16 Μαΐου 2009

Να γίνει δημοψήφισμα λένε οι δημότες για το αν θα συνδεθεί ο Άγιος Κωνσταντίνος στον Βιολογικό των Καμένων Βούρλων

Αναρτήθηκε από… kamena voyrla blogger

Επιστολή αναγνώστη

Παρακαλώ όπως δημοσιεύσετε την επιστολή μου σχετικά με την συζήτηση που έγινε την Παρασκευή 15 Μαΐου στο δημαρχείο για τον βιολογικό καθαρισμό.

Ήμουν και εγώ ένας από τους 20-25 που συμμετείχαν στην συνάντηση που έγινε στο Δημαρχείο για την συζήτηση σχετικά με τον βιολογικό καθαρισμό δηλαδή την πιθανή του σύνδεση με τον Άγιο Κωνσταντίνο που σημαίνει και την πιθανή του αναβάθμιση, καθώς και την συζήτηση για τον τελικό αποδέκτη.
Φορείς, σύλλογοι, ενεργοί πολίτες αλλά και δημότες αποτελούσαν το ακροατήριο ενώ από την απέναντι πλευρά βρισκόταν το προεδρείο του ΔΣ ο Δήμαρχος και δημοτικοί σύμβουλοι.

Η συζήτηση παρ ολίγον να αναβληθεί διότι κανένας από το προεδρείο δεν έκανε μια εισήγηση για το θέμα έτσι ώστε να τοποθετηθούν οι δημοτικοί σύμβουλοι καταρχήν και στην συνέχεια να τοποθετηθεί και το ακροατήριο, ως είθισται.
Πυροσβεστικά ανέλαβε δημότης να πει 10 κουβέντες για το θέμα με την μορφή επικεφαλίδων, από ενημέρωση που είχε από τον Δήμαρχο σε προσωπική επαφή που είχαν μεταξύ τους (πίνανε καφέ μαζί)

Με παντελή λοιπόν έλλειψη ενημέρωσης ξεκίνησαν όλοι να τοποθετούνται σε ένα θέμα που για να εκφράσεις άποψη σωστή πρέπει να έχεις καλή εμπειρία στους βιολογικούς καθαρισμούς, να έχεις κάνει ή να έχεις διαβάσει τις οικονομοτεχνικές, βιωσιμότητας αλλά και περιβαλλοντικές μελέτες για το θέμα και στο τέλος πάλι μπορεί να κάνεις λάθος αν θα πρέπει τελικά να συνδεθεί ο Άγιος Κωνσταντίνος στον βιολογικό των Καμένων Βούρλων ή όχι.
Εναλλακτικά, όλα τα παραπάνω ως ενημέρωση θα μπορούσαν να αντικατασταθούν με μια καλή εισήγηση – ενημέρωση που θα αναλάμβανε να κάνει κάποιος γνώστης του θέματος δηλαδή ο Δήμαρχος, πράγμα που δεν έγινε όμως.

Εγώ προσωπικά όταν προσπάθησα να πω την άποψη μου και τόλμησα να πω ότι δεν υπάρχει και δεν γνωρίζω αν υπάρχει σχετική μελέτη οπότε δεν μπορώ να τοποθετηθώ σωστά για το θέμα,
διότι κανένας δεν με ενημέρωσε
διότι κανένας από το προεδρείο δεν έκανε εισήγηση ,
διότι κανένας δεν έκανε τον κόπο να ενημερώσει εμάς τους απλούς δημότες, όπως και παραπάνω έγραψα, δέχτηκα επίθεση από τον Δήμαρχο γιατί δεν ήξερα αν υπάρχει μελέτη λες και ήμουν υποχρεωμένος να γνωρίζω κάτι τέτοιο την στιγμή μάλιστα που ακόμα και οι δημοτικοί σύμβουλοι δήλωναν άγνοια για το θέμα.

Δεν ξέρω για τους υπόλοιπους που εξέφρασαν άποψη αλλά εγώ ένιωσα ως πρόβατο επί σφαγή με την επιλογή αυτής της πρωτοφανούς τακτικής του προεδρείου ως προς την διαδικασία της συζήτησης, πρώτα δηλαδή να εκφράζει άποψη το ακροατήριο, μετά οι δημοτικοί σύμβουλοι και τέλος ο Δήμαρχος.
Σε ένα θέμα δηλαδή που γνώριζε μόνο ο Δήμαρχος, μας έβαλε όλους εμάς να τοποθετηθούμε σχετικά, για να μας διορθώνει στο τέλος?

Κατακριτέο και καταδικαστέο ως πρακτική κατά την άποψη μου επικοινωνιακά, και δεν είναι λίγο να το λέει αυτό δημότης που ψήφισε τον νυν δήμαρχο.

Γνώριζα άλλωστε ότι οι επικοινωνιακές τακτικές του δημάρχου δεν είναι οι καλύτερες αλλά τέτοιο ατόπημα με προσωπικές επιθέσεις για πράγματα που έχουν γράψει κατά κόρον εφημερίδες δεν το περίμενα ομολογουμένως.

Συνεχίζοντας να λέω την άποψη μου σε αυτή την συνάντηση, έθιξα και το θέμα των προβληματικών σωληνώσεων επικαλούμενος δημοσιεύματα τοπικών εφημερίδων, που και εκεί δέχθηκα ακόμα μια επίθεση από τον δήμαρχο λες και εγώ έπρεπε να απολογηθώ για όλους αυτούς που έχουν γράψει κατά καιρούς για το πρόβλημα των σωληνώσεων φρεατίων η δεν ξέρω τι άλλο, που κατά τον δήμαρχο δεν υπάρχει ως θέμα γενικότερα.

Με συγχωρείται κύριε δήμαρχε, αλλά εγώ όταν περπατώ στην παραλία των Καμένων Βούρλων και σε πολλά σημεία μυρίζει λύματα τι θέλετε να υποθέσω? Ότι οι σωληνώσεις λειτουργούν άψογα?.
Και αν δεν τα έχετε εντοπίσει εσείς τα σημεία αυτά που μυρίζουν να σας τα υποδείξω εγώ αν θέλετε για να μου εξηγήσετε μετά γιατί μυρίζει λύματα σε αυτά τα σημεία και αν υπάρχει ή δεν υπάρχει πρόβλημα σωληνώσεων και να δούμε τελικά ποιος δυσφημεί τον τόπο, εγώ που λέω ότι βρομάνε τα Καμένα Βούρλα ή αυτός που το προκαλεί ή το έχει προκαλέσει το πρόβλημα.

Εγώ δεν είμαι εισαγγελέας, δεν απαγγέλλω κατηγορίες, ούτε έχω τα μέσα ούτε είμαι αρμόδιος, περιμένω όμως από τον δήμαρχο να βρει τους ενόχους, και να επιδιορθώσει το πρόβλημα και όχι να κατηγορεί όποιον βρει μπροστά του και να εξαπολύει επιθέσεις.

Για να μην μακρηγορώ και για να επιστρέψω στο θέμα και την άποψη μου, όπως την κατέθεσα, αν θα πρέπει να συνδεθεί ο Άγιος Κωνσταντίνος στον βιολογικό των Καμένων Βούρλων, θέλω να πω ότι θέλει πολύ σκέψη το θέμα διότι είναι αρκετά σύνθετο.

Ένα απλό παράδειγμα θα πω για να ενισχύσω και να αναλύσω την περίπτωση που ενώ κάποιος είναι γνώστης όλων των δεδομένων και των μελετών, στο τέλος μπορεί να παρθεί λάθος απόφαση.
Ας υποθέσουμε ότι οικονομικά συμφέρει και για εμένα ως δημότη εκεί που πληρώνω αποχέτευση ανά μήνα πχ 10 euro, μετά την συνένωση θα πληρώνω 5 διότι θα υπάρχουν πολλές συνδέσεις οπότε θα μοιραστεί το κόστος.
Ποιος μου λέει όμως εμένα ότι μακροπρόθεσμα και ενώ στην συνείδηση του κόσμου έχει κυριαρχήσει ότι τα Καμένα Βούρλα είναι ο αποδέκτης των λυμάτων της περιοχής οπότε και θεωρείται σχεδόν βρόμική περιοχή οι τουρίστες αν θα προτιμούν τον Άγιο Κωνσταντίνο η το παραπέρα χωριό και όχι τα Καμένα Βούρλα?
Δεν είναι υποχρεωμένος ο κάθε δημότης, πολίτης η τουρίστας να ξέρει και να του έχει γίνει συνείδηση ότι όταν λειτουργεί σωστά ένας βιολογικός δεν υπάρχει επιβάρυνση?

Κλείνοντας και μιας και το θέμα είναι τόσο σοβαρό και θα έχει καθοριστική επίδραση στο μέλλον των Καμένων Βούρλων εγώ πιστεύω ακράδαντα ότι η απόφαση πρέπει να είναι συλλογική και ο τρόπος είναι ένας κύριοι.

Δ Η Μ Ο Ψ Η Φ Ι Σ Μ Α

Ας αποφασίσουμε εμείς για εμάς και όχι εσείς για εμάς.

Ευχαριστώ

Γιάννης Γάκος
Δημότης Καμένων Βούρλων

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μάκη, πριν το δημοψήφισμα κάνε μια βόλτα στα στέκια να δεις πως αντιμετωπίζει ο κόσμος εσένα και την παράταξή σου.

Ανώνυμος είπε...

καλά τα γράφεις και λίγα του έγραψες περίμενα κι άλλα

Ανώνυμος είπε...

από την Γαλήνη μέχρι και τον ποσειδώνα τα φρεάτια που δεν είναι στεγανά και τα μισά μπάζουν ιαματικά και προκαλούν πρόβλημα στον βιολογικό και τα άλλα μισά βγάζουν λύματα τα οποία καταλήγουν στην θάλασσα τα έχει ελέγξει κανένας και πότε; λέω για αυτά που έχουν γίνει από τον παλιό δήμαρχο