31 Δεκεμβρίου 2019

Ευχές για το ΝΕΟ ΕΤΟΣ

Αναρτήθηκε από… kamena voyrla blogger

Γράφει ο Οικονομολόγος Γιάννης Σκούφιας – 31/12/2019

Φίλοι μου αναγνώστες του blog,
ως κάτοικος αυτού του τόπου διαπιστώνω καθημερινά ότι όπου και αν στρέψω το βλέμμα μου η ποιότητα της ζωής μας μοιάζει με εκείνη … παιδιών ενός κατώτερου θεού.
Τι φταίει;
Είναι ο γιαλός στραβός ή εμείς στραβά αρμενίζουμε;
Η απάντηση – κατά την γνώμη μου – είναι ότι εμείς στραβά αρμενίζουμε γιατί έχουμε επιλέξει ως τρόπο σκέψης και δράσης να αδιαφορούμε για την έννοια ΚΟΙΝΟ ΑΓΑΘΟ.

Ως ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ έχουμε εγκλωβιστεί σε μια λογική να βλέπουμε το δένδρο - προσωπικό συμφέρον - και να χάνουμε το δάσος - κοινό συμφέρον.

Δεν μπορούμε να κατανοήσουμε το αυτονόητο: «Το προσωπικό συμφέρον είναι άμεσα συνδεδεμένο με το κοινό συμφέρον». Αυτή η κοντόφθαλμη τακτική μας είναι που έκανε τα μικρά προβλήματα να γίνουν … γόρδιοι δεσμοί και να αποκτήσουν και ονοματεπώνυμο. Και αυτοί οι «γόρδιοι δεσμοί» δεν λύνονται με το να συνεχίσουμε να κινούμαστε στην οδό της ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ, πρέπει να ακολουθήσουμε την οδό της ΥΠΕΡΒΑΣΗΣ, διότι …
Στην οδό της ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ κινούνται μόνο ΑΠΑΘΕΙΣ ΠΟΛΙΤΕΣ οι οποίο: Δεν σκέφτονται, δεν αντιδρούν, λειτουργούν ως οπαδοί ή υπήκοοι και εθίζονται σε μια άκριτη και παθητική συμμόρφωση που όχι σπάνια ταυτίζεται με έναν επικίνδυνο φαταλισμό.
Στην οδό της ΥΠΕΡΒΑΣΗΣ κινούνται μόνο ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ οι οποίοι: Κρίνουν, αξιολογούν, αποδέχονται, αμφισβητούν, προσαρμόζονται, συμμετέχουν και αντιστέκονται. Πολίτες που νιώθουν και δρουν ως υποκείμενα των εξελίξεων ανεξαρτήτως ιδεολογικών αποχρώσεων και πολιτικών προτιμήσεων. Πολίτες που ΔΕΝ αγωνίζονται «περί πάρτης», ΔΕΝ το παίζουν Πόντιοι Πιλάτοι, ΔΕΝ εθελοτυφλούν, ΔΕΝ είναι στρουθοκάμηλοι! Είναι Άνθρωποι

Εύχομαι, λοιπόν, το ΝΕΟ ΕΤΟΣ να αλλάξουμε τρόπο σκέψης και να ακολουθήσουμε την οδό της ΥΠΕΡΒΑΣΗΣ, διότι :
  •  Όσο παραμένουμε, ως κοινωνία, εγκλωβισμένοι σε παρωχημένα ιδεολογήματα και πολιτικοκοινωνικές αντιλήψεις του παρελθόντος,
  •  Όσο αρεσκόμαστε στο μύθο, τις κολακείες και τις κούφιες υποσχέσεις,
  •  Όσο υμνούμε ως δήθεν χαρισματικούς τους αλλοπρόσαλλους και τους αριβίστες,
  •  Όσο οχυρωνόμαστε πίσω από το «ωχ αδερφέ» και το «δε βαριέσαι», αποποιούμενοι ατομικές και συλλογικές ευθύνες,
  •  Όσο αναμασάμε χιλιοειπωμένα πράγματα, επειδή δεν είμαστε σε θέση να αρθρώσουμε έναν πειστικό και συγκροτημένο λόγο για το παρόν και το μέλλον μας,
  •  Όσο αδυνατούμε να ακολουθήσουμε το παράδειγμα εξελιγμένων σύγχρονων κοινωνιών
  • Ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο δεν υπάρχει. Μην έχουμε αυταπάτες !

Και ως επίλογο θέλω να σας θυμίσω αυτά που ο Περικλής είχε πει στον «Επιτάφιο»:
  •  «Όποιος αδιαφορεί για τα πολιτικά πράγματα του τόπου του, δεν είναι φιλήσυχος, αλλά άχρηστος, αχρείος Πολίτης» και
  •  «Προδότης δεν είναι μόνο αυτός που φανερώνει τα μυστικά της πατρίδος στους εχθρούς – αλλά, επίσης, εκείνος που, ενώ κατέχει δημόσιο αξίωμα, εν γνώση του δεν προβαίνει στις απαραίτητες ενέργειες για να βελτιώσει το βιοτικό επίπεδο των ανθρώπων, επάνω στους οποίους άρχει»

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

------------------------------------------

66 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Οι καταστροφείς του ΠΑΣΟΚ μόνο έτσι λειτουργούν πια. Μόνο θεωρία... Ό,τι κατάφεραν να διαλύσουν, όταν ήταν σε θέση εξουσίας το καταλογίζουν σε όλους τους υπόλοιπους. Όσο δεν ξαναπιάνουν την κουτάλα, τόσο εκτονώνονται με ύβρεις για όλους τους διοικούντες.
Άσε κυρ-Γιάννη... είναι αργά για να μας πείσεις. Αρκέσου σε ότι κατοχύρωσες ως εδώ κι άσε τις επόμενες γενιές να λειτουργήσουν αυθόρμητα. 'Έχουν ως Έλληνες-απόγονοι των σοφών και δημοκρατικών προγόνων τους και τη δύναμη και την παιδεία να παλέψουν εμπράκτως. Δεν είναι θεωρητικοί κι αερολόγοι.

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ !!!

Ανώνυμος είπε...

Πρώτα ξαδέλφια ήταν και οιΜενσεβικοι-σοσιαλιστες με τους
Μπολσεβικους-κομουνιστες,αλλά οι
δεύτεροι φάγανε τους
πρώτους.

Ανώνυμος είπε...

10:07 μ.μ., Δεκεμβρίου 31, 2019
Έχεις τρικυμία εν κρανίω … κοίταξέ το !
A friend of Skoufia

Γιαννης Σκούφιας είπε...

Φίλε ανώνυμε 10:07 μ.μ., Δεκεμβρίου 31, 2019
Για την περίπτωση σαν τη δική σου ακολουθώ τη συμβουλή του Mark Twain : «Ποτέ μην απαντάς σε έναν ηλίθιο γιατί είναι βέβαιο ότι θα σε ρίξει στο επίπεδό του και θα σε νικήσει εκ πείρας».
Επειδή, όμως, στις γιορτινές μέρες συνηθίζουν να κάνουν δώρα, και πάντα ένα καλό δώρο είναι ένα βιβλίο έχω την ευχαρίστηση να σου δωρίσω ένα βιβλίο αλλά δεν γνωρίζω ποιος είσαι και την διεύθυνσή σου. Γι αυτό σου συνιστώ να το αγοράσεις [8,00 €] και θα σου δώσω τα χρήματα. Είναι το εμβληματικό έργο του Ευάγγελου Λεμπέση «Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗ ΜΑΖΑ ΚΑΙ Η ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚἩ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΒΛΑΚΩΝ ΕΝ ΤΩ ΣΥΓΧΡΟΝΩ ΒΙΩ». Ένα βιβλίο αφιερωμένο από τον συγγραφέα «εις τους δυναστευόμενους από τους βλάκες» !
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

Ανώνυμος είπε...

ευτυχία είναι επιλογή .καλη χρονια , παραγωγικη και δημιουργικη

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητοί σύντροφοι 9:43 & 10:07 εμείς οι γνήσιοι αριστεροί δεν υβρίζουμε, επιχειρηματολογούμε. Μάλλον ανήκετε στους δήθεν αριστερούς με τη δεξιά τσέπη, όπως ο κυρ-Γιάννης. Το επίπεδο που θα θέλατε να επιβάλετε στους δημόσιους διαλόγους δεν το κατορθώσατε, οπότε σας έμεινε να αποδεικνύετε με κάθε τρόπο τη μη δημοκρατικότητά σας. Άντε γεια!

Κριτων είπε...

Φίλοι αρθρογράφοι,αλλα
και σχολιαστές καλή χρονιά με υγεία.
Ως σχολιαστής κατά συνήθεια έχω την εξής
σκέψη.Αραγε υπάρχει
νικητής ή ηττημένος από
τον διάλογο;Ουχί πιστεύω.Ομως υπάρχει
αντίθεση...λογικό.
Μέχρι εδώ καλώς,από εδώ αρχίζει το πρόβλημα.
Ο αριστερός είναι αυτός,ο κεντρώος έτσι,ο
δεξιός αλλιώς,και εγώ
Φιλελεύθερος κάπως.
Λογικά η διαφορές δεν
Θα πρέπει να ομογενοποιουνται σε ιδεολογικό επίπεδο,παρά
μόνο στην πράξη και
επί τη βάση της απόδειξης.
Συμφωνώ λοιπόν με αυτόν
που μπορεί αντί να
δογματίζει να τεκμηριώνει.Αυτός δεν
μπορεί να είναι ένας
ανελευθερος, μονοθειστής ή ειδωλολατρης ή μονοκομματικος αντιδημοκρατης κλπ.
Συνεπώς όλοι οι άλλοι
θα πρέπει να συμβάλλουν
στον διάλογο και όχι
να τον "πυρπολουν".
Αναγνωρίζω την ψυχολογία και την διαφορά μεταξύ της διοίκησης του Δήμου και
αυτών που είναι απ' έξω.
Δεν καταννοω όμως τον χυδαιο λογο ως αποτέλεσμα της
αντίθεσης.
Επειδή όμως υπάρχει,η λύση είναι η μη απάντηση.
Και επειδή έχει τεθεί
και το ζήτημα της ανωνυμίας,προτεινω το
ψευδωνυμο ως μέση λύση
για κάποιους,με σταθερό
ομως και συνεχή τρόπο.
Έτσι ο επώνυμος ή αυτοί
που τον διαβάζουν να
κατανοούν ένα στυλ γραφής.
Η ανάπτυξη στον τόπο
δεν είναι αποκλειστικά
θέμα συντεταγμένων θεσμών λ.χ.οικονομικη
Επιτροπή,λαογραφικού ομίλου,συλλόγου ψαράδων
κλπ αλλά και ιδεών και
απόψεων,ακόμη και
καταγγελιών στο μπλοκ.
Χρήσιμο λοιπόν και
παραγωγικό είναι να
ακολουθήσουμε την απάντηση του Σπεύσιππου
διευθυντη της πλατωνικής σχολής προς
τον Διογένη τον κυνικό
όταν του είπε *-δεν είναι ζωή αυτή που κάνεις Σπεύσιππε αφού εισαιανάπηρος επάνω σε ένα κρεβάτι*-
η απάντηση ήταν *-Διογενη την ζωή δεν την
μετράς με τα πόδια αλλά
με το μυαλό*


Ανώνυμος είπε...

Αν ένας γάϊδαρος σε κλωτσήσει ,
δεν έχει νόημα να τον κλωτσήσεις και εσύ .

Ανώνυμος είπε...

Η καλη χρονια απο το πρωι φαινεται .. σημερα ειναι 2 του μηνα .. 364 ημερες αυριο 363 ,μεθαυριο 362 ,να γινει εργο στο δημο για το 2020, γρηγορα δεν υπαρχει πολυτελεια για χαλαροτητα ,

ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ είπε...

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΤΕΜΠΕΛΙΑ (ΡΟΛΦ ΝΤΟΜΠΕΛΛΙ )
Γιατί οι ομάδες λουφάρουν
Το 1913 ο Μαξιμιλιέν Ρενζελμάν, Γάλλος αγρονόμος μηχανικός, μελέτησε την απόδοση των αλόγων. Και τι ανακάλυψε; Ότι η απόδοση δύο ζεμένων αλόγων δεν είναι διπλάσια του ενός. Ξαφνιασμένος από το αποτέλεσμα, επέκτεινε τη μελέτη του στους ανθρώπους. Ζήτησε από πολλούς ανθρώπους να τραβήξουν ένα σχοινί και μέτρησε τη δύναμη που έβαζε ο καθένας.

Κατά μέσον όρο, δύο άτομα που τραβάνε μαζί ένα σχοινί βάζουν το 93% της δύναμης που βάζει ένα άτομο όταν τραβάει το σχοινί μόνο του. Όταν τραβάνε τρεις, η προσωπική απόδοση πέφτει στο 85% και, όταν τραβάνε οκτώ, στο 49%.

Εκτός από τους ψυχολόγους, το αποτέλεσμα αυτό δεν εκπλήσσει κανέναν. Οι επιστήμονες ονομάζουν το φαινόμενο κοινωνική τεμπελιά.
Εμφανίζεται εκεί όπου οι προσπάθειες ενός ατόμου δεν είναι άμεσα ορατές, αλλά συγχέονται μ’ εκείνες της ομάδας.

Η κοινωνική τεμπελιά παρατηρείται στους κωπηλάτες, αλλά όχι στη σκυταλοδρομία, όπου η συμβολή του κάθε δρομέα είναι φανερή. Πρόκειται για απολύτως λογική συμπεριφορά.

Γιατί να βάλουμε το 100% των δυνάμεών μας ενώ μπορούμε να κάνουμε τη μισή προσπάθεια χωρίς να το αντιληφθεί κανείς;

Εν συντομία, η κοινωνική τεμπελιά είναι μια μορφή απάτης που όλοι διαπράττουμε. Συνήθως χωρίς να το κάνουμε επίτηδες. Γίνεται εν αγνοία μας, όπως στα ζεμένα άλογα.


Το εκπληκτικό δεν είναι ότι η ατομική επίδοση μειώνεται ανάλογα με τον αριθμό των ατόμων που τραβούν ένα σχοινί αλλά το ότι δε μειώνεται σε βαθμό που να εκμηδενιστεί. Γιατί δεν τολμάμε την ολοκληρωτική οκνηρία; Διότι η μηδενική επίδοση γίνεται αντιληπτή, με όλες τις συνέπειες που αυτό συνεπάγεται, ιδίως τον αποκλεισμό από την ομάδα ή τη μείωση της υπόληψής μας.

Έχουμε αναπτύξει μια ιδιαιτέρως οξυμένη αίσθηση: το να ξέρουμε ως που μπορούμε να τεμπελιάσουμε χωρίς να γίνουμε αντιληπτοί.
Η κοινωνική τεμπελιά δεν παρατηρείται μόνο στις σωματικές επιδόσεις.

Έχουμε την ίδια τάση προς τη διανοητική τεμπελιά, παραδείγματος χάρη στις συνεδριάσεις.

Όσο μεγαλύτερη είναι η ομάδα, τόσο λιγότερη είναι η ατομική μας συμμετοχή – αλλά από έναν αριθμό ατόμων και μετά η επίδοση φτάνει σ’ ένα επίπεδο πέραν του οποίου δε μειώνεται πλέον.

Σε αυτή την περίπτωση δεν έχει πια σημασία αν η ομάδα αποτελείται από 20 ή 100 άτομα, εφόσον έχουμε φτάσει στο μέγιστο επίπεδο οκνηρίας.

Πράγμα λογικό, εφόσον η συμβολή και η ικανότητα καθενός αναγνωρίζονται εύκολα μέσα σ’ αυτές τις ομάδες.
Η κοινωνική τεμπελιά έχει ενδιαφέρουσες συνέπειες. ‘Όταν είμαστε σε ομάδα, γινόμαστε φειδωλοί όχι μόνο σε προσπάθειες αλλά και σε ευθύνες. Κρυβόμαστε πίσω από τις συλλογικές αποφάσεις.
Το φαινόμενο ονομάζεται μεταβίβαση ευθύνης.
Για τον ίδιο λόγο οι ομάδες έχουν την τάση να παίρνουν περισσότερα ρίσκα απ’ ό, τι τα μεμονωμένα άτομα, τάση που ονομάζουμε ολίσθηση προς το ρίσκο (στα αγγλικά risky shift).

Είναι αποδεδειγμένο ότι οι ομαδικές συζητήσεις οδηγούν σε αποφάσεις πιο ριψοκίνδυνες από όσο θα ήταν αν ο καθένας αποφάσιζε για τον εαυτό του.

«Αρνούμαι να αναλάβω όλη την ευθύνη αν τα πράγματα πάρουν άσχημη τροπή». Η ολίσθηση προς το ρίσκο είναι επικίνδυνη στους κόλπους μεγάλων επιχειρήσεων και ταμείων ασφάλισης, εκεί όπου διακυβεύονται δισεκατομμύρια, αλλά και στον στρατό όπου ομάδες μπορούν να αποφασίσουν την προσφυγή σε πυρηνικά όπλα.
Συμπέρασμα: Οι άνθρωποι έχουν διαφορετική συμπεριφορά όταν είναι σε ομάδα και διαφορετική όταν είναι μόνοι (αλλιώς δε θα υπήρχαν ομάδες).

Είναι δυνατόν να διορθώσουμε τα μειονεκτήματα των ομάδων βελτιώνοντας την ορατότητα των ατομικών προσπαθειών.


Η τέχνη της καθαρής σκέψης 
ΡΟΛΦ ΝΤΟΜΠΕΛΛΙ

Ανώνυμος είπε...

To open think tank Κ.Βουρλων καλοσωριζει τον ΨΗΦΟΦΟΡΟ!

Ανώνυμος είπε...

Γιάννη Σκούφια,
πέντε χρόνια τώρα, οι κάτοικοι αυτού του τόπου, έχουν δώσει λευκή επιταγή στον κ. Συκιώτη και την ομάδα του, να κάνουν ότι θέλουν! Εσύ, ως νεοφερμένος στο τόπο, με άλλη κουλτούρα, όσο και να προσπαθείς με τα εξαιρετικά άρθρα σου, να τους κινητοποιήσεις ώστε να γίνουν ενεργοί πολίτες, δεν θα καταφέρεις τίποτα. Οι άνθρωποι ανήκουν στη «φυλή» των καναπεδάνθρωπων, με μικρές, πολύ μικρές, εξαιρέσεις. Διπρόσωποι, ριψάσπιδες, υποτελείς, συμφεροντολόγοι. Μια τέτοια «φυλή» ανθρώπων είναι δύσκολο έως αδύνατο να κινητοποιηθεί. Πρέπει να συμβεί κάτι πολύ συνταρακτικό ώστε να τους ταρακουνήσει, κάτι που δεν βλέπω στο ορατό μέλλον. Γι' αυτό λοιπόν δεν χρειάζεται να προσπαθείς και να επιμένεις να περάσει η τοπική κοινωνία σε μια εποχή κανονικότητας.
Ένας φίλος

ΚΡΙΤΩΝ είπε...

φιλε ΨΗΦΟΦΟΡΕ.

Απο το βιβλιο η Τεχνη της καθαρης σκεψης που θετεις για προβληματισμο,θα σου θεσω μερικα ερωτηματα:

Πρωτα αν το πειραμα με τα αλογα,σε σχεση με τα ατομα ειναι ιδιο, με δεδομένο την λογικη αντιδραση των ανθρωπων σε σχεση με την ενστικτωδη των ζωων, αν δηλ το ζωο γνωριζει
τι κανει και αναλογα πρατει,λ.χ. η συστροφη του κοπαδιου της σαρδελλας ειναι αποτελεσμα "κοινωνικης τεμπελιας"ενω οταν πλεει μονη της σχεδον ακινητη δεν ειναι;

Επειτα επειδη τα ανώτερα θηλαστικα [Ανθρωπος]εχουν την ταση με την μικροτερη δυνατη
προσπαθεια να επιτυγχανουν το μεγιστο οφελος ,ερωτω μηπως η "κοινωνικη τεμπελια"
δεν ειναι μονο αποτελεσμα ομαδικης συνηθειας αλλα και ατομικης;

Ετσι γιατι να υπαρχει χαρακτηρισμος Απάτης σε κατι που ειναι στον ανθρωπο συμφυτο και οχι εξαιρεση;

Για την μειωση της ατομικης επιδοσης και την καλυψη που παρεχει η ομαδα συμφωνω απολυτα,
εχουμε την εμπειρια των δημοσιων υπαλληλων οπου εκει αποδεικνυεται περιτρανα η 'κοινωνικη τεμπελια'ως αποτελεσμα ομως ειδικης καταστασης.

Στην νοητικη τεμπελια ,μηπως μπορεις να εξηγησεις γιατι σε ενα συνεδριο ή στο θεατρο, ή στο γηπεδο υπαρχουν πρωταγωνιστες και κοινο;Και αν αυτο δειχνει οτι οι πολλοι ειναι νοηματικα οκνηροι;Δηλ στο δημοτικο συμβουλιο οι τυχον παρευρισκομενοι δημοτες,πηγαινουν για να κοιμηθουν;

Κατι ακομη, η ολισθηση ρισκου και η μεταβιβαση ευθυνης απο ομαδες ανθρωπων ειναι αποτελεσμα "κοινωνικης τεμπελιας"ή λουμπεν κατασταση για μεταβιβαση του κοστους πληρωμης;

Περιμενω καποια σχόλια σου,αφου πρωτα υπενθυμισω τι ειπε ο Τομας Τζεφερσον:
-Η καλυτερη κυβερνηση ειναι η λιγωτερη.






Ανώνυμος είπε...

Βλαξ Κρίτων σε είχα για καλύτερο. Δηλαδή τώρα τι εφαρμόζεται? Μια μικρή ομάδα στελεχών διοίκησης. Πόσο βλάξ μπορεί να είσαι? Καλά ο σκούφιας είναι ουτοποιος νομίζει ότι θα γίνει δήμαρχος όπως νόμιζε κ ο Τσωμος κ ο κόσμος τον έστειλε εκεί που βρίσκεται στην αφάνεια κ στην απραξία γι αυτό προσέξτε καλά

ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ είπε...

Τι φοβάται περισσότερο η εκάστοτε εξουσία;
”Τον ΕΡΩΤΑ… Τον έρωτα με την ευρύτερη έννοια…
Ο έρωτας με την ευρύτερη έννοια δημιουργεί οράματα. Ο έρωτας βοηθάει τους ανθρώπους να υπερβούν τους φόβους τους…». Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΕΧΕΙ ΕΡΩΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ. ΟΙ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ ΕΧΟΥΝ ΕΡΩΤΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥΣ.
Η καθημερινότητα παίρνει αξία κλέβοντας τη ματιά μας από την ουσία.
 Συχνά όμως ξεχνάμε τις βαθύτερες πεποιθήσεις μας, αμελούμε να ασχοληθούμε με τα κίνητρα των πράξεών μας και έτσι χάνουμε την ισορροπία ανάμεσα στο άμεσο, στο εύκολο και στο θεμελιώδες.
ΣΑΣ ΑΠΕΥΘΥΝΩ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΝΕΡΓΟΙ ΔΗΜΟΤΕΣ .
ΔΕΙΤΕ, ΕΛΕΝΞΤΕ, ΚΡΙΤΙΝΑΡΕΤΕ, ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΤΕ.
ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΑΠΑΘΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟ.
ΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ , ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ.
Η μάθηση, όπως και ο χορός, είναι υπόθεση για δύο, είναι μια εμπειρία η οποία βασίζεται στην αμοιβαιότητα.
ΕΧΕΤΕ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΝΕ , ΑΝ ΟΧΙ ΨΑΧΤΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ .
 «Μέσα σε κάθε σύστημα υπάρχει ο σπόρος της αυτοκαταστροφής του» έλεγε ο Καρλ Μαρξ.

ΣΥΖΗΤΗΣΤΕ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΦΥΓΑΝ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΕΞΟΥΣΙΑΣ , ΓΙΑΤΙ ;; ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ; ΤΙ ΕΙΔΑΝ ;

« Βολταίρος: «Είναι καλύτερα να γνωρίζει κανείς ή να αγνοεί;».

ΚΑΛΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ

ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ είπε...

Η σημερινη κλειστη ομαδα ,δημοτικης αρχης, βλεπει την διοικηση του δημου ,οπως "Η εξουσία είναι σαν το βιολί: την αρπάζεις με το αριστερό και συνεχίζεις με το δεξί" (Εντουάρντο Γκαλεάνο.)

Η αλλη αποψη ειναι, οτι το ιδιο εργαλειο , εξουσιας , μπορει να χρησιμοποιηθει αλλιως ,οπως ειπε :

Εγώ αγαπώ την εξουσία ως καλλιτέχνης, όπως ο βιολιστής αγαπάει το βιολί του. Εγώ αγαπώ την εξουσία, για να βγάζω απ’ αυτήν ήχους και αρμονία. 
Ναπολέων

Ανώνυμος είπε...

Για μια ακόμα φορά ο κ. Σκούφιας με το άρθρο του έδωσε τροφή για προβληματισμό όλων μας. (με την προτροπή να αλλάξουμε τρόπο σκέψης και από απαθείς να γίνουμε ενεργοί πολίτες αν θέλουμε ένα καλύτερο αύριο για τον τόπο μας, επικαλούμενος και λόγια του Περικλέους Επιτάφιος)
Ας σταματήσουν λοιπόν να τον πυροβολούν μερικοί και ας αντιπαρατεθούν στα λεγόμενά του με επιχειρήματα. Τέτοιοι άνθρωποι, κατά την γνώμη μου, είναι χρήσιμοι στο τόπο μας διότι προσπαθούν να μας αφυπνίσουν.
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ

Ανώνυμος είπε...

Ο προωρος Φαβοριτισμος
μόνο κακό κάνει 9.06 πμ.ελπιζω να καταλαβαίνεις τι λέω.

Ανώνυμος είπε...

Μας ενοχλούν οι απόψεις του κ. Σκούφια. Μα η εικόνα του Δήμου μας, μιλάει μόνη της. Για ποιό μεγάλο έργο μπορούμε να υπερηφανευόμαστε σήμερα; Πόσες νέες θέσεις εργασίας δημιουργήσαμε τα τελευταία χρόνια, για τα παιδιά μας, που φεύγουν και ρίχνουν μαύρη πέτρα πίσω τους ; Τι μας νοιάζει ποιό κόμμα ψηφίζει ποιός ; Τί δουλειά έχουν τα κόμματα στην τοπική αυτοδιοίκηση; Ας ρίξουμε μια ματιά σε Δήμους που τα κατάφεραν περίφημα. Τα Τρίκαλα από αγροτική περιοχή έγιναν παγκόσμιος τουριστικός προορισμός, γιατί λέτε; Γιατί συμφώνησαν, όλοι και από όλα τα κόμματα. Εμείς κομπάζουμε γιατί έχουμε δέκα καφενεία στην παραλία, στην οποία δεν μπορούμε και να κάνουμε μπάνιο. Κοροϊδεύουμε τους εαυτούς μας και τους επισκέπτες μας ότι κάτι διαφορετικό προσφέρουμε. Χάσαμε και τα λουτρά, στα οποία χρωστάμε την "υπεροψία" μας. Πόσοι από μας δε νοσταλγούν τα Καμένα Βούρλα, περασμένων δεκαετιών; Λέμε πως έχουμε θάλασσα να κάνουμε μπάνιο και μόλις φτάσει ο Αύγουστος όλοι ας βρίζουν. Το περασμένο καλοκαίρι εντόπισα στον κήπο μου πεταλούδα όμοια με εκείνη της κοιλάδας των πεταλούδων της Ρόδου. https://www.youtube.com/watch?v=vj_8iQy3N-0 Εμείς τί κάναμε στην Παλιόβρυση; Δεν θα μπορούσε να γίνει κάτι ανάλογο; Για να μπεις στην κοιλάδα της Ρόδου πληρώνεις πέντε ευρώ εισιτήριο. Εμείς τί κάνουμε στην Παλιόβρυση; Ρίχνουμε σκουπίδια! Μπράβο μας! Είναι λόγος να είμαστε υπερήφανοι! Τί μας νοιάζει με ποιο κόμμα είναι ποιος; Τι δουλειά έχουν τα κόμματα στην τοπική αυτοδιοίκηση ; Όσοι αγαπάμε αυτόν τον τόπο πρέπει να σταματήσουμε να καυγαδίζουμε και να σκύψουμε πάνω από τα προβλήματα του τόπου μας, τα οποία παραμένουν άλυτα όλα τα χρόνια. Τόσο μόνο θα είμαστε περήφανοι.

Πεταλούδα της Ροδου είπε...

Συγκινήθηκα με το ευαίσθητο και ρομαντικό
τρόπο που παρουσιάζεις
το πρόβλημα στη πόλη μας.Δυστυχως έχεις δίκιο.Μονο εμείς οι γυναίκες αν αναλάβουμε
τον Δήμο κάτι μπορεί να γίνει.

Ανώνυμος είπε...

κυριε Σκουφια φαινεται οτι μαλλον θωρειτε την αφεντια σας ως τον μεγα επιτηρητη του ΔΗΜΟΥ μας.
οσαν GRANDE PATRON που ως ισχυρος και γνωστης ολων των θεματων, μαλωνετε τους φτωχους ΠΑΠΟΥΑ της κομητειας σας.
εχεις κουρασει πολυ και η γραφικοτητα σος τσακιζει κοκκαλα.
μηπως να σε βαλουμε επιθεωρητη της τηρησης του δικαιου, της ταξης και της ηθικης ?????
νομιζω να σου δωσουμε και ενα σκηπτρο και την ρομφαια και να παραγγειλουμε ενα θρονο για την αφεντια σου, να καθεσαι και να κουνας το ραβδακι σου.
εσυ καθετοσο θα αναφωνεις << ΔΟΞΑΣΤΕ ΜΕ >>.

Ανώνυμος είπε...

Ο καθε σκουφιας και ο καθε αλλος δημοτης θα ειχε πολυ πολυ εργο να κανει σε θεματα δικαιου ,ταξης και σιγουρα ηθικης . Για ποια απο αυτα που καποιος αναφερει , ειναι πανω απο το μηδεν ; σε ηθικη ; σε ταξη ; σε δικαιο ;

Ανώνυμος είπε...

Ξεκαβαληστε πρωτα εσεις το θρονο αφηστε την ρομφαια κατω σταματηστε το *δοξαστε με* , καντε κανενα εργο , ολη τη μερα στο facebook , μαι στα καναλια ειστε . ΔΟΥΛΕΙΑ ,ΔΟΥΛΕΙΑ

Ανώνυμος είπε...

Να κατηγοριοποιήσουμε την ενεργό δράση της τοπικής κοινωνίας (αυθαίρετα ισως)σύμφωνα με τον
τις διδαχές του Μαξ Βέμπερ:
1)ΔΗΜΑΡΧΙΑ:θεσμός,
εποπτεία,ενέργεια
απόδοση,τιμολόγηση,
είσπραξη (κυκλικοτητα).
2)ΦΟΡΕΑΣ:Εποπτεία,
εφαρμογή,νόμος και τάξη.
3)ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑ:
Θεματική,αναπαραγωγή, ,ευεξία,πολιτισμος,
επικαιροποιηση.
4)ΔΗΜΟΤΗΣ:Εντολέας,
παραγωγός,φορολογούμενος,τελικός κριτής.
Αν λοιπόν υποθέσουμε,ότι η
ανωτερω κατάταξη είναι
αληθής τότε βάσει αυτής
αυτοπροσδιορισθήτε που ανήκετε στην συγκεκριμένη χρονική περίοδο.


τερωκαταταξη

Ανώνυμος είπε...

Κριτων εσύ σε ποια από αυτές βάζεις τον εαυτό σου.

Κριτων είπε...

Φίλε 10.47 πμ. Πιστεύω
ότι είμαι στην 3η και 4η κατηγορία του Μαξ Βέμπερ.

Ανώνυμος είπε...

Ρε 9.54 γράφεις ως ανωνυμος ενα σχολιο.
Σου απαντάει ο 10.47 και σε προσφωνει ΚΡΙΤΩΝ.
Του απαντας ως ΚΡΙΤΩΝ.
Τι πίνεις ρε άνθρωπε ? Και περιμενεις ρε διπροσωπε να σε κανεις στα σοβαρα ?

Ανώνυμος είπε...

Οταν μια κοινωνια ειναι στο περιπου,τοτε δεν υπαρχει σαφη διακριση μεταξυ σοβαρου και αστειου.Οπου νομιζει ο καθενας θετει το οριο, και αναλαμβανει την ευθυνη.
Η διπροσωπία εχει σχεση με την σύμβαση και την υποχρέωση ουτε καν στο καθήκον,
και φυσικα δεν υπαρχει ως ιδιοτητα σε χαλαρη σχεση τυπου μπλογκ.
Παραφραζοντας τον Γκράουτσο Μαρξ για την αυτοκριτικη -"Αρνουμαι να ειμαι
μελος της τοπικης κοινωνιας που ανεχεται εμενα ως μελος της".

Reporter είπε...

Όταν κάποιος εκτός από διπρόσωπος χρησιμοποιεί για να εντυπωσιάσει και λεγόμενα επωνύμων όπως οι Μαξ Βέμπερ και Γκράουτσο Μαρξ, εμένα μου θυμίζει τα ξυλοπόδαρα των κλόουν. Οι κλόουν ψηλώνουν με τα ξυλοπόδαρα αλλά αυτά δεν τους μεγαλώνουν. Και κατά πως λέει και ο λαός μας [η καύχηση είναι δείγμα πνευματικής κατωτερότητας].
Αυτά για σένα φίλτατε αλαζόνα ΚΡΙΤΩΝΑ

Ανώνυμος είπε...

Δεκτό,αναμενω επαρκως αιτιολογημενο ... σημα νεας κατευθυνσης.

Ανώνυμος είπε...

Reporter σε είχα κατατάξει στους σοβαρούς σχολιαστές και με απογοητεύεις. Είναι δυνατόν να ασχολείσαι με τον μπουρδολόγο ΚΡΙΤΩΝΑ ?

Ανώνυμος είπε...

Αυτός ο π@π@ρ@ς ο Κρίτων ποιος ειναι? Τον ξέρει κανενας? Εάν ναι ξεσκεπαστε τον να τον κραξουμε επώνυμα μπας και σταματήσει να γράφει τις παπαντζες. Έλεος ποια ρε Κρίτων κάνε καμία άλλη δουλεια.ημαρτον πόσοι ακόμη να σε κράξουν? Στο τέλος θα σε βρίσει και το πληκτρολόγιο σου....

Ανώνυμος είπε...

Παιδες Ελληνων, αφηστε τους φιλοσοφους στον κοσμο τους .
Τα σοβαρα είναι :

ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΝΕΑ:
1. Ο Δημος προχωραει με τα {{ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ, ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΘΕΣΗ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΜΕΝΩΝ ΒΟΥΡΛΩΝ}}
περιληψη προκηρυξης : http://www.dimos-kamenon-vourlon.gr/sites/default/files/files/prokirikseis/19proc006117730_perilipsi.pdf
Λιγες σελιδες είναι.
2. Εχουμε Γενικη Γραμματεα πλεον στον Δημο μας την κ. Φυκα Βανα :
ΚΑΛΩΣΟΡΗΣΕΣ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ........... (μετα απο 8 χρονια;;).
ΘΑ ΣΕ ΑΦΗΣΟΥΝ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΚΑΤΙ ;;
https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A9%CE%91%CE%9C%CE%9C%CE%A9%CE%9A1-%CE%95%CE%914?inline=true
3. Έχουμε και Οικ. Επιτροπή με πάμπολλες αναθέσεις σε δικηγόρους (τι έγινε βρε παιδιά με το Λιμεναρχείο περισυ . (πέστε και σε εμάς , μια οικογένεια είμαστε).

Αν σας ενδιαφέρουν τα παραπάνω , ιδου η Ρόδος ιδου και η ………ποιότητα

Ανώνυμος είπε...

Μάγκες αν δε κάνουμε καταληψη στο Δήμο όπως
κανανε στο ιρακ προκοπή δεν βλεπω.

Ανώνυμος είπε...

Είστε όλοι βλάκες!!! Μόνο κριτική ξέρετε. Από διοίκηση δεν μπορεί κανένας σας.

Ανώνυμος είπε...

Λαθος, ουτε κριτικη ξερετε να κανετε.

Ανώνυμος είπε...

τι κριτικη και αηδιες αυτοι ειναι ικανοι απο τη πρωτη μερα να ποδοπατηθουν μεταξυ τους
οπως στην κηδεια στο ιραν.

Ανώνυμος είπε...

Δεν μας λετε και τα ποσα και ποιοι τα πηραν τα εργα , πολλα τα χρηματα ,αλλα και δανεισμος του Δημου .......

Ανώνυμος είπε...

Τελικα υπαρχει καποιος μεσα στο δημο να ξερει απο διοικηση, οχι κακαδιοικηση, παρτε συμβουλο το Τετριμιδα ,αυτος κατι ηξερε , μετα το χαος

Ανώνυμος είπε...

Τωρα που πηγε αμερικη ο Γιαννης , πηρε οδηγιες απο τον προεδρο , θα γινει Las Vegas ο τοπος

Ανώνυμος είπε...

Οκτώ πρόστημα απο το λιμεναρχείο για τη μη παρουσία ναυαγοσώστη στο ασπρονέρι επι 1500 ευρω έκαστο συν τις οκτώ αναθέσεις στο δικηγόρο συν τον κινδυνο να χαθούν συνανθρωποι....τελικα η διοίκηση του Δήμου ειναι πολύ πιό δύσκολη απο μια σφυγμομέτρηση η ενα ποτό στα μπαράκια!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Μαζεύτηκε ο κάθε κατσικοπόδαρος στη Αναρχική Συλλογικότητα και πυροβολάνε στον αερα για να φοβηθούμε οι νοικοκυραίοι των μαγαζιών.

Ανώνυμος είπε...

ρε παιδιά τα οδοφράγματα που θα τα στήσουνε;

Ανώνυμος είπε...

Τα οδοφραγματα εξω απξ τα σπιτια αυτων που δεν κανουν δουλεια και περνουν απλα το μισθουκακι τους ...

Ανώνυμος είπε...

Ρε φιλε 1:19 μ.μ., Ιανουαρίου 10, 2020
τι εννοείς οτι μαζεύτηκε ο κάθε κατσικοπόδαρος στη Αναρχική Συλλογικότητα και πυροβολάνε στον αερα για να φοβηθούμε οι νοικοκυραίοι των μαγαζιών.
Ποιοί είναι οι κατσικοπόδαροι?
Ποιά είναι η Αναρχική Συλλογικότητα?
Πες μας και σε εμάς, μια παρέα είμαστε όλοι.

Ανώνυμος είπε...

φιλος 1:19 μ.μ., Ιανουαρίου 10, 2020... μηπως εισαι στη ομαδα ,που υπογραφει με το ονομα της ' Βλαξ ω Βλαξ ' και αλλες φορες ονομαζεται 'Ουστ ω Ουστ '

ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ είπε...

Blogger , σου προτεινω να ανοιξεις ,θεματικες ενοτητες ,ωστε ο κοσμος να γραφει σχετικα θεματα του Δημου .
- Λειτουργιας του Δημου
- Δημοτικα συμβουλια
- Αξιολογηση του ετησιου εργου του Δημαρχου και των αντιδημαρχων ανα περιοχη
- Εξοδα εσοδα του Δημου ετησιες ενεργειες
-παιδεια - σχολεια
- πολεοδομια -σχεδια πολης
-Υποδομες
-Νερο
-ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗ
-Καθαριοτητα
-Τουρισμος
-Αγροτικα
-Σχεσεις με αλλους δημους,περιφερεια
-ΥΓΕΙΑ
-ΑΘΛΗΤΙΚΑ ,Συλλογοι
-Πολιτισμος
-Εργα υποδομης και συντηρησης
-Εργα μακροχρονια ,αναπτυξης
-Αξιολογηση επιτροπων ,Οικονομικων ,πολιτισμου, ...εργο και απολογισμος ετησιος
-Προεκλογικες υποσχεσεις ,υλοποιησεις,εργα σε εξελιξη ,αποκλισεις
- αλλα ,διαφορα ...
- Αξιολογηση εκπροσωπων στο δημοτικο συμβουλιο ,των συμβουλων, ποιος εκανε εισηγησεις ,ποιος ,εκανε εργο η ερωτησεις . ΑΤΥΠΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΠΟΙΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΤΟ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ . ποιο το εργο τους
- Εργο του Δημαρχου ανα μηνα τι ειπε οτι θα κανει , τι εκανε ,τι θα κανει το επομενο μηνα ..
-εργα και εργασιες ανα δημοτικη ενοτητα, ανα μηνα
-ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΟΡΧΟΥ , ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΑΝΑ ΜΗΝΑ ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΠΟΥ
- Προγραμμα εκδηλωσεων στο Δημο ,τι θα γινει ,τι εγινε ,ποτε και που σε ετησια βαση και κοστος για το δημο , και συμμετοχη συλλογων και φορεων
- Προγραμμα συλλογων ετησιο ,προετοιμασια και υποστηριξη δημοτων
-Περιουσια του Δημου , εσοδα π.χ απο αρδευση,νεκροταφεια,κλπ,
-ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ ΑΠΟ ΚΑΚΟΔΙΟΙΚΗΣΗ Η ΑΜΕΛΕΙΑ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ
-Προτασεις Δημοτων και βελτιωση εργου
Κλπ κλπ
ΠΡΟΤΑΣΗ ...ΑΝΟΙΞΤΕ ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΜΟΤΕΣ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΑΝΑ ΘΕΜΑ

Ανώνυμος είπε...

Ανακοινωση απο Δημο Λοκρων.
Αξιοπρεπεια και σεβασμος στο Δημοτη
ΠΟΣΟ ΚΟΝΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΜΑΚΡΥΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΑΝ ΔΗΜΟΣ .

ΑΤΑΛΑΝΤΗ.
Προεκλογική μας δέσμευση ήταν να ενημερώσουμε τους Δημότες για την οικονομική κατάσταση στην οποία θα αναλαμβάναμε το Δήμο Λοκρών. Στο τελευταίο Δημοτικό Συμβούλιο του 2019 παρουσιάσαμε ως Δημοτική Αρχή την οικονομική κατάσταση που παραλάβαμε στις 31.08.19. Η προηγούμενη Δημοτική Αρχή στο πρώτο 8μηνο του 2019 κατάφερε να μειώσει κατά 14% τις εισπράξεις από τα λειτουργικά έσοδα του Δήμου σε σχέση με το πρώτο 8μηνο του 2018 και να αυξήσει κατά 24% τις λειτουργικές δαπάνες. Η χαλαρή πολιτική της είχε σαν στόχο την εκλογική της ενίσχυση. Παρόλα αυτά οι Δημότες καταψήφισαν τη συνολική πολιτική λειτουργία και διαχείριση της προηγούμενης Δημοτικής Αρχής. Παραλάβαμε ένα Δήμο με οικονομικό άνοιγμα, οικονομικές υποχρεώσεις (2,3εκ εκ των οποίων τα 1,6εκ σε προμηθευτές) και πολλές ανοικτές δικαστικές διαμάχες από αγωγές σε βάρος του Δήμου. Οι υποχρεώσεις του Δήμου μας δυσκολεύουν ιδιαίτερα στο να αναπτύξουμε το πρόγραμμα μας, καθώς πρέπει πρώτα να εξυπηρετήσουμε τις υποχρεώσεις παρελθόντων οικονομικών ετών. Παρόλα αυτά έχουμε φροντίσει να λειτουργούμε με σύνεση και σεβασμό στα χρήματα των Δημοτών και ήδη υπάρχει βελτίωση στην οικονομική κατάσταση του Δήμου μας.

http://www.dimos-lokron.gov.gr/el/node/1515

Κριτων είπε...

Η διαφορά μεταξύ μιας
Φαύλης διοίκησης και μιας σωστής φαίνεται
κυρίως στα οικονομικά.
Αλλωστε είναι νόμος της
Φύσης,"τζίτζικας και μέρμηγκας",στην θρησκεία λένε το "Κατ'οικονομίαν"στην καθημερινότητα η σπατάλη είναι ροπή για
δυσμενείς εξελίξεις.
Μόνο στην πολιτική υπάρχει απόκλιση από τα ανωτέρω,και έχει να κάνει με μια εφαρμογή
ενός παλαιού δόγματος
"Χρέωσε, φάε,αλλά κάνε
έργο".
Φυσικά αυτό ήταν μια
αυταπάτη βαθειάς αμάθειας από ανθρώπους
που νόμιζαν ότι τα χρήματα τα παρήγαγαν
τα λεφτοδενδρα,και όχι
ότι ένα ευρώ που μπαίνει σε μια τσέπη,προφανώς βγαίνει
από μια άλλη και ότι
στον σύγχρονο κόσμο το χρήμα θεωρείται "Σπάνιος πόρος".
Έτσι λοιπόν ο κ. Ζεκεντές σωστά πράττει
που ενημερωνει,αλλά και
αλλάζει το μίγμα οικονομικής πολιτικής στο Δήμο Αταλάντης (Λοκρών),σε σχέση με τον προηγούμενο πατεντάτο σοσιαληστή.
Για να προλάβω αντιδράσεις ο σωστός αιρετός μπορεί να είναι
κάθε απόχρωσης,αλλά δύσκολα να ξεφύγει κάποιος από αυτό που ως
βίωμα *σέρνει*και ο κ.Λιολιος ήταν τέτοιος.
Αν το προηγούμενο άρθρο
έγινε για να υπάρξει
συνειρμός για τον δικό μας Δήμο,πιθανόν να υπάρχουν σημεία λάθους "αυξήσεις τελών"
αλλά και σημεία καλής
διαχείρισης "πληρωμές παλαιών τελεσίδικων χρεών".
Τελικά το αποτύπωμα μιας διοίκησης,ξεκινά
από την προεκλογική περίοδο συνεχίζει με την θητεία και απολογιστικά ολοκληρώνεται.Αυτο
συνέβη "το δοκίμασαν,πικραθηκαν,
το έφτυσαν"Έτσι γίνεται
στον καπιταλισμό,έστω και στην Αταλάντη.





Ανώνυμος είπε...

Γιατρέ, δεν αντέχω άλλο, πονάει όλο μου το κορμί, όλα στραβά μου πάνε”.

Ένας άντρας επισκέφτηκε τον γιατρό του για κάτι πόνους που είχε.
“Γιατρέ, δεν αντέχω άλλο, πονάει όλο μου το κορμί, όλα στραβά μου πάνε”.
Ο γιατρός άρχισε να υποπτεύεται ότι ενδεχομένως να υπήρχε κάποια σχέση ανάμεσα στους σωματικούς και στους ψυχικούς του πόνους, αφού ο άνθρωπος αυτός συνέχισε να παραπονιέται για το πόσο άσχημα πήγαιναν τα πράγματα στη ζωή του.
Έτσι, κι εφόσον γνώριζε κάποια στοιχεία για την οικογενειακή και προσωπική του ζωή, του είπε:
“Σας καταλαβαίνω απόλυτα και λυπάμαι πολύ για το θάνατο της συζύγου σας”.

Ο άντρας τον κοίταξε παραξενεμένος.
“Τι λέτε γιατρέ; Η σύζυγός μου είναι μια χαρά’ μάλλον κάποιος σας παραπληροφόρησε”.
“Δεν ξέρετε πόσο χαίρομαι που η σύζυγός σας είναι καλά”.

Και ο γιατρός έγραψε σ’ ένα χαρτί, αρθρώνοντας παράλληλα τη φράση: “Η σύζυγος είναι καλά”.

“Τότε μάλλον κάποιο από τα παιδιά σας θα είναι άρρωστο”, συνέχισε ο γιατρός.
“Γιατρέ, είστε πολύ περίεργος σήμερα. Ευτυχώς, τα παιδιά μου έχουν όλα την υγεία τους”.
“Τα παιδιά του είναι υγιή”, σχολίασε ο γιατρός, σημειώνοντας και πάλι στο χαρτί αυτή τη φράση.

“Δεν θέλω να ξύνω την πληγή σας, αλλά λυπάμαι που χάσατε τη δουλειά σας”.
“Γιατρέ, δεν ξέρω τι σας συμβαίνει, αλλά…”

Εκείνη τη στιγμή ο άντρας κατάλαβε πόσο δεν εκτιμούσε ότι πολυτιμότερο είχε στη ζωή του και πόσο είχε επιτρέψει να τον κυριεύσουν συναισθήματα που πήγαζαν από μια συγκεκριμένη αντίληψη των πραγμάτων.
Τότε σηκώθηκε, ευχαρίστησε τον γιατρό και έφυγε.
Δεν έχει νόημα να στεναχωριόμαστε τόσο πολύ για πράγματα που δεν μπορούμε ν’ αλλάξουμε ούτε να νιώθουμε τόσο ανίκανοι να χειριστούμε την ψυχική μας κατάσταση.

Το να λέμε “ναι” στη ζωή σημαίνει ότι εγκαταλείπουμε το ρόλο του θύματος και δεν αφιερώνουμε τον πολύτιμο χρόνο και την πολύτιμη ενέργειά μας στην αναζήτηση ενόχων.
Αντιθέτως, αναλαμβάνουμε την ευθύνη τη στιγμή που πρέπει να αντιδράσουμε σε ότι μας συμβαίνει.

Αντί της αντίστασης ή της παραίτησης έχουμε την αποδοχή και την ευγνωμοσύνη.
Ίσως επειδή ούτε η αποδοχή ούτε η ευγνωμοσύνη φαίνονται πραγματικές επιλογές, επιτρέπουμε στον εαυτό μας να αποδεχτεί ότι τίποτα δεν είναι αδύνατο.

Ανώνυμος είπε...

Μόνο με την καρδιά βλέπεις καλά…
Μικρός Πρίγκηπας
..
Τότε λοιπόν εμφανίστηκε η αλεπού.

– Καλημέρα, είπε η αλεπού.

– Καλημέρα, απάντησε ευγενικά ο μικρός πρίγκιπας και στράφηκε, μα δεν είδε τίποτα.

– Εδώ είμαι, είπε η φωνή, κάτω απ’ τη μηλιά.

– Ποια είσαι; είπε ο μικρός πρίγκιπας. Είσαι πολύ όμορφη…

– Είμαι μια αλεπού, είπε η αλεπού.

– Έλα να παίξεις μαζί μου, της πρότεινε ο μικρός πρίγκιπας. Είμαι τόσο λυπημένος…

– Δεν μπορώ να παίξω μαζί σου, είπε η αλεπού. Δεν είμαι εξημερωμένη.

– Α, συγνώμη, είπε ο μικρός πρίγκιπας. Όμως, μετά από σκέψη, πρόσθεσε:

– Τι πάει να πει «εξημερώνω»;



– Γυρεύω τους ανθρώπους, είπε ο μικρός πρίγκιπας. Τι πάει να πει «εξημερώνω»;

– Οι άνθρωποι, είπε η αλεπού, έχουν τουφέκια και κυνηγάνε… Μεγάλος μπελάς. Εκτρέφουν και κότες. Είναι το μόνο τους καλό. Κότες γυρεύεις;

– Όχι, είπε ο μικρός πρίγκιπας. Γυρεύω φίλους. Τι πάει να πει «εξημερώνω»;

-Είναι κάτι που έχει ξεχαστεί από καιρό, είπε η αλεπού. Σημαίνει «δημιουργώ δεσμούς…».

– Δημιουργώ δεσμούς;
....

– Αρχίζω να καταλαβαίνω, είπε ο μικρός πρίγκιπας. Ξέρω ένα λουλούδι… νομίζω πως μ’ εξημέρωσε…

– Πολύ πιθανόν, είπε η αλεπού. Βλέπει κανείς στη Γη τα πιο τρελά πράματα…

– Α, δεν είναι στη Γη, είπε ο μικρός πρίγκιπας. Η αλεπού φάνηκε πολύ παραξενεμένη:

– Σ’ έναν άλλο πλανήτη;

– Ναι.

– Όχι.

– Ενδιαφέρον. Και κότες;

– Όχι. –



– Γνωρίζουμε μονάχα τα πράματα που εξημερώνουμε, είπε η αλεπού. Οι άνθρωποι δεν έχουν πια καιρό να γνωρίζουν τίποτα. Τ’ αγοράζουν όλα έτοιμα απ’ τους εμπόρους. Επειδή όμως δεν υπάρχουν έμποροι που να πουλάν φίλους, οι άνθρωποι δεν έχουν πια φίλους. Αν θέλεις ένα φίλο, εξημέρωσέ με.

– Τι πρέπει να κάνω; είπε ο μικρός πρίγκιπας.

...
Κι όταν πλησίασε η ώρα του αποχωρισμού:

– Αχ, είπε η αλεπού… Θα κλάψω. – Εσύ φταις, είπε ο μικρός πρίγκιπας, εγώ δεν ήθελα το κακό σου, εσύ θέλησες να σε εξημερώσω…

– Σωστά, είπε η αλεπού.

– Όμως θα κλάψεις, είπε ο μικρός πρίγκιπας.

– Σωστά, είπε η αλεπού. – Τι κέρδισες λοιπόν;

– Κέρδισα, είπε η αλεπού, το χρώμα του σταριού. Έπειτα πρόσθεσε:

– Πήγαινε να ξαναδείς τα τριαντάφυλλα. Θα καταλάβεις πως το δικό σου είναι μοναδικό στον κόσμο. Θα ξανάρθεις να με αποχαιρετήσεις και θα σου χαρίσω ένα μυστικό. Ο μικρός πρίγκιπας πήγε να ξαναδεί τα τριαντάφυλλα.

– Δε μοιάζετε καθόλου με το δικό μου τριαντάφυλλο, δεν είσαστε τίποτα ακόμα, τους είπε. Κανείς δε σας έχει εξημερώσει και δεν έχετε εξημερώσει κανέναν. Είσαστε όπως ήταν η αλεπού μου. Μια αλεπού ίδια μ’ άλλες εκατό χιλιάδες. Γίναμε όμως φίλοι και τώρα είναι μοναδική στον κόσμο. Και τα τριαντάφυλλα στέκονταν θιγμένα.

– Είσαστε όμορφα, όμως είσαστε άδεια, τους είπε ακόμα. Δεν πεθαίνει κανείς για σας. Βέβαια, το δικό μου τριαντάφυλλο ένας απλός περαστικός θα έλεγε πως σας μοιάζει. Όμως εκείνο μόνο του έχει περισσότερη σημασία απ’ όλα εσάς, αφού εκείνο είναι που πότισα. Αφού εκείνο έβαλα κάτω απ’ τη γυάλα. Αφού εκείνο προστάτεψα με το παραβάν. Αφού σ’ εκείνο σκότωσα τις κάμπιες (εκτός από δυο τρεις για να γίνουν πεταλούδες). Αφού εκείνο άκουσα να παραπονιέται ή να κομπάζει ή κάποιες φορές ακόμα να σωπαίνει. Αφού είναι το τριαντάφυλλό μου. Και ξαναγύρισε στην αλεπού:

– Αντίο, είπε…

– Αντίο, είπε η αλεπού. Να το μυστικό μου. Είναι πολύ απλό: μόνο με την καρδιά βλέπεις καλά. Την ουσία τα μάτια δεν τη βλέπουν.

– Την ουσία τα μάτια δεν τη βλέπουν, επανέλαβε ο μικρός πρίγκιπας για να το θυμάται.

– Είναι ο χρόνος που ξόδεψες για το τριαντάφυλλό σου που το κάνει τόσο σημαντικό.

– Είναι ο χρόνος που ξόδεψα για το τριαντάφυλλό μου…, είπε ο μικρός πρίγκιπας για να το θυμάται.

– Οι άνθρωποι έχουν ξεχάσει αυτή την αλήθεια, είπε η αλεπού. Εσύ όμως δεν πρέπει να την ξεχάσεις. Θα είσαι υπεύθυνος για πάντα για ό,τι έχεις εξημερώσει. Είσαι υπεύθυνος για το τριαντάφυλλό σου…

– Είμαι υπεύθυνος για το τριαντάφυλλό μου…, επανέλαβε ο μικρός πρίγκιπας.

Ανώνυμος είπε...

2.49 μμ κάτι προσπαθείς
να πεις .Μπορουμε μήπως
να βοηθήσουμε τον εαυτόν μας με τον παρηγορητικό λόγο της εκκλησίας;Τουλαχιστον να μην πάμε άκλαυτοι.

Ανώνυμος είπε...

Εχουν μοιραστει
οι αρμοδιοτητες σε διαφορους . Η ευθυνη της καλης η της κακης λειτουργιας του Δημου ,βαρυνουν τον Δημαρχο. Οπως φαινεται και αυτη η τετραετια ασυντονιστα ολα τα πραγματα. ΟΛΑ ΧΥΜΑ. Σποραδικες ατομικες προσπαθειες . Απο το κακο στο χειροτερο .

Ανώνυμος είπε...

Η προεδρος του συμβουλιου , να μοιραζει, κοκκινες καρτες στους συμβουλους,που δεν εχουν παρουσια η παραγωγη εργου. Οπως ο Πρωθυπουργος.

Ανώνυμος είπε...

Ο ένας με τους [Μαξ Βέμπερ και Γκράουτσο Μαρξ] --- Ο άλλος με το [Γιατρέ, δεν αντέχω] --- και ο τρίτος με το [Μικρό Πρίγκηπα] --- έχω την εντύπωση ότι πετάτε τη μπάλα στην εξέδρα ενώ ο αγώνας γίνεται στο γήπεδο.
Τυχαίες ή σκόπιμες ενέργειες ;

Κριτων είπε...

9.23μμ.Απαντω στο τυχαίο η σκόπιμο;
Σύμφωνα με τον
Ισραηλινό Νομπελίστα Ντειβιντ Κάνεμαν
"Γρήγορη και αργη σκέψη" ,όπου ο άνθρωπος
βασίζει την σκέψη και τις ενέργειες σε δύο
συστήματα Α και Β.
Το Α. είναι το γρήγορο,ανακλαστικό παρορμητικό,στηρίζεται στην έμφυτη ανάγκη αυτοπροστασίας.Εκει έχουμε και τα περισσότερα σωστικά οφέλη αλλά και λογικά
σφάλματα
Στο σύστημα Β εχουμε την αργή,ώριμη σκέψη,που οδηγεί σε πιο συνθέτες,
και επεξεργασμένες
αποφάσεις.Ετσι λοιπόν
ότι γράφεται εδώ στο
Blog ειναι αποτέλεσμα
σκέψης συστήματος Β.Δηλ όχι τυχαίο αλλα
σκόπιμο.Εξαιρεση έχουμε
στην περίπτωση ύβρεων όπου έχουμε σύστημα σκέψης Α.δηλ,γρήγορο και ανακλαστικό ίσως και τυχαιο.

Ανώνυμος είπε...

Ρε παιδιά τι πίνει αυτός ο Κρίτων ; Όποιος τον ξέρει ας μας πει και σε μας τι ρόλο παίζει ;

ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ είπε...

Δημοτικο συμβουλιο. Η Προεδρος μετα απο καθε συνεδριαση , να στελνει για καθε θεμα ,την συνοπτικη αποφαση του συμβουλιου , ναι εγκριθηκε , οχι δεν εγκριθηκε, ενεργειες που θα γινουν ,εως ποτε ,και ποιος , και κοστος η εσοδα για τον Δημο , ετσι για δουμε αν αυτα που αποφασιζονται υλοποιουνται και ολας.Αυτο να γινεται μεσα σε μια εβδομαδα και πριν το επομενο δημοτικο συμβουλιο.

Ανώνυμος είπε...

Σκάσε βλάκα...

Ανώνυμος είπε...

Το παλικαρι που ονομαζετε ο' Σκασε βλακας' δεν μας λεει και το ονοματακι του ,γιατι οταν ηταν μικρο ειχε αλλο ονομα

Ανώνυμος είπε...

Οικονομικη επιτροπη σημερα 13/1/2020. Καλα ποσα προστιμα σας εατειλε το Λιμεναρχειο ,που δεν ειχατε προβλεψει να εχετε ναυαγοσωστη στο Ασπρονερι ; Αυτη σας την αδιαφορεια ποιος θα την πληρωσει οι δημοτες η εσεις απο την τσεπη σας;

Ανώνυμος είπε...

Ο τοτε αντιδημαρχος ,Καραμανωλης ειχε δηλωσει οτι για να μην εχει ευθυνη ο Δημος , δεν χαρακτηρισαν πολυσυχναστη την παραλια. Ωστε αν γινει ατυχημα , να μην εχει ευθυνη

Ανώνυμος είπε...

Τωρα τα προστιμα θα τα πληρωσει ο Καραμανωλης η η τοτε αντιδημαρχος , απο την τσεπη τους ;

Ανώνυμος είπε...

Ο καραμανωλης θα πληρωσει όσα πλήρωσε
ο μακαρίτης Έξαρχος σε
αντίστοιχο πρόστιμο του λιμενικού για καταληψη
της αιγιαλιτιδας ζώνης μπροστά στο Άγιο Παντελεήμονα 600.000 δρχ.
Κανένας εκλεγμενος δεν πληρώνει, τον πληρωνουν,ετσι παίζεται
το παιχνιδι.γκεκε.

Ανώνυμος είπε...

Άκουγα σε ένα Καφέ μια συλλογικότητα γυναικών,
που μιλούσε για την
παρέμβαση Καραμανώλη ,
στην έγκριση ποσού για
στέγαστρο σε σχολείο.
Όταν άκουσα ότι χωρίς
αυτόν δεν θα τα περνανε
τους είπα.
Στον δήμο κάνουν διαχείριση δικών σας χρημάτων όχι δικων τους.
Είναι καθήκον η βέλτιστη χρήση αυτών.
Δεν οφείλει ο σύλλογος
καμία ευχαριστία σε κανέναν αιρετό.Ετσι και αλλιώς υπάρχει αλληλοδιαδοχή,και αυριο
στη θέση αυτή να είναι
αυτός που σήμερα κάνει
κριτική.
Το "μη κρίνετε ίνα μη
κριθείτε" είναι πνευματικη παρότρυνση για το μεταφυσικό,που
δεν ισχύει στον πραγματικό κόσμο.
Τα κοινά είναι οικονομική διαχείριση
πεπερασμένων πόρων.
Ισχύει αυτό και για τους λαικιστες πλειοδότες (τζάμπα μάγκες),που κρίνουν
εκ του ασφαλούς εκτός
Θεσμών.

Ανώνυμος είπε...

τα γαλλικά και τα κοσμητικά επίθετα να πάτε να τα σερβίρετε στο αφεντικό σας...