06 Οκτωβρίου 2023

Υπερέβη τα εσκαμμένα για άλλη μια φορά ο Ηλίας Κυρμανίδης

Αναρτήθηκε από… kamena voyrla blogger

Στον βωμό της ψηφοθηρίας, περισσεύει η ασέβεια.
Ντρέπεται και η ντροπή η ίδια ... 




Μου μεταφερθηκε οτι ο Ηλίας Κυρμανίδης, υποψήφιος δήμαρχος, μιλησε απόψε σε δημοσια ομιλία του αναφέροντας το όνομα του πατέρα μου ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ θέλοντας να προμοταρει υποψήφιο του συνδυασμού του. Να ενημερώσω τον κύριο Κυρμανιδη οτι οι μονοι που εχουν το δικαίωμα να αναφέρονται δημοσια στον ΚΑΨΟΥΡΑ είναι τα παιδια του και η γυναικα του, οπως είναι και ΟΙ ΜΟΝΟΙ για τους οποίους θα ήταν περηφανος ο ΠΑΤΕΡΑΣ μου και περιμένω απο αυτόν να ζητησει συγνώμη γι αυτο του το ατόπημα. Όσο για τον ή τους υποψηφίους που θελησαν ή καλοδεχτηκαν να συνδυαστεί το ονομα τους με το ονομα του πατερα μου, εχω να πω πως το ήθος, τη προσωπικότητα, τις ηθικές αξιες, τη τιμιοτητα και την ειλικρίνεια του πατέρα μου, ουτε τα ειχαν ούτε θα τα αποκτήσουν ποτέ.

23 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΕΔΩ ΕΙΠΕ ΠΩΣ ΔΕ ΔΟΘΗΚΕ ΑΔΕΙΑ ΣΕ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΤΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΣΤΕΙ ΣΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΤΟΥ, ΕΚΘΕΤΟΝΤΑΣ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΑΙΤΙΑ ΕΝΑΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΤΟΥ.ΕΛΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΩΡΑ Ο ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΕΚΑΝΕ ΒΟΛΤΑ ΜΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΜΕ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ, ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΒΑΡΕΘΗΚΕ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ.Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΦΡΑΓΜΟΥΣ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ.

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα. Θα ήθελα να ξεκαθαρίσω πως δεν ήταν δική μου πρωτοβουλία να ανέβει η ανάρτηση στο blog, μιας και δεν φαίνεται ξεκάθαρα από τον τρόπο δημοσίευσης. Φυσικά και δεν έχω κανένα πρόβλημα μ αυτή την ενέργεια μιας και πρόκειται για μια δημοσίευση που έκανα δημόσια στο προφίλ μου στο facebook, ωστόσο θα ήθελα να ξεκαθαρίσω προς πάσα κατεύθυνση, πως ανέβηκε με πρωτοβουλία του διαχειριστή και πως η πρόθεσή μου απέχει από μικροπολιτικά συμφέροντα. ΕΥΗ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

kamena voyrla blogger είπε...

Επιβεβαιώνω, την δημοσίευση μας την απέστειλε αναγνώστης

Ανώνυμος είπε...

Κ.Λιακοπουλου δεχθειτε παρακαλω πολυ, τα συγχαρητηρια μου, για αυτη σας την τοποθετηση.
Σας ζητω συγνωμη για τον τροπο που χρησιμοποιω,αυτον της ανωνυμιας, να σας εκφρασω τα συναισθηματα ,που μου προκαλεσε ηκινηση σας
Ειλικρινα ,θερμα ευχαριστω ,για την αχτιδα φωτος που δημιουργησατε στο σκοταδι.
Με εκτιμηση.

Ανώνυμος είπε...

Ψηφοθηρία καθαρή κάποιοι δεν έχουν ούτε ιερό ούτε όσιο. Μπράβο σας κυρία Λιακόπουλου. Αυτοί οι επαγγελματίες πολιτικοί έτσι πρέπει να αντιμετωπίζονται.

Ανώνυμος είπε...

Μπλόγκερ με όλο τον σεβασμό, αν μπορείς ανέβασε την συνέντευξη του Δημάρχου στο Σταρ.... Μιλά σαν υποψήφιος που δεν κυβέρνησε ποτέ... όλοι οι άλλοι φταίνε, μέχρι κ η κυβέρνηση...

Ανώνυμος είπε...

Ανέβασε φυσικά και των υπολοίπων...

Ανώνυμος είπε...

Είναι μια ιδιωτική σκέψη της κόρης του μακαρίτη που κακώς ο μπλόκερ την ανέβασε.
Αφορά μόνο αυτήν,
,ειδικά όταν χρησιμοποιεί το κακοηχο και υποτιμητικό παρατσούκλι.

Όσον αφορά τον Κυρμανιδη δεν νομίζω ότι είπε κάτι κακό για τον Κώστα.
Άλλωστε δεν έχουμε φτάσει σε σημείο να υπάρχουν στα ονόματα των συμπολιτών μας απαγορεύσεις όταν μάλιστα έχουν ένα καλό λόγο να πουν.

kamena voyrla blogger είπε...

5:05 Αν υπάρχουν και οι τρεις συνεντεύξεις διαθέσιμες (οι πρόσφατες) τότε ναι μπορώ να τις ανεβάσω. Θα βοηθούσε αν έστελνε κάποιος τα URL

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Ανώνυμε 05:09, το αν είναι κακόηχο και υποτιμητικό το παρατσούκλι αφήστε να το κρίνουν οι άνθρωποι που τον γνώριζαν και τον έζησαν. Μάθετε λοιπόν πως είναι τιμή για τη μάνα μου να τη λένε Καψούρινα και εμάς τα παιδιά του Καψουρόπουλα και ναι, έχετε δίκιο μόνο σε κάτι, ότι δεν σας αφορά. Όσο για τον Κυρμανίδη, δεν είναι ότι είπε κάτι κακό αλλά το κακό είναι το για ποιόν το είπε και ότι το έπραξε ξεκάθαρα για ψηφοθηρικούς λόγους και όσο περνάει από το χέρι μου δεν θα επιτρέψω σε κανέναν, είτε αυτός λέγεται υποψήφιος δήμαρχος είτε ανιψιός είτε οτιδήποτε άλλο, να εκμεταλλευτεί την υστεροφημία του πατέρα μου. Ας στηριχτεί ο καθένας στις πλάτες του κ όχι στην κληρονομιά του ονόματος του πατέρα μου, πόσο μάλλον όταν δεν του μοιάζει σε τίποτα. Αυτά είχα να πώ και κλείνω εδώ το θέμα αυτό. ΕΥΗ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

Ανώνυμος είπε...

Για μας που δεν γνωρίζουμε, από που βγήκε αυτό το παρατσούκλι; Όπως και να έχει, ήταν ένα από τα πολλά φάουλ του Κυρμανιδη ακόμα και αν είχε καλές προθέσεις (δεν).

Ανώνυμος είπε...

Καψουροπουλο, είναι δικαίωμα σου να σκέφτεσαι όπως θέλεις,αλλά αυτό δεν σημαίνει κάτι για τους αλλους.

Ανώνυμος είπε...

Βρε δε μας παρατάτε όλοι…
Δήμαρχος Κυρμανιδης!!!

ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ είπε...

Μεσιε Γιαννακουρε καλά έκανες και ανέβασες την θεμιτή επιθυμία μιας κόρης να μην χρησιμοποιείται το όνομα και παρατσούκλι του αποθανοντα πατέρα της για ψηφοθηρια αλλά πρέπει να σβήσεις τα σχόλια που τον προσβάλουν. Φίλε δεν μπορεί να γίνει συζήτηση εδώ για το πως προέκυψε το παρατσούκλι, λέγεται βεβηλωση αυτό. Σταματήστε το. Κυρμανιδη έλεος ρε φίλε

Ανώνυμος είπε...

Δυστυχώς ο Κυρμανιδης έχει στόμα κ μάλιστα μεγάλο. Χθες βράδυ ομιλία 3 ωρών.Προς το τέλος κουράστηκε ο κόσμος. Το έβλεπα με τα μάτια μου. Φύγανε όλοι κ άκουσα με τα αυτιά μου …ΡΕ ΠΟΥ ΜΠΛΕΞΑΜΕ!Η στιγμή που οι υποψήφιοι του ήταν στην εξέδρα από κάτω ήταν το πολύ 40 άτομα.Το είδα όπως κ πολλοί άλλοι.Έκανε εξομολόγηση προσωπική που ακόμη κ ο πνευματικός θα απορούσε.Λόγος κενός πολιτικός άνευ σημασίας.Επίτηδες έδωσα προσοχή ιδιαιτερη. Τελικά κ εγώ όπως κ πολλοί άλλοι μύδιασαμε. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ. Η διαίσθηση μου και η εκτίμηση είναι ότι αποχώρησαν πολλοί χθες βράδυ από το πλευρό του. Θα δείξει η Κυριακή.

Ανώνυμος είπε...

Κάτσε ρε Τραχανά, μια ερώτηση από κάποιον που δεν ξέρει δεν είναι κακοπροαίρετη, δεν τον ξέρω τον άνθρωπο γι αυτό ρώτησα. Αν προσβάλει στο σχόλιο μου παρακαλώ κύριε μπλόγκερ να διαγραφεί

Ανώνυμος είπε...

εγώ να δώσω τα ειλικρινή μου συγχαρητήρια σε αυτούς τους υποψηφίους που τον είδαν και τις 3 φόρες! 8 ώρες ταινία? Μπράβο ρε παιδιά μόνο και μόνο για αυτό, από εδώ και πέρα θα είστε οι επίλεκτοι της περιοχής μας! Κομάντο Κ λέμε

ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ είπε...

Σήμερα στον Άγιο στο καλύτερο σημείο του δήμου για πολιτικές ομιλίες στο πεζόδρομο έγινε συνωστισμός. Συκιωτης στον Άγιο 60% μίνιμουμ.,,,,Ενημερώθηκα για το φραξιμο που κάνει ο αγωγός στον μπεκα και είναι αυτό που φανταζόμουν. Κάποιοι πετάνε στην αποχέτευση και σκουπίδια και αντικείμενα και σερβιέτες και χαρτιά και βουλώνει μπροστά η αντλία και ο σωλήνας. Στην Ελλάδα οι βιολογικοί είναι μόνο για βρώμικα νερά και λύματα ούτε καν για αποφάγια. Ας είμαστε προσεκτικοί όλοι στα δημόσια αγαθά

Ανώνυμος είπε...

Με τον Κώστα αντιδήμαρχο, όλα θα πάνε πρύμα, όλα τα σφάζει όλα τα μαχαιρώνει..
.. καληνύχτα σας καλό βόλι αυριο, ο Θεός βοηθός.
.

Ανώνυμος είπε...

Κυρμανιδης….το επόμενο βήμα του η χειροτονία του

Ανώνυμος είπε...

Ακόμη μια πρόβα Θετρου Τέχνης με μονόλογο κειμένου επι 3 ώρες.Ο Κυρ…ξεπέρασε κ τα μονόπρακτα του Καρολου ακούν
Ανταπέδωσε ο Πλατανιάς.
Χωρίς σκηνοθέτη ομως

Ανώνυμος είπε...

Σιγά τραχανοβιτσ μη σκιστεί το καλσόν απ' τον συνωστισμό.....

Ανώνυμος είπε...

Όσο για τον αγωγό έχω κάποιες ερωτήσεις....τι μάρκα ήταν οι σερβιέτες;;;
Τι βαθμό απορροφητικότητας είχαν;;;
Τα χαρτιά που λες, μήπως ήταν ψηφοδέλτια δικά σας που ο κόσμος τα έστειλε εκεί που ανήκουν;;;