08 Ιουλίου 2020

ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΚΕΝΤΡΟΥ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΜΕΝΩΝ ΒΟΥΡΛΩΝ!!!!!!

Αναρτήθηκε από… kamena voyrla blogger


16 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλά βρε παιδιά δεν το είχε ξαναεγκαινιάσει ο Αβραμόπουλος το 2009 με τον Αντωνίου? Μήπως θέλουν να κάνουν σόου?

Ανώνυμος είπε...

Ιατρικο κεντρο. Κεντρο Υγιειας. Εργο καποιων αλλων απο κεντρικη διοικηση και οχι δημαρχου. Ευχαριστουμε το κ.Γιαννοπουλο, κ.Σταικουρα, κ.Κικιλια. Ποιες οι συνεπειες στη καθημερινοτητα των ατομων 3-γενιας ; συνταξιουχους ; αντι να πηγαινουν στο χωριο τους στα Αγροτικα ιατρεια , θα ειναι μεσα σε ενα λεωφορειο που θα τους πηγαινει ολη τη μερα βολτα χωριο - Καινουργιο .....

ΚΡΙΤΩΝ είπε...

ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥ

Η παροιμια -" Να σε καψω Γιαννη να σε αλειψω λαδι"ειναι αυτη που οριζει την πολύπαθη
ιστορικη διαδρομη της εν λογω κρατικης δομης.

Το ΚΑΨΙΜΟ:
1. Κοστος δαπάνης ανεγερσης απο χρηματα του φορολογουμενου.
2. Χρονικο κενο υπερδεκαετιας απο την παραδοση μεχρι την τελικη αξιοποιηση.
3. Νεες δαπανες για εξοπλισμο και συντηρηση λογω ανεπαρκειας .
4. Διαφυγοντα κερδη απο προσδοκωμενο ιαματικο τουρισμο,
και ΦΠΑ εξ αυτου λογω ελλειψης συνέργειας[κλειστη περιοδος]
5. Επενδυτικη απνοια σε ανακαινισεις τουριστικων υποδομων[λ.χ.Ιπποκρατης,μικρα ξενοδοχεια]
6. Προτιμησιακη επιλογη πελατων θεραπευτικου ιαματικου τουρισμου προς αλλο προορισμο με υπηρεσιες υγειας σε πληρη λειτουργια [λ.χ Αιδηψος].

Το ΛΑΔΙ:
1. ΚαλυψΗ ιατρικων αναγκων σημερα.
2. Ενισχυση της περιοχης με εισοδηματα απο θεσεις ιατρικου επαγγελματος.
3. Αλληλοκαλυψη ιατρικων Ειδικοτητων [ιδιωτων και κεντρου υγειας].
4. Ενισχυση της φερεγγυοτητος και του προφιλ της τοπικης αυτοδιοικησης σε σχεση με την
εμφανη υστερηση σε αλλους τομεις[λ.χ.εργα υποδομων].
6. Εφαρμογη στην πραξη πλεον, της αρχης της ισοτιμιας στην αναπτυξη μεταξυ κεντρου και
περιφεριακου χωρου του Δημου [προαστιος χωρος Καινουριου]

Συμφωνα με τα ανωτερω η προσαρμογη στα νεα δεδομενα,ειναι μονοδρομος και οι οποιες
διορθωτικες κινησεις επι του θεματος αυτου, ειναι μικρης σημασιας,
αλλα θα δειχνουν συνεση[λ.χ.η ονομασια του Κεντρου Υγειας Καινουριου ως τοποσημο ,οπωςεγινε με τον Σταθμο Τραινου Μωλου, θα αναδειξουν ετι περαιτερω την περιοχη.

Καλοδεχουμενο και καλοταξιδο το τοπικο μεγαρο της πρωτοβαθμιας υγειας στην περιοχη
Νatura 2000 του Δημου μας

Reporter είπε...

Προς: Τον πολυπραγμονα ΚΡΙΤΩΝΑ
Παλι με ανακριβειες προσπαθεις να κανεις αισθητη τη παρουσια σου και να δωσεις ποντους στην ανικανη δημοτικη αρχη του Συκιωτη. Θα επικεντρωθω σε 3 περιπτωσεις που αναφερεις.

Α) ΚΑΨΙΜΟ-4. Διαφυγοντα κερδη απο προσδοκωμενο ιαματικο τουρισμο, και ΦΠΑ εξ αυτου λογω ελλειψης συνέργειας[κλειστη περιοδος] και ΚΑΨΙΜΟ-5. Επενδυτικη απνοια σε ανακαινισεις τουριστικων υποδομων[λ.χ.Ιπποκρατης,μικρα ξενοδοχεια...
Το ότι τα ΚΒ δεν εχουν ιαματικο τουρισμο δεν εχει να κανει με το ΚΥ. Ευθυνες εχουν γνωστοι τοπικοι παραγοντες που ο ενας κατηγορει τον αλλον, ο επιχειρηματιας Μητσης, οι πρωην και νυν αιρετοι αρχοντες αλλα και ο Συλλογος των ενεργων δημοτων του οποιου εισαι ιδρυτικο μελος.

Β) ΛΑΔΙ-4. Ενισχυση της φερεγγυοτητος και του προφιλ της τοπικης αυτοδιοικησης σε σχεση με την εμφανη υστερηση σε αλλους τομεις[λ.χ.εργα υποδομων]...
Στο ανοιγμα και τη λειτουργια του ΚΥ η διοικηση Συκιωτη και σια δεν εχει καμια συμμετοχη. Ας οψεται ο θανατος του καθηγητη που ταρακουνησε την πρωην και νυν κυβερνηση. Οι Συκιωτης και σια απλα ως καιροσκοποι προσπαθούν να επωφεληθουν, όπως το συνηθιζουν από εργα αλλων φορεων. Η ενισχυση της φερρεγγυοτητας και του προφιλ των Συκιωτη και σια μονο ως ανεκδοτο μπορει να εκληφθει.


Ανώνυμος είπε...

Το κεντρο Υγιειας ισως ειναι το μοναδικο καλο ουσιστικο εργο , που θα γινει στο Δημο επι θητειας δημαρχου. ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΣΠΟΝΤΑ ,ΑΦΟΥ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ .

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ REPORTER

Η αισθητη παρουσια καποιου στα κοινα ειναι κυριως αποτελεσμα διαχρονικοτητας
φυσικα και τι λεει, η διατοντες ομως αστερες ειναι "πεφταστερια" που σβηνουν γρηγορα.

Για να δουμε και τις ανακριβειες του κειμένου του Κριτωνα.

Α] Η επενδυτικη απνοια στα Καμενα Βουρλα κατ εσε,ηταν προδιαθεση των εν δυναμει επενδυτων,
λες και ενα μαγικο ραβδι τους μεταλλαξε,απο αρχικους επενδυτες τις δεκαετιες
60 70 80 σε μιζερους και κακομοιρους;.
Αν ηταν ετσι γιατι εκαναν τις αρχικες [μικρα ξενοδοχεια κλπ]
Μηπως το επενδυτικο κλιμα δεν ηταν καταλληλο πλεον για καμενα βουρλα;
Μηπως το σημα αποεπενδυσης το εδωσε το κρατικο κλειστο καμπιγκ του ΕΟΤ, η παρακμιακη πηγη Κονιαβιτη ,τα κουφαρια' Ραδιο, Θρονιο και το κλειστο Κ.Υ.που θα ηταν μια εκκινηση;
Συμφωνω μονο για την ανικανοτητα του Δημου να αντιληφθει τις αλλαγες που ερχονταν και
επρεπε να προστατευσει το αστικο περιβαλλον απο την αναρχια [παραλία ,κεντρικη οδο κλπ]

Β] Η σημερινη διοικηση ειναι αυτη που θα καρπωθει την θετικη εκβαση της λειτουργιας του Κ.Υ.
Καμια ενεργεια δεν ειναι μονομερης ειτε του Σερετη,ειτε του Κικιλια αν δεν υπαρχει
η συμφωνη γνωμη του τοπικου Δημου.Παραλληλα ομως εθεσα και την εμφανη υστεριση σε αλλους τομεις.
Το να μπορεις ομως να διακρινεις την διαφορετικοτητα ανα τομεα σε μια συνθετη κατασταση μιας δημοτικης θητειας ειναι προσον και εσυ δεν το εχεις,φιλε REPORTER

Reporter είπε...

Μια φορα διπροσωπος παντα διπροσωπος. 5.22 ως ΚΡΙΤΩΝ - 9.52 ως ΑΝΩΝΥΜΟΣ
Η απαντηση στο (Α) ειναι αλλα λογια να αγαπιομαστε.
Η απαντηση στο (Β) : Να ρωτησει ο Σερετης και ο Κικιλιας αν συμφωνει με το ανοιγμα του ΚΥ ο Συκιωτης ? Δεν πας καλα. Η ενεργειες ξεκινησαν απο τον ΣΥΡΙΖΑ (μετα τον θανατο του καθηγητη) και ολοκληρωθηκαν επι ΝΔ γιατι ηταν δίκαιο, έπρεπε να γίνει.

Ανώνυμος είπε...

Πολυ σημασια δινεται στο τι κανει η στο τι δεν κανει ο Συκιωτης. Παρτε το αποφαση και προχωρατε χωρις αυτον
. Ετσι και αλλιως δεν ηταν ποτε παρων . Πολυ σημασια δινεται

Ανώνυμος είπε...

Ναι έχεις δίκιο,Η αλλαγή δεν μπορεί να γίνει με συνταξιουχους μπατσους από τον Αϊ κωτσο , κατινες γιαγιάδες από το μωλο,ουτε με σοσιαλιστες γιατρούς .
Ποιο τίμιο είναι ένας αγρότης τύπου Δαλαμαγκα να προσπαθήσει παρά όλοι αυτή η σαβουρα που υπογράφει διαμαρτυρίες για δήθεν δικαιώματα δημοκρατίας.ουστ ρε.

Ανώνυμος είπε...

Το Κέντρο Υγείας: Καμ. Βούρλων .

Η πρόσφατη ιστορία του :

1. 2003/13/2/ φεκ 151/Β/ Σύσταση Κ.Υ στην αστική περιοχή Δήμου Κ.Β
2. 2018 Σσύσταση του Οργανισμού από την 5η ΥΠΕ…(χωρίς επικύρωση / φεκ)
3. 2020/4 Μαΐου/φεκ 1652/Β Αντικατάσταση της Υ3α/Γ.Π.οικ.12407/6-2-2003 (ΦΕΚ151/τ.Β΄) .
Εγκαίνια την Δευτέρα,
αναβάθμιση πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας και
προστιθέμενη αξία, της ευρύτερης περιοχής μας.

ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ, ας το προσέχουμε ΟΛΟΙ , για να έχουμε.

Ανώνυμος είπε...

Ένσταση για το κέντρο υγείας κατέθεσαν σήμερα οι τσωμος Βούλγαρης και σκούφιας τα εγκαίνια αναβάλλονται χαχαχα το πουλο όλοι εσείς. ο Δήμαρχος ετοιμάζεται για βουλευτής

Ανώνυμος είπε...

Βουλή χθες και….. παρα…….προχθες
1. Τον Μάιο του 2011 ο Γιώργος Παπανδρέου(πρωθυπουργός) είχε εισηγηθεί στο υπουργικό συμβούλιο να υπάρξει μια κυβερνητική νομοθετική πρωτοβουλία, προκειμένου να αντιμετωπισθεί το χάος που υπήρχε στο κέντρο της Αθήνας λόγω των διαδηλώσεων
2 Πίεση ασκούσε ο τότε δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης (ο οποίος τον Απρίλη του 2012 παρουσίασε πρόταση νόμου για τις διαδηλώσεις που είχαν συντάξει οι κ. Μανιτάκης, Αλιβιζάτος, Κτιστάκης, κ.α.).
3. Στην κυβέρνηση Παπανδρέου, ο ισχυρός υπουργός θα αναλάμβανε την προώθηση του σκληρού νόμου για τον έλεγχο των διαδηλώσεων ήταν ο Γιάννης Ραγκούσης, αυτός που σήμερα χαρακτηρίζει «χουντικό» το νόμο της ΝΔ.
Το άσπρο –μαύρο και το μαύρο-άσπρο.
Εμείς ……..ας βγάλουμε τα συμπεράσματά μας!!!

Ανώνυμος είπε...

Στο κεντρο Υγιειας , ποια ατομα εχουν προσληφθει για διοικητικο προσωπικο ; δεν μας λετε τα ονοματα τους στο συμβουλιο ; ειναι μυστικο ; τοπικα ρουσφετια ;

Ανώνυμος είπε...


Τα ονόματα του διοικητικού προσωπικού του Κ.Υ , να τα ανακοινώσουν στη Βουλή.

Aυτη η στάνη τέτοιο σανό έχει αυτά τα πρόβατα θέλει.
Προγκίξτε τους ηλίθιους.

Ανώνυμος είπε...

Να τανε μόνο διοικητικό προσωπικό μονο καλά θα ηταν. Για ψάξτε λίγο τα άτομα που δουλεύουν μέσα που μπήκαν με διαγωνισμό.... Της πίσω πορτας.

anonhmos είπε...

ΜΕ το δημοτικο αναψυκτηριο του μωλου στην παραλια που παραμανει κλειστο στην καρδια του καλοκαιριου τι γινεται ρε δημαρχε Συκιωτη του 56% ....και Προεδρε της τοπικης κοινοτητας Παταργια ???? τι χαλια και ρεζιλικια ειναι αυτα ???? ετσι θα πατε τον δημο μπροστα ??? ποιο ειναι το ενδιαφερον για τουσ κατοικους του μωλου ??? ΑΙΣΧΟΣ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ..... Ας μας δωσετε μια απαντηση και οι δυο σας.... για να δουμε εχετε το σθενος....