07 Αυγούστου 2023

Ο Δήμαρχος Καμένων Βούρλων ... δεν είναι καλός Δήμαρχος.

Αναρτήθηκε από… kamena voyrla blogger

Ναι, το ξέρω, είναι βαρύς ο χαρακτηρισμός αλλά κατά την προσωπική μου άποψη ο δήμαρχος μας δεν είναι όσο αποτελεσματικός θα θέλαμε να είναι για τα Καμένα Βούρλα, κατά συνέπεια δεν είναι καλός δήμαρχος.

Θέλω να πω ότι τα Καμένα Βούρλα, είναι χειρότερα από πριν αναλάβει ως δήμαρχος, ή στην καλύτερη περίπτωση είναι ίδια με πριν 9 χρόνια που ανέλαβε δήμαρχος.

Ακόμα λοιπόν, μετά από 9 χρόνια,
  • πολλές περιοχές του Δήμου μας δεν εξυπηρετούνται επαρκώς από νερό,
  • υπάρχει πρόβλημα με τα σκουπίδια και είμαστε ένας ‘βρόμικος δήμος’,
  • υπάρχει κόσμος που πίνει νερό από σωλήνες αμιάντου,
  • δεν υπάρχει βιολογικός πλην Καμένων Βούρλων (με πολλούς που δεν έχουν συνδεθεί)
  • οι δρόμοι είναι για κλάματα με πολλές λακκούβες,
  • καμία ανάπλαση στο παραλιακό μέτωπο των Καμένων Βούρλων δεν έχει γίνει
  • δεν υπάρχει μέριμνα για την είσπραξη δημοτικών χρεών και νερών από επιχειρηματίες και πληρώνουν μόνο οι βλάκες
  • έχουμε ακόμα σχολικές αίθουσές σε κοντέινερ
  • κλειστά γυμναστήριά σε μαύρα χάλια
Κλπ κλπ … θα μπορούσα να γράψω πολλά ακόμα αλλά αφήνω κάτι και για εσάς…

Εμένα λοιπόν προσωπικά, εκτός από το ότι με θλίβει βαρύτατα η παραπάνω ανεπάρκεια, παράλληλα με εξοργίζει γιατί ενώ είναι αυταπόδεικτο κατ εμέ ότι δεν έχει παραχθεί έργο, εντούτοις ο νυν δήμαρχος Γιάννης Συκιώτης εξεδήλωσε απερίφραστα την πρόθεση του να διεκδικήσει για τρίτη θητεία την δημαρχιακή ιδιότητα, γιατί λέει θα τα φτιάξει όλα αυτήν την τρίτη θητεία. Προφανώς και δουλευόμαστε κανονικά, ψιλό γαζί …

Αντί να παραιτηθεί για να κάνει άλλος την δουλειά που πρέπει να γίνει, εφόσον αυτός δεν μπορεί να την κάνει, λέει ξανά ψηφίστε με χωριανοί και άλλη μια φορά.

Βέβαια από την άλλη, δεν φταίει αυτός, εμείς η δημότες ψηφίζουμε και εκλέγουμε τους τοπικούς άρχοντες, κατά συνέπεια πρωτίστως εμείς φταίμε για την κατάντια μας. (μην μου λέτε ότι δεν σας τα έλεγα)

Για να δούμε, πόσοι θα υπάρξουν που δεν κατάλαβαν τι γίνετε (μάλλον τι δεν γίνεται) 9 χρόνια τώρα.

ΥΓ παρατηρήσεις δεκτές, εννοώ ότι αν υπάρχει κάποια ανακρίβεια στα παραπάνω, είμαι πρόθυμος να το συζητήσω.

96 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ο επόμενος δήμαρχος είναι ο γιάννης πλατανιάς. χορτάσαμε συκιώτη τόσα χρόνια.

Ανώνυμος είπε...

Ας μας εξηγήσεις σε παρακαλώ τι θα κάνει ο Πλατανιάς και η παρέα του τώρα που δεν το έκαναν τόσα χρόνια από τις θέσεις που είχαν στο Δήμο .

Ανώνυμος είπε...

Το Σπουδαιο Σε Αυτη Την Ιστορια Ειναι: ΟΤροπος που ο Δημαρχος Αυτα τα 9 Χρονια ΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ.
Με Αναξιοπιστια και Μπαγαποντια
Αποδειξη ειναι Οτι, Αφηνει Εργα που Ηταν Επιβεβλημενα να Γινουν στην 9χρονη Θητεια του για τον Τελευταιο Μηνα Πριν τις Εκλογες!!!
Που Ειναι η Ασφαλτοστρωση Δημαρχε?
Εριξε πισσα σε κανα δυο δρομους και Τελος!!
Το Καλοκαιρι εφτασε στο Τελος του!
Πριν μια Εβδομαδα ,Αρχες Αυγουστου Τοποθετηκαν Καμπινες στο Ασπρονερι!
Το Καλοκαιρι εφτασε στο Τελος του!
Το Φεστιβαλ τοπικων προιοντων
Μετακινηθηκε στις Πρωτες Ημερες Του Σεπτεμβρη, απο το τελος Ιουλιου που Ο Κοσμος Θα εχει φυγει!!!
Για να ειναι Κοντα στις Εκλογες!!
Συν Ολα τα Υπολοιπα που Πολυ Σωστα επισημενει ο Μπλογκερ
Το Συμπερασμα Ειναι κατα την Δικη μου Αποψη οτι:
Ο Δημαρχος Επιβαλλεται να Φυγει.

Ανώνυμος είπε...

αφού δεν σου κόβει θα σου εξηγήσω. κουμάντο στους δήμους κάνουν οι δήμαρχοι αγαπητέ μου. αυτοί ορίζουν αντιδημάρχους, επιτροπές, προέδρους και γενικά όλες τις θέσεις. αυτοί αποφασίζουν για όλα και τι έργα θα τρέξουν. και αν τους πας κόντρα απλά σε διαγράφουν. γενικά την κουτάλα την έχει ο δήμαρχος και πετάει και από κανένα κοκαλάκι στους λοιπούς. τι δεν καταλαβαίνεις? γιατί νομίζεις ο πιπίλας θέλει να γίνει πάλι δήμαρχος; νομίζεις ότι είναι της συνεισφοράς; εμ είναι πολλά τα λεφτά άρη. στην τελική τον δοκιμάσαμε 2 θητείες, ας δούμε και κάποιον άλλο βρε αδερφέ.

Ανώνυμος είπε...

Δώσε πόνο μπλόκερ! Μου αρέσεις.

Ανώνυμος είπε...

Ουτε ο Κος Κυρμανιδης... Με την συμπεριφορά του.... Ουτε ο Κος Πλατανιάς δεν μπορουν να αγγίξουν τον Κο Συκιωτη. Μια κ μόνο απορία... Ο Κος Κυρμανιδης ως αντιπεριφερειάρχης... Τι έκανε για τον τόπο του? Ποτε εμφανίστηκε στα Κ Βουρλα.... Ήταν αρκετά δυνατός στην πετιφερεια... Όμως με λυπη... Η συμπεριφορά του κατά κοινή ομολογία δεν ήταν κ η πρεπουσα! Όλα πρεπει να λέγονται με σεβασμό κ διάκριση.

Ανώνυμος είπε...

Ξεχάστε τον Κυρμανίδη, τρίτος και καταϊδρωμένος. Πλατανιάς Γιάννης είναι το αύριο. Την πρώτη Κυριακή 45 35 20 Συκ-Πλατ-Κυρμ και την δεύτερη Κυριακή 55-45 Πλατ-Συκ. Το πάω και στοίχημα όποιος θέλει.

Ανώνυμος είπε...

Επιτρέπεται να ρωτήσω κάτι παρακαλω? Γιατί ο Κος Κυρμανιδης... Κ παλι... Από αυτά που ακουω από πολλους... Βρίζει γενικώς? Κ παλι με επιφυλακή... Αλλά άποψη πολλων!

ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ είπε...

Μεσιε Γιαννακουρε μπλοκερ το κείμενο είναι δικό σου ή άποψη ανώνυμου δημότη? Γιατί δεν έχει όνομα στο τέλος!

Ανώνυμος είπε...

11.42 μμ από την άγνοια σου για τον νέο εκλογικό νόμο, έβγαλες πάλι τον Συκιώτη δήμαρχος, αφού με 43% βγαίνει δήμαρχος από την πρώτη Κυριακή, και παίρνει και τα 3/5 των συμβούλων

Ανώνυμος είπε...

Αναφέρεις μόνο αυτά που δεν κατάφερε ή δεν ασχολήθηκε ο δημαρχος.
Τα άλλα είναι σαν να μην έχουν καμία αξία για σένα(ονοματοδοσία,ΚΥ,Λιμάνια,Μαρίνα,αποχετεύσεις κλπ).
Επίσης δεν αναφέρεις τους αποστατες και τους λόγους που έφυγαν.
Άραγε πόσο αντικειμενικός είσαι;

Ανώνυμος είπε...

Επιμένω... Ποτε ενδιαφέρθηκε ο Κος Κυρμανιδης για τον τόπο του? Από τις θέσεις ισχύος... Πάνω από Δημάρχους, πουκατειχε!

Ανώνυμος είπε...

Εφ όσον δεν υπάρχει ηθική σε τίποτε γιατί να έχει ένας αυτοδιοικητικός.
Όταν λοιπόν θέτουμε ζητήματα ηθικής τότε κάνουμε ένα δομικό αρχικο λάθος.
Αν κάτι θα έπρεπε να κουβεντιαζετε είναι ποιος μπορεί να κάνει περισσότερα τρώγοντας τα λιγωτερα και παράλληλα να έχει συμπεριφορά καλή στους περισσότερους.

Ανώνυμος είπε...

Δήμαρχε πάνε μπροστά. Μην καταλαβαίνεις τίποτε είσαι νικητής. Καληνύχτα

Ανώνυμος είπε...

Εφ όσον συμφωνήσουμε ,ο μπλόκερ, οι γράφοντες και οι δημότες ότι η ηθική είναι εν ανεπάρκεια,τότε μπορούμε να πάμε παρά πέρα.
Μπαίνει λοιπόν το ζητημα της επιθυμίας το οποίο υπάρχει σε όλους μας αλλά όμως είναι καθαρά υποκειμενικό.
Συζητάμε λοιπόν για τα δημοτικά με βάση την υποκειμενικότητα.
Άρα δεν έχουμε αντικειμενισμο και εξ αυτου δεν έχουμε και την ηθική του.
Φυσικά στην ζωή μπορούμε να συμφωνήσουμε σε κάποια ,αυτό δεν σημαίνει ότι είμαστε σαν δημότες ενάρετοι και καθαροί.
Πώς λοιπόν ζητάμε να ανιχνεύσουμε-ως μη καθαροι- αυτήν την ιδιότητα από τους υποψηφίους υποστηρίζοντας τον ένα ή τον άλλον;
Η Επαγωγική του Αριστοτέλη δείχνει,
α.Οι δημότες είναι ανήθικα υποκειμενικοί.
β.Οι αυτοδιοικητικοί είναι δημότες.
η.Αρα οι αυτοδιοκητικοι είναι ανήθικα υποκειμενικοί
Συνεπώς η προσπάθεια να υποστηριχθεί κάτι το ανέφικτο είναι εικονικοτητα .Η δε εκπλήρωση της επιθυμίας κάποιου μπορεί να συμβεί αλλά πιθανόν δεν είναι αποδεκτή από κάποιον άλλον..
Αυτά συμβαίνουν βέβαια σε προνεωτερικες κοινωνίες όπως η δική μας. Καλή ζύμωση?

George N είπε...

Αυτό που αναφέρεις δεν έχει καμιά σχέση με την ΕΠΑΓΩΓΙΚΗ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ
Απλά είναι άλλος ένας ‘’ΚΡΙΤΩΝειος’’ παραλογισμός… με πρόθεση εξαπάτησης των αναγνωστών. Παραδείγματα...
Ο αστυνόμος είναι όργανο / Το μπουζούκι είναι όργανο / Άρα, ο αστυνόμος είναι μπουζούκι.
Ο χρυσός είναι πολύτιμο μέταλλο / Η σιωπή είναι χρυσός / Άρα, η σιωπή είναι πολύτιμο μέταλλο.
Ο Μαραντόνα είναι μύθος / Μύθος είναι μάρκα μπύρας / Άρα, ο Μαραντόνα είναι μάρκα μπύρας.

Αυτοί οι νοηματικοί συνειρμοί (ανοησίες) … δεν στέκουν για τις δημοτικές εκλογές …
Ο Δήμος Καμένων Βούρλων χρειάζεται αντιπαράθεση ιδεών και επιχειρημάτων, με επίκεντρο την ΗΘΙΚΗ.
Τα υπόλοιπα είναι για τα "μπουζούκια" που όντως ζουν ανάμεσα μας !

Ανώνυμος είπε...

G.N προσπαθεί να κρυφτεί με ανωνυμία, αλλά δεν μπορεί, ο " φιλόσοφος"....

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΠΙΠΙΛΕΙΑ 2023

Ένα αξέχαστο beach party ετοιμάζουν οι 48 Ores την Παρασκευή 11 Αυγούστου 2023 στις 21:30 στην παραλία «Isabella» στα Καμένα Βούρλα, στο πλαίσιο του Μουσικού Φεστιβάλ Καλοκαιριού ΠΙΠΙΛΕΙΑ 2023!
Η μπάντα δημιουργήθηκε το 2003 από μια 48ωρη προθεσμία, την οποία επέλεξε να χρησιμοποιεί ως όνομα. Το 2009, στον τελικό του «X Factor 2» κατέκτησαν την τρίτη θέση, ενώ από το 2010 έως το 2013 συμμετείχαν στην εβδομαδιαία εκπομπή του «ALPHA», «Βράδυ με τον Πέτρο Κωστόπουλο», όπου «έφτιαχναν ζωντανά το soundtrack» της κάθε εκπομπής.
Έχουν συνεργαστεί με πολλούς αγαπημένους Έλληνες καλλιτέχνες, όπως οι Αντώνης Ρέμος, Άννα Βίσση, Νότης Σφακιανάκης, Δέσποινα Βανδή, Πέγκυ Ζήνα, Τάκης Ζαχαράτος, Χρήστος Δάντης, και έχουν παίξει ζωντανά σε ιδιωτικά πάρτυ σημαίνοντων προσωπικοτήτων από την Ελλάδα και το εξωτερικό, όπως ο παγκοσμίου φήμης συγγραφέας Paulo Coelho, ο οποίος τους έχει σταθερά από το 2013 στα πάρτυ του σε όλο τον κόσμο.
Η είσοδος θα είναι ελεύθερη για το κοινό.

Ανώνυμος είπε...

Αποτυχημενες προσπαθειες σαρκασμου,ειρωνιας και σιγουρα ανεντιμο για το συγκροτημα το οποιο ειναι αυτο που ειναι......θεωρειτε τους εαυτους σας πανω απο ολλους
Ο καθε ανθρωπος κυριοι αξιζει σεβασμο!
Δεν ερωτασθε για τους αλλους
Απαραδεκτες τοποθετησεις
Για να κρινετε πρεπει να εμβαθυνετε και να εχετε συγκρισιμα στοιχεια
Κ παλι με μετρο.δεν εχετε κανενα δικαιωμα να μειωνετε τους αλλους.
Αυτο μπορει να σημαινει πολλα.....1

Ανώνυμος είπε...

Η ερμηνεια του κειμένου είναι εσφαλμένη. Ακριβώς το παραδειγμα δεν δέχεται την γενίκευση της επαγωγικής μεθόδου με βαση την λέξη ΕΠΙΘΥΜΙΑ ως βασική υποκειμενική έννοια.
Δεν μπορεί να υπάρξει αντικειμενική αλήθεια όταν η επιθυμία είναι υποκειμενική..
Τι δεν καταλαβαίνετε. Είναι ξεκάθαρο.
Η τοπική κουλτούρα είναι στηριγμένη επάνω στην ατομική επιθυμία.
Δεν υπάρχει κουλτούρα γενικού συμφέροντος ή αν υπάρχει, σταματά απότομα όταν συγκρούεται με το ατομικό.
Σήμερα στον καφέ με την κ. Μπητα της ετεθη το ζήτημα του υποκειμενισμού και συμφώνησε -άθελά της βεβαια- λέγοντας -' Οτι και εσύ που προσπαθείς να πεις κάτι σωστό κατά την γνώμη σου δεν είσαι αντικειμενικός'-
Φυσικά πρώτος εγώ δεν είμαι, αλλά έχω το θαρρος να το παραδέχομαι ως φιλελεύθερος.
Δυστυχώς ο αριστεροδεξιος κολεκτιβισμος Καμ. βούρλων δεν το κατανοεί.
Δεν εννοώ να μην έχει την ελευθερία σκέψης και επιλογής ,αλλά (εννοώ)την καταναγκαστικη επιβολή της επιθυμιας σε άλλους.
Το μόνο που δεν εχει κάνει ακομη εκτός από τα γνωστα 'γκράφιτι' σε συτοκινητα είναι να κάνει προσαγωγή για καμια 'ανακρισουλα'τυπου ηθοποιού Ελένη Παπαδάκη!


Ανώνυμος είπε...

Αυτή είναι η κοινωνία μας, αυτός ο δήμαρχος μας αξίζει..περαστικά μας και καλή χώνεψη..ευτυχώς έχουμε την Ζήνα

Ανώνυμος είπε...

Το μόνο που επιτυγχανετε είμαι να μειώνετε τους εαυτους σας παιδια! Κ μόνο που αναφέρετε την Καλλιτέχνιδα... Φτάνει! Πόσο ευκολα τα χείλη σας κρίνουν! Όμως αυτό γυρίζει κάποια στιγμή μπουμερανγκ κ αγγίζει εσας. Βέβαιον αυτό! Τα έχετε βάλει με την Ζήνα... Την οποία δεν την πλησιαζετε καν κ δεν την φτάνετε. Φιλική, αξιόλογη παρουσια στον χώρο χρόνια! Κρίμα!

Ανώνυμος είπε...

Συκιωτη Δήμαρχο ξανά με το καλύτερο ψηφοδέλτιο νέους ανθρώπους με όρεξη και όραμα.

Ανώνυμος είπε...

Αυτό κατάλαβες εσυ, φαν της Ζήνας; Αιντε σύνελθε κ άσε της ανοησίες..

Ανώνυμος είπε...

Έχεις δίκιο φίλε.Νέοι διαπλεκόμενοι….

Ανώνυμος είπε...

Γατάκια ο Πιπίλας για να μην ξανά βγει έπρεπε να βρεθεί αντίπαλος που να έχει χαρακτηριστικά ηγέτη.
Όταν λοιπόν αυτοί που ήταν μαζί του πήγαν με Κοντό και Χοντρό αντί να ψάξουν για έναν που να είναι λίγο διαφορετικός , το αποτέλεσμα είναι προδιαγεγραμμένο πλεον
Αλλά τι λέω τώρα πως θα μπορούσαν να τον βρουν αφού το μυαλό τους ειναι χειρότερο από τον Κοντο και τον Χοντρο.
Α ρε μοιρολογιστρα Βούλα τι κλαμα έχεις να ρίξεις.

Ανώνυμος είπε...

Νευράκια?

Ανώνυμος είπε...

Φίλε 7.30μμ έχεις δίκιο.Ομως μετά τις εκλογές θα πρέπει να τα πεις αυτά όχι γιατί θα έχεις μπροστά σου το αποτέλεσμα που λες αλλά γιατί τώρα δεν μπορούν να το καταλάβουν λόγω ανεβασμενης αδρεναλίνης. Μετά που θα έχουν χάσει θα ισορροπισουν αναγκαστικά. Τότε πες τις αλήθειες αυτές

ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ είπε...

Αφού ο μιστερ μπλοκ δεν απαντάει, σύμφωνα με τα προηγούμενα δημοσιεύματα του μπλοκερ που τα υπογράφει ο ίδιος, θεωρώ ότι η δημοσίευση είναι ανώνυμου δημότη.Οτι δεν έχει φιλελευθερα στοιχεία στην Ελλάδα δεν είναι ωφέλιμο ούτε για την χώρα ούτε για την αυτοδιοίκηση. Και αυτή η πρόταση δεν είναι φιλελευθερη γιατί είναι ανώνυμη ,μηδενιστικη και χωρίς προτίμηση σε άλλον υποψήφιο. Πρεπει να πεις ποιόν θεωρείς καλύτερο κυρμανιδη ή πλατανια και γιατί αν και ο πλατανιάς δεν θεωρείται ακόμα κανονικός υποψήφιος γιατί δεν έχει ανακοινώσει ονόματα ανοιχτά. Υπάρχει ανάδοχος στο ανέκδοτο που εμφανίστηκε πριν 23 χρόνια και λέγεται βιοκα Αγίου Κωνσταντίνου και η πρόταση λέει λαικιστικα δεν δουλεύει δεύτερος βιοκα στο Δήμο. Ο βιοκα δεν δουλεύει έτσι γρήγορα, μακάρι να γινόταν γρήγορα αλλά έχει δουλειά μπροστά. Ο μωλος σε λίγο θα είναι έτοιμος για βιοκα και αυτός πάλι τα μηδενίζει όλα, θυμιζει τον ήρωα του τουργκενιεφ μπαζαρεφ στο πατέρες και παιδιά. Λαικιστικος μηδενισμός. Καθυστέρηση στους βιοκα υπάρχει εννοείται και στον αμίαντο και σε άλλα.Αφου γίνονται ασφαλτοστρωσεις πολλές εσύ έμεινες ακόμα στις λακκούβες. Θα το πω πάλι χύμα ο συκιωτης είναι μονόφθαλμος και θέλουν να του πάρουν την καρέκλα οι τυφλοί. Ο 7,30 έχει απόλυτο δίκιο

kamena voyrla blogger είπε...

Φίλτατε Κώστα, δικό μου είναι το άρθρο (του Blogger). Πάντα γράφω ‘επιστολή αναγνώστη’ όταν παραλαμβάνω άρθρο προς δημοσίευση. Άλλα τι σημασία έχει? Απλά καταγράφηκε η άποψη ενός φορολογούμενου πολίτη, χωρίς υβριστικούς χαρακτηρισμούς, κόσμιο κατά τα άλλα.

kamena voyrla blogger είπε...

Αγαπητέ αναγνώστη 12:09 πμ, απαντώ αναλόγως

Η ονοματοδοσία δεν τρώγεται, καλή είναι αλλά δεν διακρίνω πως βελτιώνει την καθημερινότητα των δημοτών.

Το ΚΥ υγείας δεν μπορεί να το πιστωθεί ο Δήμαρχος, και το λιμάνι του ΑΚ επίσης (ειδικά για το λιμάνι νομίζω ότι έγινε μια τρύπα στο νερό επί της παρούσης …. Μένει να το δούμε πως θα πάει).

Η Μαρίνα ανήκει σε αυτά που τον χρεώσαμε τον δήμαρχο και όχι σε αυτά που κομπάζει ότι πρέπει να πιστωθεί (κάνω αναφορά στο σκανδαλώδες ετήσιο τίμημα και στην μακροχρόνια, πλέον των 25 ετών διάθεση).

Για τις αποχετεύσεις δε, άστα, βρομάει παντού.

Οι αποστάτες όπως τους αναφέρεις προφανώς φύγανε γιατί είχαν διαφορετική άποψη, ξέρεις κάτι άλλο που δεν μας το λες?

Είμαι αντικειμενικότατος, και δεν βαφτίζω το κρέας ψάρι ποτέ, το έχω αποδείξει αρκετά χρόνια εδώ στο blog αυτό

Βλέπεις εγώ δεν είμαι παιδαγωγός και δεν επιβραβεύω απλά την προσπάθεια … αλλά αποκλειστικά και μόνο το αποτέλεσμα.

Ανώνυμος είπε...

Οι απαντήσεις που δίνεις είναι υποκειμενικές όπως και οι ερωτήσεις του 12,09 πμ.
Εσύ λ.χ. την ονοματοδοσία του Δήμου την "μετατρέπεις" σε τυρόπιτα που δεν τρωγεται! !Δικαιωμα σου,όμως διαλεγεις επώνυμο προϊόν για σιγουριά και αξιοπιστιαγια,γιατί άραγε;

kamena voyrla blogger είπε...

Αναγνώστη 22:58

Δεν μετατρέπω τίποτα σε τυρόπιτα αγαπητέ, απλά βάζω τα πράγματα στην θέση τους, και θέτω θέμα, από αυτά που έκανε ο δήμαρχος πόσο βοήθησε τον τόπο, στην καθημερινότητα των κατοίκων ή έστω για να προσελκύσει τουρίστες.

Για να σου αποδείξω ότι πραγματικά δεν έχει μεγάλη ανταλλακτική αξία η ονοματοδοσία ενός δήμου, θα σου μεταφέρω αυτολεξεί την άποψη (αντικειμενικού) φίλου μου, συχνού παραθεριστή του χωριού μας, τότες που είχε αλλαχτεί το όνομα.

Έλεγε λοιπόν τότε ο φίλος μου.

«Δεν καταλαβαίνω γιατί τσακώνεστε, εγώ πάντα έλεγα πάω στα Καμένα Βούρλα για τα λουτρά, και επίσης πάλι τώρα λέω ότι πάω στα Καμένα Βούρλα για τα λουτρά. Δεν έχω ακούσει ποτέ κανέναν να λέει πάνω στον Δήμο τάδε για λουτρά. Τι με νοιάζει πως τον λένε τον Δήμο σας. Τα Καμένα Βούρλα λεγόντουσαν και θα λέγονται πάντα Καμένα Βούρλα.»

Ανώνυμος είπε...

Αυτό είχες να πεις μόνο;;Για πες ονόματα να μάθουμε και ‘μείς ποιοι είναι διαπλεκόμενοι και σε τι;;;

Ανώνυμος είπε...

Παιδια ψυχραιμια
Ονοματοδοσια Εγινε, ενταξει και καλως εγινε
Διοτι τα Καμμενα Βουρλ
α ως Λουτροπολη Γνωριζε ο Κοσμος
ΣΗΜΕΡΑ, ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΚΑΜΜΕΝΑ ΒΟΥΡΛΑ ΜΙΛΑΜΕ Κ.ΣΥΚΙΩΤΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΤΙΜΟΙ ΣΥΝΔΗΜΟΤΕΣ?
ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΤΡΟΠΗ ΕΙΝΑΙ
ΠΕΡΑΣΤΕ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΙΛΥ ΕΚΤΩΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΒΡΩΜΟΣΚΙΥΠΙΔΑΡΙΩΝ, ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΡΑΔΙΟΥ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΛΑΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ
ΡΙΞΤΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΑΣ ΣΤΑ ΔΩΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΡΑΔΙΟΥ
ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΚΑΛΟΠΙΣΜΟ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΣΥΚΙΩΤΗ ΚΑΙ ΚΑΡΑΜΑΝΩΛΗ ΔΗΜΗΤΡΗ ,ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙ!!!
ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΙΔΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ, ΜΗΝΕΣ ΤΩΡΑ ΔΙΠΛΑ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ,ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΓΑΛΗΝΗ
ΤΡΑΚΑΡΙΣΜΕΝΟ ΠΑΡΑΤΗΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ!!!
ΠΟΙΟΣ ΝΑ ΤΑ ΔΕΙ ?
ΠΟΥ ΚΑΒΑΛΑ ΠΑΝ'ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ
ΚΑΒΑΛΑ ΠΑΝ'ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ?
ΔΙΚΙΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΓΙΑ ΟΛΑ ΕΧΕΙΣ ΜΠΛΟΓΚΕΡ
-ΑΣ ΓΙΝΕΙ ΠΡΟΤΕΡΕΟΤΗΤΑ Ο ΔΗΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ.
ΦΤΑΝΟΥΝ ΤΑ ΡΟΥΣΦΕΤΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΟΓΙΑ
ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΤΟΝ ΟΛΕΘΡΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ
9 ΧΡΟΝΙΑ ΧΑΜΕΝΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ
ΑΣ ΤΟ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ.





Ανώνυμος είπε...

Ρε μπλοκερ μπας και να το σκεπτόσουν να ασχοληθείς με τα κοινά;

Ανώνυμος είπε...

ρε θα μας τρελανουν ρε. εμαθα λεει οτι ο χρηστος ο σταικ ειναι λεει με τον πιπιλα και ο παππους ο κωστας σταικ με τον πλατανια! ημαρτον

ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ είπε...

Ναι έχεις δίκιο μου διέφυγε αλλά καλύτερα να βάζεις το όνομα σου στο τέλος, έτσι δίνεις απάντηση σε όλους αυτούς που λένε ότι το μπλοκ είναι εκτροφείο φασιστών. Μάλλον έχουν δει πολλές φορές την ταινιάρα με τον ζαν Ρενό πορφυρα ποτάμια και το μπερδεύουν με το πανεπιστήμιο εκτροφείο ευγονικης. Μπράβο που λες την γνώμη σου ανοιχτά όπως το 19 που δεν υπήρχαν έργα, τώρα υπάρχουν και είναι εν εξελίξει κάποια. Ο αγωγός λυμάτων που φτιάχτηκε στα καμένα είναι ένα τέλειο έργο με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, ινοξ πίνακες ηλεκτρικών, υπερβαρεως τύπου φρεατια, ινοξ εξαερισμός πιστεύω είναι πανελλήνια πρωτιά των καμένων βουρλων αυτό. Ο μελετητής που το σχεδίασε είναι πολύ γάτα και έβλεπε 50 χρόνια μπροστά καιο δήμοςέβαλε υψηλάστάνταρτς. Είμαι σίγουρος ότι με τις ίδιες προδιαγραφές θα είναι ο βιοκα Αγίου Κωνσταντίνου και η ανακατασκευή βιοκα καμένων βουρλων. Έχεις δίκιο δεν έχει να κάνει κάτι ο συκιωτης με το κέντρο υγείας ούτε με το λιμάνι αλλά να είσαι δίκαιος και να μην λες ότι ο δήμος φτιάχνει σχολεία, σχολεία φτιάχνει η περιφέρεια και το υπουργείο. Απλά τα σχολεία είναι περιουσία των δήμων για την συντήρηση .

Ανώνυμος είπε...

Το όνομα έχει μια ηθική δικαίωση σε σχέση με τον λαϊκισμό του ΠΑΣΟΚ να μοιράσει τα πάντα βάση κομματικών επιλογών.
Έπειτα έχει χρηστική αξία με τα πρακτορεία τουρισμου και τους χάρτες και τα έγραφα ακόμη και τα ΜΜΕ της Λαμίας. το ίδιο έγινε στην Χαλκιδική στο δήμο Αριστοτέλη,το ίδιο και στον δήμο Δελφών το ίδιο και Μετεωρων.
Παράλληλα ο Μώλος και ο Αγιος έχουν προστιθέμενη αξία από το όνομα και όχι χασουρα.Αν ήταν έτσι που το θέτει ο φίλος σου τότε γιατί οι τράπεζες να μην μοιραζόταν μια στο Μώλο μια στον Άγιο;

Ανώνυμος είπε...

Άτακτο μικρό αγόρι….Ξέρεις πολύ καλά……Αλλά άντε θα σου κάνω χάρη και θα σου πω ένα πράγμα μόνο.Στον Δήμο μωλου και ειδικά στο Κ.Δ ΜΩΛΟΥ πες μου τα ονόματα αυτών που πήραν τα λεφτά για την αντιπυρική προστασία και με ποιον κατεβαίνουν υποψήφιοι…;;Άσε ρε φίλε πεστα σε κανέναν άλλον και όχι σε εμένα!!Και μην με αναγκάζεις να πω και αλλά που δεν κάνει.

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑ ΟΣΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΔΕΝ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ
ΓΙΑ ΟΣΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΥΠΟΤΙΜΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥΣ ,ΚΡΑΤΩΝΤΑΣ ΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΖΩΗ
ΘΥΣΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑ, ΖΤΟ ΒΩΜΟ ΤΩΝ 8ΜΗΝΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ
ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΣΚΟΠΟ ΕΧΕΙ, ΝΑ
ΑΝΤΑΛΛΑΣΟΝΤΑΙ ΜΕ ΨΗΦΟΥΣ
ΕΠΙΤΗΔΙΟΙ ΠΛΟΥΤΙΖΟΥΝ!
ΕΠΙΤΙΔΗΟΙ ΤΕΜΠΕΛΙΑ,ΟΥΝ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΤΟΥΣ
Ο ΤΟΠΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΕΡΔΟΦΟΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
ΙΚΑΝΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ,ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΕΙ
ΔΙΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΟΛΟ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ
ΠΟΥΛΑΜΕ ΟΤΙ,ΧΑΡΙΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΖΟΥΜΕ ΠΛΟΥΣΙΑ

Ανώνυμος είπε...

ΤΡΑΧΑΝΑ, πιο γκεμπελίσκος δεν γίνεται.
Βλέπεις αυτά που θέλεις, και προσπαθείς να κάνεις το μαύρο-άσπρο !

8.56 λες : Ο Μώλος σε λίγο θα είναι έτοιμος για ΒΙΟΚΑ...
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Ο ΒΙΟΚΑ ήταν έτοιμος από το 2014 και οι ευθύνες του Συκιώτη είναι : Ούτε μία σύνδεση στα 9 χρόνια… Δεν φρόντισε να βάλει ένα συναγερμό με αποτέλεσμα να κλαπεί ο εξοπλισμός και ακόμη σήμερα να μην έχει αντικατασταθεί. Πως θα είναι έτοιμος σε λίγο ;;;

8.56 λες : Αφού γίνονται ασφαλτοστρώσεις πολλές εσύ έμεινες ακόμα στις λακκούβες….
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:Οι ασφαλτοστρώσεις γίνονται μόνο στα ΚΒ-ΜΩ-ΑΚ και πάλι όχι σε όλους τους δρόμους πχ Αριστοτέλους – ΚΒ και δεν γίνεται καμιά ασφαλτόστρωση στα υπόλοιπα χωριά

11.36 λες : Ο αγωγός λυμάτων στα ΚΒ είναι ένα τέλειο έργο με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας…
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:Ξερόλας μέχρι το μεδούλι. Πάνε ρώτα και κανένα μηχανικό να σου πει την αλήθεια. Τα ΚΒ βρωμάνε μερικές ώρες από άκρη σε άκρη.

11.36 λες : Είμαι σίγουρος ότι με τις ίδιες προδιαγραφές θα είναι ο ΒΙΟΚΑ Α/Κ και η ανακατασκευή ΒΙΟΚΑ Κ/Β.
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:Αν είναι με τις ίδιες προδιαγραφές σωθήκατε. Αλλά και με ποιες γνώσεις μαντεύεις ότι θα είναι τέλεια έργα. Με αυτές του έμπορα ελαιών; Σύνελθε; Ξεκαβάλα;

11.36 λες : Έχεις δίκιο δεν έχει να κάνει κάτι ο Συκιωτης με το ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ, ούτε με το ΛΙΜΑΝΙ …
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Πάλι καλά που το λες και καμιά αλήθεια !

8.56 λες : Θα το πω πάλι χύμα ο Συκιώτης είναι μονόφθαλμος και θέλουν να του πάρουν την καρέκλα οι τυφλοί !
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Δεν χρειαζόταν να πεις όλα τα προηγούμενα. Και μόνο αυτό αρκούσε για να δείξεις την προτίμησή σου. Λέγε-λέγε, γκεμπελίστικη μέθοδος, στοχεύεις ότι κάποιοι αναγνώστες θα σε πιστέψουν ότι άλλοι 2 είναι τυφλοί… Είσαι βαθιά χυχτωμένος. Ο λαός ξύπνησε ...

ΤΣΙΜΟΥΔΙΑ, ΟΜΩΣ, για αυτά που λέει ο blogger… Ναι για τα έργα του Συκιώτη….
1/ Πολλές περιοχές του Δήμου μας δεν εξυπηρετούνται επαρκώς από νερό, .
2/ Υπάρχει πρόβλημα με τα σκουπίδια και είμαστε ένας ‘βρόμικος δήμος’,
3/ Υπάρχει κόσμος που πίνει νερό από σωλήνες αμιάντου,
4/ Καμία ανάπλαση στο παραλιακό μέτωπο των ΚΒν δεν έχει γίνει
5/ Δεν υπάρχει μέριμνα για την είσπραξη χρεών, πληρώνουν μόνο οι βλάκες
6/ Έχουμε ακόμα σχολικές αίθουσές σε κοντέινερ
7/ Κλειστά γυμναστήριά σε μαύρα χάλια
Και συμπληρώνω και εγώ…
8/ Ανύπαρκτοι αγροτικοί δρόμοι, ειδικά στα ορεινά χωριά
9/ Υπάρχει Κοινότητα που εδώ και 9 χρόνια υδροδοτείται από υδροφόρα
10/ Αγέλες αδέσποτων σκυλιών σε όλες τις περιοχές του δήμου
11/ … κλπ

Αυτή είναι πάνω κάτω η στυγνή αλήθεια.
Ο Συκιώτης, 9 χρόνια τώρα, βάζει το κάρο μπροστά από το άλογο. Το κάρο με τα προβλήματα του κόσμου, όμως, είναι βαριά φορτωμένο και κολλημένο και ο μόνος τρόπος για να ξεκολλήσει είναι το άλογο να μπει μπροστά από το κάρο των προβλημάτων για να υπάρξει δυναμική και σοβαρή φυγή προς τα εμπρός.
ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΑΥΤΟ ΑΠΑΙΤΕΙΙΤΑΙ ΑΛΛΑΓΗ ΗΓΕΣΙΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ.
Αν θα είναι ο ΚΥΡΜΑΝΊΔΗΣ ή ο ΠΛΑΤΑΝΙΆΣ, θα το αποφασίσει ο λαός.

Έτσι έχουν τα πράγματα γκεμπελίσκε Τραχανά.
Η προπαγάνδα σου δεν περνάει και τον Συκιώτη ο λαός θα τον στείλει σπίτι του….
Μην στεναχωριέσαι όμως. Ξέρεις εσύ.
Μανούλα στο ''με λένε Ρίζο και όπως θέλω τα γυρίζω'' θα βρεις το τρόπο και το δρόμο να γλείψεις και τον επόμενο.
Άνθρωποι σαν εσένα πάντα επιβιώνουν.



Ανώνυμος είπε...

Ανάρτηση στο blog 30/7/23 : Πρόβλημα με το νερό στον Άγιο Κωνσταντίνο
Φωτογραφία με δήλωση μιας ντόπιας γυναίκας …
«Είμαστε άξιοι της τύχης μας… στις δυο προηγούμενες προεκλογικές περιόδους είχε γίνει υπόσχεση και δέσμευση από τη δημοτική αρχή… το ακούσαμε και πρόσφατα πάλι… δική μας η επιλογή… τόσος εμπαιγμός και κοροϊδία ! Δεκάδες άνθρωποι αυτή τη στιγμή, ντόπιοι και επισκέπτες, περιμένουν υπομονετικά στη σειρά τους για λίγο νερό στον Άγιο Νικόλαο. Δεν έχω τίποτα άλλο να πω… μόνο ότι ντρέπομαι που είμαι ντόπια !»

Αυτή η δήλωση της ντόπιας γυναίκας τα λέει όλα !
Αναφέρεται στην ανίκανη δημοτική αρχή του Συκιώτη !
Είναι ντροπή αγιοκωνσταντινιώτες να συνεχίζετε να τον υποστηρίζετε.
Είναι ντροπή σύντροφε (πρώην) Τραχανά να προσπαθείς να μας πείσεις ότι αυτόν τον άνθρωπο πρέπει να τον στηρίξουμε για άλλα 5 χρόνια επειδή… προεκλογικά ασφαλτοστρώνει κάποιους δρόμους !!!

Ανώνυμος είπε...

Το μοιρολόι συνεχιζεται ,-'Ω τάφε μου κρεβάτι νυφικό σπίτι μου κάτω από την γη και αιώνιο κελί μου-'

Ανώνυμος είπε...

Εύγε κύριε Δήμαρχε,
προσλαμβάνεις έκτακτο προσωπικό 8.8.23 – 7.10.23 ,//για την αντιμετώπιση κατεπειγουσών ή εποχιακών ή πρόσκαιρων αναγκών//
Αυτές τις εποχιακές ανάγκες δεν τις γνωρίζεις 9 χρόνια Δήμαρχος, πότε αρχίζουν??
Μας ζητάς να σου ανανεώσουμε την θητεία για άλλα 5 χρόνια.
Αυτοκριτική δεν μπορείς να κάνεις το γνωρίζουμε .
Δεν αξίζεις να διοικείς τουριστικό τόπο.
Τους δε 8/μηνιτες θα τους πάρεις κατά τον Οκτώβριο, έτσι τα καταφέρνεις κάθε χρόνο.
Απορώ πως είναι δυνατόν να σε ακολουθούν στις εκλογές άτομα από την λουτρόπολη.
Φαίνεται δεν σέβονται τον εαυτόν τους αλλά και τον τόπο τους.

Ανώνυμος είπε...

Ο Τραχανάς δεν είναι αναλώσιμος. Έχει την δική του σκέψη .Μπορεί να είναι Αιρετικος αλλά Γκεμπελς δεν είναι.
Σεις όμως είστε αυτό που καταλογιζετε στον Κώστα.
Και επί πλέον δεν θα αλλάξετε ποτέ .

Ανώνυμος είπε...

Ρε όργιο τις προσλήψεις ο δήμαρχος τις βγάζει;;;
Λες να θέλει κανένας δήμαρχος να μην έχει προσκοπικό το καλοκαίρι…;;;
Είσαι τόσο για τόσο….;;;
Άντε να βγει ο κοντός ή χοντρός να σας τάξει προσλήψεις οποτε θέλει…
Μπατανοβουρτσα..

Ανώνυμος είπε...

Η 7.10 είναι παραμονή των δημοτικών εκλογών, βρε κάτι ........συμπτώσεις , τα ψηφουλακια να πέφτουν την Κυριακή.

Ανώνυμος είπε...

Πάντως ένα είναι σίγουρο ότι για να τα έχεις καλά με το γραφείου του Σταρκ.πρεπει να ψηφίσεις Συκιωτη σύμφωνα με τα λεγόμενα της ντόπιας ιδιαιτερας του

Ανώνυμος είπε...

Μην ξαναγράψεις εδώ μέσα απαγορεύετε γιατί η ημιμάθεια είναι χειρότερη απ την αμάθεια και εκτίθεστε.

Ανώνυμος είπε...

Αν ειναι Αυτη που ειχε δεν ειχε χωθηκε στο Δημο,για να συμπληρωσει Ενσημα για συνταξη
Θυσιαζοντας, το παιδι της στο ψηφοδελτιο του Συκιωτη
Μην Ασχοληστε
Οτι, ψηφους πηρε η ιδια το ιδιο δυστυχως για τον Νεο Ανθρωπο
Θα εισπραξει

ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ είπε...

Φίλε κόψε αυτό το βλακώδες γκεμπελς. Έχω ασχοληθεί με ανώτερη προπαγάνδα από του γκεμπελς της καγκεμπε. Αυτή βασιζόταν σε αλήθειες όταν η δύση έλεγε είστε χούντα αυτη έδειχνε τους άστεγους της νέας Υόρκης και απαντούσε ότι αυτό είναι χειρότερη χούντα. Δεν θες να δεις τίποτα καλό στα 9 χρόνια ούτε τον αγωγό των καμένων, είσαι μηδενιστης. Αφου ο αγωγός έγινε με τόση λεπτομέρεια θέλω να πιστεύω ότι έτσι θα γίνει και ο βιοκα Αγίου και καμενα βουρλα, το ξέρω ότι του μωλου έχει γίνει χρόνια για αυτό τον λέω μονοφθαλμο γιατί το άλλο μάτι το κρατάει από βλακεια κλειστό. Θα μπορούσε να είναι ο τέλειος δήμαρχος αν άκουγε λίγο. Στο λογγο πάντως στρωθηκε δρόμος στα άλλα χωριά δεν ξέρω. Εγώ φιλαράκο δεν κάνω κωλοτουμπες θεωρώ το ποτήρι μισό γεμάτο ή μισοάδειο από τα 9 χρόνια και η αποχή δεν σημαίνει τίποτα θα ψηφίσω τον πιο ικανό λόγω που στον άγιος κωννος σε λίγο δεν θα ξαναβλέπω τα σιχαμένα βοθροφορα σιψης Παπαγεωργίου καραγκανης.Ξερεις σε ποιόν μιλάς ρε θα μου πεις εμένα ότι γλύφω ή θα γλειψω. Δεν είμαι ευχαριστημένος απόλυτα απλά οι άλλοι δεν υπάρχουν. Ο πολιτικαντης φοβήθηκε την περιφερειακή του ανυπαρξία που ο συκιωτης αυτό θα του έλεγε ήσουν αντιπεριφερειαρχης 4 χρόνια σίγουρα? και ο άλλος δεν μπόρεσε να ορθωσει πολιτικό λόγο στον Άγιο Κωνσταντίνο στην συγκέντρωση. Δεν έχει αντίπαλο αυτούς τους περνάει Εύβοια Βοιωτία λίμνη κρεμαστων αβρεχους. Ο άλλος αντί να ανεξαρτητοποιηθει μόνος του καθησε και τον πέρασε από επιτροπή συνδυασμού και τον έκανε σκόνη πριν τον διαγράψει. Αν γίνει θαύμα και βγει άλλος εγώ σέβομαι την δημοκρατία και ότι καλό θα το υποστηρίζω, ότι κακό θα το πολεμω.

Ανώνυμος είπε...

Θυμίστε μου, εάν ο δήμαρχος μας, έχει κάνει σε όλη την εννιάχρονη θητεία του, άλλη ανοιχτή ενημέρωση για τα προβλήματα των Δ. Ενοτήτων, όπως κανει στο Μώλο και μάλιστα για τα τρέχοντα ζητήματα??.
Προβλέπονται οι συνελεύσεις αυτές από τον Δημοτικό Κώδικα, πότε και πως??
Πότε προγραμματίζει για την Δ.Ε Καμ. Βούρλων, τον Σεπτέμβριο??

Ανώνυμος είπε...

Ο λιακος γιατί κατεβαίνει με το κυρμανιδη? Πες μας Νίκο λιακος

Ανώνυμος είπε...

ΤΡΑΧΑΝΑ κατά πρώτον δεν είμαστε φίλοι. Εγώ φίλους «ρίζους» δεν έχω.
Κατά δεύτερον και πριν αλέκτωρ λαλήσει 3 φορές με επιβεβαιώνεις.
Τι γκεμπελίσκος... τι καγκεμπίτης. Υπάρχει διαφορά ;

Όσο αφορά τα υπόλοιπα… δεν αξίζει ο διάλογος μαζί σου γιατί ως γκεμπελίσκος - καγκεμπίτης παίρνεις θέση σε αυτά που θέλεις. Εγώ σου ανέφερα 10 "ΕΡΓΑ" του Συκιώτη αλλά εσύ... μούγκα !
Τη δήλωση της συγχωριανής σου που υπάρχει στην ανάρτηση στο blog 30/7/23 : Πρόβλημα με το νερό στον Άγιο Κωνσταντίνο, ξαναδιάβασέ την. Με λίγα λόγια τα είπε όλα.
«Είμαστε άξιοι της τύχης μας… στις δυο προηγούμενες προεκλογικές περιόδους είχε γίνει υπόσχεση και δέσμευση από τη δημοτική αρχή του Συκιώτη… το ακούσαμε και πρόσφατα πάλι στη Isabella.…τόσος εμπαιγμός και κοροϊδία ! Δεκάδες άνθρωποι αυτή τη στιγμή, ντόπιοι και επισκέπτες, περιμένουν υπομονετικά στη σειρά τους για λίγο νερό στον Άγιο Νικόλαο. Δεν έχω τίποτα άλλο να πω… μόνο ότι ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΝΤΟΠΙΑ !»
Και μόνο αυτή η δήλωση της συγχωριανής σου θα έπρεπε να σε κάνει να κοκκινίζεις που γίνατε ρεζίλι πανελλαδικά και να μαυρίσεις τον ΜΑΥΡΟΓΙΑΛΟΥΡΟ ΣΥΚΙΩΤΗ !
Αλλά που τσίπα... !
Τέλος, να θυμάσαι οτι η πλειοψηφία των δημοτών δεν είναι σανοφάγοι και θα τον στείλουν στον αγύριστο.
ΚΡΑΤΗΣΕ ΤΟ για τις 8/10/23....

ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ είπε...

Μα πόσο βλακας είσαι ναι ήμουν μέλος της καγκεμπε. Εχω μελετήσει μορφές προπαγάνδας λέω και έχω σπουδάσει ψυχρό πόλεμο ανωνυμουλη.Το έχω ξαναπεί η καθημερινότητα είναι χάλια γιατί οι αντιδήμαρχοι κοιμούνται .Ναι είσπραξη δεν γίνεται οπως πρέπει και γίνεται σπατάλη αν πάρω το διαύγεια 9 χρόνια μπορώ να σου βρω πάνω απο 1 εκ ευρώ που θα μπορούσε να μην σπαταληθει. Αγροτικοί δρόμοι έχουν πρόβλημα, το κλειστό, ο αμίαντος δεν κρύβονται αυτά. Αλλά ενώ υπήρχε πρόβλημα με τον αγωγό θα γέμιζε ο τόπος βρωμιά ήθελες ανάπλαση πριν τον αγωγό. Είσαι ασχετος φοβισμενε ανωνυμουλη. Τωρα που λύθηκε το πρόβλημα του αγωγού μπορεί να γίνει ανάπλαση και έχει σκοπό να την κάνει από ότι λέει. Να φτιάξει ο δήμος σχολείο είναι λαϊκισμός φοβιτσιαρη μου. Ναι έπρεπε να δώσει το νερό του ζαμιακα για πότισμα και ντους παραλιας και του αινικολα αλλά δεν φτάνουν αυτά για να ανεβάσουν τους τυφλούς αντιπάλους.

Ανώνυμος είπε...

Κώστα, σε έχουν βάλει στο μάτι γιατί τους τα λες αντρεικια, αστους να πάνε στο καλο εσυ κοίτα να υλοποιήσεις τον παραθαλάσσιο δρόμο μέχρι το λογγο,είναι επιβεβλημενο.

Ανώνυμος είπε...

Επί θητείας Δημάρχου κ. Συκιώτη , Προέδρου Δημοτικού Συμβουλίου κ. Πλατανιά (σημερινού υποψηφίου Δημάρχου Καμένων Βούρλων) και Αντιδημάρχου κ. Καραμανώλη Αθανασίου, δεν ξεπουλήθηκε το Λιμάνι των Καμένων Βούρλων σε ιδιώτη για 40 χρόνια με το ευτελές τίμημα των 1300 ευρώ ??? Έρχονται σήμερα οι ίδιοι που ξεπούλησαν το Λιμάνι, να βάλουν ξανά υποψηφιότητα για να ξεπουλήσουν ότι δεν πρόλαβαν να ξεπουλήσουν. Ο κ.Κυρμανίδης μπορεί να ενημερώσει τους δημότες των Καμένων Βούρλων τι σκέπτεται να κάνει αν εκλεγεί Δήμαρχος των Καμένων Βούρλων με το Λιμάνι και την παράνομη λειτουργία του BAR SELINE στο Λιμάνι. Θα ανακοινώσουν οι υποψήφιοι Δήμαρχοι προγράμματα συγκεκριμένα για σοβαρά θέματα που αφορούν τον Δήμο, ή έτσι γενικά και αόριστα θα πάμε σε εκλογές λασπολογώντας ο ένας εναντίον του άλλου, χωρίς να γνωρίζουν οι δημότες τι τους ξημερώνει την αυριανή μέρα .

Ανώνυμος είπε...

Ειδικά... Ο Κος Κυρμανιδης... Γελάσαμε!

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑΝΝΗ ΚΑΙ ΗΛΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΚΑΘΑΡΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΘΕΣΗ ΤΟ ΤΙ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ, ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΘΑ ΠΙΣΤΕΨΟΥΜΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΤΕ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΜΕ ΤΟΝ ΑΠΕΡΧΟΜΕΝΟ ΔΗΜΑΡΧΟ. ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΑΜΕ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ Η ΜΟΙΡΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ. ζΚΑΛΗΜΕΡΑ.

Ανώνυμος είπε...

Πρός 11:55 μ.μ.Αφού ήταν ευτελές το τίμημα γιατί δεν συμμετήχες στο διαγωνισμό ???

Ανώνυμος είπε...

Τραχανοπλαγιά λοβοτομημενε πασοκοσυριζαίε έλα απόψε το βράδυ να σε κεράσω ενα κοκτέιλ στον Μπέκα με λίγη εσανς σκατίλας. Όχι τίποτα άλλο, αλλά για να καταλάβεις πόσο τέλειο είναι το έργο του λέσου που υποστηρίζεις.

Ανώνυμος είπε...

Μα πόσο χάπατο* μπορεί να είσαι ρε γκεμπελίσκε Τραχανά ;
*Χάπατο = Ο πανύβλαξ, ο στόκος, ο κρετίνος, αυτός που τα χάφτει όλα. Ο εξαιρετικά εύπιστος άνθρωπος χωρίς κριτική ικανότητα για το παραμικρό.
Ο σχολιαστής 9:21 π.μ. και 8:31 μ.μ., Αυγούστου 09, 2023

Ανώνυμος είπε...

Υποψηφιος Δημαρχος.......ως αντιπεριφερειαρχης ΠΡΩΗΝ...με περιφερειαρχη Μητροπολιτικο θρονο..
Προφητειας το αναγνωσμα#Μεθεξη πνευματικη#
Ολα τα δηλωσε ο ιδιος.......
Μηπως επεται χειροτονια ως εσχατη λυση?
Λεω εγω τωρα !
Η εκκλησια στα δικα της και εμεις στα δικα μας ΚΥΡΙΟΙ
Γελοιοτητες

Ανώνυμος είπε...

Το λιμανι δεν ξεπουληθηκε αρκει να εφαρμοστει η συμβαση οποιος την εχει διαβασει θα καταλαβει

Ανώνυμος είπε...

Έτυχε και την διάβασα την σύμβαση. Που ακριβώς κάνεις αναφορά? Υπονοείς ότι δεν τηρούνται τα συμφωνημένα? Δεν πληρώνει ο επιχειρηματίας? Τι γίνετε γιατί δεν μας λες?

Ανώνυμος είπε...

Να την ξαναδιαβασεις

ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ είπε...

11,01 σε πιστεύω ότι βρωμάει γιατί δίπλα έχει μεγάλα φρεατια με εξαερισμό και όταν γεμίζουν το φλοτερ δίνει εντολή στην αντλία να τα προωθήσει στο βιοκα με αποτέλεσμα να γίνεται μια αναδευση που δημιουργεί οσμες που βγαίνουν από τον εξαερισμό του φρεατιου.Ξερω αρκετά από βιοκα όλα τα εργοστάσια ελιών έχουν. Ετσι είναι οι προδιαγραφές τώρα για τα δίκτυα ξεχνα το παλιό κλειστό κύκλωμα. Ή μορφολογία των καμένων είναι κλίση προς θάλασσα και εκεί γίνεται ο κεντρικός αγωγός αναγκαστικά δίπλα στα μαγαζιά. Για σκ,, μιλάμε τι περιμένεις να νικάει σε οσμή το σουπλιν και το σκιπ του πλυντηρίου και το αφρόλουτρο της μπανιέρας ?Κανένα πράγμα δεν έχει μόνο καλά. Αν δεν είχε γίνει τίποτα θα έβριζες ότι δεν έκανε τίποτα τώρα που έγινε βρίζεις ότι δεν είναι καλό. Διώξτε επιτέλους τον Ανατολίτη που έχετε μέσα σας κάποιοι από την αιμομιξία 400 χρονών με τους βάρβαρους μουσουλμάνους και πάντα κάτι δεν σας αρέσει και είστε όλο γκρίνια. Αυτό επεδρασε και στο τέλος μίκρυνε η Ελλάδα και ο εθναρχης πέθανε στην ξενυχτια σαν προδότης καταδικασμενος σε θάνατο το 36. ,,,,,,11,35 αυτό το όνομα κληρονομησες ?Σχολιαστής 9,32?Δεν σε βλέπω καν ρε χαμενε είμαι τανκ και είσαι μυρμήγκι. Έτσι προσκυνησε το πατριαρχειο με μεθόδους καγκεμπε όχι με σταυρούς και κεριά. Έτσι θα ανοιχτεί όλη η παραλία με επίθεση τύπου πουτιν όχι με λαχανοντολμαδες σαν εσένα.,,,Άκουσα την συνέντευξη Ηλιόπουλου. Μεγάλα λάθη, ευχαριστεί τα αρδακια που απλά γεμίζουν το δελτίο τους χωρίς να νοιάζονται για την μειωμένη κίνηση των καμένων βουρλων. Φοβάται να πει ότι για όλα φταίει η ακρίβεια των τροφίμων που δεν αφήνει λεφτά στην τσέπη του απλού Έλληνα να κάνει διακοπές και συνεπώς ο Μητσοτάκης που απλά δεν κάνει τίποτα γιατί τώρα οι τιμές των καυσίμων πέσανε. Λεει ότι δεν έχει γίνει κανένα έργο τελευταία στο νομό για τον τουρισμό χωρίς να προτείνει κάποιο. Πιστεύω ότι ο σύλλογος ξενοδόχων καμένων έχει μεγαλύτερη δυναμική στο τουρισμό από το σύλλογο Λαμίας αν υπάρχει, γιατί απευθύνεται περισσότερο σε τουρίστες ενώ στην Λαμία τα ξενοδοχεία δουλεύουν με επιχειρηματίες, αθλητές κλπ. Επομένως ο σύλλογος καμένων πρέπει να απαιτεί έργα για τον τουρισμό από την περιφέρεια κυβέρνηση κλπ. Το μόνο έργο που μπορεί να αλλάξει την κακιά μοίρα της Φθιώτιδας είναι ένα μικρό αεροδρόμιο σαν των Ιωαννίνων και όλα τα άλλα είναι μπούρδες. Φανταστειτε να γίνει και αυτό που θέλετε μερικοί κουλτουριαρηδες και ο συκιωτης να φύγουν τα τραπεζοκαθισματα από την παραλία τι πτώση θα έχουν τα καμενα, θα γίνουν άγιος κωννος. Υπόψιν ο μιλτ Ηλιόπουλος είναι σύζυγος της νονας μου, για να μην λέτε ότι κάνω πλάτες.

Ανώνυμος είπε...

Τραχανά ο κόσμος ξύπνησε και κάτι γκεμπελίσκους σαν και εσένα τους αντικρούει με επιχειρήματα.
Είδες πόσο τέλειο έργο είναι ο αγωγός των ΚΒ ;
Εκεί που βρώμαγε η μισή πόλη τώρα βρωμάει ολόκληρη.
Καλό το "κοκτέιλ στον Μπέκα με λίγη εσανς σκατίλας" ;

Μα πόσο χάπατο μπορεί να είσαι;
Σταμάτα να χάφτεις ότι σου σερβίρει ο πιπίλας και βάλε λίγο το μυαλουδάκι σου (έστω αυτό που έχεις) να δουλέψει ;
Ήταν 9 χρόνια δήμαρχος και γύρισε το δήμο πίσω πολλά-πολλά χρόνια.
Τι δεν καταλαβαίνεις ;


Ανώνυμος είπε...

Γιατί τα ρίχνετε στον Τραχανά,
επειδή δεν φοβάται την κόκκινη τρομοκρατια .
Γιατί είναι προπαγάνδα του Συκιωτη και όχι αλήθεια.
Πότε υποστηρίξατε ρε τσογλανια να ανοίξει ο δρόμος της παραλίας προς το Λογγο εσείς,έστω μια φορά?
Καλά σας λέει λαχανοντολμάδες.

Ανώνυμος είπε...

Τα ριχνουμε στον Τραχανα γιατι είναι χαπατο και...
Γκεμπελιστηκα προσπαθει να κανει το μαυρο ασπρο.
Το χωριο του παει κατα διαολου και αυτος εκει...
Πιπιλας και ξερό ψωμι...
Και δυο παρατηρησεις για να σταματησει να μασουλαει τις καραμελες που του δινει ο πιπιλας...
1/ Το αν θα ανοιξει δρομος που να συνδεει παραλιακα τον ΑΚ με τον Λογγο ειναι στην αρμοδιοτητα της Περιφερειας και οχι του Δημου.
2/ Για να γινει αναπλαση στη Γ Βασιλειαδου στα ΚΒ πρεπει... α/ να αποχαρακτηριστει απο παραπλευρη εθνικη οδο... β/ να γινει μελετη απο πολεοδομο που να δειχνει τροπους εισοδου/εξοδου στη πολη και παρκινγκ των ΙΧ... γ/ κλπ
Αυτα δεν τα εχει κανει ο πιπιλας αλλα υποσχεται την αναπλαση.
Τα υποσχεται γιατι βρισκει χαπατα σαν εσενα και τον Τραχανα.



Ανώνυμος είπε...

Ρε όταν θέλει ο Δήμαρχος το επιτελικό κράτος πάει μαζί του . Νόμος ρωτήστε κ τον Ηλία

ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ είπε...

Μα πόσο βλακας είσαι πιστεύεις ότι ο συκιωτης είναι ικανός να κοροϊδέψει εμένα? Όταν εγώ έκανα εμπόριο αυτός ακόμη σπούδαζε. Απλά πριν από αυτόν υπήρχε ο τετριμιδας με το φλωρακη που κάνανε το θέμα βιοκα Αγίου Κωνσταντίνου ανέκδοτο και αυτός τώρα έστω και αργά έφερε αποτέλεσμα που σε λίγες μέρες ξεκινά. Δεν έχω εμπιστοσύνη στους άλλους δύο καμία ότι θα το φέρουν σε πέρας και στο τέλος ο άγιος θα μείνει και φτωχός και βρώμικος. Ο άγιος έχει φτώχεια γιατί αυτοί οι βλακες βουλευτές του σύριζα πάνω στην βιασύνη τους να δείξουν κάτι βγάλανε την ανάπλαση πεο χωρίς όλες τις μελέτες και στο τέλος φτιάχτηκαν 200 μέτρα μόνο από τα 2 χμ και αυτά εκτός μετώπου σημασίας μειζονος. Έχει κλειστές παραλίες από τα λαμογια που έχουν φραξει τον αιγιαλο και ο δήμος είναι γεμάτος χεστηδες. Μην μου πεις ότι το ασπρονερι που ανήκει σε μας δουλεύει τουριστικά για τον Άγιο, κανένας λαμιωτης που κάνει μπάνιο στο ασπρονερι δεν θα έρθει Άγιο να φάει. Ο αντδρχος Αγίου πρέπει να αποδεσμευθει από το ασπρονερι. Εγώ θέλω απελευθέρωση αιγιαλού πρώτα παντού και αυτό ανήκει στο Δήμο. Άσε την περιφέρεια και το δρόμο. Συνεχίζεται,,,

Ανώνυμος είπε...

10 χρόνια θητείας δεν φτάνουν να υλοποιήσεις το οποίο όραμα είχες για τον τόπο πόσα χρόνια χρειαζετε ακόμη.Μαλλον όσα χρόνια υπάρχει και ο μεγάλος Σται Απευθείας αναθέσεις στα χρήματα που στέλνει και αυτά με την σειρά τους μοιράζονται στα 3 ανάδοχος δημαρχ.Σταικ.

Ανώνυμος είπε...

Μάνα κάνει ο Κοντος ;

Ανώνυμος είπε...

Τραχανα βλακας εισαι εσυ γιατι πιστευεις οτι σου λεει ο πιπιλας.
Λες σε λιγες μερες ξεκινα ο ΒΙΟΚΑ του Α/Κ.
Στο Τεχνικό Πρόγραμμα του Δήμου για το 2023, ΔΕΝ υπάρχει μελέτη για ΒΙΟΚΑ Α/Κ, υπάρχει μόνο το ποσό της χρηματοδότησης ;
Αν υπάρχει, γιατι την κρυβει; Ποιος την εκανε; Ποσο στοιχισε; ;;;;;
Μήπως «TRDRA κερνάει… TEDRA πίνει» ;
Και γιατί βιάζεται να κάνει την ανάθεση στη TEDRA τώρα ; Τόσα εκατομμύρια με απ’ ευθείας ανάθεση ;
Κατάλαβες τώρα γιατί είσαι χάπατο ;

Ανώνυμος είπε...

Άκου τον Τραχανά βρε Τραχανά

Ανώνυμος είπε...

Τραχανα αρθ 38609 ΕΞ 2023 ΚΥΑ 10/5/2023 ΟΔημος μεσω των εντεταλμενων οργανων τους εχουν υποχρεωση σε καθε περιπτωση που διαπιστωνουν καταπατησεις η αυθαιρετες επεμβασεις επι των κοινοχρηστων χωρων να ενημερωνουν αμεσα τις κατα τοπους αστυνομικες αρχες και τις κτηματικες υπηρεσιες προκειμενου να φροντησουν για την ληψη μετρων προστασιας συμφωνα με τα προβλεπομενα στην κειμενη νομοθεσια

ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ είπε...

Όταν λέει ανάπλαση γερ Βασιλειάδη εννοεί πεζοδρόμια αριστερά δεξιά αυτά ανήκουν στο Δήμο. Ο δρόμος θα είναι πάντα εθνική οδό καθώς δεν υπάρχει εναλλακτική οδό γιατί τα τούνελ είναι απρόβλεπτα και σε περίπτωση που γίνει κάτι θα δοθεί κυκλοφορία. Ο Δήμος μπορεί μόνο να περάσει νερό αποχέτευση και να τον στρώσει. Πότε δεν θα πάρει ιδιοκτησία. Το βιοκα τον έχει πάρει η δευα Λαμίας με αμοιβή και κάνει ότι νομίζει εντός νόμου γιατί έχει τεχνογνωσία και αυτή έκανε δημοπρασία και το πήρε η ντεντρα. Ο Δήμος είναι απλά παρατηρητής. Το ξέρω ότι 15 μέρες πριν τις εκλογές είναι υπέρ του δημάρχου να ξεκινήσει επιχείρηση ξεβρωμισματος του Αγίου, ψυχραιμία. 7,06 για αυτό πολεμω για την καταπάτηση δημοσίων χώρων και πρώτα αιγιαλού. Ο συκιωτης αποφάσισε να κάνει το μπακάλικο μωλ για να χωράει τανκ και με κάλεσε στο συνδυασμό του ο ίδιος. Υποσχέθηκε ότι η απελευθέρωση της παραλίας θα μπει σε προτεραιότητα. Όποιος θέλει να δει αλλαγές τύπου πατριαρχειου ας με ψηφίσει. Παραμένω πάντα γνήσιος παντός καιρού.

Ανώνυμος είπε...

Τραχανα θα σε προλαβει το κινημα της πετσετας

Ανώνυμος είπε...

Στηρίζουμε Τραχανά για δήμαρχο ΒΙΟΚΑ

Ανώνυμος είπε...

Πράγματι αξίζει να ψηφίσεις Τραχανα
είναι από τους λίγους σε όλους τους συνδυασμούς που έχουν 'ορχεις' !

Ανώνυμος είπε...

Επαναλαμβάνω.... Τι έκανε ο Κος Κυρμανιδης.... Κ τον αναφέρω διότι διετέλεσε δημόσιο προσωπο.. Για τον τόπο του. Διαχειριζόταν αρκετά! Και τώρα τιμητής και κριτής? Πάει πολυ δεν νομίζετε? Ποτε εμφανίστηκε στα ΚΒουρλα? Ποτε ανιδιοτελώς βοήθησε τον Δήμο από την θέση αυξημένης ευθυνης στην οποία διετέλεσε?

Ανώνυμος είπε...

Μεσιέ τραχανοπλαγιά να σε ενημερώσω ότι η Γερ Βασιλειάδη έχει αποχαρακτηριστει και θεωρείται πλεον τριτοβάθμιας σημασίας δρόμος οπότε ότι θέλουμε κάνουμε.

Ανώνυμος είπε...

Αυτο Ειναι Το Ταλεντο του Συκιωτη και Τιποτε Αλλο
ΝΑ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙ!!!
ΣΤΗ ΜΟΥΡΗ ΜΑΣ ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙΕΙΕΙΕΙ!!!!

ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ είπε...

Μερσυ μποκου ζανομ, θα το ψάξω για σίγουρα. Αν έχεις το έγγραφο γιατί δεν το αναρτεις? Εναλλακτική έχουν το παράδρομο στο χαιγουει που είναι στενός? Περίεργο, έχουν δώσει ιδιοκτησία στο Δήμο? Τότε πρέπει να πεζοδρομηθει.

Ανώνυμος είπε...

παντογνώστη, όταν υπάρχει χρηματοδότηση από συγχρηματοδοτούμενο έργο , σε συγκεκριμένο σημείο, υπάρχει και ένα πλήθος από μελέτες (τεχνοοικονομική, περιβαλλοντική, γεωλογική, κυκλοφορίας) που το συνοδεύουν και είτε ήδη έχουν γίνει είτε βρίσκονται στο τελικό στάδιο.
άντε από εδώ, ξερόλα

Ανώνυμος είπε...

Τι γινεται Παλληκαρια?
Πολυς Κουρνιαχτος
Πολυ Φασαρια
Δεν σας Ειπε η Μαννα σας οτι, η Διχονια δεν Οδηγει Πουθενα?
Ο Εγωισμος Εχει γινει Ποταμι απο Σ...α που παει να πνιξει Ολο το Δημο!
Περιμενετε καθε 4-5Χρονια που Ερχετε η Δυναμη στα Χερια σας , Με το Δυνατο Οπλο την Ψηφο σας
Να Βαλεται τα Πραγματα στη Θεση τους
Να Συμμετεχεται στο να ξημερωση Δευτερα Αλοιωτικη
Φωτεινη, Πολιτισμενη Για Εσας , Τους Γονεις σας, Τα Παιδια σας Την Κοινωνια Ολοκληρη
Και αντ'αυτου?
Τσακωμοι και κοκορομαχιες
Εισαι Υπευθυνος κ. ΑΝΩΝΥΜΕ
Εισαι Υπευθυνος κ.Επωνυμε
ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ
Ειματε ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ,ΕΝΑΣ ΕΝΑΣ ΧΩΡΙΣΤΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΓΗ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ
9 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2023
Την Κυριαρχια του Γιαννη του Συκιωτη την Βιωσαμε
Αυτο Μπορεσε
Αυτο Εκανε
Εκτιμηση μου ,κοιταζοντας Γυρω
Ειναι Οτι ,
Δεν Ειναι Ικανος Για Αυτη Την Δουλεια
Διαβαζω Οτι, Θα Διαχειρηστει 500.000€
Για κυβολοθους στην Αγ.Παντελεημονος
Μπροστα στο Δημαρχειο!
Αυτο λειπει αυτη τη στιγμη Στα Κ.Βουρλα?
Πρωτα καθαριζουμε και μετα Στολιζουμε
Η Μεχρι τωρα πορεια μας εχει δειξει οτι, Ηταν Ανικανοι στη Συντηρηση
Κοιταξτε τους κυβολιθους στον ΠΕΖΟΔΡΟΜΟ!!
ΟΤΙ ΧΑΛΑΣΕ ,ΧΑΛΑΣΕ!!!
Γεματο τρυπες.
Ας Τους Δειξουμε Οτι,
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ
ΔΕΝ ΤΡΩΜΕ ΣΑΝΟ ΚΑΙ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ
ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΒΙΤΡΙΝΑΣ?
ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΗ ΓΚΡΙΝΙΑ
ΒΑΛΤΕ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΤΗ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ
ΤΙΣ ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ
ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ
ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΗΜΕΡΙΑ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ ΜΑΣ.
ΜΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΜΕ
ΑΛΛΗ ΜΙΑ 5ΕΤΙΑ ΧΑΜΕΝΗ
Η ΓΥΝΑΙΚΑ
Η ΜΑΝΝΑ .



Ανώνυμος είπε...

Blogger - Κώστα Γιαννακούρε, στο άρθρο σου γράφεις _
1/ Ο Συκιώτης είναι ένας «μη καλός δήμαρχος» που αντί να παραιτηθεί για να κάνει άλλος την δουλειά που πρέπει να γίνει, εφόσον αυτός δεν μπορεί να την κάνει, λέει ξανά ψηφίστε με χωριανοί και άλλη μια φορά.
2/ Βέβαια από την άλλη, δεν φταίει αυτός, εμείς οι δημότες ψηφίζουμε και εκλέγουμε τους τοπικούς άρχοντες, κατά συνέπεια πρωτίστως εμείς φταίμε για την κατάντια μας. (μην μου λέτε ότι δεν σας τα έλεγα)
3/ Για να δούμε, πόσοι θα υπάρξουν που δεν κατάλαβαν τι γίνετε (μάλλον τι δεν γίνεται) 9 χρόνια τώρα.

Blogger, ενώ εσύ τον «σφάζεις» τον Συκιώτη, ο φίλτατος σου (προσφώνηση δική σου) Κώστας Τραχανάς κατεβαίνει υποψήφιος με τον Συκιώτη,
Και εγώ, και πολλοί άλλοι, αναρωτιόμαστε :
Δεν κατάλαβε ο φίλος σου Τραχανάς, όσα εσύ υποστηρίζεις?
Ή εσύ είσαι εμπαθής απέναντι στον Συκιώτη?

Ανώνυμος είπε...

Βούλα… και κάθε Βούλα…
Είσαι τόσο εξυπνότερη από τον καθένα εδώ μέσα και μας επιβάλεις τι να ψηφίσουμε;;;
Είμαστε άμυαλοι όλοι;;
Που να χτυπιέστε κάτω Βούλα το μόνο που θα κερδίσεις είναι να σε γιουχάρουν όλοι… και μέσα και έξω… δεν σώνεσαι..

Ανώνυμος είπε...

Προς Τραχανά και Λοιπούς Υποστηρικτές του Συκιώτη !
Λύματα και δυσοσμία στην παραλία Καινούργιου, Καμένων Βούρλων
Σάββατο, 12 Αυγούστου 2023 10:12 - https://www.lamiareport.g

«Θέλουμε να σας καταγγείλουμε ένα σοβαρό πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε τριάντα (30) οικογένειες που μένουμε στη παραλία Καινούργιου, Καμένων Βούρλων δίπλα από το κάμπινγκ του ΕΟΤ…. Συγκεκριμένα πάνω από 4 μήνες μια αφόρητη δυσοσμία υπάρχει στη περιοχή μας. Ενημερώσαμε πολλές φορές το Δήμο Καμένων Βούρλων χωρίς κανένα αποτέλεσμα…. Τελικά η δυσοσμία αυτή προέρχεται από σπασμένους αγωγούς που μεταφέρουν τα λύματα του βιολογικού καθαρισμού της πόλης Καμένων Βούρλων που υπολειτουργεί και πέφτουν μέσα στη θάλασσα της περιοχής μας και δίπλα από το κάμπινγκ του ΕΟΤ…. Η παραμονή μας είχε γίνει αφόρητη τόσο από τη δυσοσμία όσο και από τη μόλυνση του νερού της θάλασσας όπου κάνουμε μπάνιο εμείς και τα παιδιά μας…. Μια επίσκεψη σας στη περιοχή μας όπου υπάρχει και παιδική χαρά θα σας το επιβεβαιώσει.
Ζητάμε τη δική σας συνδρομή δημοσιοποιώντας το πρόβλημά μας μήπως και βρεθεί κάποια λύση από αρμόδιο παράγοντα».
Κάτοικοι της περιοχής

Ανώνυμος είπε...

Το πρόβλημα σας είναι συνεχόμενο. Πρώτα τα "παράνομα" σας σε ιδιοκτησίες ΕΟΤ με βόθρους που καταλήγουν στα στραγγιστηρια (σουδές) και έπειτα ο τελικός αποδέκτης των λυμάτων της πόλης που ναι μεν επεκτάθηκε σε μήκος( μεγαλύτερο βάθος) αλλά εξακολουθεί και βρίσκεται στην θάλασσα σας ενώ έπρεπε να είναι στον Βοαγριο για ποτίσματα δένδρων με τριτοβάθμια(πραγματική) επεξεργασια

Ανώνυμος είπε...

Ασυναρτησίες για αναφέρετε έναν βιολογικό στην Περιφέρεια Στερεάς που αποδίδει καθαρό νερό άρδευσης

Ανώνυμος είπε...

Στο υγειονομικο και στον Εισαγγελεα
Τι καθεστε???
Ειναι Αληθεια Ολα οσα γραφετε

Ανώνυμος είπε...

Ισως θα μπορουσε να ηταν ο πρωτος?
Λεω τωρα εγω
και να αφησει ιστορια ο Συκιωτης
Αντι για την προοδο
Βουτηξε στη βρωμα Α'ακρη σ'ακρη τα Κ.Βουρλα.

Ανώνυμος είπε...

Να μας πει ο Πρώην αντιπεριφερειάρχης.... Τι έκανε για τον τόπο του! ΜΗΔΕΝ. Το μόνο που κυριαρχεί σε κοινωνικό επίπεδο είναι η εμπάθεια του προς τον εν ενεργεία Δήμαρχο. Όλη η Λαμία βόα! Έλεος....