05 Οκτωβρίου 2023

Και τι α κάνς; α κάειτς α μαλώεις;

Αναρτήθηκε από… kamena voyrla blogger

Το παράπονο ενός ψηφοφόρου …

Δεν ξέρω ποιανού το χατίρι να χαλάσω και ποιανού το χατίρι να κάνω, τώρα με τις δημοτικές εκλογές.

Τέτοιο στενό μαρκάρισμα από τους υποψήφιους Δημοτικούς Συμβούλους και από τους υποψήφιους Δημάρχους, δεν το έχω ξαναζήσει.

Εντωμεταξύ, πολλοί εξ αυτών είναι γνωστοί, φίλοι, συγγενείς και πάει λέγοντας.

Το κακό είναι ότι κάποιοι ‘γνωστοί άγνωστοι’ είναι και επιθετικοί όσο δεν πάει, και δεν μου αρέσει καθόλου αυτό. Τι δηλαδή? Θα παίξουμε και ξύλο στην τελική? Σοβαρά τώρα?

Ασε με ρε φιλαράκι με το ντέρτι σου να εκλεγείς, με ρωτάς εμένα για το τι προβλήματα έχω και τι ντέρτι με πιλατεύει εμένα? Ήρθα εγώ όταν ήσουν στην εξουσία να στα κάνω τσουρέκια όπως μου τα κάνεις εσύ τώρα? Εσύ κοντεύεις σχεδόν να μας δείρεις κιόλας, αν αντιληφτείς ότι δεν πρόκειται να σε ψηφίσω.

Νισάφι πια !! σε πόσους να υποσχεθώ ότι θα τους ψηφίσω για να μην έχω πρόβλημα στην καθημερινότητα μου…., και γιατί να το τραβάω όλο αυτό άλλωστε?

Αφήστε με στην ησυχία μου όπως με είχατε αφήσει τα τελευταία 5 χρόνια ρε παιδιά! σας κάκισα εγώ που με αγνοήσατε 5 χρόνια? Εσείς γιατί με κακίζετε που εγώ σας αγνοώ τώρα?

Για μαζευτείτε λιγάκι, γιατί θα αρχίσει και θα σας παίρνει ο διάολος έναν έναν μηδενός εξαιρουμένου.

Με έχετε φτάσει στο ΑΜΗΝ!

*Αφορμή για αυτό το άρθρο, ήταν η συνομιλία μου με μερικούς ψηφοφόρους ‘ασθενέστερων’ κοινωνικά τάξεων, προφανώς εξαρτώμενων για τα προς το ζην αλλά και την καθημερινότητα τους, που είναι και ο εύκολος στόχος στην βορά των θηρίων των δημοτικών εκλογών.

Κώστας Γιαννακούρος

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

.κ.Γιαννακουρο συμφωνώ με την αγανάκτηση για την ενόχληση που δέχεσαι από κάποιους.
Αγνοήσετε τους και κοιταξε την δουλειά σου.
Προφανώς όλο το σκηνικό στηρίζεται στο ατομικο συμφέρον.
Απλά εγώ δεν κατανοώ γιατί όλα εμφανίζονται ως αποτέλεσμα.
Αιτίες δεν υπάρχουν,όλοι είναι παρθενογεννημενοι,και ξαφνικά είδαν το φως το αληθινό και έτρεξαν αλτρουιστικα να συμμετάσχουν στις δημ. εκλογές;
Μήπως τα οικονομικά του μέσου δημότη είναι συνεχώς πτωτικά και η μοναδική διέξοδος είναι το σοσιαλιστικα χρήματα που ανακατανεμονται από το δημοτικό ταμείο;
Ως πότε θα γίνει εδώ στο μπλοκ μια πραγματική ανάλυση της πραγματικής αιτίας που στρέφει τον κάθε δημότη να ασχοληθεί με τα δημοτικά,και να γίνεται επιθετικός προς τους άλλους.
Επιτέλους εσύ κ. Γιαννακουρε δεν θεωρείς ότι αρκετό νερο δεν έριξες στον μύλο του συστήματος με το να αιτιολογείς προσποιητα ότι εκείνος θα τα κάνει καλύτερα από τον άλλον-δηλ θα τα διαχειριστεί με φειδω-ενω γνωρίζεις ότι το σύστημα είναι αναδιανεμητικο μόνο σε αυτούς που το διαχειριζονται!
Και εν πάση περιπτώσει οποίος μπορεί να νοηθεί φιλελεύθερα όχι όπως οι αριστεροί τύπου Τραχανά που είναι Φο-φιλελευθεροι καταλαβαίνουν ότι δεν υπάρχει ουσιαστική διαφορα.
Μην αγανακτεις λοιπόν φίλε μου με την προσωπική ανάγκη του φτωχοποιημενου δημοτη,αλλά με την απουσία της δικής σου αυτοκριτικής.

Ανώνυμος είπε...

Αυτα είναι δύσκολα θέματα ........ Κρίτωνα