03 Μαΐου 2019

Παραίτηση υποψηφιότητας στον Δήμο Καμένων Βούρλων

Αναρτήθηκε από… kamena voyrla blogger

Την παραίτηση του γνωστοποιεί ο κ. Κώστας Ρουμελιώτης από τον συνδυασμό του Γιάννη Συκιώτη “Πορεία Ανάπτυξης” για τον Δήμο Καμένων Βούρλων.
Το κείμενο του όπως μας απεστάλη σήμερα 2/5 /2019:
Παραίτηση υποψηφιότητας 
“Αξιότιμε δήμαρχε κ Συκιωτη Ιωάννη.
Από 23/04/2019 σας έχω κάνει γνωστό τους λόγους παραίτησης μου από το συνδιασμο σας αλλά δεν το ανακοινώσατε……
Ως ποδοσφαιριστής αλλά και σαν προπονητής πάντα έδινα αγώνες με αξιοπρέπεια. Η αξιοπρέπεια μου δε μου επιτρέπει να είμαι υποψήφιος, γιατί έχω μάθει στη ζωή μου και από την οικογένειά μου να σέβομαι πρώτα τον εαυτό μου και μετά όλους τους άλλους. Οι λόγοι που με οδήγησαν σε αυτή την απόφαση μου τους έδωσα χέρι με χέρι και είμαι στη διάθεσή του καθενός να τους εξηγήσω και να τους δείξω αναλυτικά. Ευχαριστώ όλους όσους με είχαν στη προτίμηση να με ψηφίσουν, αλλά πιστεύω ότι και οι ίδιοι θα έκαναν το ίδιο.
Καλή επιτυχία στο έργο σας…….. Είναι σίγουρη……
Υ. Γ. Δεν έχω κανένα παράπονο και κανένα πρόβλημα με όσους είναι υποψήφιοι και καμία υποψήφια του συνδιασμου και τους εύχομαι καλή επιτυχία.”
Κώστας Ρουμελιώτης

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλα εκανε.. μπραβο. Κατι στραβο ειδε στα θεματα λειτουργιας του Δημου

nobody είπε...

Σύμφωνα με αυτά που ξέρω ο Συκιωτης έκλεισε ψηφοδέλτια παντού (κορμό και τοπικά). Ο κοντός τάζει πληρώνει αλλά δ ν του βγαίνουν όλα γιατί έχει αντιρρήσεις σοβαρές...απλά έχει βοήθεια από κάποιο γραφείο και το μεγάλο επιχειρηματία από το Άγιο. Αυτός που μάλλον δεν καταφέρνει να κάνει τίποτα είναι ο Αγνανταιος απλά είναι τόσο γκρανης που δεν θα πάει και με κανέναν...Ο κύβος ερρίφθη! αν τώρα με τον Ρουμελιώτη πάει να κλείσει ο κοντός ψηφοδέλτιο,δεν θα υπάρξει δεύτερος γύρος,Συκιωτης από τον πρώτο γύρο.

Ανώνυμος είπε...

τη ποσόστωση του τουλάχιστον 40% σε γυναίκες υποψηφίους θα την επιτύχει ο τσώμος???

Ανώνυμος είπε...

Κούνα το κεφάλ σ κάνει φραπέ?

Ανώνυμος είπε...

Λοιπόν εδώ μέσα η παραπληροφόρηση η εμπάθεια και μια ύποπτη διακίνηση fake news κάνει πολύ κακό στον τόπο μας.
Ο Αγνανταίος έκλεισε συνδυασμό και κατεβαίνει υπάρχουν και νοήμονες σε αυτό τον τόπο,έστω αντιδρώντες καθυστερημένα.
Αρα εργολάβοι και φαντάσματα του παρελθόντος που συν γυναιξί και τέκνοις έλαβαν υποσχέσεις για αντιδημαρχίες και κονόμες τέλος.
Ο Αγνανταίος θα είναι ο ρυθμιστής και το πρώτο βιολί στην ορχήστρα.

Ανώνυμος είπε...

Ας συνοψίσουμε. Δύο κουτσά άλογα κι ένα γαϊδουράκι θα διαγωνιστούν σε αγώνα δρόμου κόντρα σε Φεράρι. Οπότε κρίμα που δε θα υπάρχει αντιπολίτευση.

Ανώνυμος είπε...

ΣΤΡΑΒΑ ΤΟΝ ΚΑΘΟΔΗΓΟΎΝ Ο ΑΠΛΥΤΟΣ ΚΑΙ Ο ΚΟΝΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΚΆΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ... ΤΟ ΚΑΨΑΝΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ.