18 Σεπτεμβρίου 2023

Ο ΔΗΜΟΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΛΛΑΓΗ ΗΓΕΣΙΑΣ …

Αναρτήθηκε από… kamena voyrla blogger

Του Γιάννη Σκούφια - 18/9/2023

Η 9χρονη δημαρχιακή θητεία του κ ΣΥΚΙΩΤΗ από 1/9/2014 είναι γεμάτη από λόγια με ελάχιστες πράξεις.
Μιλάμε για 9 πέτρινα χρόνια που εκτός από την οπισθοδρόμηση επέβαλε ένα σύστημα διοίκησης που ΔΕΝ λειτουργεί με διαφάνεια και είναι απόλυτα υπεύθυνο για το τέλμα που έχει πέσει ο Δήμος.
Σε αυτά τα 9 χρόνια, άλλα έλεγε, άλλα εννοούσε και στο τέλος άλλα έπραττε !
Σε αυτά τα 9 χρόνια χάθηκε η Αξιοπρέπεια, η Αξιοπιστία και η Συνέπεια και ΝΕΕΣ ΑΞΙΕΣ κυριάρχησαν με χαρακτηριστικά: To «είπα-ξείπα» και το «με λένε Ρίζο κι όπως θέλω τα γυρίζω».
Σε αυτά τα 9 χρόνια, αυτές τις «ΝΕΕΣ ΑΞΙΕΣ» τις μετέδωσε και στους στενούς του συνεργάτες και έτσι είδαμε… Δημοτικό Σύμβουλο που κατηγορούσε τον Δήμαρχο για πολλά και διάφορα … για να πάρει μια «ΚΑΡΕΚΛΑ-ΕΞΟΥΣΙΑ»… με το «είπα-ξείπα» … άρχισε να γλείφει εκεί που έφτυνε … πήρε τη καρέκλα της Αντιδημαρχίας και άρχισε να φωτογραφίζεται μαζί του σαν γύφτικο σκεπάρνι !

Ο Δήμαρχος κ Συκιώτης, το 2019, προκειμένου να «κλέψει» τη ψήφο μας…
Μας υποσχέθηκε λαγούς με πετραχήλια, αλλά ούτε λαγούς είδαμε, ούτε πετραχήλια… Να μερικές υποσχέσεις του:

1/ Θα ξεκινήσει η επέκταση των Σχεδίων στα Καμένα Βούρλα και στο Μώλο …
2/ Οι κάτοικοι του Αγ. Κων/νου ΔΕΝ θα πίνουν νερό από σωλήνες αμιάντου …
3/ Θα λυθεί το πρόβλημα υδροδότησης του Αγ. Κων/νου …
4/ Θα λυθεί το πρόβλημα υδροδότησης του Αγ. Χαραλάμπους …
5/ Θα ξεκινήσουν τα έργα δημιουργίας του Ανατολικού κυκλικού κόμβου των ΚΒ…
6/ Θα ξεκινήσει το πλύσιμο των κάδων απορριμμάτων και η απολύμανσή τους…
8/ Θα ξεκινήσουν οι εργασίες για τον ΣΜΑ - Σταθμό Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων…
9/ Θα γίνουν οι συνδέσεις ώστε να λειτουργήσει ο ΒΙΟΚΑ Μώλου……
10/ Θα… Θα… Θα…
v [Τίποτα από αυτά δεν υλοποιήθηκε ! ]

Επίσης έδειξε πλήρη αδιαφορία …
1/ Για την Καθημερινότητά μας …
2/ Για την λειτουργία των Ιαματικών Πηγών …
3/ Για την Τουριστική Προβολή της περιοχής …
4/ Για την περιβαλλοντική μόλυνση, παντού χωματερές …
5/ Για την Ανακύκλωση …
6/ Για τις Τοπικές Κοινότητες που είναι εγκαταλειμμένες στη τύχη τους …
7/ Καμία ενέργεια για είσπραξη των Ανταποδοτικών Εσόδων από τους μπαταχτσήδες …
8/ … κ.ο.κ.

Αλλά, φρόντισε χωρίς ντροπή …
Να δηλώνει ότι βιοπορίζεται από το επάγγελμά του… αλλά βλέποντας κανείς πχ. την ΔΗΛΩΣΗ ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ του 2019, έτος εκλογών… βλέπει ότι δηλώνει ετήσιο εισόδημα 1.637 € δηλ. 136 € τον μήνα και την ίδια χρονιά να αγοράζει ΙΧ αξίας 93.000 € και να πηγαίνει και διακοπές τα Χριστούγεννα στην Νέα Υόρκη !!!

Με άλλα λόγια, μιλάμε για έναν Δήμαρχο …
1/ Που το πολιτικό «παπατζιλίκι» το έχει σπουδάσει για τα καλά …
2/ Που είναι φανατικός οπαδός της άποψης ότι οι δεσμεύσεις ισχύουν γι’ αυτούς που τις πιστεύουν, και όχι γι’ αυτούς που τις κάνουν…
3/ Που προσπαθεί να μας πείσει ότι κοιτάμε προς τη λάθος κατεύθυνση γι αυτό και δεν μπορούμε να δούμε το φως στην άκρη του τούνελ…
4/ Που με θράσος κουνάει το δάχτυλο επιτιμητικά σε όσους του ασκούν κριτική…
5/ Που όταν γίνεται μια αποκάλυψη σε βάρος του … που όταν τον πιάνουν με τη γίδα στη πλάτη … καταφεύγει στη μέθοδο του εκφοβισμού .. κάνει πως δεν καταλαβαίνει ότι οι πολιτικοί δεν κάνουν Ασφαλιστικά Μέτρα και Μηνύσεις … αλλά δίνουν απαντήσεις στους δημότες…

Μιλάμε για ένα Δήμαρχο …
6/ Που έδειξε απροθυμία να λειτουργήσει στο πλαίσιο Αρχών και Κανόνων …
7/ Που οι λέξεις Διαφάνεια, Συνέπεια, Συνεργασία, του είναι άγνωστες …
8/ Που έδειξε ότι έχει ως φιλοσοφία την καθεστωτική αντίληψη: Εγώ Ειμί …
9/ Που δεν έλυσε, αλλά πολλαπλασίασε τα προβλήματα μας …
10/ Που μετρήθηκε – ζυγίστηκε και βρέθηκε ελλιπής …

Αλλά, αυτός ο Δήμαρχος …
Είναι παρόν και ΧΩΡΙΣ ΙΧΝΟΣ ΝΤΡΟΠΗΣ ζητά να τον ΞΑΝΑΨΗΦΙΣΟΥΜΕ…
Το επίδικο λοιπόν στις εκλογές της 8/10/23 είναι : Ποιος θα δώσει τη χαριστική βολή…
Ο κ ΣΥΚΙΩΤΗΣ στον Δήμο ή ΕΜΕΙΣ οι ΔΗΜΟΤΕΣ στον κ Συκιώτη !
---------------------
ΥΣΤ
Όταν κάποιος, όπως εγώ, κάνει κριτική στον νυν Δήμαρχο και αποφαίνεται ότι ΔΕΝ πρέπει να παραμείνει στην εξουσία για 3η θητεία, οφείλει να παίρνει και θέση και ποιόν προτείνει.
Και επειδή στη ζωή μου ΔΕΝ έχω μάθει να κρύβομαι δηλώνω ότι στηρίζω τον Γιάννη Πλατανιά.
Το γιατί θα το εκφράσω με επόμενο άρθρο μου με τίτλο «ΤΙ ΔΗΜΟ και ΤΙ ΔΗΜΑΡΧΟ ΘΕΛΟΥΜΕ;»
---------------------



107 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γιάννη Σκούφια για μια ακόμα φορά ‘έγραψες’. Μας είχες λείψει.
Θέλω να συμπληρώσω κάτι για τον Συκιώτη.
Γι αυτόν ισχύει αυτό που έχει πει ο αμερικανός πρόεδρος Abraham LINCOLN
’’ΜΠΟΡΕΙΣ να κοροϊδεύεις τον λαό μερικές φορές.
ΜΠΟΡΕΙΣ και να κοροϊδεύεις ένα κομμάτι του λαού όλες τις φορές.
Αλλά … ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ να κοροϊδεύεις το σύνολο του λαού όλες τις φορές’’
Στις 8 του Οκτώβρη ο Συκιώτης θα πάρει τις απαντήσεις του λαού.
ΔΚΒ

Ανώνυμος είπε...

Είναι πλέον προφανές, σε όλο και μεγαλύτερη μερίδα του εκλογικού σώματος, ότι η ΑΛΛΑΓΗ ΗΓΕΣΙΑΣ στο Δήμο μας είναι όρος επιβίωσης. Του τόπου και των ανθρώπων. Χωρίς κομματικές ταμπέλες. Χωρίς αποκλεισμούς. Για όλους τους πολίτες όχι μόνο για τους λίγους και τους κολλητούς.
Ο Δήμος μας χρειάζεται ουσία. Όχι επικοινωνία κατευθυνόμενη από γραφείο (βιτρίνα)… πολλαπλών αναθέσεων της πρωτεύουσας, που συμβαίνει επί του τωρινού δημάρχου.
Στηρίζω και εγώ τον Γιάννη Πλατανιά διότι με βάση την μέχρι σήμερα πετυχημένη πορεία του ως επιχειρηματίας, πιθανολογώ ότι μπορεί να γίνει ένας καλός δήμαρχος.
Τ.Κ.

ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ είπε...

Μεσιε Σκουφια μηδενισες τα πάντα και λαικιζεις. Δεν μπορείς να είσαι φιλελεύθερος όταν λαικιζεις. Ο αγωγός των καμένων βουρλων που είναι τέλειο έργο δεν το βλέπεις? Ποιος το έκανε αυτό ο σπανός?Τώρα έμαθες και την ανακύκλωση? Σε λίγο θα μας πεις ότι είσαι και ακτιβιστής οικολογος.Πριν δεν ήξερες τι είναι λεντ.Η τεδρα έφερε φρεατια στο στρατόπεδο της στον Άγιο για βιοκα Αγίου Κωνσταντίνου, μηδέν και αυτό? Θα εκτεθείς για τους λόγους που προτιμάς πλατανια όταν τους γράψεις να είσαι σίγουρος.

Ανώνυμος είπε...

Μέσος τραχανά, πουλεν ΤΩ ΡΑ Συκιώτη, προσεχώς συστήνουν επιτροπή για την αγορά γης για τον βιόκα Αγίου και εσύ είδες κάτι σωλήνες από εταιρεία και τελείωσε ο βιόκα;; πόσο μεσάνυκτα έχεις. Ο αγωγός των κ.β έσκασε οπότε με σπανό τα χρήματα και η δευα Λαμίας την μελέτη. Γιατί έσκασε ξέρεις;; Απάντηση : Δεν έκαναν επί Συκιώτη καμία συντήρηση, έλεγχο λειτουργιας του. Αυτά όλα χρειάζονται συντήρηση, εποπτεία ετήσια τουλάχιστον.

Ανώνυμος είπε...

Άσεεεεερ του υποσχέθηκε να ανοίξει την παραλία για τον Κάλαμο, και το έφαγε. Εννιά χρόνια δεν έκανε τίποτα και νομίζουν ότι η απαλλοτρίωση είναι απλή διαδικασία. Κούνια που τους κουναγε , γιατρό και εμπορο.

Ανώνυμος είπε...

Ρε μ*λ*κ* Τραχανά μας τα έχεις κάνει τσουρέκια με τον αγωγό στα Καμενα, που δεν είναι καν έργο του Συκιωτη, και δεν δουλευει τέλεια όπως μας έχεις πρηξει τα *ρχ*δ*α τόσο καιρό εδώ περα γιατί ρε κ*π*νε τα σκατατζιδικα της Παπαγεωργίου δουλεύουν υπερωρίες.
Μ*λ*κ*, ε μ*λ*κ*. Και αν αμφιβάλλεις έχω και φωτογραφίες για αποδείξεις.
Άντε φάε το σανό σου τώρα και έλα να μας μιλήσεις για τα 10 τουλάχιστον έργα που ανέφερε ο Σκουφιας σε αυτό το άρθρο και ο άπλυτος δεν έκανε πραξη.
Καληνύχτα γίδι.

Ανώνυμος είπε...

Στηρίζετε πλατάνια για να τον κάνετε ότι θελετε

Ανώνυμος είπε...

Κ.Σκουφια, προσεχώς στο Δ.Σ εισηγηση της εκτελεστικής επιτροπής για την ύδρευση Λιαπατας, δεν την καταλαβαίνω. Μετά από τόσα χρόνια σπάζουν δαπάνες για ανορυξη νέας γεώτρησης ύδρευσης τι έγινε μέχρι σήμερα δεν ήξεραν από που θα πάρουν νερό;;; Βρήκαν υδροφόρο ορίζοντα ψιλά αντί των πεδινών. Ας περιμένουμε να δούμε τον διάλογο στο Δ.Σ θα δώσει κάποιες εξηγήσεις ο δήμαρχος; Στην λαϊκή συνέλευση στο μώλο, τι τους είπε για το νερό στην Λιαπατα;; Αλλά τότε, αλλά σήμερα; Η χρηματοδότηση έγινε την 20/11/2018 (ΣΑΕ055), παράταση το 2019 και23.6.2020, έως πότε θα περιμένουν την εκτέλεση του έργου οι υπηρεσίες χρηματοδότησης??? Ποιος πταίει, ο γείτονας??

Ανώνυμος είπε...

ΑΑΑΑΑΑΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕ
ΣΚΟΥΦΙΑ
ΠΟΣΟ Ν Α Ν Ο Σ ΕΙΣΑΙ......

ΔΗΛΑΔΗ ΘΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΙΣΕΙΣ
Η ΧΙΟΝΑΤΗ
ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΤΑ ΝΑΝΟΙ
ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ
ΓΙΑ ΤΑ 9 ΧΡΟΝΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗΣ ΣΥΚΙΩΤΗ.......

ΑΑΑΑΑΑΑΑ ΡΕΕΕΕΕΕ ΣΚΟΥΦΙΑ
ΜΕΓΑΛΗ ΙΔΕΑ ΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ
ΑΦΕΝΤΙΆ ΣΟΥ.....

Ανώνυμος είπε...

Δεν είναι η ώρα να κρίνουμε το Γιαννη τον Πλατάνια αλλά μια διαπίστωση ότι με παλιά Υλικα σπιτι γερό δεν χτίζεις. Ο νοών νοείτο !!! Εκτός εάν θελουμε να εθελοτυφλούμε

Ανώνυμος είπε...

Αρκετά με τις ύβρεις .Στηρίξτε το λόγο σας όπως κάνει ο κ. Σκουφιας με λογικές επαγωγες σε σχέση λόγου και έργου.
Ο κ Τραχανάς είναι υποχρεωμένος να αιτιολογήσει -και αυτό κανει- την ενεργό συμμετοχή του στις εκλογές.
Οι αντιρρήσεις πρέπει να τεκμηριωνονται χωρίς εκτροπες.
Κρατηθητε όλοι σε ένα επίπεδο.
Άλλωστε τα χρήματα θα τα πάρουν οι....δικαιούχοι!

Ανώνυμος είπε...

Ποια ιδεα και ποια Αφεντια?
Σου φαινεται ο Γιαννης ο Σκουφιας για Αφεντης?
Εργατης του Λογου
Εργατης της Αντρικης Ηθικης Εργατης με κοστος προσωπικο
Για την ποιοτητα Ζωης Ολων μας
Χωρις υπεκφυγες , με ντομπρο λογο ,τεκμηριωμενο
Χωρις Φοβο.
Και το σπουδαιοτερο
Οχι κρυμενος στην Ανωνυμια
Ευχαριστω κ. Σκουφια ,που χρονια τωρα ,εκφραζεται για τους πολλους Ολα Οσα θα Ηθελαν να πουν και δεν μπορουν.

Ανώνυμος είπε...

Σκούφια δεν μας λυπάσαι ρε λιγο;;;
Ποσα μαρούλια πήρες ρεεεεε;;;
Αφού καίγεσαι τόσο για τα καμένα γιατί δεν κατέβαινες και συ υποψήφιος;;; Για να μην τρομάξεις με τα κουκιά που θα πάρεις;;
Σκούφια είσαι για γελια…
Ποσα πήρες πες μας;

Ανώνυμος είπε...

Γιαννη πλατανια δαγκωτό, οργανωτικος, εχει μαθει να σέβεται, να ακούει με οραμα ιδεες. Δήμαρχος για ολους τους δημοτες,

Ανώνυμος είπε...

Ρε φίλε οκ Πλατανια… με ποιους μωρε;;; Μ’αυτους που ήταν 5 χρόνια τουρισμό στο δημαρχείο;;;

Ανώνυμος είπε...

Ενώ ο Συκιωτης κάνει 9 χρόνια τουρισμό και θέλει άλλα 5.... Βοήθεια μας αν.....

ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ είπε...

Αυτό ακριβώς φίλε να κρατάμε το επίπεδο διαλόγου και να μην βρίζουμε. Εμείς δεν θέλουμε να αγοράσουμε κομμάτι γης ιδιωτικό, το δημόσιο χώρο θέλουμε ελεύθερο ως το λογγο. Εγώ είδα ότι ο βιοκα Αγίου θα ξεκινήσει σύντομα η τεδρα ετοιμάζεται και ο σκουφιας το κρύβει. Ο αγωγός έγινε με μέριμνα της δημαρχιας γιατί της ανήκει και η δευαλ το επεβλεψε, κάποια παλιά πράγματα λήγουν και οι τεχνολογίες αλλάζουν προς το καλύτερο ,δεν μπορείς να συντηρείς κάτι για πάντα. Όσο γράφετε ψέματα ότι ο σπανός έφτιαξε τον αγωγό και ότι δεν δουλεύει κιόλας, μας βοηθάτε. Ο σκουφιας γράφει ότι δεν έγιναν οι συνδέσεις στο μωλο την στιγμή που το έργο έχει ήδη ανάδοχο.Άσφαλτος δεν έπεσε μεσιε σκουφια? Το υπουργείο σύντομα δημοπρατεί το νότιο κόμβο καμένων και την ανάπλαση της πεο Αγίου Κωνσταντίνου. Θα μιλάμε για άλλο τόπο την επόμενη 5ετια ,καλά να είμαστε.

Ανώνυμος είπε...

Έχω χρόνια στο γκουρπετι το αυτοδιοικητικό, σε πολλές θέσεις ευθύνης, με τον Κ.Τ είναι αδύνατον να τα βγάλεις πέρα, είναι παντογνώστης . Κώστα .....κάνε κρ'ατει εκτιθεσαι στον συνδιασμό σου, έχεις άγνοια σε πολλά θέματα ιδιαίτερα αυτών των καμ.βουρλων.

ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ είπε...

Μόνο για τον αγωγό έγραψα στα καμένα που τον βλέπω. Τιποτα άλλο. Εσύ που ξέρεις κάνε μας μια ενημέρωση γενικά εδώ.

Ανώνυμος είπε...

Ένα ένταλμα από εισαγγελέα για μια εξέταση από ψυχιατρο στους τρεις υποψ..δημαρχους θα έδειχνε τον βαθμό καταλληλότητας. Τα ερωτήματα υποθετικά θα ήταν
1. Τι σημαίνει η φράση "Έλα ρε μαλακά" στον Συκιωτη
2. "Θα τους έχω στα τεσσερα' στον Κυρμανιδη
3."Τα ούζα στο Μαιστραλι έχουν επίδραση στο ονειρο" στον Πλατανιά

Ανώνυμος είπε...

Φιλε τραχανα μήπως νομίζεις οτι ο δημος ειναι μονο ο αγ κων 9 χρονια το απόλυτο μηδεν παντου στα χωρια μας πας να μας τρελανεις εμείς που ζουμε στο φεγγάρι. Και η ητα ειναι στο προγραμα μην τρελαίνεσαι

Ανώνυμος είπε...

Όσο αυτοί είναι ικανοί να εμπνεύσουν εμπιστοσύνη στους δημότες για το αξίωμα του δημάρχου,άλλο τόσο ο Ηλιόπουλος μπορεί να κερδίσει τις εκλογες.

Ανώνυμος είπε...

Τι βλεπεις Τραχανα ?
Τα πρωτοτυπα φουγαρα?
Τα τσιμεντενια υπεργεια πανελ?
Τη βρωμα που απολαμβανουν οι Καμεν/βουρλιωτες?
Το Βυτιο της Παπαγεωργιου που δουλευει ασταματητα ??
μεσιε Τραχανα
Κουμαντο στον αμιαντο του αγιου
Μην εισαι παντογνωστης....

Ανώνυμος είπε...

Τι σημαίνει αυτό ρε κουμπάρε ότι δουλεύει ασταμάτητα το βοθροφορο? Τι σχέση έχει με τον αγωγό?

Ανώνυμος είπε...

Σκούφια σε παρακολουθώ αρκετο καιρο παντα οτι λες ειναι τεκμηριωμένο οχι λογια του αερα. Συμφωνώ εγω που ψήφησα συκιωτη οτι ηρθε η ωρα να αποσυρθεί , θα παμε με το πλατανια ο ανθρωπος ειναι οργανωτικος και θα κανει τα παντα ο δημος να παρει μπροστα

Ανώνυμος είπε...

ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΨΩΟΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΚΟΥΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΤΤΟ......!
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΕΒΗΚΕ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ !?
ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΣΟ ΜΕΤΡΑΕΙ.....?

ΑΦΟΥ ΕΧΕΙΣ ΤΟΣΟ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ.......

Ανώνυμος είπε...

Αν βγει παλι Δημαρχος ο κ. Συκιωτης ο Δημος Καμενων Βουρλων γινεται ΜΟΝΑΡΧΙΑ ΚΑΜΕΝΩΝ ΒΟΥΡΛΩΝ.
Ενταξει 9 χρονια δεν του εφτασαν τι κατεβαινει παλι.Ας δουμε και καποιον αλλον που και αυτος θελει να προσφερει.
Τοσο καλα ειναι να εισαι Δημαρχος λες και δεν εχει επαγγελμα η παιζει κατι αλλο.
Εγω παντως ψηφιζω Σκουφια και ας μην ειναι υποψηφιος γιατι τα λεει τεκμεριωμενα επωνυμα και μπραβο του.
Ο υποψηφιος Γιαννης Πλατανιας πιστευω αν βγει και διοικησει συλλογικα θα πετυχει τουλαχιστον στην καθημερινοτητα με καλους Αντιδημαρχους και με οργανωση προσωπικου και μεσων του Δημου.
Προσωπαρχης δεν υπαρχει στο Δημο να διαχειριζεται και να ελεγχει τους εργαζομενους και τα μεσα.

Ανώνυμος είπε...

Σκούφια, ψηφίζω πλατανιά, εχω μια απορία ο πλατανιάς Δήμαρχος η μπεζάτη αντιδήμαρχος και ο καραμανώλης αντιδήμαρχος, εσυ θα ξαμακάνεις καταγγελίες για το λιμάνι για τη καθαριοτητα για τους απλυτους και σπασμένους καδους και για αλλα που εσυ ξέρεις. Η θα γίνουν ολα καλα καμωμενα. Περιμενω απαντηση γιατι δε θελω να σκεφτω πως το θεμα σου με το συκιωτη ηταν προσωπικο η κατι προσωπικο συμφωνησες με το πλατανια.

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Σκουφια προσέξτε κι εσείς μη γίνετε ένα ακόμα ''Γύφτικο Σκεπάρνι''.Το γεγονός ότι στηρίζοντας Πλατανιά στην ουσία στηριζετε επανεκλογή Συκιωτη το γνωρίζετε η είστε τόσο αφελης?Οτι μεταξύ των δυο συνδυασμών υπάρχουν υπόγειες διαδρομές και περίεργοι συσχετισμοί δεν το έχετε αντιληφθει?Οτι ο Πλατανιάς είναι συνδυασμός υδρορροή να συγκρατήσει κόσμο να μη μετακινηθεί άλλου και τελικά να δουλέψει ως νεροκουβαλητής στο μύλο Συκιωτη ούτε αυτό το γνωριζετε?Εμενα μου προξενεί τουλάχιστον περιέργεια η τόσο χρόνο αποχή σας και ξαφνικά η επανεμφάνιση σας σε ρόλο Μέντορα της πολιτικής ζωής του τόπου εν είδει ΠΑΠΑ της πολιτικής σκέψης ,ο οποίος θα μεταδώσει στο λαο-ποπολο την αλάνθαστη σοφία του........οψομεθα......

Ανώνυμος είπε...

Βλέπω και εδώ οι συνωμοσιολόγοι πάνε και έρχονται. Μήπως κιόλας μας ψεκάζει ο Συκιώτης? Μήπως μας φταίει το μπόλι? Ή μάλλον μήπως έχει να κάνει με το τσιπάκι της νέας ταυτότητας? Βρε! πάτε να σπιλώσετε μια ξεκάθαρη υποψηφιότητα του Πλατανιά κουβαλώντας νερό στον μύλο του ανισόρροπου Κυρμανίδη. Που παίζει το τελευταίο χαρτί του, γιατί αν δεν εκλεγεί θα αναγκαστεί να δουλέψει.

Ρε εσείς! Θέλω να ξέρω, έχει κάνει ποτέ κανείς υγιή διάλογο με τον Ηλία, αλλά να έχουν διαφορετική άποψη για κάποιο θέμα? Ακόμα και οι γύρω του σιγά σιγά τον καταλάβανε και κόβουν πέρα.

Ανώνυμος είπε...

8:39 ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΩ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΟΥΤΕ ΤΟΥ ΣΚΟΥΦΙΑ ΟΥΤΕ ΤΟΥ ΠΛΑΤΑΝΙΑ.ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΟΥΤΕ Ο ΣΚΟΥΦΙΑΣ ΘΑ ΠΑΨΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΟΙΝΑ ,ΚΑΙ Ο ΠΛΑΤΑΝΙΑΣ ΣΤΙΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΟΡΘΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΟΡΩΝ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΤΟΥ ΛΙΜΑΝΙΟΥ.ΜΗΝ ΜΠΕΡΔΕΥΕΙΣ ΤΟΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΚΑΡΑΜΑΝΩΛΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΡΑΜΑΝΩΛΗ.

Ανώνυμος είπε...

8:52 Εσυ γνωριζεις περισοτερα σπο τον Κυρμανιδη.Με τον Χορταρεα ειχατε επαφες?

Ανώνυμος είπε...

ΓΥΡΙΣΤΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΣΤΟΝ
ΠΛΑΤΑΝΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΞΕΝΗ
ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ...
ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ
ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΤΗΣ ΕΛΥΤ
ΤΩΝ ΚΑΜΜΕΝΩΝ ΒΟΥΡΛΩΝ......!
ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ
ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ.......!
9 ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝΔΙΟΙΚΟΥΣΑΝ ΤΟΝ ΔΗΜΟ
ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ .Η. ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ...ΜΟΝΟ
ΘΕΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥΣ
ΕΦΕΡΝΑΝ ΚΑΙ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ......
ΑΣ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΑΝ ΕΦΕΡΑΝ ΕΣΤΩ ΓΙΑ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΠΡΟΤΑΣΗ .Η. ΕΙΣΗΓΗΣΗ......
ΕΝΑ ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΔΗΜ.ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ
ΤΟΠΟ ΜΑΣ....
ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΗΤΕ ΚΑΝΕΝΑ
ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ
ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΤΟΥΣ
ΓΙΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΆ ΤΟΥΣ....!

ΓΥΡΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ
ΚΑΙ ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΤΕ ΤΟΥΣ......
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΝΤΟΡΑ ΤΟΥΣ
ΣΚΟΥΦΙΑ ΤΟΝ ΑΦΗΝΩ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΣΑΣ.....!

Ανώνυμος είπε...

Επι της ουσίας σε αυτά που αναφέρει ο κος Σκούφιας σχετικά με το πόθεν έσχες/τρόπο ζωής του Δημάρχου,θα απαντήσει κανείς απ'όσους τον υπερασπίζετε/ψηφίζετε;Για τον καθημερινό τρόπο συμπεριφοράς/λεξιλογίου του επίσης κάποιος;

Α, και όσον αφορά τον αγωγό των Κ.Β, μακάρι να μην πέσει κάποια στιγμή πολύ νερό μέσα στη φουλ σεζόν,γιατί τα λύματα θα φτάσουν στα Λιχαδονήσια.Μια ερώτηση σε κάποιον από τους επιβλέποντες το έργο από τη ΔΕΥΑΛ, θα σας πείσει.

Ανώνυμος είπε...

Έχω την αίσθηση ότι δεν υπάρχει ορθολογική και οι απόψεις έχουν ως κριτήριο το συναίσθημα.
Αντί του διαχωρισμού των χρονικών περιόδων και των γεγονότων σε σχέση με τα πρόσωπα υπαρχει μια ταυτοποίηση όλων για τα πάντα .
Λ.χ το τουριστικό λιμάνι είναι μια υπαρκτή κατάσταση,δεν αλλάζει.
Εκείνοι που συνέβαλλαν στην εξέλιξη αυτή ειναι παρον στα δημοτικά δεν θα απολογηθούν στον κάθε κολεκτιβιστης κατεργαρακο με βάρκα η όχι.
Ας ξεχωρίσουμε λοιπόν το παρελθόν με το μέλλον το οποίο -ίσως- να είναι μια πρόταση μεγενθυσης για ιστιοφόρα .
Αν δεν μπορούμε να σκεφτόμαστε υπερβατικά τότε θα αποβληθουμε από τις ίδιες τις κοινωνίες.
Ο Δήμος είναι θεσμικό εργαλείο χρηματοδότησης του δημοσίου περιβάλλοντος όχι μέσο ατομικού πλουτισμου.
Είμαι κατά για τον τρόπο που δημιουργήθηκαν οι πολιτικές ομάδες και η υπόδειξη αρχηγών από λούμπεν πυρηνικές σέχτες.
Αρνούμαι να δεχτώ ονόματα "συνεργατών" που θα καθορίζουν το μέλλον του τόπου με τα ίδια κριτηρια των προηγούμενων ετών όπου έδρασαν τοιουτοτροπως.
Κάθε ενέργεια πρέπει να έχει την της.αυτονομία της και να κρίνεται βάσει αποτελέσματος.

Ανώνυμος είπε...

Βρε λασπολόγε 9,27 αφού όλοι το ξέρουμε ότι κουμάντο στο δήμο κάνει ο δήμαρχος και αυτός έχει και την ευθύνη. Δηλαδή την ευθύνη στην περίπτωση μας την έχει ο καράφλας. Τον δοκιμάσαμε πάει και τελείωσε. Ας δοκιμάσουμε και κάποιον άλλο

Ανώνυμος είπε...

ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ Ο ΠΛΑΤΑΝΙΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΣΩΜΟ.

Ανώνυμος είπε...

Εγώ από την άλλη θεωρώ ότι ο Πλατανιάς θα είναι ένας πολύ καλός δήμαρχος για τα επόμενα 5 χρόνια. Ο Συκιώτης που θα είναι αντιπολίτευση ούτε που θα πατάει στα δημοτικά συμβούλια όπως έκανε και πριν γίνει δήμαρχος

Ανώνυμος είπε...

Χαχαχα οι σύμβουλοι του πλατάνια ήδη σύμβουλοι του Συκιώτη που μεταπήδησαν στο νέο άπειρο κ άφθαρτο κ καλά υποψήφιο η ίδια παρεα τροκτικων Που σκοπό έχουν το «καλό του δήμου» Συκιωτης βρε μέχρι να Δύση ο Ήλιος με τα νέα κ άφθαρτα άτομα. Μεγάλο ρίσκο για τον ίδιο αλλά είναι για καλό του τόπου. Μακάρι οι δημότες να το καταλάβουν έγκαιρα

Ανώνυμος είπε...

Ρε παιδιά καλοί οι δήμαρχοι αλλά αν δεν είναι καλοί και εργατικοί οι από κάτω… δεν κουνιέται το καράβι…
Και το καράβι με τους παλιούς μούτσους δεν κουνιόταν καν…
Μόλις πηδηξαν μερικοί βγήκε στα ανοιχτά…

Ανώνυμος είπε...

ΓΥΡΙΣΤΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ
ΣΤΗΝ ΨΩΡΟΕΛΥΤ ΤΩΝ
ΤΩΝ ΚΑΜ. ΒΟΥΡΛΩΝ

ΘΕΛΟΥΝΕ ΤΟ ΔΗΜΟ
ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥΣ.....!

Ανώνυμος είπε...

@ 10:55

1)Μας έχεις πετάξει τα μάτια έξω με τα κεφαλαία.
2)Είναι ελίτ, οχι ΕΛΥΤ.
3)Είναι Καμένα, όχι ΚΑΜΜΕΝΑ
4)Κουρασες, κάθε μέρα τα ίδια, άλλαξε κασέτα.

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ Ο ΣΚΟΥΦΙΑΣ Ή ΘΑ ΚΑΤΕΒΕΙ ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ 2028?

Ανώνυμος είπε...

Ο κ Σκούφιας φίλε μου εκφράζει την άποψή του ως ενεργός πολίτης και έπρεπε να ντρεπόμαστε ως κοινωνία που δεν είμαστε πολλοί σαν αυτόν. Αν είμαστε δεν θα ήταν ο τόπος μας σε αυτά τα μαύρα χάλια. Στην ουσία μόνος του προσπαθεί με την κριτική του εδώ και κάμποσα χρόνια να μας ξυπνήσει αλλά εμείς στη νιρβάνα μας.


Ανώνυμος είπε...

Προς τον Ανώνυμο 8:52 π.μ., Σεπτεμβρίου 19, 2023
Βλέπω ότι ακολουθείς τη πεπατημένη πολλών σχολιαστών. Ανωνυμία.
Γιατί ; Τι φοβάσαι να πεις την άποψή σου με το Όνομά σου;
Δήμαρχος θέλεις να γίνεις.
Έτσι, αν ο μη γένοιτο, σε εκλέξει ο λαός, σκέφτεσαι να ενεργείς; Παρασκηνιακά;
Στο δια ταύτα τώρα…
Για ''Γύφτικο Σκεπάρνι'' μάλλον εσένα θεωρούν οι δημότες που κυκλοφορείς πάντα με τους σφουγγοκωλάριους σου… εγώ δεν έχω τέτοια υπαρξιακά κόμπλεξ.
Το ‘ποίημά’ σου ότι υπάρχουν υπόγειες διαδρομές μεταξύ Πλατανιά+Συκιώτη… δεν γίνεται από κανέναν πιστευτό γιατί ο κόσμος έχει ξυπνήσει και δεν πιστεύει πλέον τα παιδιά του κομματικού σωλήνα, σαν εσένα.
Και κάτι που δεν έχεις καταλάβει για μένα.
Εγώ ήμουν, είμαι και θα είμαι ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ.
Δεν εμφανίστηκα ξαφνικά στα τοπικά πολιτικά δρώμενα.
Έκανα μια μικρή διακοπή για λόγους που έχω εξηγήσει στους αναγνώστες του blog.
Και είπα τώρα να επανα-δραστηριοποιηθώ για να μην αφήσω ούτε εσένα, ούτε τον νυν, να παραμυθιάζετε τους συμπολίτες μου…
Επέλεξα τον Γιάννη Πλατανιά, και ΝΑΙ θα τον βοηθήσω να εκλεγεί.
ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ.

Γιάννης Σκούφιας

Ανώνυμος είπε...

11.48 Ξέχασες να γράψείς το όνμα σου!!

Ανώνυμος είπε...

Γιάννης Σκουφιας….χαχαχαχαχα

Ανώνυμος είπε...

Θέλω και εγώ να πω δυο λόγια στον σχολιαστή 8:52 π.μ., Σεπτεμβρίου 19, 2023,
Η γραφή σου σε πρόδωσε και καλό είναι την επόμενη φορά να υπογράφεις το σχόλιό σου.
Οι προσπάθειές σου, όμως, να διχάσεις τη τοπική κοινωνία, ως μια απέλπιδα προσπάθεια να κερδίσεις την καρέκλα του δημάρχου, με γκεμπελικές και με προσβολές σε όσους δεν είναι μαζί σου, θα σου γυρίσουν μπούμερανγκ. Κάθε μέρα και κάποιοι απομακρύνονται από κοντά σου όταν έρχονται πιο κοντά σου και καταλαβαίνουν τι χαρακτήρας είσαι.

Ανώνυμος είπε...

1.40 ΞΕΧΑΣΕΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ !!!!

Ανώνυμος είπε...

8:52 μεταξύ μας άστο, δεν θα βγεις

Ανώνυμος είπε...

8:52

Εσύ μήπως μπορείς να μας πεις μέχρι που αποφάσισες να κατέβεις για Δήμαρχος,πόσα χρόνια απείχες από το χωριό σου;

Ανώνυμος είπε...

Δημαρχος ΚΥΡΜΑΝΙΔΗΣ

Ανώνυμος είπε...

ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΦΑΝΕΡΩΘΗΚΕ ΚΑΝΕΝΑΣ???

Ανώνυμος είπε...

Προς τον κύριο Σκούφια και λοιπούς που απάντησαν σε δικό μου σχόλιο ως 8,52.Πρωτα απ όλα όσον αφορά την ανωνυμία.Η φιλοσοφία η ίδια δημιουργίας των εκάστοτε BLOG είναι ακριβώς αυτη.Το να μπορούν να εκφράζονται κάποιοι πολίτες λέγοντας δημόσια τη γνώμη τους, ενώ μπορούν να διατηρήσουν την ανωνυμία τους για διάφορους λογους.Κοινωνικους ,επαγγελματικους,κτλ.Επομενος καλό θα είναι να εστιάζετε στα γραφόμενα των κειμένων, και όχι στο αν είναι ενυπόγραφα η οχι.Γιατι μερικοί που υπογράφουν θεωρούν ως έγκυρη τη δική τους γνώμη ως γενναίοι η λεβέντες θεωρώντας τη γραφή των άλλων μη υπολογισιμη.Δευτερον υπαινίσσεστε μερικοί ότι είμαι υποψήφιος δήμαρχος η κάτι ανάλογο,..Απαντώ κατηγορηματικά πως οχι.Και ιδιαίτερα αυτός που εννοείτε Μάλλον κάποιοι δε θέλουν σκεπτόμενους πολίτες και όταν λένε μια άλλη γνωμη,δαιμονοποιουντε ως ψεκασμένοι(sic) η συνομοσιολογοι.Και αν κρίνω από την αντίδραση σε αυτά που εγραψα,μαλλον ''χάλασε τη σούπα'' σε καποιους.Επειδη εμείς οι Έλληνες ξεχνάμε γρήγορα και δε διδασκόμαστε απ την ιστορία θα ήθελα να πω το εξης.Υπαρχουν υποψήφιοι οικογενειών με μακροχρόνια παρουσία στα πολιτικά δρώμενα του τόπου που ενώ λογικά θα έπρεπε να είναι σε ένα συνδιασμο,βρισκοντε ένας στον Πλατανια,και ένας στον Συκιωτη.Εχει γίνει συγκέντρωση υποψήφιων του Πλατανια με συμμετοχή και υποψήφιου του Συκιωτη.Για ποιο λογο?Εσας δε θα σας υποψιάζει για κατι?Εγω προσωπικά δε θέλω να μου ξαναπιάσουν τον πισινό ξανά(ΒΛΕΠΕ ΠΑΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ,ΤΣΩΜΟ ΚΤΛ).Και ακριβώς επειδή έκλεινα προς τον Πλατανιά βλέποντας αυτα,αρχιζω και ανυσηχω.Τελος για το κύριο Σκούφια κάτι ακομα.Αν δεν είχατε υπαρξιακά προβλήματα δε θα βγαίνατε ως αυτόκλητος αφυπνιστής του λαου.Ποιος σας κάλεσε και ως τι?Εκτος αν θεωρείτε de facto χαζούς τους συμπολίτες σας.Σιγουρα η γνώσεις σας επάνω στα οικονομικά είναι ενελως απαραίτητες και καλό θα ήταν να κατεβαίνατε με κάποιον για να προσφέρετε στο συνολο. Θα ημουν απο τους πρωτους ψηφοφορους σας.Αυτη νομίζω είναι η υγιής σττυμπεριφορα του ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ.Η νουθεσια του πλήθους και η καθοδηγητές είναι παρελθόν και επικίνδυνα κύριε Σκουφια,οπως και το καβάλημα και η οδήγηση του καλαμιού
Ο 8,52

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΕΙΣΠΡΑΚΤΟΡΑΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΥΠΟΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΙΜΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ Η ΑΟΡΙΣΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ.ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΠΟΥΣΙΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΟΡΙΣΘΕΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΤΟΥ ΕΙΣΠΡΑΚΤΟΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΜΙΑΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ. ΕΡΩΤΗΣΗ :Ο ΕΙΣΠΡΑΚΤΟΡΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΤΑ ΚΑΜΕΝΑ ΒΟΥΡΛΑ ΜΕ ΠΟΙΑ ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ? ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΡΙΣΜΟ ΤΟΥ? ΕΙΣΠΡΑΤΕΙ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ?

Ανώνυμος είπε...

Όσο και να χτυπιέσαι δεν θα βγεις

Ανώνυμος είπε...

Σχολιαστή 8.52 σταμάτα να κρύβεσαι πίσω από το δάκτυλό σου.
[1]… Όλοι έχουν καταλάβει ποιος είσαι. Έστω και αν εσύ λες ότι δεν είσαι. Μην υποτιμάς τη νοημοσύνη των συμπολιτών μας. Νιάου-νιάου στα κεραμίδια ΔΕΝ κάνει ο… σκύλος !
[2]… Σταμάτα να φαντάζεσαι πράματα και να νομίζεις ότι είναι πραγματικότητα. Δεν υπάρχει σχέση Πλατανιά-Συκιώτη. Το παιχνίδι το έχασες λόγω του χαρακτήρα σου. Αλαζόνας-Προσβλητικός-Εγωπαθής-Εριστικός-Απολυταρχικός.
[3]… Τώρα όσον αφορά τα όσα αναφέρεις για μένα προσωπικά, άκου και αυτά…
Ούτε υπαρξιακά προβλήματα έχω [ όπως εσύ ], ούτε αυτόκλητος αφυπνιστής του λαού δήλωσα ποτέ ότι είμαι. Η πάγια δήλωσή μου είναι ότι είμαι ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ.
Και επιμορφωτικά σου λέω, ότι ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ είναι :
… αυτός που λειτουργεί ως υποκείμενο των εξελίξεων
… αυτός που αξιολογεί, αποδέχεται, αμφισβητεί, προσαρμόζεται και αντιστέκεται
… αυτός που ΔΕΝ εθελοτυφλεί και ΔΕΝ είναι στρουθοκάμηλος,
… αυτός που σταματά να είναι βωβός δίνοντας άλλοθι σε κάποιους [σαν εσένα] να κάνουν τους κωφούς
Τέλος,
Σταματώ εδώ τον διάλογο μαζί σου.
Αν θες να τον συνεχίσουμε υπέγραψε το σχόλιό σου.
Δεν έχει νόημα να κρύβεσαι.

Γιάννης Σκούφιας

Ανώνυμος είπε...

Λιάκο όλοι έχουμε καταλάβει ότι ο 8.52 είσαι εσύ.
Για τόσο χαζούς μας έχεις;

Ανώνυμος είπε...

ΛΙΑΚΟ ΤΟ ΚΡΥΦΤΟΥΛΙ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΑΜΕ ΣΤΑ ΜΙΚΡΑΤΑ ΜΑΣ
ΤΩΡΑ ΜΕΓΑΛΩΣΑΜΕ
ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΝΑ ΚΡΥΒΕΣΑΙ?
ΚΡΥΒΕΣΑΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ή ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΣΟΥ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ?

Ανώνυμος είπε...

Φίλε Γιάννη Σκουφιά είσαι ένα ατόμου που πραγματικα έχεις αποδείξει ότι είσαι ενεργός πολιτης, είσαι γνωστής των πραγμάτων και με τις τοποθετήσεις σου βοηθάς τον απλό πολιτη να γνωρίζει τι γίνεται στα κοινά.
Είμαι σίγουρος ότι πριν παρεις την απόφαση να στηριξεις τον Πλατανιά είχες έρθει σε επαφή και με τον Κυρμανιδη.
Έκανες τις συγκρίσεις σου και έβγαλες τα συμπεράσματα σου.
Ήθελα να ξερα δεν έβαλες στη ζυγαριά ότι ο Πλατανιάς είναι επιλογή του παππου Σταϊκούρα;
Δεν έβαλες στη ζυγαριά ότι η ομάδα Πλατανιά είναι η ομάδα Συκιωτη που διοίκησε τα 5 πρώτα χρόνια της διοίκησης Συκιωτη και επανεκλέχθηκε πριν 4 χρόνια?
Επίσης, εσύ που παρακολουθείς τα ΔΣ θέλω να μου αναφέρεις μια τοποθέτηση των μελών της πρωην ομάδας Συκιωτη και νυν Πλατανιά ενάντια στις προτασεις Συκιωτη. Καμία.
Θες να παμε και στην οικονομική Επιτροπή;
Για να μην πολυλογούμε όχι μόνο υπάρχουν υπόγειες διαδρομές μεταξυ Συκιωτη Πλατανιά. Είναι συγκοινωνούντα δοχεία! Και πολυ φοβάμαι ότι έχεις πεσει θυμα της συναισθηματικής επίκλησης και του ψέματος που σου πουλησε ο Πλατανιάς στις κοινές σας συναντήσεις δίνοντας σου μάλιστα και τον λόγο της τιμής του.
Μακάρι να έπεφτες έξω αλλά φίλε θα ο σοφός λαός λέει: Σάββατο κοντογιορτη έφτασε η Κυριακή.
Καλούμαστε σε αυτές τις εκλογές να ψηφίσουμε το μη χείρον βέλτιστον για ακόμη μια φορά. Ο Κυρμανιδης έχει πολλα αρνητικά και είναι αλαζόνας άλλα είναι γνήσιος και δεν λέει ψέματα. Αυτό και πληρωνει αυτή τη στιγμή γιατί οι αντιπαλοι του δεν έχουν κάτι άλλο να του προσαψουν. Εγώ θα στηρίξω αυτόν που παει κόντρα στο συστημα Σταϊκούρα. Και στην προκειμενη θα πάω Κυρμανιδη και ας το μετανιώσω.

ΜΑΚΗΣ Α.

Ανώνυμος είπε...

ΑΝ θελεις μια τοποθετηση δες την προταση για μειωση τελων

Ανώνυμος είπε...

ΜΑΚΗ Α. εσένα σε έχει παραμυθιάσει ο Κυρμανίδης.
Δικαίωμά σου όμως να τον ψηφίσεις.
Εγώ είμαι αρκετά μεγάλος για χάφτω παραμύθια.
Έχω κάνει την επιλογή μου
ΜΑΚΗΣ Α. Έτσι γράφει η ταυτότητά σου?
Ντρέπεσαι ή φοβάσαι να γράψεις το επίθετό σου?
Γιατί η δική μου γράφει ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΚΟΥΦΙΑΣ

Ανώνυμος είπε...

ΜΑΚΗ Α. ολος ο τοπικος συριζα στηριζει τον Πλατανια και αιτια ειναι η αλαζονικη σταση του Κυρμανιδη απεναντι τσον Πουλο που κατεβαινει περιφερειακος συμβουλος με τον Γκλετσο.
Το ψηφοδελτιο του Πλατανια ειναι πολυσυλεκτικό και δεν εχει καμια υποστηριξη του Σταικουρα.
Επισης χωρις να ειναι υποψηφιοι τον στηριζουν εκτος του Σκουφια και ο Μακρυνιτσας Δ και ο Δαδιωτης Λ και αλλοι που θα τους μαθετε συντομα. Ολοι αυτοι οι επιστημονες εχουν κανει λαθος? Δεν νομιζω. Αυτοι ειναι οι κραχτες που θα φερουν τη νικη στον Πλατανια.
Να το θυμασαι.

Ανώνυμος είπε...

8.52 κρίμα να χάνεις εκλογές από συμπεριφορές και χαρακτήρα

Ίσως έχεις όραμα, καλές προθέσεις, ιδέες και προτάσεις αλλά θέλει και συμπεριφορά θέλει και επίπεδο για τέτοιες θέσεις. Θα μου πεις 8.52 οι άλλοι έχουν; Οχι

Απλά κούρασαν όλα αυτά τα τερτίπια γι αυτό βγαίνει ο Πλατανιάς μπροστά

Ανώνυμος είπε...

5:43 Το γραφειο προσωπικου μπορει να απαντησει .Οι Δημοτικοι συμβουλοι και οΤραχανας ας το κοιταξουν.

Ανώνυμος είπε...

Γιατί κ.Σκουφια δεν προσέλθετε σε κάποιο ψηφοδέλτιο να σας κρίνουν οι δημοτες;όσο Αυτό ισχύει και για τους άλλους που αναφέρεστε δυστυχώς για εσάς και αυτούς παραδεχεστε ότι κινείστε στο σκοταδισμο

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Σκούφια,είμαι ένας γενημα θρέμμα Καμενοβουρλιωτης που αγαπώ την περιοχή μας μένοντας και μεγαλωνονοντας τα παιδιά μου εδώ .Έχω διαβάσει την αρθρογραφία σας πολλές φορές με σκεπτικισμό δεν το κρύβω.Οφείλω να σας αναγνωρίσω ότι όλα αυτά τα χρόνια δεν τετραγωνίσατε ποτέ τον κύκλο και πάντα στηρίζατε την άποψη σας με στοιχεία και επώνυμα .Θα ήθελα να είστε παρόν σε αυτό όντας υποψήφιος και εσείς, αναβαθμίζοντας την λειτουργία του θεσμού.Σέβομαι απολύτως την απόφαση σας και τους προσωπικούς λόγους της μη συμμετοχής σας .Πιστεύω λοιπόν απόλυτα την πρόταση σας,ότι εξετάζοντας πλήρως τις τέσσερις υποψηφιότητες αυτή είναι η ενδεδειγμένη για τα επόμενα πέντε έτη στον τόπο μας.Σας ευχαριστώ λοιπόν που ξεκληδωσατε την σκέψη μου.

Ανώνυμος είπε...

Γεια σας, είμαι καινούργιος στο μπλογκ και το παρακολουθώ εδώ και λίγο καιρό.

Συγνώμη, ο κύριος Σκουφιας τι είναι;

Ψάχνω στο Ίντερνετ και στη βιβλιογραφία μήπως μάθω αλλά δεν βρίσκω κάτι.

Ανώνυμος είπε...

Πατά στο λεξικό κομπλεξικός και βλαξ… και θα στον βγάλει…

Ανώνυμος είπε...

ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΚΥΡΜΑΝΙΔΗΣ
Πρώτα θα άνοιγα ένα πολιτικό διάλογο με επιλεγμένα πρόσωπα σε κοινες συνάντησεις από θέση ,Tabula Rasa.
Δεν θα στηρίζουν σε λινάτσες και μάλιστα φθαρμένες για να κάνω τον προσωπικο μου αερόσακο..
Θα κατεπνιγα την επιθυμία της ματαιοδοξιας στα επίπεδα της απλής
συμμετοχής και ότι προέκυπτε.
Θα είχα συμμετοχη στα δημοτικά συμβούλια αρκετά πρώιμα.
Δεν θα άφηνα την εξέλιξη Πλατανιά στο μέτρο που θα ήταν εφικτό.

Ανώνυμος είπε...

ΑΝ

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Σκουφια χωρίς ίχνος να σας προσβάλω θα ήθελα να σας ρωτήσω αν η αρθρογραφία/ κριτική είναι ωραίο χόμπι όταν βγει κάποιος στην σύνταξη;;

Ειδικά όταν δεν λαμβάνει μέρος σε κάποια παράταξη με ενεργό ρόλο, απλά κριτικάρει.

Καφεδάκι, υπολογιστακος, πληκτρολόγιο και απόλαυση στον καναπέ;

Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω να μου περιγράψετε τα συναισθήματα που νιώθετε όταν στέλνετε το άρθρο σας και κάποιοι το βλέπουν θετικά άλλοι αρνητικά.

Σας προσφέρει απόλαυση, αγαλλιάση; Ότι εκπληρώνετε έναν σκοπό, ότι είστε μια σημαντική φωνή;

Σκέφτομαι στο μέλλον, όταν με το καλό βγω και εγώ στην σύνταξη, να κάνω κάτι τέτοιο.

Ευχαριστώ

ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ είπε...

Πριν στο σταρ μίλησε ο υποψήφιος των καμένων βουρλων του συκιωτη Παναγιώτης Παναγιωτου .Απλός και κατανοητός τεχνοκρατικος λόγος για το όραμα που έχουμε την νέα 5ετια. Είμαι σε ένα τρένο που έχει ήδη ταχύτητα είπε ενώ οι άλλοι συνδυασμοί ξεκινούν από το μηδέν. Φαίνεται η ποιοτική διαφορά του συνδυασμού συκιωτη.,,,,,Όταν κάποιον άνθρωπο τον πιστεύεις ότι αξίζει για δήμαρχος κατεβαίνεις μαζί του οπως νάσαι . Μόνο τότε τον βοηθάς πραγματικά.

Ανώνυμος είπε...

Αχ Κώστα πως κατάντησες
Εκεί που εφτυνες γλείφεις
Κρίμα

Ανώνυμος είπε...

Είμαι σε ένα τρένο που έχει ήδη ταχυτητα και θα σκάσει με 200 χλμ στα Τέμπη πανω στην εμπορική αμαξοστοιχία Πλατανιά όπου οι επιβάτες του, τυχοδιώκτες, θα εξαϋλωθουν κ θα αποτελούν ένα κακό παρελθον 9ετιας για τον Δήμο Καμένων Βουρλων.

Ανώνυμος είπε...

ΤΡΑΧΑΝΑ Ο Π.Π.ΕΙΝΑΙ Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΚΑΙ ΨΗΦΙΣΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΤΟΥ ΣΥΚΙΩΤΗ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΘΕΙ?

Ανώνυμος είπε...

Ρε που παμε? Που παμε ρε?
Δημοτες που μεχρι χθες στολιζαν τον δημαρχο με αθλια κοσμητικα επιθετα, τωρα συνταχθηκαν μαζι του, για το καλο μας.
Ειαμε τον Σκεπαρνακο και τωρα μας προεκυψε και ο μηχανικος Παν Παναγιωτου. Και μαλιστα με πληρωμενη συνεντευξη βγηκε στο star να κανει και τον προεκλογικο του αγωνα.
Τι σου υποσχεθηκε βρε Παν και κατεβηκες υποψηφιος?
Ρε που παμε? Που παμε ρε?

Ανώνυμος είπε...

Ποιοι είναι οι 2 μηχανικοί οπου χτίζοντας παραθαλασσιες πολυκατοικιες κολλητά η μια στην άλλη είναι υπεύθυνοι για την αρχιτεκτονική κ πολεοδομικη διάλυση των Καμένων Βουρλων κ σήμερα ο ένας βγαίνει στα κανάλια και ζητάει την ψήφο σου κ ο άλλος στον απέναντι συνδυασμό δημιουργεί τις υπόγειες διαδρομές μεταξύ των 2 συνδυασμών που ουσιαστικά είναι ένας;
Tip: Ο ένας είναι πρωην κ ο άλλος θέλει να γίνει χαλίφης στη θέση του χαλίφη.

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Τραχανά, συμφωνώ μαζί σας για τον κο Παναγιώτου.Είναι τόσο αγαπητός, προσήνης και κοινωνικός, που πάει για απόλυτο ρεκόρ σταυρών στις 8/10.Πάει το ρεκορ Τριανταφύλλη...Ίσως και του Δένδια στις τελευταίες βουλευτικές.

Ανώνυμος είπε...

Τραγικό... Να αναφέρεις παραδειγματα με αναφορά στα Τέμπη. Απαράδεκτο. Ευτυχώς φαίνεται η νοητική κατάσταση.

ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ είπε...

Φίλε μου εγώ μιλάω σε α πληθυντικό πρόσωπο για όλο τον συνδυασμό χωρίς να ξεχωρίσω κανέναν. Δεν μου αρέσει η σταυρολογια. Ψηφίστε συκιωτη και χωρίς σταυρό.

Ανώνυμος είπε...

Φίλε Κώστα Τραχανά

Sorry, αλλά οχι ξανά.Συκιώτης τέλος.Καλό σου αγώνα.

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΝ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ, ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ, ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΜΑΣΜΟΡΦΩΣΗ, ΕΝΤΟΜΟΤΗΤΑ, Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΣΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΣΤΗ ΦΘΙΩΤΙΔΑ, ΤΑ ΠΕΤΑΞΕ ΣΤΗ ΛΑΣΠΗ ΚΑΙ ΣΤΗ ΦΩΤΙΑ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ Σ´ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ.Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟΣ ΣΤΑ ΚΑΛΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΜΑΣ, ΡΕ ΔΗΜΑΡΧΕ ΠΩΣ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙΣ; ΣΤΟ ΠΙΣΤΩΝΩ ΦΙΛΕ ΠΑΝΩ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑ.

Ανώνυμος είπε...

Αυτός ο 8.52 που πήγε ρε παιδιά?
Γιατί εξαφανίστηκε?
Βρήκε το δάσκαλό του και αποχώρησε?
Κοίτα βρε ένα ανθρωπάκι που θέλει να γίνει και δήμαρχος?

Ανώνυμος είπε...

ΘΑ ΣΧΟΛΙΑΣΕΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥ , ΤΩΡΑ ΚΑΝΕΙ ΠΕΡΙΟΔΕΊΑ ΣΤΑ ΧΩΡΙΑ

Ανώνυμος είπε...

αναλύει σε 2 δικούς του ότι ο τόπος δεν ήταν έτοιμος για την άριστη, ψηλή υποψηφιοτητά του, αλλά ότι στο τέλος θα κερδίσει...ΧΑ,χα

Ανώνυμος είπε...

8.52 που είσαι;;

Ανώνυμος είπε...

Εγω προσωπικά πιστεύω πως ο Πλατανιάς και η παρέα του όπως τη λέτε θα σαρώσουν στις ερχόμενες εκλογές

Ανώνυμος είπε...

Τι έγινε Κωστακη;
<>
Μετά τις φάπες που εφαγες από τον Σκουφια για τα λεγόμενα σου για πιπιλα και τα έργα σου ως αντιδήμαρχος, τώρα ήρθε και η καρατεριστρια, να σε ισοπεδώσει;;;;
Όταν δεν έχεις αποδείξεις φίλε καλύτερα είναι να το βουλώνεις το στοματάκι σου γιατί για ακόμη μια φορά σε έκανε ρεζίλι η κοπέλα.
Κουρνιαξε τώρα κ μην ξεκατινιαζεσαι.
Έφτασε η μέρα που θα φας τρίβεις τα μάτια σου με το μαύρο που θα φας από τον κόσμο.

ΥΓ. Η άδεια της βγήκε τον περασμένο Μάιο. Η δική σου που βγήκε τον Ιανουάριο τι διαφορά έχει; Μήπως κ συ κοροϊδευες παιδιά και γονείς;

Ανώνυμος είπε...

Αν βγεί τα κονόμησαν
Οι Δημότες...



Ανώνυμος είπε...

Φιλε 5.09 ενημερωσε μας τι ακριβως εχει γινει ?

Ανώνυμος είπε...

Κωστα ξεχασα να σου πω οτι απο οτι μαθαινω ο Σκουφιας θα ανεβασει στο μπλοκ και το εμαιλ που σου εστειλε τον μαρτιο για να σε κανει ρομπα με αυτα που ελεγες. Δεν ξερω τι σου γραψε αλλα οταν ακουω για ρομπα καπου παει ο νους

Ανώνυμος είπε...

Σαφώς ο Δήμος θέλει αλλαγή. Αλλά για πειτε ποιοννα υποστηρίξουμε?
Ο ένας ζει και αναπνέει για τον Δεσπότη.... Ο άλλος δεν μπορεί ουτε να μιλήσει σε μια εξέδρα... Οι δε λουκουμαδες θα πνιξουν πολλλα μαγαζιά στην παραλια. Ασε που θα κλείσει κ η φάμπρικα των Κ Βουρλων Γαλαξίας.
Ένας πολιτης 3ης κατηγορίας... Όπως λέει ένας κοντός...
Ιορδανίδης Αντωνης

Ανώνυμος είπε...

«Κύριε» Σκούφια σας δίνεται η επιλογή του δημοσίου λόγου μέσα από blog εν ονόματι jammers vourla blog και εσείς κάθεστε και μας κάνετε ολόκληρο άρθρο για το ποιον στηρίζεται ; Μας ενδιαφέρει ; ΠΟΙΟΣ ΣΑΣ ΡΩΤΗΣΕ ;

Ανώνυμος είπε...

Όπως εσυ, εγω και πολλοι αλλοι τασσονται με τον Συκιωτη ή Κυρμανίδη ή Πλατανια και κανενας δεν μας ρωτησε, ετσι και ο κ Σκουφιας εχει το δικαιωμα να πει ποιον στηριζει. Γιατι τον αποκλειεις? Δεν ειναι δημοτης ? Ρε δεν πατε καλα, αντε κοιταχτειτε

Ανώνυμος είπε...

Απλώς δημόσιες δηλώσεις τυπου... Στα τέσσερα, στάνη πιυ βγάζει τυρί.... Αλλά εδώ ζητά ψήφους ο υποψήφιος... Σε αυτή τη στάνη, η ανάλυση συμπεριφοράς κ λόγου δείχνει πολλα, για όποιον καταλαβαίνει.
Αντώνης Ιορδανίδης

Ανώνυμος είπε...

Έτσι.... σωστος.. κ. Ιορδανίδη.

Ανώνυμος είπε...

Ζω στην περιοχη
Δεν εχω καμια αναγκη οικονομικη
Παρατηρω συμπεριφορες και δημοσιο λογο των 3 υποψηφιων
Ο κΟς Συκιωτης ειναι αυτος που ξερουμε.....μα πανω απ ολα δεν μειωνει,δεν αισχρολογει.Ομοιως και ο Κος Πλατανιας
Αντιθετως μελετω την δημοσια ομιλια του Κου Κυρμανιδη
Εχουμε κ λεμε
Αποκαλεσε ψηφοφορο πολιτη 3ης κατηγοριας με επαρση
Αναφερθηκε στο Γαληνη παρουσια κοινου και ΜΜΕ οτι οι πολιτες που ψηφισαν σημερα τους εχει στα 4 ο Κος Συκιωτης...Αν αυτο δεν ειναι ακρως ασταθες πειτε μου τι ειναι
Αποκαλεσε την περιοχη στην οποια αναζητα στηριξη ΣΤΑΝΗ
Με υποψηφιους...αν ισχυει απειλει στα καταστηματα οτι θα κλεισει ορισμενα
Αυτη η συμπεριφορα εχει φτασει παντου
Αν Αυτα δεν ειναι δειγματα εγωκεντρισμου...για να μην πω περισοτερα,ειναι δυνατον να στηριχθει?
Το ιστορικο του εως τωρα αποδεικνυει οτι προκειται για εναν ανθρωπο ακρως ΒΟΛΕΜΕΝΟ τοσα χρονια.
Αυτα τα σχολια μου κυριαρχουν στον κοινωνικο ιστο ολης της Φθιωτιδας.Η κριση δικη σας
Κος Ιορδανιδης Αντωνιος

Ανώνυμος είπε...

Για αυτό ακριβός τον λόγο πρέπει να τον ψηφίσουμε !
Γιατί δεν χαϊδεύει τα αυτιά κανενός !
Είμαστε πολίτες 3ης κατηγορίας , έτσι μας κατάντησαν !
Αυτή η στάνη , αυτό το τυρί βγανει , είναι παροιμια και την λεμε όλοι , όταν βλέπουμε την κατάντια μας και δεν κάνουμε τίποτα για να το αλλάξουμε !
Όλοι αυτοί οι "πολίτες " γλύφουν τον Συκιώτη μήπως και τους βαλει με 2μηνη σύμβαση στην δήμο η μεσολαβησει και μπουν στον γαλαξια ! ( στα 4 λοιπόν )
Αυτή είναι η αλήθεια .
Αλλά δεν θέλετε να την ακούτε !

Ανώνυμος είπε...

Μα το δηλωνουν....Ανωνυμα!!
Η Επωνυμια απλα ενοχλει....
2 σαν Τον Σκουφια σε καθε χωριο του Δημου να ειχαμε...
Θα Ζουσαμε Ανθρωπινα!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλυτερα μην δείχνετε τον πανικο σας.
Ιορδανίδης Αντωνης

Ανώνυμος είπε...

Αυτή η στάνη έγινε διάσημη.... 🤣🤣🤣🤣

Ανώνυμος είπε...

Συνδιασμος συκιωτη. Δημο. Δαμερ ΚΑΜΜΕΝΑ ΒΟΥΡΛΑ για τα μπαζα ολοι οι βολεμένοι

Ανώνυμος είπε...

Συνδυασμός Ηλία Μωλος εχθές όλοι αυτοί που έχουν ξεβολεύει από τον Δήμο. Παλιοί Δήμαρχοι μετά των τέκνων αυτών για να πιάσουν θέση καθως κ παλιοί προμηθευτές που δεν κολατσιζουν με τον Συκιωτη κ είναι έτοιμοι να ροκανίσουν τα λεφτά του Δήμου , α να δούμε τι θα πει ο κόσμος θα εγκρίνει τα νέα πυρανγχας .

Ανώνυμος είπε...

Συκιωτης από το φαγοπότι πήρε κιλά

Ανώνυμος είπε...

Μιλάτε για....
πιράνχας , τα των εννέα ετών συκιωτακια τα έχει στο συνδιασμό του..... Αυτό λέει πολλά!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Ο μονος ηρεμος διατηρεί την ψυχραιμία ομαδα ενωμένοι, Πλατανιας Γιαννης χωρις κατηγορίες, κόσμιο αγωνα κερδιζδι το παιχνίδι απο το χαρακτήρα και απο την εμπιστοσύνη που βλέπω να εχει η ομάδα του πρωτα και ο κόσμος. Πλατανιας μερα με τη μετα το απόλυτο φαβορί