Καμένα Βούρλα - Δημοτικό Συμβούλιο και Λογοδοσία της 29/12/2025
Αναρτήθηκε από… kamena voyrla blogger
Δείτε το Δημοτικό Συμβούλιο της 29/12/2025
Από το 22:34 ξεκινάει η ειδική συνεδρίαση λογοδοσίας.
Αυτό το Blog φτιάχτηκε με σκοπό να εξυπηρετήσει τους δημότες , τους παραθεριστές και φίλους των Καμένων Βούρλων, με χρηστικές πληροφορίες , κακώς και καλώς κείμενα,νέα των Καμένων βούρλων και γενικότερα με ό,τι αφορά την ευρύτερη περιοχή.
Δείτε το Δημοτικό Συμβούλιο της 29/12/2025
Από το 22:34 ξεκινάει η ειδική συνεδρίαση λογοδοσίας.
38 σχόλια:
Πάλι δεν ρώτησε κανένας ρε παιδιά για την πρόοδο εργασιών για την επισκευή του ΒΙΟΚΑ?
Θέλω να πω ότι σε 5 μήνες θα έχουμε καλοκαίρι και δεν θέλω να φανταστώ ότι θα περάσουμε τα ίδια και το καλοκαίρι του 2026 όπως το 2025.
Μήπως όντως ο Δήμαρχος μας έχει προχωρήσει σε εργασίες επισκευής και απλά του διέφυγε να μας ενημερώσει και εμάς τους δημότες?
Άξιον προσοχής είναι η συμπεριφορά του δημάρχου, όπως φαίνεται στο video στο τελευταία λεπτά στον διάλογο με τον πρόεδρο της κοινότητας Καλλιδρόμου !
Φασιστική συμπεριφορά !
Φασιστική συμπεριφορά?
ο όρος αγαπητέ μου ωχριά!
Στην πραγματικότητα την έχουμε πατήσει, και μέχρι τις επόμενες εκλογές θα τον φάμε στην μάπα.
Το κακό επίσης είναι ότι αποφασίζει για τα επόμενα πάρα πολλά χρόνια του τόπου, με τις ενέργειες που κάνει ο Ηλίας ερήμην της τοπικής κοινωνίας, των συλλόγων και των δημοτικών συμβούλων.
Η πρακτική του αποφασίζομεν και διατάσσομεν σε όλο της το μεγαλείο εε?
Λαοθάλασσα πάντως!
ΨΥΧΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ
Προφανως και δεν εχει Φασισμο ο δημαρχος .
Αυτο ειναι ετεροπροσδιορισμος της αριστερης λογικης.
Ισως Φασιζουσα ναι και με επιφυλαξη να το δεχτω.
Ολα αναγονται στην Ψυχιατρικη ,εκει μπορει να γινει απο ειδικο ,μια αναλυση του Ψυχαναγκαστικης διαταραχης.
Επι της ουσιας.
Οπως χειριζεται τα σοβαρα ζητηματα (Ολιστικο,κομβος κλπ),ετσι πραττει και στα διαχειριστικα.
Συνεπως ο καθε αιρετος οταν απευθυνεται (υπερ τοπικα) θα πρεπει να ξερει οτι δεν μπορει να προβαλει την λογικη στην αναγκη της περιοχη του ,διοτι αυτο μπορει να προσκρουει στην λογικη του αλλου!
Οσο ποιο γρηγορα κατανοησουμε οτι η δημοκρατικη διαδικασια εφερε την υφισταμενη "νοσηρη" κατασταση( ταση να απαλλαγει ο τοπος απο την προηγουμενη διοικηση λογω Γραψαρχιδισμου),τοσο πιο ευκολα θα το χωνεψουμε.
Μια λυση ειναι ,στο επομενο χρονικο οριο μεχρι της δημ. Εκλογες,ΑΠΟΧΗ απο ολες τις "Συγκεντρωσουλες" που θα δινει την ευκολια να δημιουργει συνθηκες καταναγκασμου.
Ολα τα αλλα (ερωτησεις,αγανακτηση κοκ)
ειναι αυτο που επιδιωκει,συμφωνα με το εγω του..
Διαλεξτε ,ΕΠΑΦΗ και δυσαρεσκεια ή ΑΠΟΧΗ και ηρεμια!
Οσο για τα τοπικα προβληματα, αυτα ειτε κολοχτυπηθειτε ειτε οχι ,θα λυθουν ή οχι, συμφωνα με το σχεδιασμο που αυτος επιβαλει ,οχι βεβαια με την υποδειξη καποιου.
Πόσο ψυχοπαθής μπορεί να είσαι Δήμαρχε;;;;;;;Λαμόγιο…..Σε λίγο καιρό δεν θα έχεις την πλειοψηφία στο Δημοτικό Συμβούλιο…..
Διαφωνώ φίλε για τον απλούστατο λόγο ότι δεν γίνεται τίποτα στον δήμο αν δεν ψηφιστεί από το δημοτικό συμβούλιο / οικονομική επιτροπή.
Να σου θυμίσω ότι ο δήμαρχος δεν ψηφίζει.
Την αποκλειστική ευθύνη την έχουν τα πρόβατα που δεν αρθρώνουν πραγματικά ούτε λέξη.
Έτσι για να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα και να υπάρχει σωστή απόδοση ευθηνών δηλαδή!
Blogger σε παρακαλώ ανέβασε ως κύριο άρθρο την επιστολή του Πρόεδρου Καλλιδρόμου κ Τσαπάρα…
Αξίζει να διαβαστεί από όλους τους αναγνώστες του blog
---
ΘΕΜΑ: ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΠΡΟΕΔΡΩΝ ΤΩΝ ΤΟΠΙΚΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΤΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Με την παρούσα ερώτηση θέτω στον Δήμαρχο κ.Κυρμανίδη το εξής ερώτημα: για ποιο λόγο πριν την ψήφιση του τεχνικού προγράμματος δεν κλήθηκαν οι πρόεδροι των τοπικών κοινοτήτων, ώστε να παραθέσουν εκτενώς τα θέματα που απασχολούν τα χωριά τους, των οποίων είναι και καλύτεροι γνώστες;
Η απάντηση πως αυτή η συζήτηση μαζί τους θα γίνει σε μεταγενέστερο χρόνο είναι τουλάχιστον προσχηματική, καθώς επί της ουσίας έχετε καταλύσει κάθε δημόσιο διάλογο και τον έχετε αντικαταστήσει με μακροσκελείς μονολόγους άνευ ουσίας και κυρίως έχετε καταλύσει τον θεσμό του προέδρου.
Είναι πασιφανές πως η απάντηση σας ότι θα κληθούμε όλοι οι πρόεδροι εν ευθέτω χρόνω είναι για να αποφύγετε την κριτική εκείνη τη στιγμή και πως τέτοιες συναντήσεις δεν θα γίνουν ποτέ ή αν γίνουν θα τις κάνετε για το θεαθήναι.
Αυτό δεν έχει ξανασυμβεί σε κανέναν Δήμο και από κανέναν Δήμαρχο που σέβεται τους Προέδρους, τα Τοπικά Συμβούλια και εν τέλει τους δημότες του.
Ο θεσμοθετημένος ρόλος του προέδρου αυτή την εποχή είναι πιο αναγκαίος από ποτέ, καθώς τα χωριά μας απειλούνται από πληθυσμιακή συρρίκνωση και οι πρόεδροι των τοπικών κοινοτήτων γνωρίζουν και μπορούν να εξυπηρετήσουν ταχύτερα και πιο ευέλικτα τις ανάγκες των κατοίκων τους και είναι στην πρώτη γραμμή. Εσείς, όμως, κ.Κυρμανίδη δεν φαίνεται να συμμερίζεστε αυτό τον ΘΕΣΜΟ μέσα από τις ίδιες σας τις πράξεις:
1. αφαιρέσατε το δικαίωμα οι πρόεδροι να σφραγίζουν γνήσιο υπογραφής και
2. δεν καλέσατε ΠΟΤΕ κανέναν πρόεδρο πριν την κατάρτιση και ψήφιση του τεχνικού προγράμματος στις 10/12/2025.
Το πλέον ανησυχητικό, όμως, είναι η ξεκάθαρη έλλειψη διάθεσης συνεργασίας με τους προέδρους και τα τοπικά συμβούλια των κοινοτήτων.
Προς επίρρωση των λόγων μου παραπέμπω στην απαξιωτική σας συμπεριφορά στο δημοτικό συμβούλιο στις 10/12/2025 ( στο οποίο ψηφίστηκε το τεχνικό πρόγραμμα ) απέναντι στην πρόεδρο του τοπικού συμβουλίου της Κοινότητας του Αγίου Κωνσταντίνου κ.Ευαγγελία Θυμιανοπούλου, η οποία προσπάθησε να λάβει μία επίσημη απάντηση για τον λόγο της άρνησής σας να συναντηθείτε με το τοπικό συμβούλιο της Κοινότητας του Αγίου Κωνσταντίνου για τρέχον και φλέγον θέμα που τους αφορά.
Όσον αφορά στα θέματα του χωριού μου, τώρα, δεν έχετε ενδιαφερθεί ποτέ για αυτά καθώς αγνοείτε κλήσεις και μηνύματά μου τόσο στο προσωπικό σας κινητό όσο και σε επίσημα αιτήματα μου στο πρωτόκολλο του Δήμου.
Αντιθέτως, προσπαθείτε να απαξιώσετε την δράση μου στο χωριό μου με αποκορύφωμα την δημιουργία πρόσφατου επεισοδίου εκ του μη όντος στην κεντρική πλατεία του χωριού μου, παρουσία πλήθους κόσμου, ενώ ακόμη τελούνταν μνημόσυνο συγχωριανού μου.
Και διερωτώμαι: πως είναι δυνατόν ένας άνθρωπος που σέβεται τόσο πολύ τον θεσμό της Εκκλησίας και της Θείας Λειτουργίας να μη δείχνει τον αντίστοιχο σεβασμό σε μία τελετή μνήμης ενός νεκρού;
Στα πλαίσια του παροξυσμού σας διαφάνηκε το μένος σας στο πρόσωπό μου και απέναντι στην οικογένειά μου, επειδή η σύζυγός μου ¨τόλμησε¨ να εκφραστεί ελεύθερα μέσω ενός “Like” σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
Και σας ερωτώ:
Γιατί δεν κλήθηκαν οι Πρόεδροι για την κατάρτηση του Τεχνικού προγράμματος;
Με ποιους καταρτίσατε το πρόγραμμα αυτό;
Τι σχεδιάζετε να κάνετε με τα θέματα που απασχολούν τις Τοπικές Κοινότητες, αφού ούτε στο τηλέφωνο σας απαντάτε, ούτε σε μηνύματα, ούτε καν σε θέματα που τίθενται στο πρωτόκολλο;
Θα συνεχίσετε να διοικείτε μόνος σας τον Δήμο χωρίς τους προέδρους, τους οποίους "αξιοποιήσατε" μόνο προεκλογικά;
Τσαπάρας Ιωάννης
Πρόεδρος Τ.Κ. Καλλιδρόμου
Μια ερώτηση: ποιος είναι ο κύριος που βρίσκεται δίπλα στον Δήμαρχο (στα αριστερά, όπως φαίνεται στο βίντεο);
Βλέποντας τα σχετικά βίντεο και τον τρόπο συμπεριφοράς που αποτυπώνεται, η εικόνα αλαζονείας και έλλειψης σεβασμού προς τους πολίτες είναι απογοητευτική και απαράδεκτη για έναν θεσμικό ρόλο.
Ίσως είναι η στιγμή να επανεξετάσουμε ως κοινωνία τη σημασία της ψήφου μας.
Η ψήφος δεν είναι τυπική διαδικασία ούτε προσωπική εξυπηρέτηση· είναι πράξη ευθύνης.
Όταν η επιλογή προσώπων γίνεται με κριτήρια συγγένειας, γνωριμιών ή προσωπικών σχέσεων και όχι ικανότητας και ήθους, το αποτέλεσμα συχνά είναι μια διοίκηση που απομακρύνεται από τον ρόλο της: την υπηρεσία προς τον πολίτη.
Η έλλειψη σεβασμού, η αλαζονική συμπεριφορά και η κακή επικοινωνία με την κοινωνία δεν προκύπτουν τυχαία· είναι συνέπειες επιλογών.
Ας το θυμόμαστε αυτό την επόμενη φορά που θα βρεθούμε μπροστά στην κάλπη και ας ψηφίσουμε με περισσότερη σκέψη, σοβαρότητα και αίσθημα ευθύνης.
Στην Ελλάδα ζεις ξύπνα
Να λες και ευχαριστώ που δεν έφαγες και καμία
Ρε κομπλεξικό ανθρωπάκι,ρε κοντορεβυθουλη,ρε λαμόγιο,ρε ψυχιατρικό αποτυχημένο πείραμα
Από που και ως που ρε πανιβλακα απαγορεύεις τους υπαλλήλους του δήμου να πηγαίνουν σε συγκεκριμένα μαγαζιά ή να κάνουν like σε αναρτήσεις από άτομα που δεν γουστάρεις;
Ποιος σου δίνει το δικαίωμα να βρίζεις μια γυναίκα επειδή πήγε σε μαγαζί που δεν γουστάρεις;
Κοντόχοντρο γουρούνι κάτι ήξερε ο θεός και σε έκανε έτσι.
Όλα εδώ πληρώνονται όμως.
Ήθελα να ήξερα ο Πασχαλης τι γράφει όλη την ώρα κατά την διάρκεια της συνεδρίασης;;;
Φήμες λένε ότι δεν έχει ακουστεί η φωνούλα του όσο καιρό είναι εκεί….
Δεν φταίει αυτό το φασιστοειδές !
Οι υπεύθυνοι είναι αυτοί που ψηφίζουν ...
ΚΕΦΑΛΑΣ ΚΩΣΤΑΣ
ΜΠΗΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑ
ΜΑΝΤΖΑΒΙΝΟΣ ΚΩΣΤΑΣ
ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ ΣΩΤΗΡΗΣ
ΑΝΤΕΡΡΙΩΤΗΣ ΣΠΥΡΟΣ
ΓΚΟΛΦΟΜΗΤΣΟΣ ΠΑΝΟΣ
ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΚΩΣΤΑΣ
ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΝΙΚΟΣ
ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΔΕΡΝΙΤΣΙΩΤΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΙΔΗΣ ΠΑΣΧΑΛΗΣ
ΚΟΝΤΟΠΑΝΟΣ ΝΙΚΟΣ
ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ ΣΠΥΡΟΣ
ΤΕΤΡΙΜΙΔΑΣ ΘΑΝΑΣΗΣ
Ντροπή τους και στηρίξαμε σε αυτούς το μέλλον του Δήμου
Αλλα τρια χρονια πηδημα ρε Κομουνι!
Δεν υπάρχουν λόγια για αυτές τις ακραίες και απολυταρχικές συμπεριφορές και στάσεις του δημάρχου!!!!
Δεν υπάρχουν λόγια για την παθητική και αδιάφορη στάση και συμπεριφορά της συντριπτικής πλειοψηφίας των δημοτικών συμβούλων!!!! Κανένας αυτοσεβασμός......!!!!
Μοιάζει με τηλεοπτικό σόου του απόλυτου πρωταγωνιστής mayor και προσκλημενο κοινό τους δημοτικούς συμβούλους με τη μόνη και μοναδική τους υποχρέωση να λένε ΝΑΙ!!!!
Υπάρχει σοβαρό θεσμικό και κοινωνικό πρόβλημα......
Μετα την απομακρυνση εκ του ταμειου ουδεν λαθος αναγνωριζεται.
Αυτο ειναι η προειδοποιηση καθε μαγαζιου.
Εδω δαγκωσαμε τη Που----α μας και πηγαμε σπιτια μας.
Α,ρε Πιπιλοπλατανιαδες σε τι βαθυ ρεμα στο βοαγριο μας ριξατε μαζι με τα σκατα του Λογγου!.
Πιπίλα γύρνα πίσω
Κάναμε λάθος
Συγνώμη
Θα εξηγήσει κάποιος σύντομα τι έγινε ??
Ακούγεται συχνά η κριτική ότι οι δημοτικοί σύμβουλοι της πλειοψηφίας «δεν μιλάνε» στα δημοτικά συμβούλια και ότι εκφράζεται μόνο ο δήμαρχος. Αυτή η άποψη όμως δεν αποτυπώνει τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί μια οργανωμένη δημοτική ομάδα.
Οι δημοτικοί σύμβουλοι της πλειοψηφίας αποτελούν μια ομάδα με κοινό πρόγραμμα και κοινή ευθύνη. Πριν από κάθε συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, είναι αυτονόητο ότι τα θέματα έχουν συζητηθεί εσωτερικά, έχουν αναλυθεί και έχει διαμορφωθεί μια κοινή γραμμή. Δεν πηγαίνουν στο συμβούλιο απροετοίμαστοι ούτε αποφασίζουν εκείνη τη στιγμή.
Ο δήμαρχος ή ο κάθε ορισμένος εκπρόσωπος της παράταξης εκφράζει αυτή τη συλλογική θέση. Αυτό δεν σημαίνει ότι οι υπόλοιποι σύμβουλοι δεν έχουν άποψη ή ότι δεν μπορούν να μιλήσουν. Αν κάποιος έχει διαφορετική άποψη ή ένσταση, έχει κάθε δικαίωμα να την εκφράσει. Όμως, όταν υπάρχει συμφωνία, δεν υπάρχει λόγος να επαναλαμβάνονται τα ίδια επιχειρήματα από πολλούς.
Έτσι λειτουργούν οι ομάδες παντού: μιλάει ο εκπρόσωπος, όχι γιατί οι άλλοι «σιωπούν», αλλά γιατί έχει προηγηθεί διάλογος, συνεννόηση και κοινή απόφαση. Αυτό δείχνει οργάνωση και συνοχή. Όχι ότι είναι σκυλια. Ξυπνήστε λίγο γενικά κούρασε να λετε ότι δεν μιλανε. Τα δημοτικά συμβούλια γίνονται να λέγεται η γνώμη και της άλλης παραταξης όχι να συζητάει η μία παράταξη και να λενε όλοι το ίδιο!!!
Α οπότε είναι όλοι για τον π@@@@ δεν είναι μόνο ο ένας, μπράβο που μας το έκανες λιανά
Απλά εξηγεί ότι όπως η αντιπολίτευση έχει μια κοινή γνώμη έτσι και η παράταξη του Δημάρχου βγάζουν μια κοινή γνώμη . Κάθε παράταξη συζητάει τα θέματα μεταξύ της . Όποιος διαφωνει βγαίνει να το πει η σωπάζει σε κάθε παράταξη έτσι γίνεται ειτε είσαι αντιπολίτευση είτε οχι. Δεν θελει μυαλό .και σε συλλόγους το ίδιο γίνεται Μ σύλλογοι έχουν μια κοινή γνώμη. Τα θέματα τους τα λύνουν η μη. Όποιος δεν γουστάρει τις απόψεις του η προβάλει διαφωνία αντίσταση η παραίτηση
Είσαι μια ομάδα δεν περιμένεις το συμβούλιο για να πεις το που διαφωνείς το κάνεις ήδη με την ομάδα σου !!! Τα συμβούλια γίνονται για να ακούγονται και οι απόψεις των άλλων ομάδων όχι να συζητάει η ομάδα του δημάρχου μεταξύ της
😲🤯😲🤯😲
Τι διαβάζω θεέ μου....
Τραγικά όλα.
Ο πασχαλ. Να ευχαριστη τον κιμ ποτ βγαζη και κάνα φραγκο
Πασχαλη μίλα επιτέλους!!! Ούτε μοναχός στο Άγιο όρος να ήσουν!! Πες κάτι, μην ζωγραφίζεις ανθρωπάκια και σπιτάκια στο χαρτί
Μπράβο στον δήμαρχο που με κινήσεις ματ έχει εξουδετερώσει αντιπάλους και μη σε επίπεδο που θα ζήλευε και ο κιμ γιονγκ ουν. Τους κοιτάει και ιδρώνουν και αν ο καφές του δεν είναι φρεντο με 1.26124 γρ ζάχαρη τους εκτελεί. Ο άλλος που λέει για τον πιπίλα ίσως και να έχει δίκιο τελικά. Τουλάχιστον δεν έπινε φρεντο με ζάχαρη
Συμβουλέ σταματά να γράφεις με την βοήθεια του chatgpt.Ειπαμε χαμηλό επίπεδο..έχετε δικαιολογία.
Πλάκα πλάκα από αυτόν καλύτερος ήταν
πες Πασχαλη ότι επικαλείσαι το δικαίωμα της σιωπής.Εδω δεν μίλησες όταν σου έθιξε οικεία πρόσωπα .τελικά ποιος δεν έχει ίσιο κρέας?
Δυστυχώς ο δήμαρχος νίκησε. Η μεγάλη απώλεια για μας ήταν ο κύριος Αργυροπουλος που εξουδετερώθηκε από τον δήμαρχο και πλέον μονάζει στην οικεία του γλύφοντας τις πληγές του. Έναν-έναν τους βγάζει από την μέση με κινήσεις που θυμίζουν έμπειρο σκακιστή. Τώρα κάτι φωνές / κραυγές τύπου Τραχανά και λοιπών ούτε καν τον αγγίζουν. Όσο για τους δικούς του έχει και επιβάλει στρατιωτική πειθαρχία με παραδειγματική τιμωρία σε περίπτωση ανταρσίας. Εκεί οι μαγκιές των παραλιακών αρχόντων περισσεύουν και το μόνο που προσμένουν είναι ένα βλέμμα από τον μεγάλο ηγέτη την ώρα της συνέλευσης όντας καθήμενος στον αυτοκρατορικό του θρόνο.
Και εσύ λαέ βασανισμένεεεε μην ξεχνάς τον φασισμόοο ,
κατά το γνωστό άσμα του Μίκη Θεοδωράκη
Ρε Παιδια Οι Αγροτες στους Δρομους Κατι Θα Σταματησουν!!!
ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΚΟΙΜΩΜΑΣΤΕ???
ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ!!!
ΜΠΟΡΟΥΜΕ!!!
ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ
ΤΑ ΕΡΓΑ ΘΑ ΤΑ ΛΟΥΖΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΓΕΝΙΕΣ
ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΥΝΥΠΕΘΥΝΟΙ!!!!
Σχολιαστή 1:29 π.μ., Δεκεμβρίου 31, 2025 μετά τα μεσάνυχτα καλό είναι να μην γράφεις σχόλια …
Ο κ Αργυρόπουλος είναι άνθρωπος της πράξης και όχι φαφλατάς σαν τον δήμαρχο !
Ξέρεις τα δημοτικά δρώμενα είναι ‘’μαραθώνιος’’ και όχι ‘’κατοστάρι’’ !
Το ποιος θα γλύφει τις πληγές του θα το δούμε στο εγγύς μέλλον !
ΔΡ
Νερο στο Μυλο του "εξω απο δω" ριχνετε ολοι εσεις που ασχολειστε μαζι του.
Ειδα το βιντεο στη Λογοδοσια,την ωρα που διαβαζε ο Προεδρος τον καταλογο παρευρισκομενων συμβουλων .
Καθε ονομα αποντος απο την αντιπολιτευση ηταν μια απαντηση απαξιωσης προς το προσωπο του Κιμ.
Ετσι αν συνεχισουν (οτι αποφαση και να παιρνουν )ειναι οτι χειροτερο μπορει να συμβει σε μια διοικηση.
Κυριως προσδιοριζει την ρηξη με το μισο εκλογικο σωμα.
Οσο αφορα τα ονοματα διαφορων Κατεργαρεων που νομιζουν οτι καλυπτονται απο τον "εξω απο δω" βρισκονται σε ρικονικη πραγματικοτητα.
Διαφωνώ φίλε μου.
Η μη προσέλευση της αντιπολίτευσης δεν δίνει συγχωροχάρτι σε αυτούς που δεν πατάνε στα δημοτικά συμβούλια.
Θα προτιμούσα να καταγράφεται η αρνητική τους ψήφος ξεκάθαρα, και όχι η πλειοψηφία να προέρχεται χωρίς ούτε μια αρνητική ψήφο και μόνο από τις θετικές ψήφους της ομάδας Κυρμ
Ένας μα ένας δεν μπορεί να αρθρώσει σωστό αντιπολιτευτικό λόγο
με επιχειρήματα ώστε να καταγραφούν ήθελα να ξέρω?
Φυσικα η αρνητικη ψηφος ειναι δημοκρατικη διαδικασια.
Ομως οταν το προβλημα ειναι ψυχιατρικο τοτε η αποσταση απο τον αρρωστο ειναι εντολη γιατρου!
Δημοσίευση σχολίου