20 Απριλίου 2020

600.000€ στο Δήμο Καμένων Βούρλων για το γήπεδο Καμένων Βούρλων και Καινούργιου

Αναρτήθηκε από… kamena voyrla blogger

Νέα χρηματοδότηση ύψους 600.000,00 € λαμβάνει ο Δήμος Καμένων Βούρλων από το πρόγραμμα ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ ΙΙ του Υπουργείου Εσωτερικών στα πλαίσια της πρόσκλησης IV: «Κατασκευή, επισκευή και συντήρηση αθλητικών εγκαταστάσεων των Δήμων».

Παρόλη την κρίσιμη τρέχουσα περίοδο, κατάφερε να εντάξει στο παραπάνω πρόγραμμα (ΑΔΑ: Ρ0ΞΨ46ΜΤΛ6-10Ο) πράξη ύψους προϋπολογισμού 782.923,60 € που αφορά στην πλήρη αναβάθμιση της αθλητικής υποδομής των γηπέδων ποδοσφαίρου Καμένων Βούρλων και Καινουρίου.

Η απορρόφηση της χρηματοδότησης σχεδιάζεται από το Δήμο να πραγματοποιηθεί άμεσα με τη δημοπράτηση της συγκεκριμένης δράσης και συγχρόνως με την δημοπράτηση της αντικατάστασης/ανακατασκευής χλοοτάπητα σε τελευταίας γενιάς συνθετικού χλοοτάπητα για το γήπεδο ποδοσφαίρου στον Άγιο Κωνσταντίνο(προϋπολογισμού 220.0000euro)!!!!Σε τελικό στάδιο της αποπεράτωσης βρίσκεται και το γήπεδο ποδοσφαίρου στην τοπική κοινότητα Ρεγγινίου και συνεχίζουμε με την κατασκευή του γηπέδου ποδοσφαίρου στην κοινότητα Μενδενίτσας!!!!

Ο Δήμαρχος κ. Συκιώτης Ιωάννης ευχαριστεί θερμά τον Υπουργό Εσωτερικών κ. Τ. Θεοδωρικάκο για τη μεταξύ τους άριστη συνεργασία καθώς και για αυτή μεταξύ των αρμόδιων υπηρεσιών Υπουργείου και Δήμου προκειμένου να επιτευχθεί το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για το Δήμο Καμένων Βούρλων.

fonografos.net

74 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ακουγετε σαν καλο και καλη προσπαθεια . Ειναι αληθεια

Ανώνυμος είπε...

Πόσα χρηματα εχει δωσει ο Δημος τα τελευταια 10 χρονια για γηπεδα ποδοσφαιρου , απο χρηματα Δημου , απο εμποροπανηγυρια , απο δωρεες απο την Κεντρικη κυβερνηση , η εργολαβειες τοσα χρονια δεν εκαναν καλα την δουλεια τους η κατι αλλο συμβαινει, γιατι ολοι θελουν να φτιαχνουν γηπεδα ; τα ελεγχει κανενας απο τους συμβουλους ;

Ανώνυμος είπε...

Στα αλλα σωματεια εκτος απο ποδοσφαιρο , γιατι δεν φροντιζετε να δωσετε κατι , στα κλειστα γυμναστηρια , ουτε δαπεδο εχουν , ουτε ζεστο νερο , ουτε θερμανση , ουτε σωστο φωτισμο , ουτε σωστες σκεπες . ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΣΤΙΣ ΚΟΠΕΣ ΠΙΤΑΣ ,ΛΕΕΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ 15 ΗΜΕΡΩΝ , ΞΕΚΙΝΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΚΛΠ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΑΝ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ 2014, 2015 , 2016, 2017, 2018, 2019 , 2020 .....
ΑΥΡΙΟ ΛΕΕΙ ΑΛΛΑ ΠΟΙΑΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ;


Ανώνυμος είπε...

Σε ποια κατηγορια ειναι οι ομαδες ποδοσφαιρου του Δημου ;

Ανώνυμος είπε...

Στη φωτογραφια , κολλητα με το υπουργο για φωτογραφια , βρε κρατα τις αποστασεις ... λενε οι αλλοι γιατροι που ξερουν

Γιαννης Σκούφιας είπε...

Για ακόμα ναι φορά, στο τελευταίο 20ημερο[1] ο δήμαρχος πιάνεται «επ’ αυτοφώρω» να ψεύδεται.

Διαβάζω στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ την ανάρτηση ΑΔΑ: Ρ0ΞΨ46ΜΤΛ6-10Ο και διαπιστώνω τα κάτωθι.
Η πράξη αφορά 2 υποέργα προϋπολογισμού 782.923,60 € [συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ]
443.746,40 € - Χλοοτάπητας και Αποστραγγιστικό δίκτυο για τα γήπεδα ΚΑΜΕΝΩΝ ΒΟΥΡΛΩΝ και ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ
339.177,20 € - Φωτισμός και Κερκίδες στα γήπεδα ΚΑΜΕΝΩΝ ΒΟΥΡΛΩΝ και ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥ
ΠΗΓΕΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
600.000,00 – ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ ΙΙ - Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων
182.923,60 – Ίδιοι Πόροι Δήμου
ΙΣΧΥΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ
Έως την 31η Δεκεμβρίου 2020

Και σας ερωτώ κ. Δήμαρχε:
[1] Γιατί κάνατε επιλεκτική ανακοίνωση της απόφασης του ΥΠ.ΕΣΩ ;
[2] Γιατί αποκρύψατε ότι για την υλοποίηση της απόφασης απαιτείται και ίδια συμμετοχή ;
[3] Από πού θα βρείτε τα 182.177,20 € , όταν η τοπική οικονομία είναι σε καραντίνα ;
[4] Από πού προκύπτει ότι μπορεί να διαθέσετε 220.000,00 € για το γήπεδο του ΑΓΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ;
[5] …
Τα συμπεράσματα δικά σας !!!

[1] ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 24/3/20 : “Ο Δήμος έχει προγραμματίσει τακτική απολύμανση των κάδων»

Ανώνυμος είπε...

Περιμένετε λίγο,έχουμε και ….άλλες.
Σε μια εβδομάδα θα μας βγάλει και την χρηματοδότηση για τα Αδέσποτα.
{{Επιχορήγηση Δήμων από το υπ. Εσωτερικών για αγορά τροφής και φαρμάκων σε αδέσποτα
https://www.ypes.gr/epichorigisi-dimon-apo-to-yp-esoterikon-gia-agora-trofis-kai-farmakon-se-adespota/
ΑΜΦΙΚΛΕΙΑΣ-ΕΛΑΤΕΙΑΣ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ Στερεάς Ελλάδος 3.000,00
ΔΟΜΟΚΟΥ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ Στερεάς Ελλάδος 3.000,00
ΚΑΜΕΝΩΝ ΒΟΥΡΛΩΝ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ Στερεάς Ελλάδος 3.000,00
ΛΑΜΙΕΩΝ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ Στερεάς Ελλάδος 7.500,00
ΛΟΚΡΩΝ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ Στερεάς Ελλάδος 3.000,00
ΣΤΥΛΙΔΑΣ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ Στερεάς Ελλάδος 3.000,00 }}

ΠΕΡΥΣΙ ΤΙ ΞΟΔΕΨΑΜΕ ;;;
ΤΡΟΦΕΣ 5000.0 + ΚΤΗΝΙΑΤΡΟΣ 4000.0 ΣΥΝΟΛΟ 9.000 ΕΥΡΩ για είναι και άλλα;;;
ΤΙ ΠΗΡΑΜΕ ΠΕΡΥΣΙ (;)

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΦΙΛΟΙ, ΠΡΙΝ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΣΤΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΗΤΑΝ ΝΤΑΝΟΣ, ΚΑΤΙ ΓΙΝΟΤΑΝ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΓΗΠΕΔΩΝ ΜΕ ΤΑ 70.000 ΕΥΡΩ ΤΟ ΧΡΟΝΟ. ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΗΡΘΕ Ο ΚΑΡΔΙΤΣΙΩΤΗΣ ΜΕ 50.000 ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΤΑ ΓΗΠΕΔΑ ΡΉΜΑΞΑΝ ΞΕΡΑΘΗΚΑΝ ΚΛΠ ΕΛΑΤΕ ΤΩΡΑ ΝΑ ΤΑ ΞΑΝΑΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΜΕ 100ΡΕΣ ΕΥΡΩ.
ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΘΑ ΤΑ ΕΠΟΠΤΕΥΟΥΝ, ΘΑ ΤΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΟΥΝ;;;;
ΠΟΙΟΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΙ;; ΓΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ....Ο ΚΑΝΕΝΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

Του έφταιγε ο ντανος απο το 2014.. ντροπή σου Πινόκιο!!!! Αληθεια και ο λαλίστατος ποδηλατακιας που εξαφανίστηκε???

Ανώνυμος είπε...

Πιθος των ΔαναιδωΝ δυστυχώς, τα γηπεδα υπαρχουν χωρις ουσιαστικα ομαδες για να
τα τσεπωνουν καποιοι.Αυτο λεγεται ΚΡΑΤΙΚΟΙΟΣ και δεν θεραπευεται.

Ανώνυμος είπε...

Γιαννη πάλι κατηγορείς τον Δήμαρχο για να παραπλάνησης την γνώμη των δημοτών για να κάνεις το παιχνίδι σου με τον εργολάβο Τσωμο να πάρει τα έργα κ να πάρεις το ρεγάλο σου. Είσαι τι να πω? Θες να πας λ για δήμαρχος? Ο Συκιωτης δεν τα αρπαζει ρεε

Reporter είπε...

Είναι τραγικό να βλέπεις σε μια χώρα που παραπαίει και ζει με δανεικά να χαραμίζονται χρήματα για έργα βιτρίνας και να μην οδηγούνται προς την σωστή κατεύθυνση σε έργα υποδομής και ανάπτυξης. Είναι λυπηρό που και ο Δήμος μας ακολουθεί αυτή τη λαθεμένη τακτική των εντυπώσεων, αγνοώντας επιδεικτικά τα έργα υποδομής που έχουν ανάγκη οι Δημοτικές Ενότητες του Δήμου μας.
Αλήθεια, υπάρχει κάποιος δημότης που μπορεί να δικαιολογήσει ότι θα δαπανηθούν χρήματα για φωτισμό σε γήπεδα ; Εδώ δεν έχουμε ομάδες, ο φωτισμός μας μάρανε ! Αλλά και αν φτιάξουμε ομάδες, αυτές θα παίζουν νυχτερινές ώρες ;
Α ρε δήμαρχε, είσαι μανούλα να μας ταϊζεις επικοινωνιακό σανό !
«Έργα να ‘ναι κι ότι να ‘ναι», αρκεί να εξυπηρετείται η επικοινωνιακή σου εικόνα ως ένας δήμαρχος που κάνει έργα, όπως η Τηλεμετρία, Πολιτιστικό Κέντρο Α/Κ και τώρα Γήπεδα με φωτισμό !
Τι σε νοιάζει εσένα. Μήπως τα χρήματα για τα έργα και τη συντήρησή τους προέρχονται από τους φόρους που πληρώνεις ;

Ανώνυμος είπε...

Σήμερα είχαμε στις 12 Οικ. Επιτροπή, εν αναμονή των αποφάσεων τους και ποσό θα απαντούν στην επικαιρότητα μας :
1. Απαλλαγής από τέλη καθαριότητας/φωτισµού, μόνον πληττομένων επιχειρήσεων ;;; κ.α π.χ μισθώματα που μας δίνουν, ισχύουν και σε αυτά που δίνουμε και ποια;;
2……
3. Να και η πρωτη αναμορφωση του π/σ και του τεχνικού προγράμματος 2020.
4. Ελπίδα να γίνουν κάποιες παιδικές χαρές σωστές και να λειτουργούν με ασφάλεια των παιδιων.
5. Ξεκινάτε με την{{ Κατάρτιση όρων διακήρυξης του έργου «Αντικατάσταση Αγωγών Ακαθάρτων ∆ήµου Καµένων Βούρλων»}} διατύπωση γενική και αόριστη , μήπως πρόκειται για την αντ/ση του διδύμου καταθλιπτικού της αποχέτευσης στην Δ.Κ Καμ. Βούρλων;;.
6. Πολλά σκαφτικά έχουμε και καινούργια αγοράζουμε , χειριστές έχουμε, σωστή συντήρηση κάνουμε; χειριστή για το καδοπλυντηριο εχουμε;;
7. Εκτακτο : Επιλογη, για να μην…… καταστραφεί η χώρα και να μην….. χάσουν τις δουλειές τους νέοι άνθρωποι , ποιοι απ τους 85+, διαβητικοί, καρδιοπαθείς,κ.α πρέπει να «αποδημήσουν» ανά Δ.Ε κλπ. ???
( Το εκτακτο το εβαλε ο Reporter)

ΙΔΩΜΕΝ ΠΡΟΣΕΧΩΣ

Ανώνυμος είπε...

Πήρε Οικονομικό Σύμβουλο ο Δήμαρχος ;;;

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΙ ΣΕΡΒΙΤΟΡΟ ΕΝΤΑΥΘΑ: ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΒΑΛΑΤΕ ΤΑ ΓΗΠΕΔΑ ΣΑΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΑΝ ΤΕΧΝΙΚΑ ΕΡΓΑ? ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ Ο ΣΚΟΥΦΙΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ? ΣΑΣ ΕΧΩ ΛΥΣΗ ΟΜΩΣ ΛΟΙΠΟΝ ΛΟΓΩ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΤΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΕ ΤΕΤΡΑΜΝΗΝΑ ΔΙΑΘΕΣΤΕ ΕΣΤΩ 1 ΑΤΟΜΟ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΣΚΟΥΦΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙ ΤΙΣ ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ...ΔΕΙΞΤΕ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΑΣ ΠΡΟΣΩΠΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΣΑΣ.

ΑΥΤΑ ΕΝ ΟΛΙΓΟΙΣ

Ανώνυμος είπε...

Καραφλέ ηγέτη οικονομικό σύμβουλο πήρες η ακόμα? δεν σου φτάνουν αυτούς που έχεις μάυρα μέσω κατατήματος Η/Υ της Λαμίας.
Το ιατρείο θα το δηλώσεις στο πόθεν έσχες η θα το αφήσεις στα δηλωθέντα 3500 ευρώ?
Τα γήπεδα τα έβαλες προμήθειες και όχι τεχνικά έργα τελικά...έχει ψωμί η υπόθεση.
Μία σημείωση... πολύ ακριβά δεν πληρώνουμε τα διακοσμητικά του Δήμου?
Ρίξτε μια ματιά στις αποδοχές.

https://diavgeia.gov.gr/doc/ΩΖ2ΕΩΚ1-Α0Υ?inline=true

Oμάδα Κνήμις.

Ανώνυμος είπε...

9.04 Σε παρακαλώ θερμά μην αναφέρεις έτσι τον εκ καρυάς ποδηλατάκια γιατί μου συγχύζεις την μητέρα φύση. Ηδη σήμερα είχαμε τον πρώτο σεισμό ….


O Kαρυότυπος...

Ανώνυμος είπε...

Τα γήπεδα τα μίλησε ο δήμαρχος με τον τσωμο ήμουν μάρτυρας δια αυτιών σε επικοινωνία στην οποία επέμενε κ για αυτό κ τα κατατάσσει στις προμήθειες . Παρών σε συζητήσεις μίλησαν δε κ για τι πως θα τα κλειδώσει ο Μπόμπολας του δήμου ώστε να μη γίνει κάποιο λάθος όπως στα άλλα δύο τα οποία δεν του τα έδωσαν. Τα οποία κ δεν αφήνει να γίνουν εάν δεν τα κατασκευάσει ο ίδιος. Ρε δεν πάτε καθόλου καλά

Ανώνυμος είπε...

θα έχει ενδιαφέρον να δούμε ποιοι σύμβουλοι θα ψηφίσουν αναμόρφωση πυ με εγγραφή ποσού 182.923,60 € από ίδιους πόρους για την εκτέλεση των... προμηθειών για τα γήπεδα... και πόσοι απ αυτούς θα είναι ίδιοι με εκείνους που επικαλούνταν σπατάλες σε αναθέσεις περασμένων ετών σε προηγούμενες συνεδριάσεις δ.σ.....
υ.γ. δε θα φάτε μια ένσταση, αλλά πολλές...

anonhmos είπε...

Φιλε ανωνυμε 2.05 μμ εχεις ρωτηση ξανα αλλα απαντηση δεν πηρες ουτε θα παρεις για το ποιος ειναι ο οικονομικος ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ του Δημαρχου Κοτζακ.. Θα σου πω εγω οτι το μικρο του ονομα ειναι Βασιλης το επιθετο ξεκινα απο ( Κ-------------) υπολοιπονται ααλα 13 γραμματα .....Οριστε ενα παζλ για να λυσετε τις ελευθερες ωρες σας....... ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ( ΣΠΑΡΤΙΑΣ ΚΝΗΜΙΔΑΣ - ΑΓΙΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ)

Ανώνυμος είπε...

6.52
Με αυτά που λες ένα όνομα μούρχεται στο μυαλό ο λογιστής ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΟΓΛΟΥ. Αυτός είναι?

Ανώνυμος είπε...

ΠΕΡΙ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ
Όποιοι έχουν κέφι ας διαβάσουν τι είναι {{ΕΡΓΟ}} και τι είναι{{ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ }}
Ιδιαίτερα προς : Oμάδα Κνήμις.3:12 μ.μ., Απριλίου 21, 2020

ΝΟΜΟΣ 4412/2016
Δημόσιες Συμβάσεις Έργων, Προμηθειών και Υπηρεσιών
Αρθρο 2 Ορισμοι
Παραγρ 7) : Ως «εργο» νοειται……
Παραγρ 8) Ως «δημοσιες συμβασεις προμηθειων » και ως « συμβασεις προμηθειων » νοουνται…..

file:///C:/Users/user/Downloads/document%20(61).pdf

Ανώνυμος είπε...

@8:45. το έργα πρασίνου σου λέει τπτ ή τον διαβάζεις όπως θες το νόμο?? τέσπα όταν θα μπουν άρθρα και τιμούλες σε αυτά που λες και πάνε για δ.σ και οικονομική, εδώ θαμαστε να τα δούμε ξανά..

Ανώνυμος είπε...

Προς 9.:27 μ.μ., Απριλίου 21,
Πρότεινα «όποιος έχει……. κέφι» να διαβάσει τον ν. 4412/2016 και ιδιαίτερα τα συγκεκριμένα αρθρα 7,8 , για να γίνει αντιληπτό πότε έχουμε ΕΡΓΟ και πότε έχουμε ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ, και για να μην το κουράζουμε , ΕΣΥ ούτε διάβασες ούτε έχεις διάθεση θα καταλάβεις, «άρθρα και τιμούλες » εσείς οι δημ. Σύμβουλοι τα βλέπεται, ΕΜΕΙΣ οι απεξω ΟΧΙ αλλά τέλος πάντων μέχρι εδώ.
ΜΟΝΟΝ δες το παρακάτω για τα «έργα πράσινου» και αν θα καταλάβεις τπτ:

{{Διακήρυξη για την ανάθεση του έργου «ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ...
kalamaria.gr › διακήρυξη-για-την-ανάθεση-του-έργου-δ...

1.Ο Δήμος Καλαμαριάς διακηρύσσει ανοικτή διαδικασία, μέσω του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ.), σύμφωνα με το ν. 4412/2016, για την ανάθεση του έργου «ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΧΩΡΟΥ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΣΤΗ ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΟΔΩΝ ΛΙΑΝΙΔΗ ΚΑΙ ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΙΔΗ» με προϋπολογισμό 108.516,31ΕΥΡΩ (συμπεριλαμβανομένου του ποσού για ΦΠΑ). Η συνολική αξία εργασιών μαζί με Γ.Ε. & Ο.Ε και απρόβλεπτα ανέρχεται στο ποσό των 41.781,08 ευρώ για έργα κατηγορίας ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΑ, στο ποσό των 29.515,50 ευρώ για έργα κατηγορίας ΠΡΑΣΙΝΟΥ & στο ποσό των 15.787,51 ευρώ για έργα κατηγορίας ΗΛΕΚΤΡΟΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΑ. (CPV: 45112710-5).}}

ΥΣ Μην μου πείτε ότι και εδώ έβαλε το χεράκι του ο Συκιωτης.

Ανώνυμος είπε...

Σκάσε βλάκα ιντρικαδορε ταωμε κ σκούφια. Είστε πίσω από κάθε λοποδιτια. Σκούλικια , ερπετά κ αντιφρονούντες του συστήματος , προλετάριοι

Ανώνυμος είπε...

δεν απαντάς. το παράδειγμα της καλαμαριάς είναι κάτι άλλο.
επί του δήμου μας.
ΥΠΟΕΡΓΟ 1: «Προμήθεια Φυσικού Προκαλλιεργημένου Χλοοτάπητα και
αποστραγγιστικού δικτύου για το γήπεδο Καμένων Βούρλων και για το γήπεδο
Καινούργιου.» προϋπολογισμού 443.746,40 €
ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ μόνο?? τι λές?? ποιος θα το τοποθετήσει?? κανα drone Μήπως?? ή είναι έργο???
και.
ΥΠΟΕΡΓΟ 2: «Προμήθεια, τοποθέτηση φωτισμού και κερκίδων στα γήπεδα Καμένων
Βούρλων και Καινουρίου προϋπολογισμού 339.177,20 €
ασαφές από το τίτλο αν θα δημοπρατηθεί σαν προμήθεια, έργο η μικτή σύμβαση.

Ανώνυμος είπε...

Πρός 5:49 μ.μ.,και 6:33 μ.μ.,
Ν 4412/2016 - Αρθ. 2 παρ. 9
Ως ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ νοούνται οι συμβάσεις που έχουν ως αντικείμενο την αγορά, τη χρηματοδοτική μίσθωση, τη μίσθωση ή τη μίσθωση-πώληση, με ή χωρίς δικαίωμα αγοράς, αγαθών.
ΠΔ 60/2007 - Αρθ. 2 παρ. 2γ εδ. α-β
Αν η Σύμβαση περιλαμβάνει και τοποθέτηση / εγκατάσταση των αγαθών τότε:
Αν η αξία των αγαθών είναι μεγαλύτερη της αξίας των εργασιών είναι ΣΥΜΒΑΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑΣ
Αν η αξία των αγαθών είναι μικρότερη της αξίας των εργασιών είναι ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΡΓΟΥ

Ανώνυμος είπε...

Να που κάτι κινείτε με έγκριση τεχνικών προδ/φων και ανοικτών διαγωνισμών για:

Α. ΑΔΑ: 6ΖΧΘΩΚ1-ΜΛΥ προμήθεια με τίτλο «Προμήθεια δύο χωματουργικών μηχανημάτων εκσκαφέων- φορτωτών…

Β. ΑΔΑ: ΩΙΘΥΩΚ1-ΥΣ0 - προμήθειας με τίτλο "Προμήθεια και τοποθέτηση εξοπλισμού για την αναβάθμιση παιδικών χαρών του Δήμου Καμένων Βούρλων"

Γ. ΑΔΑ: ΩΘΩΜΩΚ1-7ΘΟ - Κατάρτιση όρων διακήρυξης του έργου «Αντικατάσταση Αγωγών Ακαθάρτων Δήμου Καμένων Βούρλων»

Διαφωνείτε με τους τίτλους : «προμήθειες ή έργο» / για τους ανοικτούς διαγωνισμούς,/ή για τις χρηματοδοτήσεις;;


Ανώνυμος είπε...

Ρε ανώνυμε φασίστα 6:30 μ.μ.,
αν και δεν μου πέφτει λόγος σε ρωτάω : Κάθε μέρα είσαι μαλακο-φασίστας ή παίρνεις και ρεπό ; Τι νομίζεις οτι θα πετύχεις με κραυγές ουγκαγκα-μπουμ, γκαπα-γκουμ μπιρλι γκαγκα, αουγκιγκι μπαγκαλα, γκαου-γκα γκα … Βλήτο, έ βλήτο !!

Ανώνυμος είπε...

ΦΙΛΕ 6:58 μ.μ., Απριλίου 22, 2020, ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΣ ΝΑ ΜΑΣ..... ΣΚΑΣΕΙ ΟΛΟΥΣ

Ανώνυμος είπε...

Παρτε το χαμπαρι...
ο ΔΗΜΟΣ εχει πιασει πατο. πιο πατος δεν γινεται.
ομως οι κοινωνιες μας εχουν πιασει πατο και αυτες.
δεν ενδιαφερεται κανεις για τιποτα.
νομιζω ο κορωνοιος ειναι τιποτα μπροστα στην αρρωστια που εχει χτυπησει τον δημο μας.
δεν ειναι αορατος ιος. ειναι ορατος και εχει εδρα το ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ.
αι ξυπνατε ρε ζωντοβολα, που σας εχει κανει παπουα ο δημαρχος με τον αυλογυρο του.
εσεις Καμενοβουρλιωτες τι σκατα κανετε ?????
εχετε ιαματικα νερα η θα φερουν το νερο απο το ΚΑΜΑΤΕΡΟ ????? γιατι τον τελευταιο χρονο μονο νερακι της βρυσης τρεχει.

Αντε κυριε Δημαρχε κουνα τον κωλο σου και στρίμωξε τον ΜΗΤΣΗ και το ΤΑΙΠΕΔ γιατι ειναι που ειναι χαλια τα τουριστικα πραγματα, αν δεν εχεις και ιαματικο νερο τοτε θα εισαι για κλαματα.

ο ζωγραφος


Ανώνυμος είπε...

Εσύ που τα γραφεία τι είσαι? Μηχανικος είσαι? Η αυτός ο προμηθευτής?

Ανώνυμος είπε...

Γιατί ευχαριστείς φίλε? Για τις ανακρίβειες που γράφει?

Ανώνυμος είπε...

11:10 μ.μ., Απριλίου 22, 2020
γιατί εγώ ο 6:58 μ.μ., Απριλίου 22, 2020 γράφω ανακρίβειες ?
Μπορείς να μας δώσεις τη δική σου εκδοχή που να στηρίζεται σε νόμο και όχι σε προσωπική άποψη ?

Ανώνυμος είπε...

κ. Μπλοκερ επιτελους τι περιμενεις και δεν τους κόβεις, ολους αυτους που προσπαθουν να πεισουν ο ενας τον αλλον για το σωστο , η μια πλευρα
να βαζει συνεχως ΑΔΑ,ΚΥΑ,ΜΑΡΙΑ,κλπ κρατικων οδηγιων μαζι με τις αντιστοιχες αποφασεις αλλων Δημων [εντιμων εκει,τρομαρα τους]'η δε αλλη πλευρα να αντιδρα με προσωπικες αναφορες υπερασπιζοντας την διοικηση Συκιωτη,και στο τελος και οι δυο πλευρες να αλληλουβριζονται.
Μα ολοι τους ειναι ανοητοι,αφου μονο εκτονωση κανουν, δεν υπαρχει νικητης ή ηττημενος
σε ενα παρακμιακό τετοιο περιβάλλον.Δωσε λυση κ, Μπλοκερ εστω και με λογοκρισια.

ΠΡΟΦΗΤΗΣ είπε...

Μετά την πανδημία του covid-19 μέσα στο καλοκαίρι θα ξεσπάσει μια άλλη καταιγίδα που ήδη ακούγεται η ΒΟΗ της… Έρχεται ο Οικονομικός Αρμαγεδδών… Χιλιάδες επιχειρήσεις θα κλείσουν … Χιλιάδες άνθρωποι, ιδίως νέοι άνθρωποι θα μείνουν χωρίς δουλειά… και τότε θα προκύψει και επισιτιστική κρίση… Και ο Θεός βοηθός !
Και αυτοί που μας κυβερνούν το χαβά τους!
Ο πρώην Κνίτης κ.ΘΕΟΔΩΡΙΚΑΚΟΣ μοιράζει λεφτά στα παιδιά της ΝΔ [ΣΥΚΙΩΤΗΣ κλπ] για να φτιάξουν γήπεδα με φωτισμό σε χωριά… που δεν έχουν καν ομάδα… Και εμείς οι ιθαγενείς τους χειροκρατάμε !
Ρε δεν πάμε καλά. Λέτε να φταίει το ψέκασμα ή ο σανός ?

Ανώνυμος είπε...

αν ακουει κανεις εκει στον δημο μπορει να κοψει κανενα χορταρι γιατι θα μας φανε τα φιδια, και μπορει να μας κανει και κανενα δρομο να παμε στα χωραφια μας

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΣΕ ΦΙΛΕ,ΜΗΠΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΦΩΤΑ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΒΡΑΔΥ Η ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΑΚΟΥΣΤΕΙ Η ΦΩΝΗ ΣΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΣΕ ΒΡΙΖΟΥΝ ΕΤΣΙ ΚΑΝΟΥΝ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ ΚΡΙΤΙΚΗ.ΥΠΟΜΟΝΗ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟΝ ΑΓΥΡΙΣΤΟ ΄

Ανώνυμος είπε...

Καλεσε ο υπουργός τον Δημαρχο να του εξηγήσει τα νεα χρηματοδοτικο πακετα για
γηπεδα για Δημους που δεν εχουν ομαδες αλλα μπορεί να κανουν στο μέλλον.
ΥΠΟΥΡΓ. - Κάτσε πατριώτη.
ΔΗΜΑΡΧ. - Μάλιστα υπουργέ μου.
ΥΠΟΥΡΓ. - Η Οργανωμένη διεθνής μπουρζουαζία παιζει το τελευταιο της χαρτί
εναντια στον αγωνα στη μεστωμένη θεληση της συνειδητης μάζας του λαου για
επιδοτουμενη χρηματοδοτηση ομολόγων και οχι δανεικών.
Οι Αστοι της μεσαιας τάξης περνωντας απο την δράση στην αντίδραση εγιναν αβουλα
και αθέλητα οργανα του διεθνούς κεφαλαιοκρατικού τραστ που δοθηκε πλερια στις
σκοτεινές επιδίωξες, της συνειδητα ασυνειδητες,ολιγαρχίας των νοικοκυραίων.
Ο 21ος αιωνας,βασικων κοινωνικων μεταρρυθμίσεων, θα διαφοροποιησει τις
παλαιοαστικές αντίληψες,ατράνταχτο επιχειρημα και αυταποδεικτη αποψη ειναι η
αφυπνιση του Κρατου απο το ληθαργο της προληψης στη γενική γραμμη μιας
καινουργιας κατευθυνσης, με εννοεις;
ΔΗΜΑΡΧ. βεβαιως υπουργε μου?

anonhmos είπε...

ΣΠΑΡΤΙΑΣ ( Η ποιο ψηλη κορυφη της κνιμηδας που τα βλεπει ολα)... Δημαρχεμας ελεγες και συνεχιζεις να λες θα κανεις θα φτιαξεις .... Απο αυτα που ελεγες και λες εφτιαξες τιποτα....ΜΑΛΛΟΝ ΤΙΠΟΤΑ...Αληθεια τι γινεται με τα ΚΑΜ ΒΟΥΡΛΑ περισι τον ΜΑΙΟ το ΔΗΜ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ πηρε μια αποφαση με απολυτη πληοψηφια για τον Ιπποκρατη και τις ΙΑΜΑΤΙΚΕΣ πηγες....Τι εκανες ρε ΚΟΤΖΑΚ ????? Εκανες τιποτα ????? Η τουριστικη περιοδος πλησιαζει (με χιλια δυο προβληματα λογω ιου ) .Σε ξαναρωταω εκανες τιποτα ????? ΜΑΛΛΟΝ ΤΙΠΟΤΑ... ΣΠΑΡΤΙΑΣ......

Ανώνυμος είπε...

Καλά ρε τι πινεις? Ποιος τουρισμός.. Ποιος κόσμος? Εσύ ζεις αλλού? Τόσο γιδι είσαι?

Ανώνυμος είπε...

Αληθευει οτι ο δημαρχος ακουστηκε να λεει στο κινητό.
-Τακη ηρθαν τα χρηματα...ναι για τα γηπεδα σε ευχαριστω...ναι μωρε... ελα τωρα
δεν ξερω εγω... ,αφου το ειπε και ο παγκαλος μαζι τα φαγαμε...χαχαχα.
Τα λεμε, ελα, ελα, ελα.

Ανώνυμος είπε...

αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον το CPV που θα επιλεγεί για τη ....προμήθεια χλοοτάπητα!!!!

Ανώνυμος είπε...

Εσύ ποιο CPV προτιμάς , αυτό το έως 207,7 χιλ

Ανώνυμος είπε...

Ο συνήγορος του Πολίτη απάντησε στην προσφυγή του Συλλόγου.
Δεν θεωρεί ότι είναι στις αρμοδιότητες του να κρίνει τις κανονικές πράξεις του Δήμου και θεωρεί ότι είναι δικαιοδοσία της Αποκεντρωμένης?

Ο ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ είπε...

Όσοι θέλουν να διαπιστώσουν ποιος από τις 6/3/2020 είχε τεκμηριωμένα αποφανθεί ότι ο Συνήγορος του Πολίτη είναι αναρμόδιος να ελέγξει τη νομιμότητα πράξεων του Δήμου, ας ανατρέξει στο άρθρο του κ. Σκούφια «Η Δικαιοσύνη ΔΕΝ είναι τυφλή, είναι μονόφθαλμη !!!» της 4.3.2020. Εκεί στα σχόλια υπάρχει ένας διάλογος μεταξύ του κ. Σκούφια και του Συλλόγου Ενεργών Δημοτών Καμένων Βούρλων, νομικός σύμβουλος του οποίου είναι ο κ. Αργυρόπουλος. Έχει ενδιαφέρον να τον θυμηθούμε …

Ανώνυμος είπε...

Τι ακριβώς θέλεις να πεις κ.Παρατηρητά;

Ανώνυμος είπε...

Παρτε το χαμπαρι...
ο ΔΗΜΟΣ εχει πιασει πατο. πιο πατος δεν γινεται.
ομως οι κοινωνιες μας εχουν πιασει πατο και αυτες.
δεν ενδιαφερεται κανεις για τιποτα.
νομιζω ο κορωνοιος ειναι τιποτα μπροστα στην αρρωστια που εχει χτυπησει τον δημο μας.
δεν ειναι αορατος ιος. ειναι ορατος και εχει εδρα το ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ.
αι ξυπνατε ρε ζωντοβολα, που σας εχει κανει παπουα ο δημαρχος με τον αυλογυρο του.
εσεις Καμενοβουρλιωτες τι σκατα κανετε ?????
εχετε ιαματικα νερα η θα φερουν το νερο απο το ΚΑΜΑΤΕΡΟ ????? γιατι τον τελευταιο χρονο μονο νερακι της βρυσης τρεχει.

Αντε κυριε Δημαρχε κουνα τον κωλο σου και στρίμωξε τον ΜΗΤΣΗ και το ΤΑΙΠΕΔ γιατι ειναι που ειναι χαλια τα τουριστικα πραγματα, αν δεν εχεις και ιαματικο νερο τοτε θα εισαι για κλαματα.

ΛΙΑΚΟΣ ΝΙΚΟΣ είπε...

To θέμα είναι θα συντηρούνται σωστά αυτές οι εγκαταστάσεις, και εάν ναι από ποιους και με ποια κονδύλια; Εδώ υπάρχει περίπτωση για γήπεδα χωρίς ομάδες!!! Στο γήπεδο ΑΓΙΟΥ ΚΩΝΝΟΥ συμφωνώ με την χρήση συνθετικού χλοοτάπητα γιατί η θέση του γηπέδου κρατάει νερά και τα τελευταία χρόνια έχουν δοθεί πολλές χιλιάδες ευρώ και γήπεδο δεν έχουμε. Βέβαια δεν έχω ακούσει και κάποιον να απολογηθεί για αυτό. Στο κλειστό γυμναστήριο ΑΓΙΟΥ ΚΩΝΝΟΥ χρειάζεστε επειγόντως η κατασκευή παρκέ για την σωστή προπόνηση των αθλητών. Είναι υπόσχεση του ΔΗΜΑΡΧΟΥ ,έχει μπει στον προϋπολογισμό του Δήμου, περιμένουμε.Επισης έχω κατάθεση δωρεάν μελέτη αλλαγής του φωτισμού από διακεκριμένους επιστήμονες στην τεχνική υπηρεσία του δήμου, γιατί ο φωτισμός κρίνετε ελλιπεστατος, παλαιομενος και ενίοτε επικίνδυνος από τα χτυπήματα με τις μπάλες. Αυτά και με την συντήρηση της κλιματιστικά μονάδας ένα ποσό για όλα συνολικά που δεν υπερβαίνει τις 40.000 ευρώ, για να γυμνάζονται οι αθλητές πολιτισμένα και ανθρώπινα.Σαν Α.Ο. ΠΗΓΑΣΟΣ ΑΓΙΟΥ ΚΩΝΝΟΥ μόνο βάζουμε μέσα στο κλειστό 100 περίπου παιδιά. Ευχαριστώ ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ σε όλους.
ΛΙΑΚΟΣ ΝΙΚΟΣ

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Λιάκο να γνωρίζεις ότι αποκλειστικός υπεύθυνος που δεν έχει γίνει το παρκέ είναι ο τσωμος. Δεν μας αφήνει κ μας κάνει όλο ενστάσεις οπότε πες του να μην κάνει ένσταση για να το αφήσει να γίνει κ αύριο ξεκινάμε εργασίες έτσι άλλο ένα έργο του δήμου είναι έτοιμο

Ανώνυμος είπε...

προς εκπληξη μου διαβαζω γηπεδο χωρις ομαδα ....γηπεδο χωρις ομαδα...
ε ναι αν δεν υπαρχει γηπεδο πως να υπαρχει ομαδα ;;

Ανώνυμος είπε...

φιλε 2.14μμ θαυμαζω την απλοική σου σκεψη.Γηπεδα υπηρχαν, γκαζον υπηρχαν,ομαδες υπηρχαν ,τωρα οταν λεμε δεν υπαρχουν ομαδες δεν κυριολεκτουμε,απλα εννοουμε οτι εχουν ξεπΈσει,ειτε λογω οτι δεν υπαρχουν παιδιά για να ασχοληθούν,ειτε το οικονομικο ειναι εξω απο τις δυνατοτητες
καποιων που εβαζαν το χερι στην τσεπη.
Εδω λοιπον αντι να γινει μια σοβαρη συζητηση τι ακριβως θελουν τα σωματεια ,ποιος θα τα συντηρει,και αν πρεπει να υπαρχουν πολυτελειες στα γηπεδα που σε συντομο χρονικο διαστημα
θα γινουν παλι παλαιστινιακο τοπιο. Αρα αυτη ειναι η διαμαρτυρια,οτι ο Δημος χρησιμοποιει προγραμματα με σκοπο την απορροφηση κονδυλιων για λογους πολιτικης υπεραξιας ,ασχετα αν
δεν ειναι επιλεξιμα απο την κοινή γνωμη.

ΑΟΜΜΑΤΟΣ

ΛΙΑΚΟΣ ΝΙΚΟΣ είπε...

Αν και δεν συνηθίζω να απαντώ σε ανώνυμους, έχετε άδικο. Στο δημοτικό συμβούλιο που έγινε πέρσι τέτοια περίπου εποχή για την κύρωση του προϋπολογισμού ήμουν παρών. Ο κύριος Τσωμος είχε θετική άποψη για το παρκέ αλλά και για τη στέγη στο κλειστό Καμένων Βούρλων. Διαφωνούσε βέβαια σε άλλα αρθρα.Σημασια έχει ότι οι εκλεγμένοι αυτοδιοικητικοί πρέπει να δίνουν λύσεις, να μην κρύβονται πίσω από κάποιες ενστάσεις, να μην βάζουν σε διλληματα τους δημότες!!!
ΛΙΑΚΟΣ ΝΙΚΟΣ

Ανώνυμος είπε...

Ρέ σάς κόρρόέίδέύέί φόρά ...

Ανώνυμος είπε...

ΆΠΌ ΠΌΤΈ, ΚΆΠΌΊΈΣ ΦΏΝΈΣ ΤΉΣ ΆΝΤΊΠΌΛΎΤΈΎΣΉΣ ΈΜΠΌΔΊΖΌΎΝ ΤΌΝ ΔΉΜΆΡΧΌ ΠΌΎ ΈΧΈΊ ΠΛΈΊΌΨΉΦΊΆ ΝΆ ΚΆΝΈΊ ΤΆ ΈΡΓΆ , ΆΝ ΜΠΌΡΡΌΎΣΈ ΚΆΊ ΉΘΈΛΈ ΝΆ ΚΆΝΈΊ ΈΡΓΆ ΈΧΈΊ ΌΛΉ ΤΉΝ ΔΎΝΆΤΌΤΉΤΆ . ΚΡΎΒΈΤΆΊ ΠΊΣΏ ΆΠΌ ΤΌ ΔΆΚΤΎΛΆΚΊ ΤΌΎ .. ΔΊΚΆΊΌΛΌΓΊΈΣ .

Μέλος του ΣΕΔ είπε...

Ο Ανώνυμος 1:40 μ.μ., Απριλίου 25, 2020 μας πληροφόρησε για την απάντηση του Συνηγόρου του Πολίτη σχετικά με την προσφυγή του Συλλόγου για την αύξηση των Δημοτικών Τελών οτι ""δεν είναι στις αρμοδιότητες του να κρίνει τις κανονικές πράξεις του Δήμου και θεωρεί ότι είναι δικαιοδοσία της Αποκεντρωμένης"".
κ. Μακρυνίτσα νομίζω οτι ως πρόεδρος του Συλλόγου έχετε την υποχρέωση να μας ενημερώσετε αν αληθεύει η πληροφορία ή είναι fake news.

Ανώνυμος είπε...

Όλα τα μέλη του ΣΕΔ ενημερώθηκαν στα email τους.
Εσύ ή δεν είσαι μέλος ή δεν διαθέτεις email, όπως και ναχει ΙΣΧΥΕΙ η πληροφορία.

Ανώνυμος είπε...

Κυριε ανωνυμε 12:34 μ.μ., Απριλίου 26, 2020
Με εκπλήσσει η βεβαιότητα σου για την ευθύνη Τσωμου, ( υπ όψιν δεν τον έχω ψηφίσει ), το ξεφουρνίζεις με μια φυσικότητα, με μια απλότητα, που μας βαζει σε σκέψεις ολους, τι ακριβώς συμβαίνει;;;
Είναι σαν να λες ότι πάτε να κάνετε είναι παράνομο –παράτυπο εργο και δεν σας αφήνουν.
Το παρκέ του κλειστού σας είναι στο προϋπολογισμό με 24.800 ευρω δηλ στο όριο της ΑΠ ΕΥΘΕΙΑΣ ΑΝΑΘΕΣΗΣ , άρα ποιος σας εμποδίζει;;; Εάν οι εργασιες/προμηθειες είναι ΠΑΝΩ από το ποσό αυτό , ε! τότε χρειάζεται μελέτη , προκήρυξη δημοσίευση …….. κ. α ,που γνωρίζουν στην τεχνική υπηρεσία και ΟΧΙ εμείς.
ΜΗΠΩΣ φίλε εδώ είναι το ΚΟΥΜΠΙ.

Ανώνυμος είπε...

Τέτοιος είσαι τσωμο ψήφισες!! Τράβα να στα φτιάξει!! Τι δεν διαφωνούσε ρε Λιάκο ολόκληρη διάλεξη έκανε πχι μονο στους αυτοδιοικητικους αλλα κ στην τεχνική υπηρεσία που ειχε συνταξει τις τεχνικες προδιαγραφές. Γιατί δεν πήρε το έργο αυτός γι αυτό έγινε κ για κανέναν αλλό λόγο γκεγκε!

Ανώνυμος είπε...

είναι τόσο γευστικός ο σανός που σας πουλάει ο ντοτόρ??? βγάλτε την απευθείας ανάθεση ή το διαγωνισμό και φτιάξτε το... πάψτε να αποδίδετε σε άλλους την ανεπάρκεια σας....

Ανώνυμος είπε...

Εδω δινει καθε μερα απ' αναθεση 24.000 σε εταιρειες στη Λαμια , δεν τον εμποδιζει τιποτα , να το κανει αυτο . Κανενας δεν τον εμποδιζει ουτε Τσωμος η Βουλγαρης, η Φλωρακης , η Παταργιας , η Δημοπουλος η καποιος αλλος ....ΠΟΣΑ 24000 ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ 2017, 2018,2019,2020 ;;; ΠΟΛΛΑ ....Απλα δεν αγαπα το χωριο του , δεν θελει μικρα εργακια , αυτα νομιζει οτι ειναι για το απλο λαο. Αλλα θα εχετε στο αγιο κωνσταντινο .....Υδατοδρομιο ....

Ανώνυμος είπε...

Ο Πινοκιο δεν θελει Μπασκετ και Βολλευ. Θελει αλλα γηπεδα να μπορει να παιξει μπαλα ανετα ...χαλαρα

κριτων είπε...

Aυτοι που σημερα ειναι αντιθετοι με τον Δημαρχο ...Λαμπιρίκο,χθες ηταν... Αρχιμανδριτες που ευλογουσαν τις απευθειας αναθεσεις του ποσοτικου κοφτη των 24000 ευρω.

Ειναι αυτοι που προσφατα επαιξαν τον ρολο του...καταλυτη για την επιτευξη του 28%,
διοτι ουδεν κρυπτον υπο τον ηλιο.

φυσικα οι παροικουντες δημοτες γνώριζαν και τον ρολο αλλα και την επιδραστικη ταση που ειχαν με την Θεση τους στην περιοχη μας στη διαμορφωση των γενικων εκλογων του 2015, αλλα και του Δημοψηφισματος για την εξοδο απο το ευρω προς την... γη Χαναάν.

Αν λοιπον ο λογος εμπιστοσυνη προς πολιτικη συνεπεια των "Αντιθετικων" ηταν αυτος που
μετρησε στις τελευταιες δημοτικες εκλογες, τοτε το 56% ηταν ισχνο και αποτυχια για τον δημαρχο.

Επισης η εμμονη σε σοσιαλιστικα προτυπα δικαιωματισμού [προσληψεις προσωπικου,
πολιτιστικες χρεωσεις,επιλογες ενδυναμωσης της κρατιστικης δομης του Δημου, κλπ],που οι "Αντιθετικοι"εκφραζουν και ενθαρρύνουν ως λυσεις, αδυνατιζουν και την όποια προοπτικη μελλοντικης εξελιξης στον Δήμο.

Θεματικ'α και μονο ,μπορει και πρεπει να τιθεται μια κριτική,αφου πρωτα τεθει εναλλακτικη προταση εγκαιρα,αρκει να μην ειναι παλαιοαριστερή,αλλα φιλελευθερη.

Ανώνυμος είπε...

Ρωτάμε :
Καδοπλυντηριο έχουμε ;;
Οδηγό καδοπλυντηρίου έχουμε ( Ναι Στουγιάννη Νικ)
Τι έχουν τα ΕΡΜΑ ΚΑΙ ΨΟΦΑΝΕ????
Μας απαντούν:
Μην απελπίζεσθε το καλοκαίρι (ποιο;;;;)
και πλύσιμο κάδων και καπάκια κάδων θα έχουμε,
τι διάβολο καινούργιο αντιδήμαρχο καθ/τας έχουμε.

Ανώνυμος είπε...

Eχετε παρατηρήσει ότι επιστήμονες στις βρισιές είναι……. γιατροί
π.χ…Ηλίας Γρήγορης, Π. Πολάκης και....... αλλοι.

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΙΟΣ ΔΙΟΙΚΕΙ; / ΠΟΙΟΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ; / ΠΟΙΟΙ ΞΟΔΕΥΟΥΝ;

Αυτό το συνεχιζόμενο 24.800 ευρω , δεν σας έχει κουράσει;;.
Τα νεότερα « τεμάχια» των 24.800 ευρω που είναι φρέσκα, στην αναμόρφωση του Π/Σ στην Ο.Ε τα ξέρετε; είναι να μην τα σχολιάσουμε.

Δαπάνες :
2) Τον Κ.Α. 00.6117.0003 «Στρατηγικός - Επιχειρησιακός Σχεδιασµός του ∆ήµου 2020-2025» µεταφέροντας από το αποθεµατικό το ποσό 24.800,00.
Απορία : Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΜΑΣ για να ασκήσει ΔΙΟΙΚΗΣΗ έχει πάρει , μια γεν. γραμματέα, 2 ειδικούς συμβούλους τεχνοκράτες, προσλαμβάνει και άλλον ειδικό σύμβουλο οικονομολόγο, έχει αντιδήμαρχο επί των οικονομικών , και αλλους 4 αντ/ρχους και ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΕ ΝΑ ΞΟΔΕΨΕΙ με απ ευθείας ανάθεση 24.800 για το νέο 5ετες;;. Όλοι οι παραπάνω τι κάνουν;;;
Το παλαιό πως το έκανε ;; Με απ ευθείας ανάθεση:; για το έκανε ο ειδικός του σύμβουλος κ. Κάκαρης.
Τα ποσό δεν είναι απλώς υπερβολικό κ. Βούλγαρη, είναι κραυγαλέα πολιτικά ανήθικο, οφείλεται να τεκμηριώνεται την άρνηση σας με ποικίλα επιχειρήματα και όχι με το άστοχο «παρόν» και « στο όριο της απ ευθείας ανάθεσης με ζημία στο Δήμο μας οικονομικά» .

Θα σας δούμε όλους, ενθεν και ενθεν, όταν θαρθει στο ΔΣ για ψήφιση.

Και επι πλειον:
15) Τον Κ.Α. 35.6279.0001 «Ξύλευση Ψηλών ∆ένδρων για µείωση Κινδύνων Πυρκαγιάς» µεταφέροντας από το αποθεµατικό το ποσό 24.800,00

https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A9119%CE%A9%CE%9A1-2%CE%98%CE%A6?inline=true

Ανώνυμος είπε...

Τοτε ο κ.Κακαρης ειχε γραψει το επιχειρησιακο προγραμμα του Δημου με κοινη συνεναιση ολων των παραταξεων , ειχε κανει μελετη για την παροχη νερου και τις καταναλωσεις , ειχε καταγραψει ολα τα οχηματα του Δημου και ποια λειτουργουσαν και ποια δεν επρεπε να ειναι ασφαλισμενα κλπ . Τοτε στοιχισαν 10.000 ολα αυτα στο Δημο απο μισθους των 900 Ε και μετα παραιτηθηκε , χωρις να ζητησει αποζημειωση. Τωρα πληρωνει ο Δημος μονο για την μελετη Στρατηγικου σχεδιασμου 24.800 Ε . Τελικα τι ηταν λαθος τοτε η τωρα ; Λαθος κριση του Δημαρχου η των αλλων που του ελεγαν οτι δεν επρεπε να παιρνει μισθο. Αλλα και πολλοι αλλοι καλοι υπαλληλοι και συμβουλοι εφυγαν απο διπλα με αποτελεσμα να ξοδευει ο Δημος διπλα και τριπλα χρηματα .

Ανώνυμος είπε...

Άνοιξε τα στραβά σου κ διάβασε τις παρατηρήσεις...κ μετά έλα πες μ...!!

Ανώνυμος είπε...

Στο δημοτικό ΚΡΑΤΙΣΤΑΝ
οι κρατιστες τσακωνονται μεταξύ τους
για το ποιος πρέπει να είναι ο τρόπος να φάνε τα χρήματα των φορολογουμένων με μελετες σκοπιμότητας του κ...υ.ουστ ρε κατσαπλιαδες.

Ανώνυμος είπε...

Ρε πατριώτες εκεί στο δημαρχείο 27 δημοτικοί σύμβουλοι 14 πρόεδροι 5 επιστιμονικοί συνεργάτες,πολιτικοί μηχανικοί περιβαντολλόγοι οικονομολόγοι γεν. γραμματέας και δεν μπορείτε να κανετε το πενταετές επιχειχηρισιακό? ΤΟΣΟ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΠΙΑ??? πρέπει να πληρώσετε ειδικό για να σας φτιάξει τα τεχνικά προγράμματα για τα πέντε επόμενα χρόνια ? Πρέπει να σας πεί ειδικός ότι στα Καμένα χρεαζόμαστε δημαρχείο?χρειαζόμαστε σχολικό κτίριο για το λύκειο?τον ανατολικό κόμβο? την ανάπλαση της γερασίμου βασιλειάδη? την αξιοποίηση των δημοτικών ιαματικών πηγών? τον καθαρισμό του παρκου και δημιουργία χώρου αναψυχής και περιπάτου? την επέκταση του σχεδίου πόλεως? το ΓΠΣ? πρεπει να σας πεί ειδικός ότι στα χωριά για να πάνε οι άνθρωποι στα χωράφια τους χρειάζονται να ρίξετε χαλίκια στους δρόμους?
Ή μήπως ο ειδικός πρέπει ντε και καλά να τσεπώσει τα 24 χιλιάρικα? πουλώντας σας ξεπατικούρα τηποποιημένο επιχειρισικό απο άλλο δήμο?
Οσο για τα 24 χιλιάρικα για την κοπή των δέντρων να σας θυμήσω πως ο Τριανταφύλλης έκοβε τα δέντρα χωρίς να χρεώσει τον δήμο και έδινε και τα ξύλα στους ανήμπορους προσφεροντας έτσι κοινονικό έργο.Και εδω φαίνετε πως κάποιος πρέπει να τσεπώσει το 24αρι.ΓΙΑΥΤΟ ΨΟΦΑΝ ΤΑ ΕΡΜΑ.

Ανώνυμος είπε...

Έχεις δίκιο 9.55 πμ.Μονο που το πενταετές πρόγραμμα είναι μια τυπικότητα,όπως και το ετήσιο.Το πρόβλημα είναι η ανικανότητα.

Ανώνυμος είπε...

KAI ΠΩΣ ΘΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ ΕΣΤΩ ΤΟ ΕΤΗΣΙΟ;;
ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΜΑΣ, ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ, ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ;;
ΤΟΤΕ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ “ΕΓΚΕΦΑΛΟΥΣ “ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ..... Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ , ‘ΑΝΙΚΑΝΟΙ’.
ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΦΑΝΤΑΣΘΕΙΤΕ Ο ΚΑΘΕ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΝΑ ΣΥΝΤΑΣΕΙ 4ΕΤΕς ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙ ΞΑΝΑ ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ, ΜΕ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΑΡΧΗΣ , ΕΣΤΩ ΤΗΝ….. ΒΑΣΗ.
ΤΟΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ....ΤΡΈΞΙΜΟ.


Ανώνυμος είπε...

Ο Δημαρχος ολα τα χρονια αυτα ειναι πσρανομος . Απο τους συμβουλους και απο την περιφερεια ειχε ψηφιστει το σχεδιο για 5 χρονια του Δημου 2014-2019 . Τι εκανε ; αλλα εργαφαν αλλα εκανε , αλλα ελεγε αλλα υποσχτοταν , αλλα εκανε . Αντι να κανει οτι τον διετασε το δημοτικο συμβουλιο να εκτελεσει αυτος εκανε οτι του ερχοταν τελευταιο στο μυαλο του
ΟΠΟΥ ΦΥΣΑΕΙ Ο ΑΝΕΜΟΣ

Ανώνυμος είπε...

Μήπως αυτό εξηγήται επιστημονικά ως σύνδρομο ΑΡΧΟΜΑΝΟΥΣ.