27 Ιανουαρίου 2026

Βαθιά απογοήτευση και δυσαρέσκειά, για τη στάση του Δήμου Καμένων Βούρλων, απέναντι στους αθλητές που εκπροσωπούν και τιμούν τον τόπο μας

Αναρτήθηκε από… kamena voyrla blogger

Επιστολή του ΔΣ συλλόγου ΤΙΤΑΝΕΣ

Αξιότιμε κύριε Δήμαρχε,
Αξιότιμα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου,

Με την παρούσα επιστολή θα θέλαμε να εκφράσουμε τη βαθιά απογοήτευση και δυσαρέσκειά μας για τη στάση του Δήμου Καμένων Βούρλων απέναντι στους αθλητές που εκπροσωπούν και τιμούν τον τόπο μας.

Είναι ιδιαίτερα λυπηρό το γεγονός ότι, ενώ σε άλλους δήμους οι αθλητές τιμώνται δημόσια για τις προσπάθειες, τις διακρίσεις και την προσφορά τους, στον δικό μας Δήμο αυτό δεν συνέβη. 

Αντιθέτως, παρατηρήθηκε η παρουσία και συμμετοχή του Δημάρχου σε εκδηλώσεις άλλων δήμων για τη βράβευση αθλητών, την ώρα που οι αθλητές των Καμένων Βούρλων παρέμειναν χωρίς καμία αναγνώριση.

Οι αθλητές μας αφιερώνουν χρόνο, κόπο και προσωπικές θυσίες, προβάλλοντας τον Δήμο μας σε τοπικό, εθνικό και ΔΙΕΘΝΕΣ επίπεδο. Η ηθική επιβράβευση από τον ίδιο τους τον Δήμο δεν είναι πολυτέλεια, αλλά ελάχιστη ένδειξη σεβασμού και αναγνώρισης.

Η στάση αυτή δημιουργεί αίσθημα αδικίας και απαξίωσης, όχι μόνο στους ίδιους τους αθλητές, αλλά και στις οικογένειές τους και στους δημότες που τους στηρίζουν.

Απαιτείται άμεσα εξήγηση για αυτή τη στάση, καθώς και συγκεκριμένες ενέργειες αποκατάστασης αυτής της προσβολής. Ο σεβασμός προς τους αθλητές του Δήμου μας δεν είναι θέμα επιλογής ή δημοσίων σχέσεων, αλλά ζήτημα ευθύνης και αξιοπρέπειας.

εκ του ΔΣ του Συλλόγου ΤΙΤΑΝΕΣ


122 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κώστας Γιαννακούρος = Κώστας Σκεπαρνάκος
Ένα πέπλο μυστηρίου κεκαλυμμένη από την επώνυμη ανωνυμία του Γιαννακούρου λύθηκε σήμερα!
Και εις άλλα με υγεία Κώστα.

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδή από την πιο πάνω ανάρτηση εσύ αυτό κατάλαβες;
Βουλωμένο γράμμα διαβάζετε όλοι εσείς του δημάρχου.
Α και εγώ δεν είμαι ο Σκεπαρνακος

Ανώνυμος είπε...

Πάντως αν ήταν λίγο έξυπνος ο Κιμ και δεν τον κυρίευε η κακιά του και τα κόμπλεξ,θα σκεφτόταν ότι είναι ένα σωρό οικογένειες από πίσω και μόνο κέρδος θα είχε όχι χασούρα.
Οπως και να έχει,μπράβο στα παιδιά για τις επιτυχίες τους από έναν δημότη των Καϊμενων Βούρλων.

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο στα παιδιά και μόνο.

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο παιδιά!!!
Δεν χρειάζεστε αυτούς τους τοξικούς ανθρώπους δίπλα σας.

Ανώνυμος είπε...

Γιατί σβήστηκαν σχόλια;

Ανώνυμος είπε...

Ρε λες να είναι όντως ο διαχειριστής του μπλογκ;;;

Ανώνυμος είπε...

Αλήθεια μπλόγκερ γιατί έσβησες σχόλιο που δεν περιείχε βρισιά;;

Ανώνυμος είπε...

Θα σου γράψω σε λίγο κάποια σχόλια εμετικά μέχρι μηνύσεως που υπάρχουν στο μπλογκ και δεν τα έσβησες ποτέ.

Ανώνυμος είπε...

Άι πες . Αφήνει και βρίζουν τους δημοτικούς συμβούλους τον δήμαρχο χωρίς κανένα δικαίωμα και οκευ μπορεί να μην κάνουν σωστά την δουλειά τους σε πολλά πράγματα αλλά αυτό δεν δίνει το δικαίωμα σε κανέναν να προσβάλλει τις γυναίκες τους που έχω ακούσει, αλλους πρώην δημοτικούς συμβούλους νυν και γενικα σχόλια αισχρά που περιέχουν κακιες, χολη και τίποτα παραπάνω από μηδέν επίπεδο. Αυτα γιατί τα αφήνουμε;;; Ποιος σας ειπε το γεγονός ότι είναι μέσα στο δημαρχείο εχετε το δικαίωμα να κατεβάζετε ότι Μ... Σας κατεβει. Και δεν μιλάω μονο για τους τωρινούς αλλά και για τους πρώην . Βλογκ απλά που θέλει να σπείρει την διχόνοια διακρίνω και έχει συμφέροντα ;;;;

kamena voyrla blogger είπε...

Αναγνώστη 19:25, το blog έχει καταστατικό που εκτός των άλλων αναφέρει ότι όποιος θίγεται από σχολιασμό, μπορεί να αποστείλει email και να ζητήσει την διαγραφή του επίμαχου σχολιασμού.
Ας βγει ένας να πει, εφόσον θίγεται από σχολιασμό, απέστειλε email (ο ίδιος στο blog) και δεν έγινε αποδεκτό το αίτημα του.

Ανώνυμος είπε...

Τελικά είσαι ο Σκεπαρνακος ή όχι;

Ανώνυμος είπε...

μπααα καμια σχεση

Ανώνυμος είπε...

Τέλεια blogger.
Ηλία, Πασχάλη κλπ.. ξεκινήστε να στέλνετε email λοιπόν.
Στο τέλος μέσα στο μπλογκ θα υπάρχουν μόνο διεγραμμένα σχόλια και τελιτσες με υπονοούμενα.
Αν στείλουν και mail για τις τελιτσες τότε κλείσε το μπλογκ my friend.
Δεν υπάρχει λόγος ύπαρξης.

Ανώνυμος είπε...

Τότε θα είναι σαν να παραδέχονται ότι γράφουν οι ίδιοι στο blog ανώνυμα

Ανώνυμος είπε...

Τι λες ορέ; να στείλει εμαιλ ο σταυραετός? να στείλει εμαιλ η γκιώνα?
Βαστάτε τούρκοι τ ‘αλογα λίγο να ξανασάνω!

Ανώνυμος είπε...

Τεσπά,
Το τσιμπούκι και η πίπα... που διέγραψες κατόπιν αιτήματος κάποιου που θίχτηκε αλλά το έχει χρησιμοποιήσει μου αφήνει ευχάριστη αίσθηση.
Το τσιμπούκι και η πίπα λοιπόν είναι εργαλεία εισρόφησης και θα πρέπει να ξέρεις που, ποτέ και πως τα χρησιμοποιείς.
Λάθος ή μπερδεμένη χρήση μπορεί να φέρει δυσάρεστα αποτελέσματα....
Μη με διαγράψεις please.

Ανώνυμος είπε...

Εισρόφησης καπνού, ξέχασα να το γράψω

Ανώνυμος είπε...

Στο FB που είναι επώνυμα δεν τολμάει να γράψει. "Έκανε μια εξαίρεση" στον Μπεζάτη και ρεζιλεύτηκε. Τώρα θα κοιταει ενα-ενα τα like στην ανάρτηση του Σκεπαρνάκου και θα τους αναγάγει όλους σε πολιτικά λαμόγια!!!
Μέχρι και τους γονείς των παιδιών θα μισήσει

Ανώνυμος είπε...

Θα στείλω mail να διαγραφεί το σχόλιο γιατί θίγομαι.

Ανώνυμος είπε...

Ποιος θίγεται???
Δεν υπάρχει συγκεκριμένο όνομα ως υποκείμενο...

Ανώνυμος είπε...

Μπλογκερ, δεν νομίζεις ότι παρατραβηξαν τα προσωπικά τους. Είναι χρηστικές πληροφορίες αυτά που γράφονται τελευταία?????. ΚΡΙΜΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ...ΚΡΙΜΑ

.

Ανώνυμος είπε...

Έχετε αφήσει σχόλια που ξεπερνούν κάθε ανθρώπινη φαντασία . Άλλο κριτική και άλλο εμπάθεια. Θα έπρεπε γενικώς να υπάρχει λίγη ανθρώπινη αξιοπρέπεια και να καταλαβαίνεις και εσύ και οι υπόλοιποι ότι μιλάμε για ανθρώπους! Είτε είναι δήμαρχοι είτε αντιδήμαρχοι είτε σύμβουλοι ειτε πρώην . Μπορεί να μην έκαναν καλά την δουλειά τους και συμφωνώ σε αυτό αλλά πως θα ενιωθες εσύ και ο καθένας από εμάς εάν αύριο μεθαύριο μπαίναμε στην θέση τους; Άλλο κριτική και άλλο τοξικότητα ! Θα σου αρεσε να κατεβαίνες δήμαρχος και οκ σύμβουλος πες να μην έκανες καλα την δουλειά σου ειτε επειδή αυτο μπορούσες, είτε επειδή δεν είχες τα μεσα είτε την κάνεις μια χαρα και ο κόσμος απλά σε ζηλεύει και να μπαίνεις να διαβάζεις ότι λογής Παπ.. υπάρχει. Γενικά η ενσυναίσθηση δεν βλέπω να υπάρχει και καλό είναι γενικώς οι δολοπλοκίες και η διαστρέβλωση να αφήνονται εκτός εάν θέλετε να λεμε ότι εδώ είναι βλογκ ενημέρωσης . Που είναι η ενημέρωση ; Σχολια μίσος δηλητήριο και μηδενισμός. Και τις περισσότερες φορές δεν ισχύουν καν!!!

Ανώνυμος είπε...

Γιατί δεν απαντάει επώνυμα και επίσημα η δημοτική αρχή στον κ.Σκεπαρνάκο?
Μήπως τελικά τους αρέσουν οι κανόνες "αρένας" στο blog

avanti είπε...

Ok!, θεωρώ ότι το θέμα και καταγράφηκε και στηλιτεύτηκε η στάση του δήμου και πλέον εξαντλήθηκε!
Καλημέρα και καλή συνέχεια!

Ανώνυμος είπε...

Για να μην τρέφουμε αυταπάτες, θα δανειστώ φράση που έχω διαβάσει εδώ μέσα.

Αυτή η στάνη αυτό το τυρί βγάζει.

Αυτοί είμαστε. Από δήμαρχο, συμβούλους και δημότες.
Όλοι είμαστε πάρε τον έναν και βάρα τον άλλον.
Εμ πως ελπίζετε να πάει μπροστά ο τόπος. Με την καμία όμως!

Το μπλοκ είναι μικρογραφία του δήμου. Αυτοί είμαστε! Πάρτε το απόφαση.

Ανώνυμος είπε...

Διαφωνω ,δεν μπορει να ειμαστε ολοι ιδιοι.
Ουτε τα διδυμα δεν ειναι.
Ουτε το μπλογκ ειναι αντιπροσωπευτικο .
Εχει υπαρξει μια παρεξηγηση.
Αλλο το επιπεδο στην εκφραση γνωμης αλλο το συναισθημα.
Το συναισθημα θελει ζητα ικανοποιηση,η πολιτικη τοποθετηση απλως ζηταει ελευθερια να ειπωθει.
Συνεπως αυτος που ξεκινα ενα διαλογο και αυτος που απαντα, οταν υπαρχουν υπογραφες εστω και ψευδωνυμα στην συνεχη χρηση ,ειναι μια μορφη αντιπροσωπευτικη τα υπολοιπα ειναι αποφυγη ευθυνης.
ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ

Ανώνυμος είπε...

Το ότι δεν είμαστε όλοι ίδιοι είναι αυτονόητο , όμως αυτό δεν αναιρεί την ευθύνη του δημόσιου λόγου.
Το συναίσθημα δεν είναι άλλοθι. Μπορεί να υπάρχει, αλλά όταν μετατρέπεται σε επιθετικό ή απαξιωτικό λόγο, παύει να είναι άποψη και γίνεται πρόβλημα, τοξικότητα. Και εδώ μέσα ή τοξικότητα κρύβεται με την ανωνυμία γιατι ποιος έχει το θάρρος να βρισει???σπάνια υπάρχουν σοβαρα και καθαρα επιχειρήματα μόνο βρισιες και λασπολογιες για τα πάντα !. Το μπλογκ δεν είναι αντιπροσωπευτικό των πολιτών θεωρώ

avanti είπε...

Είναι δεδομένο ότι με την ανωνυμία δεν στοιχειοθετούνται ούτε τα ποιοτικά ούτε τα ποσοτικά χαρακτηριστικά των αναρτήσεων-αναγραφόμενων πόσο μάλλον η κοινωνική τους αντιπροσωπευτικότητα!
Προφανώς και το παρόν blog δεν είναι προς αυτή την κατεύθυνση, των επώνυμων και υπεύθυνων αναρτήσεων, οι οποίες θα είχαν μια εντελώς διαφορετική βαρύτητα και με άλλα αποτελέσματα, μετρήσιμα και αξιοποιήσιμα ..........??????

Ανώνυμος είπε...

Δηλ και ο avant και ο ανωνυμος 10,02 πμ δεν διαφωνειται επι της ουσιας με τον φιλελευθερο.
Παρολο που υπαρχει ιδεολογικο χασμα (εσεις προφανως
σοσιαλ--ληστες) αν κρινω τα κατα καιρους σχολια σας!
Αν ναι, τοτε κατι θετικο αχνοφαινεται για τα τοπικα,αν οχι την κυρια ευθυνη για το συρφετο-οχετο των συνδημοτων μας την εχει ο εφαρμοσμενος απο την μετσπολιτευση και εντευθεν (απο ολα τα συστημικα κομματα) ιδεολογια της ισης (?) μοιρασιας .....στην φτωχια.
Μην απορειτε λοιπον γιατι βγαινουν αυτοδιοικητικοι κρατιστες (οτι αρπαξω ) .
Ο ΤΡΑΜΠΙΚΟΣ

Ανώνυμος είπε...

Οι δημοσκοπήσεις πχ είναι ανώνυμες, αν ήταν επώνυμες να είστε σίγουροι ότι θα ήταν διαφορετικές, υποκριτικές και ψεύτικες.
Γιατί;;
Γιατί απ' τη μια θα υπήρχε ο φόβος για τυχών ενόχληση από αυτούς που ίσως θίγονται και απο την άλλη σκοπίμως κολακευτικές, θετικές για να τις δουν αυτοί που θέλουμε.
Βλέπουμε και ακούμε νομίζω, καθημερινά απειλές, τραμπουκισμούς ή απ' την άλλη συγχαρητήρια και αγάπες για like και καρδούλες που γίνονται επώνυμα σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Η ζωή και ομορφιά του μπλογκ είναι τα σχόλια.....επώνυμα ή ανώνυμα, καυστικά, τοξικά, ειρωνικά, κολακευτικά, θετικά ή αρνητικά.
Το επώνυμο συνήθως έχει φίλτρα από τον συντάκτη του για δική του προστασία (καλώς ή κακώς).
Το ανώνυμο όμως μπορεί να φαίνεται αρχικά δειλό, ψεύτικο, κολακευτικό, παραπλανητικό αλλά κατά βάθος ίσως να κρύβει και μια δόση αλήθειας που ο αναγνώστης θα πρέπει να τη φιλτράρει.
Όποιος λοιπόν κατ εμέ αναρτά κάτι ως θέμα σχολιασμού στο μπλογκ επώνυμα (πχ κ.Δημαρχος, κ.Σκεπαρνακος, κ. Αργυρόπουλος, εθελοντές ρεγκινιου κλπ) θα πρέπει να δέχεται και τα σχόλια που θα προκύψουν εφόσον εκτίθενται δημόσια, οποία και αν είναι αυτά (εκτός προσωπικών ύβρεων).

Ανώνυμος είπε...

Συνέχεια.....
Αν δεν θέλουν να τύχουν σχολίων ας τα αναρτήσουν κάπου αλλού πχ Lamia report, fonografo, lamia news ή Facebook (για να ξέρουν ποιός σχολιάζει)
Κούρασα, κουράστηκα, γνώμη μου


Ανώνυμος είπε...

Ρε αστροπελεκια ,τι νομιζετε, δεν ξερει ο Κιμ τι ειστε.
Καλα κανει και ειναι copy του συνονοματος του δικτατορα.
Εσεις αντι Βορ. Κορεατες ειστε Βορ. Καρυωτες.

Ανώνυμος είπε...

Ας μιλήσουν με τον κόσμο για να καταλάβουν την κατάντια τους! Δεν χρειάζεται το διαδίκτυο.Το κράξιμο στο δρόμο είναι ακόμη μεγαλύτερο!!!

Ανώνυμος είπε...

Ρε πλάκα κάνουμε ;Του φτύνει ο κόσμος!!!

Ανώνυμος είπε...

Μα αυτοι πιστευουν πως απλώς βρέχει...η ίσως δεν θέλουμε να τους ματιασουμε

Ανώνυμος είπε...

Καλά , όλα αυτά , που γράφετε για τον αθλητισμό-Δημοτική αρχή. Αλλά θα μας πει κανένας για το εργατικό ατύχημα που έγινε στην Γαλήνη ( ξενοδοχείο ) ο Δήμαρχος ξέρει κάτι;

Ανώνυμος είπε...

Τους ζηλεύουμε γιατί θέλουμε όλοι να γίνουμε δήμαρχοι (το γράψανε κι αυτό).

Ανώνυμος είπε...

Κώστα Σκεπαρνακο θυμησε μας σε παρακαλω, 9 χρόνια διοίκησης Συκιωτη και όντας εσυ εκλεγμένος ΔΣ ποσες φορές βραβευσατε αθλητές?
Απάντησε μας γιατί μυξοκλαιγεσαι σαν τη Μαρθα Βουρτση από τότε που βγήκε ο Κυρμανιδης και μας τα χεις κάνει τσουρέκια με την κλάψα σου.

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Μπλόγκερ μπορείτε να δημοσιεύσετε από το Lamia now δύο θέματα που αφορούν τους δημότες του Δήμου Λαμιέων?Το ένα αφορά τους ηλικιωμένους δημότες και είναι συμμετοχή του Δήμου στο πρόγραμμα ψηφιακής εκπαίδευσης ηλικιωμένων.Το δεύτερο είναι άθληση για όλους και έχει ήδη συμμετοχή 500 δημοτών.Ευχαριστώ

Ανώνυμος είπε...

Ο Δήμος Καμένων Βούρλων τί προσφέρει στους δημότες του?

Ανώνυμος είπε...

Απάντα επίσημα με αυτόν τον τρόπο εάν είσαι δήμαρχος με κότσια.

kamena voyrla blogger είπε...

Αγαπητέ αναγνώστη 9:05 εμείς δημοσιεύουμε ότι αφορά την περιοχή μας – με την στενή έννοια του Δήμου. Ελπίζω τα sites της Λαμίας να αναδείξουν το θέμα της περιοχής τους.
Ευχαριστούμε για την επισήμανση ωστόσο.

Ανώνυμος είπε...

Η Δημοτική Αρχή προσφέρει εξυπηρετήσεις, όπου υπάρχει πολιτικό συμφέρον, και απειλές!!!

Ανώνυμος είπε...

8:41 ξέρεις τι θα μου άρεσε σε μένα;να σε έβλεπα να το λες αυτό στο Σκεπαρνακο κατάμουτρα.
Ή να έβλεπα τον δήμαρχο σου να απαντάει στον Σκεπαρνακο.
Αλλα…………

Ανώνυμος είπε...

Εδώ έχουμε το εξής παράδοξο:
έναν δήμαρχο (ή κάποιον που γράφει κατ' εντολήν του) να απαντάει ΑΝΏΝΥΜΑ σε κάποιον που τον εξέθεσε ΕΠΏΝΥΜΑ.
Από την μια έχουμε τον "επικριτή" που μιλά επώνυμα, αναλαμβάνει ρίσκο και εκτίθεται. Από την άλλη η μεριά του δημάρχου μιλά ανώνυμα, αποφεύγει θεσμική ευθύνη και επιτίθεται προσωπικά.
Η επιλογή της ανωνυμίας δείχνει ότι η κριτική τον χτύπησε και ότι δεν αντέχει την έκθεση σε δημόσιο επίπεδο.
Η χρήση του ενικού είναι ξεκάθαρη προσπάθεια ανάκτησης ελέγχου από θέση ΑΔΥΝΑΜΙΑΣ.
Το πραγματικό μήνυμα όμως δεν είναι «είμαι δυνατός», αλλά «θυμώνω, αλλά δεν μπορώ να το πω ανοιχτά». Και αυτό δείχνει αμυντική υποχώρηση, όχι ισχύ.

Ανώνυμος είπε...

δημόσιος υπάλληλος και επιχειρηματίας , αποφάσισε τι θέλεις να είσαι ?

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα blogger...
Καλο θα ειναι , γνωμη μου,
να Δημοσιευονται Ομορφα ,Ενδιαφεροντα..που Συμβαινουν...
Οχι μακρια
Εδω στον Νομο μας...
Φως ειναι αυτο Φως
Με την Φτώχεια που Δυστυχως Χαρακτηριζει τον Δικο μας Δημο
και οπως φαίνεται στον Οριζοντα..θα συνεχισει για τα επομενα τρία χρόνια...
Ειναι καλο να Φωτιστουμε απο τα καλα που συμβαινουν γυρο μας...κοντα μας.
Αλλιως ?
Γραναζια Μιας Μηχανης
που Λιωνει Μυαλα και συνειδησεις Ανθρωπων...
Σβησε οτι, εσυ κρινεις
Απαγορευσε σε παρακαλώ πολύ
Την Ανθρωποφαγια
απο το Βημα που Διαχειριζεσαι.

Ανώνυμος είπε...

Για τον Κυρμανιδη τον Γυμναστή λες,τον Σκεπαρνακο,τον Ρουμελιωτη; Για ποιον;
Ποιος σου είπε ότι απαγορεύεται κάτι τέτοιο;
Ζήλεια και σκατοψυχια ε;

Ανώνυμος είπε...

Πριν αρκετά χρόνια ,δεν θυμάμαι επί θητείας ποιάς δημοτικής αρχής, ει΄χαμε προγράμματα εκπαίδευσης ενηλίκων με μαθήματα ξένων γλωσσών, κοπτικής ραπτικής,χρήση υπολογιστών και θεάτρου. Τα μαθήματα γίνονταν στις αίθουσες του γυμνασίου λυκείου Καμένων Βούρλων. Μάθηση και ταυτόχρονη δημιουργική απασχόληση τους χειμερινούς μήνες που η πόλη ,πλην των δράσεων των συλλόγων ,κινείται γύρω από τα καφενεία ,περπάτημα στην παραλιακή κλπ.γνωστά σε όλους.Το ΚΑΠΗ στον Μώλο λειτουργεί? Γνωρίζετε πόσες δράσεις και εκδηλώσεις γίνονται στα άλλα ΚΑΠΗ? Προγράμματα υπάρχουν ,θέληση υπάρχει από την δημοτική αρχή? Υπαρχουν πολλοί δημότες που θέλουν τα ανωτέρω αλλά ?

kamena voyrla blogger είπε...

Φίλε αναγνώστη 9:22, ευχαριστούμε για τις συμβουλές.
Εστιάζουμε στην περιοχή μας με την ευρύτερη έννοια του Δήμου, εδώ και 18 χρόνια (που υπάρχει αυτό το blog) και όντως δημοσιεύουμε και όμορφα και ενδιαφέροντα πράγματα.
Για την ακρίβεια όποιος στείλει άρθρο (εκτός από αυτά που ανεβάζουμε εμείς) που αφορά την περιοχή μας, ανεβαίνει την ίδια ημέρα.

Επίσης υπάρχει δικλίδα ασφάλειας για την ‘Ανθρωποφαγια’ όπως αναφέρεις.
Διαγράφουμε τα απολύτως υβριστικά σχόλια, όταν αυτά είναι συγκεκριμένα (και όχι απλά υπονοούν κάτι ή κάποιον), ενώ δεν έχουμε ποτέ αρνηθεί προτροπή αναγνώστη που θίγεται με κάποιο τρόπο να κατεβάσουμε (διαγράψουμε) κάποιο σχόλιο (εφόσον μας το ζητήσει με email που θα το στείλει και θα το ζητήσει ο ίδιος ο ενδιαφερόμενος)

Το Blog ανήκει στους δημότες, εγώ απλά είναι ένας διαχειριστής, και θεωρώ στις περισσότερες των περιπτώσεων, ότι ο κάθε ένας (ειδικά οι αιρετοί), μπορούν αφενός να διαχειριστούν ένα ‘κακό’ σχόλιο και αφετέρου ως προηγούμενη δικαστική απόφαση (από τον 12/2021), θα πρέπει να (σύμφωνα με τον Πρόεδρο Πρωτοδικών Η.Μ ) να «όντας δημόσια πρόσωπα θα πρέπει να επιδεικνύουν μεγαλύτερη ανοχή σε σχόλια και κριτικές πόσο μάλλον όταν αυτές έχουν και κάποια βάση»

Διάβασε εδώ το σχετικό τότε άρθρο https://kamena-voyrla-news.blogspot.com/2021/12/blog-post_22.html

Φιλικά ο διαχειριστής
Κώστας Γιαννακούρος

Ανώνυμος είπε...

Μα η επιστολή είναι του ΔΣ του Συλλόγου Τιτάνες.
Δηλαδή οι άλλοι δεν έχουν άποψη? Ο Σκεπαρνάκος αποφασίζει και διατάζει? Δεν νομίζω. Δεν υπήρχε περίπτωση να κοινοποιούσε μόνος του τέτοια επιστολή.

Ανώνυμος είπε...

Αυτά τα λες και τα πιστεύεις ; Έχεις αφήσει σχόλια που ξεπερνούν τα ανθρώπινα δεδομένα αισχρά και άκρος προσβλητικά που άμα ήταν επώνυμα θα επεφταν πολλές μηνύσεις. Από τα 10 άρθρα σπανια να δούμε και ένα καλό για τον τόπο μας ; Γιατί άραγε ; Και μην μου πεις ότι δεν υπάρχει γιατί υπάρχει! Και εμείς ζούμε εκεί . Γενικά αν θέλεις να λέγεσαι οποιος και να εισαι αληθινός η μη αξιοκρατικος Κώστα να το κάνεις ! . Γιατί μπορώ να αναφερθώ σε σχόλια που όχι μόνο θίγουν άλλα πράγματα σε κάνουν να αναρωτιέσαι πόσο κακια και μισος έχει ένας άνθρωπος για τον άλλον !

Ανώνυμος είπε...

Τα ίδια σχόλια υπήρχαν πάντα στο μπλογκ και για τον Συκιωτη και την παρέα του και για τον Κιμ και την παρέα του και για αλλουςκαι θα υπάρχουν πάντα……..
Τώρα γιατί ζορίζεστε τόσο πολύ εσείς του Κιμ πρέπει να το κοιτάξετε.

Ανώνυμος είπε...

Μήπως θες να πας λίγο καιρό πίσω επι θητεία του Συκιώτη να δεις βρισίδι;

Ανώνυμος είπε...

Σήμερα είναι η κοπή της πίτας του Δήμου. Κλήθηκαν όλοι οι αιρετοί. Θα υπάρξει ξεχωριστό άρθρο φαντάζομαι σύντομα

kamena voyrla blogger είπε...

Αγαπητέ αναγνώστη 3:36, με δεδομένο ότι ούτε έχουμε προσκληθεί, ούτε έχουμε λάβει ενημέρωση αλλά και ούτε υπάρχει ως είδηση τουλάχιστον στο site του Δήμου μας, πώς να υπάρξει ‘ξεχωριστό άρθρο’ ?
Αν έχεις την πληροφορία, γράψε μας και μερικά λογάκια (πότε , που κλπ, ακόμα και κατόπιν εορτής) , βάλε και μια φωτο την πρόσκληση, και ευχαρίστως να το ανεβάσουμε .

Ανώνυμος είπε...

Επειδή είδα ότι η ερώτηση μου ετσουξε πολυ και υπήρχαν σχόλια από κάτω άλλα ντι άλλων, θα την ξαναθεσω με αποδεκτή τον Κώστα Σκεπαρνακο και να διευκρινίσω ότι ούτε ο Κυρμανιδης είμαι, ούτε αιρετός, ούτε μετεχω στα κοινά από οποιαδήποτε θέση αλλά ως απλός παρατηρητης και αν-ενεργός δημότης έχω το δικαίωμα να σχολιάζω ότι με ξενίζει.
Ερωτώ λοιπόν, Κώστα Σκεπαρνακο, 9 χρόνια θητείας Συκιωτη, μπορείς να μας θυμισεις ποσες φορές βραβευσατε αθλητές;
Και επειδη μπορει να έχεις κοντή μνήμη να σου θυμίσω τον Σύλλογο ΤΑΕΚΒΟΝΤΟ με ελληνικές κ διεθνείς διακρίσεις.
Τα κορίτσια του βόλεϊ του Πήγασου σου θυμίζουν κάτι;
Οι μαθητές του Λυκείου που διακρίθηκαν στο σχολικό πρωτάθλημα;
Σταμάτα να μας πρήζεις τα ουμπαλα με την κλάψα σου, κάνε τη δουλειά σου όπως πολυ καλά κάνεις και μην μπλέκεις τους μαθητές σου που σε τιμάνε με μικροπολιτικα άθλια παιχνιδια.
Ο ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

Εγώ θέλω να κάνω μια ερώτηση προς εσένα παρατηρητή.
Ποια χρονιά έγιναν αυτά που λες;
Ρωτάω ως τρίτος,δεν είμαι ο Σκρεπανακος αλλά ασχολούμαι με τον αθλητισμό.
Ρωτάω γιατί ο Σκρεπανακος ήταν μόνο δύο χρόνια στα αθλητικά επι Συκιωτη και έκανε αρκετές δράσεις.
Και ένα ακόμα,γνωρίζεις ότι πρωτάθλημα επίσημα αναγνωρισμένο έχει μεγάλη διαφορά από αυτά που δεν είναι.Δηλαδη θέλω να σου πω ότι άλλο να πάρεις ένα μετάλλιο στα επίσημα αναγνωρισμένα με μοριοδότηση και άλλο σε μη,γιατί δεν είσαι νόμιμος πχ τεκβοντο καράτε κτλπ
Πέρα όμως απ’όλα αυτά ο δήμος και κάθε δήμαρχος πρέπει να τιμά όλα τα παιδιά που αθλούνται και διακρίνονται και πιστεύω ότι ο μόνος λόγος που δεν έγινε αυτή την φορά είναι καθαρά την έχθρα που υπάρχει μεταξύ του δημάρχου και του Σκρεπανακου.
Δεν έχω μιλήσει με τον Κώστα και δηλώνω ότι είναι συνάδελφος μου και γνωστός.

Ενας Προπονητής από Λαμία.

Ανώνυμος είπε...

Απορία...
Οι κύριοι/ες του ΔΣ του Συλλόγου ΤΙΤΑΝΕΣ που υπογράφουν το άρθρο δεν έχουν όνομα ;

Ανώνυμος είπε...

Ο Σκεπαρνακος ήταν 5 χρόνια Δ.Σ. του Συκιωτη. Τον ρωτάω να μας ενημερώσει ποσες βραβεύσεις έκανε.
Ταεκβοντό, Καράτε, Σχολικά πρωταθληματα, μπάσκετ, βόλεϊ, ποδόσφαιρο.
Και ξέρεις ποιο είναι το θέμα; Όσο σκαλίζω τη μνήμη μου, μου έρχονται κ άλλα στο μυαλό.
Επί αντιδημαρχιας του δεν πηρε πρωτάθλημα ο ΑΟΚ; Το χωριό του ντε!
Ψάχνω φωτογραφίες απο τη βράβευση κ δυσκολευομαι να βρω. Θα με βοηθήσει κάποιος;
Ο ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

Πες στον λιακο να κάνει αυτή την ερώτηση στον σκεπαρνακο στο ΔΣ

Ανώνυμος είπε...

Έχετε κουράσει δήμαρχε

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε 4.42 ::Τις δράσεις μπορούμε να τις ονομάσουμε εδώ στα 2 χρόνια αυτά του φίλου σου όπως λες ;;;;Γιατί αυτά τα 2 χρόνια έχουμε :1)Ανακατασκευή αποδυτηρίων στον Μώλο Άγιο Σεραφείμ κ Καινούριο !!2)Συντήρηση γηπέδου στον Μώλο ,Άγιο Σεραφείμ ,Αγιο Κωνσταντίνο .Φωτισμό σε Μώλο και Αγιο Κωνσταντίνο .3)Προμήθεια πάγκων ,τερμάτων βοηθητικών και δίχτυα για Καινούριο -Αγιο Σεραφείμ -Μώλο !!!Αδειοδότηση πλήρη όλων των ανοιχτών γηπέδων και πλήρη καταγραφή στο e-kouros !!Εξέδρες στο γήπεδο του καινουριου !!!Πάμε τώρα σε πανελλήνιες διοργανώσεις στον τόπο !!!Διοργάνωση παγκοσμίου camp take vonto στον άγιο Κωνσταντίνο με την συμμετοχή 11 χωρών το καλοκαίρι που πέρασε !!!Διοργάνωση φέτος τον χειμώνα πανελλήνιο καράτε τον Φεβρουάριο στον Άγιο Κωνσταντίνο τουρνουά ποδοσφαίρου μεγάλα με την συμμετοχή 600 αθλητών και πάνω !!Ανακατασκευή εντός σχολείων Αγίου Κωνσταντίου και Καμένων Βούρλων των γηπέδων μπάσκετ και ποδόσφαιρο !!!!Ανακαίνιση πλήρη στο 5χ5 των καμένων βούρλων !!!!Μελέτη και υποβολή για ένταξη χρηματοδότησης για το κλειστό Καμένων Βούρλων !!!Αυτά είναι καταγεγραμμένες δράσεις και ενέργειες που έγιναν τα 2 τελευταία χρόνια !!Σίγουρα ξεχνάω πράγματα σίγουρα έχει μερίδιο ευθύνης γι αυτά και ο λουκουμάς που είναι ο αρμόδιος εντεταλμένος σύμβουλος αλλά αυτός ο Δήμαρχος φίλε τον αθλητισμό έχει αποδείξει ότι τον στηρίζει !!!!Καληνύχτα σας

Ανώνυμος είπε...

Ρε συ πες μου ότι μας κάνεις πλάκα τώρα;
Τελικά έχετε μεγάλο θέμα εσείς του Κιμ ε;
Ουδέν σχόλιο για όλα,απλά ότι είστε πολύ πολύ λίγοι,κρίμα.

Ανώνυμος είπε...

Πασχαλ μη βιάζεσαι γιατί κάνεις λάθη.

Ανώνυμος είπε...

Τι Εγινε και τι Δεν Εγινε στο Παρελθόν ..Είναι Παρελθόν...
Τωρα Μαγκα Δημαρχε
που Δεν εχεις Αφησει , Ουτε Εναν Χριστιανο και Χριστιανη που δεν Γουσταρεις
Να μην του τριξεις τα Δόντια.
Δυστυχως δεν ξερω εαν Υπαρχει Νομος να σε στειλουν απο εκει που Ηρθες
Για Αναρμοστη Συμπεριφορα.
Το Τι Εκανε ο Σκεπαρνακος ως Αντιδημαρχος Αξιολογηθηκε απο τους Δημοτες.
Το Πως συμπεριφερεσαι Εσυ Σε αυτη τη την Στιγμη
που σου Δωθηκε το Αξιωμα
Απεναντι Στους Αθλητες και στον Κωστα Σκεπαρνακο
Εχει Σημασια.
Οταν Ζητουσες την Ψηφο των Δημοτων
Δεν μας Ειπες
Οτι
ψηφιστεμε και θα δείτε τι θα παθετε??!
Θυμησου
Ο Καιρος περναει Γρηγορα
Ευχομαι να εισαι καλα
Να ειμαστε και Εμεις, γιατί αυτο εχει σημασια...
και Λιακο
Ξαναελα
ε'ρε γλέντια '
θυμησου
οποιος γελαει τελευταίος
γελαει και καλλιτερα.
Καλο σου βραδυ.

Ανώνυμος είπε...

Παιδιά, ήδη έχει αρχίσει να οργανώνεται για τις επόμενες εκλογές. Αρχίζει να πλευρίζει κόσμο που δεν ήξερε ή που έχει βρίσει και δεν το θυμάται. Έχει ο καιρός γυρίσματα...

Ανώνυμος είπε...


Θα μας παει κωλο-πιπα ο Κιμ

Ανώνυμος είπε...

Δεν θα μας πάει τίποτα ο Λιάκος.
Ήδη έχει αρχίσει να εκτίθεται. Ο άνθρωπος είναι αυτοκαταστροφικός. Σκάβει μόνος του τον λάκκο του.
Ενάμιση χρόνο πριν τις εκλογές θα προσπαθήσει να "φορέσει" το καλό του προσωπείο, αλλά δεν θα κρατιέται και θα τσακώνεται πάλι δημόσια. Οι περισσότεροι δημοτικοί σύμβουλοί του ήδη θα έχουν αρχίσει να αποστασιοποιούνται.
Κι όλοι εμείς, θα παρακολουθούμε και θα γελάμε. Όπως είπε και ένας κύριος παραπάνω - γελάει καλύτερα όποιος γελάει τελευταίος

Ανώνυμος είπε...

Πασχαλη μην ακούς κανέναν,είσαι ο μοναδικός που μπορεί να διαχειριστεί τα αθλητικά του Δήμου μας.
Συνέχισε έτσι.

Ανώνυμος είπε...

Θα γελάσουμε γιατι δημιουργείται νέα ανασυγκροτηση για την επόμενη δημαρχεια. Και το παει με το γαντι. ερε γέλια που έχουν να πέσουν.

avanti είπε...

Το τι χαρακτήρας είναι ένας άνθρωπος δεν μας αφορά άμεσα, εκτός από την κοινωνική διάσταση του θέματος. Αφορά σε πρώτο χρόνο τον ίδιο, την οικογένειά του και το άμεσο κοινωνικό και εργασιακό του περιβάλλον!
Όταν όμως αυτός ο άνθρωπος αποφασίζει να εκτεθεί στα κοινά και ζητάει τη ψήφο μας και πόσο μάλλον όταν εκλέγεται , τότε ο χαρακτήρας του και τρόπος που ασκεί την εξουσία που του δόθηκε, ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΑΦΟΡΆ !!!!!!
Σε αυτή τη ζωή -κοινωνία δεν υπάρχει "δανεική εμπειρία", μαθαίνουμε μόνο από τα δικά μας λάθη, μπορούμε ..?? είμαστε έτοιμοι να δεχτούμε τα λάθη μας , να μάθουμε και να προχωρήσουμε εμπρός , έχει καλώς. ε διαφορετική περίπτωση ..... πάλι θα μας φταίνε οι άλλοι , ο ανάδρομος Ερμής ...........
Είμαστε οι επιλογές μας , και οι επιλογές μας έχουν αποτελέσματα , θετικά ή αρνητικά, και με αυτά πορευόμαστε.. και να έχουμε μνήμη-να θυμόμαστε συμπεριφορές ανθρώπων και χαρακτήρες.... όχι μνήμη χρυσόψαρου ! !
Αυτό θα είναι μια καλή αρχή για να κάνουμε καλύτερες μελλοντικές επιλογές...!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Θα δούμε τον Ηλία μέχρι και να παρακαλάει πριν τις επόμενες εκλογές.

Ανώνυμος είπε...

Ότι και να λέτε,ότι και να κάνετε τις επόμενες εκλογές θα τις πάρει ο Ηλίας…

Ανώνυμος είπε...

Και που θα τις πάει .?????

Ανώνυμος είπε...

Ο Ηλίας το ξέρει το άθλημα των εκλογών. Θα πατήσει κόσμο κάτω, θα εκβιάσει με κάθε τρόπο, θα τάξει και θα φιλήσει μέχρι και κατουρημένες ποδιές.
Ετοιμαστείτε για πίεση άνευ προηγουμένου.

Βέβαια ο λύκος στην αναμπουμπούλα χαίρεται και κάποιοι όνομα και μη χωριό θα προσπαθήσουν να εξασφαλίσουν ‘χάρες’ , μισθό ή κάποια καλή εξυπηρέτηση.

Όλα στο παιχνίδι είναι και τίποτα δεν έχει κριθεί.
Τουναντίον όσο πάει ο Ηλίας και δημιουργεί και νέους εχθρούς σε αντιδιαστολή με τους νέους φίλους που δείχνει να είναι λιγότεροι.

Κοντός ψαλμός αλληλούια.

Ανώνυμος είπε...

Μην ξεχνάς την εσωτερική αντιπολίτευση που θα αρχίσει δειλά δειλά να εμφανίζεται.
Πόσο καιρό η δικηγόρος, ο γιατρός και τα λοιπά γκιοσέμια, πλην των ταλιμπάν, θα κουβαλάνε νερό στον μύλο του μυλωνά?
Σύντομα ή άντε σε ένα χρόνο θα έχουμε εξελίξεις κατά την δικιά μου άποψη.

Ανώνυμος είπε...

Η εσωτερική αντιπολίτευση είναι σε φάση σιωπής και μουρμουρίσματος. Θα τολμούσα να πω και κουτσομπολιού. Οι τρεις που είναι σκεπτόμενοι και φύγανε "αναγκάζουν" τους υπόλοιπους να πάρουν θέση. Αυτό δεν τους αρέσει. Προς το παρόν συσπειρώνονται πιο πολύ γύρω από τον δήμαρχο λόγω χαμηλών προσωπικών αξιών, αλλά σε λίγο δεν θα μπορούν άλλο να κρυφτούν. Πόσο μάλλον εάν προκύψουν και ποινικές ευθύνες(?). Ίσως να έχουμε εξελίξεις και πριν το καλοκαίρι.

avanti είπε...

Προς 9:44 π.μ., Ιανουαρίου 30, 2026
Φίλε μου από που ορμώμενος συμπεραίνεις και συντηρείς ένα "μύθο", που ίδιος ο κ. Κυρμανίδης προώθησε, ότι ξέρει να κάνει εκλογές... ?????
Η παρούσα εκλογή του, εκ της διαδικασίας και του αποτελέσματος, βασίστηκε στο καταγεγραμμένο γεγονός της γενικευμένης πεποίθησης του εκλογικού σώματος ότι φτάνει ποια για τον κ. Συκιώτη..... και μιας πολιτικής ανεπάρκειας του, με καλές προθέσεις κατ' άλλα , κ. Πλατανιά....
Εκτός και εάν θες να μας επισημάνεις ότι ο . Κυρμανίδης μπορεί να κάνει και να τάξει οτιδήποτε ώστε να υφαρπάξει η ψήφο σου ....????/ που μάλλον αυτό πρέπει να ισχύει ........ από ότι έχει δείξει σε όλη τη μέχρι σήμερα πορεία του πολιτική και μη......

Ανώνυμος είπε...

9:06 Ξέχασες να γράψεις για τα αγριογούρουνα που όργωσαν το γήπεδο των καμένων βούρλων

Ανώνυμος είπε...

στα σκατα???
Μην το ξεχνατε
Μην Απομακρυνεστε
ο κ. Αργυροπουλος που ειναι?
Συσπείρωση??

Ανώνυμος είπε...

Συσπείρωση...

Ανώνυμος είπε...

Παιδι κομματικου Σωλήνα
το αγορι
απο τη ΔΑΠ και δωθε
Περιφέρεια και παει λεγοντας!!
Γνωριζει τη νοοτροπία και τα μυαλα της Γουρνας!!
Ευελπιστω Νεοι Ανθρωποι
Να Παρουν Την Τυχη του Δημου στα Χερια τους
Η Στατιστικες μας λενε Καθαρα
Οτι, Ο Αρσενικος πλυθυσμος
εως τωρα δεν τα εχει Καταφερει
Μηπως , σκεφτομαι Να Ξεκινησουν Οι Γυναικες
Για Συμμάζεμα?
Κοιταξτε τι Ομορφα εως Τωρα τα κανει η κ.Στιβακτη!!!
ΚΟΠΕΛΕΣ ΤΙ ΛΕΤΕ?
και μετα τον Ευτελισμο που παλευει να σας κανει ο Δημαρχουκος?( Αυτο που δεν καλαλαβαινει ειναι οτι, τον εαυτο του Ευτελιζει)
αιντε κοριτσια
Γιουργια!!!

Ανώνυμος είπε...

blogger γιατί μου τα σβήνεις?

Ανώνυμος είπε...

Ποια κοριτσια, που τις ειδες, στο Συλλογο γυναικων για εκδρομουλες!

Ανώνυμος είπε...

Τι εκλογές να κερδίσει????
Μόλις "έσκασαν" νέα δεδομένα.
Έχει να απαντήσει σε πρωτόκολλο από τον Σεπτέμβρη!!!!
Δαβάστε:

Ενημέρωση δημοτών
Εφόσον οι Αντιδήμαρχοι κ.κ.Γκολφομητσος, Παπανικολάου και Αντωνίου Κ. εξακολουθούν να μην απαντούν ούτε στα πρωτοκολλημενα έγγραφα μας ως αρμόδιοι,ούτε στο τηλέφωνο στην Πρόεδρο της Δ.Κ. Αγίου Κωνσταντίνου,τους πληροφορουμε διαδικτυακά ότι περιμένουμε ενέργειες και ενημέρωση για πρωτοκολλημενα αιτήματα μηνών!!Παρακαλούμε όπως ενημερώσετε εμάς και τους δημότες για τις ενέργειες σας σχετικά με τα παρακάτω αιτήματα:
Α)Πολιτιστικό κέντρο: πότε θα δοθεί σε χρήση η μία αίθουσα για στέγαση ΚΕΠ και Δημοτικού γραφείου?Οι δύο υπάλληλοι που έχουν προσληφθεί ήδη εργάζονται εδώ και μήνες στο ΚΕΠ Μώλου.(αρ.πρωτ.9827,08/09/25)
Β)Ακατάλληλες παιδικές χαρές: πότε θα απομακρυνθούν τα παιχνίδια από τις μη πιστοποιημένες παιδικές χαρές σε Λόγγο,Ν. Αγναντη και Πλατεία Αγίου Νικολάου?(αρ.πρωτ.9827, 08/09/25)
Γ) Καθαρισμός κήπου Νηπιαγωγείου Αγίου Κωνσταντίνου (αρ.πρωτ.12659,13/11/25)
Δ) Αλλαγή ελαστικών Δημοτικού οχήματος: πόσους μήνες θα κυκλοφορεί ακόμα με κατεστραμμένα και δανεικά ελαστικά;(αρ.πρωτ.12427,07/11/25)

Η Πρόεδρος
Ευαγγελία Θυμιανοπούλου
Τα Μέλη
Ελίνα Κανάκη Βαγιωτη
Νικόλαος Τριανταφύλλου
Κωνσταντίνος Μαύρος

(και από κάτω φωτογραφίες από σκασμένα λάστιχα δημοτικού οχηματος, όργανα παιδικής χαράς με κόκκινη κορδέλα στο νηπιαγωγείο)
Είναι δημόσια αναρτηση στο fb. Μπορεί να την δει ο καθένας.(Έντζη Θυμιανοπούλου , Elina Kanaki , Nikos Triantafyllou)
Υ.Γ. ευτυχώς δεν έχω παιδί που να πηγαίνει στο νηπιαγωγείο του Άγιου!!!

Ανώνυμος είπε...

Ο Κιμ ειπε στην ορντιναντσα, οτι θελει να τον ξυπνα στις 7.30 πμ,
Το νερο της μπανιερας στους 31 βαθμους.
Για πρωινο δυο ωμα αυγα δυο φρυγανιες ,καφε τουρκικο, 28 γραμ μπραντι, καθημερινα.

Ανώνυμος είπε...

Εδώ, είναι Δήμος. Είναι θεσμικός

Ανώνυμος είπε...

Μα γιατί;
ο πασχαλς λέει ότι έχουν κάνει τόσα έργα για τα σχολεία,για προαύλιους χώρους,εσείς γιατί τους κακολογητε;;;

Ανώνυμος είπε...

Μακάρι να κάνουν οι άνθρωποι. Ας απαντήσουν λοιπόν γιατί δεν απαντάνε στα πρωτόκολλα. Δήμαρχος και Αντιδήμαρχοι.

Ανώνυμος είπε...

Δεν Ειναι ο Δημος Ολοκληρος τα Κ.Βουρλα ε'ι'ι'ιι'!!
Αγια Τριαδα
Μωλος
Μενδενιτσα
Αναβρα
Ρεγγινι
Αγ.Χαραλαμπος
Σκαρφεια
Αγ.Σεραφειμ
Αγιος Κωνσταντινος
Οι Γυναικες Κανουν συνεχως μικρα Θαυματα!!!
Ασε τα Κ.Βουρλα Πια
Αρκετα μας Δροσισαν!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλέ κυρία το Καινούργιο το ξέχασες.
Αλλά κι να το βάλεις μια από τα ίδια είναι,γλύψιμο στον δήμαρχο για καμιά χορηγία,εκδρομούλα και καμιά εκδηλωσουλα,μόνο γι’αυτα είναι οι συγκεκριμένοι σύλλογοι.

Ανώνυμος είπε...

Έχουμε κανένα νέο συγκλονιστικό από το σημερινή συνεδρίαση του Δ.Σ.

Ανώνυμος είπε...

Ανακοινωθηκε στην συνεδριαση εκτος ημερησιας διαταξης οτι χεστηκε η φοραδα στ αλωνι!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Έγινε ο χαμός!!!
Ο δήμαρχος πάλι δεν μπόρεσε να "σταθεί" απέναντι σε λογικά και θεσμικά επιχειρήματα. Πέρασε στην επίθεση και φυσικά.... βγήκε εκτός αίθουσας. Μετά ξαναμπήκε... Για πολλοστή φορά έδειξε ότι δεν αντέχει τον διάλογο. Ο Τριαντάφυλλης μίλησε για όλους και για πολλοστή ο δήμαρχος δεν απάντησε σε τίποτα.

Ανώνυμος είπε...

Πως δεν απάντησε: //καταντησατε τον δήμο σαν τα μούτρα σας//. Επίπεδο διαλόγου πεζοδρομίου.....

Ανώνυμος είπε...

Απάντησε σε όλα ο Δήμαρχος. ..!!!
Έτος από:
1. Αν τα λάστιχα του δημοτικού αυτοκινήτου της Τ.Κ Αγ. Κων.είναι φθαρμένα ή όχι εδώ και μήνες και έπρεπε να είχαν αντικατασταθεί
2. Αν έπρεπε να είχαν απομακρυνθεί τα παιχνίδια των Παιδικών Χαρών που δεν υφίστανται για τον Δήμο.
3.Αν η εικόνα του κήπου του Νηπιαγωγείου είναι αυτή που είδαμε!
4. Γιατί οι υπάλληλοι που δούλευαν επί χρόνια στο ΚΕΠ του Α.Κ. χρειάζονται εκπαίδευση μηνών!
5.Ειναι τραμπούκοι αυτοί που "αρπάζουν" άνθρωπους που κάνουν like σε post;
6. Έχουν κληθεί Τοπικοί Σύμβουλοι στο γραφείο του Δημάρχου, συγκεκριμένης Τ.Κ.;
7. Απαντούν τελικά οι Αντιδήμαρχοι σε συγκεκριμένους προέδρου ή όχι;
Απαντήσεις δεν πρέπει να δώσει μόνο ο Δήμαρχος αλλά και οι Δημοτικοί Συμβουλοι σε όλα αυτά! Υπάρχουν Δημοτικοί Σύμβουλοι;

Ανώνυμος είπε...

Εσείς έχετε κουράσει γενικώς . Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να βρίζουμε Σόνυ και ντε τον δήμαρχο εδώ μέσα . Παει να πει κάποιος ένα καλό λόγο και πέφτετε σαν τις πληγωμενες κατινουλες να τον φάτε. Συγνώμη που υπάρχουν άνθρωποι που έχουμε λιγο ανθρωπιά και όχι μόνο κακια μέσα μας ; Τι σας είπε και τσουχτηκατε τοσο; Ότι και επί θητεία Συκιώτη τα ίδια και χειρότερα γινόντουσαν; Κουνια που σας κουναγε

Ανώνυμος είπε...

9.13 ουδέν σχόλιο για σένα . Πας να μας βγάλεις και τρελούς ; Σε λίγο θα μας πείτε ότι δύο χρόνια τα καμένα Βούρλα είναι ίδια . Εμείς που ζούμε σε άλλο μέρος ;;;;; Απλά πείτε ρε φίλε κρι θέλετε να βγάλετε καπου το άχτι σας

Ανώνυμος είπε...

Αρχικά η συγκεκριμένη κυρία προφανώς κάτι ήθελε να αποδείξει για να τα βγάζει δημόσια . Ήθελε να κάνει κακό .ας τα έλεγε προσωπικά και στο δημαρχείο τα προβλήματα τι ήθελε δηλαδή να λυθούν μέσο φεισμπουκ; Υψηλό το επίπεδο γενικώς όλης της ανάρτησης 🤣

Ανώνυμος είπε...

Φίλε συμφωνώ μαζί σου . Αλλά αυτό είναι η απόδειξη ότι γενικά η ανθρωποφαγία υπάρχει χρόνια και εδώ μέσα αντί να έχουμε λίγο τσιπα πανω μας αναφέρουμε και πιάνουμε, φτιάχνουμε στο μυαλό μας θεούς και δαίμονες και πραγματικά που προσβάλλουν όχι μονο τον δήμαρχο και αυτον που βρίζουν αλλά και το ανθρώπινο είδος. Μόνο τα ζωα τρώγονται έτσι . Το επίπεδο διαλόγου μικρό , επιχειρήματα από δύο τρία άτομα εδώ μέσα και το μόνο που διακρίνω είναι ταλέντο στο ποοος είναι πιο χωριατης και κακός. Βραβείου καλύτερου ανώνυμου ταλαντούχου μνησικακίας;;;; Πότε; Πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσει!!!

Ανώνυμος είπε...

Προφανώς δεν έχεις καταλάβει ότι όλα αυτά ήταν πρωτοκολλημενα εδώ και μήνες και είναι αναπάντητα. Το πρόβλημα είναι καθαρά θεσμικό. Σε ποιους να τα πει στο Δημαρχείο. έχει φάει "Χ" από την αυλή του Κυρμανιδη. Θα ξεχάσουμε ότι ξέραμε από Τοπική Αυτοδιοίκηση!

Ανώνυμος είπε...

Αρχικά η συγκεκριμένη κυρία έχει τσακωθεί με τους πάντες . Άμα διαβάσετε το προφίλ της μίσος βγάζει μέχρι και τις πέτρες. Δηλαδή τι να πιστέψουμε έχουμε ακούσει χρόνια το τι κάνει. Δεν μπορούσε να τους βρει δηλαδή ζουνε στο φεγγάρι αυτοι και η κυρία στην νασαα; Ρε παιδιά ξυπνήστε λίγο όλοι έχουν τα συμφέροντα τους ο καθένας στον τοπο μας δυστυχώς κοιτάει τον κ... Τουυυ

Ανώνυμος είπε...

Θεσμικό ;;; Έφαγε Χ γιατί όμως ; Οι περισσότεροι ξέρουν ... Επίσης κάτι άλλο . Είχε θέματα και ενδιαφερόταν για τον τόπο ;;;; Ας πήγαινε στο δημαρχείο με την αστυνομία με πολίτες διάλογος γενικά λέγεται. Τόσο καιρό ναι δεν απανταγαν ρε τα θέλετε και τα λετε η υπόθεση βρωμαει γενικως. Την τριχα τριχιά

Ανώνυμος είπε...

Όποιος ζει στις περιοχές ξέρει ότι όλα αυτά δεν ισχύουν . Υπάρχουν διαμάχες μεταξύ τους ο δήμος σε πολλά ναι δεν κάνει την δουλειά του αλλά σε λίγο εδώ μέσα θα πουν ότι υπάρχει δράκος και νεράιδες και θα συμφωνήσουν άλλοι δέκα ανώνυμοι απλα επειδή βαριουνται.

Ανώνυμος είπε...

Δύο χρόνια μαζί με τον Λια τίποτα δεν του έχει αφήσει αυτή,μη σου πω ότι είναι και χειρότερη.

Ανώνυμος είπε...

Πασχαλακο και μεις εδώ ζούμε,όντως έχουν αλλάξει τα Καμένα αγόρι μου.
Βρομάνε από άκρη σε άκρη.
Μπάνιο πλέον είναι επικίνδυνο να κάνουμε.
Οι λακκούβες στους δρόμους αυξάνονται.
Εχουμε έναν ωραίο κόμβο που απομόνωσε το ένα τρίτο των Καμένων Βούρλων.
Έρχονται επιτέλους τα σκατα που τόσο περιμέναμε από όλο τον δήμο στα Καμένα Βούρλα.
Εκτός από τα πανηγύρια και τους χορούς έχουμε και τα τόσα έργα που ξεχνάω να τα αριθμήσω.
Εχουμε έναν δήμαρχο που όποιος πολίτης θέλει μπορεί να πάει να τον δει να πει το αίτημα του, αλλά μόνο προεκλογικά δηλαδή σε τρία χρόνια.
Έναν δήμαρχο που έχει τσακωθεί και απειλεί με όποιον είναι απέναντι του και ιδίως με γυναίκες.
Είναι τόσο ωραία εδώ στην ουτοπία του δήμου μας Πασχαλακο που ζούμε σε ένα όνειρο και όλα αυτά μέσα σε δύο χρόνια.

Ανώνυμος είπε...

Πασχαλακο και μεις εδώ ζούμε,όντως έχουν αλλάξει τα Καμένα αγόρι μου.
Βρομάνε από άκρη σε άκρη.
Μπάνιο πλέον είναι επικίνδυνο να κάνουμε.
Οι λακκούβες στους δρόμους αυξάνονται.
Εχουμε έναν ωραίο κόμβο που απομόνωσε το ένα τρίτο των Καμένων Βούρλων.
Έρχονται επιτέλους τα σκατα που τόσο περιμέναμε από όλο τον δήμο στα Καμένα Βούρλα.
Εκτός από τα πανηγύρια και τους χορούς έχουμε και τα τόσα έργα που ξεχνάω να τα αριθμήσω.
Εχουμε έναν δήμαρχο που όποιος πολίτης θέλει μπορεί να πάει να τον δει να πει το αίτημα του, αλλά μόνο προεκλογικά δηλαδή σε τρία χρόνια.
Έναν δήμαρχο που έχει τσακωθεί και απειλεί με όποιον είναι απέναντι του και ιδίως με γυναίκες.
Είναι τόσο ωραία εδώ στην ουτοπία του δήμου μας Πασχαλακο που ζούμε σε ένα όνειρο και όλα αυτά μέσα σε δύο χρόνια.

Ανώνυμος είπε...

"Μακακια" έκανες που είπες να μπούνε στο προφίλ της . Τώρα κατάλαβαν όλοι ότι είσαι "βαλτος"

Ανώνυμος είπε...

Στο προφίλ τους στα social φίλε όλοι τα καλύτερα τους δείχνουν,ο χαρακτήρας ομως δεν αλλάζει.

Ανώνυμος είπε...

Ειλικρινά είμαστε για κλάματα ... αν δείς κάποιος την είκονα του Δημοτικού Συμβουλίου! Τρείς λαλούν και 2 χορευούν! θα θέλα να ξέρω αφού δεν μιλάει κανένας πώς αυτοί οι άνθρωποι θα έρθουν και θα μας ζήτησουν την ψήφο τους ενώ 3 χρόνια δεν έχουν κάνει έστω και μια ( για την ιστορία, για το facebook,για την παρτι τους για ότιδήποτε) παρέμβαση! Να πόυνε την γνώμη τους ρε παίδι μου, έχω δεί διάφορα συμβούλια αλλά αυτό και αν ήταν. Προσπάθησε ο Τριανταφύλλής αλλά όσοι τον έχουν μιλήσει ξέρουν οτι αν εκτός κειμένου .... δεν θα τον καταλάβουν. Κρίμα

Ανώνυμος είπε...

Υπάρχουν και κάποιοι που απλά βγάζουν κακία γιατί δεν έχουν τα κοτσια και μάλλον την ικανότητα να κάνουν διάλογο; Επαναστάτες της κακιάς ώρας . Εφόσον σε ενδιαφέρει για τον δήμο και θες το καλό του τόπου σου το να ανεβάζεις στο Facebook πράγματα για να βγαζεις το άχτι σου γιατί οπωσ λέει και οι ίδιοι έχει τσακωθεί με ολους. Τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια όλη την ξέρουν...

Ανώνυμος είπε...

Συγχαρητήρια κάτσε να ανεβάσω στο Facebook ότι έχω προβλήματα στο τηλέφωνο δε βρήκα τους αρμόδιους βέβαια γιατί αυτοί ζούνε στην Αφροδίτη και εγώ στον Άρη και δυσκολεύτηκα

Ανώνυμος είπε...

Ρε παιδί μου ηρέμησε λίγο κάτι φαίνεται ότι έπαθες

Ανώνυμος είπε...

Το δημοτικό συμβούλιο δεν είναι καφενείο και ούτε πάνελ στην τηλεόραση να μιλάει ένας ένας και να λέει τα ίδια και τα ίδια . Προφανώς για να μην μιλάνε συμφωνούν. Αλλά κούρασε η ίδια καραμέλα να αναφέρετε το ίδιο και το ίδιο . Το δημοτικό συμβούλιο είναι για να ακούγονται και γνώμες άλλων ομάδων πολιτών προβλήματα και όχι ανακύκλωσης ιδιας άποψης με διαφορετικά λόγια ! Έλεος δηλαδή

Ανώνυμος είπε...

Ρε εδώ Κ οι παραλίες άχρηστες σαν τα μαγαζιά μας από την κτηματική

Ανώνυμος είπε...

"Ομάδα αλήθειας" του Δήμου... εσείς;;;

Ανώνυμος είπε...

Όχι ο Μπραντ Πιτ . Δεν μπορεί ένας άνθρωπος να πει την γνώμη του . Ομάδα κακίας και μισους εσείς μήπως κύριε 1.42???

Ανώνυμος είπε...

Δολοφονία χαρακτήρα.
Παλιά και φτηνή τακτική

Ανώνυμος είπε...

Φίλε Μπράντ, την κακία που την είδες;;;
Μήπως στα παραπάνω σχόλια;;

Ανώνυμος είπε...

Μάλλον ζεις σε παράλληλο σύμπαν!!!