25 Ιανουαρίου 2021

Να θυμούνται οι ''παλιοί'' να μαθαίνουν οι ''νέοι'', οι αδαείς πολιτικά, και οι πονηροί να αρχίσουν να "γνωρίζουν"

Αναρτήθηκε από… kamena voyrla blogger

27 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Φιλε εσυ που αναρτησες αυτη την απαντηση του ΥΠΕΣ μπορεις να μας πεις οταν το κοστος παροχης της υπηρεσια ειναι 1.702.000 ΕΥΡΩ ποσο πρεπει να ειναι τα ανταποδοτικα εσοδα ?
Εγω διαβασα το κειμενο αρκετες φορες και δεν το καταλαβα.

Ανώνυμος είπε...

Το κειμενο λεει οτι ο μηνας αναφορας δεν ειναι ο 7/2020 που μας επριξε ο Γακης αλλα ο 12/2020οπου αλλαζουν ολα τα στοιχεια με αποτελεσμα η αποφαση να παει περιπατο

Ανώνυμος είπε...

Μεγάλη αναστάτωση,υπέροχη κατάσταση έλεγε ο Μάο?

Ανώνυμος είπε...

Ο Μάο όχι οι Μαου-Μαου.

Ο ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ είπε...

Εγω ειδικος οικονομολογος δεν ειμαι αλλα επειδη εχω μαθει τα παντα να τα εξεταζω με την μαθηματικη λογικη θα προσπαθησω με απλα λογια να σας δωσω να καταλαβετε πως εχει η κατασταση.
Και οι πλευρες συμφωνουν στα εξης δεδομενα :
Α. Kοστος της υπηρεσιας = 1.702.614,68
Β. Εσοδα που βεβαιωθηκαν πρωτη φορα - κωδ 2111 = 400.000,00
Αυτά είναι τα εσοδα των 2 τελευταιων μηνων του 2020 συν τα αναδρομικα των νεων τετραγωνικων
Γ. Εισπρακτεα υπολοιπα προηγουμενων ετων – κωδ 3211 = 88.803,60
Αρα το υψος των δημοτικων τελων για το 2021 = 1.702.614,68 - 400.000,00 - 88.803,60 = 1.213.811,08

Η προταση Γακη με συντελεστες 1,75 και 2,80 δινει εσοδα = 1.990.810,15
Από αυτά πρεπει να λαβουμε υποψη τα 10/12 γιατι τα 2/12 θα υπολογιστουν στον κωδ 2111 του ετους 2022
Ετσι τα 10/12 = 1.659.008,46 τα οποια διαμορφωνουν ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ = 1.659.008,46 – 1.213.811,08 = 445.197,38 = +26,15% το οποιο δεν το δεχεται ο νομος. Οριζει ότι τα ΕΣΟΔΑ μπορουν να είναι μονο λιγωτερα από το ΚΟΣΤΟΣ και μονο μεχρι 10% ενώ εδώ εχουμε μεγαλυτερα κατά 26,15%
Για να το ξεπερασει αυτό ο Γακης προτεινει αυθαιρετα εσοδα = 962.035,90 + 251.775,18 = 1.213.811,08 και ετσι η αποκλιση = 0%
Αυτά τα 445.197,38 δεν τα δικαιολογεί. Μια εξηγηση δινει ο Σκουφιας η οποια μενει τα αποδειχθει.

Η προταση Αντιπολιτευσης με συντελεστες 1,10 και 1,70 δινει εσοδα = 1.243.403,00
Από αυτά πρεπει να λαβουμε υποψη τα 10/12 και…
Ετσι τα 10/12 = 1.036.169,17 τα οποια διαμορφωνουν ΕΛΛΕΙΜΜΑ = 1.036.169,17 - 1.213.811,08 = -177.641,91 = -10,43% . Εδώ υπαρχει μια μικρη παραβαση της ταξης 0,43% η οποια μπορει να διορθωθει αν το 1,10 γινει 1,15

Συμπερασμα
Αν δεν μου διαφευγει κατι, καταληγω ότι η προταση της αντιπολιτευσης είναι η πιο σωστη και ο Γακης οφειλει να δωσει εξηγησεις για τα 445.197,38 ΕΥΡΩ

Ανώνυμος είπε...

Κυριε ΓΑΚΗ η αποφαση της οικονομικης επιτροπης εχει ληφθει στις 28/12/2020 .Αρα συμφωνα με το εγγραφο του υπουργειου εσωτερικων ο μηνας αναφορας ειναι ο 11/20 . Απορω με την εμμονη σας να κριθει η αποφαση του δημοτικου συμβουλιου ΜΗ ΝΟΜΙΜΗ ... Το εγγραφο του υπουργειου σας ειναι χρησιμο για την συνταξη του προυπολογισμου ετους 2021 αν καποτε αποφασισεται να τον κανετε.

Γιαννης Σκούφιας είπε...

Προς αναγνώστες χωρίς παρωπίδες…
Πολύ καλή και πλήρως κατατοπιστική η ανάλυση του σχολιαστή με το όνομα ‘ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ’ αλλά απορώ γιατί με ψευδώνυμο. Έτσι δεν πάμε μπροστά. Ο τόπος χρειάζεται επώνυμους πολίτες με άποψη ανεξάρτητα αν κάποιοι ΄΄άσπονδοι’’ φίλοι τους βάζουν στο στόχαστρο με απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς, όπως πχ εμένα. Αυτά έχει η ενασχόληση κάποιου με τα κοινά. Εγώ προσωπικά δεν έχω να αποδείξω τίποτα και σε κανένα. Μιλάω ως Ενεργός Πολίτης με ντόμπρες και ξεκάθαρες κουβέντες και αγγίζω θέματα που "καίνε" και πολλές φορές κάνοντας και σκληρή κριτική και προς φίλους, όπως πχ στον Σύλλογο Ενεργών Πολιτών.
Φίλε ‘ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕ’ άσε τα «Τα σκυλιά να γαβγίζουν, αλλά το καραβάνι πρέπει να προχωρήσει…» και προχωρά μόνο με Ενεργούς Επώνυμους Πολίτες.
Και τώρα στο κυρίως θέμα….
[1] Αυτά τα 445.197,38 ΕΥΡΩ ( αν και εγώ τα υπολογίζω πολύ περισσότερα ) έχουν σχέση με την 7ετη σύμβαση μεταξύ Δήμου Καμένων Βούρλων και της εταιρείας «DASTERI SYSTEMS A.E.» του Νικ. Δαστερίδη με έδρα την Αλεξανδρούπολη, που προβλέπει καταβολή 95.000,00 ΕΥΡΩ για το 2020 και από 2021 έως και 2027 ετήσια καταβολή 385.813,80 ΕΥΡΩ με χρήματα που θα προέρχονται από ίδιους πόρους και ανταποδοτικά τέλη.
[2] Υπάρχει και η ΑΝΑΛΗΨΗ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗΣ βλ. ΑΔΑ : ΨΞΣΠΩΚ1-ΦΓΜ / 30.7.20 με Υπογραφή Νικ. Κοντοπάνος, η οποία ελέγχθηκε και βεβαιώθηκε από τον Δημ,. Γάκη και καταχωρήθηκε στο Μητρώο Δεσμεύσεων με α/α 1
[3] Η υπ’αριθ.24/278/2020 απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Καμένων Βούρλων, περί έγκρισης του υπ’ αριθ. 10987/23-12-2020, 3ου πρακτικού της επιτροπής διενέργειας του ηλεκτρονικού διαγωνισμού για την «Προμήθεια και εγκατάσταση φωτιστικών σωμάτων τύπου LED & προμήθεια λαμπτήρων εξοικονόμησης ενέργειας στο Δημοτικό Φωτισμό του Δήμου Καμένων Βούρλων»» και κατακύρωσης του αποτελέσματος της δημοπρασίας στον οικονομικό φορέα «DASTERI SYSTEMS A.E.» πήρε έγκριση από την ΑΔΘΣΕ βλ. ΑΔΑ : 9ΡΩΥΟΡ10-575 / 5.1.2021
[4] Η σύμβαση βρίσκεται στο Ελεγκτικό Συνέδριο για έλεγχο και έγκριση.
Αν παρθεί και από εδώ η έγκριση, τότε στην 1η αναμόρφωση θα εμφανιστούν τα ποσά στην Υπηρεσία 20… Καθαριότητας και Ηλεκτροφωτισμού τα οποία και θα καλυφθούν από τα 445.197,38 που έντεχνα προσπάθησε και το πέτυχε ο κ. Γάκης, βεβαίως-βεβαίως κατ΄εντολήν του δημάρχου κ. Συκιώτη.
Αυτή είναι η άποψή μου. Σωστή-Λάθος στο άμεσο μέλλον θα έχουμε την απάντηση...

Ανώνυμος είπε...

Τελικα ο ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΗΣ ΚΑΤΙ ΥΠΟΨΙΑΣΤΗΚΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΖΗΤΗΣΕ ΑΝΟΙΧΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΓΑΚΗ.. ΟΜΩΣ ΤΟΥ ΘΥΜΙΖΩ ΩΣ ΜΕΛΟΣ ΟΙΚΟΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΟΥΡΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΣΚΕΛΙΑ ... ΑΝ ΟΜΩΣ Ο ΑΛΛΟΣ ΝΙΚΟΣ ..Ο ΚΟΝΤΟΠΑΝΟΣ ΩΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΗΞΕΡΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΤΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΙΛΗΣΕ ΚΑΘΟΛΟΥ .ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΜΟΥΓΚΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΥΡΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΣΚΕΛΙΑ ...

Ανώνυμος είπε...

Αν καποιος ξερει να μας πει για το οφελος με τους λαπτηρες λεντ ,και αν ειναι πανω απο τα καταβαλομενα ποσα στην εταιρια Δαστεριδη,αν δεν ειναι , γιατι .
Δεν ζητω το σκεπτικο της αναθεσης,αλλα μια αλλη αποψη ειτε θετικη ειτε αρνητικη αιτιολογημενη βεβαια, ως ελευθεροι δημοτες που πληρωνουμε τελη δικαιουματε εξηγησεων δεν ειμαστε δα και Κομμουνιστες.

Ανώνυμος είπε...

Ο ΑΜΙΣΘΟΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΜΗΤΣΟΣ ΠΑΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ ΣΤΟ (Facebook)TO ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΔΙΜΟΣΙΕΥΣΕ ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΠΡΙΝ 3 ΗΜΕΡΕΣ (ΗΜΕΡΑ ΨΙΦΗΣΗΣ ΤΕΛΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜ ΣΥΜ) ΟΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΕΝΑ ΚΑΡΑΒΙ ΜΠΛΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΒΡΑΧΙΑ ΚΑΙ ΕΒΑΛΕ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ * ΣΤΑ ΒΡΑΧΙΑ ΤΗΣ ΣΤΡΟΓΓΥΛΗΣ *... ΦΑΙΝΕΤΕ ΟΤΙ ΩΣ ΑΝΤ/ΡΧΟΣ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΟΥ ΤΗΝ ΘΕΤΙΚΗ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΕΛΗ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΗ ΤΟ ΣΚΑΦΟΣ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΔΗΜΟΣ Κ.Β.ΝΑ ΤΟ ΡΙΞΕΙ ΣΤΟ ΤΙΤΛΟ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕ.. ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΕΙΧΕ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΥΤΗ .ΑΠΛΩΣ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΔΗΜΟΤΕΣ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ ΩΣ ΣΥΝΗΘΩΣ. ΤΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ ΣΥΝΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΠΕΝΤΑΕΤΙΑ (ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ....

Ανώνυμος είπε...

Ο Μήτσος φίλε έριξε το καράβι στα βράχια από την πρώτη προδοσία και το βούλιαξε για τα καλά με την δεύτερη προδοσία. Για αυτό συμφωνώ μαζί σου. εγώ λέω δήμαρχος για μια 20ετια καλύτερα,για να ανοίξει και το ρήγμα να βουλιάξουμε όλοι μαζί με το καραβι να παν στο δ..... Όλα και να γίνει συγκάλυψη. Τι λες γκεγκε?

ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ είπε...

Μεσιε 7,04 για τα λεντ .Θυμασαι τους παλιους λαμπτηρες πυρακτωσεως ? Οταν παιρναμε μια λαμπα 100 βατ για να φωτισουμε καλα ενα δωματιο τωρα με τις λαμπες λεντ χρειαζομαστε μια 10 βατ για να εχουμε τον ιδιο φωτισμο ,εξοικονομιση 90 %! Αν εχουν διαρκεια ? Εχω λαμπες απο το 2012 που ξεκινησαν να πωλουνται στην ελλαδα και εχουν ακομα ζωη μπροστα ! Τωρα ο δημος θα αγορασει φωτιστικα σωματα λεντ που δε χρειαζονται λαμπα ,ειναι ενσωματωμενο αυτο που εχουν κατι σα λαμπα και κανει μεγαλη οικονομια και εχει μεγαλη διαρκεια ζωης!Ολες οι κατευθυνσεις τωρα ειναι οικολογικες και πρασινες φιλικες προς το περιβαλλον και ταυτοχρονα οικονομικες και ηταν μονοδρομος να παμε στα λεντ !Οτιδηποτε ειναι παλιας τεχνολογιας ψυγειο αιρκοντισιον τηλεοραση λαμπες σε συμφερει να το αντικαταστησεις γιατι θα κερδισεις χρηματα απο τη χαμηλη καταναλωση που εχουν τα καινουργιας τεχνολογιας

Ανώνυμος είπε...

Φίλε τραχανά δεν έχεις κέρδος γιατί έρχεται η ΔΕΗ μετά και σου κολάει μια αύξηση από το πουθενά και πληρώνεις παραπανω.τετραμηνο 1740 KW κάτω από το όριο πέρσι 305 ευρώ. φέτος 1625 τετράμηνο 375.βγαλτο μου σε παρακαλώ με led συσκευες Α+++. Πάει η κοροϊδία συνεφο. Στην Ελλάδα κάνει ότι γουστάρει ο καθένας και δικαιοσύνη πουθενά δυστυχώς. Άντε καλό βράδυ και από σανό έχουμε κάργα παραγωγή ειδικά και στη περιοχή μας ξεχειλίζει.

Ανώνυμος είπε...

Και led τραχανά δεν είχες από το 2012. xenon μπορεί να είχες στο αμάξι σου αλλά led ούτε στο σαλονι σου.μάθαμε και τα led. Άιντε με τις βλακείες βραδυατικα. Συμφωνώ ότι δεν υπάρχει κατανάλωση αλλά ζεις σε μια χώρα που είσαι ραγυας θα πλερωσεις θες δεν θες. Δικό ξεδικιο θα πας ταμειο είτε με τον έναν τρόπο είτε με τον άλλον.

Ανώνυμος είπε...

Εσοδα εχεις ο Δημος ; αν κανουν σταση πληρωμων οι δημοτες , τι θα γινει ;

ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ είπε...

ΜΕΣΙΕ 11,14 1625 ΚΒΑΤ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ,μην περιμενεις να ζεσταθεις με αιρκοντισιον ας ειναι και ινβερτερ και κουμτελ σομπα ,προσπαθησε να πεσεις στα 1200 ,φετος ειναι και οι αυξησεις του δημου αν ειναι μικτα τα 375 ευρω, κανε ενεργειακο τζακι η καυστηρα πελετ πυρηνα ξυλα αν εχεις μονοκατοικια ,ηλιακο εχεις για να γλυτωνεις τον ηλεκτρικο καποιες μερες ? αν δεν εχεισ να τα αγορασεις προσπαθησε να δανειστεις απο φιλους θα βγαλεις τη διαφορα απο την εξοικονομηση, οτι εχεις σε συσκευες χαμηλης καταναλωσης σε βοηθαει εστω και λιγο ,ξεχνα τα πολυτελες φωτιστικα που δεν παιρνουν λαμπες λεντ ,βεβαια φυγε απο τη δεη σημερα αν εισαι ακομα ειναι 20 ευρω το μηνα πιο φθηνα !----Μεσιε 11,27 τις λαμπες λεντ τις εχω απο το 2011 τσαρας μαγαζι καμ βουρλα και πριν ειχα οικονομιας απο το 1996 80 % οικονομια και τσακωνομουνα με τους δικους μου γιατι αργουσαν 10 δευτερολεπτα να φωτισουν πληρως .Εχω οικολογικη συνειδηση 100% οταν βλεπω το σκουπιδιαρικο γεματο ανακυκλωσιμα τρελαινομαι

Ανώνυμος είπε...

Βρε ΤΡΑΧΑΝΑ αν υπηρχε αυτη οικονομια 90% γιατι αλλοι δημοι εγκατελειψαν την αντικατασταση ? Εγινες τωρα και ειδικος περι τα led ? Σταματα να το παιζεις παντογνωστης. Ξεκαβαλησε απο το καλαμι.

ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ είπε...

Διαβασε καλα= 90 % απο τις λαμπες πυρακτωσεως ,τωρα εχουμε λαμπες οικονομιας παντου εχει γινει ηδη καποια εξοικονομηση 50 % ,τα λεντ θα ριξουν την ηδη υπαρχουσα καταναλωση στο μισο και δε θα χρειαζεται αλλαγη λαμπων αλλα ειναι ακριβα ,την αποσβεση τη κανεις μακροπροθεσμα , αν αγορασεις ηλιακο τον αποσβενεις σε 10 χρονια .Με τα οικολογικα εχω ασχοληθει πολυ, βλεπεις καποιον αλλο εδω να σου λεει για οικολογια ?

Ανώνυμος είπε...

Η οικονομία στα led είναι αποδεδειγμένη φίλε και δεν πρέπει να είσαι ούτε μηχανικός ούτε ηλεκτρολόγος για να το γνωρίζεις, αρκεί να έχεις πυρακτώσεως.
Η εμπειρική σχέση είναι 1 προς 8
Δηλαδή λάμπα 12 watt led αποδίδει σαν 100ρα πυρακτώσεως (πάντα στα 220V τάση)
Κατά συνέπεια και η κατανάλωση είναι ανάλογη (μειωμένη)
Αν έχεις οικονομίας είναι άλλο πράγμα …………...

Ανώνυμος είπε...

Απο οτι εχω καταλαβει απο αυτα που διαβαζω, το ζητουμενο δεν ειναι αν ειναι οικονομικα συμφερουσα η εγκατασταση led οσον αφορα το κοστος λειτουργιας της υπηρεσιας. Αυτο δεν συζητειται γιατι πραγματι ειναι. Το ζητουμενο ειναι ποιος θα την πληρωσει αυτη την εγκατασταση.
Αν η εγκατασταση μπορει να χρηματοδοτηθει απο καποιο προγραμμα ή ο δημος μπορει να βρει τα χρηματα απο αλλους πορους, εκτος των δημοτικων τελων, δεν νομιζω οτι υπαρχει δημοτης που να ειναι αντιθετος.
Αντιθετοι ειμαστε γιατι ο Συκιωτης μεθοδευει ετσι την κατασταση ώστε να πληρωσουμε εμεις το κοστος εγκαταστασης στα επομενα 7 χρονια μεσω των δημοτικων τελων. ΔΛΔ στην ουσια για τα επομενα 7 χρονια δεν μπορει να υπαρξει μεγαλη μειωση τελων γιατι στο κοστος ρευματος με τα led θα μπαινει και το κοστος της εγκαταστασης. Και αν διαβαζω σωστα τα νουμερα το 2020 το κοστος ρευματος ηταν 470.000 και το 2021 θα είναι 115.000 + 385.000 = 500.000.
Εχω κανει καπου λαθος στο συλλογισμο μου ?

Ανώνυμος είπε...

Φιλε 12.12 μμ τα 470.000 ηταν προυπολογισθεντα ο.ε 2020,
δες παρακατω που διαμορφωθηκαν στα 649.400

ΑΔΑ: ΨΟΒΣΩΚ1-ΙΨΟ - Αντίτιμο ηλεκτρικού ρεύματος για φωτισμό οδών, Πλατειών και κοινοχρήστων χώρων και παραγωγικής διαδικασίας 2020 11/01/2021
κωδ. 20.6211 |εγκριθέντα 649.400,00|Ενταλθέντα 649.400,00|Eντελλόμεθα 288.077,00|Yπόλοιπο 0,00

Ανώνυμος είπε...

12.57 ΝΑΙ ΔΙΑΜΟΡΦΩΘΗΚΑΝ ΣΤΑ 649400 ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΣΕΙΣ ΤΙΣ 180000 ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΣΑΝ ΤΟ 2019 ΔΛΔ 649400 - 180000 = 469400

Ανώνυμος είπε...

Άρα, τα (+) και τα (-) εκάστου οικ. έτους των δαπανών και εξοδων, θα πρέπει να αποτυπώνονται στον εκάστοτε οίκον. απολογισμό και ανά υπηρεσια. Το είδες ποτέ;; Δλδ πιάσε το αυγό και κουρευτο. Άντε να βγάλουμε άκρη εμείς οι αδαείς.

Ανώνυμος είπε...

ΤΡΑΧΑΝΑ δεν ειδα να παιρνεις θεση γι αυτα που λεει ο 12.12 ? Μηπως ρε εισαι κρυφο-συκιωτακη ? Πολυ υποστηριξη στα λεντ...

Ανώνυμος είπε...

@6:15. εσύ θες το τραχανά να σου επιβεβαιώσει ότι αν υπογραφεί η σύμβαση για τα led πρακτικά εξαρτά αυτόματα και το σκέλος του ποσού για δ.φ. ανά έτος στα ανταποδοτικά για τα επόμενα 7 χρόνια???? χωρίς πλάκα τώρα...

ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ είπε...

Φιλε οταν βλεπω το υπηρ νεο γκολφ του δηθεν και βλεπω το φιατακι του 2003 του βοηθεια στο σπιτι να πηγαινει αγναντη με 3 ατομα και φορτωμενο νευριαζω !Καμια σχεση με τον δηθεν δεν εχω ουτε θελω !Ολες τις οικολογικες θεσεις τις εχω 15 χρονια λεντ φωτβολταικα κλπ και δεν σημαινει οτι θα φυγω απο τις θεσεις μου για να παω κοντρα στον δηθεν ! Ο 12,12 εχει δικιο τα λεφτα απο τα δημ τελη ειναι ματωμενα και πρεπει να πεσουν γιατι δημιουργουν προβλημα στο ηλ ρευμα= κοινωνικο αγαθο .Τα λεντ πρεπει να αγοραστουν με αλλα λεφτα αλλα οι ανικανοι που να το καταλαβουν .Απο τη στιγμη που τα τελη δεν μειωνονται δεν εχει σημασια απο που θα πληρωθουν τα λεντ, ενα ταμειο θα ειναι

Ανώνυμος είπε...

1.03 μμ το ζητούμενο δεν πρέπει να είναι ΠΟΤΕ πληρώθηκαν και από ποιους κωδικούς. Μήπως τα πλήρωσαν από το λεφτοδενδρο;