07 Μαρτίου 2019

Αγαπητέ αλαζόνα υποψήφιε Δήμαρχε …

Αναρτήθηκε από… kamena voyrla blogger

κύριε Βουρβουλάκη, κύριε Μπέλλο, κύριε Παπαναγιώτου, κύριε Συκιώτη, κύριε Τσώμο, δηλώσατε πρόσφατα με επίσημο τρόπο (στα τοπικά ΜΜΕ) ότι προτίθεστε να καταθέσετε υποψηφιότητα για το δημαρχιακό αξίωμα στις προσεχείς εκλογές του Μαΐου του 2019.

Πρόσφατα, σας απέστειλα γραπτό, εύλογο ερώτημα (click εδώ για ανάγνωση), το οποίο εξ όσων μπορώ να γνωρίζω, εκπροσωπεί αρκετούς δημότες (αυτό καθ αυτό ως ερώτημα).

Εν τούτης, με δεδομένο ότι ΔΕΝ απαντήσατε σε αυτή την εύλογη αλλά και επίκαιρη κατά τα άλλα, απορία των αναγνωστών – δημοτών του δήμου μας, σας καλώ άλλη μια φορά, να τοποθετηθείτε στην καίρια, κατά την προσωπική μας άποψη – ερώτηση, στο AN και κατά πόσο μπορείτε να ανταποκριθείτε στο αξίωμα το οποίο διεκδικείτε, με δεδομένο τις όποιες άλλες δραστηριότητες τις οποίες ασκείτε και πιθανά δεν σας αφήνουν χρόνο ώστε να επικεντρωθείτε στα δημαρχιακά καθήκοντα (εφόσον εκλεγείτε).

Στην παρούσα φάση, δράττομε της ευκαιρίας να αναφέρω ότι ο υποψήφιος κύριος Δαδιώτης απήντησε με επιστολή του (click εδώ) στην παραπάνω ερώτηση, κάτι που δείχνει αν μη τι άλλο, ότι αφουγκράζεται τα ερωτήματα της τοπικής κοινωνίας.

Θέλω να πιστεύω ότι ΔΕΝ απαντήσατε γιατί σας διέφυγε το ερώτημα, και σε καμία περίπτωση δεν αγνοήσατε την εύλογη ερώτηση των δημοτών, και ο όρος ‘αλαζόνας’ που βρίσκεται στον τίτλο του άρθρου μπορεί να χαρακτηριστεί ως ‘εκ του περισσού’.

Κλείνοντας είμαι σίγουρος ότι θα απαντήσετε στην ερώτηση – ανησυχία μας εμάς των δημοτών, και θα χαρώ πολύ να την δημοσιεύσω.

Με τιμή ο Blogger

ΥΓ Να σας θυμίσω, ότι παλαιοτέρα, αντίστοιχες ερωτήσεις, έχουν απαντήσει ακόμα και βουλευτές του νομού μας.

ΥΓ2 Να σας επισημάνω ότι το blog έχει από 5,000 μέχρι 20,000 επισκέψεις την βδομάδα

ΥΓ3 Δεν είναι καλή πρακτική να ‘στεναχωρηθούμε’ λόγω μη απάντησης και να φανεί ότι δεν δίνετε δεκάρα στις ερωτήσεις των δημοτών.

13 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

γιατί δεν απαντάτε ρε; ντρέπεστε;

Ανώνυμος είπε...

δεν ειναι κακο το ερωτημα. να απαντηθει απο τους υποψηφιους και ειδικα απο τον τωρινο δημαρχο που κανουμε μαυρα ματια να τον δουμε στο δημαρχειο

Ανώνυμος είπε...

οι περισσότεροι υποψήφιοι είναι απασχολημένοι αυτό τον καιρό γιατί ψάχνουν συμβούλους να φτιάξουν συνδυασμό. ο δήμαρχος που τον έχει έτοιμο τον συνδυασμό απλά δεν δίνει δεκάρα για τους δημότες και τον δήμο. και μόνο την ψήφο τους θέλει. κατά τα άλλα συνεχίζεται η απραξία στον δήμο σε κανονικούς για την εποχή ρυθμούς.

Ανώνυμος είπε...

Καποιοι άλλοι τα έχουν κανει γνωστά αύτα κατά την ανακήρυξη της υποψηφιότητας τους κύριε. Δυστυχώς όμως δεν έχετε δώσει την ανάλογη προσοχή φαίνεται... βέβαια δεν είναι κακό να επαναληφθούν

Γιάννης Σκούφιας είπε...

Φίλε blogger οι Υ/Δ απαξιούν, ως φαίνεται, να απαντήσουν.
Ασχολούνται με το τι θα μας πουν για το καλό μας και για το καλό του τόπου.
Το δικό τους καλό τους αφήνει παγερά αδιάφορους. Θυσιάζουν τα πάντα. Οικογένεια, δουλειά, προσωπικό χρόνο, όλα στον βωμό της ανιδιοτελούς προσφοράς στον πολίτη.
Γι αυτό …
Ας οπλιστούμε με υπομονή, ας φορέσουμε το πιο γλυκό μας χαμόγελο κι ας απολαύσουμε τις μέρες που ‘ρχονται. Και ας βράζουμε από μέσα μας με τις εξόφθαλμα προσποιητές συμπεριφορές.

Ας μην κατηγορούμε συνανθρώπους για την αφέλειά τους να παρασυρθούν και να πιστέψουν μεγαλόστομες υποσχέσεις. Δεν υπάρχουν ανεξήγητες επιλογές. Ούτε υποσχέσεις οι οποίες ίσως να μη φτάσουν ποτέ στα αφτιά μας. Η καχυποψία είναι κακός σύμβουλος.

Ας έχουμε κάπου στην άκρη του μυαλού μας, το ενδεχόμενο, οι υποψήφιοι να άγγιξαν ευαίσθητες χορδές ρομαντικών ανθρώπων και να εκμαίευσαν κατά αυτόν τον τρόπο την ψήφο τους. Χωρίς εξαγορές, χωρίς δωροδοκίες, χωρίς οποιουδήποτε είδους ανταλλάγματα.

Αν ειρωνεύομαι; Ο χρόνος θα δείξει…

Ανώνυμος είπε...

Απλα τα πράγματα. Ας μιλήσει οποιος εξαιρεί από το ψηφοδέλτιο του: συνταξιούχο εργολαβο, απλυτο, ποδηλατακια, συνταξιούχο ένστολο και γενικώς θαμώνες κηφηνειου και κυττάρου..

Ανώνυμος είπε...

Γιατί ετσι? Λεπρα εχουν αυτοί? Άσε να μιλήσει ο δήμαρχος με την ομάδα του γιατί ξανακατεβαινουν...προφανως νομίζουν ότι κάνανε φοβερό έργο κ θέλουν να το αποτελειώσουν..

Ανώνυμος είπε...

Αυτοί γεννησαν και το ντοτορ.. διαγράφεται και αυτός..

Ανώνυμος είπε...

Είτε θέτε είτε όχι ι ντοτορ παίζει μόνος μπαλα

Ανώνυμος είπε...

Χωριανοί ξυπνάτε θα μας πιάσουν τα οπίσια πάλι μολιώτες και αγιότες;
Δεν χορτάσαμε καβαλήκεμα ορέ;
Καμενοβουρλιότης δήμαρχος και τίποτα άλλο κι ας ειναι κι διάολος
Οσοι χωριανοι πάνε με ξενομερίτη υποψήφιο θα είναι υπόλογοι της καταστροφής μας.

Ανώνυμος είπε...

Το ίδιο κ ο άγιος το ίδιο κ ο Μώλος..πρόταση να υπογράψουμε να σπάσουμε στα τρία όπως ημασταν

Μπέλλος Τριαντάφυλλος είπε...

(Σχόλιο 1ο)

Αγαπητέ Blogger


Χαίρομαι που ενδιαφέρεστε πολύ για τα κοινά και σας συγχαίρω για το έγκυρο βήμα κριτικής, τοποθετήσεων, θέσεων και αντιθέσεων, ακόμη και της νοοτροπίας μερικών “όλα τα σφάζουμε και τα μαχαιρώνουμε πάντοτε εκ του ασφαλούς”. Μόνο που αυτό δεν είναι αρκετό, αφού μέσα από την ενεργό συμμετοχή, και τη διαρκή έκθεση, στη βάσανο της κριτικής, καλοπροαίρετης ή μη, μπορείτε να προσφέρετε τα μέγιστα, αφού κατά το “αρχή άνδρα δείκνυση” ισχύει και το “τον καλό ηγέτη τον αναδεικνύουν οι άξιοι συνεργάτες” .
Σας προκαλώ λοιπόν και, γιατί όχι, σας προσκαλώ, όπως προσκαλώ όλους τους σκεπτόμενους και ενεργούς συμπολίτες μας, σε συστράτευση, ώστε όλοι όσοι ανησυχούμε για το μέλλον αυτού του τόπου, να ενώσουμε τις δυνάμεις μας . Ιδού πεδίον δόξης λαμπρόν.
Δεν σας γνωρίζω, αγαπητέ Blogger, προσωπικά ή, εάν σας γνωρίζω, δεν μου έχετε συστηθεί και ως “ο blogger”. Εμένα, όμως, σίγουρα με γνωρίζατε και πριν ανακοινώσω την υποψηφιότητα μου ως Δημάρχου του Δήμου Καμένων Βούρλων. Όπως είμαι βέβαιος πως γνωρίζετε και την πορεία μου στην κεντρική πολιτική σκηνή ως Βουλευτή για δέκα ολόκληρα χρόνια, αλλά και αυτή στην Αυτοδιοίκηση δεύτερου βαθμού, για μια τετραετία μόνο όμως, αφού η καλή μου διαγωγή στην υπηρεσία του Φθιωτικού Λαού, ανεξαρτήτως κομματικής προέλευσης, θεωρήθηκε κακή κομματική διαγωγή. Όπως και πολύ καλά γνωρίζετε, κάτι που γνωρίζει και όλος ο Φθιωτικός Λαός, ότι κατά την δεκατετραετή πολιτική μου πορεία το δικηγορικό μου Γραφείο δεν άνοιξε ούτε μία ώρα, αφού είναι παγκοίνως γνωστόν ότι επάγγελμα και ενασχόληση με τα κοινά δεν μπορούν να συμβαδίσουν. Άλλο που κάποια επώνυμη κυρία, που έκανε αισθητή την παρουσία της στην εκδήλωση παρουσίασης του συνδυασμού του απερχόμενου Δημάρχου μας, μου είχε πει το καλοκαίρι ότι “δύο καρπούζια στην ίδια μασχάλη δεν μπορούν να κρατηθούν”, αναφερόμενη, όπως άλλωστε και εσείς ο ίδιος έχετε επανειλημμένα αναφέρει, στη συνεχή απουσία του κ. Συκιώτη λόγω του επαγγέλματός του, και τώρα το ξέχασε, προφανώς με άνωθεν εντολή .
Απαντώντας λοιπόν στην καίρια ερώτησή σας “αν και κατά πόσον μπορώ να ανταποκριθώ στο αξίωμα το οποίο διεκδικώ, με δεδομένο τις όποιες άλλες δραστηριότητες, τις οποίες ασκώ και πιθανά δεν θα μου αφήνουν χρόνο να επικεντρωθώ στα δημοτικά καθήκοντα εφόσον εκλεγώ” , έχω να σας πω τα εξής :
Όπως, αγαπητέ Βlogger, έκλεισα το Δικηγορικό μου Γραφείο, με μεγάλη οικονομική μου ζημία, για 14 ολόκληρα χρόνια, το ίδιο θα πράξω και τώρα. Μόνο που τώρα θα κλειδώσω το προσωπικό μου Δικηγορικό Γραφείο μόνο, αφού τις εκκρεμείς υποθέσεις μου θα τις χειρίζονται οι συνάδελφοι και συνεργάτες, με τους οποίους και συστεγαζόμαστε στον 3ο όροφο της οδού Λεωσθένους 2 στη Λαμία, κ. Δημήτριος Κατσούρας, κ. Βασιλική Σαρρή και κ. Μαρία Μουτεβελή. Και αυτή την απόφασή μου την γνωρίζουν οι συνδημότες μας, οι οποίοι ενημερώθηκαν, τόσο στη συνέντευξη τύπου της 8ης Οκτωβρίου 2018 όσο και στην προγραμματική μου συγκέντρωση της 10ης Νοεμβρίου 2018 στο Ξενοδοχείο Γαλήνη, αλλά και από τις συνεντεύξεις που παραχώρησα στα τηλεοπτικά κανάλια της Λαμίας. Επομένως, τον μόνο που δεν θα έπρεπε να ρωτήσετε ήμουν εγώ, ο οποίος προκατέλαβα την οποιαδήποτε καλοπροαίρετη ή ακόμη και κακοπροαίρετη “εύλογη ερώτηση των δημοτών”.

συνέχεια στο επόμενο σχόλιο...

Μπέλλος Τριαντάφυλλος είπε...

(Σχόλιο 2)

Και να είστε σίγουρος ότι δεν με τρομάζετε με την άποψή σας ότι “η θέση δήμαρχος είναι μία πλήρους απασχόλησης εργασία, με πολλές φορές να απαιτεί εργασία - παρουσία και εκτός κανονικού ωραρίου χωρίς αυτό απαραίτητα να έχει οικονομικό όφελος”, αφού στην δεκατετραετή βουλευτική και αυτοδιοικητική πορεία μου, “παράτησα” την οικογένειά μου και τη δουλειά μου για να ανταποκριθώ στις απαιτήσεις πρώτα ως Βουλευτή, επικεφαλής της ομάδας Κοινοβουλευτικού Έργου Τουρισμού καθώς και υπεύθυνου Δασών και Φυσικού Περιβάλλοντος της Ομάδας Κοινοβουλευτικού Έργου Γεωργίας και στη συνέχεια ως Νομάρχη Φθιώτιδας, εργαζόμενος από τις 6:00 το πρωί μέχρι τα μεσάνυκτα, και όχι μόνο ήλιο με ήλιο. Όπως πρόκειται να κάνω και τώρα.
Και βέβαια έχω δηλώσει ότι, μετά την εκλογή μου ως Δημάρχου, θα εγκατασταθώ μονίμως στην έδρα του Δήμου στα Καμένα Βούρλα, παρότι διαθέτω σπίτια και στο Ρεγγίνι και στο Μώλο, για να μπορώ να ανταποκρίνομαι τις υποχρεώσεις μου ως Δημάρχου, ενός από τους καλύτερους Δήμους της Ελλάδας, ο οποίος βρίσκεται στο έσχατο σημείο, με ευθύνη όλων μας. Και των δημοτών που ψηφίζουμε, όπως ψηφίζουμε μέχρι σήμερα, και των εκλεγμένων εκπροσώπων οι οποίοι αποδεικνύονται κατώτεροι των περιστάσεων.
Σε ό, τι αφορά στο ερώτημά σας αν θέλω να γίνω Δήμαρχος για τις δάφνες, η απάντησή μου είναι ότι δεν επιδιώκω να γίνω Δήμαρχος για να δρέψω δάφνες. Άλλωστε, ως εκλεγμένος είχα την τιμή να θητεύσω σε ανώτερα πολιτικά αξιώματα. Απλώς δεν επαναπαύομαι στις οποιεσδήποτε δάφνες μου, (τις οποίες ούτως ή άλλως έχω και που μετά βασάνων και κόπων έχω αποκτήσει μέχρι σήμερα), παραμένοντας ανενεργός, αλλά, έχοντας την εδραία πεποίθηση ότι μπορούν, οι δάφνες αυτές, να συντελέσουν τα μέγιστα στην προώθηση και επίλυση των χρονίων προβλημάτων του Δήμου μας, όταν με τη θέληση του Θεού και την ψήφο του Λαού εκλεγώ Δήμαρχος, θέτω τον εαυτό μου στη διάθεση των συνδημοτών μου και ζητώ με ταπεινότητα και πλήρη συναίσθηση των ευθυνών μου, την αγάπη, και την εμπιστοσύνη τους, ώστε όλοι μαζί, με εμένα πρώτο πολίτη μεταξύ των ίσων, να αγωνιστούμε για το μέλλον των παιδιών μας.
Ευχαριστώ για τη φιλοξενία και ελπίζω σε μία διά ζώσης ανταλλαγή απόψεων .


Με ιδιαίτερη εκτίμηση
Τριαντάφυλλος Αθαν. Μπέλλος, Δικηγόρος
π. Βουλευτής, π. Νομάρχης Φθιώτιδος
Υποψήφιος Δήμαρχος του Δήμου Καμένων Βούρλων.