ΕΛΜΕ Φθιώτιδας: Πρώτα ο μαθητής...
Αναρτήθηκε από… kamena voyrla blogger
Λαμία 28 –9 - 2010
Αρ. Πρωτ. 42
ΠΡΟΣ: ΣΧΟΛΕΙΑ ΝΟΜΟΥ
ΜΜΕ
Πρώτα ο μαθητής…
Κάθε εξουσία όταν θέλει να επιβάλλει σκληρά και αντιλαϊκά μέτρα δημιουργεί κρίσεις και καλεί το λαό να σφίξει το ζωνάρι. Ενίοτε καλεί και παράγοντες του «εξωτερικού» (ΔΝΤ, τρόικες, διεθνείς τράπεζες και οίκους κτλ) επιβάλλοντας την αναγκαιότητα των μέτρων και του μονόδρομου για την έξοδο από την κρίση.
Πολύτιμα εργαλεία στα χέρια της εξουσίας οι ξεπουλημένες ηγεσίες των συνδικάτων και η προπαγάνδα. Η σημερινή κυβέρνηση απολαμβάνει τους καρπούς της «επένδυσής» στα εργαλεία αυτά. Τα συνδικάτα είναι σε πλήρη ανυποληψία και ελεγχόμενα από την κυβερνητική παράταξη με τις ελάχιστες εξαιρέσεις να υποκύπτουν στη φασιστική λογική του «όλοι ίδιοι είναι».
Η προπαγάνδα στα ανώτερα επίπεδα με τα μεγάλα και πανελλαδικής εμβέλειας ηλεκτρονικά μέσα αλλά και εφημερίδες και μικροπαπαγαλάκια των blogs να την στηρίζουν με νύχια και με δόντια τρομοκρατώντας, απογοητεύοντας και παραπληροφορώντας τους εργαζόμενους και τους συνταξιούχους. Κι αν κάποιοι δεν «καταλαβαίνουν» και αντιστέκονται έρχονται απέναντι από την «κοινωνία της τηλεόρασης» που ξαφνικά ανακαλύπτει όλα τα προνόμια που έχει αυτή η ομάδα εργαζόμενων και «απαιτεί» να περικοπούν. Διαίρει και βασίλευε…
Κάθε κυβέρνηση και κάθε υπουργός Παιδείας που «σέβονται» τον εαυτό τους θα[.....]
κάνουν και μια «μεταρρύθμιση» στην Παιδεία. Και κάθε υπουργός θα «ντύσει» τη «μεταρρύθμισή» του αυτή με ένα σύνθημα. Η σημερινή υπουργός το παράκανε. «Πρώτα ο μαθητής…».
Πρώτα ο μαθητής σε τμήματα των 28, 30 και 32 ατόμων, σε υποβαθμισμένα σχολεία, με συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων, με την παραπαιδεία πάντα να είναι στο στόχαστρο αλλά όλο και γιγαντώνει διαβρώνοντας και τον δικό μας χώρο, με τον ελάχιστο ελεύθερο χρόνο παιδιών να συρρικνώνεται «μαθαίνοντας» δεξιότητες σε μια ηλικία που αναζητούν, ψάχνουν και ψάχνονται , με βιβλία «αρχαία» ή γραμμένα σύμφωνα με τις «νέες παιδαγωγικές μεθόδους» και με προοπτική να δίνονται σε ηλεκτρονική μορφή σαν πρώτο βήμα κατάργησης της δωρεάν διανομής τους και αναλυτικά προγράμματα όλων των βαθμίδων να προωθούν την κυρίαρχη ιδεολογία
Πρώτα ο μαθητής με την τεχνική επαγγελματική εκπαίδευση χωνευτήρι ψυχών, προθάλαμος εκπαίδευσης στην εκμετάλλευση, χώρος αποθήκευσης παιδιών ενός κατώτερου θεού.
Πρώτα ο μαθητής με εξαντλημένους, ταλαιπωρημένους, αδικημένους και κακοπληρωμένους (όποτε…) ελαστικά απασχολούμενους καθηγητές αλλά και μόνιμους καθηγητές αδικημένους, κουρασμένους, τρομοκρατημένους, κακοπληρωμένους και συνηθισμένους να βλέπουν την παρανομία.
Πρώτα ο μαθητής σ’ ένα σχολείο δεμένο στο άρμα της αγοράς, με υποχρηματοδότησή του και λειτουργώντας με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια.
Πρώτα ο μαθητής με πλήρη ιδιωτικοποίηση της Παιδείας σε όλες τις βαθμίδες της (νηπιαγωγείο έως τριτοβάθμια) και με τους εμπόρους της γνώσης «δημόσιους ή ιδιωτικούς» να τριγυρνάνε στο υπουργείο ή να συνδιαλέγονται με τα «στελέχη» της εκπαίδευσης οραματιζόμενοι ένα «νέο σχολείο» με περισσότερα κέρδη.
Κι εμείς να κρυβόμαστε πίσω από τις ευθύνες των άλλων και να μην αντιδρούμε στην πιο αισχρή πολιτική των τελευταίων δεκαετιών συμβάλλοντας με την ανοχή και τον συμβιβασμό μας στο ξεπούλημα του μέλλοντος των παιδιών μας…
Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Φθιώτιδας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου