03 Ιουνίου 2017

Άδεια Λειτουργίας του Καταφυγίου Τουριστικών Σκαφών Καμένων Βούρλων

Αναρτήθηκε από… kamena voyrla blogger

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Για να δούμε πως γίνονται τα έργα στη χώρα μας και πόσα χρόνια θέλουν ;;;;;;

1994 Διακήρυξη Δημοπρασίας
1996 Χωροθέτηση Τουριστικού Λιμένα στα Καμένα Βούρλα
1998 Χωροθέτηση Τουριστικού Λιμένα στα Καμένα Βούρλα
2000 Άδεια έναρξης εργασιών κατασκευής έργου
2003 Παράδοσης – Παραλαβής του έργου
2005 Άδεια Οικοδομής
2012 αίτημα για επανακαθορισμό γραμμών αιγιαλού – παραλίας
2014 Χωροθέτηση Τουριστικού Λιμένα
2015 Έγκριση Περιβαλλοντικών Όρων του έργου
2016 Τοπογραφικό Διάγραμμα
2017
• αίτημα του Δήμου για τη χορήγηση Άδειας Λειτουργίας
• έγγραφο του Αυτοτελούς Γραφείου Δημόσιας Περιουσίας Φθιώτιδας
• αίτηση για χορήγηση πιστοποιητικού πυροπροστασίας
• βεβαίωση της Υπηρεσίας Φάρων
• υποβολή συμπληρωματικών στοιχείων για την έκδοση άδειας λειτουργίας
• Βεβαίωση για σύνδεση με τα δίκτυα Κοινής Ωφέλειας
• ;Βεβαίωση περαίωσης της διαδικασίας υπαγωγής , Ασφαλιστήριο Συμβόλαιο

1/6/2017 Άδεια Λειτουργίας του Καταφυγίου Τουριστικών Σκαφών Καμένων Βούρλων

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
1994 εως 2003 : 9 χρόνια για την δημοπρασία - κατασκευή-παράδοση
2004 εως 2017 : 13 χρόνια για νόμιμη λειτουργία του
ΣΥΝΟΛΟ 21 ΧΡΟΝΙΑ
13 ΧΡΟΝΙΑ ΧΡΗΣΗ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

3 ΦΟΡΕΣ ΧΩΡΟΘΕΤΗΣΗ, ΓΙΑΤΙ ;;;;


Ανώνυμος είπε...

θες αλήθεια να μάθεις γιατί έγινε 3 φορές χωροθέτηση???
άσε τώρα έχουμε και παγκύρια και θα χαλάσουνε καρδιές...

Ανώνυμος είπε...

ΤΙΚ ΤΑΚ..ΤΙΚ ΤΑΚ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ?

Δανειζομενος μια επικεφαλιδα οικονομικου αρθρου του κ. Στουπα στο capital .gr.θα ελεγα οτι
με την υπογραφή της υπουργου ο χρονοδιακόπτης ετεθη σε λειτουργία η αντιστροφη μετρηση της λήξης μιας μακράς περιοδου ανωμαλίας στον Τουριστικό λιμένα των Καμενων βουρλων.

Πιστευω οτι ειναι απο ολους κατανοητή, η αλλαγη αυτή, ακομη και απο τους ερασιτεχνες αλιεις,οι
οποιοι σε συζητησεις που εχω κανει με αυτους, δείχνουν να ειναι συμφωνοι με την προοπτική της ιδιωτικοποίησης,αλλα ειναι δυσαρεστημενοι για θεματα που αυτοι θεωρουν μειζοντα,π.χ. δεν θελουν τον συγκεκριμενο επενδυτή,θελουν αλλον Δήμαρχο[επομενο]να διαχειριστεί την δημοπρασία αναδοχής, θέλουν θεσμική κατοχύρωση των μελων τους στον ελλιμενισμο με δεσμευτικους ορούς που να αναγράφονται στο κείμενο της σύμβασης και αλλα ωραία τέτοια.

Στο πλαισιο αυτο άλλαξαν το δ.σ του συλλόγου για καλύτερη αντιμετώπιση του θεματος τους,και επελεξαν την ολικη ρήξη με τη σημερινη διοίκηση του Δήμου,προστρεχοντας σε νομικό.

Η αποψη κάποιων ουδετερων να αφήσουν οι ερασιτέχνες τις ανεδαφικές ονειρώξεις,και να σκεφθούν οτι υπάρχει και το μέλλον σύμφωνα με το οποιο κανένας επόμενος δήμαρχος δεν θα μπορεί να αλλαξει μια προηγούμενη απόφαση που στηρίζεται σε σταθερα θετικά οικονομοτεχνικά κριτήρια ,χωρίς να μην κινδυνευει να βρεθεί υπολογος της πραξης του [δικαστικές απαιτήσεις αναδοχου για αντισυμβατική συμπεριφορά του δήμου,διαφυγόντα κερδη απο προγραμματισμό μπισνες πλαν,,και απο τοποθετηση επενδυτικού κεφαλαιου] π.χ. Παπαλαμπρου,700.000 ευρώ, Λεμόνη 300.000 ευρω,Μαρκαντωνατο 280.000 ευρω,και αλλους.

Ενα δευτερο που ειπώθηκε ως συμβουλή ειναι να πέσουν οι τόνοι[εγκαιρα] και να φροντίσουν να {πακεταρουν} τον αριθμο των σκαφών τους ως σύλλογος ,αφου ομως 'καρατσεκάρουν' και αυτούς που δεν μπορούν να ανταποκριθούν[οικονομικα]και με μία ξεκάθαρη πρόταση να επιδιώξουν διαφορετική τιμολόγηση απο τον ανάδοχο τουλαχιστον γιά την of saizon περιοδο.

Ενα τρίτο που εντοπίζω είναι οτι τα γραφώμενα, γιατί φθασαμε ως εδω,ή γιατι καθυστερήσαμε ή γιατί ρίξαμε αναίτια τσιμέντα αντιστήριξης παρακειμενης ιδιοκτησίας ή εκείνο ή το αλλο δεν ειναι καν για συζήτηση,ουτε σοβαρή αντίδραση, διότι δεν διαφοροποιούν ουτε ακυρώνουν την δημοπρασία και τον αναδοχο.

Τελικά πάντα στη ζωή θα υπάρχουν μαχητά θέματα βάσει του θέλω ,είναι σεβαστό το δικαίωμα στην επιλογή αυτών,υπαρχει ομως και το αντικειμενικό ορθό που δεν αλλαζει,και φυσικά υπερτερεί

Κρίτων