10 Ιουλίου 2008

Απλήρωτοι οι συμβασιούχοι εδώ και πολλούς μήνες στον Δήμο Καμένων Βούρλων

Αναρτήθηκε από… kamena voyrla blogger

Απλήρωτοι παραμένουν οι συμβασιούχοι στο Δήμο Καμένων Βούρλων για μεγάλο χρονικό διάστημα, παρ’ ότι εξακολουθούν και προσφέρουν κανονικά τις υπηρεσίες τους καλύπτοντας πάγιες, διαρκείς και καθημερινές ανάγκες του Δήμου.

Συγκεκριμένα μέχρι και πάνω από 9 μήνες προσφέρουν την εργασία τους κάποιοι χωρίς να πληρώνονται , και από την άλλη τρέχουν οι υποχρεώσεις , τα δάνεια , οι λογαριασμοί και γενικότερα οι ανάγκες των νοικοκυριών με αποτέλεσμα να μην μπορούν να αντεπεξέλθουν στις οικογενειακές και οικονομικές τους υποχρεώσεις.

Τα πηγαδάκια των συμβασιούχων αλλά και των συνδημοτών, δίνουν και παίρνουν με παράπονα και σχεδόν οργή προς την Δημοτική αρχή για το θέμα.
Κανένας βέβαια δεν ‘το κάνει θέμα’ από τον φόβο αντιδράσεων (και γιατί όχι απόλυσης η πρόωρης λήξης σύμβασης) από την ‘ευέξαπτη’ Δημοτική Αρχή.
Υπομένουν απλά την κατάσταση χωρίς να μπορούν να κάνουν και κάτι άλλο.

Νομίζω ότι είναι ορατό από όλους μας, και δεν μπορούμε να μην αναφέρουμε την κοινωνική πολιτική που ασκεί ο Δήμος προσλαμβάνοντας συμβασιούχους ασθενέστερων οικονομικά τάξεων.
Αυτό όμως δεν σημαίνει απαραίτητα ότι αφήνουμε τον κόσμο απλήρωτο!!....

Καλούμε τον κύριο Αντωνίου να πάρει θέση , να επιδείξει το κοινωνικό του πρόσωπο και να επισπεύσει την πληρωμή των συμβασιούχων.

Με τιμή , ένας Αναγνώστης

13 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σ' αυτό το Δήμο και γενικότερα σ' αυτή τη Χώρα, ξέρετε γιατί είμαστε 400 χρόνια "πίσω"; Γιατί όταν σε όλο τον υπόλοιπο κόσμο οι πολίτες διεκδικούν το κάτι παραπάνω, εμείς απαιτούμε και παλεύουμε για το ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ. Πρέπει να αποδεικνύουμε συνέχεια, την Ανθρώπινη υπόστασή μας, στους Διοικούντες, κι ότι δεν είμαστε κάποια οικόσιτα που περιμένουν, καρτερικά και δουλικά, το "πίτουρό" τους

Ανώνυμος είπε...

Πόσοι είναι ακριβώς οι συμβασιούχοι ρε παιδιά? Καμία 40ρια νομίζω εγώ περίπου. Ξέρει κανένας? Πάντως είναι σοβαρό το θέμα όπως και να έχει.

Ανώνυμος είπε...

Λοιπον με αυτά κι με αυτά ξέρετε τι λέω εγώ,βγάλτε ντουντούκα και φωνάξτε μην πάτε στα Καμένα γιατι είναι η πόλη που κατοικούν κλέφτες και απατεώνες.Μπράβο σας.Βγάλτε τη χολή σας και διώξτε τον κόσμο. Εγώ ρώτησα και αυτό που γράφεται δεν έχει καμιά σχέση.Γιατι το γράφετε;Δεν καταλαβαίνετε ότι ξεφτιίζετε την λουτρόπολή μας;Εγώ είμαι μολιώτης αρα δεν ψηφίζω εδώ εδώ έχω την επιχειρησή μου και σέβομαι το ψωμί που δίνει σε εμένα και την οικογένεια μου αυτή η πόλη.Εσείς που είστε δημότες εδώ γιατί δεν τη σέβεστε;

Ανώνυμος είπε...

Φίλε από τον Μώλο.
Είμαι συμβασιούχος εποχικός. Δεν έχω πληρωθεί καθόλου τους μήνες που δουλεύω στον δήμο. Και όχι μόνο αυτό, αλλά δεν έχει πληρωθεί κανένας στα Καμένα Βούρλα, οι 25 τουλάχιστον περίπου που γνωρίζω.
Δεν έχουν πληρωθεί ούτε αυτοί που προσλήφθηκαν τον Ιανουάριο, ούτε αυτοί που προσλήφθηκαν τον Μάρτιο αλλά και ούτε αυτοί από τον Μάιο και μετά.

Τι θέλεις δηλαδή? Να παρουσιάζεται προς τα έξω μια καλή εικόνα για τα καμένα βούρλα και κάποιοι να μην μπορούν να πάρουν γάλα στο παιδί τους?

Είσαι λάθος

Ανώνυμος είπε...

Ωραία , να πούμε και στα κανάλια Mega Ant1 να μην παρουσιάζουν δυσάρεστες ειδήσεις γιατί τι θα λένε οι τουρίστες!!! Πας καλά ????

Ανώνυμος είπε...

Φίλε απο τον Μώλο, για όσους νοιώθουν όπως εσύ, υπάρχουν και οι φερετζέδες. Η άλλη λύση είναι το γνωστό χαλί, που όσα δεν μας αρέσουν τα κρύβουμε από κάτω. Κρίμα γιατί πιστεύω ότι με τα γραφόμενά σου αδικείς τους γείτονες κατοίκους του Μώλου.

Ανώνυμος είπε...

Μακρυνίτσα,εσύ υπάλληλος είσαι ο Γερασίμου συνταξιούχος με γερή συνταξη και κανει το κέφι του.Δε ρωτάτε εμας τους επαγγελματίες που πληρώνουμε 5000 ευρώ ενοίκιο και δουλεύουμε μόνο Παρασκευή και Σάββατο;
Ντροπή σας γιατι με αυτά κι αυτά που κάνετε θα ακούει ο κόσμος Καμένα και θα φτύνει.Δυστυχώς έτσι θα καταντήσετε τον τόπο σας και τοπο μου βέβαια γιατι σας είπα μπορει να είμαι Μολιώτης αλλά εδώ τρώω ψωμί.Μπορείτε να μου βρείτε εσείς,με στοιχεία κι όχι αρλούμπες τι καλύτερο εγινε επί Κεφάλα και Τσετίνη,και τοτε μη μου πείτε δεν υπήρχε μλογκ;Δεν βγάζατε μιλιά ειχατε τον τρόπο να εκφραστείτε αλλα είσαστε χαμένοι.Τώρα ήρθαν όλα τα κακά της μοίρας στα Καμένα με τον Αντωνίου;Εγώ σας ειπα ψηφίζω τον μπαρμπαβαγγέλη και δεν μου καιγεται καρφάκι ποιος είναι δημαρχος εδώ.Αλλα βρε΄αδερφέ ας δοκιμαστεί κι αυτός ο δήμαρχος,εσείς και μάλιστα με συντριπτική πλειοψηφία τον βγάλατε,τωρα δηλαδή τί κανετε ,φτύνετε τα μούτρα σας;Αν αποδειχτεί κι αυτός μούφα να τον στείλουμε στο σπίτι του αλλά όχι έτσι χωρίς στοιχεία.Στο Μολο επισης υπάρχουν απλήρωτοι του Δήμου,φταιει ο δήμαρχος; Παει λεει στον επίτροπο και δεν του υπογράφει τα εντάλματα,δεν ειδα κανένα μπλογκ στο Μολο να βρίζει το δήμαρχο και την οικογένεια του με τετοιο χυδαίο τρόπο.Αφήστε να περάσει λιγος καιρός,8 χρόνια ο Κεφαλας και δεν εβαλε ενα λιθαράκι εσείς τα λέτε στο Ατριο και κανατε μόκο.
Ξερετε τι θελουμε εμείς οι επαγγελματίες.να μήν δυσφημίζονται αδικα τα Καμένα.Τόσο τραγική είναι η κατάσταση,τόσο κλέφτης ο Αντωνίου,τόσο ανίκανος που έφερε την καταστροφή.Ελεος δηλαδή.Ολα έχουν ένα όριο ακόμη και η πιό κακόπιστη κριτική.Λοιπόν αν είστε σοβαροί κι αγαπάτε τόν τόπο σας και δε θέλετε καποιοι επαγγελματίες εδώ να πάνε φυλακή γιατί τους εχουν πνίξει τα χρέη,βοηθ'ηστε τον τόπο μας,βοηθήστε μας να ξεπερασουμε τήν κρίση,να συνέλθουμε από το σοκ της παράκαμψης,να δώσουμε δουλειά σε πέντε ανθρώπους αλλοιώς αναλαβετε τις ευθύνες σας,ο κόσμος είναι εξαγριωμένος μαζι σας και ακόυγονται διάφορα που δεν μού αρέσουν καθόλου.

Ανώνυμος είπε...

Οι καταστροφικές - για δάση, μονοκαλλιέργειες, επάρκεια νερού - ξηρασίες θα συνεχιστούν για δεκαετίες... Κατάρρευση όπως οι μοιρολάτρες Πομπηιανοί και οι Μάγια
ή Αποκέντρωση-Αναδασώσεις-Αυτάρκεια επειγόντως;

http://aftarkia.wordpress.com
http://www.youtube.com/v/dXSHtsOztRk
http://www.youtube.com/watch?v=RQX9WgL7jQc

Ανώνυμος είπε...

Μου είπαν ότι κάποιος επαγγελματίας από τον Μώλο, που ταΐζει και 5 οικογένειες, με ξεχέζει στο Blog πατόκορφα! Μάλλον πρέπει να πω κάτι.
Όμως επειδή η κοινωνία μας είναι μικρή και ξέρουμε όλοι την ιστορία, την πορεία, το ποιόν, την οικογένεια του καθενός, δεν θα απαντήσω καθόλου. Μπορείς μάλιστα κύριε Μωλιώτη επιχειρηματία να ολοκληρώσεις την αναφορά σου σε μένα μιας και λες ‘πως ακούς διάφορα για μένα που δεν σ’ αρέσουν καθόλου…... (μίζες της SIEMENS ίσως?, δουλειές του Δήμου κάτω από το τραπέζι?, αγοραπωλησίες αμφισβητούμενων οικοπέδων?, λαδώματα? ή τι άλλο;;;). Υπόσχομαι να μην αντιδράσω καθόλου.
Θέλω μόνο να σου πω ότι στα 11 χρόνια της εφημερίδας Κ.Β.Σ. και στα λίγα άρθρα μου σε άλλες εφημερίδες, Blogs, κ.λ.π., ποτέ δεν έθιξα κανενός την οικογένεια, όπως υπενήσεσσαι(το γραψα σωστά;). Σε όλα τα άλλα δεν απαντώ και εξήγησα γιατί.
Θα ‘θελα επίσης ο κ. Διαχειριστής που σε άλλες περιπτώσεις είναι ευαίσθητος και σβήνει προσωπικές ύβρεις-επιθέσεις, σε ότι αφορά εμένα, να αφήσει το κείμενο του ανωνύμου εκεί που είναι.
Και μια διευκρίνιση: ΕΓΩ δεν είμαι υπάλληλος κανενός, Είμαι ολόκληρος Διευθυντής επιχείρησης, κι ας έχει ένα μόνο εργαζόμενο, εμένα :-)
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΑΚΡΥΝΙΤΣΑΣ
Υ.Γ. Το θέμα με τους απλήρωτους συμβασιούχους δεν το ήξερα καθόλου. Μου είπε κάτι προχτές ένας συμβασιούχος φίλος που έχει να πληρωθεί 2 μήνες και με πληροφόρησε ότι φταίει ο Επίτροπος. Ίσως στο επόμενο τεύχος της Κ.Β.Σ. να έχω ένα ρεπορτάζ άμα μάθω περισσότερα.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ φίλε απ` τον Μώλο,
Θα σου ήμουνα πάρα πολύ υποχρεωμένος, αν μου υπενθύμιζες έστω και ένα μικρό απόσπασμα από κάποια δημοσιευμένη ή μη δήλωσή μου που στρέφεται ενάντια στον δήμαρχο της πόλης μας ή στην οικογένειά του, διαφορετικά θα θεωρήσω ότι μάλλον ψάχνεις να βρεις εξιλαστήρια θύματα σε λάθος τόπο και σε λάθος άτομα. Δεν πρόκειται να εμπλακώ πάντως σε καμμία αντιπαράθεση μαζί σου γιατί "δεν έχεις όνομα". Εγώ ότι λέω το υπογράφω, όχι μόνο με ονοματεπώνυμο, αλλά και με πατρώνυμο. Και για να ξεκαθαρίζουμε και κάτι, σου λέω ότι α)θεωρώ χρήσιμη την ανταλλαγή απόψεων μέσα από το Blog (συγχαρητήρια στους συντελεστές του).
β)στο Blog είμαι επισκέπτης όπως και συ
γ)Δεν χρεώνομαι τίποτα περισσότερο από αυτά που γράφω με την υπογραφή μου, και
δ)ας είμαι εγώ και ο Μακρυνίτσας αυτοί που κάνουμε το μεγαλύτερο κακό στα Καμένα Βούρλα!!

Ανώνυμος είπε...

Σχολιαστή επιχειρηματία από τον Μώλο θα σου πω το εξής:
Την μεγαλύτερη ζημιά τόσα χρόνια την έχουν κάνει Επαγγελματίες , και θα αναφέρω λόγια γνωστής, μου που δούλευε ως σερβιτόρα σε γνωστό κατάστημα , μου έλεγε λοιπόν
"έρχονταν ο περαστικός να κάνει στάση πρωί με την οικογένεια του για καφέ , παίρνανε 2 καφέδες 2 πορτοκαλάδες και 2 τοστ για τα παιδιά τους και ντρεπόμουν να τους πάω τον λογαριασμό..."
έχετε να πείτε κάτι; σας φταίει το blog;
Να πω επίσης ότι στο μεγαλύτερο ποσοστό όσοι διαβάζουν blogs και γενικά έχουν επαφή με το ίντερνετ έχουν και ανάλογο μορφωτικό επίπεδο δεν είναι κριτήριο σε καμία περίπτωση ένα blog (και γενικότερα τα όσα γράφονται σε αυτό) στο εάν θα έρθουν στα Καμένα ή όχι !
Τι άλλο θα ακούσω.
Άλλωστε η μέχρι τώρα θεματολογία δεν έχει δείξει κάτι τέτοιο.
Οπότε οι επιχειρηματίες (σε αφορά εάν είσαι όντως φίλε συγγραφέα του επίμαχου σχολίου ) ας κοιτάξουν να είναι ανταγωνιστικοί και να προσφέρουν πραγματικές και καλές υπηρεσίες!
Ξεκίνησες το σχόλιο ‘φίλε μου’ φωτογραφίζοντας ανθρώπους σχετικούς με το blog;
(δηλαδή έγραψες σαν να γνωρίζεις τον ή τους διαχειριστές) αναφέροντας και προσωπικά κάνα δυο άτομα; Μπράβο !!! ούτε ο Σανιδάς να ήσουνα !!
Τελικά έχει πολλά σαΐνια αυτός ο τόπος, μέχρι τώρα πάντως έχω ακούσει να λένε για 30 διαφορετικά άτομα ότι είναι οι διαχειριστές αυτού του blog! Κάθε φορά και για διαφορετικά.
Σχετικά με το θέμα των απλήρωτων εποχικών , και επειδή ρώτησες και έμαθες ότι, ότι γράφτηκε για το θέμα είναι ψέμα , να σου πω το εξής :
ο κόσμος το έχει τούμπανο και εσύ κρυφό καμάρι ! Να ρωτήσεις τους εποχικούς συμβασιούχους και όχι αυτούς που ρωτάς , διότι σου δίνουν λάθος πληροφορίες.

Ανώνυμος είπε...

Είναι πολύ σοβαρό το μήνυμα 13/7 11:08 μμ. Να ειδοποιηθεί ο ‘φωτογραφισμένος’
για να πάρει θέση !!
Επίσης και η δικιά μου άποψη αναφορικά με τις υπηρεσίες που προσφέρονται από τα μαγαζιά των Καμένων Βούρλων είναι όχι και οι καλύτερες.
Εκτός από 3-4 μαγαζιά που έχουν ανεβασμένο επίπεδο οι υπόλοιποι είναι κατηγορίας ‘πλατείας μικρού χωριού’

Ανώνυμος είπε...

Οι παροχές και η ποιότητα είναι στην πραγματικότητα σε μέτριο επίπεδο ενώ οι τιμές είναι σε αστρονομικό επίπεδο.
Δίνω παραδείγματα: Τα ποτά στα καφέ και μπαρ είναι τις περισσότερες φορές μπομπα χαρακίρι με την μουσική ίσα που να ακούγεται, δηλαδή πληρώνεις ποτό τιμής μπαρ, σε περιβάλλον καφετέριας.
Το ίδιο συμβαίνει και με τα κρασιά και το τσιπουρο στα φαγάδικα που είναι νεροπλύματα κόστους μηδαμινού στην αγορά, που όμως τα πληρώνει χρυσά ο πελάτης. π.χ. 6-7 ευρώ το κιλό το χύμα κρασί, και το αγοράζουν στην καλύτερη περίπτωση 1,5 ευρώ. Για σουβλάκια , πίτες ας μη μιλήσουμε για την ποιοτητα τους καλύτερα γιατί είναι γενικότερο το φαινόμενο, οι τιμές τους όμως 1,70, πολύ ακριβές.
Για τους καφέδες, έχουμε τιμές Σαντορίνης, Οίας συγκεκριμένα στο ηλιοβασίλεμα…
Και όχι μόνο στο Μύθο, αλλά παντού. Το φαγητό μέσα στην πόλη είναι 40-50% ακριβότερο από ότι στα γύρω χωριά. Και μη μου πείτε για τα ενοίκια, γιατί ξέρω και αυτούς που έχουν δικά τους μαγαζιά. Χώρια που το νταβατζιλίκι του ιδιοκτήτη γιατί να το πληρώσω εγώ ο πελάτης; Και όμως το πληρώνω χειμώνα-καλοκαίρι. Και άντε το καλοκαίρι παει στο διάολο, αλλά και το χειμώνα ρε γαμ#@$;;
Και μας λέει και ένας επαγγελματίας πιο πάνω ότι πληρώνει 5000 το νοίκι. Και τι μας νοιάζει ρε; Να μην το πληρώνεις και κάνεις πλούσιο τον ιδιοκτήτη που έχει ένα κολομάγαζο 50 τετραγωνικά…Γιατί τους υπαλλήλους ξέρουμε καλά πόσο ΔΕΝ τους πληρώνετε όλοι σας. Παράνομοι είναι όλοι τους ούτε ΙΚΑ ούτε ασφάλεια, και δουλεύουν 15 ώρες τη μέρα. Και οι ιδιοκτήτες το παίζουν αφεντικά, ενώ οι περισσότεροι είναι αγράμματοι….Γι αυτό πάμε κατά διαόλου.