22 Φεβρουαρίου 2024

Δήμαχος Ηλίας Κυρμανίδης – ‘’Διαφάνεια παντού και απαντήσεις στα ερωτήματα των δημοτών’’

Αναρτήθηκε από… kamena voyrla blogger

Αγαπητοί αναγνώστες

Σε συνέχεια των συζητήσεων μας, αλλά και των διθυραμβικών άρθρων για τις αυξήσεις στα τέλη, και παράλληλα με τις μηνήσεις που είναι σε εξέλιξη, έχω ακόμα κάποιες ερωτήσεις που θα παρακαλούσα τους αρμόδιους να μας διαφωτίσουν.

Εδώ να επισημάνω, ότι ως αρμόδιο πλέον θεωρώ τον ίδιο τον Δήμαρχο μας, και όχι τον αναπληρωτή των οικονομικών υπηρεσιών κύριο Δ.Γάκη, μιας και είναι ενάγων σε σχετική μήνυση για το θέμα, κατά συνέπεια η άποψη του δεν έχει πραγματική σημασία και πιθανά δεν θα είναι αντικειμενική (σύμφωνα με την προσωπική μας άποψη).

Για να φτάσω κάπου, μου έκανε εντύπωση ένα σχόλιο ενός αναγνώστη, και το έψαξα ανατρέχοντας στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ (έφαγα κάμποσες ώρες), και ιδού η κατάληξη μου (που στην ουσία περιπλέκει περισσότερο τα πράγματα)

Καταρχήν το τότε σχόλιο είναι το ...
Τετ 21/2/24 12:51
Προσπαθώ να καταλάβω την οικονομική ανάλυση του προϊσταμένου για τα ανταποδοτικά τέλη καθαριότητας και φωτισμού για το έτος 2024 και η σύγχυση μεγαλώνει.Αναλυτικα: Έτος 2020 τετραγωνικά μέτρα στα οποία επιβάλλονται τέλη. Για οικιακή χρήση 785.378 τ.μ Για άσκηση οικονομικής δραστηριότητας 132.723 τ.μ Σύνολο τ.μ στα οποία επιβάλλονται τέλη καθαριότητας το έτος 2020 είναι 918.101 τ.μ Έσοδα από τέλη καθαριότητας έτους 2020 ΚΑ 0311 ποσό 1.798.577 ευρώ. Συντελεστές τελών έτους 2020 για οικιακή χρήση 1,80 ευρώ και για επαγγελματική χρήση 2,90 ευρώ. Έτος 2024 : Τετραγωνικά μέτρα στα οποία επιβάλλονται τέλη. Για οικιακή χρήση 893.209 τ.μ Για άσκηση οικονομικής δραστηριότητας 155.330 τ.μ . Σύνολο τ.μ στα οποία επιβάλλονται τέλη καθαριότητας για το έτος 2024 είναι 1048.545 τ.μ. Δηλαδή το έτος 2024 έχουμε περισσότερα 130.444 τ.μ στα οποία επιβάλλονται τέλη. Έσοδα το έτος 2024 :ΚΑ 0311 Τέλη καθαριότητας και φωτισμού 1.567.265,83 ευρώ. Συντελεστές τελών έτους 2024 για οικιακή χρήση 1,80 ευρώ και για άσκηση οικονομικής δραστηριότητας 3,00 ευρώ. Συμπέρασμα το έτος 2024 με περισσότερα 130.444 τ.μ από το έτος 2020 και με συντελεστή ίδιο για οικιακή χρήση και αυξημένο για άσκηση οικονομικής δραστηριότητας έχουμε λιγότερα έσοδα 231.309 Πως πρέπει να αντιδράσει ένας που γνωρίζει ελάχιστα οικονομικά?

Το ίδιο λοιπόν αναρωτιέμαι και εγώ, όπως ο σχολιαστής, ενώ ταυτόχρονα η σύγχυση μεγαλώνει, και πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τι είχε στο μυαλό του ο Δ. Γάκης αναφορικά με τα έσοδα και τα έξοδα, τόσο για το 2020 όσο και τώρα για το 2024

Πάμε να δούμε τα data ... (όπως λέν και στο χωριό μου)

ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΓΑΚΗ _ ΕΤΟΣ 2020 - ΑΔΑ: 62ΛΥΩΚ1-ΞΦΤ
Συνυπολογίζοντας και τους άλλους κωδικούς εσόδων που αφορούν την υπηρεσία καθαριότητας και ηλεκτροφωτισμού, το προβλεπόμενο ύψος εσόδων για το έτος 2020, αναμένεται να ανέλθει στο ύψος :


ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΓΑΚΗ _ ΕΤΟΣ 2024 - ΑΔΑ: Ψ2ΜΕΩΚ1-ΚΗΤ
Συνυπολογίζοντας και τους άλλους κωδικούς εσόδων που αφορούν την υπηρεσία καθαριότητας και ηλεκτροφωτισμού, το προβλεπόμενο ύψος εσόδων για το έτος 2024, αναμένεται να ανέλθει στο ύψος :


Πάμε τώρα να κάνουμε σύγκριση των 2 εισηγήσεων
Και να ο λόγος της σύγχυσης…
Στο Έτος 2020 με 918.101 τμ στον Κωδ. 0311 προβλέπει έσοδα 1.798.577,10 € δηλ. όσα έχει υπολογίσει
Στο Έτος 2024 με 1.048.645 τμ ( με + 129.922 τμ ) στον Κωδ. 0311 προβλέπει έσοδα 1.567.265,83 €, μειωμένα κατά 507.636,17 € από όσα έχει υπολογίσει (= 2.074.902,00 €)
Γιατί διαφοροποίησε την λογική που ταύτιζε τον υπολογισμό με τον Κωδ. 0311 ;
Είχε κάνει λάθος το 2020 ή έχει κάνει λάθος το 2024 ;
Και πως γίνεται το 2024 με περισσότερα 129.922 τμ να αναμένει έσοδα στον Κωδ. 0311 λιγότερα κατά 231.311,27 € μεταξύ των ετών 2020 και 2024 ( 1.798.577,10 – 1.567.265,83 ) ;
Αυτές τις ερωτήσεις ποιος θα μας τις απαντήσει ;
Έ’ κ Δήμαρχε, τι λέτε ; Θα ακολουθήσετε την τακτική του προκατόχου σας ή θα κάνετε πράξη τα προεκλογικά σας λόγια : ‘’Διαφάνεια παντού και απαντήσεις στα ερωτήματα των δημοτών;’’


Με τιμή
Ο Blogger
Κώστας Γιαννακούρος

42 σχόλια:

ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ είπε...

Συγχαρητήρια για τις δημοσιεύσεις που είναι μόνο για το καλό των δημοτών. Κανείς δεν μπορεί να καταλάβει την λογική γακη. Ο κυρμανιδης παραμυθιασε τους δημότες και το μόνο που κάνει είναι αυξήσεις και απαλλαγή από τις ευθύνες του να συντηρήσει όσο είναι ανθρώπινα δυνατόν ότι βρήκε όπως τα γήπεδα φυσικού χόρτου. Ήμουν στο κέντρο υγείας πριν μήνα και έβλεπα κάποιον να αθλειται πρωί 10 η ώρα και μπράβο του. Αν κάποιος δήμαρχος δεν μπορεί να συντηρήσει ένα στολίδι δίπλα σε ένα άλλο στολίδι ας φύγει νύχτα. Να εισπράξει για να το κάνει. Υπάρχουν δημότες ανώνυμοι που γράφουν εμπεριστατωμενα οικονομικά κείμενα όπως αυτός που λέει ο μπλογκερ και αυτός που έγραψε για την μη είσπραξη νερού και μπράβο τους είναι χρήσιμοι. Αυτό το μπλοκ είναι ένα φωτεινό σημείο για το τόπο μας και όποιος το πολεμάει είναι τύπος σκοτεινός. Ο συκιωτης στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων και κατέθεσε ένσταση όπως επιβάλονταν. Θα την κερδίσει πιστεύω. Ο κυρμανιδης δεν ξέρει καθόλου οικονομικά αυτό φαίνεται και από την πρόσληψη για οικονομικό σύμβουλο της λεμονη που έχει σπουδάσει πολιτικές επιστήμες.

Ανώνυμος είπε...

Τίποτα καινουργιο θα μας πεις ; Εσυ όπου πας χάνεις . Πρώτα με τον Τσωμο που τώρα όλοι λένε ότι έκανε σοβαρή αντιπολίτευση με αλλά χαρακτηριστικέ ως γραφικός κ τώρα με τον Συκιώτη που κ αυτός έχασε κ κάνει ότι έκανε ο Τσωμος κ έτσι κ αυτός θα γίνει γραφικός . Ο Ηλιας θα βασιλεύει για πολύ καιρό ακόμη

Ανώνυμος είπε...

Κώστα Γιαννακουρο καλή η ανάλυση σου αλλά η σύγχυση μεγάλωσε ακόμη περισσότερο. 1) Στον ΚΑ 2111 # Τακτικά έσοδα από τέλη καθαριότητας και φωτισμού από παρελθόντα έτη που βεβαιώνονται για πρώτη φορά # δεν είναι γενικά έσοδα του έτους 2023 αλλά συγκεκριμένα Έσοδα των μηνών Νοεμβρίου και Δεκεμβρίου του έτους 2023 που σημαίνει αναλογικά ότι τα μηνιαία έσοδα από τέλη καθαριότητας και φωτισμού είναι περίπου 225.000,00 ευρώ. Άρα στον ΚΑ 0311 #Τελη καθαριότητας και φωτισμού # που εγγράφονται τα έσοδα 10 μηνών (από Ιανουαρίου. Εως Οκτώβριο) πρέπει να εγγραφεί για το έτος 2024 το ποσό των 2.250.000,00 ευρώ περίπου που είναι πολύ κοντά σε αυτό που αναφέρεις 2.074.902,00 ευρώ. 2) Η αιτιολογία του προϊσταμένου για την μείωση των εσόδων από 2.074.902,00 ευρώ σε 1.567.265,83 ευρώ είναι η εξής: //Συνυπολογίζοντας και άλλους κωδικούς εσόδων που αφορούν την υπηρεσία καθαριότητας και φωτισμού// χωρίς να αναφέρει ποτέ ποιοι είναι αυτοί οι κωδικοί και σημαντικό ποια ποσά αφορούν. Και δεν αναφέρει γιατί διαβάζοντας και την απόφαση για τα τέλη αλλά και τον προϋπολογισμό δεν υπάρχουν άλλοι κωδικοί εσόδων στην υπηρεσία καθαριότητας. 3) Που διδάσκεται να συνυπολογίζονται Έσοδα και αυτά να μειώνονται? 3) Πάντως ο σκοπός επιτευχθεί τα τέλη αυξήθηκαν

Ανώνυμος είπε...

Αν όλα αυτά τα διαβάζουμε και τα καταλαβαίνουμε εμείς που δεν γνωρίζουμε οικονομικά, πιστεύω ότι ο Σκουφιας θα τα έχει αναλύσει 100 φορές.Στο τέλος νομίζω ότι θα παρακαλάει ο Γακης να τα βρουν αλλά δεν θα δέχεται ο Σκουφιας.

Ανώνυμος είπε...

Ο Γακης είχε δικαίωμα να προσφύγει εντός 15 ημερών στην απόφαση του εισαγγελέα για την ομάδα Τσωμου. Γνωρίζει κάποιος αν έγινε προσφυγή.

Ανώνυμος είπε...

Κώστα τραχανά έδωσες είδηση ότι ο Συκιωτης κατέθεσε προσφυγή. Η ειδική συνεργάτης που σπούδασε όπως γράφεις πολιτικές επιστήμες και ο συνεργάτης από τον Μώλο μήπως είχανε κάποια συμμετοχή στις εκλογές?

ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ είπε...

Τι σημαίνει αυτό που λες ότι ο κόσμος πάει κόντρα σε μένα ή έχω γκαντεμιά?Ακου για να μαθαίνεις πολιτική εγώ το 10 ήθελα πολύ να βγει ο Αντωνίου, ο κυρμανιδης ήταν εκεί και τον βοήθησε, αν το δούμε ανταποδοτικά θα έπρεπε τώρα εγώ και ο Αντωνίου να ήμασταν με τον κυρμανιδης.Αλλα ήμασταν με το συκιωτη γιατί πιστεύαμε ότι ήταν καλύτερος. Ο συκιωτης το 10 ψήφισε τετριμιδα και ο τετριμιδας και τις 3 φορές του πήγε αντίθετα ειδικά τώρα. Με το τσωμο ήξερα ότι θα χάσουμε σίγουρα λόγω ηλικίας αλλά νόμιζα ότι ήμουν σε σοβαρό κυβερνητικό κόμμα και έπρεπε να πάρει καλό ποσοστό ο τσωμος με συριζαιους υποψήφιους. Ο τσωμος έκανε του κεφαλιού του στην πιο κρίσιμη περίπτωση δεν έκανε τίποτα το 20.Και ο γακης έκανε μήνυση για αυτά που είπε στο δημοτικό συμβούλιο. Οταν πολεμάς για το κόσμο που σε ψηφίζει δεν είσαι ποτέ γραφικός. Η λεμονη είναι έμπιστη του μπασκετμπολιστα και συμφωνώ να την προσλάβει αλλά όχι για οικονομική σύμβουλο αφού δεν το κατέχει.

Ανώνυμος είπε...

ΣΕ ΜΟΝΙΜΗ ΒΑΣΗ Ο ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ.
ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΜΠΛΟΓΚΕΡ, ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΣΤΑ ΣΟΒΑΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΦΟΥ ΞΕΠΕΤΑΓΕΤΕΙ ΤΟ...... ΠΛΑ ΠΛΑ ΕΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΟΡΟ ΟΤΙ ΤΟ ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΕΤΑΙ , ΤΟΤΕ ΚΑΤΙ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΓΙΝΕ . ΑΛΛΑ .... ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ.

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ ΑΓΩΝΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΛΗ??????

Ανώνυμος είπε...

Μπλόγκερ επειδή όλα κρύβονται στις λεπτομέρειες. Ο προϋπολογισμός του έτους 2020 αναφέρει όπως γράφεις και εσύ ο ίδιος (( Συνυπολογίζοντας ΚΑΙ ΤΟΥΣ άλλους κωδικούς εσόδων που αφορούν την υπηρεσία καθαριότητας)) . Για το έτος 2024 η απόφαση αναφέρει ## Συνυπολογίζοντας και άλλους κωδικούς εσόδων ## Το 2020 αναφέρει συγκεκριμένα ποιοι είναι αυτοί οι κωδικοί είναι ΚΑ2111 και ΚΑ3211 . Το 2024 αναφέρεται αόριστα σε άλλους κωδικούς εσόδων. Αυτό το (ΤΟΥΣ) νομίζω ότι εισάγει μια αοριστία.

Ανώνυμος είπε...

Γιατι παραφιλολογουμε επι 0ικονομικων ζητηματων:
Τυπικα το ζητημα θεωρειται ληξαν.
Εφ οσον η αποφαση ειναι του ΔΣ,οπως και να υποβληθει ειναι κανονιστικη εντολη προς την οικονομικη υπηρεσια εισπραξης εσοδων .
Και δεν φθανει μονο αυτο ειναι και ισολογιστικα ΙΣΟΣΚΕΛΙΣΜΟΣ.
Εσεις τωρα ερχεστε εκ των υστερων να αποδειξετε την προταση Γακη ως
περιεργη.
Αυτο ενω θα ειχε καποια αξια πριν την θεσμιση τωρα υποδηλωνει χωριατι' αφου δεν εχει πλεον ουσια.
Ξεκολατε και εχουμε μπροστα μας σημαντικα ζητηματα που αφορουν την αναπτυξη.
Ενα ειναι η "Τραχάνειος" παραλιακη ,ενα η επενδυση Μητση,ενα ο εν δυναμει επενδυτης Καμπιγκ κλπ.
Επιτελους η πενταετια Κυρμανιδη ειναι μπροστα.
Στο "διαολο" ο Τσιτσιρης και ο Σολομοτουκος ειναι ανθρωποι σαν και εμας μην τους καταξιωνετε ως Φετιχ ,με την συνεχη επικληση των ιδιοτητων τους.
Εγω παντως στην αξιολογιση μου τους θετω χαμηλα,τωρα ποιος ειμαι εγω ...ισως η μεση λογικη.

Ανώνυμος είπε...

Δεν έχεις σωστές πληροφορίες Η Λεμονή είναι οικονομολογος

ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ είπε...

Το διαύγεια έλεγε κοινωνικές πολιτικές επιστήμες

Ανώνυμος είπε...

Τραχανά είσαι άσχετος …η προκλητικά ψεύτης ……Ακού λοιπόν την αλήθεια …η ΛΕΜΟΝΗ είναι οικονομολόγος γίδι !!!!αυτα τα δυο στολίδια για να συντηρηθούν θέλουν απο 40.000 το ενα σε απόσταση 3 χιλιόμετρα !!!Οταν σε ένα δήμο που ειναι φαλιρισμένος απο τον άνθρωπο που ανεβάζεις τράβα εσυ να δεσμεύσεις 80.000 για συντήρηση αυτών των 2 γηπέδων !!!!!και που εισαι έρχεται ο προϋπολογισμός Κοιτα μην χαθείς τοτε γιατι εκει ο κόσμος θα μάθει

Ανώνυμος είπε...

Έτσι απλά για ενημέρωση, οι οικονομικές επιστήμες ανήκουν στο σύνολο των κοινωνικών επιστημών

ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ είπε...

Την λεμονη την ξέρω ελάχιστα, έτσι έγραφε το διαύγεια και μου έκανε εντύπωση, αφού είναι οικονομολόγος της φαίνεται ότι το τοπικό κλίμα τώρα χρειάζεται περισσότερα έξοδα από τα δημοτικά τέλη? Εσύ είσαι κουτάβι όταν λέω ότι είμαι στο κέντρο υγείας και την λέξη δίπλα, σημαίνει ότι το ένα στολίδι είναι το κ υγείας και το άλλο το γήπεδο καινούριου. Αυτό σε περίπτωση που ο μπασκετμπολιστας νομίζει ότι το γήπεδο καινούριου είναι σε δεύτερη μοίρα μπροστά στων καμένων βουρλων. Όλα έχουν πληρωθεί με αίμα από τους φόρους και όλα θέλουν συντήρηση. Να στιψετε το μυαλό σας να τα συντηρήσετε όλα ακόμα και από εθελοντές. Αρκετά τσιπούρα ήπιατε στις εκλογές, δημ σύμβουλος και δήμαρχος σημαίνει προσφέρω και χειρονακτικά όχι κάθομαι σε μια καρέκλα και λέω πάντα ναι. Το έχω ξαναπεί σαν εσένα που ντροπιαζουν το επώνυμο του παππού τους τρώω 37,5 για πρωινό. Έχω ταπωσει καθηγητές πανεπιστήμιου στο φμπουκ όταν προσπαθούν να κρύψουν ντροπές άλλων. Να εισπράξει παλιά χρέη να έχει λεφτά

kamena voyrla blogger είπε...

Συμπληρωματικά..

Εμβάθυνα λίγο περισσότερο στο θέμα διαβάζοντας τις εισηγήσεις του Γάκη από το 2019 και μετά και κατέληξα στο συμπέρασμα ότι η διαφορετική αντιμετώπιση των ΕΣΟΔΩΝ από έτος σε έτος και οι ‘λανθασμένοι’ υπολογισμοί των 10/12 έχουν να κάνουν με εξεύρεση χρημάτων για να καλύψουν δαπάνες της Υπηρεσίας Καθαριότητας και Ηλεκτροφωτισμού (ΚΩΔ. 20) που ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΕΣ…

Δηλαδή προϋπολογίζει περισσότερες ΔΑΠΑΝΕΣ (δήθεν ως ανταποδοτικές) και για να τις καλύψει προτείνει αύξηση συντελεστών…
Έτσι εισπράττει περισσότερα, και ένα μέρος δεν το παρουσιάζει στην Υπηρεσία και εξοφλεί ΜΗ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ… γιατί δεν υπάρχουν ΊΔΙΑ ΕΣΟΔΑ εξ άλλων πηγών…
Και τέτοιες δαπάνες είναι προφανώς είναι:
Η ετήσια Δόση Συντήρησης των LED των 385.506,61 € μέχρι και το έτος 2027…
Η προμήθεια Κάδων Απορριμμάτων…
κλπ

Δεν μπορώ να ξέρω αν το κάνει με δική του πρωτοβουλία ο προϊστάμενος των οικονομικών υπηρεσιών ή αν τον παροτρύνει ο εκάστοτε δήμαρχος …. αλλά όπως και να έχει, η δημιουργική λογιστική ως σπορ ξεχειλίζει.
Βέβαια οι έννοιες είναι δύσκολες να γίνουν αντιληπτές από τους απλούς δημότες, αλλά για εμάς τους επαγγελματίες του κλάδου (και εγώ οικονομικά έχω σπουδάσει) με μια απλή έρευνα διαπιστώνουμε ότι κάτι δεν πάει καλά, και έχει δίκιο που φωνάζει ο κόσμος για τις αναίτιες αυξήσεις των τελών, σε τέτοιες δύσκολες εποχές.

Ανώνυμος είπε...

Φιλε μου συμπληρωματικά αναφέρω τα 385.506.61 ευρώ δεν είναι το κόστος συντήρησης αλλά η ετήσια δόση εξόφλησης του προμηθευτή. Η μελέτη αναφέρεται ότι η κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος των νέων φωτιστικών σωμάτων LED θα είναι 135.149,51 ευρώ ( το ποσό αυτό έχει εγγραφεί και στον προϋπολογισμό του έτους 2021 ΚΑ 20/6211) και η ετήσια μείωση της δαπάνης θα είναι 282.279,30 ευρώ. Η κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος με τα παλιά φωτιστικά που αντικαταστάθηκαν ήταν 417.428.81 ευρώ. Ακόμη και να έχει τριπλασιαστεί το κόστος ενέργειας αυτό δεν θα ξεπεράσει το ποσό των 405.500,00 ευρώ (135.149.00*3=405.450,00 ευρώ) ποσό σαφώς μικρότερο από τις 650.000,00 ευρώ που έχουν προϋπολογισθεί. Όμως αξίζει να θυμηθούμε και αυτό που αναφέρει ο Πλατανιάς στην πρόταση του για τα ανταποδοτικά τέλη καθαριότητας. ΓΡΆΦΕΙ $ το ποσό της παρακράτησης εσόδων (ΔΕΗ) από τέλη καθαριότητας και φωτισμού δεν αφορά μόνο τον δημοτικό φωτισμό αλλά και την κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος των αντλιοστασιων ύδρευσης, αποχέτευσης, άρδευσης και την κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος για τον δημοτικό φωτισμό. Στον προϋπολογισμό το ποσό της κατανάλωσης ηλεκτρικού ρεύματος προβλέπεται στην τύχη. Αυτή είναι η πιο σοβαρή καταγγελία αλλά από τον προϊστάμενο και τον δήμαρχο δεν ακούστηκε λέξη.

Ανώνυμος είπε...

Εχετε μια εγγενη αδυναμια ,ειστε σοσιαλιστες,
οταν προκειται για τον Δημο
ενω στην οικογενειακη σας οικονομια
ειστε φιλελευθεροι (εσοδα-εξοδα).
Αυτο φαινεται οχι στην αναλυση που μπορει να εχετε δικιο ,αλλα στην προσχηματικοτητα οτι ο δημος μπορει να λειτουργει με κριτηρια ιδιωτικου τομεα.
Η διαφορα ειναι στην ελλειψη αντικειμενικων τιμων.
Στον ιδιωτη υπαρχει πληρη και ενσυνειδητη πληροφορηση τιμων και εξ αυτου διαμορφωνει το συμφερον.
Στον δημο αυτο δεν μπορει να συμβει διοτι το χρημα ειναι αλλων ,αρα και η πληροφορηση ειναι εσκεμμενα
υποκειμενικη (αναλογως πως το βλεπει ο διαχειριστης αιρετος)
Ετσι βλεπουμε υπερτιμολογιση, συνεχη χρεωση και τελικα ζημία.
Το συστημα αυτο ειναι σοσιαλιστικο ,προσβλεπει στην μετατοπιση πλουτου απο τους δημοτες προς τους εργολαβους και κατ επεκταση προς το "δωρο"
Οσοι λοιπον αναλυουν την στρεβλωση αυτη των αριθμων ναι μεν εχουν δικιο ,αλλα παραβλεπουν την αρχικη αιτια.,αρα την αποδεχονται..
Μια λυση θα ηταν η ψηφος μας να οδηγειται σε αξιους ,και με σταθερη ηθικη δημοτες ,οχι στα "Τσογλανια" της περιοχης,και τους "Γκρουεζες" του συστηματος .
Αλλα γιατι τα γραφω.....

Ανώνυμος είπε...

Αν καποιος ξερει με ποιο ΑΔΑ στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ εγινε η προκηρυξη της θεσης του οικονομικου συμβοουλου και με ποιο ΑΔΑ εγινε η προσληψη της Λεμονη, ας το γραψει.
Επίσης γνωριζει καποιος τι επαγγελμα εκανε η Λεμονή;

ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ είπε...

ΨΠΝΕΩΚ1-0Ω0 προκήρυξη 16 Ιανουαρίου 24 ,,,,,650ΙΩΚ1-4Ι9 πρόσληψη 30 Ιανουαρίου 24,,,,ελεύθερος επαγγελματίας ασφάλειες κάνει, η προκήρυξη λέει ότι μπορεί να προσληφθεί κατ εξαιρεση .

Ανώνυμος είπε...

Η πλήρωση των θέσεων ειδικών συμβούλων ειδικών συνεργατών διενεργείται με απόφαση Δημάρχου ο οποίος προσλαμβάνει τα πρόσωπα που είναι κατά την κρίση του κατάλληλα.

Ανώνυμος είπε...

Αν είσαι υποψήφιος με την παράταξη του Δημάρχου και με απόφαση του προσληφθεις ειδικός συνεργάτης, ανεξάρτητα αν έχεις τα προσόντα, δεν υπάρχει καχυποψία από κάποιους κακοπροαίρετους?

Ανώνυμος είπε...

Εγώ έμαθα ότι θα προσληφθεί Μηχανικος ο Τσωμος

Ανώνυμος είπε...

Τραχανα η προκήρυξη της 12/1/24 μιλα για ασυμβιβαστο ελευθερου επαγγελματια και ασκηση καθηκοντων εδικου συμβουλου και ειδικου στνερεγατη.
Η Λεμονη τι δουλειά έκανε;
Για ψαξτο, μπορει να βγαλεις ... λαβράκι !

Ανώνυμος είπε...

-Του λογου σου τι εισαι:
-Δημοτης Δημου ΚΒ ,γιατι:
-Γιατι εισαι πολυ αετος μωρε παιδι μου!
(Απο τον μπακαλογατο-Ζηκο)


ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ είπε...

Το γράφω φίλε ότι υπάρχει κατ εξαίρεση να προσληφθεί ελεύθερος επαγγελματίας όπως ο καραγκιοζογλου με το συκιωτη. Επρεπε κάποιος ντόπιος να προσληφθεί και στην θέση του γενικού γραμματέα

Ανώνυμος είπε...

Εντάξει, αν είναι οικονομολόγος μας κάνει! Αν είναι και ελεύθερος επαγγελματίας μας κάνει δύο φορές! Αν είναι και ασφάλιστρα μας κάνει τρεις φορές! Αν την ξέρεις κιόλας, είναι σίγουρο ότι θα ξέρεις ότι θα μας δώσει και τις σωστές συμβουλές για το Δήμο....το μόνο σίγουρο μετά από δύο σαρωτικές εμφανίσεις στις εκλογές μια με τον πιπίλα και μία με τον τσωμο, η αυτοδιοίκηση της χτύπησε την πόρτα!

ΑΝΩΝΥΜΟΣ είπε...

Είδατε που πληρώνουν ακόμα τα σουβλάκια σε εκδήλωση του καλοκαιριού 1540 ευρώ παρακαλώ. Δηλαδή στην εκδήλωση φάγανε από 2 ; από 3; Φάτε κόσμε .....Έλα που δεν πληρώνει ο ......πιπίλας.

Ανώνυμος είπε...

Κώστα γιατί σε ενοχλεί ο ταωμος για τη θέση του συμβούλου του Δημάρχου; Έμαθα ότι μιλάς αρνητικά.

Ανώνυμος είπε...

Τελικά ξέρει κάποιος να μας πει πια ειναι αυτή η Λεμονή που θα συμβουλεύει τον ΞΨ σε οικονομικά θέματα;

ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ είπε...

Φίλε μην ασχολείσαι με κουτσομπολιά και παπαρες εδώ. Έχει δίκιο ο μακρυνιτσας που λέει ότι στο μπλοκ υπάρχει και κομμάτι ξεκατινιασματος .Ο μπασκετμπολιστας αν θέλει να βάλει το τσωμο κάπου ας το βάλει δεν θα με ρωτήσει κιόλας και δεν έχω κάποιο πρόβλημα, όταν ήταν σύμβουλος ανέφερα τα ελαττώματα του.Εδω μόνο σοβαρά σχόλια και θέματα., ακόμα αν αφορά μη τοπικά θέματα όπως πόλεμος στην Ουκρανία. Όλοι οι εκλεγμένοι κάθε πρωί διαβάζουν το μπλοκ άσχετα που δεν έχουν να γράψουν κάτι γιατί νομίζουν θα τους καταστρέψει την καριέρα.,,,,,,,,,,,, Τι ανέκδοτο είναι πάλι αυτό θα γίνει κλήρωση για τα θέματα αν είναι πολλά. Να κάτσετε 6 ώρες και να αναλύσετε τα πάντα που είναι σοβαρά. Προεκλογικά λέγατε ότι θα κουραζεστε εύκολα? Όποιος νιώθει παππούς ας παραιτηθεί!

Ανώνυμος είπε...

Νομιζω ότι εσκεμμένα μπερδεύεις τα πράγματα Κώστα. Εσυ αναφέρεσαι στον Δημοτικό Σύμβουλο Τσωμο. Η θέση αφορά τον Μηχανικό Τσωμο. Μάλλον τα έχετε σπάσει κάπου κ δεν ξέρω το έχει συμβεί μεταξύ σας

ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ είπε...

Ποτέ δεν είχα ιδιαίτερη σχέση με τούς τσωμαιους το 19 τους γνώρισα και από 19 έχω να τους δω. Κανένα πρόβλημα δεν έχω αν μπει σύμβουλος μηχανικός ο γιος.,,,,,,Ας μας πει κάποιος τι έγινε με το Μήτση αναλυτικά

Ανώνυμος είπε...

Είστε συκοφάντες ασχολείστε με τον γιο του Τσωμου που έχει μια καλή επιχείρηση και δεν υπάρχει καμία περίπτωση να πάει υπάλληλος τα ακούει και γελάει και δεν ασχολείστε με τους ειδικούς συνεργάτες που έχουν ήδη προσληφθεί. Ο Δήμος είναι μικρός και γνωριζόμαστε όλοι.

Ανώνυμος είπε...

Έχεις δίκιο πρέπει να πούμε την άποψη μας για τους συνεργάτες που έχουν προσληφθεί,τι προϋπηρεσία έχουν,το βιογραφικό τους γενικά. Σίγουρα η πρακτική άσκηση δεν θεωρείται μεγάλο προσόν ούτε δίνει τα μεγάλα εφόδια ώστε να ασχολείται κάποιος με οικονομικά θέματα του Δήμου.

Ανώνυμος είπε...

Λαθος και εδω,ολα τα βλεπετε απο λαθος πλευρα.
Ο Δημος δεν ειναι ιδιωτικη οικονομια ,ειναι κρατικη οντοτητα.
Διεπεται απο κοινωνικους τυπικους νομους (sosial) με ελαστικοτητα στην εφαρμογη..
Ετσι εκει που στον ιδιωτη εργοδοτη πρωτιστο ειναι η απόδοση και κατ επεκταση τα προσοντα ,στον Δημο εχουμε την τυπικοτητα του νομου.
Παραδειγμα η "Προνομία" (προ-νομου), στον αιρετο -αυτοδιοικητικο για προσληψη του ειδικου συνεργατη.
Εκει παει περιπατο το κοστος-αποδοσης ως αντικειμενικος παραγον και η προσληψη γινεται θεσηθηρικη,δηλ φαυλη.
Οταν λοιπον καποιος αγανακτει γιατι
ο δημαρχος το πρατει σημαινει οτι δεν εχει σισθηση της πραγματικοτητος .

Ανώνυμος είπε...

Μπερδεύεσαι φίλε, εμείς δεν είπαμε ότι είναι παράνομο, ούτε ότι ο δήμαρχος δεν έχει το δικαίωμα να το κάνει. Όλοι εμείς αναρωτιόμαστε με την σκοπιμότητα της πράξης και ελπίζουμε να μην είναι πελατειακή η προσέγγιση αυτής της πρόσληψης. Αναρωτιόμαστε λοιπόν ο δήμαρχος κάνει πρόσληψη επί της ουσίας που μπορεί να βοηθήσει με την εμπειρία του ο σύμβουλος, ή ο δήμαρχος πληρώνει γραμμάτια?

Ανώνυμος είπε...

Αυτοκοροιδευεσαι οταν προσπαθεις να αιτιολογησεις γιατι κανεις την κριτικη επι του συγκεκριμενου θεματος.
Η τυπικη διαδικασια προσληψης ειναι νομιμοτατη .
Το ζητημα που για σενα ειναι ηθικο δεν υποκειται σε κριση διοτι ο καθενας εχει την ηθικη του.
Αν θα μπορουσαμε να πουμε κατι ειναι η ηθικη των δημοτων.
Ετσι αφου γνωριζουμε ο καθενας τον βιο και την πολιτεια των αιρετων ,αναλογως θα επρεπε να τους
αξιολογουμε.
Αρα η εισαι συγκαταβατικος και το δεχεσαι γιατι ετσι ψηφιζει ο τοπος η αντιδρας ,αγανακτεις και εισαι εκτος πραγματικοτητος.

Ανώνυμος είπε...

Νομίζω καταλαβαινόμαστε και οι δυο τι λέμε (αλλά και τι κάνεις). Όπως άλλωστε καταλαβαίνουν και όλοι αυτοί που μας διαβάζουν (οι περισσότεροι τουλάχιστον).
Τα υπόλοιπα είναι για να έχουμε να χαζολέμε.
Πάντως εγώ συγκαταβατικός είμαι και δέχομαι τα νόμιμα, όμως δεν μπορώ και να μην σχολιάσω το πρακτικό μέρος ή έστω αν θέλεις το ηθικό.
Δεν σε μαλώνει κανένας να προσλάβεις όποιον θέλεις, ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ δεν ξέρω από πού θα πάρεις …
Και για να το πάμε ένα βήμα παρακάτω, προφανώς θα τις πληρώσεις αυτές τις τεχνικές συμβουλές (από κάπου θα τις αγοράσεις), και εδώ πιάνουμε τον παπά από τα rx/, το θέμα είναι ότι θα πληρώνουμε διπλά τις συμβουλές αυτές, και εδώ είναι το κακό .. εεε? Τι λές?

Ανώνυμος είπε...

Το θέμα είναι πιο απλό. Έχουν την γνώση και την εξειδίκευση να δώσουν τεχνικές συμβουλές και ας μας πουν που τις αποκτησανε.

Ανώνυμος είπε...

Ωραια λοιπον αφου συμφωνησαμε για τα τυπικα ηθικα και μη , μενει να εξετασουμε το οικονομικο .
Μα εξηγησα πολλες φορες οτι ο δημος δεν ειναι ιδιωτης που σεβεται τα χρηματα του η να προασπιζει το συμφερον του,
αφου τα χρηματα ειναι αλλων.
Παραδειγμα τρανό, η δαπανη, για τον νεο κεντρικο αγωγο αποχετευσης ΚΒ.
Ενω δηλ ο παλιος αγωγος ηταν σε λειτουργια με προβληματα βεβαια,προκριθηκε η
νεα δαπανη ως λυση.
Αυτο σε ιδιωτη δεν θα γινοταν γιατι δεν θα εκανε αρχικο εργο με τεχνικες αστοχιες .
Θα επιτυγχανε να εχει κοστος με ικανοποιητικο τεχνικο αποτελεσμα(οπως ολα τα ιδιωτικα εργα με "σφικτη" εποπτεια).
Δευτερο παραδειγμα το κλειστο γυμναστηριο κλπ.
Με ολα αυτα δικαιωνεται το κλασικο πλεον "μαζι τα φαγανε" του Παγκαλου.
Γιατι λοιπον να υπαρχει συζητηση εδω στο μπλπγκ απο καποιους δικαιωματιστες κυριως για την πραγματικοτητα .Για να χαζολογαμε οπως και εσυ παραδεχεσαι.