12 Μαρτίου 2008

10-3-2008. ΚΑΘΑΡΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΣΤΟ ΡΕΓΚΙΝΙ

Αναρτήθηκε από… Ανώνυμος






8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τώρα που τελείωσαν οι χοροί και τα πανηγύρια,
τις λακκούβες που έχει ανοίξει ο Δήμος ΚΒ για την αποχέτευση
πότε θα τις κλείσει ?
Η θα μας βρει το καλοκαίρι έτσι? Εεεε???

Ανώνυμος είπε...

Πρώτα αποχετεύουμε τα σκατά που πέφτουν μέσα στο ρέμα και μετά ξεκινάμε τους χορούς και τις γιορτές!

Ανώνυμος είπε...

Καλή η φασολάδα και ο κράσος στο Ρεγκίνι. Γιατί δεν κάνει και ο Δήμος Καμένων Βούρλων κάτι αντίστοιχο ???

Ανώνυμος είπε...

Για ποιές εκδηλώσεις του Δήμου μιλάμε ρε παιδιά??? Που αν δεν ήταν όλοι αυτοί οι εκπολιτιστικοί σύλλογοι δεν θα κάναμε τίποτα. Ευτυχώς που υπάρχει αυτός ο σύλλογος γυναικών και ο, πως τον λένε τον άλλον "Σύλλογος Φίλων Καμένων Βούρλων" για όνομα του Θεού, τόσο άχρηστοι είμαστε...Α ρε βρεγμένη Σανίδα που θέλουν όλοι....

Ανώνυμος είπε...

Ελάτε ρε παιδια που μας ενοχλούν οι λακούβες στους δρόμους. Ξέρετε πόσα θα πληρώναμε για να πάμε off road στην λίμνη Πλαστήρα???
Off road στην παραλιακή των Καμένων Βούρλων (τρελή διαφήμιση)για οχήματα 4x4, προσεχώς μόνο για τρακτέρ. Ω ρε γλέντια καφέ στον Μύθο με το τρακτέρ παρκαρισμένο στην παραλία!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Φίλοι μου εγώ πιστεύω ότι ο κ. Αντύπας προσφέρει μέσω του δήμου στις πολιτιστικές εκδηλώσεις. Είναι νομίζω κάτι στα πολιτιστικά(υπεύθυνος?). Και κυρίως προσφέρει ανιδιωτελώς. Θα μου πείτε ότι για αυτό τον ψήφισαν. Σωστά. Αλλά και η Όλγα Αναγνωστοπούλου είναι δραστήρια. Τώρα τι στοίχισαν όλα αυτά δεν ξέρω για να συγκρίνω αν αξίζει τον κόπο.

Ανώνυμος είπε...

Α....ναι????Και που τα είδες εσύ όλα αυτά?Ε?

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΝΑ ΜΗΝΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΚΕΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΛΥΠΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΧΑΡΕΣ
ΓΙΑΤΙ ΓΙΑΤΙ ΓΙΑΤΙ??????????
ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΦΤΑΙΕΙ ΠΙΘΑΝΟΝ ΟΤΙ ΕΦΥΓΑ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΚΑΙ ΞΕΧΑΣΤΗΚΑ ΞΕΧΑΣΑ ΚΑΙ ΜΕ ΞΕΧΑΣΑΝ
ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΜΟΥ
ΕΝΑΣ ΡΕΓΚΙΝΙΩΤΗΣ