτάσεων.

Πρόγραμμα ΑΚΣΙΑ που ξεχρέωσε το Δήμο μας:
Φιλόδημος 1
Φιλόδημος 2(γήπεδα, παιδικές χαρές ,μηχανήματα δήμων κ.α).
Πρόγραμμα Αντώνης Τρίτσης .
Ευρωπαϊκά προγράμματα.
Προγράμματα εθνικών πόρων.

Σκεφτείτε ότι συνδημότες μας είναι ο υπουργός οικονομικών κ.Σταικούρας που μας συμπαρίσταται αμέριστα και οι υφυπουργοί κ. Οικονόμου και κ. Πέτσας. Έχουμε επίσης μία Περιφέρεια που είναι κοντά στα προβλήματά μας.

‘’Κύριε’’ Δήμαρχε δεν μπορώ να σας ακολουθήσω στον ολισθηρό σας κατήφορο.

Θα είμαι δίπλα στα προβλήματα των δημοτών με όλες μου τις δυνάμεις.
Θα είμαι δίπλα στις ανησυχίες και στον αγώνα των συναδέλφων δημοτικών συμβούλων. ΤΟΥΣ ΤΟ ΟΦΕΙΛΩ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ!!!!
Θα είμαι παρών και τώρα και στο μέλλον στα προβλήματα του Δήμου που αγαπώ.

Ανεξάρτητος Δημ. Σύμβουλος
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΗΣ

85 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κειμενο δικηγορου απο Λαμια.
Κλεπταποδοχος της θεσεως του Αντιδημαρχου της θητειας Βουλγαρη.
Χιλιαρχος Πραιτωριανος της γνωστης οικογενειας
Υπερτιμημενος στην ατομικη εξυπηρετηση,υποτιμημενος στην αναπτυξιακη προταση.
Αρριβιστας σαν τον Μεντορα του,κατωτερος ομως των πολιτικων συνθηκων.
Τελικα ισαξιος της μετριοτητας και ικανος για το κλαδεμα..... Τριανταφυλλιών.

Ανώνυμος είπε...

Το έργο επαναλαμβάνεται τότε Τσωμος τώρα Νίκος αλαζόνα τον Δήμαρχο ρε; πάρε με τα καλά σας; Λαϊκό παιδί ακομπλεξαριστο με σπουδές καλά έκανε κ διέγραψε Βούλγαρη κ Τριανταφυλλ. Ο Τσωμος τη γλύτωσε το τσογλανι που θα πάει όμως θα τον κολλήσει κάπου ούτως ή άλλως τα παιδιά του κάνουν έργα. Αι σιχτίρ Νίκο γράφεις κ επιστολές. Μπορεί με τη στάση σου να πας ενάντια στην ομάδα που σε έβγαλε κ σε εκανε από το τίποτα να γίνεις νούμερο αλλα το πρόβατο έξω από το μαντρί το τρώει ο λύκος. Είδες τι έπαθε ο κοντός; Έχει μείνει στα έδρανα της αντιπολίτευσης κ τραγουδάει μόνος τ. Εδώ ο παναγιωτου έχει θέση κ εσύ κάνεις κόλπα; Ουστ πίσω εκεί που εγλυφες άχρηστε γραφειοκρατη. Πορεία Ανάπτυξης κ πάλι για Δήμο χωρίς φτώχια

Γιαννης Σκούφιας είπε...

«Φίλε» Δήμαρχε, Γιάννη Συκιώτη, τι χαρακτηρισμοί είναι αυτοί ?
… σας χαρακτηρίζει γενικώς μια ανέντιμη συμπεριφορά !!!
… σας χαρακτηρίζει έπαρση, αλαζονεία και λειτουργείται στην ‘’άρχει του ενός ανδρός’’ !!!
… όλα σκοντάφτουν στην δική σας αμετροέπεια, στην δική σας ανυπαρξία, στην δική σας αλαζονεία !!!
Εγώ στη θέση σου θα του έκανα ΜΗΝΥΣΗ για ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΗ ΔΥΣΦΗΜΗΣΗ διότι αυτοί οι χαρακτηρισμοί ««… βλάπτουν τη τιμή και την υπόληψή σου… σε απαξιώνουν και σε προσβάλουν ως άνθρωπο, ως επιστήμονα αλλά προπάντων ως Δήμαρχο… και αποτελούν τον ορισμό της διάπραξης του εγκλήματος της συκοφαντικής δυσφημήσεως»»
Θα τολμήσεις ?
Ή την «μαγκιά» την εξάντλησες στη μήνυση που μου έκανες στις 6/3/2020 ?
Ιδού η Ρόδος…
ΥΣΤ
Τα εντός εισαγωγικών είναι λόγια δικά σου. Αντιγραφή από την μήνυση.

Ανώνυμος είπε...

"Εκτιμώ ότι υπηρέτησα με ανιδιοτέλεια"...... έλα τώρα.... σε ποιον τα λες αυτά. Γελάνε κι πέτρες.

Ανώνυμος είπε...

Πόσο κακή σκηνοθεσία. Νομίζουν ότι ο κόσμος τρώει κουτόχορτο; Ξεκάθαρη συμφωνία- για όποιον καταλαβαίνει

Ανώνυμος είπε...

Αυτοκριτική για την συμπόρευση με το 90% των αποφάσεων της ομάδας,που ζημίωνε τον τοπο δεν βλέπω.Αντιθετα
Ο εκπρόσωπος της λαϊκής δεξιάς Τριανταφύλλης δηλωνει με θράσος χιλίων πιθήκων ότι θα αγωνιστεί και θα είναι παρόν γιατί μας το οφείλει.Καλε τι μας λες;

Ανώνυμος είπε...

Και μετά από λίγο καιρό κατεβάζει παράταξη
και αυτός για τις επόμενες εκλογές και ο αγώνας συνεχιζεται.... Ελλάς το μεγαλείο σου.

Ανώνυμος είπε...

Οποία κατάντια!
Πόσο να ξεπέσει κανείς...

Αχαριστία σε όλο της το μεγαλείο...

Τσωμική συμπεριφορά...

Κατρακύλα, λόγω έλλειψης πολιτικού πολιτισμού, ακόμη και στοιχειώδους πολιτισμού.

Έλλειψη κοινωνικής μόρφωσης και γενικώς μόρφωσης.

Έπαρση για το "εγώ", με μόνο επιχείρημα "δε φταίω καθόλου για τα 5 χρόνια που εκμεταλλεύτηκα τους συνοδοιπόρους μου (βλέπε Βούλγαρη κ.λ.π.).

Σκουφική-τσωμική βλαχοπολιτική, για να θίξουμε συνειδήσεις... ειδικά του ανθρώπου που μας ανέδειξε...

Προδοσία, χωρίς ίχνος ντροπής ή ενοχής...

Αρκετά πια. Μόνο αηδία προκαλεί...

ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ


Ανώνυμος είπε...

Μιλάνε όλοι, μιλαν κι οι κ....

Ανώνυμος είπε...

Τους ταλαιπωρημενους που δουλεψες και σε ψηφισαν για τα ρουσφετια του σαββατοκυριακου να βρεις να τους τα πεις. Κι αυτοι σε πηρανε χαμπαρι. Κηδειες με ξενα κολλυβα εκανες και τους εξαπατουσες κατα συρροη. Και μετά το παιζεις αμεμπτος ευθυνων για την θητεια σου. Στερησες από Καμενα Βουρλα και περα γειτονια τα παντα για να πετυχεις το σκοπο σου. Αν υπηρχαν κι αλλοι σαν εσενα θα γινομασταν ραγιαδες. Ευτυχως που ο δρομος σου τελειωνει εδω. Θελουμε δημοκρατια και αξιοπρεπεια.

Ανώνυμος είπε...

ΒΡΕ ΑΝΕΚΔΙΗΓΗΤΕ , ΑΝ ΣΕ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ ΘΑ ΕΛΕΓΕΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ? ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΔΩ ΡΕ .

Ανώνυμος είπε...

Αυτός είναι ετεροφωτος σέρνεται από τον μέντορα του,ακόμη και το κείμενο δεν είναι δικό του,φαίνεται άλλωστε αυτό από παλαιότερες τοποθετήσεις στο ΔΣ,που δεν καταλαβαινες τι νιαουριζε.

Ανώνυμος είπε...

Την ανομίαν μου εγω γινώσκω και η αμαρτία μου ενωπιον μου εστι διαπαντός.
Ψαλμος ν' 50ος της μετανοιας.

Ανώνυμος είπε...

Η αλήθεια δεν είναι απλά κάπου στην μέση. Υπάρχει έντονη δυσοσμία στο ψάρι που ζέχνει από το κεφάλι όπως πάντα. Εδώ έχουμε ζηλωτές αμφότερων κατευθύνσεων που είναι απλά πολύ ύποπτο.

Ανώνυμος είπε...

Αυτός νιαούριζε, κάποιος άλλος γάαύγιζε, κάποια έδειχνε τα νύχια της, κάποιος "ποδηλάτιζε", ο παραδίπλα ψεύδιζε και ο κοντότερος εισέπραττε συμμετοχές για το συνδυασμό της αποτυχίας.
Το ίδιο σενάριο και σήμερα...
Ένας αποκεφαλισμένος από την περιφέρεια σέρνεται μαζί με όλους, όσους έπαψαν από έμμισθες θέσεις για να χαρίζουν
μια ακόμη εκλογή από την πρώτη Κυριακή.

Ανώνυμος είπε...

Αποτυχιες κομματικων επιλογων

Ανώνυμος είπε...

Απάντηση Συκιώτη
https://fonografos.net/g-sykiotis-monodromos-i-diagrafi-tou-dimotikou-symvoulou-perasan-pro-pollou-oi-epoches-ton-anepangelton-politikantidon/

Ανώνυμος είπε...

Χαχαχα πάρτα Νικο ήθελες κ επιστολή. Ανεπαγγελτος πολιτικάντης....ρουφά το αυγοβσου τώρα.

Ανώνυμος είπε...

Στην απάντησή του ο Δήμαρχος κ. Συκιώτης αναφέρει :
‘’Κατηγορούμαι ακόμη και για το ότι ασκώ το λειτούργημα του ιατρού. Απλά και μόνο ως προς αυτό, θα ήθελα να επισημάνω στον διαγραφέντα σύμβουλο, ότι πέρασαν προ πολλού οι εποχές των «ανεπάγγελτων πολιτικάντηδων», που περίμεναν να επιβιώσουν από τον κρατικό κορβανά. Για έναν σύγχρονο πολιτικό ή για όποιον ασχολείται με τα κοινά, είναι τιμή να έχει να επιδείξει μία επιτυχή επαγγελματική δραστηριότητα, σε όποιον τομέα και να δραστηριοποιείται, καθώς με αυτόν τον τρόπο α π ο σ υ ν δ έ ε ι τ η ν ε ν α σ χ ό λ η σ η τ ο υ μ ε τ α κ ο ι ν ά , α π ό τ ο ν β ι ο π ο ρ ι σ μ ό τ ο υ’’
---
Αλήθεια Δήμαρχε εσύ βιοπορίζεσαι από την άσκηση του επάγγελμα σου ?
Πως, με τα μηδενικά εισοδήματα που δηλώνεις ?
Μια επίσκεψη στο site του Δήμου θα πείσει και τον πλέον δύσπιστο δημότη ότι αυτός που κ α τ ά δ ή λ ω σ ή τ ο υ βιοπορίζεται από τον κρατικό κορβανά είναι ο Συκιώτης και όχι ο Τριανταφύλλης.
http://www.dimos-kamenon-vourlon.gr/sites/default/files/d.p.k._2020_sykiotis.pdf
http://www.dimos-kamenon-vourlon.gr/sites/default/files/triantafillis_2019.pdf
---
Αυτά για αποκατάσταση της ΑΛΗΘΕΙΑΣ !

Ανώνυμος είπε...

Δες ρε κακομοίρη πόσοι κατάφεραν να σου ψελλίσουν "μπράβο" στην ανάρτησή σου στο fb. Τυχαίνει να γνωρίζω (από μακριά ευτυχώς) τους περισσότερους και δε χρειάζεται να πω τίποτα για το ειδικό βάρος τους. Με το αφαν γκαντέ θα γίνεις σίγουρα καντηλανάφτης. Πάρε αυτό που σε αντιπροσωπεύει επιτέλους. Άσε αυτούς που πασχίζουν καθημερινά στην πρώτη γραμμή να λειτουργούν. Εσύ 5 χρόνια κορόιδευες τον κοσμάκη πατώντας σε ξένες πλάτες. Η επαρσή σου δεν έχει προηγούμενο. Ζήτα τώρα κι από τον μονόφθαλμο να κατέβει ως σύμβουλος με εσένα επικεφαλής. Εσύ νομίζεις ότι ο δήμος είναι όλος κι όλος μια Αγναντη και 100 οικόπεδα για καθαρισμό τα Σαββατοκύριακα με καύσιμα που χρεώνονται σε όλους τους δημότες. Τραβά στα Καμένα να σε πάρουν με τις ντομάτες, που επί 5 χρόνια τους στερούσες μηχανήματα και προσωπικό, ακόμη και κάδους απορριμάτων για να εξαγοράζεις τις συνειδήσεις τις γειτονιάς σου. Δε χαλάω άλλο χρόνο για πάρτι σου. Θα σε αναλάβουν οι επόμενοι.

Ανώνυμος είπε...

1.5 μήνα χρειάστηκες για να "γράψεις" αυτό το κειμενάκι?
ξεκινάς με ψέματα. Με τιμήσατε! Ο δήμαρχος και μόνο σε όρισε. κανεις άλλος. ουτε δημοτικός συμβουλος, ουτε προεδρος Κοινότητας. Και συνεχίζεις.. δεν έχω όρεξη να απαντήσω, δεν με ενδιαφέρει κιόλας, αλλά η χαζομαρα ξεχειλιζει. Ξέρεις γιατί; γιατί προσωπικά εγώ σε ψήφισα, ένα από τρεις σταυρους, για δημοτικό συμβουλο, καταλαβαινοντας ότι δεν θα είσαι μόνιμος αντιδήμαρχος. Και εσυ τι κάνεις; θα μείνεις να μου αναταποδωσεις την τιμή που σου έκανα ψηφίζοντας σε; Όχι, μεγάλε, παραιτησου τώρα και από δημοτικός συμβουλος γιατί με εξαπάτησης όταν έλεγες όλοι μαζί, μακριά από τον κοντό εργολάβο και τον αγνανταίο.
Κάτσε σπίτι σου, ασχολήσου με την ομολογουμένως ωραία οικογένεια σου, ξανά ασχολήσου με τη δουλειά σου γιατί ο επόμενος δήμαρχος πρεπει να είναι, επιτέλους, γυναίκα
μια ψηφοφόρος σου

Ανώνυμος είπε...

Δε μου λες ρε βλαχάκο...? Έχεις σκεφτεί πόσους ψήφους θα έπαιρνες αν δεν ήσουν 5 χρονάκια μπαστακομένος στην καρέκλα? Αν ήταν στη θέση σου ο Βούλγαρης, θα τον έφτανες ποτέ? Κι αν είχες κατέβει με τον Τσώμο, η ακόμη και με τον Παπαναγιώτου, θα είχες εκλογιμη θέση? Με την πρώτη σου συμμετοχή τα πήρες όλα απλόχερα Αν δεν είχες το συγκεκριμένο επικεφαλή που σε τίμησε, θα σου χάριζε άλλος 5ετία? Φούσκα είσαι κι έκανες μπαμ. Τέλος.

ΚΡΙΤΩΝ είπε...

Κατ αρχην δεν θα ηθελα να εμπλακω στην εριδα μεταξυ προσωπων σε σχεση με την
ουσια της τοπικης πολιτικης,που ειναι η αποδοση η μη εργου συγκεκριμενης περιοδου και απο παραταξη που διοικει ως συνολον.

Οι ανακυπτουσες αντιθεσεις που ποτε δεν σταματησαν να υπαρχουν διαχρονικα [μιλουμε για ανθρωπους- συμφεροντα] ακομη και σε πολιτικες ομαδες ομοιογενειας και συνεκτικοτητος, παραδειγμα η περιοδος [Κεφαλα Α' περιοδος] και Τετριμιδα [περιοδος χαριτος 2 πρωτων ετων] και ισως και για αλλους.

Βασικη προυποθεση για κεντρομόλα διοικηση ηταν και ειναι η στιβαρη πλην δικαια 'εκπομπη' του Δημαρχου ,αλλως, οι διάφορες και για διαφορετικους λογους , κεντρόφυγες τασεις θα εκδηλωθουν νομοτελειακα.

Αυτο εχουμε και εδω σημερα με τα 'δελτια' τυπου, τα οποια εχουν μια σημασια στο βαθμο που απο
την αναγνωση προκυπτει συμφωνια του επιστολεως με τον καθε αναγνωστη,διαφορετικα οι περισσοτεροι δεν τα κατανοουν ,λ.χ. τα αιτια και οι αφορμες, η εναρξη [Χρονικα] μιας προαναγγελθεισης ρηξης,αλλα και οι μελλοντικοι συσχετισμοι].

Φυσικα υπαρχουν υποστηρικτες εκατερωθεν που ως ταγμενοι σε μια ιδεαλιστικη [ψυχοτροπη]λογικη δεν μπορουν να συνεισφερουν αντικειμενικα αλλα δημιουργουν θορυβο ελπιζοντας οτι θα ωφεληθούν πολιτικα στο μελλον.

Ετσι εχουμε καποια σημεια καμπής οπου το θερμομετρο δειχνει κοκκινο ,αλλα συντομα ο ΧΡΟΝΟΣ
ειναι καταλυτης αλλωστε ο Ηρακλειτος ειχε πει -΄Κανείς δεν μπαινει στο ιδιο ποταμι δυο φορες'προφανως, διοτι ρεει συνεχως αρα δεν ειναι ποτε ιδιο.

Συνοπτικα λοιπον , υπαρχουν ιδιοτελειες που εν προκειμενω εντάσουν την Λογικη σε 'καλουπια' υποκειμενισμου ,αρα το δικιο δεν μπορει να αποδοθει με σαφηνεια, συνιστω περισκεψη και οχι
επαρση....σας παρακολουθουν.


Ανώνυμος είπε...

Οποιος κατάλαβε τι λεει ο 6:34 ας μας κάνει μια μετάφραση. Αφού τη διανόηση δεν την εχεις, άστο καλύτερα

Ανώνυμος είπε...

Ανταρσία από τον επι5;χρόνια πιστό ακόλουθο και υποστηρικτή του ανύπαρκτου δημάρχου .Βλέψεις να γίνει χαλίφης στη θέση του αποτυχημένου χαλίφη.και εδώ γενναται το ερώτημα.....τόση φασαρία για μια θέση που δεν έχει οικονομικό κέρδος ?ο δήμαρχος υποστηρίζει πως ζει από το επάγγελμα του....πως?με τα μηδενικά εισοδήματα που έχει δηλώσει?Άρα κάπου υπάρχει ψέμα.και μιας και όπως λέει στην απαντητικη επιστολή του "τέλος στους ανεπαγγελτους πολιτικάντηδες"πως δέχεται να έχει στο επιτελείο του αποτυχημένους επαγγελματίες ?ο Τριαντάφυλλης έχει αποδείξει πως είναι τουλάχιστον επιτυχημένος επαγγελματικά .οι δυνάτοτητες του για τον δημαρχιακό θώκο είναι λίγες όμως ποτέ δεν ξέρεις

Ανώνυμος είπε...

Όταν δεν μπορείς να κατατάξεις κάποιον σε κάποια δεδομένη κατηγορία ανθρώπων τότε τον λες WIT από τα αρχικά του What is this (Τι είναι τούτο).

ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ είπε...

Γραφει οτι οι πανεμορφες παραλιες ειναι επισκεψιμες ! Πως ειναι επισκεψιμες αφου ειναι κλειστες ? Τι εκανε 5 χρονια αντδρχος για το παραλιακο δρομο ? Τιποτα εθαψε τη θαμενη μελετη πιο βαθεια ! Απο τα 3 χμ παραλια αγιος λογγος ειναι επισκεψιμα τα 200 μετρα ,αυτα ειναι τα στανταρτ σας ? Το 10 % ? Ολη η ομαδα συκιωτη αχρηστοι ! Ο μισθος αντδρχου σε ενα ελευθερο επαγγελματια ειναι εξτρα λεφτα εισοδημα , ο δημοσιος υπαλληλος που γινεται αντδρχος παιρνει μονο ενα μισθο !

Ανώνυμος είπε...

Κωστάκη μη ρίχνεις λάσπη στον επόμενο αρχηγό σου. Αφού κι εσύ θα έρθεις μαζί μας. Αν θες να διώξουμε αυτούς που δε μας κάνουν για διοίκηση, συντάξου μαζί μας.

ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ είπε...

Φίλε μάλλον δεν παίρνεις τα νοβαρτις και δεν έχεις συνέλθει για να λες τέτοιες μπούρδες ,Μήπως είσαι και εσύ από αυτούς που λένε στο Σταικουρα να αυξήσει τον ενφια ?

Ανώνυμος είπε...

Ρε Τραχανά η περιοχή δεν είναι μόνο παραλίες.Ελεος,!Έχουμε πολλά ουσιαστικά προβλήματα και όλοι σφυρανε αδιάφορα.Με μια μικροεξυπηρετηση και αφού γλιτώσει κάποιος κανένα πενηνταρικο θα ψηφίσει χωρίς φόβο και πάθος όποιον του το έκανε.Ενω τον βριζανε τον Συκιώτη έξω από τα εκλογικά κέντρα μπαίνανε τον ψηφίζαμε και βγαίνανε και ξαναβριζανε.Ο σοφός λαός λέει πως ο ηγέτης είναι ανάλογος με τον λαό.

Ανώνυμος είπε...

Λέει ο φιλελευθερος Σκυλακάκης για την αύξηση του φόρου κατοχής νόμιμης ιδιοκτησίας ΕΝΦΙΑ -'δεν με ενδιαφερει αυξηστε τα ενοίκια.Δηλ ποιος τη πληρώνει την λεζα,αν οχι οι δουλοπαροικοι της μεσαίας τάξης διότι οι πλούσιοι όσο και να πάνε οι τιμές έχουν να πληρώσουν.Μπραβο κ. Τραχανά με το σχόλιο για τον ΕΝΦΙΑ.Οσο για τον Τριανταφύλλη δεν κάνει για κανένα σχήμα,Λινατσα μέχρι τέλους.

ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ είπε...

Φιλε το ξερω οτι δεν ειναι μονο παραλιες και οτι ο κοσμος κανει τα τρελα του στις εκλογες! Εμεις προσπαθουμε να κινητοποιησουμε εξυπνους ανθρωπους που υπαρχουν πολλοι στο τοπο μας ! Οι παραλιες ειναι ο χρυσος του τοπου μας γιατι ειναι πολυ ομορφες και ελκυστικες σε στυλ θαλασσιας λιμνης ! Στα καμενα υπαρχει ενας κορεσμος τουριστικος γιατι ειναι το ιδιο στυλ πολλα χρονια και αλλες περιοχες ανταγωνιστικες κανουν αλλαγες ! Μετα το σχεδιο πολης προς ασπρονερι εχει ελιες και πανω και κατω απο το δρομο σε πολυ ομορφη παραλια ,αυτο θα μπορουσε να γινει απο επενδυτη τουριστικη μοναδα με επιχειρησεις και το βραδυ να μην ειναι σκοταδι και να ενωθει η πολη με το παραδεισο και το ασπρονερι ! Τετοια οικοπεδα δεν ειναι για ελιες !Αυτες τις αλλαγες δεν τις θελουν παντα οι καθεστωτικοι επαγγελματιες που μετα θα εχουν ανταγωνισμο και νομιζουν οτι θα τους βλαψει αλλα στο τελος θα ειναι ολοι κερδισμενοι !Στον αγιο επισης υπαρχει κορεσμος και μονο ο παραλιακος δρομος θα αλλαξει το επιπεδο απλα εδω υπαρχει πλεονεκτημα χωρου ειναι σχεδον 3 χμ εως λογγο ! Εκει μεσα χωρανε 3 μεντιτερανε ,υπαρχουν οικοπεδα με ελιες και χωραφια αδομητα ! Εγω τωρα θα παω στο μπλουμπει για μπανιο που πηγαινα και το 95 και θα βλεπω τη σαπια μαντρα του πατριαρχειου και του μαυρου κλπ ! Αυτες ειναι επενδυσεις για το τοπο μας που θα βρουν δουλεια τα παιδια οχι τα σουπερ μαρκετ που δινουν 350 ευρω και σας το παρουσιαζουν σαν επιτυχια ! Σημερα ειχαμε συνελευση στο συνσμο για την ακαρπια ,10 % σοδεια ξερετε τι φτωχεια θα πεσει το χειμωνα ? Οπως ειπε ο προεδρος ο δημος ηταν παντα απων στις δρασεις και ο δημαρχος ειπε οτι δεν τον προσκαλουσαν ,αν ειναι δυνατον να περιμενεις προσκληση ειδικη !

Ανώνυμος είπε...

Ειλικρινά σου πήρε 45 ημέρες για να σου γράψανε αυτή την βλακεία? Ειλικρινά δεν το καταλαβαίνεις ότι θα σε λένε Νίκο Τριανταφύλλη - Τσωμο? Λυπάμαι! Δύο χρόνια προεκλογική εκστρατεία....χαρά στα καφενεία και στις ταβέρνες!απλά να πηγαίνεις σε όλους για να μην φωνάζει κανένας!

Ανώνυμος είπε...

@ 3.53 και λοιποί αντι-τριανταφύληδες το μόνο λάθος το ΝΤ είναι οτι δεν αποχώρησε απο την παράταξη λόγω που διαφωνούσε με την πολιτική του ΓΣ και περίμενε τη διαγραφή του.
Κατά τα άλλα όσα αναφέρει στην επιστολή του είναι η μόνη αλήθεια.
Σταματήστε να πυροβολείτε τον ΝΤ και στρέψτε τα πυρά σας στον ΓΣ που 7 χρόνια τώρα όχι μόνο δεν δεν έχει κάνει ούτε ένα έργο για αναβάθμιση της ποιότητας ζωής μας αλλά αντίθετα τα πράγματα πήγαν χειρότερα. Τα παραδείγματα πολλά. Μερικά αναφέρει και ο ΝΤ στην επιστολή του. Και το κερασάκι στη τούρτα οι παιδικές χαρές. Με 300.000 ευρω θα μπορούσε να κάνει παιδική χαρά σε όλες τις ΤΚ και όχι μόνο επιλεκτικά σε 6.
Εδώ μιλάμε για μεγάλο φαγοπότι και σεις κάθεστε και ασχολείστε με τη διαγραφή του ΝΤ.

Κάτοικος Βριλλισίων - Δημότης Αγίου Χαραλάμπους

Ανώνυμος είπε...

Κύριε κατοικεί των βορείων προαστείων, προσπαθείστε να έχετε πιο έγκυρη ενημέρωση. Αν περιμένετε από τον πρόεδρο που είναι ανύπαρκτος και απλός εισπράκτορας των 300 ευρώ μηνιαίως, αλλά και φερέφωνο του ΝΤ, να σας πει αλήθειες πλανάστε οικτρά. Οι πρώτες παιδικές χαρές είναι 6 και ήδη εντάχθηκαν κι άλλες 7. Σύνολο 13. Το ότι δεν ήθελε ο ΝΤ να γίνει τίποτα (μαζί με τους άλλους που καταγγέλλουν τα πάντα για να αργούν οι εγκρίσεις), δε σημαίνει ότι θα γίνει το δικό τους. Ας αφήσουμε να προκύψει οτιδήποτε καλό κι όταν μπορέσουμε ας κάνουμε δήμαρχο και τον ίδιο και τον οποιονδήποτε τραχανοπλαγιά. Μέχρι τις εκλογές έχουμε 2,5 έτη μπροστά. Είναι ανήθικο να προπαγανδίζουμε αισχρά και μόνο για τις εντυπώσεις.
Κάτοικος Άγναντης



Ανώνυμος είπε...

Κωστάκη θα γίνεις σύντομα κομμάτι της ομάδας μας. Έχουμε από όλους τους χώρους καλά παιδιά. Κι εσύ, ως καλό και νοήμον τέκνο, θα καταλάβεις σύντομα ότι λειτουργούμε για το καλό του τόπου. Οπότε σκοπός μας είναι να αλλάξουμε σελίδα με ανθρώπους που παράγουν ιδέες για το καλύτερο αύριο. Έλα, κι όλοι μαζί θα στεφθούμε νικητές.

Ανώνυμος είπε...

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΎΜΕ! ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΡΑΧΑΝΟΠΛΑΓΙΑΔΕΣ ΚΑΙ ΣΥΚΙΩΤΟΡΑΓΙΑΔΕΣ. ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΝΙΚΟ ΜΑΣ ΑΝΤΙΔΉΜΑΡΧΟ ΞΑΝΑ. ΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑΡΗ ΤΟΝ ΗΛΙΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ. ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ Ο ΝΙΚΟΣ ΕΦΥΓΕ ΕΓΚΑΙΡΩΣ.

Ανώνυμος είπε...

αυτό που έγραψες ρε προβοκάτορα , ήταν το καλύτερο.
του ενός το εγώ φτάνει μέχρι τον Όλυμπο και του αλλουνού η αμετροεπεια μέχρι την Κομοτηνή.
κάνεις από τους δύο δεν κάνει για πολλούς λογους _
μόνη λύση να κατέβει ξανά ο Πετρόπουλος.

Ανώνυμος είπε...

Προεκλογικη ομιλια του πανεξυπνου Πετρόπουλα στα Καμενα ,-΄Εαν ψηφιστω, για λογους ανταλλαγης τοπικων προιοντων, υποσχομαι να παω στον Αγιο τα Ιαματικα και να φερω εδω τα Σκατα.
γκοιιιιγκ?????

Ανώνυμος είπε...

Ηλίας? Χαχαχαχάχα...
Ρωτήστε να μάθετε ποίος εστί ο λόγος του αιφνίδιου αποκεφαλισμού του.
Και μετά βάλτε τον υποφήφιο σύμβουλο με επικεφαλής το Νικολάκη.
Ο παπά-Κώστας, ωστόσο, που στάζει μέλι για τον πρώτο, τι άποψη έχει για εκείνον που βάζει χέρι στο παγκάρι?

Ανώνυμος είπε...

Ποιος δεν βαζει χερι στο παγκαρι ; οποιος δεν βαζει το χερι στο παγκαρι θα ειναι ο επομενος δημαρχος .....

Ανώνυμος είπε...

Είναι σίγουρο πια ότι η λυσσαλέα διάθεση κάποιων για καρέκλα (καρέκλα με μισθό να είναι, κι ας είναι και του επιτρόπου της ενορίας), αναγκάζει τα προαναφερόμενα τέκνα να συμπράξουν. Όχι γιατί αγάπησαν τον τόπο ξαφνικά, αλλά για να καταφέρουν να αξιοποιήσουν όλοι μαζί το παγκάρι. Γιατί νομίζουν ότι όλοι στη θέση που δίνει την άνεση να το ακουμπάς, θα έκαναν το ίδιο που αυτοί θα έκαναν. Ευτυχώς που δεν είναι όλοι ίδιοι. Κρίνουν εξ'ιδίων τα αλλότρια...

ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ είπε...

Κατοικε αγναντης δεν θεωρεις ανηθικο οτι η περιφερεια εχει 600000 για δρομο αγναντης και ο δημος δεν κανει μελετη να τα παρει επειδη θελει να σας τιμωρησει ? περιφερ συμβουλος συριζα λαμπου απο καρακαντζα !------φιλαρακο εσεις ειστε ανεμοδεικτες ,μπορειτε να ζητησετε συγνωμη απο τους δημοτες για τα 9 χαμενα χρονια και να ερθετε μαζι μας γιατι ο τοπος χρειαζεται σκληρο ροκ για να αλλαξει και το σκληρο ροκ δυστυχως το εχω αποκλειστικοτητα ! ποιος θα παει ρε στο σαβιδη να του προτεινει να φτιαξει ξενοδοχειο στο καλαμο ? αυτος που εταζε μονιμοτητα στα σκουπιδια ? αυτος που μοιραζει ποδιες του γαλαξια σε σπουδασμενους και τους λεει οτι ειναι επενδυση παραγωγικη ο γαλαξιας για το τοπο ? δε ξερετε και απο διπλωματια ,κανετε δημοσιευση σας γραφουν κατηγοριες και δεν απαντατε ,η σιωπη ειναι παραδοχη ενοχης !

Ανώνυμος είπε...

Τραχανά ποιος είσαι ο Ροκαυλόν,και διπλωμάτης μάλιστα.Οσο για τον ολιγαρχη που λες ότι τον έχεις,φέρτον τώρα και σε βγάζουμε αβλεπει δήμαρχο,ρε άντε μάζεψε κανένα καφάσι από τον δρόμο.

Ανώνυμος είπε...

Τραχανά γρήγορα στο στρατόπεδο των αντισυκιωτικών! Θα κάνεις ξανά σε ομάδα Διοίκησης. Με εμάς θα κάνεις πράξη αυτά που θα βοηθήσουν τον τόπο.

Ανώνυμος είπε...

Κάποιος ας δημοσιεύσει μια φωτό του ΚΤ για να τον γνωρίσουμε αν πέσουμε πάνω του στον δρόμο. Τέτοιο ταλέντο έχει η περιοχή και δεν αξιοποιείται, κρίμα για τον τόπο.

Ανώνυμος είπε...

ΝΑ ΦΥΦΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΠΑΓΚΑΡΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΣΤΙΣ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΓΚΑΡΙ .... ΠΩΣ ;

Ανώνυμος είπε...

ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΠΑΓΚΑΡΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΣΤΙΣ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΓΚΑΡΙ .... ΠΩΣ ;

Ανώνυμος είπε...

Κ τραχανά εσυ που είσαι λάτρης του σκληρού ροκ πόσες και ποιές παραλίες έχεις διανοίξει με τον τρόπο αυτο απο τότε που ήσουν δ σύμβουλος μέχρι τωρα;;

Ανώνυμος είπε...

Κωστάκη, μαντρώσου τώρα που είναι νωρίς! Αλλιώς θα μείνεις πάλι χωρίς στέγη! Οι παλιοί σύντροφοί σου το κάνουν ήδη.

Ανώνυμος είπε...

Μαζευονται πολλοί υποψηφιοι , ολοι απεναντι στο Συκιωτη , πού ομως το ψηφίζουν ,,, αλλα δεν του έμεινε και κανένας απο τον συνδιασμό του , εργα ουσίας δεν γίνονται η μισοτελειωμένα , αλλα βρσίσκονται πρόθυμοι , καινούργιοι - παλαιοί να μπούν διπλα για τις καρεκλες ,
ΤΣΩΜΟΣ , ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ , ΑΝΤΩΝΙΟΥ ,
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΗΣ ΦΛΩΡΑΚΗΣ , ΠΑΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ , ΜΠΕΖΑΤΗ , ΚΛΠ

βρε όσα έργα έκανε ο δήμαρχος σε 9 χρόνια , δεν τα είχαν κανει ολοι οι αλλοι Πρόεδροι και Δημαρχοι σε 40 χρόνια !!!!

αφού σύνθημα του πάλι υποψηφιου Συκίωτη θα είναι η αλλαγή ονομασίας του Δήμου από Κ.Βούρλα σε Μόντε Κάρλο - Καρυα - Αγναντη



ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ είπε...

Φίλε που ρωτας για τις παραλίες Η μελέτη ταυτοποιησης με το κτηματολόγιο παραδόθηκε το 2010 πριν τις εκλογές δεν προλάβαιναμε για πράξεις αναλογίσμου .Μετά δεν εκλεχθηκα οπως δεν εκλέχθηκε ο Αντωνίου και οι επόμενοι το παράτησαν επίτηδες. Αύριο θα πάω στο Δήμο να πάρω φωτοτυπίες της μελέτης και θα τις δεις εδώ σύντομα. Μόνο έτσι ανοίγουν παραλίες με μελέτες. ----Φίλε το Σαββίδη εχω τρόπο να τον προσεγγίσω μέσω Ρωσίας απλά πρέπει να έχουμε την εξουσια για να του κάνω κρούση. Είναι ο μόνος που επενδύει παίζει ΑΘΗΝΑ Θεσσαλονίκη και είμαστε στη μέση στο πιο όμορφο και στρατηγικό σημείο μετα την Αθήνα, έχουμε πλεονεκτήματα να παρουσιάσουμε.----Που να μαντρωθω ρε μεγάλε, έχεις κολλήσει την αρρώστια του Σταικουρα και μόνο εγώ μπορώ να σε θεράπευσω. Είπαμε Ο ΣΥΡΙΖΑ θέλει τη δημαρχία με επιθετικές πολιτικές για ανάπτυξη όχι για διόδια φάμπρικα και σαλαμια

Ανώνυμος είπε...

Κωστάκη η όποια μελέτη δεν είναι έργο της διοίκησης αλλά εργασία του μελετητή,έργο της διοίκησης είναι η εφαρμογή και υλοποίηση της μελέτης,και επανέρχομαι,τα τελευαία 10 -15 χρόνια ποιά παραλία άνοιξε κατόπιν ενεργειών σου ήτε ως δ σύμβουλος ήτε ως ενεργός πολίτης

ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ είπε...

Ο ενεργος πολιτης μονος του μπορει να κυνηγησει τις παρανομιες μεσω εισαγγελεα και υπηρεσιων οπως εγω το 18 τη μαντρα του πατριαρχειου ,δεν μπορει μονος του να πιεσει το δημο να κανει εργα ! Τα εργα εχουν γραφειοκρατεια εγω εκβιασα και προχωρησε αυτο που βρηκα απο το λιαλιο , τη μελετη του παραλιακου δρομου ,τη πηρα σημερα απο το δημο ,θα τη δεις συντομα !Αυτα ειναι παιχνιδια για μεγαλους οχι για συμβουλακια και δημαρχακια της πλακας !

Ανώνυμος είπε...

Στα ΚΒ λενε οτι τα λεντ στις πρασινες κολώνες ειναι και αντιαισθητικα και φωτιζουν μονο κατω απο την κολωνα. Μεταξυ 2 κολωνων υπαρχει σκπταδι. Έτσι είναι ?
Λετε να είναι ''μαπα το καρπουζι'' των 2.780.000 ευρω ?

Ανώνυμος είπε...

Μας αλλαξε τα φωτα?

Ανώνυμος είπε...

Έλα στα Καμένα και θα δεις. Αλλά και να δεις, πάλι κάτι θα βρεις να πεις. Δεν μας αγγίζεις, όμως. Εμείς εδώ βλέπουμε τη διαφορά. Και αν ισχύει η οικονομία σε ρεύμα, τότε πήγαινε να κάνεις παρέα με αυτούς που δε θέλουν να γίνει κανένα έργο. Κάνε και καμία ένσταση τη βδομάδα και μετά έλα προς τα δω με την όπισθεν.

Ανώνυμος είπε...

Σου είπα ότι θα έρθεις μαζί μας και δεν καταλαβαίνεις. Τι σύριζα μου τσαμπουκάς ρε φίλε. Δεν έχουμε κανένα κόμμα να μας εκμεταλλευεται. Κι ο Πούλος σύριζα είναι, και η Αδάμ αριστερή αλλά βλέπουν προς το μέλλον. Μη γυρίζεις πίσω. Πάμε όλοι μαζί μπροστά.

ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ είπε...

Γιαννακο τελευταια απαντηση γιατι χρησιμοποιεις ονοματα ,ο πουλος ειναι μελος της οργανωσης μας ειναι μαζι μας στανταρ και τωρα που θα επισκεφθουμε το κεντρο υγειας θα ερθει ! ΤΕΛΟΣ

Ανώνυμος είπε...

Αριστεροί καμικάζι δεν έχετε πάρει το μάθημα σας.Τις κλειστες τράπεζες με το πενηνταρικο απ' το μηχάνημα και την σοβιετική ουρά στη Γερ. Βασιλειαδη την ξεχάσατε

ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ είπε...

Δεκτο μεσιε ο τσιπρας λογω απειριας κρατησε το βαρουφακη μεχρι ιουλιο και αυτο στοιχισε περιπου 1 δις ε αλλα η χωρα ηταν ηδη πτωχευμενη και αυτοι τωρα ξεκοκκαλισαν 37 δις και σκεψου τι ψηφιζεται σημερα !

Ανώνυμος είπε...

Αριστεροί ενωμένοι, πότε νικημένοι! Πάμε όλοι μαζί μπροστά! Έχουμε την ευκαιρία μας! Μας την έδωσαν απλόχερα! Πάμε να σώσουμε το Δήμο μας!

Ανώνυμος είπε...

Γελάνε και τα ψηφοδέλτια από μόνα τους.Αντε βρε να δούμε πια μεγάλα μυαλά εκτός του Τραχανά και του Πούλου θα είναι σε αυτό το ψηφοδέλτιο.Αν ο Σουλιώτης πήγε την περιοχή δύο επίπεδα κάτω αυτοί θα μας αφανίσουν.

Ανώνυμος είπε...

Είμαστε αγωνιστικοι μέχρι τα μπούνια, πλέρια δημοκράτες ,αδέσποτοι και αναρχοι , ήρωας μας ο 'Καραλίβανος' με έδρα την 'Αστέρω'και το σωματείο μας είναι το 'Ξωκλησσι του Αϊ Νεστορα'.

Ανώνυμος είπε...

Ο ΠΟΥΛΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΤΑΙΡΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΗ ?
ΑΦΟΥ Ο ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΗΣ ΘΑ ΚΑΤΕΒΕΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟς, Ο ΠΟΥΛΟΣ ΘΑ ΚΑΤΕΒΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΑΧΑΝΑ ?

Ανώνυμος είπε...

Πιάστε τον Πούλο?

Ανώνυμος είπε...

Πρέπει να καταλάβουν οι συνδημότες του χωριού Βορλοβός,ότι το μέλλον τους είναι συναρτωμενο με αυτό της πόλης στα Καμενα.Ο Μώλος είναι κατά κάποιον τρόπο ποιο αυτονομημενος.
Άρα ο Δήμαρχος που θα προκύψει στο μέλλον είτε ο κ. Τραχανάς ή ο κ.Λιάλιος -πιθανον δύο σε ενα-και με κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ πιθανόν και αυτό,να πρέπει ναδιαχωρησουν την ανάπτυξη σε εντός(Καμενα) με εκτός (όλες τις άλλες περιοχές με εξαίρεση το παραλιακό μέτωπο από Άγιο μέχρι Κάλαμο.
Αυτό λοιπόν το εντός δεν εκχωρείται σε συναρμόδιους Αντιδημάρχους αλλά τελεί υπό κατάληψη μόνο από το γραφείο του μελλοντικου δημάρχου(πρέπει).
Επειδή όμως είναι και το ποιο κύριο αλλά και δύσκολο ζητάει δήμαρχο με Κοχωνες (ισπανιστι όρχεις),ρωτώ τα έχει κάποιος από τον Άγιο,( εξαιρουμένου του Συκιωτη);

ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ είπε...

Senior πολυ καλο το σχολιο σου ως προς το κεντρικο νοημα, τελειο θα ηταν αν δεν ελεγες τη λεξη βορλοβος που ισως προσβαλει καποιους και τα ισπανικα που ειμαι λατρης των γιατι διαβαζουν και γυναικες !Ο Μωλος εχει διαφορετικο ρολο σαν κωμοπολη του καμπου αλλα χρειαζεται καποιες παρεμβασεις αποχετευση πεζοδρομησεις-- διανοιξη δρομων σχεδιου πολεως--- αυτονομο κτιριο ιατρειου συγχρονο και με το σταθμο ανοιχτο μπορει να παιξει σπουδαιο ρολο και για τον ιδιο αλλα και για ολο το δημο ,σε καμια περιπτωση δεν πρεπει να παραμεληθει ! Τα καμενα πρεπει να σηκωθουν παλι ως προορισμος διεθνους και εθνικου ενδιαφεροντος ,εχουν μια περιοχη μετα το σισυ με τελειες παραλιες αναξιοποιητη και αυτο δεν το εχω δει πουθενα σε τουριστικη ηπειρωτικη ελλαδα !Ο αγιος στο αμεσο μελλον πρεπει να φτιαξει το παραλιακο του μετωπο το οποιο απο το υπουργειο Δ14 με πληροφορησαν οτι γινεται ανακεφαλαιωτικος πινακας για να πληρωθει ο παπαιωαννου και θα επικαιροποιηθουν καποιες μελετες ωστε να παμε σε νεα δημοπρασια για το υπολοιπο ,το διασταυρωσα με τον περιφ συμβουλο λαμπου και του ειπαν τα ιδια ,θα δουμε σε 5 μηνες αν αληθευει !Το τμημα του δημου απο καμενα εως λογγο ( προσεξε ο λογγος εχει τελειες παραλιες μην τον υποτιμας ασχετα αν δεν εφαπτονται στο σχεδιο πολης του )πρεπει να ξεζουμηθει τουριστικα ! Ο Λιαλιος ειχε ξεκινησει τα σχεδια του παραλιακου δρομου, ειναι σαν παιδι του αυτο το εργο σιγουρα τον νοιαζει και λογικα ολοι οι πρωην συμβουλοι του που το ψηφισανε ενδιαφερονται ! Εγω το συνεχισα και μπορω να σου πω το βλεπω στον υπνο μου !Εχεις δικιο η καρεκλα του δημαρχου ειναι σημαντικη για να γινει σιγουρα ολο το τουριστικο προτζεκτ αναβαθμισης τωρα που οι ελιες μας κοροιδευουν!Συντομα δημοσιευση για το παραλιακο δρομο !

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ Νίκο, ουραγέ των προτιμητέων, κοχώνες δήμαρχος είναι ο εξ Αγίου, και κοχώνες μάντολες τσαμπουνάς και εσύ. Άστο δεν σου βγαίνει μην το παιδεύεις.

Ανώνυμος είπε...

Αφού τα Καμενα αρνούνται να διοικήσουν ο Μώλος μας έχει γραμμενους τοτε η λύση θα είναι πάλι από τον Αγιο

Ανώνυμος είπε...

Πρόκειται για τριμελή επιτροπή ακτιβιστών με Τραχανά ,Λιάλιο,Τριανταφυλλη,
που κανένας δεν έχει την πλειοψηφία?

Ανώνυμος είπε...

@ 10.44 Ο ΔΗΜΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΚΑΜΕΝΑ, Ο ΜΩΛΟΣ ΚΑΙ Ο ΑΓΙΟΣ. ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΧΩΡΙΑ. ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΙΣ ? ΑΚΟΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ''ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ''
ΕΣΥ Η ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΚΟΥΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ?

Ανώνυμος είπε...

Ακριβως 1.33 μμ δεν ειναι τα Καμενα, ειναι ολοι η γυρω οπως ο Μωλος που ηθελε επι Μακαριτη το κεντρο υγειας, την αποκλειστικοτητα στη μαθηση με το Λυκειο. Επι Τετρι και την εδρα και το ονομα του δημου.
Ο Αγιος και ο Λογγος που ηθελε τα σκατα τους να πηγαινουν με τσαρτερ στα καμενα και μετα στο καμπιγκ του ΕΟΤ.
Το Καινουριο που ηθελε ολα τα σχολεια απο τα καμενα να πανε για λογους ηλιοφανειας στο χωριο, και τελικα καρπωθηκε το κεντρο υγειας παρανομα αφου 10 χρονια το ταπωσε οσο για την αστυνομια αλλη λαμογια αυτη.Καλα κανουν λοιπον οι δημοτες της λουτροπολης που δεν ανακατευονται εκτος απο τα γνωστα κομματοσκυλα της ΝΔ.
Η γνωμη καποιων ειναι ολες οι δημοσιες υπηρεσιες να ανακατανεμηθουν εξω απο τον πολεοδομικο ιστο της λουτροπολης για να αποκεντρωθει η κινηση και το μπλοκαρισμα λογω πανδημιας π.χ. η Πειραιως στο λογγο η Εθνικη στην Αγια τριαδα το ταχυδρομειο στο Καινουριο το δημαρχειο να κοπει σε δυο καμματια ενα στον Αγιο με την οικονομικη υπηρεσια και την οικονομικη επιτροπη, το αλλο το κομματι στο Μωλο με την τεχνικη υπηρεσια και το γραφειο του δημαρχου στην Μακρακωμη.

Ανώνυμος είπε...

Ακόμη να το χωνέψουν οτι το κέντρο υγείας και η αστυνομία πήγαν στο Καινούργιο...Θα έχουμε και συνέχεια...Χαχαχαχα

Ανώνυμος είπε...

H Τριανδρια του Αγιου Κων\νου τι λεει για την αποκεντρωση των υπηρεσιων;

Ανώνυμος είπε...

Μεσιέ 5:04 μην ξεχνάς οτι και τα ιαματικά λουτρά κονιαβίτη στο Καινούργιο ειναι, ο βιολογικός των Καμένων στο Καινούργιο ειναι το κάμπινγκ του ΕΟΤ στο Καινούργιο ειναι, το γήπεδο των Καμένων στο Καινούργιο ειναι.

Ανώνυμος είπε...

Τα παλαια διοικητικα ορια οικισμων του 1896 και 1951 ειναι χωρογραφικες περιοχες για την συνταξη συμβολαιογραφικων πραξεων με σκοπο την αναγνωριση της δικαιοπραξιας.

Αυτο δεν εχει καμια σχεση με το πολεοδομικο κορμο των Καμενων βουρλων και την εξυπηρετηση των αναγκων σε δημοτικες και μη υπηρεσιες βασει της ετησιας ροης σε ανθρωπινο δυναμικο.

Η αποψη οτι το χωριο δικαιουται [πολιτικα] ειδικης μεταχειρισης επειδη στα παλια ορια του, υπηρχε το Νταμαρι απο οπου παρθηκαν τα αδρανη υλικα για να στρωθει η Ν.Ε. ειναι ιδια με την αποψη αυτων που κανουν χρηση των ιαματικων νερων Κονιαβιτη ,οτι δεν ειναι νομιμη η
θεσπιση εισητηριου εφ οσον αναπλασθουν λογω της ρητρας[ πιθανον συμβολαια χωρου προς το κρατος] του ιδιοκτητη που ειχε τον Μυλο να ειναι ελευθερη .

Αυτα μονον εκπληξη προκαλουν για την απλοικοτητα της χωριατικης σκεψης για δηθεν δικαιωματα που αποσυντονιζουν την προσπαθεια της πολης να προσφερει συγκεντρωμενες
υπηρεσιες με σκοπο το οφελος χρονου και την αποφυγη σπαταλη απο την ασκοπη μετακινηση
λογω της διασπορας των υπηρεσιων.

Σκεφτειτε με την λογικη αυτη της αποκεντρωσης να ειχε εφαρμογη και στις προσφερομενες υπηρεσιες των ιδιωτικων επιχειρησεων παραδειγμα τα Courier ,το AGS να ηταν στον βοαγριο απεναντι απο το Κεντρο Υγειας και η ΓΕΝΙΚΗ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ διπλα στο Αστυνομικο τμημα ποσο θα εξυπηρετουσε;

Κ. Τραχανα απο την ¨εμβριθή¨ αναλυση που κανεις φαινεται οτι υποστηριζεις την αναπτυξη της περιοχης με βαση την ΙΣΟΡΡΟΠΗ και οχι την ΑΝΑΛΟΓΙΚΗ πολιτικη σκεψη , αυτο αλλιως λεγεται Δικαιωματισμος και μαλιστα αντιπαραγωγικός και ειναι συμφυτος με τις αριστερες καταβολες, τοσο απλα.

Ανώνυμος είπε...

Βρε 4:10 π.μ., Ιουνίου 20, 2021... καλα δεν έχεις υπνο και καθεσαι 4.10 το πρωί πριν χαράξει να γραφεις για τα διοικητικα ορια των χωριων ?
Την αποψη για συγκεντρωμενες υπηρεσιες στα ΚΒ την εχετε μονο εσεις οι ΚΒτες.
Οι υπηρεσιες πρεπει να διασπαρουν και στις 3 δημοτικες ενοτητες ΚΒ,ΑΚ,ΜΩ για ισσόροπη αναπτυξη. Αυτο ειναι το δικαιο και πρεπει να γινει πραξη.
Και πραξη θα το κανει ο ηγετη μας Συκιωτης στη τριτη θητεια του.
Αν οχι αυτος καποιος αλλος απο ΑΚ ή ΜΩ διοτι τα ΚΒ δεν προκειται να βγαλουν ποτε δικο τους δημαρχο. Και αυτο γιατι με τα μυαλα που κουβαλατε τα θελετε ολα δικα σας σε αντιθεση με εμας τους ΜΩ και ΑΚ που ζηταμε να ειμαστε και εμεις μεσα στο παιχνιδι. Αυτο που επικαλεται σωστα και ο Τραχανας, αν ειμαστε σε διαφορετικο πολιτικο χωρο.
Τωρα καταλαβες γιατι σιγα-σιγα στα ΚΒ θα μεινουν μονο τα καφε και τα σουβλακια ?

ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ είπε...

Aς παμε απο αρχη ,καλλικρατης= εδρα τα καμενα απλα γιατι ειναι στο κεντρο του δημου και διαθετανε δημαρχειο ! Αστυνομια =πηγε εκει γιατι υπηρχε κρατικο κτιριο δωρεαν και σημασια εχει το περιπολικο που ειναι, οχι το κρατητηριο και το πρωτοκολο ! Κεντρο υγειας =εγινε εκει γιατι επρεπε να ειναι κοντα και στο μωλο και τον αγ κωννο και δε νομιζω οτι εκτος απο πρεστιζ φερνει οικονομικο ωφελος μεγαλο στο καινουριο αφου ειναι στην ακρη της ΠΕΟ ,εκτος απο καφεδες και πακετα φαγητου βαρδιας ! Καποιες υπηρεσιες του δημου πχ τεχνικη = οι μηχανικοι και οικονομικη δεν μπορουν να ειναι εκτος δημαρχειου κεντρικου καμενα !Το υπαρχον στατους που η καθε δημοτικη κοινοτητα εχει ληξιαρχο ταμια υδραυλικο ηλεκτρολογο φορτηγο τσαπα εργατες κρινεται ικανοποιητικο σε ενα βαθμο και πρεπει να ενισχυθει ! Χρειαζομαστε ενα δημαρχειο τυπου μωλου στα καμενα αυτο ειναι σιγουρο ! Το δημαρχειο μωλου ισως θα μπορουσε να στεγασει το ιατρειο ,το ιατρειο μωλου ειναι σαν καφενειο του 70 ! Δεν ειναι δικαιωματισμος ειναι απλη λογικη να μοιραζονται οι οικονομικοι ποροι παντου και σου εγγυωμαι οτι δεν ειναι αντιπαραγωγικο ! Αντιπαραγωγικο ειναι 1 εκ ε για πολιτιστ κεντρο και μακαρι να μη γινει και αν γινει εμεις θα το μετατρεψουμε σε μινι δημαρχειο κεπ αποθηκη δημου και κτιριο στο ιδιο οικοπεδο για τη πυροσβεστικη ! 1000 ε το μηνα η πυροσβεστικη και 500 το δημαρχειο κεπ στον αγ κωννο ! 48Χ 1500=72000 ευρω σε μια τετραετια για ενοικια ! Ο ιδιωτης ειναι δικο του θεμα που θα παει το μαγαζι του !Ταχυδρομειο χρειαζονται και οι 3 ειδικα ο αγιος που δεν εχει τραπεζα και πρεπει να διεκδικηθει να υπαρχουν ! Το φιλετο του δημου ειναι απο καμενα εως λογγο αλλα δε σημαινει οτι δε πρεπει να φροντιζονται οι παραλιες του αγσεραφειμ μωλου καινουριου !

Ανώνυμος είπε...

Φίλε 9.40 πμ στις 4.10 το πρωί είχα νυχτερινή βάρδια για το μεροκάματο.Εφ όσον έτσι νομίζεις έτσι θα είναι. Η Ισόρροπη ανάπτυξη είναι για τα ομοειδή ή τουλάχιστον για μεγαλύτερες γεωγραφικές ενότητες .Έτσι εκεί που μιλάμε για πρωτογενή παραγωγή π.χ ελιές, τότε ναι εφαρμόζεται.Στην δική μας περίπτωση ο κλεψιτυπος τρόπος της μετακίνησης των δομών παροχης υπηρεσιών με γνώμονα την βλαχοπολιτικη στον Δημο,
είναι το λιγότερο ανήθικος και το περισσότερο άγονος(μη παραγωγικός).Συμφωνώ βέβαια ότι τα Καμενα στηρίζονται στα καταστήματα εστίασης ,αλλά αυτό υποδηλώνει δυναμική και ροή,πράγμα που δεν υπάρχει στα χωριά.Τωρα αν πρέπει να συνυπάρχει το χωριό με την πόλη ,σίγουρα έτσι είναι αλλά να στηριζεται στις δικές του παραγωγικές δυνάμεις και να λειτουργει και ως προάστιο αμιγούς κατοικίας δηλ ποιο ποιοτικά από αυτό των Καμενων με τον θόρυβο και την κίνηση , κλπ.Συνιστω νοητικη προσαρμογή.

Ανώνυμος είπε...

@ 12.01 μας λες οτι μέχρι τις 4.10 το πρωί είχες νυχτερινή βάρδια για το μεροκάματο και μετα αντι να πας για υπνο... αυτο που σκεφτηκες ηταν να γραψεις το σχόλιο των 4.10 ? Δεν πας καλά. Μα καθόλου καλά. Γιατρός σου χρειαζεται ! ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ,,,

Ανώνυμος είπε...

..θα το μετατρέψουμε ..
δεν έχεις ιδέα από επιλεξιμότητα δαπανών, όρους δημοσιων συμβάσεων, υποχρεώσεις μετά την παραλαβή κλπ.

Ανώνυμος είπε...

...Δεν ηταν σκοπιμο,ημουν κακα πληροφορημενος,την αγαπω ακομη, μια τετοια υποθεση
σου διαλυει την δημοσια εικονα και επιδρα στην καριέρα σου...
[απο εμπιστευτικη συνομιλια αιρετου ΚΒ.]

Ανώνυμος είπε...

11.03 KAI 4.33 TA ΣΧΟΛΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΤΑΛΑΒΙΣΤΙΚΑ. ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ;;;

Ανώνυμος είπε...

Αγναντεικος τραχανας μαζί με βλητα απο τα κηπια στο λογγο με αυγα
από τα ισωματα και κρασί Δαφνουντος είναι το μενού που θα σερβιρεται μέχρι της δημ.εκλογες.