13 Ιουνίου 2023

Οικονομική Επιτροπή - Πρόσκληση - 13/06/2023

Αναρτήθηκε από… kamena voyrla blogger

42 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Το τερματίσατε πάλι με τους δικηγόρους, τις προσφυγές και τα πρόστιμα.

Ανώνυμος είπε...

Που βέβαια η αφαίμαξη γίνεται στο ταμείο μας. Από ποιους πόρους;;; Ευθύνη ποιος έχει;; Ο αρμοδιος υπάλληλος ;; για ο ασκων την διοίκηση του δήμου κ. Δήμαρχος;; Ποιος θα μας απαντήσει;;

Ανώνυμος είπε...

Ελεγκτικό Συνέδριο: Έκθεση κόλαφος για Δημόσιο & ΟΤΑ
Παναγιώτης Θεοδωρόπουλος
Οι αδυναμίες, οι ελλείψεις, τα λάθη και οι παραλείψεις της ελληνικής Δημόσιας Διοίκησης και των ΟΤΑ, οι οποίες επιβαρύνουν οικονομικά το Δημόσιο, καταγράφονται στην ετήσια έκθεση του Ελεγκτικού Συνεδρίου, η οποία δημοσιεύθηκε.
Το Ελεγκτικό Συνέδριο συγκέντρωσε τα πορίσματα των εκθέσεών του, οι οποίες συντάσσονται μετά από ελέγχους που πραγματοποίησε κατά το τελευταίο έτος στον Δημόσιο και ευρύτερο Δημόσιο τομέα και τις ταξινόμησε σε 24 βασικές μεγάλες θεματικές ενότητες, προτείνοντας παράλληλα λύσεις για τις αδυναμίες της κρατικής μηχανής, που σε κάποιες περιπτώσεις, όπως για παράδειγμα στην περίπτωση του τραγικού δυστυχήματος των Τεμπών, έχουν ως αποτέλεσμα ακόμα και την απώλεια της ανθρώπινης ζωής.
Τα διεξοδικά πορίσματα του Ελεγκτικού Συνεδρίου αφορούν καίριους τομείς του Δημόσιου τομέα, των ΟΤΑ, κ.λπ. Ξεκινούν από την έμφυλη βία, προχωρούν στην υγεία, στα νοσήλια, στους ανέργους, στο ύψος τελών των δήμων, στην ανακύκλωση, στη λειτουργία της ΕΡΤ, στις καθυστερήσεις στα έργα, ακόμα και στο πρόγραμμα βοήθειας στο σπίτι, ενώ χαρακτηριστικό είναι ότι αναφορικά με το χρηματοπιστωτικό σύστημα και τα «κόκκινα δάνεια», το Ελεγκτικό Συνέδριο σημειώνει μεταξύ άλλων ότι «το Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας δεν έχει τις δέουσες αρμοδιότητες για την αντιμετώπιση των προβλημάτων».

Ανώνυμος είπε...

Ε' και?
καποιες σελιδες χαρτι
καποια συμπερασματα
Ε' και?
Βλεπετε να υπαρχουν εντιμοι?
Βλεπετε να γινεται ουσιαστικος ελεγχος που να οδηγει στη Δικαιοσυνη!!!?
Ε'και?
Να αιτιολογουν τους ρολους τους
Τις θεσαρες τους
Τους μισθους τους
Μην πατε μακρια
Στον δικο μας τοπο τον μικρο μας Δημο
Ποιοι Μοστραραν Φωτογραφια στο Περιπτερο του Δημουμας?
Με τα Προιοντα Του
Φατσα Καρτα?
Ποια υπο..προιοντα!!!!!???
Ερχονται Δημοτικες Εκλογες
Καμαρωστε το σχηματακι!!!
Ξεκινωντας απο την Κεντρικη Εξουσια
Τεμπη λεει
ποια Τεμπη
Ποιοι Νεκροι?
Ο Καραμανλης εκλεχτηκε!!!!
Σημεια των καιρων.........

Ανώνυμος είπε...

Καλά τα λες ρε Βούλα…
Για πες μας και συ όμως,τι έχεις προσφέρει για τον δήμο σου;;;;
Αν δεν κάνω λάθος έχεις έρθει τα τελευταία 3;; 4;;; χρόνια Καμένα και επειδή έζησες ζεις Αθήνα θέλεις να κανείς κριτική στους ΒΛΑΧΟΥΣ και στους αγράμματους/τες όπως λες…γιατί είναι ΟΛΟΙ άσχετοι.
Όπως έκανες και για τον σύλλογο γυναικών κάποια στιγμή βρίζοντας και φωνάζοντας ρίχνοντας κατάρες..
γιατί δεν μπαίνεις και συ στον σύλλογο τους,να τα κάνεις εσυ καλύτερα;;;
Γιατί δεν βάζεις υποψήφια ΜΗΠΩΣ βγεις… να τα κάνεις εσυ καλύτερα;;;
Αλλά ξερεις εσυ γιατί δεν το κάνεις…

Ανώνυμος είπε...

Πρόκειται για παλαβης!

Ανώνυμος είπε...

Παιδια, ψυχραιμια
Δεν Γραφω ανωνυμα στο Μπλογκ
Οταν εχω να πω κατι, θα το εκφρασω επωνυμα
Δεν ξαναεγραψα και θα το σκεφτω σοβαρα
Διοτι Ολα αυτα που συμβαινουν και ο τροπος που εκφραζονται με βρισκουν αντιθετη.
Σας χαιρετω
Με εκτιμιση
Βουλα Γ.Παπαευσταθιου

Ανώνυμος είπε...

Εκτιμηση....

Ανώνυμος είπε...

Απαντωντας, συγχωρεστε με, μια μικρη παρενεση
Μπαινω στο Μπλογκ και διαβαζω
Εαν συνεχιστει η λεκτικη κακοποιηση με αυτον τον τροπο σε οποιον εχει αντιθετη γνωμη με καποιους
Νομιζω θα απομεινουν 2-3 ανωνυμοι, ισως και ο κ. Τραχανας
Ειλικρινα Κριμα γιατι πραγματι θα μπορουσαμε ανταλασσοντας,πολιτισμενα αποψεις να ειχε αποτελεσμα
Βλεπετε καθολου γυναικες?
Αναρωτηθηκατε γιατι ?
Δεν ειναι ευκολο να δε χεσαι ανωνυμα απρεπη κριτικη!
Ξανασκεφτητε το.
Βουλα Γ. Παπαευσταθιου

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ με την κ. Παπαευσταθιου στην γενική τοποθέτηση της όσον αφορά bloc-post-αντιδραση-υπογραφη.
Επίσης δεν συμφωνώ ως προς τον αριθμό των μελών αυτου του μικρόκοσμου ως μη ανιχνευσιμος.
Ένα επόμενο είναι η προπαγάνδα και σε τι αποσκοπεί,θεωρώντας εκτός αυτού του πλαισίου την βασιμη πληροφορία για το πώς λειτουργεί ο πραγματικός κόσμος-οχι η επιθυμία-και κυρίως οικονομικά,και αν υποθέσουμε ότι ο Οθωμανοσοβιετικος μέσος δημότης
πρέπει να οδηγηθεί προς την αληθεια.
Σε αυτό μόνο ο κ. Τραχανας έχει ηθικό πλεονέκτημα ως Φιλελεύθερος όχι όμως ως αριστερός.
Μην εκπλαγειτε λοιπόν για το δημοτικό αποτέλεσμα διότι έτσι και αλλιώς η ανθρωπογεωγραφία της περιοχής έχει "εξάρτηση"

Ανώνυμος είπε...

Ξέχασες να βάλεις το Κρίτων.

Ανώνυμος είπε...

Εγώ πάλι δεν μπορώ να καταλαΒω το
ΟΘΩΜΑΝΟΣΟΒΙΕΤΙΚΟΣ ΔΗΜΟΤΗΣ..που γράφει ο κρίτωνας, αφού έχουμε δημοκρατία και εγώ βρε αδελφέ ειμαι ελεύθερος να ψηφίσω π.χ Συκιωτη η δεν ξέρων τι άλλο;

Ανώνυμος είπε...

Όποιος ασχολείται με τα δημοτικά η δεν του φτάνουν ή είναι ματαιόδοξος.

Ανώνυμος είπε...

Έλενα Ακρίτα συμμαζέψου.

Ανώνυμος είπε...

Καλημερα σας, γνωμη μου ειναι οτι, η αδιαφορια μας προς τα Δημοτικα ,θα φερει τον Τοπο σε αδιεξοδο και Υπευθυνοι θα ειμαστε Ολοι μας.
Οτι, θελουμε
Οποιους ,θελουμε
Αρκει να υποστηριζουμε με σεβασμο τη θεση μας.
Βουλα Γ.Παπαευσταθιου

Ανώνυμος είπε...

Τσιμπισες κορίτσι μου?

Ανώνυμος είπε...

Έλενα Ακρίτα των ΚΒ άσε τα σάπια. Ο κοσμακης έχει το κριτήριο που εσύ ειδικά διδασκες σαράντα χρόνια στο μάθημα πολιτικής οικονομιας αλά σοσιαλιστ 'πως να τα φάμε"
Τώρα απαιτεις αυτοσεβασμο απο τους μαθητές σου όταν μέχρι χθες έλεγες ,'οι αυτοί οι εμείς"
Άντε με την Γερασημιδου για καμμια συναυλια Σοστακόβιτς αφού όταν ζούσε στην ΕΣΣΔ τον είχατε για ξεκεφάλιασμα.
Εδώ στα Καμενα έχουμε ιδεολογικό
μπροσταρη τον δημαρχο δεν σε χρειαζόμαστε.

Ανώνυμος είπε...

# 12.10 θα συμφωνησω μαζι σου. Ο δήμαρχος είναι ιδεεολογικός μπροσταρης... αλλά της αρπαχτης. Εσυ γιατι γιατι τον υποστηριζεις ; Μη τυχον και δεν βρεις δουλεια ως σερβιτορος για να μου σερβιρεις τον καφέ μου ;
Ρε τι σας εχει ταισει και τον υποστηριζετε ;
Και δεν ειμαι η Έλενα Ακρίτα των ΚΒ.
Ένας πελάτης σου είμαι που σου αφήνω και μπουρμπουαρ όταν με σερβίρεις.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ σχολιαστή 1.05 αυτό το "ιδεεολογικός μπροσταρης της αρπαχτης" το έκλεψες.
Πρώτος το είπε ο φίλος μου "τιτάνας".
Ναι καλέ αυτός που σήμερα είναι αντιδήμαρχος πολιτισμού. Ναι καλέ του πολιτισμού. Μη με ρωτάς ποιου πολιτισμού, αυτός νομίζει οτι είναι, μιας και ξερει να πετάει με ανεμόπτερα. Ναι αυτός που η δημαρχάρα μας τον σέρνει παντού ως φουσκωτό και χασκογελάει αριστερά και δεξιά και καμαρώνει σαν γύφτικο σκεπάρνι.
ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΑ η ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΩΤΙΣΣΑ

Ανώνυμος είπε...

Σωστοοοοοοος!!!!

Ανώνυμος είπε...

Αριστερουληδες,κουραγιο ,έρχεται και δεύτερη εικοσαποντη όπως είπε ο Λαζοπουλος.Μετά το φθινοπωρο θα την έχετε συνηθίσει τόσο που ο Πιπίλας θα σας φανεί ...γλυστριδα!!!!

Ανώνυμος είπε...

O Κρίτων πού είναι τον χάσαμε τελευταία, ξεκίνησε τα μπάνια?

Κριτων είπε...

Πρόκειται πολιτικα για εντελώς ανεπαρκή κατάσταση στην πόλη των Καμ. Βούρλων
Πρώτα οι ενεργουντες με όλα τα λάθη της επιλογής αλλά και τα σωστά.
Δεύτερον οι ανενεργοί δικαιωματιστες.
Και τρίτον οι ουδέτεροι φοβικοί .
Αυτό το περιβάλλον που δεν συμπεριλαμβανει βέβαια τους απλοϊκούς δημότες(μάζα) αλλά μόνο τους πολιτικοποιημένους είναι που μοχλευει
την οποία πολιτική διεργασια.
Φυσικά δεν πρόκειται για " αναπτυξιακή ομελέτα" προς βρωσιν.
Συνεπώς ο τρόπος πολιτικής επικοινωνιας είναι ίδιος δεν έχει αλλαγές.
Ο Μήτσης λ.χ. είναι ένας επενδυτής που από μόνος του δεν φτανει ,όταν το τοπικό μοντέλο είναι στραμμένο για την εξυπηρέτηση του θρησκευτικού τουρισμού, του περάσματος για το χωριό,και της Λαμίας,Λεβαδείας για αποφόρτιση μέσου των καφε-Σουβλακερι.
Φυσικά και απέχει το μοντέλο αυτό από την πχ Σκιαθο(παραλίες,κρουαζιέρα,αεροδρομιο).
Έτσι αν ένας από την δεύτερη κατηγορία θέσει στην πρώτη ζητήματα εξορθολογισμού, αυτά θα αφορούν κυρίως τον τυπο -αποφαση, διεκπαιρεωση -όχι στην ουσία της υφιστάμενης πραγματικότητος. Αυτη η αγκύλωση είναι εγγενής κατάσταση και υπό πολιτικούς ορους λέγεται ΦΟΡΜΑΛΙΣΜΟΣ.

Ανώνυμος είπε...

Ένα σχόλιο απάντηση στον προηγούμενο σχολιαστή 9.54 της 18-9-23...
Η απάντηση… με λόγια του Θοδωρή Κολοκοτρώνη…
‘’Μας πήρε 400 χρόνια να ξεφορτωθούμε τον Τούρκο… να δούμε πόσο θα μας πάρει να ξεφορτωθούμε τον Ραγιά !!!

George N είπε...

Σχολιαστη 7.41 πμ. αυτοί δεν πρόκειται ποτέ να ξεφύγουν από το σύνδρομο του ραγιά.
Βλέπεις είναι στο dna τους. Ραγιάδες γεννήθηκαν και ραγιάδες θα πεθάνουν.
Το "ελιά-ελιά και Κώτσο βασιλιά" κατά καιρούς το μόνο που αλλάζει είναι το... Κώτσος.
Σήμερα το έχουν αντικαταστήσει με το...Κυριάκο.
Αύριο ποιος ξέρει.
Τον 'Αδωνι ... τον Κασιδιάρη...
Όποιον και να τους βάλουν αυτοί βλέπουν τη πολιτική σαν την διαμάχη Ολυμπιακών-Παναθηναϊκών. Αρκεί να κερδάει η ομάδα τους. Έστω και αν οι διαιτητές είναι στημένοι.
Και παραφράζοντας τον Σουρή…
Σπαθί αντίληψη, μυαλό ξεφτέρι, κάτι μισόμαθαν και όλα τα ξέρουν..
Ωσάν πολίτες, σκυφτοί ραγιάδες αλλά σαν πιάσουν πόστο: δερβέναγες !
Δυστυχία σου, Ελλάς, με τα τέκνα που γεννάς!

Ανώνυμος είπε...

Κριτων ,ποιο μοντελο προτείνεις γιατι Σκιαθος δεν γίνεται να γινουμε;

Ανώνυμος είπε...

Καλά θέλει και ρώτημα; Και περιμένεις να σου απαντήσει ο "σοφιστής" ;
Το μοντέλο πιπίλα.
9 χρόνια απραξία και 3 μήνες πριν τις εκλογές... στρώνουμε κανά δρόμο... λέμε οτι στην επόμενη περίοδο θα σας κάνουμε και γιοφύρια και με το "έλα ρε μαλάκα, ναι ρε μαλάκα, εγώ ρε μαλάκα...μαλάκα" ξανακερδίζουμε τις εκλογές !!!
Μοντέλο αχτύπητο.

Κριτων είπε...

Το ιδανικό θα ήταν να επιστρέψει η Λουτρόπολη στις δεκαετίες του 60.
Έτσι ως θέρετρο θα αύξανε τι εισόδημα των δημοτών.
Αυτό σήμερα θα μπορούσε να προσωμοιασει με την τότε καλή εποχή με κάποιες ενέργειες από όλους.

α. ήπια κυκλοφορία και σημεια παρκιγκ για πουλμαν

β. Πεζοδρόμος-ποδηλατοδρομος και ανάπλαση παραλίας πλατανεικα-Σισσυ με σταθερής τροχιάς open βαγονετο.

γ.Σταθμος υπεραστικών λεωφορειων θέση ελπινικη-κομβος σύνδεσης με περιφερειακό.

δ.Ενοποιηση πλαζ Ιζαμπελλλα μεχρι (ρέμα Ράδιο)

ε.Επαναφορα εκκλησιας στο αρχικό αρχιτεκτονικό σχέδιο,διαχωρισμός οικοπέδου πάρκου, με αναπλαση-παρκιγκ

ζ.Ιαματικη πηγή δημαρχειου (εχει αναλυθεί επαρκώς)

η. Ανατολικος κόμβος εισόδου πόλεως.

Θ.Αναπλαση Γ. Βασιλειαδη σε συνδυασμό με το (β).

ι Επέκταση τουριστικής Μαρίνας (μεχρι πρώην όρια πλαζ Ιζαμπελλλα).

κ. Επέκταση κοιμητηρίου αρχικά και μεταφορά μεσομακροπροθεαμα.

Και τελος διαχωρισμος Καλλικράτη σε δύο δήμους.

Η έκταση Μητση ειναι ιδιωτική περιοχη εκτος δικαιοδοσιας δημου με δικό της busines plan.


Ανώνυμος είπε...

Κριτων ,Κριτων , ποιος θα τα κάνει όλα αυτα και κυρίως ποιοι είναι αυτοί που θα ψηφίσουν αυτόν που θα τα κάνει?

Ανώνυμος είπε...

Πλήρης κολπική αναζωογόνηση στα Καμενα βουρλα!!!!

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμος (δλδ ο Κρίτων) στις 12:16 μ.μ., Ιουνίου 19, 2023 ρωτάει…
O Κρίτων πού είναι τον χάσαμε τελευταία, ξεκίνησε τα μπάνια?

Ο Κριτων 5:30 μ.μ., Ιουνίου 19, 2023, απαντάει…
Πρόκειται πολιτικα για εντελώς ανεπαρκή κατάσταση στην πόλη των Καμ. Βούρλων…κλπ

Ανώνυμος (δηλ ο Κρίτων ) 4:25 μ.μ., Ιουνίου 20, 2023 ρωτάει...
Κριτων ,ποιο μοντελο προτείνεις γιατι Σκιαθος δεν γίνεται να γινουμε;

Ο Κριτων στις 5:47 μ.μ., Ιουνίου 20, 2023, απαντάει…
Το ιδανικό θα ήταν να επιστρέψει η Λουτρόπολη στις δεκαετίες του 60… κλπ

Δηλαδή αν δεν τοχετε καταλάβει Γιάννης κερνάει…Γιάννης πίνει…

Ανώνυμος είπε...

Κρίτων αστους να λένε. Εγώ θα πρόσθετα ένα καζίνο στη καρυά και τελεφερίκ για να πανε οι παικτες και λοιποι τουριστες. Ε' τι λες ; Συμφωνείς ;

Ανώνυμος είπε...

ΚΡΙΤΩΝΑ ΘΑ ΣΕ ΜΑΛΩΣΩ. ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΑΥΤΟ ; ΔΕΝ ΕΙΠΑΜΕ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΩ ΕΓΩ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ; ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΙΟΥ ΣΟΥ. ΟΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥΣ. ΤΩΡΑ ΤΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΩ ΕΓΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΥΦΑΡΠΑΞΩ ΤΗ ΨΗΦΟ ΤΟΥΣ ;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΙΠΙΛΑΣ

Ανώνυμος είπε...

Εδώ Καρυά καλεί Γαστουνη

Ανώνυμος είπε...

Η ψηφος μας θα το κανει
ας φυγει ο Πιπιλας και ολα ειναι εφικτα

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΌ ο Κρίτων έχει και προτείνει συγκεκριμένα έργα κλπ. Και Δεν Ασχολείται Με Το Γνωστό ΑRLUBEN του. Είναι και αυτο μια πρόοδος, δεν συμφωνείται;;

Ανώνυμος είπε...

Συγκλονιστικό είναι ο τρόπος που αντιμετωπίζεται η προσπάθεια μιας Φιλοσοφικής προσεγγισης από τους εμβριθεις ιθαγενείς Μαορί ( τοπικό τμήμα ΚΒ)
Ακόμη ποιο συγκλονιστικό είναι η άρνηση συλλογιστικης,(ανάλυση) μιας πρότασης για τον δημο -εστω και λαθεμενης-.
Τι απομένει -"Aποθανετω η ψυχή μου μετά των αλλοφυλλων-

Ανώνυμος είπε...

Δήμαρχε Συκιώτη, το πάθημα δεν σου έγινε μάθημα.
Συνεχίζεις να τρίβεσαι στη γκλίτσα του τσοπάνη.
Πρόσεξε για η 19/9 είναι σημαδιακή ημέρα.
Είναι του Αγίου Σαββατίου μάρτυρος.
Και μάντεψε.
Ποιος μάρτυρας θα σε στείλει αδιάβαστο 3 βδομάδες πριν τις εκλογές ;
Αυτά παθαίνουν όσοι νομίζουν ότι είναι στο απυρόβλητο επειδή έχουν μια θέση εξουσίας.
Ηθελέστα και παθέστα.
Ένας "φίλος" από τα παλιά...

Ανώνυμος είπε...

Άντε ρε στα ζωντανά σου.

Ανώνυμος είπε...

Τα 'βαλα στη στανη. Ενα μου εχει ξεφυγει που πιπιλαει πολυ, αλλα που θα παει θα το στριμωξω. Και τοτε θα δει το ατιμο τι σημαινει "γκλίτσα".

Ανώνυμος είπε...

Βουκολικοι διάλογοι για το μέλλον του τουρισμού στα Καμενα.
Ύστερα θέλετε να διώξετε τον γιατρό για να κουμανταρετε το μαντρί ,συγνωμην τον δήμο!!!!!

ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ είπε...

Τι γράφεις φαντασιοπληκτε κριτων? Άκου να σπάσει ο καλικρατης. Πως γίνεται επέκταση σε κοιμητήριο που από μόνο του είναι οικοδομικό τρίγωνο? Οικοδόμηση θεραπευτηριου σε πλατεία? Μερικά χρειάζονται από αυτά όπως ήπια κυκλοφορία και στάθμευση λεωφορείων αλλά όχι πάνω στην κεντρική. Κάποια είναι δύσκολο