18 Φεβρουαρίου 2025
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Αυτό το Blog φτιάχτηκε με σκοπό να εξυπηρετήσει τους δημότες , τους παραθεριστές και φίλους των Καμένων Βούρλων, με χρηστικές πληροφορίες , κακώς και καλώς κείμενα,νέα των Καμένων βούρλων και γενικότερα με ό,τι αφορά την ευρύτερη περιοχή.
Όπως δε λείπει ο Μάρτης από τη Σαρακοστή έτσι κι εμείς θα είμαστε παρόντες σε μια διασυλλογική προσπάθεια και θα περιμένουμε κι εσάς να γίνουμε μια μεγάλη παρέα.
138 σχόλια:
Βρε Καμενοβουρλιώτες αφού κάθε μέρα ένα καρναβάλι είστε, τι το ιδιαίτερο θα κάνετε στις 2 του Μάρτη ;
Το προχειρο ειναι χωτιατιά.
Εφ οσον δεν ειναι ανταγωνιστικο καλυτερα να μην ονομαζεται Καρναβαλι.
Ας γινοταν ενα "Παιχνιδι" για την ψυχολογια των παιδιων παιδια μπροστα στους φοινικες,ετσι για το εθιμο.
Χωρις κινηση χρηματος, χωρις ψυχολογια, απλως για να συγκεντρωνεται η προσοχη στην παραλιακη,για να ενισχυονται καποια Καφε με την γνωστη μεθοδο της Αρπαχτης.
Τα Καμενα βουρλα αλλα χρειαζονται .
Μας περασαν τα χωρια της Οιτης του Παρνασου και του Βελουχιου!
Σαραντα τροχοσπιτα στις "Σουδες" θερμοπυλων, κανενα στις στερνες Κονιαβιτη
Συνελθετε ,παραγοντες ,ψηφοφοροι ,και Λουμπεν της παραλιακης.
Με εναν "Μυθο" και δυο τρια στεκια το εννεαμηνο ειναι αντιπαραγωγικο.
Για τους παραδοσιοκρατες- κρατιστες δεν εχω να πω τιποτε ,,τα ειπε ολα ο Τζει Ντι Βανς αντιπροεδρος Αμερικης, στους ευρωπαιους στο συνεδριο για την Al.
Μεχρι και ο Αδωνις του 40% το παραδεχτηκε στο Χ του Ελον Μασκ.
Ενας δημαρχος που δεν μπορει να αυτονομηθει απο τον αναχρονισμο ενος Ρασοφορου,συμπαρασυρει μια πενταετια στα ευχελαια και στην υποαναπτυξη!
Καθε περσι και καλυτερα!
ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΛΕΩ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΚΩΝ/ΝΟΥ. ΤΡΙΤΗ ΧΡΟΝΙΑ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ ΚΑΝΟΥΝ...ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΙΑΣΥΛΟΓΙΚΗ Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΣΝΟΜΠ...ΑΣΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ...
Υ.Γ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ ΝΑ ΠΗΡΑΝ ΚΑΝΑ ΨΙΛΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΑΡΧΑΡΑ?
Η ΑΠΛΑ ΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΕΥΝΝΟΙΑ ΤΟΥ.
Υ.Γ2 ΕΡΜΕ ΠΑΠΑΣΤΑΜΑΤΗ ΠΡΟΕΔΡΕ ΑΓΝΑΝΤΗΣ ΠΟΥ ΜΕ ΣΥΚΙΩΤΗ ΑΝΑΒΕΣ ΦΩΤΙΕΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΛΟΓΟΥΣΕΣ ΟΤΙ ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΚΑΝΕΙΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΩΡΑ ΤΡΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΞΕΡΟΚΟΜΜΑΤΟ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΡΜΑΝΙΔΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΖΟΥΒΕΛΟ. ΟΧΙ ΤΠΤ ΑΛΛΟ ΕΣΕΝΑ ΔΕΝ ΣΕ ΒΑΛΑΝΕ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΣΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ....
Ο ρασοφόρος σιγά μην καθίσει να ασχοληθεί με τον ΚΙΜ κοιτάει να μαζέψει τ πομπές του γιατί θα κλείσουν τα μαγαζιά του όπως φαίνεται !!!!
👍👍👍👍Φέτος όλοι Άγιο έχει και εύκολη πρόσβαση στο να πας
Με 12 άρματα την συμμετοχή 3 ακόμη δημοτικών ενοτήτων την συνένωση των συλλόγων που όμοια της δεν έχει ξανά υπάρξει στα Καμένα βούρλα !!!Με πάνω από 6 γκρουπ πεζοπόρων τμημάτων και με ένα γκρουπ επαγγελματιών από την Αθήνα δεν το λες και άσχημο !!!!Οι επαγγελματίες φέτος μαζί με τους υπόλοιπους συλλόγους σας έβαλαν τα γυαλιά ελάτε παραδέξου το !!!!Τα στεγανά είναι τέλεια σήμερα προσπάθησα να εκμαιεύσω τα χωριά που θα συμμετέχουν και δεν πείρα λέξη !!!!Τώρα για την διακριτική ενασχόληση του λουκουμά πίσω από όλα αυτά με την σύμφωνη γνώμη πάντα του μεγάλου είναι ένα κεφάλαιο που θα αναλύσουμε αργότερα !!!Πάντως αν είναι από πίσω και το έφεραν έτσι μπράβο τους !!!
Το ιδιο κανανε και η Ινκας στο Ματσου Πιτσου!!!
Πριν τις 2 Μαρτιου
Ειναι η 28 Φεβρουαριου
Ουτε μια λεξη
Ουτε μια κινηση
Για διαμαρτυρια στο Φονικο Δυστυχημα των Τεμπων
Και ο χορος καλα κρατει
Θερμες ευχαριστιες
Θερμα Συγχαρητηρια
Αξιεπαινοι Συλλογοι
ΝΕΑΝΙΚΟΣ ΠΑΛΜΟΣ
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ και ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΟΣ
ΕΝΕΡΓΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ
ΞΕΝΟΔΟΧΩΝ
ΣΥΛ.ΓΟΝΕΩΝ και ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
ΝΗΠΙΑΓΩΓΙΟΥ
ΔΗΜ.ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΛΥΚΕΙΟΥ
ΕΥΓΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΥΓΕ
ΜΑΣΚΑΡΕΥΤΗΤΕ ΧΩΡΙΑΝΟΙ
ΜΗΝ ΜΑΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΟΥΝ
ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟΙ
ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ
ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΙΝΑΙ
ΑΛΟΚΟΤΟ
ΤΡΟΜΑΖΕΙ.
Γιατι ο Τραχανας μου θυμιζει τον Διογενη τον Κυνα !
Εις επιρρωση αυτου:
--" Μια φορα ο Διογενης ,ενω μιλουσε στην αρχαια αγορα της Αθηνας για σπουδαια θεματα,κανεις δεν τον πλησιαζε,και ετσι αρχισε να κελαιδαει και να λεει ασυναρτησιες!
Αμεσα μαζευτηκε πληθος γυρω του,τους οποιους ομως εξυβρισε γιατι τρεχουν να ακουσουν τις ασυναρτησιες,αλλα δυσανασχετουν οταν προκειται να ακουσουν κατι σοβαρο!
👍👍👍
άντε πάλι με τα τέμπη, ρε κουράσατε δεν το καταλαβαίνεται? γιατι δηλαδή για τους 102 νεκρούς στο μάτι δεν είχαν ψυχή αυτοί? βλέπω μια αλα καρτ ευθιξία μόνο για την τραγωδία στα τέμπη. αμα είναι έτσι να το ξεκινήσουμε από τον Αξαρλιάν. μην μένουμε μόνο στα τέμπη
Οχι μια αλλά δυο κινήσεις διαμαρτυρίας για την Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου.
Μπράβο τζομπανη το έπαιξες 1Χ2 και παλι τφεκσες γκαραβελια.
Αλήθεια μιας και δεν είστε "υπό την αιγίδα του δήμου " ελπίζω να έχετε προβλέψει ποιος θα μαζέψει το σκουπιδομανι που θα δημιουργήσετε εεεε?
Ο Αγιοζ Κωνσταντίνοζ βρίσκεται στη σωστή πλευρα της ιστορίαζ.
Φιλολογε μου αρχαιολάτρη μου ,όταν μου αποδείξεις ότι μερικές φορές λέω ασυναρτησίες θα σταματήσω να γράφω για πάντα. Τα σύγχρονα γεγονότα για να τα καταλάβεις δεν σου χρειάζεται ο Πλάτωνας ο Θουκυδίδης και ο Αριστοτέλης. Διάβασε για τρίτο Ράιχ, ανατολικό μπλοκ κομμουνισμο ψυχρό πόλεμο ρωσική ιστορία Στάλιν Γιάλτα, Βενιζέλο, μικρασιατική καταστροφή κλπ και τότε θα καταλάβεις ότι δεν γράφω ασυναρτησίες για τα διεθνή.
9:25 αυτοί που τα μαζεύουν εδώ και ένα χρόνο μιας και ο Δήμος είναι απών (εξυπνάδες) να χαμέ να λέγαμε !!!!
Σκυψε ευλογημένη
12:39 θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας ; Η οποια προλαβει ;
Αλαλα τα χειλη των ασεβων...
Ναι στον ΧΡΙΣΤΟ Ναι στην εκκλησία ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΡΑΣΟΦΟΡΟΥΣ!!!!
Γιαννακούρε άλλαξες το καταστατικό;
Μπορούμε τώρα να γράφουμε ότι θέλουμε;
Ρωτάω γιατί διαβάζω διάφορα που δεν έχουν σχέση με τα δημοτικά πράματα !
Και στην Ηλεία επί Νέας Δημοκρατίας κάηκαν 80 άτομα.Το έχεις ξεχάσει αυτό?
Δεν σχολιάζω το ποσό βλαμμένος είσαι που δεν καταλαβαίνεις ότι ο κόσμος αντιδρά στην συγκάλυψη και όχι στο όποιο συμβάν!
Σχολιαστές, με μικρές εξαιρέσεις, η αποκτήνωση σας έχει αγγίξει άλλο επίπεδο !
Και συ blogger που ανέχεσαι αυτά σχόλια δεν νομίζω ότι διαφέρεις !
Μπα μάλιστα κυρία μου !!!
Βρε φίλε αφού όλα αλυσίδα είναι Δήμος - Εκκλησία κτλ
Σκούζουν σας τις μωρές παρθένες οι… παραπαίοντες άριστοι του Κυριάκου, ότι δεν φταίνε σε τίποτα για το έγκλημα των Τεμπών.
Μόνα τους συγκρούστηκαν τα τρένα…
Μόνη της έγινε η έκρηξη…
Μόνες τους σκοτώθηκαν οι 57 ψυχές…
Μόνος του δολοφονήθηκε κι ο γιος της εισαγγελέως που χειριζόταν την υπόθεση των Τεμπών…
Όφις Ιοβόλος
Εσύ γιατί κοπτεσαι μίστερ?μας πληρώνεις τα δημοτικά τέλη?
Τι γίνεται εδώ μέσα με τον κάθε παλαβό
Και έναν τραχανά
Δυστυχώς από το Βυζάντιο και μετά η εκκλησία/ θρησκεία έχει δύναμη. Πλέον πρέπει να σκύβουν οι ευλογημένοι /μενες όπως λέει ο από πάνω για συμφέροντα. Που είσαι ρε αρχαία Ελλάδα με αυτούς που έχουμε μπλέξει. Ξεχάσαμε σαν λαός αφού έχει περάσει από πάνω μας κάθε συμφορά και φυλή. (Δεν είμαι ενάντια στην θρησκεία ή στην πίστη).
Ενας νηφαλιος σχολιαστης θα επρεπε να προτασει τις γνωσεις του και μετα τα συναισθηματα!
Ομιλω για την πιστη -θρησκευτικη και πολιτικη- χωρις να υπολογιζεται οτι υπαρχει και η αλλη αποψη (μη πιστου)!.
Το συνδρομο αυτο υπο ορισμενους ορους ειναι αυταπατη, εικονικοτητα και παλιμπαιδισμος.
Ομιλω οχι για το Χιουμορ,αλλα για τον ανηλεη ψυχολογικο καταναγκασμο που οδηγειται καποιος απο τον ιδιο τον εαυτο του
ελλειψει γνωσης.
Λ.χ τι "επιπεδο" να εχει ενας Φονταμενταλιστης που σηκωνει μαχαιρι εναντια στον απιστο,με σκοπο να κερδισει τις Παρθενες στο επεκεινα ,αφου τις στερειται εδω!
Η πως να παρεις στα σοβαρα εναν Ανελευθερο που δεν αναγνωριζει την Δημοκρατια -πρωτογενως-ως το ιδανικο πολιτευμα.
Αν λοιπον τα δυο αυτα κομβικα (απατηλα) παραδειγματα δεν ειναι καποιος ετοιμος να τα θεσει στον εαυτο του δεν μπορει ,να υπηρετησει την λογικη.
Αγιος ο Παισιος με τα θαυματα ,υπηρετης του λαου ο Αυταρχικος ηγετης,,αλλα ας τα ενταξουμε στην "περιοχη" της Σεχτας,οχι της κανονικοτητος.
Τα δε τοπικα ζητηματα δεν ορθολογικοποιουνται ουτε με ευχελαιο, αλλα ουτε με την εικονικοτητα του Σοσιαλισμου καποιων.
Φυσικα στην ελευθερια εκφρασης ολα "ομογενοποιουνται" ,αλλα τα προσωπικα επιτρεπτα ορια τα θετει ο καθενας αυτονομα.
Θεωρω τον Αντικειμενισμο ως ενα σωστο φιλοσοφικο ρευμα και προπαντων δινει ψυχολογια ευεξιας.
Ο δογματικος φανατισμος (πολιτικος και θρησκευτικος) αποχαυνωνει και δουλοποιει την ανθρωπινη υποσταση.
Πασχαλη κάνε μας μια ανάλυση για το Ουκρανικό ή τρέχεις όλη μέρα με τα δημαρχιακά;;
Ειπαμε ότι αυτό το μπλοκ είναι το καλύτερο της Ελλάδας και το πιο ζωντανό, υπαρχει πολυπλευρη θεματολογία και έτσι πρέπει.,,,,,,,,Τελικά ο τραμπ αποδεικνύει πόσο ειρηνοποιός είναι και τελειώνει τον πόλεμο στην Ουκρανία. Είναι εντελώς ρεαλιστής σε ένα μοτίβο γιατί να σκοτώνονται άδικα άνθρωποι? Ξεσκεπάζει το καραγκιόζη ζελενσκι που τροφοδοτουνταν 3 χρόνια από ανίκανους Ευρωπαίους πολιτικούς νάνους τύπου μακρόν και σολτς και τον τελειώνει σύντομα. Η Γερμανία με αυτό το πόλεμο αυτοκτόνησε κυριολεκτικά. Well done Donald God bless you!
Ασε Κωστα που εμαθες και γεωπολιτικη,εσυ δεν ψηφιζες γκουου μπακ μανταμ Μερκελ .
Αμα θες να σου κάνει καμία ανάλυση πουθενά αλλού τράβα εκεί είναι στο Φλοισβο !!!!Έχεις ψυχή ;;;;
Ώπα ρε μαμάω κ δέρνω
Χαχαχαχαχαχ
Ρε όλη η Ελλάδα θα ξεσηκωθεί θα φωνάξει αγανακτισμένη για όλα αυτά τα αίσχη που γίνονται στις πλάτες μας και στις ζωές των παιδιών μας και σεις θέλετε να κάνετε μια σιωπηλή καθιστική διαμαρτυρία και αυτή το απόγευμα με κεράκια; Αυτή την εντολή έχετε πάρει; Πάλι θα πρωτοτυπήσετε για συμφέρον άλλων;
Ή κάντε διαμαρτυρία ή τίποτα ρε
Αι σιχτηρ κατευθυνόμενα ανθρωπάκια
Γιατί υπήρχε καμιά άλλη εναλλακτική το 2015 από σύριζανελ? Μήπως ήθελες να κάνω αγώνα να μείνει ο Σαμαράς πρωθυπουργός και να πουλάει τα δημόσια ακίνητα τσαμπα και μετά να τα ενοικιάζει τα ίδια από τους αγοραστές ακριβά. Τώρα που έχουν οι δήθεν πατάτες 1,80 στην λιανική και 0,50 στο παραγωγό είναι καλύτερα ?Τα 27 δις που άφησαν οι σύριζανελ και τα μασησαν οι κολλητοί ?έχεις γνώμη? Λίγος ο τσιπρας αλλά καθαρά χέρια είχε!
Σιγά βρε αναλυτή με ψυχή
Πάρε κάνα χάπι εσύ που ήρθες στο μπλογκ να τα πεις αυτά λες και θα ακουστείς. Αιντε με όλους τους χαζούς εδώ μέσα το έχετε ξεφτιλίσει το θέμα
Α και συ του συστήματος είσαι λεκέ;
Οχι απροσάρμοστε, ανόητε και αμόρφωτε χωριάτη, δεν είμαι του συστήματος. Σου εξηγώ ότι εδώ δεν είναι το μέρος γι αυτά που γράφεις ούτε θα ακουστείς.
Να πατε Άγιο θα κάνουν επιμνημόσυνη δέηση αύριο …. Ρε πατε καλά ότι θέλει ο καθένας κάνει Αει σηκωθείτε να πάμε Αθήνα δεν θέλουν μνημόσυνα τα παιδιά να ηρεμήσουν οι ψυχές θέλουν απ τ άδικο !!!!!!
Τραχανα ναι ,τα βρηκαν τα δις απο τον παππου τους τα Κομουνια Τμ,οτι ξεσκισαν στην φορολογια τον Ελληνα δεν τα λες,τις ουρες για το πενηνταρικο στα ΑΤΜ δεν τα θυμασαι, τα ρουβλια της Ρωσιας που δεν ηρθαν τα κανεις γαργαρα,το Οχι του 60% στο δημοψηφισμα για το νομισμα το ρουφηξες αμασητο,τα Εγγλέζικα που ακομη και εσυ γνωριζεις το Τσιπροκιο ουτε τα αγγιζε και τελος Τραχανα να ξερεις ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΝΙΤΗΣ ,ΠΑΝΤΑ ΚΝΙΤΗΣ!
Τραχανοβιτς αριστερε γυρολογε, προδοτη της Μακεδονιας,κανε αυτοκριτικη!
Κώστα έμαθα ότι θα είσαι τιμώμενο πρόσωπο στο καρναβάλι στον Άγιο. Ισχύει;
Σοκολατένιος
Όλο ψέματα χωρίς αποδείξεις, με σύριζανελ η φορολογία στα μικρά εισοδήματα πήγε από 26%στο 22,οι μικροεπαγγελματιες από 350 ευρώ τεβε ή και 500 οι παλιοί πήγαν 180 ευρώ το μήνα εφκα. Αυτοί που χρωσταγαν και δεν μπορούσαν να πάρουν σύνταξη από τεβε οαεε κλπ επαναυπολογιστηκσν οι οφειλές βάσει κερδών τα τελευταία χρόνια της κρίσης και αφού τα κέρδη ήταν πεσμένα, μειώθηκε το χρέος τους και πήραν σύνταξη με κρατήσεις των οφειλών τους από την σύνταξη. Αυξήθηκαν οι φόροι στο μεγάλο κεφάλαιο και σωστά, πως σου φαίνεται να πληρώνει 26 % φόρο αυτός με τα 10 χιλιάδες ευρώ και 26 %αυτός με τα 150 χιλιάδες ευρώ ?Οι αγροτες πήραν αφορολόγητο 8600 εκεί που πλήρωναν φόρο 13%απο το πρώτο ευρώ, είχα σε χρονιά κακή 1500 ευρώ έσοδα σαν αγρότης και πλήρωσα 200ευρω φόρο, αν είναι δυνατόν. Ναι το κράτος είχε πτωχεύσει από το μπαιρακταρη και μας πείραξε η ουρά στα ΑΤΜ. Ρούβλια ήρθαν πολλά μέσω τουρισμού αυτά που δεν έρχονται τώρα ξυπνα, οι σύριζανελ βρήκαν 3 γραφεία βίζας στην Ρωσία και τα έκαναν 8. Είσαι αγράμματος το δημοψήφισμα έλεγε όχι στο σχέδιο γιουνγκερ, όχι έξω από το ευρώ, τελικά πήραμε ένα πρόγραμμα πιο μαλακό. Ναι δεν είχε μεταφραστές το υπουργείο, τα αγγλικά ήταν το πρόβλημα.Μην μπερδεύεις εμένα με το πλυντήριο εγκεφαλων της κνε, εγώ είμαι κέντρο βενιζελικος. Η κνε διδάσκει στα θύματα της να ξεχάσουμε το Βενιζέλο και την μικρασιατική καταστροφή. Εγω λέω αλήθειες και όποιον πονέσει. Φυσικά οι πρεσπες ήταν προδοσία, ήρθαν οι πγδμ και μας πήραν την Θεσσαλονίκη, αρε κεφτέδες κολλημένοι με την νδ που έφερε το χάος το 08,μας βρήκε η κρίση ξεβρακωτους και τσακιστηκαμε σαν χώρα.
Κάτι τελευταίο,δεν συμπαθώ ιδιαίτερα την ζ κωσταντοπουλου αλλά ένας λογικός άνθρωπος δεν μπορεί να διαφωνήσει μαζί της για τα τεμπη και τον αγώνα που κάνει για την αλήθεια για το επικίνδυνο φορτίο και το μπάζωμα. Ούτε και με κανένα κόμμα της αντιπολίτευσης δεν διαφωνώ για τα Τέμπη, δεν σημαίνει ότι έχω την ίδια ιδεολογία. Θέλω δικαίωση για τα θύματα, αν ο Καραμανλής δεν μπορούσε να είχε παραιτηθεί ή να είχε κλείσει το σιδηροδρόμο όλο μέχρι να φτιαχνοταν η τηλεδιοικηση ,λεωφορεία είχαμε.
Όλες οι συγκεντρώσεις είναι στις 11 σε όλες τις πόλεις
τα καμενα βουρλα το απόγευμα θα την κάνουν;
Δεν πάμε καλα
Πρέπει να πάνε το πρωί για δουλεια και το απόγευμα να πάνε να πιουν το καφεδάκι τους και να κάνουν και κους κους
Τι γίνεται ρε παιδιά , όλα καλά και άγια στο δήμο μας, αλλά ο δήμαρχος με το δημοτικό συμβούλιο , νομίζω ότι πρέπει να βγάλουν δήλωση συμπαράστασης για τα θύματα των τέμπλων
8.46
Τεμπών ειναι.......
Δεν θα ηταν καλυτερα να αναφερθείς τι εγινε στο Μάτι ....! Ποσα θύματα υπήρχαν άν υπήρ χαν........
Μια ακομη πονεσαρικη εκδηλωση μνημης της "Συμπεριληψης"των αριστερων.
Αντιστοιχες με τις ανανεωσιμες πηγες ενεργειες που εμποδιζουν την πιτσιλωτη κουκουβαγια !
Θα μπορουσα να δηλωσω παρων για το ατυχημα των τεμπων
αλλα οχι ως συνοδοιπορος μιας αριστερης νοοτροπιας , που εκμεταλευεται τα παντα ,απο την "Κεφάλα" στο Πολυτεχνειο ,το ανδριαντα του "σφαγεα"στην πλατεια λαου της λαμιας ,μεχρι την "αγιοποιηση" της τρομοκρατιας των ομηρων στην Γαζα!Αληθεια, μην ξεχασετε να ειδοποιησετε και τον συγχρονο παπα Ανυπόμονο ,τι εχει αλλωστε να χασει την ηθικη,αν ναι ,θα την αναπληρωσει απο την δικη σας
Συμφωνω👍
Βρε 10.02 θα έγραφες τα ίδια αν είχε σκοτωθεί ο/η αδερφός σου ;
Μην συσχετιζεις την τραγωδια στα τεμπη με την κριτικη στην εργαλειοποιηση!
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ μία ακόμη ‘’πονεσάρικη’’ εκδήλωση μνήμης !
ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ στις πολιτικές σκοπιμότητες των κυβερνώντων !
ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΙΤΗΣΗ για απονομή Δικαιοσύνης !
George N
ρε πόσο ευκολόπιστοι είσαστε και πόσο υποχείρια πλάσματα έχετε γίνει, από τα γνωστά ψεκασμένα κέντρα?
Δεν βλέπετε ότι μια χούφτα ανθρώπων σας έχουν φυτέψει στο μυαλό ότι υπάρχει συγκάλυψη και πρέπει να πέσει η κυβέρνηση επειδή ένας σταθμάρχης στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ έκανε μια μαλακία που προκάλεσε μια πραγματική τραγωδία?
Ειδικά τώρα που ‘τελείωσε’ το ξυλόλιο, ξέρει από εσάς κανένας τι συγκαλύπτει και ποιος? ΕΙΔΙΚΑ στην παρούσα φάση που δεν έχει αποφανθεί ακόμα η δικαιοσύνη.
Το μυαλό είναι σαν το αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοιχτό, απλά δεν λειτουργεί.
Ξυπνάτε, έχετε γίνει γαϊτανάκι της Ζωής του Φάμελου και του πωλητή κυραλοιφών και επιστολών του Χριστού!
Αυτοί βλέπουν ότι χωρίς ένα καλό αφήγημα, δεν πρόκειται να λάβουν ούτε 3%, και το φτιάξανε το αφήγημα. Σας το σερβίρανε, το φάγατε σαν γλάροι, και όλοι εσείς μαζί οι ψεκασμένοι θα διαμαρτυρηθείτε την Παρασκευή.
Οκ, όλοι εμείς που δεν κατεβαίνουμε στις συγκεντρώσεις, ευτυχώς ψηφίζουμε τουλάχιστον, και εφόσον είμαστε περισσότεροι, τελικά σας προφυλάσσουμε από την μεγάλη μπανανόφλουδα που πάτε να πατήσετε. Θυμάστε? Όπως το 2015!
Ένας λογικός
Οι συγκεντρωσεις στις 28 του μηνος εχουν πολιτικο υποβαθρο..
Το δυστυχημα ειναι η αφορμη οχι το αιτιο .
Το ειπε η Καρααριστερη "George Nικολεττα".(Αντισταση πολιτικη).
Ελα ομως που το 40% των ψηφοφορων ειναι μια σταθερη, που περιλαμβανει κυριως τους μισθωτους ιδιωτικου και δημοσιου τομεα (σταθερα εισοδηματα).
Η ιδεολογια ειναι για τους λιγους (ψεκια) και βρισκεται κυριως στα δυο ακρα.
Οι υπολοιποι οπου μπορουν να τα εξασφαλιζουν(σκατα ολε)
Ο "Λογικος" εχει σωστη αναλυση του ατυχηματος στα Τεμπη,οπως και για την πολιτικη.
Ξεχνα ομως και αυτος οτι επικρατει ο 'μονοφθαλμος"--Γουρλοματης ,επειδη οι αλλοι δεν ειναι σοβαροι αντιπαλοι ,αλλα στην ουσια συνοδοιποροι(Συστημικοι ολοι τους)
Μονο το "θρεφταρι" στον Περισσό ειναι εκτος πραγματικοτητος.
Συνεπως η ιδεολογια παει περιπατο και τι μενει ...Συμφεροντα,που τις ντυνουν με τις διαφορες αποχρωσεις !
Οσο λοιπον εξυπηρετει
η "πιστολια" στον Γρηγοροπουλο αλλο τοσο εξυπηρετει το "καψιμο" στην Μαρφιν.
,"Κοροιδιας το αναγνωσμα προσχωμεν",οπως θα ελεγε και το Ρασο ,βοηθεια μας!
ρε παιδιά μας τα έχετε κάνει νταούλια με τα τέμπη. νταξ έγινε δυστύχημα όπως γίνονται τόσα και τόσα κάθε μέρα στους δρόμους. εσείς βαλθήκατε να αποσταθεροποιήσετε την χώρα και να βάζετε φωτιές και να σπάτε μαγαζιά την παρασκευή. εμ δεν θα σας περάσει. με καραμπίνα θα σας περιμένω.
Τα μαγαζιά δεν τα σπάνε αυτοί που κατεβαίνουν να διαμαρτυρηθούν
Τα μαγαζιά τα σπάει το παρακράτος για να γίνει μπαχαλο η διαμαρτυρία
τα μαγαζιά τα σπάνε οι γνωστοί μπαχαλάκηδες, ρουβίκονες και αριστερόμουτρα. χρόνια τώρα οι ίδιοι και οι ίδιοι. μόνο όταν ήταν κυβέρνηση ο τσίπρας είχαν ηρεμήσει. Ας μην γελιόμαστε και κοροιδεύμαστε μεταξύ μας .
Καλό το παραμύθι σας αλλά δεν έχει δράκο δυστυχώς για εσάς.
η παρωδία της Παρασκευής είναι προδιαγεγραμμένη.
Σας λυπάμαι όλους εσάς που είστε πεπεισμένοι ότι τελικά φταίει κάποιος άλλος από αυτόν που πραγματικά φταίει δηλαδή τον σταθμάρχη.
Στην Ηλεία είχε ευθύνη η κυβέρνηση 50 % γιατί δεν εκενωσε και το άλλο μισό ήταν φυσική καταστροφή λόγω καύσωνα μεγάλου. Στο μάτι είχε μεγαλη ευθύνη πάλι ο τσιπρας γιατί δεν εκενωσε και γιατί δεν γκρέμισε κάποιες μάντρες ώστε να υπάρχουν σταυροδρόμια για διαφυγή και το άλλο μισο ήταν φυσική καταστροφή .Στα Τέμπη, ένα μήνα πριν είχε πει στην βουλή ο σύριζα σαν αντιπολίτευση ότι υπάρχει πρόβλημα ασφάλειας στο τρένο γιατί έμαθε από τους εργαζόμενους ότι είχε καεί στην Λάρισα ο θάλαμος τηλεδιοικησης. Ο καραμανλακος άρχισε να φωνάζει, γιατί δυσφημειτε την χώρα δεν ντρέπεστε και μετά από ένα μήνα μπαμ στα τεμπη. Ο θάλαμος τηλεδιοικησης κάηκε, δεν έχει σημασία από τι, θα έπρεπε στην βάρδια να υπάρχουν δέκα σταθμαρχες για ασφάλεια και αν δεν υπήρχαν να έκλεινε το τρένο τελείως μέχρι να ξαναφτιαχτει η τηλεδιοικηση.Έχουμε δρόμους καλούς και λεωφορεία ,καλύτερα παιδιά ζαλισμενα και κουρασμένα από νεκρά ή εξαυλωμενα. Ο Καραμανλής άφησε την γραμμή του τρένου σε ένα σταθμάρχη και έγινε το ανθρώπινο μοιραιο λάθος .Δεν έχει ευθύνη για αυτό που απάντησε στην βουλή? Ότι όλα είναι καλά! Το μπάζωμα γιατί έγινε βιαστικά και ο αστυνόμος που αρνήθηκε να μπαζωσει χωρίς εντολή δικαστή τον μετεθεσαν?Το έκανε ο αγοραστος τελικά. Το μανιτάρι τεράστια έκρηξη πως έγινε χωρίς αρκετή εύφλεκτη ύλη?Μόνο από λαμαρίνες? Τα βίντεο βρέθηκαν τώρα μετά από 2 χρόνια? Όταν οι συγγενείς των θυμάτων λένε ότι υπάρχει συγκάλυψη εγώ θα πω όλα καλά? Λένε ότι κωλυσιεργει η δικαιοσύνη επίσης. Ο Ανδρουλάκης που συγκυβερνουσε με το σαμαρά λέει δεν εμπιστεύομαι την δικαιοσύνη. Στην Ελλάδα το
παγκόσμιο σκάνδαλο νοβαρτις έγινε σκευωρία και η ζιμενς όλοι αθώοι. Δεν ξέρουμε που ζούμε? Ή καρυστιανου έχει κάθε δικαίωμα να κάνει αυτά και άλλα πολλά, αν και αυτή ομολόγησε πριν το δυστυχημα ότι δεν ήταν ενεργή πολίτης. Δεν μπορεί ο Άδωνις να λέει ότι η κωσταντοπουλου έχει οικονομικό όφελος από 57 νεκρούς, έχει βρώμικο μυαλό. Όλοι εσείς που γράφετε αυτά είστε άρρωστοι και αν είχατε εσείς θύμα θα είχατε γίνει μετεμψυχωση του δεκανεα αντολφ Χίτλερ ή είστε τόσο άρρωστοι που θα θυσιαζατε το παιδί σας για το κόμμα σας. Αύριο μπορεί να είσαστε μπροστά στην εκκλησία με μεγάλο κερί και ψεύτικους σταυρούς,Φαρισαίοι υποκριτές Ουαι υμιν. Εγώ ξέρω τι σας χρειάζεται
Τραχανά θες βοήθεια
‘’Δυστυχισμένε μου λαέ, καλέ και αγαπημένε. Πάντα ευκολόπιστε και πάντα προδομένε’’
Διονύσιος Σολωμός
Όταν έχεις ανοιχτό μυαλό τσεκάρεις ημερομηνίες γεγονότων και βγάζεις συμπέρασμα…
28 Φεβρουαρίου – Σύγκρουση Τραίνων στα Τέμπη
21 Μαΐου 2023 – ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ – Σύστημα της Απλής Αναλογικής
25 Ιουνίου 2023 – ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ – Σύστημα της Ενισχυμένης Αναλογικής
Η ΨΗΦΟΣ είναι το κίνητρο της συγκάλυψης από την Κυβέρνηση της ΝΔ !
Γι αυτό δόθηκε η εντολή μπαζώματος και εξαφάνισης των video από τις κάμερες !
Να εξαφανιστούν οι αποδείξεις …
Λογάριασαν όμως χωρίς τους γονείς των παιδιών και την κοινωνία !
ΥΣΤ
Έχει δίκιο ο Τραχανάς σε αυτά που αναφέρει.
Ανέκαθεν όλοι οι κυβερνώντες, προσπαθούν να καλύψουν τις ευθύνες τους !
Ο Κ.Καραμανλής στην Ηλεία…
Ο Α.Τσίπρας στο Μάτι…
Ο Κ.Μητσοτάκης στα Τέμπη…
George N
Η ΔΕΞΙΑ πάντα είχε αλλεργία για τις πάσης φύσεως συγκεντρώσεις, τις κινητοποιήσεις, τις λαϊκές αντιδράσεις !
Παλιά τις αποκαλούσε «πεζοδρόμιο» και τις χαρακτήριζε επικίνδυνες «δια την καθεστηκυίαν τάξιν».
Βέβαια δεν ήταν όλες οι διαμαρτυρίες «επικίνδυνες…
Όσες είχαν εθνικόφρονα ή θρησκευτική διάσταση ήταν καλοδεχούμενες.
Ποιος δεν θυμάται, τη ΝΔ που αγκάλιασε τα συλλαλητήρια για το θέμα των ταυτοτήτων και σύμπασα η τότε ηγεσία της, πρώην και νυν (Κ. Μητσοτάκης και Κ. Καραμανλής) έσπευσαν να υπογράψουν στο «δημοψήφισμα» του τότε Αρχιεπισκόπου;
Πριν από μήνα έγινε κάτι απρόσμενο…
Πλήθη πολιτών κατέκλυσαν πλατείες και δρόμους σε όλη την Ελλάδα….
Ήταν ο ξεσηκωμός για τα Τέμπη…
Ο οποίος αιφνιδίασε και πανικόβαλλε την κυβέρνηση και το μιντιακό σύστημα που τη στηρίζει…
Και τώρα, τις συγκεντρώσεις της Παρασκευής 28ης Φεβρουαρίου θα κάνουν καθετί για να τις δυσφημήσουν !
Είναι φανερό ότι τα κυβερνητικά βιολιά και οι ιμάντες της κυβερνητικής προπαγάνδας στα μέσα ενημέρωσης έχουν πάθει ταράκουλο !!!
ΕΝΑΣ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ
Τραχανά έχεις πολύ δίκιο, αυτοί που είναι αντίθετοι για τις εκδηλώσεις των τέμπλων δεν νιώθουν το πόνο των άλλων, απλώς νιώθουν μόνο το πόνο το δικό της, που εύχομαι να μη το νιώσουν αλλά με τέτοιες συμπεριφορές δεν γίνεται καλύτερη η κοινωνία . Αλλά να ξέρουν πως ένα κακό πέσει στο κεφάλι της κοινωνίας θα πέσει και στο δικό σου. Φίλοι μου δεν κακό και λίγο συναίσθηση
Αριστερη φρασεολογια απο παρασιτικο ανελευθερο, με την υπογραφη φιλελευθερος ,ειναι το λιγωτερο unfair.
Φυσικα δεν χρηζει καμιας αξιαολογητικης απαντησης
Θα καταλαβαινα ομως αν υπεγραφε ως "Οπαδος της κοινοκτημοσυνης του αιδοιου" ειναι πιο κοντα στην woke κουλτουρα!
Ο ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟΣ φίλε μου είναι γέννημα-θρέμμα της Αστικής Γαλλικής Επανάστασης.
Όταν οι Γάλλοι Αστοί ξεσηκώθηκαν για Ελευθερία, Ισότητα, Αδελφοσύνη ( Liberté, Égalité, Fraternité ).
Αλλά τι λέω τώρα... ψιλά γράμματα για σένα αυτά....
Εσύ το μόνο που ξέρεις να κάνεις είναι να βάζεις ταμπέλα, όταν κάποιος σου χαλάει το αφήγημα που σε έχουν κάνει να πιστέψεις. Διάβασε φίλε μου !
ΕΝΑΣ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ
Τι δουλεια εχει με εσας η ιστορια της γαλλικης επαναστασης το 1789 .
Ακου λοιπον και μαζι με εσενα ολοι οι ανελευθεροι οπαδοι της παρεμβασης του κρατικου κολεκτιβισμου
Οι Γαλλοι Αστοι μαζι με την ανερχομενη τοτε ταξη των επαγγελματιων,αγωνιστικαν για δημοκρατια και ελευθερια εναντια στην Δεσποτικη βασιλεια ,την αριστοκρατικη φεουδαρχια και την (οπως παντα )υποταγμενη στην εξουσια μεσαιωνικη εκκλησια.
Το αρχικο θετικο αποτελεσμα μετατραπηκε γρηγορα το 1791 σε τρομοκρατια τυπου πολεμικου κομμουνισμου 1919-1922.
Μην συγχεετε λοιπον την αστικη επανασταση του 1789 με το μπολσεβικικο πραξικοπημα του οκτωμβρη του 1917
Αν λοιπον καποιοι πρεπει να μιλανε για την δημοκρατια δυτικου τυπου δεν ειναι οι οπαδοι του Ροβεσπιερου ουτε του Σταλιν.
Αλλωστε οπου και να βαλατε το χερι σας μονο καταστροφη φερατε,σας τα ειπε και ο Τζει Ντι Βανς προσφατα .
Κατι ομως για τον κωστα Τραχανα τον οποιον τον καταχεριαζετε συνεχως ενω τωρα ειναι αρτιος στην σκεψη επειδη μιλησε για τα Τεμπη κλπ,αν αυτο δεν ειναι υποκρισια ,τι εναι ......
Οσον αφορα τα συλλαλητηρια στις 28 /2 μου θυμιζουν την Χαμας οταν βολοδερνουν τους νεκρους τους στους δρομους,αφου ευθυνονται πρωτα αυτοι (Σταθμαρχης)
Όταν επικαλείσαι σαν επιχείρημα τον ''Τζει Ντι Βανς'' μας δείχνεις ότι έχεις τόση σχέση με τον ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟ όσο έχει η Κοζάνη με τη Λωζάνη !
Φίλε μου βγάλε τη μάσκα του ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΥ και δείξε μας το πραγματικό σου πρόσωπο !
Είσαι ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΣ δηλ. φασιστάκι !
@5.07
Πολυ εμπεριστατωμενη αποψη ,θα την λαβω σοβαρα υπ οψιν !!
Ρε παιδιά θα ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε,
δουλεύω στον ΟΣΕ 35 χρόνια, ο σταθμάρχης σύμφωνα με το άρθρο 117 του Γενικού Κανονισμού Κίνησης ΟΣΕ, στην ενότητα Δ στην παράγραφο γ, σχετικά με την κυκλοφορία των αμαξοστοιχιών,
είναι υπεύθυνος να ελέγξει ότι εφόσον δεν υπάρχει εν υπηρεσία Ελιγμοδηγός, να βεβαιωθεί σχετικά με το ότι οι αλλαγές τροχιάς από τις οποίες θα διέλθει η αμαξοστοιχία έχουν διευθετηθεί, ούτως ώστε η αμαξοστοιχία να ακολουθήσει την ορισθείσα από αυτόν διαδρομή.
Επίσης βεβαιώνεται, επιπλέον, σχετικά με το ότι οι αλλαγές τροχιάς από τις οποίες η αμαξοστοιχία θα διέλθει κατ' αιχμή και οι οποίες δεν είναι εφοδιασμένες με ασφαλιστικές συσκευές, εξυπηρετούνται από Κλειδούχο(2) σύμφωνα με τα αναφερόμενα στις παραγράφους 54 και 55.
Γιατί λένε ότι δεν φταίει ο σταθμάρχης?
Είναι ο αποκλειστικός υπεύθυνος της τραγωδίας των τεμπών και δεν χωράει αμφιβολία.
Ο σταθμάρχης χαράζει διαδρομή και είναι αρμόδιος να ελέγξει ότι ο μηχανοδηγός την εκτελεί. Τόσο απλά!
Τι δεν καταλαβαίνετε?
Δεν τους αφηνει η ιδεολογικη τυφλοποντικιαση οτι ο κρατικος
Homus colectivus δεν εχει προσωπικη ευθυνη,ακομη και στους φονους εξ αμελειας!
εσύ από τον ΟΣΕ καλά τα λες για τον σταθμάρχη, δεν διαφωνώ, αλλά εδώ η φασαρία είναι ότι υπάρχουν κέντρα αποσταθεροποίησης του εσωτερικού και του εξωτερικού, που δεν γουστάρουν την σταθερότητα στην χώρα και θέλουν να ξηλώσουν τον Κούλη και τον Δένδια και θα κάνουν ότι περνάει από το χέρι τους να χαλάσει η σούπα όπως έχει σήμερα.
ετσι βάζουν τα τρολ να δημιουργήσουν τάση στις μάζες που πείθονται εύκολα από τικτοκ φεσιμπουκ και όλα τα σοσιαλ μίντια, και μαζί με τους συνήθεις πορειολάγνους που κάνουν φασαρίες που ακολουθώντας τις επιταγές των πολιτικών τους καθοδηγητών (αριστερά και δεξιά) οι οποίοι βρίσκουν πρόσφορο έδαφος, θα κάνουν τον χαμό την Παρασκευή.
ειδικά τώρα με τον Τράμπ που κλείνει το μάτι στην Τουρκία περισσότερο παρά στην Ελλάδα, με μια Ευρώπη χωρίς ηγέτες πουθενά, ούτε καν στην Γερμανία, ευκαιρία ψάχνει ο Ερντογάν να πηδήξει μέσα και να πάρει 3-4 νησιά, και ούτε θα καταλάβετε το πως έγινε.
μην ξεχνάτε ότι οι μάζες είναι πηλός και εύκολα πλάθονται, ειδικά αν συντρέχουν οι συνθήκες, όπως ακρίβεια – ανεργία, μετακινήσεις πληθυσμών με ανάλογη μετανάστευση της τρομοκρατίας κλπ κλπ, είναι βούτυρο στο ψωμί των άκρων. Δεν είναι τυχαίο ότι βγήκε ο Τράμπ, ούτε τυχαίο ότι το AfD – φασίστες στην Γερμανία πήρε διπλάσιο ποσοστό από τις εκλογές του 2021 και έφτασε το 20%
στα δικά μας τώρα, αφήστε τις κόνκξες πριν βγει πόρισμα για τα τέμπη από την δικαιοσύνη. μην πιστεύεται ότι απλόχερα σας πασάρουν στα ιντερνέτ. παίζουν απλά με την ψυχολογία σας. στους μεν νέους έχει μεγάλη απήχηση το ιντερνετ, στους δε παλιούς εκμεταλλεύονται την απέχθεια προς την νέα δημοκρατία.
απορώ πως η μάζα εστιάζει στο δέντρο και αγνοεί παντελώς το δάσος. ειδικά στις μικρές ηλικίες υπάρχει το απόλυτο χάος στην σκέψη. το ίδιο ισχύει και στους μεγάλους, ειδικά στην μερίδα των ψεκασμένων ή αυτών που δεν είναι πολιτικοποιημένοι και μπορούν να αναλύσουν τα γεγονότα.
ετσι όπως το βλέπω πάμε ολοταχώς στο χάος και στην ακυβερνησία που η εποχή Τσίπρα θα ωχριά μπροστά στα ευτράπελα που θα ζήσουμε ακόμα και στις επόμενες εκλογές που λογικά ο Μητσοτάκης θα κληθεί να συγκυβερνήσει με κόμμα αμφιβόλου πολιτικής φιλοσοφίας.
Να σου εχει σκοτωσει ο Αχρηστος ο Σταθμαρχης το παιδι σου λεγοντας μαλιστα -'Οπα ειχαμε τρακα" και εσυ να κοιτας πως θα ριξεις την κυβερνηση για να ικανοποιηθεις,αυτο λεγεται ψευδαισθηση στην ψυχιατρικη
Μητσοτακογλειφτες δεν έχετε ιερό και όσιο, πατάτε στα νεκρά παιδιά, για το ρουσφέτι σας όχι γιατί έχετε ιδεολογία ελεύθερης οικονομίας. Πετάγεται ο άλλος δηθεν τεχνοκρατης του οσε να πει ότι το 23 μετά από τόσα πακέτα χρημάτων η ασφάλεια των τρένων είναι σε 2 μάτια και ένα μυαλό ενός άπειρου σταθμάρχη, στην Λάρισα στο κέντρο του πιο σημαντικού δρομολογίου τρένου. Λες και μιλάμε για το τρένο επί Τρικούπη. Αν ήξεραν τα θύματα ότι η ζωή τους είναι σε ένα ανθρώπινο χέρι δεν θα έμπαιναν σε τρένο ποτέ. Άκουσαν τον υπουργό να λέει ότι είναι ασφαλεστατα τα τρενα πριν δύο μήνες. Εσείς εκεί πιστοί στην Αγία δεξιά που έφερε καταστροφές μόνο στην Ελλάδα. Το αστείο είναι ότι μπορεί να είστε φτωχοχαζοδεξιοι και ανησυχείτε μην πέσει η κυβέρνηση που ξεφτυλισε το 50ευρω. Εκείνος ο ηλιθιος ο τσιπρας φταίει για όλα που έγινε το μάτι και η μάνδρα και άφησε 27 δις στον χειρότερο Έλληνα για να αγοράσει τις εκλογές σκορπώντας τα σε φίλους για μάσκες και άλλα ψέματα. Εσείς οι δεξιουληδες μόνο γουδί θέλετε
Γερμανία εκλογές. Δεν είμαι αισιόδοξος ότι η Γερμανία έχει καταλάβει καλά τι έπαθε από τον ανίκανο σολτς. Ή μερκελ ήταν έξυπνη και βάδισε στο μονόδρομο του ρωσικού φτηνού φυσικού αερίου και όταν κατάλαβε ότι κινδυνεύει από την ρωσοουκρανικη κρίση, έκανε ενεργειες για την συμφωνία στο Μινσκ για ειρήνη αλλά στα τελευταία χρόνια της δεν έδωσε σημασία αν τηρείται. Η γερμανική οικονομία είναι σε ύφεση και κινδυνεύει όλη η Ευρώπη από αυτό. Ο τραμπ δείχνει τον δρόμο, βρείτε τα με την Ρωσία και αφήστε τους ουκρανούς μαου μαου φασίστες. Αν είναι δυνατόν η λεσβια που είναι παντρεμενη με αφρικανα να την λένε ακροδεξιά νεοναζί κιόλας. Αρδακια τηλεκατευθυνομενα για παραπλάνηση. Ενώθηκαν οι δύο γερμανιες και η ανατολική εγκαταλειφθηκε λες και δεν είναι Ευρώπη εκεί και μετά λένε γιατί ψάχνουν εναλλακτική αέφντε. Σιγά μην πουν αλήθεια τα αρδακια. Η ιστορία της Γερμανίας έχει λεπτομέρειες σημαντικές, πχ οι εβραιοι ήταν για να δουλέψουν στα ορυχεία της ΕΣΣΔ αφού η μπαρμπαροσα θα πήγαινε καλά, δεν πήγε όμως και περίσσεψαν στα στρατόπεδα και τους εξοντωσαν, έχει διαφορά το ένα με το άλλο.
Ρε μπλόγκερ τι γίνεται εδώ μέσα; "Ημερολόγιο ενός Τραχανά" που γράφει τις σκέψεις του για κάθε τι που συμβαίνει στον κόσμο και πρέπει εμείς να το ανεχόμαστε;; Άλλαξε το μπλογκ χρήση θέμα και περιεχόμενο; Αν είναι να μας το πεις να μην ξανά μπούμε.
ΚΩΣΤΑ, είσαι ο ποιο σωστός και ο ποιο διαβασμένος, με την καλύτερη κοινωνική παιδεία. Αυτοί που σε βρίζουν δεν έχουν πιάσει βιβλίο στα χέρια τους. Δεν είναι μόνο υβριστές έχουν το θράσος να θέλουν να μας διοικήσουν και σε αυτό τον τομέα για να είμαι ειλικρινής τα καταφέρνουν , με αποτέλεσμα να έχουμε κολοβό κόμβο να μη ξέρουμε αν θα γίνουν οι επενδύσεις που τις εξήγγειλε ο ίδιος ο πρωθυπουργός .
Νεα ζωονοσος απειλει την υποκριτικη και θρησκοληπτικη οντοτητα της Φθιωτικης επαρχιας
Κρουσματα παρουσιαζουν αυξητικη ταση καθημερινα
Οι επιστημονες σηκωνουν τα χερια ψηλα εναποθετοντας τις ελπιδες τους στον Πλανηταρχη
Επιβεβαιωνεται με την εκτακτη πτηση του πρωθυπουργου στις ΗΠΑ
Αντικτυπος στο πολιτικο-Θρησκευτικο συστημα η νοσος η οποια επεκτεινεται ανεξελεγκτα,προκαλει συναγερμο αφυπνισης απο την ΛΗΘΗ του πολιτικου λογου και το αρωμα του ΛΙΒΑΝΙΟΥ που ειναι ακρως εθιστικο
Εις μνήμην !
Η 28η Φεβρουαρίου πλησιάζει….
Κι όσο πλησιάζουμε στην επέτειο των Τεμπών και στις μεγάλες συγκεντρώσεις που θα γίνουν, τόσο κάποιοι διακατέχονται από πανικό και φόβο…
Και αυτό τον φόβο τους προσπαθούν να τον διοχετεύσουν στον κόσμο ώστε να μην κατέβει στους δρόμους….
Τις τελευταίες μέρες έχουμε βαρεθεί να ακούμε ότι θα γίνουν επεισόδια, ότι η Αθήνα θα καεί, ότι θα γίνει μεγάλο κακό…
Κι όλα από «παπαγαλάκια» της κυβέρνησης.
Οι «χρήσιμοι ηλίθιοι» που επιστρατεύονται για να κάνουν τη βρώμικη δουλειά…
Εξ ου και το 71% του ποσοστού των Ελλήνων πολιτών που πιστεύει ότι στα Τέμπη επιχειρείται συγκάλυψη….
Αυτή η αίσθηση που έγινε πια πεποίθηση και χτίζεται με συγκεκριμένο τρόπο…
Με συνέπεια και συνέχεια…
Με αλαζονεία και θράσος…
Με τακτικές που παραπέμπουν πότε σε απολυταρχικά καθεστώτα και πότε σε μαφία…
Στο παρασκήνιο, στον υπόνομο που λειτουργούν τα «σκουπίδια» των social media, ναι οι υπάνθρωποι που ονομάζονται τρολ, επιχειρείται η πιο βρώμικη δολοφονία χαρακτήρων, για όποιον τολμάει να διεκδικεί το αυτονόητο: Δικαιοσύνη…
Από τη Μαρία Καρυστιανού που δήθεν είχε χάσει την επιμέλεια της κόρης της…
Mμέχρι τον Νίκο Πλακιά που δήθεν παίρνει σύνταξη 3.500 ευρώ το μήνα για τις δύο δολοφονημένες κόρες του…
Τα ψέματα τους δεν έχουν πια καμία ηθική αναστολή. ..
Κι αυτό δείχνει τον πανικό και τον φόβο τους…
Αυτοί φοβούνται…
Όχι εσύ που θα κατέβεις στο δρόμο την Παρασκευή..
Και θα το καταλάβουν.
Το ποτάμι φούσκωσε κι έγινε τσουνάμι…
Και θα πνίξει ακόμη κι αυτούς που βρίσκονται στο πιο βαθύ σημείο του υπονόμου…
Που είναι ψυχή τε και σώματι βουτηγμένοι στα σκατά.
Απαξιω να απαντησω στο Λουμπεν προλεταριατο της επιλεκτικης κριτικη (Βλεπε:Πασιονάρια Κανελλη,) που εργαλειοποιουν το συναισθημα του ανθρωπινου πονου (των αλλων βεβαια) για να κανουν υπαρκτη την ανυπαρξια τους τον 21 αιωνα.
Πιθανον να λαβω μερος στις συγκεντρωσεις της Παρασκευης,αλλα θα αποχωρησω αν δω σημαιες εκτος της Ελληνικης.
Για τον φιλο Κωστα,που γραφει στις 12.54 πμ,24/2.
-'Αφησε (Τσιπρας) 27 δις στον χειροτερο ελληνα(Μητσοτακη) για να αγορασει τις εκλογες,σκορπωντας τα....'-
Δεν κρινω την ποιοτικη διαφορα των δυο , αυτο το αφηνω στα κομματικα στρατοπεδα εκατερωθεν.
Τους κατατασσω ομως στην Συστημικοτητα απο την μεταπολιτευση και εντευθεν με δεδομενο το 1 τρις ευρω --καθαρη εισροη-- ευρωπαικων προγραμματων(αραγε τιθεται και εδω ενα ευλογο ερωτημα?).
Αλλα επιστρεφω στο περι ου λογος αποθεματικο.
Α. Ηταν αποτελεσμα αναπτυξης, οπως λ.χ.οι κλειστες τραπεζες και οι ουρες για την αναληψει 50 ευρω την ημερα;
Β. Μηπως ηταν σε Ρουβλια μετρατρεψιμα σε ευρω;
Γ. Επισης το δημοψηφισμα του 60%
Οχι, που εγινε Ναι και τριτο μνημονιο, συνετελεσε στην συγκεντρωση του αποθεματικου;
Δ. Τελος ηταν επειδη μειωθηκαν καποιοι φοροι και ετσι μετατραπηκε η εξ αυτου ρευστοτητα στους μικρομεσαιους, σε καταναλωση (αγορες) και φυσικα αυξημενο ΦΠΑ 24%,αρα και 27 δις ;
Αν λοιπον δεν ηταν τιποτε απο τα ανωτερω ,μηπως, λεω μηπως, ηταν η Φοροληστεια(ενταση αυτης) η οποια ηταν αποτελεσμα της πτωχευσης του 2010.
Αν ναι πρεπει το (αποθεματικο) να το
θεωρουμε μειονεκτημα και οχι πλεονεκτημα .
Φυσικα ο ετερος τα διαμοιρασε οχι απο συμπονια αλλα απο σκοπιμοτητα πολιτικη, αλλα και για να τα ξανα παρει πισω μεσω (ΦΠΑ) της καταναλωσης.
Παραλληλα αυξησε με τον τροπο αυτο το ΑΕΠ με ολα τα μακροοικονομικα συναφη.
Συνεπως οταν θελουμε να συγκρινουμε οικονομικες πολιτικες θα πρεπει να αντικειμενοποιουμε τα μεγεθη,οχι να τα εντασουμε στην ιδεα.
και προφανως ο τωρινος πρωθυπουργος σαν ικανοτατος στα οικονομικα κ τον συντελεστη φπα ελαττωσε και τον νομο Κατρουγκαλου επισης ;) ιδια περιττωματα διαφορετικοι ανθρωποι αυτο οφειλετε να κατανοησετε προτιστως απαντες
Διαβάζω ότι σε όλη την Ελλάδα θα κλείσουν μαγαζιά επιχειρήσεις παντός τύπου ΑΔΕΔΥ ΓΣΕΕ εκπαιδευτικοί και πολλοί άλλοι κλάδοι ,όπως και μερικά μαγαζιά εδώ στον δήμο μας,γιατί όμως πολλοί από εδώ το μόνο που θα κάνουν είναι να κλείσουν την μουσική και όχι να κλείσουν το μαγαζί τους και να βρεθούν και αυτοί και οι υπάλληλοι τους στην συγκέντρωση;
Βγάζουν και ανάρτηση ότι συμπαραστέκονται και καλά… ωραία συμπαράσταση 🤔🤬
Ρε βγείτε στους δρόμους όλοι και αφήστε τις μαλακιες.
Προς Κριτωνα: Τα 27 δις μαζεύτηκαν με σκληρή φορολογια όπως λες (και το αποδέχονται και οι του ΣΥΡΙΖΑ), αλλά παρέμειναν στο ταμείο και μπόρεσε να διαχειριστέι την κρίση του covid ο Μητσοτάκης.
Η ίδια φοροεπιδρομή γίνεται και τώρα. Η μόνη διαφορά είναι πως οι προηγούμενοι δεν ήταν κλέφτες όπως όλοι οι πριν και οι σημερινοί, που δεν μένει φλούδα. Αυτό δυστυχώς δεν το λες στις αναλύσεις σου. Ίσως γιατί δεν μπορείς να παραδεχτείς (στην χειρότερη περίπτωση) ή δεν το έχεις αναλύσει ακόμη (στην καλύτερη), ότι ο αμιγής νεοφιλελευθερισμός είναι εμποτισμένος και σύμφυτος με την διαφθορά και το ρουσφέτι, κρατικό και μη.
Για να πας βρεις δουλειά στις επιχειρήσεις πρεπει να περάσεις από τον δεξιό δήμαρχο πρώτα, μετά τον δεξιό βουλευτή και υπουργό αφού μάλλον έχεις περάσει και από τον ντόπιο κομματαρχη. Αυτός ο μηχανισμός είναι που στήθηκε και με τις κλαδικές του ΠΑΣΟΚ, αυτόν υπηρέτησε και ο φιλελέ Σημίτης αυτόν έχει θεοποιήσει και ο Μητσοτάκης. Αυτόν δεν δοκίμασε να στήσει ο Τσιπράκος, γιαυτό και έπεσε με πάταγο. Που να περισσέψουν 27 δις σήμερα όταν έχει να ταίσει 63 υπουργους, στρατιές συμβούλων και φυσικά τους κρατικοδίαιτους μεγαλοεπιχειρηματίες του τόπου;
Η "αντικειμενοποίηση των μεγεθών" που λες, είναι λοιπόν τοσο απλή. Είναι η κλεψιά που είναι συμφυτη με την φιλελε ιδεολογία. Μην την κουκουλώνετε, δεν είμαστε όλοι αφελείς.
ΥΓ: αναγκάστηκα να γράψω μετά από δεκάδες μήνες, απλώς γιατί ... μάλλον δεν άντεξα τόση διαστρέβλωση συσσωρευμένη. Μας κυβερνά διαχρονικά μία νεοφιλελεύθερη ιδεολογία (φυσικά και επί Τσίπρα) και προσπαθει ο Αδωνης και κάποιοι άλλοι να μας πουν πως το μόνο πρόβλημα είναι ο ...κρατισμός!
Εσύ το κατέχεις το οικονομικό φίλε, μπράβο, θα σου απαντήσω κριτων μετά δεν έχω χρόνο, κάποια πράγματα τα διαστρεβλωνεις
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΤΟ ΣΥΛΑΛΗΤΗΡΙΟ
ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΜΠΗ......!
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΗ ΠΛΑΤΙΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ......
ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΒΡΕΘΕΙ
ΣΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ.....ΣΥΛΑΛΗΤΗΡΙΑ
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΜΜΕΝΟΥΣ ΣΤΟ
Μ Α Τ Ι....!
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΝΙΓΜΕΝΟΥΣ ΣΤΗΝ
Μ Α Ν Δ Ρ Α.........!
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΜΜΕΝΟΥΣ ΣΤΗΝ
ΜΑΡΦΙΝ.......!
Ετσι... μαλιστα!
ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΟΥ ΤΩΝ 37 δις € του ΣΥΡΙΖΑ
Φτάνει βρε Κρίτωνα με τις γκεμπελίστικες μεθόδους ;
Να η αλήθεια από δημοσίευση του ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΥ…
‘’Το 2018, όταν συζητείτο η έξοδος της χώρας από το 3ο μνημόνιο, τέθηκε το εξής θέμα :
1. Να προσφύγει η Ελλάδα στον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Σταθερότητας (ESM) για να εξασφαλίσει μια προληπτική ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ που θα συνοδευόταν από όρους, ώστε να μην είναι εκτεθειμένη στις διαθέσεις των αγορών όταν έβγαινε από το 3ο μνημόνιο ή
2. Nα δημιουργήσει ένα ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΟ ΡΕΥΣΤΟΤΗΤΑΣ που θα λειτουργούσε ως εγγύηση για τους αγοραστές των μελλοντικών εκδόσεων χρέους του δημοσίου;
Η Τράπεζα της Ελλάδος και ορισμένα στελέχη της ΝΔ είχαν τότε ταχθεί δημοσίως υπέρ της προληπτικής πιστωτικής γραμμής ενώ η τότε κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ είχε ταχθεί υπέρ του αποθεματικού ρευστότητας, όπως και έγινε.
Από τι δημιουργήθηκε το 2019, το περίφημο μαξιλάρι ρευστότητας των 37 δις € ;
1. 16 δις € από δάνειο του Ευρωπαϊκού Μηχανισμού Σταθερότητας (ΕSΜ)
2. 14 δις € από δανεισμό ιδιωτικών αγορών
3. 7 δισ. ευρώ από τα διαθέσιμα των Ταμείων.
Αυτά τα 37 δις €, αν δεν χρησιμοποιηθούν, θα μπορούσαν να μειώσουν το κρατικό χρέος των 357 δις €
Και πώς θα μπορούσε να είναι διαφορετικά, όταν το δημόσιο χρέος αυξάνεται διαρκώς σε απόλυτα νούμερα όλα αυτά τα χρόνια από 315 δισ. το 2016 σε 359 δισ. ευρώ το 2022, σύμφωνα με την Κομισιόν.
Η χώρα πληρώνει τόκους γι’ αυτό το «μαξιλάρι» ρευστότητας που κυμαίνονται μεταξύ 500 και 800 εκατ. ευρώ ετησίως…
Αυτό είναι επίσης το «μαξιλάρι» για το οποίο η κυβέρνηση της ΝΔ ισχυρίζεται ότι προήλθε από την υπερφορολόγηση του ελληνικού λαού την περίοδο της προηγούμενης διακυβέρνησης !.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Η αλήθεια είναι ότι πρόκειται για δανεικά που έχουν κόστος ετησίως και τα οποία θα πρέπει να αποπληρωθούν σε κάποιο σημείο στο μέλλον.
Όμως, το κόστος θα πρέπει να συνεκτιμηθεί με το όφελος που αποκομίζει η χώρα δανειζόμενη φθηνότερα απ’ ό,τι θεωρητικά θα μπορούσε χωρίς την «εγγύηση» του «μαξιλαριού» ρευστότητας.
Οι αριθμοί δεν λένε ψέματα.
George N
Η χωρα πτωχευσε το 2010,λογω
εφαρμογης της νεο-φιλελευθερης πολιτικης απο την μεταπολιτευση και δωθε!
Για να δουμε και τις βασικες Αρχες της.
1. ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΓΟΡΑ
2. ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ
3. ΜΕΙΩΣΗ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ
4. ΑΠΟΡΡΥΘΜΙΣΗ
5. ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΗ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ.
Τι απο αυτα εφαρμοστηκαν;
Αραγε εφαρμοστηκε ενα αλλο οικονομικο μοντελο;
Ποιο αραγε ;
Τι κανει νιαου νιαου στα κεραμιδια;
Εφαρμοστηκε μαλλον ενας Ψευδοσοσιαλισμος αλα Γκρεκα ιδιως με τον Αντρικο τον μερακλη,αλλα και με τους αλλους δεξιοαριστερους -εξαιρεση ο Μητσοτακης πατηρ- ακομη και σημερα με τον Κουλη τον Γουρλοματη!;
Φυσικα ενας Κρατιστης αριστεροδεξιος δεν μπορει να το παραδεχτει και υποκρινεται.
Ειναι Συμφεροντολογοι, μονο που αντι πιστη στο "θαυμα" του ταδε Οσιου πιστευει οτι το προνοιακο Κρατος δεν αφορα τον Ανημπορο μονο κατοπιν ιατρικης γνωματευσης,αλλα ο Αρτιμελης γινεται ευπαθης και ανημπορος βασει κομματικης γνωματευσης "θαυμα" και αυτο.!
Προταση: Αφου λοιπον φταιει ο κακος φιλελευθερισμος ας εφαρμοστει πλερια πλεον ο υπαρκτος Σοσιαλισμος και ολοι, μα ολοι, να "δουλεψουμε" με μισθωτη εργασια στο κρατος.
Αλλωστε οπως εσεις γνωριζετε οι ΑΝΑΓΚΕΣ δημιουργουν ΔΙΚΑΙΩΜΑ !!!
(ΝΕΟ)ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ
Σωστοτατος!!!!!
Ρε ξεφτιλισμένα δασκαλακια ούτε ένας δεν θέλει να κάνει απεργία την Παρασκευή για να μην χάσετε το μεροκάματο; Έστω να πάρετε άδεια για τα μάτια του κόσμου ρε κακομοίρηδες..
Εσείς δεν έχετε παιδιά ρε ή δεν σας νοιάζει για τους νεκρούς; Θέλετε να λέγεστε και εκπαιδευτικοί τρομάρα σας 🤬
Τα οικονομικά είναι κάτι που δεν αλλάζει ούτε με προσευχές ούτε με επιθυμία. Πχ αν ρίξετε στο κουμπαρά 10 ευρώ, το πρωί θα βρείτε 20 μόνο αν ο πατέρας το βράδυ ρίξει αλλα 10 δικά του, αν δεν τότε θα μείνουν 10 .Ο Έλληνας είναι ανατολιτης πονηρός, πριν το 10 είχαμε αφορολόγητο 12 χιλιάδες και οι περισσότεροι επαγγελματίες δήλωναν όλως τυχαίως 11900 και δεν πληρωναν τίποτα. Πτωχευσαμε γιατί ξοδευαμε σε αέρα λεφτά και δεν εισπραταμε. Τότε το αφορολόγητο χάθηκε για τους επαγγελματίες. Αφού η Ελλάδα είχε φάει δύο μνημόνια και δεν επανηλθε, χρειαζόταν ένα τρίτο που οι δανειστές το ήθελαν σκληρό είτε γιατί δεν ήθελαν τους σύριζανελ είτε γιατί υπήρχε το κολλημένο μυαλό σοιμπλε και πρότειναν κάτι σκληρό. Οι σύριζανελ το έβαλαν σε δημοψήφισμα, ναι η όχι στο πρόγραμμα που προτείνουν οι δανειστές! Αυτή ήταν η ερώτηση του δημοψηφισματος. Δεν ήταν ναι η όχι στο ευρώ! Το ευρώ δεν έχει γυρισμό, όποιος λέει για δραχμή είναι για πικπα. Ακόμα και το κκε και χρυσή αυγή είχανε κόψει την συζήτηση περί δραχμής. Ο λαός ψήφισε 62 %όχι στο σκληρό πρόγραμμα, κάτι πιο μαλακό ζήτησε και μετά από πολύ συζήτηση ήρθε κάτι πιο μαλακό. Η νδ τότε λαικιστικα είπε ότι φορτωθηκαμε 86 δις χρέος, αφού όλα πήγαν σε παλιό χρέος, η Ελλάδα τότε έβγαζε πρωτογενή πλεονάσματα δεν χρειαζόταν λεφτά για το εσωτερικό της. Άλλο πρωτογενή πλεονάσματα που σημαίνει χωρίς τα χρέη και άλλο σκέτο πλεονάσματα που σημαίνει ότι πληρώνεις και τα χρέη. Θυμάμαι μια συζήτηση που ένας της νδ είπε ότι μας φόρτωσε 86 δις χρέος και η λυμπερακη βουλευτής ποταμιού της είπε δεν μπορούμε να συζητήσουμε σοβαρά μαζί σας. Δεν μου αρέσει η λέξη λούμπεν προλεταριατο και εσύ σαν φιλελεύθερος δεν πρέπει να την χρησιμοποιείς, προσβάλει φτωχούς ανθρώπους που δεν εχουν σπίτι και άλλα πολλά. Ο γνήσιος φιλελευθερισμος δεν καταστρέφει οικονομίες και χώρες ούτε κάνει τους ανθρώπους γλυφτες. Μου κάνεις σε παίρνω για δουλειά, δεν ρωταω κανέναν.
Ο τσιπρας έπεσε νορμάλ 31,5 και το περισσότερο πολιτικο κόστος ήρθε από το μάτι και λίγο από το μακεδονικό. Το μακεδονικό σωστά έκανε και το προχώρησε αλλά έπρεπε να τελειώσει και το διαχωρισμό κράτους και εκκλησίας. Ήταν ατολμος άπειρος πολιτικά, δεν είχε δει την βλακεια που είχε κάνει ο Αντρέας το 87 που δεν κατεσχεσε την εκκλησσιαστικη περιουσία. Οι σύριζανελ φορολογησαν τους πλούσιους και σωστά, είπε άλλη μία βλακεια ο πολακης το 23 για να χαϊδεψει την μεσαία τάξη που έχει αρκετό εισόδημα, πριν τις εκλογές, ότι τους σκισαμε. Έτσι έπρεπε για να σωθεί η Ελλάδα. Φυσικά ο τσιπρας είχε αποκτήσει τόσο πολιτικό κεφάλαιο που άφηνε το πολακη να λέει ότι θέλει και να δίνει αέρα στο Μητσοτάκη όταν πνιγοτανε. Επίσης με την θεία Θεανώ και άλλους δεινόσαυρους, τον τεμπονερα που είχε ένα πολιτικό νορμάλ λόγο τον έκρυβε στο υπόγειο. Το πακέτο των 37 δις ετσι μαζεύτηκε όπως λέει ο οικον ταχυδρόμος ,απλά τα 10 προορίζονταν για εξόφληση ομολόγου που έληγε το 20 .Τα υπόλοιπα 27δις μία χαρά φτάσανε για να κρατήσει 41 %στις εκλογές μετά τα Τέμπη που σε άλλη χώρα θα είχε κλείσει η νδ σαν κόμμα.
Ποινή φυλάκισης 5 ετών και 9 μηνών, με την έφεση να έχει αναστέλλουσα δύναμη, επιβλήθηκε από το Μονομελές Πλημμελειοδικείο Λαμίας στον επικεφαλής του Ομίλου «Γιαννίτσης» για τα σχολικά γεύματα που τον Μάιο του 2024 έστειλαν στο νοσοκομείο παιδιά και εκπαιδευτικούς με συμπτώματα τροφικής δηλητηρίασης.
Ρε βλάκα 10,55 , έχει καταρρεύσει το αφήγημα της συγκάλυψης των τεμπών, αφού κανένας δεν βγαίνει να πει τι σκατά συγκαλύπτετε και ποιος το συγκαλύπτει και εσύ επιμένεις στην ρητορική μίσους και της μεγάλης πορείας που θα γίνει, αλλά ΓΙΑΤΙ δεν μας λες.
Μπορείς σε παρακαλώ να μας πεις τους λόγους της διαμαρτυρίας σου για τα τέμπη? Ή δεν υπάρχει κάτι και απλά θέλουμε να διαμαρτυρηθούμε έτσι για να υπάρχει γενικώς μια διαμαρτυρία?
Περιμένω τους λόγους, και αν ρε αδερφέ είναι οκ, να βγω και εγώ να διαμαρτυρηθώ στην τελική.
Πρόσεξε μόνο μην διαστρεβλώσεις τα γεγονότα σε παρακαλώ.
το μυαλο σου εχει καταρευσει ..εισαι προφανως ο χρησιμος ηλιθιος...
Μπουμπουκο μου εσύ;
Κοπριες παρκαρισμενες στα σχολικα κτηρια!
«Δύο χρόνια από τα Τέμπη. Δύο χρόνια θλίψης, οργής και συνεχόμενου αγώνα! Σε μια άλλη χώρα θα είχαν βρεθεί οι πραγματικοί υπαίτιοι και θα είχε αποδοθεί δικαιοσύνη! Στην Ελλάδα της διαφθοράς που γνωρίζανε ότι δεν λειτουργούσε απολύτως τίποτα από τα συστήματα ασφαλείας, γνωρίζανε ότι δεν υλοποιήθηκε η σύμβαση 717 , γνωρίζανε ότι τα τρένα πήγαιναν στα τυφλά και ότι ήταν θέμα χρόνου να συμβεί αυτή η δολοφονία γιατί περί δολοφονίας πρόκειται από την στιγμή που τα γνωρίζεις όλα αυτά και δεν κάνεις κάτι για να τα διορθώσεις. Ύστερα στη συγκάλυψη όπου άρον άρον μάζεψαν τα πειστήρια από τον τόπο του εγκλήματος, ξεμπάζωσαν και μπάζωσαν μέσα σε 4 ημέρες έτσι ώστε το μέρος να μην θυμίζει την τραγωδία, μέχρι και στο σήμερα όπου η κυβέρνηση κάνει το ένα λάθος πάνω στο άλλο προσπαθώντας να συμμαζέψει τα ασυμμάζευτα! Μακάρι να ακουστεί η φωνή μας εκεί που πρέπει και να τιμωρηθούν όλοι οι εγκληματίες που ευθύνονται για τα Τέμπη, όσο ψηλά κι αν βρίσκονται!!! Το δίκιο πάντα βρίσκει τρόπο και νικάει! Στο τέλος θα νικήσουμε!!!
Δηλαδή τα πειστήρια πέσανε από την μια πλευρά μόνο του τρένου? Από την άλλη δεν πέσανε πειστήρια? Ρε μας δουλεύετε ρε? Από την μια πλευρά μπαζώθηκε μόνο από την τρενοσε για να φτιάξουν την γραμμή! Την άλλη πλευρά δεν την αγγίξανε. Πάρτε λοιπόν δείγματα από την πλευρά που δεν μπαζώθηκε. Έχετε ξεφύγει μερικοί, τρώτε ότι σας σερβίρουν αμάσητο. Αν υπάρχει δολοφόνος που λες, αυτό θα το βρει η δικαιοσύνη, και είναι ένας και μοναδικός, ο σταθμάρχης που άφησε τα τρένα στην μοίρα τους και πήγε για σουβλάκια.
Δηλαδή ότι φάγανε τα χρήματα από την 717 σύμβαση με αποτέλεσμα να μην υπάρχει τηλεδιοίκηση τόσα χρόνια που θα μπορούσε να αποφευχθεί το δυστύχημα δεν είναι έγκλημα;
Άντε ρε κομματόσκυλο
11:46 έχεις παιδιά;; Αν ναι εύχομαι να μην έρθεις ποτέ στην θέση των γονέων αυτών γιατι ΑΝ θα έρθεις θα λες άλλα…
Για την σύμβαση 717 που λες, ποιος την υπέγραψε και τι έγινε δεν ξέρω. Ο σταθμάρχης μπορείς να μου πεις τι κάνει ? τον ωραίο? Δεν έχει μια συγκεκριμένη δουλειά? Δεν μου απαντάς για τον σταθμάρχη και δεν μου αρέσει καθόλου αυτό. Δεν πληρνώταν ρε ο άνθρωπος να βάζει σε τάξη τα τρένα? .
Και σε ότι έχει να κάνει με την τηλεδιοίκηση, το 70% της Ελλάδας δεν έχει, και επίσης όσο διάβασα και το 80% της Γερμανίας επίσης δεν έχει. Τι σημαίνει αυτό? Ότι πρέπει να τρακάρουν τα τρένα καθημερινά? Πας καλά?
Κομματόσκυλο εγώ? Αριστερός από τα γενοφάσκια είμαι. Γλαρος επίσης δεν είμαι να καταπίνω αμάσητα ότι μου πλασάρουν.
Ρε φίλε, στο Μάτι δεν καήκανε παιδάκια? Γιατί δεν έγινε και τότε αυτός ο χαμός? Να σου πω εγώ γιατί. Γιατί ήταν ο Τσίπρας πρωθυπουργός για αυτό. Την κοροϊδία δεν αντέχω. Γιατί δεν έγιναν συγκεντρώσεις για το Μάτι? Ήταν άλλης κατηγορίας οι τότε που χάσανε παιδιά? Γιατί μούγγα για το Μάτι ρεεε? Γιατί σας κοροϊδεύουν έτσι ρεεε?
Διάβασα ότι ο Τσίπρας έκανε λέει παρέμβαση, και λέει ο αθεόφοβος ότι η κυβέρνηση οδηγεί σε αποσταθεροποίηση. Έλα η παναγιά μαζί μας, τι ξεστόμισε πάλι ο τυχάρπαστος ?
Επίσης λέει ότι θέλει δικαιοσύνη – αλήθεια - οξυγόνο για τα ΤΕΜΠΗ.
Στο ΜΑΤΙ δεν θέλανε οξυγόνο ρε κιαρατά? Δεν αθωωθήκαν ρε τότε οι Δούρου, πυροσβέστες, υπουργοί και όλοι οι υπεύθυνοι? Ποιος συντόνιζε τότε την πυρκαγιά? Όλοι οι τότε κρατικοί υπεύθυνοι και τους κάψανε τους 104. Δεν είχανε ψυχή ρε τότε?
Τώρα που έκανε την μαλακία ο ένας ο σταθμάρχης, τώρα βγαίνουμε και λέμε να τους κρεμάσουμε όλους?
Αυτό και είναι λογική και παράλληλα δικαιοσύνη αλα καρτ , και μάλιστα πριν να βγει το πόρισμα από τους δικαστές, και ενώ οι συγγενείς λέει ζήτησαν να καθυστερήσει το πόρισμα! Γιατί ρε να καθυστερήσει ρε? Όλα στο φως ρε! Τι λέτε? Μπας και προλάβετε και χωρέσετε και καμιά άλλη πορεία διαμαρτυρίας ?
Θυμιζετε τα τραπεζακια στην εισοδο του Πανεπιστημιου με τις κομματικες νεολαιες να ανταλλασουν επιχειρηματα για το σωστο κομματικο αφηγημα!
Οποιος θελει εθελοντικα ας παρει μερος.
Οποιος δεν θελει δικαιωμα του.
Ειμαι Αριστερος παω να εκφρασω την λυπη μου για το δυστυχημα αλλα και να τους ριξω αν μπορω.
Ειμαι δεξιος δεν παω γιατι το βλεπω και αγανακτω γιατι γινεται προσπαθεια διαστρεβλωσης.
Ειμαι ουδετερος και σκεφτομαι μηπως πρεπει να παρω των οματιων μου και να παω στο Ισραηλ που τιμουν νεκρους,αλλα και ζωντανους.
Τελικα η ιδια κατασταση θα συνεχισθει οσο οι μεγαλυτεροι δεν μπορουν να καταλαβουν ποσο ευθυνονται απεναντι στην νεα γενια.
Λενε οι παπαδες,με τους οικτιρμους -"'Εχει ο θεος για σενα ,αλλα μετα"' λενε οι Πολιτικοι -'"Εχει το κομμα για σενα τωρα"'
Λενε οι επιστημονες ελληνες του εξωτερικου παρτε τωρα και οι δυο τα αρχιδια μας!!!
Σε βλεπω κοριτσι μου στο γραφειου του Φαμελλου... μετακλητη!
Όλοι έξω στην διαμαρτυρία!!! Για όλα!!! Για όλους αυτούς που πέθαναν πριν κ μετά τα Τέμπη, για όλους αυτούς που υποφέρουν καθημερινά από την πουλημένα πολιτική τους κάνοντας τη ζωή των ανθρώπων κόλαση,!! Όλοι έξω για καταλάβουν ότι ο λαός είναι η δύναμη!! Μπορούμε κ έχουμε υποχρέωση να κάνουμε τα πράγματα καλύτερα για εμάς κ τις επόμενες γενιές!! Κάνουν πάρτι με τα δισεκατομμύρια απο τα δικά μας χρήματα φτιάχνοντας τον παράδεισο τους από την κόλαση τη δική μας κ των παιδιών μας!!!
Κριμα ,τωρα που εισαι και σε .......υπερδιεγερση ωοθηκων!
Κάπου το έχασες... Σέ άλλον απευθύνεσαι.
Αλλά αν αυτό είναι το επίπεδο σας κρίμα σε σας...
την διαστρεβλωση εγω θα την μετεφραζα ως εξης , οποιος εχει την μυγα μυγιαζεται ;)
Ειδικός δεν είμαι, αλλά μια μανία καταδίωξης την διακρίνω στον 9:59.
Κάτι ποιο συγκεκριμένο ρε φίλε για να διαμαρτυρηθούμε έχεις να προτείνεις? Ποιοι είναι αυτοί που υποφέρουν καθημερινά? Εγώ βλέπω ότι δεν μπορείς να βρεις εργάτη και έχει πάει το μεροκάματο 70 euro.
Ποια είναι τα δισεκατομμύρια που μας τρώνε και ποιοι είναι αυτοί ορε? Συγνώμη αλλά δεν είμαι φίλος.
Πολύ γενικότητα και αρκετή πόλωση χωρίς αντίκρησμα. Να πάω εγώ να κουβαλήσω νερό στον μύλο της Κωνσταντοπούλου και του κυραλιφές? Βρε δεν πάτε καλά μου φαίνεται.
Εγώ μαριονέτα δεν έγινα ποτέ και ούτε τώρα δεν θα γίνω. Εσείς οι ευκολόπιστοι ας κόψετε το σβέρκο σας.
Καλημερα Εχετε Καταλαβει Εστω λιγο , Οτι, Παντου σε Ολα τα Επιπεδα
Ο Μονος Υπευθυνος Ειναι ο Ανθρωπος?
Ριξτε μια ματια , σαν Εικονα Αυτων Ολων που μπαινουν στον Κοπο να γραψουν δυο Αραδες
Τι βλεπουμε?
Συνενοηση Μηδεν
Εμεις και Μονο Εμεις Ειμαστε οι Πραγματικα Υπευθυνοι για το Χαος Που Επικρατει Παντου.
Καμμια Προσωπικη Αναληψη Ευθυνης , Σε Κανενα Επιπεδο.
Το , Εγω Ευθυνομαι , Πουθενα Ειπωμενο.
Εζησα προσφατα Σκηνη Απειρου Καλους.
Συμμετεχω στη χορωδια του Αγ. Κωνσταντινου
Εχει παραχωρηθει ο χωρος του Πνευματικου Κεντρου για τις Προβες
Την Τριτη και κατα την ωρα του Μαθηματος
Ερχεται η Νεοκορος και μας ανακοινωνει Οτι, Πρεπει να Διακοψουμε και να Φυγουμε ?
Γιατι Στον χωρο Εχουν Συναντηση η Δημοτικη Αρχη με τους Κατοικους της Αγναντης!!!!
Κανενας Δεν Ανελαβε την Ευθυνη
Της Υποτιμητικης Ενεργειας
Και Ο Αρχοντας Δημαρχος που κατ'εφτασε
Και ο Αρχοντας Αντιδημαρχος που παρ'εβρεθηκε
Και ο Μαεστρος που δεν Αντεδρασε
Και Ασφαλως και ο Σεβαστος Ιερεας που παραχωρει το χωρο
Χωρις να φροντισει να κοιταξει
Τι γινεται , εκει Κατω?!
Οταν λοιπον , κλεινουμε τα ματια στα μικρα, με Ενα δε Βαριεσαι!!!
Γιατι να μην Βρουν τρυπα για τα Μεγαλα ???
Ας Αφυπνηστουμε προτεινω
Ας Αντιδρασουμε προτεινω
Ας ψαξουμε δουλευοντας τ δικιο μας προτεινω
Ας σηκωθουμε απο την Καρεκλα τον καναπε και την Καφετερια
Και ας βγουμε στο δρομο
Να γινει Αυτο Απεναντι στον Νοθρο Εαυτο μας και θα 'ρθουν τα υπολοιπα.
Ας Ξανασταθουμε Ορθιοι.
Καλημερα σε ολους.
@ 8.16 πμ.. Εισαι σε συγχυση.
Το ατομικο προβλημα δεν ειναι κοινωνικο.
Υπαρξιακα ειναι αυτονομος και ελευθερος καποιος στα πλαισια
μιας ποιοτικης ζωης να μπορει και να θελει να συμβαλει και στα Συλλογικα.
Η υποχρεωτικη συστρατευση ειναι κατανσγκασμος.
Μονο σε κοινωνιες οπισθοδρομικες η
ανελευθερες υποχρεωνονται τα πλυθυντικα Εγω σε συλλογικη ενεργεια
Υπαρχουν βεβαια εξαιρεσεις με τις Σεκτες(Αμις,Κιμπουτς κλπ) που υπαρχει εθελοντισμος.
Ακομη και συγχρονες δομες ,ΜΚΟ κλπ ειναι επι αμοιβη.
Η δημοκρατια πληρωνει τους παντες για το οτιδηποτε ακομη και κυριως το παρασιτικο!
Συμφωνω ομως οτι Συλλογοι τοπικοι, οπως Πολιτιστικοι,Αθλητικοι ειναι εθελοντισμος,αλλα και εκει υπαρχει ατομικο υποβαθρο.
Ο Αλτρουισμος δεν μπορει να κληθει να εμφανισθει με ντουντουκες αλλης εποχης.
Υπαρχουν τροποι προσκλησης ενδιαφεροντος οχι ομως απο "πειραγμενους" Πατριδοκοσμάδες που χρηζουν οι ιδιοι ιατρικης καλυψης!
Καλα χαπια.
Πολύ σωστά φίλε 8:16 τα λες τώρα εγώ θα παρεξηγηθώ αν πω πως όλοι μας είμαστε υποκινούμενες μαριονέτες, γιατί δεν ξεσηκώθηκε κανεις όταν έβαλαν με το έτσι θέλω να πληρώνουμε ενοίκιο στο ίδιο το σπίτι μας ΕΝΦΙΑ η το άλλο με το ζόρι εμβολιασμός αλλιώς τεστ η απόλυση απ τ δουλεια, αμ το άλλο να στέλνεις μνμ να πας περίπατο η για ψώνια …. Ρε συνέλθετε και πάψτε να είστε πρόβατα και να πηγαινεται πίσω από κάθε τσοπάνο βγείτε στους δρόμους αλλά γιατί γουστάρετε και οχι να σας βγάζουν έτσι γιατί το διέταξε κάποιος,αααα και μην ξεχάσετε την άλλη μέρα που θα γλεντοκοπατε λόγω Αποκριας μην ξεφύγετε πολύ όλα με μέτρο !!!!
Πολύ σωστά αμ τα μνημόσυνα που μερικοί από δαύτους δεν ξέρουν πως ανοίγει η πόρτα τ εκκλησίας,τελικά ο καθένας ότι να ναι στο Ελλαδιστάν που ζούμε έλεος βρε παιδιά
Αν περνάει από το μυαλό σου ότι ο κόσμος είναι μαριονέτες τότε είσαι για τά μπαζα
Πέρσι που ήσουν πέταγες αετό και σας πήρε ο πόνος φετος
Να κάνετε μια διαδήλωση και για όλα οσα πληρώνεται τσαμπα και σας χρεώσαν την χώρα χωρίς να πρεπει αλλά βλέπεις τότε ήταν άλλοι σκατοψυχοι στο τιμόνι χειρότεροι απ αυτός που είναι τώρα
Τωρα αρχιζω να κατανοω γιατι καηκε το Μινιον ,ο Κατρατζος το Ατενε αλλα και η πτερυγα στο Μετσοβειο ,για την Μαρφιν δεν το συζητω!!!!!!
11:16 το μαριονέτες είναι λαιτ καλά σας λέει δεν είδα την ίδια αντίδραση για τον υποχρεωτικό εμβολιασμό που πεθαίνουν κάθε μέρα νέοι άνθρωποι αλλά βλέπεις εκεί τα πήραν όλοι και οι μεν και δεν !!!
Ο Θεός να φυλάξει να μην γίνει κανα κακό και να κυλήσουν όλα καλά !!!!
ΜΗΝΥΜΑ προς…
…όλους τους παρακρατικούς «μπαχαλάκηδες» και τους επαγγελματίες κομματικούς και συνδικαλιστικούς προβοκάτορες, οι οποίοι πάνε να διαλύσουν ή να «καπελώσουν» τη διαδήλωση της 28ης Φεβρουαρίου …Αυτούς, οι οποίοι πάνε είτε να την κομματικοποιήσουν ή να την «αποπροσανατο¬λίσουν»…
ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΤΕ…
Μείνετε ΜΑΚΡΙΑ από τη ΔΙΑΔΗΛΩΣΗ των ΕΛΛΗΝΩΝ
ΔΕΝ είναι Αντικυβερνητική Διαδήλωση, γιατί ΔΕΝ στρέφεται εναντίον τής Κυβέρνησης …Είναι πανεθνική ΑΠΑΙΤΗΣΗ —η οποία εκδηλώνεται όπου υπάρχει Ελληνισμός στον Κόσμο— για τη ΔΙΚΑΙΩΣΗ των νεκρών και αυτό είναι αποτέλεσμα το οποίο «παράγεται» από απόφαση της Δικαιοσύνης και όχι από την πτώση τής Κυβέρνησης!
ΔΕΝ είναι Κομματική Διαδήλωση, γιατί τα θύματα των Τεμπών ΔΕΝ ανήκαν σε κάποιο συγκεκριμένο κόμμα …κι ο λαός που αγωνίζεται για τη δικαίωσή τους προέρχεται απ’ όλους τους πολιτικούς χώρους!
ΔΕΝ είναι Απεργία, γιατί το «αίτημά» της ΔΕΝ συνδέεται με την έννοια της κοινωνικής «πάλης» και των «μέσων» που χρησιμοποιούνται σ’ αυτήν, προκειμένου να επιλυθούν βιοποριστικά θέματα της καθημερινότητας των ζωντανών ανθρώπων!
ΔΕΝ είναι ούτε καν Μνημόσυνο! Τα Μνημόσυνα είναι γι’ αυτούς που «αναπαύονται εν ειρήνη»! Οι νεκροί των Τεμπών θα «ζουν» ανάμεσά μας για όσο διάστημα «παλεύουν» για τη Δικαίωσή τους!
Η διαδήλωση της 28ης Φεβρουαρίου είναι καθαρά «μήνυμα» προς τη Δικαιοσύνη και διαδήλωση διαμαρτυρίας τού ΛΑΟΥ εναντίον ΕΝΟΣ προσώπου! …Είναι το «ΚΑΤΗΓΟΡΩ» εναντίον ΕΝΟΣ προσώπου, που ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ενήργησε εις βάρος τής ΔΙΚΑΙΩΣΗΣ των νεκρών των Τεμπών!...
…Εναντίον τού Πρωθυπουργού, που, ως πρόσωπο, προσπάθησε αναίσχυντα, αυθαίρετα και παντελώς απροκάλυπτα να επηρεάσει τη Δικαιοσύνη εις βάρος των αθώων θυμάτων ενός τρομακτικού εγκλήματος, το οποίο οφείλεται καθαρά στην κρατική διαφθορά!...
…Εναντίον τού Μητσοτάκη, που πρέπει να κληθεί από τη Δικαιοσύνη, για να δώσει εξηγήσεις για τον λόγο που το έκανε αυτό και με ποιον απώτερο στόχο!!!
Οι Έλληνες εναντίον αυτού του προσώπου διαδηλώνουν! …ΑΥΤΟΝ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ για ωμή παράνομη και παράλογη παρέμβαση στο έργο τής Δικαιοσύνης και κάνουν μόνοι τους αυτό το οποίο ΔΕΝ έκανε η ηγεσία της, όπως όφειλε να κάνει από την πρώτη στιγμή. Βάζουν τον «όγκο» τους για ν’ αντισταθμίσουν το «μέγεθος» της πρωθυπουργικής εξουσίας, που επιχείρησε να εμποδίσει τη Δικαιοσύνη να εκτελέσει το καθήκον της! Διαδηλώνουν για να βρουν το «δίκιο» τους οι νεκροί των Τεμπών, συμπαραστεκόμενοι στους συγγενείς τους σ’ έναν αγώνα άνισο και πολύ δύσκολο! Όταν ένας ολόκληρος Πρωθυπουργός στρέφεται εναντίον κοινών πολιτών, μόνον ο λαός μπορεί να υψώσει το «ανάστημά» του και να μπει «μπροστά» …για να τους «σώσει»!
Αυτήν την ανισότητα «καταγγέλλουν» οι Έλληνες με την παρουσία τους στις διαδηλώσεις! Υψώνουν το «ανάστημά» τους για να δώσουν «μπόι» σ’ αυτούς που αγωνίζονται για τα θύματα των Τεμπών! «Καταγγέλλουν» την ανισότητα, που αφήνει τα παιδιά των «κοινών» Ελλήνων απροστάτευτα κι εκτεθειμένα σ’ ένα τεράστιο πλήθος κινδύνων, την ώρα που τα παιδιά των «εκλεκτών» ΟΛΩΝ των κομμάτων απολαμβάνουν συνθήκες απόλυτης ασφάλειας!
Αυτήν την «ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ» προσπαθούν να την «καπελώσουν» —με όλους τους τρόπους και όλα τα μέσα— τα όργανα του καθεστώτος-Μητσοτάκη! …Όλοι οι επαγγελματίες τής προβοκάτσιας και της βίας! …Όλα τα «μίσθαρνα» του φασισμού που «ταΐζονται» μέσα στις κομματικές και συνδικαλιστικές οργανώσεις, για να «καπελώνουν» τις δράσεις τού λαού
Γι’ αυτόν τον λόγο από τις 365 ημέρες τού χρόνου, οι «πατερούληδες» αποφάσισαν να «βαπτίσουν» σαν δήθεν «απεργία» μια προαναγγελθείσα διαδήλωση των Ελλήνων, η οποία δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με τον συνδικαλισμό και την όποια ιδεολογία. Θέλουν να βάλουν «ετικέτα» σε μια τεράστια συλλογική δράση, την οποία τη φοβούνται και θέλουν να την ελέγξουν. Θέλουν να βάλουν επικεφαλής αυτής της μεγάλης διαμαρτυρίας των Δημοκρατών τούς ελάχιστους φασίστες. Θέλουν να βάλουν τους «κουτσούς» και τους «ανάπηρους» του κομματισμού και του συνδικαλισμού μπροστά από τους «δρομείς» τής άδολης διαμαρτυρίας στον «αγώνα» για το δίκιο των παιδιών των Τεμπών!
Στις 28 Φεβρουαρίου είναι δεδομένο ότι θα δούμε σε «παράταξη» ΟΛΑ τα «όργανα» του παρακράτους! …Θα δούμε σε πλήρη απαρτία όλους τους καλοταϊσμένους χαφιέδες τού συνδικαλισμού με τα βρωμερά και πολυχρησιμοποιημένα πανό τους να «παρελαύνουν», προκειμένου να «βρωμίσουν» τη λαϊκή κινητοποίηση …Θα δούμε όλους τους πληρωμένους «διαδηλωσάκηδες» του πενηντάρικου να μπαίνουν ανάμεσα στους πολίτες, για να τους διχάσουν και να τους αποπροσανατολίσουν …Θα δούμε όλους τους μασκοφόρους «μπαχαλάκηδες» με τα backpacks γεμάτα πέτρες και μολότοφ, προκειμένου να δώσουν τη γνωστή «παράσταση» βίας, που δικαιολογεί δακρυγόνα και διαλύει τις διαδηλώσεις …Το «κόλπο» που πάντα διαλύει τους πολίτες, όταν αυτοί από αγανάκτηση θέλουν ν’ αντιδράσουν! …Το «κόλπο» που στα όρια «πυρπολεί» Μαρφίν!
…Θα δούμε όλους αυτούς, οι οποίοι εδώ και δύο ολόκληρα χρόνια αδιαφορούσαν για το ΕΓΚΛΗΜΑ αυτό, να μένουν από «οξυγόνο» μόλις ο λαός στράφηκε με οργή εναντίον τού ίδιου του Μητσοτάκη.
ΑΥΤΟΥΣ πρέπει να προσέχουν οι πολίτες και ΝΑ ΜΗΝ αντιδρούν στις προβοκάτσιες τους! Το «μήνυμα» έτσι κι αλλιώς έχει σταλεί κι αυτό φαίνεται από τον τρόμο που έχει καταλάβει τους καθεστωτικούς. Όλα τα υπόλοιπα είναι δουλειά τής Δικαιοσύνης να τα βρει —εάν αφεθεί ελεύθερη να κάνει τη δουλειά της—!
ΟΛΟΙ στους δρόμους μέχρι να κληθεί από τη Δικαιοσύνη ν’ απολογηθεί…
…Ο ΙΔΙΟΣ ο Μητσοτάκης!!!
Ο λαός πρέπει να «δείξει» στους διεφθαρμένους πολιτικούς και τα ξεπουλημένα ΜΜΕ ποιος είναι το «αφεντικό»! Περί αυτού πρόκειται! Η Διαδήλωση της 28ης Φεβρουαρίου είναι η σύγκρουση του «αφεντικού» με τον παντελώς ανάξιο και διεφθαρμένο «διευθυντή» του!
Τα χαπια τα παιρνεις;
Καβειριασμενε ,απο την πορεια θα αποκλεισετε τους δολοφονους της Μαρφιν;
Λεβέντες, κάτι ανάλογο ζήσαμε στο παρελθόν με το 1 1 4 , περίοδος 62-64. ,συλλαλητήρια, καπνογόνα, ακυβερνησία κλπ. Μας καβάλησε ο Παπαδόπουλος για επτά χρόνια. Το παρελθόν...διδάσκει!!!
ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΩΝ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΩΝ ΑΣΦΥΞΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ.''ΟΞΥΓΟΝΟ ΜΑΣ'' η παλη για το ΔΙΚΙΟ μας για την ΑΝΑΤΡΟΠΗ .Υπογραφη ΚΚΕ
Το ΚΚΕ στον γνωστό «Δεκεμβριανό» του ρόλο!…
…Στο ίδιο «έργο» θεατές!
.
Ένας αιώνας χαφιεδισμού και προβοκάτσιας ξαναβγαίνει στους δρόμους! …Ξανά στον δρόμο οι ΚΚΕδες για το «μεροκάματο» του προβοκάτορα! …Ξανά με τα ρόπαλα για το πενηντάρικο! Το κόμμα τού «λαού» τώρα προσπαθεί να «σκυλέψει» τους νεκρούς των Τεμπών! Αφού με τα ρόπαλα και τα κράνη εξουδετέρωσαν τους «Αγανακτισμένους» τού Μνημονίου, τώρα θέλουν να επαναλάβουν την «εργολαβία» τους εναντίον τής «αγανακτισμένης» κοινωνίας, εξαιτίας τού εγκλήματος των Τεμπών. Δύο χρόνια έκαναν τα κορόιδα, νομίζοντας ότι ο Μητσοτάκης θα καταφέρει να «θάψει» το θέμα και τώρα, που αυτό δεν έγινε κατορθωτό, «πνίγονται» από την «οργή» —για να τον «σώσουν»—! Τώρα οι γνωστοί «εργολάβοι» τής προβοκάτσιας πήραν εντολή να βγουν στους δρόμους για να «βοηθήσουν» το «αφεντικό».Με εντολή-Μητσοτάκη —και υπό την προστασία τής Αστυνομίας και του παρακράτους— το χαφιεδομάγαζο του ΚΚΕ και του Εμφυλίου βγαίνει στη διαδήλωση της 28ης Φεβρουαρίου! …Είναι προφανές ότι ο Μητσοτάκης πριν φύγει στις ΗΠΑ πέταξε τα σκ@τ@ στον ανεμιστήρα! …Πέταξε το ΚΚΕ ανάμεσα στους πολίτες, για να «λερώσει» τη διαδήλωσή τους! Ολόκληρη η στρατηγική τού ΚΚΕ έχει έναν και μόνον σκοπό! …Να «λερώσει» κι αν είναι δυνατόν να «καπελώσει» τη λαϊκή κινητοποίηση! Σε προγραμματισμένη από καιρό διαδήλωση του λαού, το ΚΚΕ απευθύνει «κάλεσμα» στον λαό να «διαδηλώσει»! …«ΟΛΟΙ» στη διαδήλωση! Οι ΛΙΓΟΙ προτρέπουν τους «ΟΛΟΥΣ», οι οποίοι έτσι κι αλλιώς έχουν αποφασίσει να διαδηλώσουν, να το κάνουν! Πέρα από κάθε λογική οι «πειρατές» όχι μόνον «φορτώνονται» ως «παράσιτα» στη διαδήλωση των άλλων, αλλά προσπαθούν να της προσδώσουν «χαρακτήρα», λερώνοντάς την στην πραγματικότητα.
Οι ΣΤΑΛΙΝΙΚΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ, αφού μπαίνουν επικεφαλής των «ΟΛΩΝ», προσπαθούν να ορίσουν και τον «στόχο» τους …Τον στόχο των ΟΛΙΓΩΝ σταλινικών τον μετατρέπουν αυθαίρετα σε στόχο των «ΟΛΩΝ»! «Καλούν» τους Έλληνες Δημοκράτες, οι οποίοι θα βγουν στους δρόμους για να διεκδικήσουν το δίκιο των νεκρών των Τεμπών, να κάνουν την ΑΝΑΤΡΟΠΗ!!! …Το ΚΚΕ τούς καλεί ν’ «ανατρέψουν» τη Δημοκρατία υπέρ τού σταλινικού κομμουνισμού!Το πειρατικό ΚΚΕ των λίγων ψωριάρηδων, το οποίο καταχρηστικώς θα συμμετάσχει σε μια διαδήλωση άλλων, θέλει να εμφανίσει τους χιλιάδες δημοκράτες διαδηλωτές σαν προλετάριους «επαναστάτες», οι οποίοι ενεργούν για την επικράτηση του προλεταριάτου. Θα βάλουν τους γνωστούς ροπαλοφόρους τού πενηντάρικου να ποζάρουν μπροστά από ένα ανύποπτο πλήθος διαδηλωτών και θα παρουσιάσουν τη διαδήλωση σαν «κομμουνιστικό δρώμενο», που θ’ αποτελέσει εύκολο «στόχο» τής προπαγάνδας των Γεωργιάδηδων και των Βορίδηδων. «Βαπτίζουν» μόνοι τους και παντελώς αυθαίρετα σαν «ΑΠΕΡΓΙΑ» μια διαδήλωση, η οποία έχει απολύτως συγκεκριμένο αντικείμενο και αίτημα, προσβάλοντας τη μνήμη των νεκρών!Εδώ μιλάμε κανονικά για «σκύλευση» νεκρών! Αυτό είναι που μας λέει η αφίσα με την οποία το ΚΚΕ γέμισε τους δρόμους τής Πρωτεύουσας! …Την αφίσα που είναι βέβαιον ότι πληρώθηκε με κρατικά χρήματα, εφόσον πάντα το παρακράτος και οι χαφιέδες του συντηρούνται από την «τσέπη» τού λαού! …Αυτό ακριβώς «φωνάζει» η αφίσα! …«Κλέβουν» τις τελευταίες λέξεις τους πριν τον θάνατο! …«Κλέβουν» την αγωνία τους για την επιβίωση! …«Λεηλατούν» τους νεκρούς των Τεμπών!Και όμως, αυτοί οι «ασφυκτιούντες» εδώ και δύο χρόνια έκαναν τα «κορόιδα»!!! Καμία συμπαράσταση προς τους συγγενείς των νεκρών και κανένας υπερασπιστικός λόγος την ώρα που γίνονταν τα αίσχη στον τόπο τού εγκλήματος. Μόλις όμως ο λαός βγήκε στους δρόμους ν’ αντιδράσει, πήραν τα ρόπαλα να βγουν κι αυτοί μαζί του, γιατί οι κρατούντες έχουν ανάγκη το παρακράτος να «κηδεμονεύει» τον λαό στις αντιδράσεις του. Έχουν ανάγκη οι κρατούντες τούς χαφιέδες που θα παγιδεύσουν, θα χτυπήσουν και θα διχάσουν τον λαό..Γι αυτο σημερα
ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ
Οταν στην Ευρωπη το τελευταιο (Υβριδιο) σοβιετικο κρατος ειναι η χωρα μας τι περιμενεις απο τα συλλαλητηρια,να διορθωσουν τα πραγματα.
Γραψε εσυ τωρα προβοκατορα, συνωμοσιολογιες κατα του ΚΚΕ(κυρια ευθυνη),προσπαθωντας να αποπροσανατολισεις απο την πραγματικοτητα..
Ο μεσος ελληνας λοιπον ειναι ΙΔΡΥΜΑΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ειτε στο κολεκτιβιστικο Κρατισταν ειτε στην θεοκρατια! Και το διδυμο Κυρμανιδη-Συμεων ο μαιντανος!
Ο λαός μίλησε…
Δεν ξεχύθηκε στους δρόμους μονάχα για το μπάζωμα των Τεμπών, αλλά για να πει στην κυβέρνηση Μητσοτάκη, ΩΣ ΕΔΩ…
Δεν μπορούμε πλέον να αναπνεύσουμε!
Θέλουμε οξυγόνο !
Αξιοπρεπή ζωή !
Δικαιοσύνη !
George N
Τα δεκεμβριανα του 1944 ξεκινησαν απο το Συλλαλλητηριο της Αριστερας.
Ολη την χρονικη περιοδο μεχρι σημερα (εκτος της επαρατης επταετιας) παντοτε τα διοργανωνε η Αριστερα,και παντα για την ιδια αιτια *αιτημα για οξυγονο* με διαφορες βεβαια αφορμες.
Τι δεν καταλαβαινεις κοριτσι μου,οτι ζητας 75 χρονια αφορμες για να κανεις επαναστατικη γυμναστικη εναντια στον καπιταλισμο με τον οποιον κομφορμιζεσαι!
Τοσο αντικανονικοτητα ουτε η ...Χαμας!!!
ΠΡΟΣ 1,47(Και οχι μονο)Εδώ βέβαια θα χρειαστεί να γράψω ξανά το χιλιοειπωμένο: «Όποιος δεν μαθαίνει από την ιστορία του, την ξαναζεί» …και η ζημιά πάντα είναι μεγαλύτερη! …Όποιος δεν καταλαβαίνει ποια είναι τα πραγματικά «αφεντικά» τού ΚΚΕ και πως το χρησιμοποιούν, ως «εργαλείο» πάντα θα την «πατάει». Τα «αφεντικά» τού ΚΚΕ τα ψάχνεις στα «σαλόνια» τής Αθήνας και όχι στον «στάβλο» τού Περισσού! …Τα ψάχνεις στις δεξιώσεις τού Κολεγίου Αθηνών και όχι στις «γιάφκες» των φτωχών συνοικιών! Από τα αποτελέσματα της δράσης τού ΚΚΕ καταλαβαίνεις τα «αφεντικά» του και όχι από τα λόγια των προβοκατόρων. Βλέπεις ποιος επωφελείται από τις ενέργειές του και καταλαβαίνεις ποιος είναι το κρυφό «αφεντικό» του! Κάποτε, όταν απελευθερώθηκε η Ελλάδα από τους ΝΑΖΙ κατακτητές, το ΚΚΕ έσωσε τους δωσίλογους! Οι δωσίλογοι, οι οποίοι ήθελαν να σωθούν από την οργή τού λαού, προκάλεσαν τη σφαγή των Δεκεμβριανών! Πώς τα κατάφεραν; …Μετατρέποντας τη χαρά και την ενότητά του λαού σε θρήνο και διχασμό! …Όταν ο λαός αποφάσισε να βγει και να γιορτάσει την απελευθέρωσή του και τον αγώνα του εναντίον των κατακτητών, οι δωσίλογοι έφεραν από τη Γερμανία —με αεροπλάνο— τον βρωμιάρη Ζαχαριάδη! Ονόμασαν αυθαίρετα τον αγράμματο, άχρηστο κι απόντα Ζαχαριάδη «αρχηγό του λαού», για να «λερώσουν» τον λαό.Υπό την προστασία των ταγματασφαλιτών και των Εγγλέζων, έβαλαν το ΚΚΕ με πανό και σημαίες μπροστά από τον ανύποπτο λαό για να «λερώσει» τη γιορτή του, εμφανίζοντάς την σαν κομμουνιστική …κι εμφανίστηκαν οι δωσίλογοι σαν «προστάτες» τής Δημοκρατίας! Αντί να δικαστούν οι δωσίλογοι για την προδοσία τους, αυτοαναγορεύτηκαν σε υπερασπιστές τής Δημοκρατίας απέναντι στον κίνδυνο του κομμουνισμού! …Τον «κίνδυνο» τον οποίο οι ίδιοι «κατασκεύασαν» με τους απειροελάχιστους περιθωριακούς κι αγράμματους χαφιέδες τού ΚΚΕ. Εξαιτίας όμως εκείνων των χαφιέδων εμφανίστηκαν οι Γεωργιάδηδες και οι Βορίδηδες της εποχής να σώσουν τους δωσίλογους Μητσοτάκηδες της εποχής! Το αποτέλεσμα αυτής της παγίδας ήταν τραγικό. Τον ανύποπτο λαό, ο οποίος απλά γιόρταζε την απελευθέρωση του, τον «βάπτισαν» «προλετάριο» που δήθεν «αγωνίζεται» για την «Ανατροπή» τής Δημοκρατίας και τον εκτέλεσαν εν ψυχρώ!Τα υπόλοιπα τα γνωρίζουν οι Έλληνες, γιατί απλά είναι η νεότερη ιστορία τους. Τα γνωρίζουν, γιατί τα πλήρωσαν με το αίμα τού Εμφυλίου! …Τα ξαναπλήρωσαν στο Πολυτεχνείο …τα ξαναπλήρωσαν με τη Μαρφίν …και ευχόμαστε να μην επαναληφθεί η ίδια «παράσταση» με αφορμή τα Τέμπη! Γι’ αυτόν τον λόγο θα «κλείσουμε» το κείμενο με την ίδια φράση που το «ανοίξαμε»! …ΠΡΟΣΟΧΗ στους προβοκάτορες του ΚΚΕ!...…ΠΡΟΣΟΧΗ στα «αφεντικά» τους, που είναι οι Μητσοτάκηδες και η οικογενειοκρατία των παλιών δωσίλογων που λυμαίνεται τον τόπο! …Αυτοί, οι οποίοι διατηρούν μέσα στη Βουλή τής Δημοκρατίας το μοναδικό στον κόσμο σταλινικό κομμουνιστικό κόμμα, πληρώνοντάς το από τις τσέπες των Δημοκρατών!!! ΠΡΟΣΟΧΗ σ’ αυτούς που, εάν αντιληφθούν κίνδυνο τιμωρίας για τις προδοσίες τους, δεν θα διστάσουν να χρησιμοποιήσουν το ΚΚΕ για να μετατρέψουν σε «Δεκεμβριανή» τραγωδία την όποια αντίδραση του λαού.
…Μακριά τους!!! …σαν να είναι «άρρωστοι»!
…σαν να είναι φορείς ενός ιδεολογικού AIDS, που είναι θανατηφόρο!...
….Το ΚΚΕ είναι πλέον υποχρεωμένο να δώσει εξηγήσεις στον λαό για τα προβοκατόρικα πανό και τις αφίσες που γέμισε τους δρόμους, θυμίζοντας ημέρες-«Ζαχαριάδη»! Πρέπει επιτέλους να τεθεί θέμα αποβολής τού σταλινικού «δεινόσαυρου» από τη Βουλή τής Δημοκρατίας …και βέβαια από τα ταμεία τού κράτους. Χωρίς τα κρατικά χρήματα η «βιομηχανία» τής προβοκάτσιας με έδρα τον Περισσό δεν θ’ αντέξει ούτε μερικούς μήνες! Τα παιδιά των Τεμπών μπορεί να γίνουν η αιτία να σωθεί η Ελλάδα από το πειρατικό «τρένο» τού σταλινισμού, το οποίο, κάθε φορά που «συγκρούεται» εσκεμμένα με τον λαό, σκορπίζει τον θάνατο και τη φτώχεια!
«Ένας μεγάλος αριθμός από τους κουκουλοφόρους είναι ασφαλίτες. Δεν το λέω για να γελάσουμε, το λέω σαν γεγονός. Πηγαίνω χρόνια στις πορείες και γνωρίζω τι ώρα ξεκινάνε και τι ώρα τελειώνουν, μέχρι τι ώρα κάνουν διάλειμμα. Είναι γνωστή τακτική. Και δεν είμαι μέσα στην αστυνομία»
Μάριος Αθανασίου - Ηθοποιός
Και εγώ ρωτώ :
Αυτή η δήλωση έγινε επώνυμα
Αν είναι συκοφαντίες για την Αστυνομία…
Γιατί δεν μηνύεται ο ηθοποιός ;
Ενα παραληρημα του "Καβειρου",με εντονο συναισθηματισμο,και με πολλα σημεια αντιφασης.
Τα γεγονοτα των Δεκεμβριανων ηταν αποτελεσμα και οχι αιτία, ονομαζονται και ως "Δευτερος Γυρος" με πρωτο την Κατοχη και τριτο τον εμφυλιο 1946-49.
Μερικα Αιτια:
1. Η Κατοχη και οι επιδρασεις της
2. Η ενοπλη Αντισταση.
3. Η εξαπλωση στην ανατ.Ευρωπη του κοκκινου στρατου.
4. Η Λαθος αναγνωση του ΚΚΕ της συμφωνιας Τσωρτσιλ,Σταλιν.
Ολα τα υπολοιπα περι κοκκινης τρομοκρατιας 43-44,ταγματα ασφαλειας, δωσιλογισμος(η Μερκουρη ειχε σχεση συναισθηματικη με συνεργατη των γερμανων) περιεχονται στο (1).
Το ΚΚΕ υπο την ηγεσια Σιαντου υπεγραψε την Συμφωνια της βαρκιζας(ανακωχη,συμμετοχη στην κυβερνηση),ο Ζαχαριαδης μετα το Νταχαου(εγκλειστος) εφτασε στην χωρα τελος μαιου του 1945.
Αρα δεν ειχε συμμετοχη στα δρωμενα.
Απο κει και περα οι χαρακτηρισμοι στο κειμενο του Καβειρου, δειχνουν αριστερη αποκλινουσα φρασεολογια οχι φυσικα για τα εσωτερικα του ΚΚΕ,αλλα κυριως κατα της κυβερνησης Μητσοτακη με εντεχνη προσπαθεια να κρατησει ιση αποσταση και απο τα δυο μερη!
Αυτο αν δεν ειναι προβοκατορικο ειναι ανοητο διοτι δεν συσχετιζεται το κοκκινο με το μπλε.
Σε ενα εχει δικιο, οτιι το πολιτικο συστημα σημερα, "θρεφει" και τα δυο μερη απο τους φορους των πολιτων.
Οχι ομως οτι υπαρχει συννενοηση μεταξυ της αστικης δημοκρατιας και της ανελευθεριας σε ιδεολογικο επιπεδο. Τελικα δεν μπορει να γινει αποδεκτη η προθεση καποιου να εξηγησει λογικα κατι, οταν απο καιρο εχει παρει αποστασεις απο αυτην.
ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ .
.
Δημοσίευση σχολίου