H ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΜΩΛΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΜΕΝΑ BΟΥΡΛΑ, ΤΟΝ ΑΓ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΡΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Αναρτήθηκε από… kamena voyrla blogger
Είναι γεγονός ότι στις μέρες μας ,με τις συνθήκες που έχουν δημιουργηθεί ,έχουν περιοριστεί οι πολυήμερες διακοπές.
Επίσης έχουν περιοριστεί οι μακρινοί προορισμοί (κυρίως για οικονομικούς λόγους και όχι μόνο ).
Τις κοντινές και ολιγοήμερες διακοπές φαίνεται να προτιμούν οι περισσότεροι .
Τα Kαμ. Βούρλα (και ο Aγ. Κωνσταντίνος )ευρισκόμενα στο κέντρο της Ελλάδας και πάνω στον κεντρικό οδικό άξονα ,θα μπορούσαν να είναι ένας τέτοιος προορισμός.
Πρέπει όμως να σημειώσουμε ότι ,αν κάποιος δεν χρησιμοποιήσει Ι.Χ. αυτοκίνητο ,η πρόσβαση με λεωφορείο (ΚΤΕΛ),ιδιαίτερα για τα Καμ. Βούρλα ,είναι πάρα πολύ δύσκολη για κάποιον που έρχεται π.χ. από Λειβαδιά ,Xαλκίδα Λάρισα Κοζάνη Θεσσαλονίκη κ.λ.π. αφού δεν υπάρχει στάση ΚΤΕΛ για να κατεβεί στα Καμ. Βούρλα.
Θα μπορούσε λοιπόν να φτάσει κανείς εύκολα και γρήγορα ,αν έφτανε στο σιδηροδρομικό σταθμό Μώλου και από ‘κει ,¨ανέξοδα¨ , σε λίγα λεπτά στα Καμ. Bούρλα και στον Αγ. Κωνσταντίνο(και από ‘κει στις Σποράδες : Σκιάθο ,Σκόπελο Αλόννησο ).
Λέω ¨ανέξοδα¨ μέσα γιατί θα μπορούσε κανείς να μεταφερθεί δωρεάν στα Καμ. Βούρλα με το πουλμανάκι του Δήμου.(1)
Έτσι θα μπορούσε π.χ. ένας Αθηναίος να φτάσει στα Καμένα Βούρλα εύκολα ,γρήγορα, άνετα ,με λιγότερα έξοδα και χωρίς να χρησιμοποιήσει το Ι.Χ. του και να περάσει το Σαββατοκύριακο του ή τις ολιγοήμερες διακοπές του.
Μια τέτοια επίσκεψη θα μπορούσε να γίνει πιο ελκυστική αν συνδυαζόταν εύκολα και με ημερήσιες επισκέψεις -εκδρομές σε σημαντικούς κοντινούς προορισμούς όπως :
Tο μόνο που χρειάζεται είναι:
· Nα παγιωθεί και να γίνει μόνιμη η στάση των τρένων (και να μην αποτελέσει προσωρινό προεκλογικό πυροτέχνημα).
· Να τροποποιηθεί ελαφρώς το δρομολόγιο έτσι ώστε να μπορεί κάποιος να πάει και να έρθει αυθημερόν Αθήνα ή Θεσσαλονίκη, πράγμα που σήμερα δεν ισχύει .
Θα λέγαμε ακόμα ότι η λειτουργία του σιδηροδρομικού σταθμού Μωλου θα μπορούσε ,γιατί όχι ,να αποτελέσει την απαρχή, τον προάγγελο ενός μελλοντικού προαστιακού Αθηνών -Kαμ. Βούρλων-Λαμίας.
Τέλος πιστεύω ότι η σωστή λειτουργία του σιδηροδρομικού σταθμού θα αποτελέσει νέο κίνητρο επισκεψιμότητας στα Καμ. Βούρλα και τον Αγ. Κωνσταντίνο και με σωστή διαχείριση και καλή διαφήμιση θα συμβάλλει θετικά στο ξαναζωντάνεμα της περιοχή μας .
Αξίζει πιστεύω το ενδιαφέρον από τους έχοντες αρμοδιότητες αλλά και από κάθε πολίτη να συνδράμει σε αυτή την προσπάθεια.
Ντίνος Αναστασίου
(1)Σε πόλη της Βορείου Ελλάδας οι καταστηματάρχες- επαγγελματίες μισθώνουν ένα τέτοιο πουλμανάκι.Για τα δικά μας δεδομένα με 1-2 δρομολόγια την ημέρα ,το κόστος για κάθε καταστηματάρχη -επαγγελματία- ξενοδόχο ,θα είναι μηδαμινό (10-20 λεπτά την ημέρα ;).
4 σχόλια:
Φίλε Ντίνο και συνκαρυωτη το προλαμβάνει είναι καλύτερο του θεραπεύει!
Από το αρθρακι σου βλέπω αναφορές για ΚΒ και λίγο ΑΚ καθόλου για Μώλο και ερωτώ
πως επιλέχθηκε ο σταθμός στον Μώλο;
Δεν ξέρατε τις αποστάσεις,δεν γνωρίζατε ότι ο καπιταλισμός θα έφερνε ιδιώτη στα τρένα;
Την τεχνολογία , την εξέλιξη για τον χρόνο της απόστασης Αθηνών - Θεσσαλονίκης δεν τον λάβατε υπόψην;
Το κέντρο του Δήμου σύμφωνα με την δυναμικη που είχε, γιατί με επιμονή το αρνηθηκατε (λύκειο,κέντρο υγείας όνομα και έδρα Δήμου);
Ακόμη και τώρα με το μουντζουρη στο χέρι(σταθμός) και αφού 'μπουκωσαν' οι ιδιοκτητες των απαλλοτριώσεων ελέω Παταριά, επικαλείσθε αυτο που πολλές φορές δεν θέλατε να ακούτε(Καμ. Βουρλα.
Αν κάτι έπρεπε να αναφερθεί από μέρους σας είναι ένα ...συγνωμην και όχι χρηστικές υποδείξεις... και άραγε σε ποιους!.
Στερνή μου γνώση να σε είχα πρώτα.
Βρε 2.44 ρωτάς πως επιλέχθηκε ο σταθμός στον Μώλο; Που έπρεπε να γίνει ;
Να κάνει κύκλο να περάσει απο ΚΒ για να γίνει εκεί ο σταθμός ;
Στο βοαγριο με συγκρότημα Σειριος
Έχετε και απαιτήσεις να γίνετε και..... κόμβος της Θυμαριάς !!!!
Δημοσίευση σχολίου