01 Ιουλίου 2017

Αφού ο Δήμος έδωσε το λιμάνι για πάνω από 30 χρόνια σε ιδιώτη, τώρα ανακαλύψανε ότι θα μπορούσαν να βγάλουν λεφτά από αυτό, και ζητάνε αναθεώρηση της σύμβασης με τον ιδιώτη…

Αναρτήθηκε από… kamena voyrla blogger

Δημήτρης Μακρυνίτσας                                               Καμένα Βούρλα 29-6-2017
Δημοτικός Σύμβουλος
Δήμου Μώλου-Αγίου Κων/νου                                                      Προς
Ανδρούτσου 19, Κ. Βούρλα                                   1.Δήμαρχο Μώλου – Αγ. Κων/νου
                                                                                2. Οικονομική Υπηρεσία Δήμου
                                                                                   Μώλου-Αγ. Κων/νου
                                                                                  
                                                                                             Κοινοποίηση:
1.      Μέλη Οικονομικής Επιτροπής Δήμου
2.      Δημοτικούς Συμβούλους Δήμου

 ΘΕΜΑ: Τέλη επιβατών στα ημερόπλοια που χρησιμοποιούν το λιμάνι των Καμένων Βούρλων

κ. Δήμαρχε,
με την επιστολή αυτή σας γνωρίζω κάποια θέματα σχετικά με το τέλος εισιτηρίων των πολιτών που επιβιβάζονται στα πλοιάρια (ο όρος ημερόπλοια χρησιμοποιείται από την νομολογία) που κάνουν κρουαζιέρες στα Λιχαδονήσια. Τα θέματα είναι τα εξής:
1. Σύμφωνα με ικανό αριθμό νόμων και διαταγμάτων θα πρέπει ένα μέρος του αντιτίμου-εισιτηρίου να αποδίδεται στον φορέα διαχείρισης του λιμανιού. Το τέλος αυτό προσδιορίζεται ανάλογα με το ύψος του εισιτηρίου. Όπως θα διαβάσετε και στα συνημμένα έγγραφα το ποσό για εισιτήρια από 10 ως 20 ευρώ (τέτοια είναι τα εισιτήρια για τις ημερήσιες κρουαζιέρες που γίνονται στα νησάκια), είναι 20 λεπτά (0,20 ευρώ) για κάθε εισιτήριο.  Το ποσό αυτό είναι υποχρεωμένοι οι επιχειρηματίες να αποδίδουν στο τέλος κάθε μήνα όπως ορίζουν οι νόμοι (π.χ. το Προεδρικό Διάταγμα 195 – ΦΕΚ 236/2005).
Σας προτρέπω λοιπόν να κινηθείτε τάχιστα και να ζητήσετε μέσω των υπηρεσιών σας την απόδοση του τέλους αυτού για τα εισιτήρια του Ιουνίου 2017. Σας ενημερώνω ότι το οικείο λιμεναρχείο λογικά θα έχει τα αντίστοιχα στοιχεία για τον αριθμό των εισιτηρίων καθώς λογικά θα δηλώνεται ο απόπλους. Σίγουρα θα υπάρχει τρόπος πληροφόρησης για τον αριθμό των εισιτηρίων του μήνα που ολοκληρώνεται σε 2 ημέρες. Άλλωστε σύμφωνα με τους νόμους η απόδοση του τέλους στον φορέα διαχείρισης είναι υποχρεωτική, όπως φαντάζομαι και από την πλευρά του δήμου είναι υποχρεωτική η με κάθε νόμιμο τρόπο επιδίωξη είσπραξης του.
Σας πληροφορώ επίσης ότι θα μπορούσαμε κατά πάσα πιθανότητα να είχαμε εισπράξει αντίστοιχο τέλος και τα προηγούμενα 2 καλοκαίρια αφού ήμασταν από τον Μάιο του 2015 διαχειριστές τουλιμανιού, ακόμη και αν δεν είχαμε άδεια λειτουργίας.
Επειδή μπορεί να φανεί ότι το ποσό των 0,20 ευρώ κατ’ άτομο είναι αμελητέο, θα σας πληροφορήσω ότι το προηγούμενο Σαββατοκύριακο οι επιβάτες ήταν πραγματικά πολλοί και σύμφωνα με εκτιμήσεις ανθρώπων που είχαν εικόνα της επισκεψιμότητας, πλησίασαν ή και ξεπέρασαν τους 1.500. Μόνο την Κυριακή 10 εκδρομικά λεωφορεία εξυπηρετήθηκαν από έναν εκ των 3 επιχειρηματιών. Άρα μιλάμε για ποσό που μπορεί να προσεγγίζει τα 300 ευρώ εσόδων για τον Δήμο, για ένα μόνο Σαββατοκύριακο.
Τα στοιχεία αυτά δυστυχώς δεν εμφανίστηκαν κατά την διαδικασία του διαγωνισμού για την επιλογή παραχώρησης του λιμανιού στα Καμένα Βούρλα. Μπορεί να υπήρχε μία περιρρέουσα ατμόσφαιρα ότι πιθανόν να μπορεί να υπάρξει έσοδο για αυτόν που θα διαχειριστεί το λιμάνι από τα περιηγητικά πλοιάρια, αλλά δυστυχώς δεν παρουσιάστηκε ούτε στην Οικονομική Επιτροπή ούτε στο Δημοτικό Συμβούλιο κάποιο στοιχείο από τους υπεύθυνους οι οποίοι έκαναν κάθε φορά την εισήγηση.
Το συμπέρασμα που προκύπτει από τα πιο πάνω δεδομένα είναι ότι ένας υπολογισμός 30.000 – 50.000 επιβατών σε μία σεζόν, αποδίδει εισόδημα 6.000 – 10.000 ευρώ σε όποιον διαχειρίζεται το λιμάνι…Και μάλιστα ξεκούραστα και χωρίς καμία υποχρέωση.

Στο σημείο αυτό προκύπτει αβίαστα το 2ο θέμα-πρόταση:

2. α)Επειδή τα έσοδα από τα εισιτήρια, όπως τουλάχιστον προκύπτουν από τους πιο πάνω υπολογισμούς, φτάνουν το 30-50% του ενοικίου που θα καρπωθεί ο Δήμος μας από τον νέο διαχειριστή, β) επειδή τα στοιχεία αυτά δεν εμφανίστηκαν σε κανένα σημείο της διαδικασίας δημοπράτησης και δεν ήμασταν οι δημοτικοί σύμβουλοι υποχρεωμένοι να τα γνωρίζουμε γ) επειδή η δυναμική επισκεψιμότητας των επιβατών στις κρουαζιέρες βαίνει αυξανόμενη χρόνο με τον χρόνο και μπορεί να υπάρξει σημαντικά μεγαλύτερη αύξηση των εισιτηρίων όχι μόνο για τα Λιχαδονήσια αλλά και για άλλους προορισμούς (θυμίζω παλαιότερα τα καθημερινά ταξίδια του «Χαράλαμπος» και του «Απόλλωνας» στις Σποράδες), στ) επειδή η διάρκεια παραχώρησης είναι πολύ μεγάλη και είναι αδύνατο να υπάρξει εκ των υστέρων διορθωτική κίνηση για τα συμφέροντα του Δήμου, ε) επειδή εκ των ανωτέρω δεδομένων μπορεί να κατηγορηθούν οι υπηρεσίες του Δήμου, οι εμπλεκόμενοι αιρετοί και  το Δημοτικό Συμβούλιο ότι σκοπίμως απέκρυψαν τα στοιχεία εις βάρος των συμφερόντων του Δήμου ώστε να κρατηθεί το τίμημα παραχώρησης σε χαμηλά επίπεδα,
      …για τους ανωτέρω λόγους προτείνω την εξεύρεση λύσης η οποία πιθανόν να είναι μία εκ των ακολούθων: Α) Να προστεθεί νέος όρος για την είσπραξη των τελών αυτών από τον Δήμο (εξ ολοκλήρου ή σε κάποιο ποσοστό). Β) Να επαναπροσδιοριστεί το θέμα του τιμήματος της παραχώρησης. Σε κάθε περίπτωση πιστεύω ότι πέραν αυτών των πρόχειρων ίσως λύσεων που πρότεινα, θα ήταν πρέπον να υπάρξει συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο για την λήψη απόφασης.


Ο Δημοτικός Σύμβουλος
Μακρυνίτσας Δημήτρης

Διαβάστε εδώ και τους νόμους 1996,2012, και το ΠΔ195

----------------------------------------------------------------------------
Σχολιασμός του Blog

Το οξύμωρο είναι …, ότι από όσο μπορούμε να θυμηθούμε αλλά και να δούμε προηγούμενα άρθρα του blog που αφορούν δημοτικά συμβούλια που έχουν γίνει για το λιμάνι, ο βασικός εισηγητής για την παραχώρηση του λιμανιού είναι ο κύριος Μακρυνίτσας.

Σήμερα δηλαδή, και μόνο ένα χρόνο μετά την δημοπράτηση και την παραχώρηση του λιμανιού για πάνω από 30 χρόνια σε ιδιώτη, έρχεται ο κύριος Μακρινίτσας και αμφισβήτει τον εαυτό του, και κατά πόσο το σκέφτηκε καλά (τότε) το τίμημα, σε σύγκριση με τα σημερινά δεδομένα. Και που να δεις Μήτσο, τι έχει να γίνει σε άλλα λίγα χρόνια, που θα φανεί περίτρανα τι βλακεία κάνατε που δώσατε το λιμάνι για τόσα πολλά χρόνια, εσύ και όσοι άλλοι ψηφίσανε θετικά στην εισήγηση σου για να δοθεί το λιμάνι.

Σας φώναζα εγώ, μην το δίνετε το λιμάνι, να το διαχειριστεί ο δήμος το λιμάνι, τίποταααα εσείς, λέγατε δεν είμαστε άξιοι να  διαχειριστούμε την περιουσία του δήμου.

Τώρα άστο, χαλάρωσε να το απολαύσεις … πέταξε το πουλάκι … 

31 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καταρχας ας διαβασετε που μπορουν να αναλωθουν οι εισπραξεις απο το ειδικο τελος επιβατων.
Μετα αν δε κανω λαθος υπαρχει προβλεψη στη διακηρυξη για καταβολη προς το δημο (εκτος απο τα 20000 ευρω/ ετος) και ποσοστου επι των καθαρων κερδων ανα ετος.
Τελος με βαση το τιμοκατάλογο που θα εκδωσει ο αναδοχος θα κρινουν οι ιδιοκτητες των πλοιαριων αν τους συμφερει η οχι.
Επισης η αιτιαση για εισπραξη απο το δημο, προ της εκδοσης άδειας λειτουργιας αφηνεται αχαρακτηριστη...

Ανώνυμος είπε...

ΔΗΜΗΤΡΑΚΗ, ΤΟ ΑΓΚΟΥΡΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΑ, ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥς ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΩΣΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ(ΠΕΡΙΦΡΑΞΗ, ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΑ ΚΛΠ), ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ. ΕΑΝ ΕΧΕΤΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΙΣΠΡΑΞΗΣ ΤΟΥ ΤΕΛΟΥΣ ,ΝΟΜΙΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΤΕ ;;; ΤΟΤΕ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΕΥΧΕΡΕΙΑ ΝΑ ΤΑ ΒΕΒΑΙΩΣΕΤΕ ΩΣ ΕΣΟΔΑ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ 5ΕΤΙΑ.
ΠΑΝΤΩΣ ΟΛΑ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΑΥΤΟ , ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΕΝΔΥΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ.

Ανώνυμος είπε...


ΑΝΙΧΝΕΥΘΗΚΕ ΠΑΚΤΩΛΟΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΣΤΑ ΛΙΧΑΔΟΝΗΣΙΑ

Η μεταχρονολογημενη Προταση Μακρυνιτσα,ως ουσια μπορει να ευσταθεί ή οχι και αφορα την δυνατοτητα ή μη προσθετου εσοδου για τον Δήμο,και θα απαντηθεί με ορους νομοθεσίας.

Υπο οποιαδήποτε αλλη σκεψη, αυτό αποκλειεται να αναλυθεί ως πρόσκομμα ,αιτία,για να
ακυρωθεί η ακολουθουμένη διαδικασία η οποια ειναι στην τελικη ευθεία της παραδοσης του τουριστικού Λιμένα στον ιδιώτη επενδυτή.

Υπάρχει ομως αναλυση για τον χρόνο κατα τον οποίον ο πρωην αντιδήμαρχος θέλησε να κάνει την αξιολογημένη και αρκετά αφαιρετική προταση του ,μέσα απο την οποία ανιχνευεται η διάσταση του με την "γραμμή" της διοικησης του Δήμου,εις την οποίαν ηταν προβεβλημένο μέλος της.

Βεβαίως η επανάληψη μία πολιτικής στάσης δεν είναι κατ' ανάγκη η ιδια [περίοδος Τετριμίδα]
αλλα δειχνει την τάση του ατόμου να εκμεταλευεται ατομοκεντρικά την χαραγμένη πορεία μίας δημοτικής παραταξης οταν αυτος κρίνει .

Φυσικά σημαντική ευθύνη για φαινόμενα τέτοιου τύπου εχουν οι εκαστοτε Δήμαρχοι,που νομίζουν οτι η σαθρή και προσχηματική [μη] συνεννόηση ειναι καλύτερη για την επίτευξη δημοτικού εργου απο την καταγγελία της[μη] συνεργασίας εξ αρχής .

Πολιτική λοιπόν χωρίς "καθάρισμα "ειναι κήπος με βάτα,που δεν οδηγει πουθενά και ποιό τίμια λειτουργεί ο χρησιμοποιών την λεξη αλλα και την εννοια ΑΝΕΞΑΡΤΟΠΟΙΗΣΗ απο αυτόν που προσχηματικά παραμενει ενω διαφωνει και ειναι ξενο "σώμα".

Πολιτική επίσης είναι να γνωρίζεις επακριβώς το πολιτικό κοστος απο την ιδιωτικοποίηση και να την διεκπεραιωνεις επειδή την πιστευεις .

Μικροπολιτική ωσαυτως ειναι να θέτεις εκ των υστερων ανασχετικη προταση μιας απροσδιοριστιας ,επειδη ως γνησιος κρετινος δεν σκεφτηκες εξ αρχής το πολιτικο κόστος της εισηγηση σου .

ΚΡΙΤΩΝ













.

Ανώνυμος είπε...

Ο Μακρυνίτσας λέει, την τοιχοκόλλησε την επιστολή αυτή στο δημαρχείο. Δηλαδή έχουν διακόψει διπλωματικές σχέσεις με τον δήμαρχο. Μια από ίδια δηλαδή. Ότι έκανε με τον Αντωνίου και με τον Τετριμίδα. Τον πρώτο καιρό τα πάνε καλά και μετά το γυρνάει στην αντιπολίτευση για να γίνει δήμαρχος. Ρε πάρτο χαμπάρι δεν γίνεσαι δήμαρχος.

Ανώνυμος είπε...

Φρι τεστ 5 δολαρια που λεει και ο μπλογκερ...

Ανώνυμος είπε...

Mitso kseftilizese parto xabari!!!!

Ανώνυμος είπε...

Φαγώθηκες να γίνεις δήμαρχος μητς. Με το στυλάκι σου ξέχασε το οεοεοε

Ανώνυμος είπε...

Αν η ιδεα με το ειδικο τελος ηταν των ιδιοκτητων των ημεροπλοιων, θα μπορουσαν πριν την αποφαση για το διαγωνισμο, να μαζεψουν καποια χρηματα (οχι υπο μορφη ειδικου τελους) και να τα κανουν δωρεα στο δημο. Το ιδιο θα μπορουσαν να κανουν και οι ψαραδες. Και στη τελικη δημητρη, γιατι απλα δε παραδεχεσαι οτι εκανες λαθος???

Ανώνυμος είπε...

Γραφει ο κ.Μακρυνιτσας
{{Το ποσό αυτό είναι υποχρεωμένοι οι επιχειρηματίες να αποδίδουν ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ όπως ορίζουν οι νόμοι (π.χ. το Προεδρικό Διάταγμα 195 – ΦΕΚ 236/2005).
Σας προτρέπω λοιπόν να ΚΙΝΗΘΕΙΤΕ ΤΑΧΙΣΤΑ και να ζητήσετε μέσω των υπηρεσιών σας την ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΤΕΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥ για τα εισιτήρια του ΙΟΥΝΙΟΥ 2017.}}

ΑΠΟΡΙΑ <> : Ειναι δυνατον το τελος των εισιτηριων του Ιουνιου, να πρεπει να αποδοθουν ΠΡΙΝ την ΛΗΞΗ του μηνα, ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ στο τελος του ΕΠΟΜΕΝΟΥ ΜΗΝΑ ;;;;;;
αλλα και ΣΕ ΠΟΙΟΝ φορεα κατατιθενται, οχι ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ φορέα αλλα ΣΕ ΠΟΙΟΝ π.χ(, Ταμειο Δημου;;;ΔΟΥ ;;; Τραπεζες;;; ΠΟΥ ;;;)
Εχει ο κ. Μακρυνίτσας απαντηση , αφου τοσο πολύ εχει δουλέψει την προταση του;;
Ο ΑΣΧΕΤΟΣ .

Ανώνυμος είπε...

Αφήστε τις παπαριές. Φορέας διαχείρισης είναι η Ανώνυμη Εταιρεία Ειδικού σκοπού που ίδρυσε ο επενδυτής, που του ανήκει πλέον το λιμάνι, όπως άλλωστε προβλέπει και η σύμβαση μεταξύ Δήμου και Επιχειρηματία. Τα ψιλά θα τα παντελονιάσει το νέο αφεντικό του λιμανιού. Οι μακρυνιτσαίοι ας κάτσουν στα αβγά τους να βαράνε μύγες που δεν το θέλανε το λιμάνι να το διαχειρίζονται, γιατί λέει δεν μπορούσαν. Φάτε την παπάρα τώρα.

Ανώνυμος είπε...

Ποια σύμβαση??? αυτή που δεν έχει υπογραφεί?? γιατί επιπλέον δε διαβάζεις που αναλώνονται αποκλειστικά τα έσοδα από το ειδικό τέλος επιβατών??? γιατί δε ρωτάτε τι γίνεται αντίστοιχα, π.χ. στο μεγανήσι???

Ανώνυμος είπε...

Γιατί δεν ενδιαφέρει κανέναν από τους σχολιαστές αν πρέπει να πληρώσουν όσοι χρησιμοποιούν το λιμάνι σαν βάση για τις κρουαζιέρες; και μάλιστα να τα εισπράξει ο δήμος;

Ανώνυμος είπε...

Εμεις τα κορόιδα οι δημότες που δεν εχουμε τσάμπα τίποτα, ούτε θέσεις στο λιμάνι, ούτε ωφέλεια όπως πολλοί επιχειρηματίες που εκμεταλεύονται διάφορα τσάμπα, ούτε είμαστε μεγαλοεργολάβοι για να παίρνουμε δουλιές και φωτογραφικές και όχι, μόνο είμαστε για να πληρώνουμε, και το σύστημα έχει και τα παπαγαλάκια του όπως ο blogger (ή καινουργιώτης τσαμπατζής), o κριτων (ή φίδι, ή νταλάκιασμένος) να κάνουν πότε συμπολίτευση και πότε αντιπολίτευση για να σκορπάνε το ντορό...
Εμείς οι απλοί δημότες είμαστε και τα κορόιδα που πληρώνουν συνέχεια...

Ανώνυμος είπε...

καινουργιώτης είναι ο blogger ?

kamena voyrla blogger είπε...

Καλημέρα αγαπητέ αναγνώστη 15:57 3/7/2017

Θέλω να απαντήσω, μιας και αναφέρεσαι σε μένα (άλλη μια φορά χτυπάμε το σαμάρι) αλλά δεν έχω καταλάβει τι εννοείς. Μπορείς σε παρακαλώ αν μας το κάνεις ποιο λιανά?
Και για ποιο ακριβώς λόγο με κατηγορείς?

Ανώνυμος είπε...

Βεβαίως και να εισπράξει ο δήμος τα αναλογούντα ειδικά τέλη επιβατών!
αρχικά για το διάστημα από την έκδοση άδειας λειτουργίας εως και σήμερα.
να πιστωθούν σε ειδικό λογαριασμό, ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για επένδυση στο λιμάνι, και όχι για ..τρίπλες.
Αφότου υπογραφεί η σύμβαση με την εταιρεία, να διερευνηθεί πως μπορούν να επενδυθούν αυτά τα όποια χρήματα.., και αφότου δώσουν ΟΚ καμιά 20αριά υπηρεσίες!!!
κοινώς καλό 2027 και βλέπουμε...
για να προσγειώνεστε λίγο στη πραγματικότητα...

Ανώνυμος είπε...

H ypothesi tou limaniou vromaei......

Ανώνυμος είπε...

Αλλη μια κλασικη λαικιστικη πιρουετα αλα κομανετσι...

Ανώνυμος είπε...

Μου φαίνεται ότι στην ιδέα να πληρώσει Ο ΕΝΟΙΚΙΑΣΤΗΣ περισσότερα χρήματα, κάποιοι βγάζουνε σπυριά και γράφουν κατ' εργολαβία!

Ανώνυμος είπε...

Για πες μας ενα τροπο να πληρωσει περισσοτερα λεφτα, απευθειας προς το δημο. Κατι χειροπιαστο...

Ανώνυμος είπε...

1. O Δημος ειναι, με την εγκριση του Κρατους, διαχειριστης του Τουρ. Λιμενα.οκευ
2. Το τελος των εισιτητριων,απο τα εκδρομικα σκαφη, επενδυοντσι στον λιμενα, οκευ
3. Το τελος των εισητηριων, κατατιθεται , απο τους επαγγελματιες των εκδρ. σκαφων, σε ΔΟΥ- ΤΡΑΠΕΖΕΣ,- Δημοτικο.ταμειο;;; καπου, τελος παντων,αλλα για τον φορεα διαχειρισης,που ειναι ο Δημος .
4. Το ιδιωτης της διαχειρισης του λιμενα,νομιζω οτι δεν εχει καμμια δουλειά με το εσοδο αυτο
Εκ των ανωτερω,
εαν ειναι σωστος ο συλλογισμος, ας μην ψαχνόμαστε εμεις, υποχρεωση εχουν οι κρατουντες και οι επιστολογραφοι, να το ξεδιαλεινουν και γρηγορα, γιατι μας εβαλαν στην μπριζα, τολμώ να πω , απο ασχετοσύνη; υπερβαλοντα ζηλο; ή........... αυτοπροβολή;

Ανώνυμος είπε...

ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕΙΣ...... ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΥΠΟΒΑΛΕΙΣ ΓΙΑ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΣΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΟΥ ΤΟΥ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ. ΣΑΝ ΤΟΝ ΑΓΡΙΟ ΤΟΝ ΚΕΡΑΜΙΔΑ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΣΤΟ ΣΤΑΡ TV ...ΠΟΥΝΕ ΤΟΥ ΧΑΡΤΙ ...ΝΑ ΤΟΥ ΔΩ.

Ανώνυμος είπε...

Η εργασία ολοκληρώθηκε αλλά η ιδέα-εξυπνάδα, στο μπλόγκ έφαγε σούπα... κάτι ψελίσσαν εκεί στο κηφηνείο αλλά δε....

Karagoge είπε...

Προκειμένου σαν δημότες να έχουμε γνώση και άποψη ωστε να εκτίμησουμε σχετικά με την ιδιοτικοποιηση του λιμανιού θα μπορουσε κάποιος δημοτικός σύμβουλος της αντιπολίτευσης να μας δημοσίευση την σύμβαση παραχωρησης τις συμβατικές υποχρεωσεις καθώς την συνολική επένδυση που θα αναλάβει μετά την υπογραφή της σύμβασης ο επενδυτής

Ανώνυμος είπε...

Ειναι αργά πια για δάκρυα!!! Αποχαιρέτα το, το λιμάνι που χάνεις Καμενοβουρλιώτη!!! Γραφτηκε μια απο τις πιο μελανες σελίδες στην ιστορία της πόλης. Η ιστορία και ο χρόνος θα κρίνουν πολλα........και οι υπόνοιες μας πολλες!!! Για δωράκια στους αιρετους , για το χαμηλό τίμημα και πάει λέγοντας!!!

Ανώνυμος είπε...

Είναι γεγονός οτι το λιμάνι μισθώθηκε για 30 συν 12 έτη με αντίτιμο 1500 ευρώ το μήνα, κάτι λιγότερο απο όσο μισθώνεται ενα σουβλαντζίδικο στα καμένα βούρλα, αυτό για τους συνειδητοποιημένους πολίτες αποτελεί ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ.... για τη Δημοτική αρχή ΑΝΑΠΤΥΞΗ..

Ανώνυμος είπε...

Το 30+12 που το βρηκες? Πες μας επισης ενα σουβλατζιδικο που πληρωνει 1500.. αιντε με τη παραπληροφορηση!!!

Ανώνυμος είπε...

Tελευταια ειδηση στα ΜΜΕ, το κρατος του ΕΞΑΡΧΙΣΤΑΝ εβγαλε ανακοινωση συμπαραστασης για τους Μενουμελιμανίσιους ψαραδες .

Ανώνυμος είπε...

ΑΔΑ: 69ΖΑΩΚ1-9ΩΕ - «Επανακαθορισμός όρων προκήρυξης πλειοδοτικού δημόσιου διαγωνισμού για τη «Μακροχρόνια μίσθωση του καταφυγίου τουριστικών σκαφών Καμένων Βούρλων και σύνταξη σχεδίου σύμβασης τουριστικών σκαφών ΚαµένωνΒούρλων και σύνταξη σχεδίου σύµβασης»
Αριθµός Απόφασης: 18/378/2016
Φορέας: ΔΗΜΟΣ ΜΩΛΟΥ - ΑΓ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
Ημ/νία τελευταίας τροποποίησης: 06/07/2016 12:47:52

AΣ ΤΗΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙ Ο........ ΕΠΙΣΤΟΛΟΓΡΑΦΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΤΟ ΡΕΖΟΥΜΕ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΕΡΙΠΟΥ 76 ΣΕΛΙΔΕΣ.
ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ, ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΑ ΕΣΟΔΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ.
ΕΝΑΣ ΧΡΟΝΟΣ ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΟ ΤΟΤΕ, Ο ΙΔΙΩΤΗΣ ΜΠΑΙΝΕΙ ή ΘΑ ΜΠΕΙ , ΕΜΕΙΣ ΟΜΩΣ ΑΚΟΜΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ.

Ανώνυμος είπε...

ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΑΔΕΙΑ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΤΕ ΔΙΚΑΙΩΣ Ο Κ. Π.ΜΠΑΣΑΝΟΣ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ.

ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΟΜΩΣ ΝΟΜΟΤΕΛΙΑΚΑ ΘΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΕΙ ΠΑΡΟΛΟ ΤΙΣ 'ΕΥΓΕΝΕΙΣ' ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΕΚΤΗΜΕΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΕΛΛΙΜΕΝΙΣΜΟΥ,[ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΟΝΟΜΑ] ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΧΩΡΗΣΗ ΤΙΠΟΤΕ ή ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙ ΤΟΣΟ ΟΣΟ ΝΑ ΕΚΛΕΓΕΙ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ Η ΟΠΟΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ.

ΓΙΑ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΑΙΤΗΜΑ ΤΩΝ ΠΟΛΛΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ ΠΟΥ ΦΥΣΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΟΙ ΣΤΗΝ ΣΥΡΙΖΕΙΚΙΑ ΑΠΟΨΗ ΠΕΡΙ ΚΡΑΤΙΚΙΣΜΟΥ,ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΤΑΞΗ ,ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΤΑΝ Η ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΔΗΛ Ο ΔΗΜΟΣ ΠΑΣΧΕΙ ΩΣ ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΠΑΓΚΑΚΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΝΑ ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΣΕ ΑΝΕΚΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ.

ΘΑ ΕΡΩΤΟΥΣΑ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΝΟΤΗ ΑΝ ΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΤΟΥ ΤΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΤΑΝ Ο ΔΗΜΟΣ ,ΛΕΩ ΑΝ, ΘΑ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΤΟ ΕΧΕΙ ΣΗΜΕΡΑ,Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΗ ΑΝ ΚΟΙΤΑΞΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ [ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ,ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ,ΔΕΣΥ ΚΛΠ].

ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΕΤΟΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΞΕΒΟΛΕΥΟΝΤΑΙ ,ΟΜΩΣ Η ΛΟΓΙΚΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ
ΛΑΣΤΙΧΟ ΝΑ ΤΗΝ ΤΡΑΒΑΣ ΟΠΟΤΕ ΘΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΜΕΡΙΑ ΣΟΥ,ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΣΙΩΠΗΣΟΥΝ ,ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΟΤΙ Η ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΠΟΥ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΘΗΚΑΝ ΕΔΕΙΞΕ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ , [ΑΝΑΦΕΡΩ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΩΣ ΚΑΤΑΝΤΗΜΑ ΠΡΩΗΝ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΝΑ ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΗΝ ΒΑΡΚΑ ΤΟΥ ΕΝΩ ΗΤΑΝ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ].

ΤΕΛΙΚΑ ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΑ [ΚΑΙ ΜΕ ΝΟΜΙΜΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ]ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΟΥ ΛΙΜΑΝΙΟΥ,ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΩΣ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΩΣ ΑΤΟΜΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΠΡΑΞΕΙ ΟΠΩΣ ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΗΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ.

ΔΙΚΑΙΟΣ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ[Ο ΕΞΟΡΙΣΘΕΙΣ]

Ανώνυμος είπε...

Επενεβησαν οι..αλανθαστοι... το σεπτεμβρη θα ναι αδειο το λιμάνι