23 Οκτωβρίου 2022

ΧΩΡΙΣ ΙΧΝΟΣ ΝΤΡΟΠΗΣ

Αναρτήθηκε από… kamena voyrla blogger

Από σχολιασμό αναγνώστη ...

Σκάνδαλα ( μικρά-μεγάλα-υπαρκτά-κατασκευασμένα ) συνέβαιναν, συμβαίνουν και θα συμβαίνουν παντού και πάντα διότι η πολιτική ασκείται από ανθρώπους. Όμως, εδώ στο Δήμο μας, αυτή η παράσταση που παίζεται καθημερινά από τον Δήμαρχο, εδώ 8 χρόνια, είναι μια σαρωτική υποτίμηση της νοημοσύνης μας.
Να ένα πρόσφατο σκάνδαλο… που σε κάνει ν’ απορείς με το IQ του Δημάρχου κ. Συκιώτη…
Προτίμησε να καταλογισθούν στο Δήμο 45* πρόστιμα από το Λιμεναρχείο Στυλίδας … παρά να δαπανήσει 500+ € ( αγορά σημαδούρων οριοθέτησης της περιοχής κολύμβησης ) + 1800 € (αμοιβή δύτη για την τοποθέτησή τους) στην παραλία Ασπρονερίου !!!

27 πρόστιμα ( Οικονομική Επιτροπή της 4/10/22 ( αριθ. 113 έως 139 )
18 πρόστιμα ( Οικονομική Επιτροπή της 25/10/22 ( αριθ. 163 έως 174 και 192 έως 197 )

Κόστος κάθε προστίμου 2.000 € + Αμοιβή Δικηγόρου 300+ € = 2.300 € / Κατ’ ελάχιστον
Συνολικό Κόστος 2.300 x 45 = 103.500 €

Και ΧΩΡΙΣ ΙΧΝΟΣ ΝΤΡΟΠΗΣ ζητά να τον ΞΑΝΑΨΗΦΙΣΟΥΜΕ …
Το επίδικο λοιπόν στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές της 8/10/23 είναι το ποιος θα δώσει τη χαριστική βολή…
Ο ΣΥΚΙΩΤΗΣ (και η παρέα του) στον Δήμο ή Η ΕΜΕΙΣ στον Συκιώτη (και την παρέα του)

Γιάννης Σκούφιας

76 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κάποιος από τους υπευθύνους δεν θα απαντήσει? Γιατί υπάρχει αυτή η κατασπατάληση χρήματος?

Ανώνυμος είπε...

Καλημερα, γιατι να απαντησουν?
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥΣ Η ΑΠΑΞΙΑ...
Ποτε απαντησαν σε σχολια?
Ποτε πηραν Θεση απεναντι σε Σοβαρα Ζητηματα που Αφορουν Τον Δημο μας?
Ολοι μιλανε για Ολα τα Στραβα που συμβαινουν και κανεις δεν αντιδρα.
Τι να πρωτοπουμε για τον Ασχημο Τροπο που Εκφραζεται ο Δημαρχος Συκιωτης (δηθεν και ταχαμου να ειναι φιλικος προς τους Δημοτες?)
Τα Ψεματα που Αραδιαζει συνεχως...για τα Οικονομικα του (να τον λυπηθουμε και παραλληλα να τον θαυμασουμε με τον Τροπο Διαβιωσης του!!
Μηδενικες προσωπικες δηλωσεις στην Εφορια ,απο το προσωπικο του Επαγγελμα και Μοστραρει Αυτοκινητο χιλιαδων Ευρω με σκουρα τζαμια για να κρυβει τις..πομπες του!!)
Ο Προνομιουχος Δημος Κ.Βουρλων Βουλιαζει απο ακρη σε ακρη...
Στο παρα πεντε ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ..Ριχνουν λιγη ασφαλτο και κατι εχουν κατα νου να πασαλιψουν,Πονταροντας στην ΚΟΝΤΗ ΜΝΗΜΗ ΜΑΣ!!
Και τα ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΜΑΣ?
Και τα ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ???
Εαν η κοινωνια Θεωρει Οτι,αυτο Αξιζει να Βιωνει στην Καθημερινοτητα...
Ας Τους Ξαναψηφισουμε!!
Ας Τους Ξαναδοξασουμε!!
ΑΥΤΟ ΘΑ ΜΑΣ ..ΑΞΙΖΕΙ...
Καλη εβδομαδα.

Ανώνυμος είπε...

Μου Κανει Εντυπωση ,Τοσα συμβαινουν?
Που Ειναι ΟΙ Συλλογοι??
Τι Ρολο Παιζουν?
Ενεργοι Πολιτες(κοιμηθητε ,ο υπνος κανει καλο)
Επαγγελματιες, Προεδρε δεν Εμαθες Πολιτικη απο τον Μπαμπα σου?
Γυναικων...
Που εισαστε Καλε???
Προεδρο ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΣΤΑ ΚΟΙΝΑ ΕΠΙΛΕΞΑΤΕ!!
Μηπως χρειαζεται λιγο να Κοιταξετε γυρω γυρω??
Νεανικος Παλμος
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΝΕΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ?
ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΟΣ Μια απο τα ΙΔΙΑ
ΤΝΙΡΙ..ΝΤΙΡΙ Του Αι Παντελεημονα
ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΑΣ....

Ανώνυμος είπε...

Η πραγματικότητα είναι αδιαψευστη όταν όμως δεν είναι μεροληπτικά στρατευμένη.
Αυτό πάλι ως μη κανονικότητα
μπορεί να ταξινομηθεί , υπηρετειται δε από καποιους.
Παράδειγμα τα δύο άκρα του πολιτικού συστήματος είναι εξ ίσου κατακριτέα με όρους δημοκρατικής μετριοπάθειας.Ομως η μη κανονικοί δεν το βλέπουν έτσι!
Άλλο παράδειγμα τα οικονομικά του δήμου είναι
ίδιας φορολογικής πηγης εισροές με τα κρατικά έσοδα άρα και ίδιας κριτικής επι της σπαταλης-φαυλοτητος.Ομως οι μη κανονικοί το ξεχωρίζουν ως διαφορετικό.Ετσι έχουμε έκδηλο προσχηματισμό και ιδεολογικό χάσμα στην λογική σκέψη.
Ποιοι λοιπόν μπορούν να ορθολογικοποιησουν, να προτείνουν ,να είναι οι αυθεντικοί, μήπως οι μη κανονικοί;
Συμφωνώ λοιπον στην κριτικη-καταγραφη των προβλημάτων όμως δεν θα δεχθώ παραινέσεις από μεροληπτικού και μη κανονικούς.
Μετά τιμής Κριτων.

Ανώνυμος είπε...

Η ΣΤΡΟΥΓΓΑ ΘΑ ΤΑ ΨΗΦΗΣΕΙ!!! ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΞΕΚΟΨΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΑΤΟ....ΓΙΑΤΙ ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΟ ΛΥΚΟ!!!

Γιαννης Σκούφιας είπε...

ΠΡΟΣ Ανώνυμους 7:20 π.μ.,και 7:40 π.μ., Οκτωβρίου 24, 2022 και Λοιπούς Ανώνυμους σχολιαστές που ενδιαφέρονται για να αλλάξουν τα πράγματα στο Δήμο…
Κύριοι/ες προσυπογράφω τα σχόλιά σας αλλά οφείλω να σας θυμίσω ότι οι ΠΟΛΙΤΕΣ που εκφράζουν άποψη για τα τεκταινόμενα του Δήμου, πρέπει να μιλούν πάντα ΕΠΩΝΥΜΑ. Όσο καταθέτετε απόψεις-προτάσεις ΑΝΩΝΥΜΑ τίποτα ΔΕΝ θα αλλάξει… Οι ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ πάνε μπροστά από ΕΠΩΝΥΜΟΥΣ ΕΝΕΡΓΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ…
Και μια είδηση επί του σχολίου «Μηδενικες προσωπικες δηλωσεις στην Εφορια, απο το προσωπικο του Επαγγελμα και Μοστραρει Αυτοκινητο χιλιαδων Ευρω με σκουρα τζαμια για να κρυβει τις..πομπες του!!»
Δυστυχώς για τον δήμαρχο τα πράγματα δεν πάνε καλά. Του έγινε τακτικός φορολογικός έλεγχος για τα έτη 2014 έως και 2018, προέκυψε απόκρυψη εισοδημάτων και του επιβλήθηκαν οι αναλογούντες φόροι και πρόστιμα. Και έπεται συνέχεια… Ο Έλεγχος συνεχίζεται… Ουδέν κρυπτόν… Όλα στο ΦΩΣ…
Προς τον Δήμαρχο…
Κύριε Δήμαρχε όταν σου είπα ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ νόμιζες ότι αστειευόμουν !
Δυστυχώς για σένα ΕΓΩ μιλάω ΠΑΝΤΑ σοβαρά και ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ !
Καλά ξεμπερδέματα !!!

Γιάννης Σκούφιας

Ανώνυμος είπε...

Ακρα του ταφου σιωπη πιστοι μου.....μετανοειστε.πιστεψε και μη ερευνα......μας εχει δεμενους ο απο πανω ....εγω προτεινω αγιοποιηση του ...

Ανώνυμος είπε...

Κοντά στο ξερολα,αλαζόνα και υπερόπτη του Τραχανά θα προσθέσω και το ...Ζορό εκδικητης!!!

Ανώνυμος είπε...

ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΑΤΕ ΤΟΝ ΣΚΟΥΦΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΟΜΙΛΟΥΣΑΤΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ, ΟΠΩΣ ΚΑΝΩ ΕΓΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ, ΘΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΑΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΣΑΠΤΕΤΕ.
ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΤΕ ΤΟ ''ΟΣΑ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ Η ΑΛΕΠΟΥ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΚΡΕΜΑΣΤΑΡΙΑ''

Ανώνυμος είπε...

Είτε οι Ρομπέν τον δασών του 1500 είναι, είτε οι κατσιαπλιαδες των βουνών το 1943 είναι είτε οι εφοριακοι των πόλεων το 2022 είναι δεν αλλάζει τιποτα, ίδια ληστεία με σκοπό την μοιρασια του κόπου του άλλου, με βίαιο και καταναγκαστικό τροπο .

Ανώνυμος είπε...

Χωρίς ίχνος ντροπής εδώ και οκτώ χρόνια! Πόσο σωστός είναι ο τίτλος!

Ανώνυμος είπε...

Χωρς ίχνος ντροπής σαράντα ετών με τελική την πτώχευση και αυτή που έγινε και αυτή που θα γίνει. Τώρα θα μου πεις τι σχέση έχει ο Δήμος και όμως έχει ως κοινωνικό κύτταρο που μαζί με τους άλλους(δήμους) αποτελεί το κράτος . Μόνο στους Αρχαίους και στην πόλη κράτος δεν υπήρχε συνυπευθηνοτητα της μιας πόλης με την άλλη ως αυθυπαρκτη δομή.Αρα όταν ένας οργίζεται για τον δήμο αφαιρεί την μεγάλη εικόνα και περιορίζεται στην μικρή.Αυτο φιλοσοφικά ονομάζεται ΜΕΡΙΚΟΤΗΤΑ. και είναι νοητικό λάθος.

Ανώνυμος είπε...

Δύο θητείες, ο νυν δήμαρχος, το μόνο που προσέδωσε στο Δήμο είναι η συσσώρευση χρεών χωρίς κανένα έργο. Δήμος προς πτώχευση, και οι δημότες θα κληθούν να πληρώσουν αναλογικά τα χρέη που δημιούργησε η δημοτική αρχή που οι ίδιοι επέλεξαν!!!!!
Μπορείτε να τους επιλέξετε εκ νέου!!!!
Βέβαια οι διαφαινόμενες -φημολογούμενές νέες προτάσεις-παρεάκια δεν δείχνουν να έχουν το απαιτούμενο υπόβαθρο για κάτι το διαφορετικό !!!
Μόνο ο από μηχανής θεός ίσως ????

Ανώνυμος είπε...

Ρε ,Μελόνι που σας χρειάζεται !!!

Ανώνυμος είπε...

εσένα πασίγνωστε ταταριδεϊσον σου χρειάζεται ένα μακροβούτι σε δεξαμενή του βιολογικού...γρήγορα...

ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ είπε...

Η ιση φορολογικη μεταχειριση των πολιτων απο ενα σοβαρο κρατος ειναι κατοχυρωμενη απο το συνταγμα.Αν το κρατος κανει τα στραβα ματια σε καποιους δημιουργει κοινωνικες ανισοτητες εως και ακραιες .Πως απαιτει ενας φοροφυγας να ερθει η πυροσβεστικη πχ να σβησει τη φωτια στο σπιτι του που την πληρωνουν οι φοροι των αλλων?

Ανώνυμος είπε...

Η αποφυγή του πάσης φύσεως φόρου είναι επιδίωξη του ανώτερου θηλαστικού.
Κανένας σε μια συναλλαγη εάν του τεθεί δίλλημα -'τοσο με απόδειξη τόσο χωρις' θα προτιμούσε την απόδειξη με αυξημένο κόστος όταν δεν υπάρχει κινδυνος να αποκαλυφθει η συναλλαγή.
Υπ όψιν πάντοτε είναι δύο που πραγματοποιούν εικονική συναλλαγή ποτέ ένας .αυτό είναι η φοροαποφυγή.
Η φοροκλοπη είναι στις πάσης φύσεως παραποίηση των φορολογικών δηλώσεων με πλαστά στοιχεία.εδω είναι μόνο ο ένας.

Ανώνυμος είπε...

@9:37 μ.μ. είσαι ταυτόσημος, όντας γνωστός ποιος είσαι, ότι πιο σκοτεινού έχει βιώσει η πόλη σε επίπεδο διοίκησης. είναι απαραίτητο, να αφανιστεί οποιοδήποτε ίχνος της επιρροής σου, για να πέσει ο ντοτόρε.

Ανώνυμος είπε...

9.46 αν υπάρχει δημότης που η επιρροή του είναι τόσο ισχυρή που να διατηρεί στην εξουσία κάποιον άλλον, τότε γιατί να μην ήταν ο ίδιος στην θέση του άλλου; Μήπως το πολιτικό κόμμα της Ν.Δ είναι αυτό με την μεγαλύτερη επιρροή στην περιοχή μας;Δέχομαι ομως τον ορισμό της σκοτεινής δύναμης, άλλωστε ελέγχει το 95%(ενέργεια +ύλη) του συμπαντοςτο 5%ειναι μόνο αυτό που βλέπουμε.

Ανώνυμος είπε...

Η λύση στο τέλμα που έχουμε περιέλθει ως τουριστικος τόπος είναι να απευθυνθούμε στον μητροπολίτη μας ΣΥΜΕΩΝ.

Ανώνυμος είπε...

Γιατί παλικάρι μου ασκητή,τι σου φταίει η κακομοίρα η τούφα και την ταλαιπωρείς έτσι;

Ανώνυμος είπε...

Ολα τα Ειχαμε ασκητη μου...η αποκοδικοποιηση μας ελειπε...
Παλευουμε τον Κριτωνα και τον Τραχανα...αντε τωρα και τουτο.
Σκοπος ειναι να ερθει το μυαλο και ο λογος στα ισια..μηπως και τραβηξουμε το καρο μπροστα.
Εαν επειδη βαριομαστε...γραφουμε αρλουμπες...
Τοτε..Καααλα' Αποτελεσματα .

Ανώνυμος είπε...

ΤΡΑΧΑΝΑ προσφυγοπροστατη του εθνικού διχασμου απάντησε στο καρυωτη.Τα σχόλια σου στα προσφυγοφμπουκ δεν παίζονται. Τι λέει ο αγτσιδης γλύφει το τσιπρα?

Ανώνυμος είπε...

Και ποιος σου είπε ότι ο χυλοπιτας είναι βενιζελικος? Βασιλοφρων ήταν ο παππούς του και ο προπαπους του. Το παίζει δήθεν. Ο σκούφιας είναι Παπάγου. Κρίτων θεέ ψήφισε κκε

Ανώνυμος είπε...

Καρυά, λύχνος πολιτισμού και κουλτούρας, από εκεί πρέπει να είναι ο υποψήφιος βλαχοδήμαρχος!!!
Για εσάς φαίνεται να είναι ο ιδανικός με μόνο κριτήριο την καταγωγή, αυτό είναι αρκετό!
Η άλλη λύση θα είναι τύπου Ψινάκη, επώνυμη επιλογή που θα δώσω υπεραξία στο Δήμο.

Ανώνυμος είπε...

Μπλόκερ καλά κάνεις και τα διαγράφεις.Σημερα διανυκτερεύει το φαρμακείο Πλατανιά.

Ανώνυμος είπε...

Κύριοι σοβαρευτειτε και βρείτε τι μας φταίει εδώ. Έχουν δίκιο αυτοί που λένε ότι γράφουμε ανώνυμα και κατά βάθος είμαστε χλεχλεδες

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα ,χρόνια πολλά. Το μενού σήμερα είναι Κουνέλι γάστρας με πατάτες,κρασί ροζέ,και επιδόρπιο παγωτό σορμπέ
Κύριοι το μπλογκ καλύπτει κοινωνικά,οικονομικά,και πολιτικά την περιοχή.
Δεν καλύπτει τον ψυχαναγκασμό που εκδηλώνεται με την εμμονή,τον φθόνο,την ζήλια ,την αγανάκτηση κλπ.
Αυτά είναι της Ψυχιατρικης και η λύση δίνεται επί πληρωμή του ειδικού όχι τζάμπα, όπως εδώ .
Τώρα αν πούμε ότι όλοι μας είμαστε επιρρεπείς άλλος λιγο άλλος περρισοτερο η εύκολη λύση είναι η αποφυγή ερεθισμού, εξαιρούνται οι Αυνανες αριστεροί όπως είπε ο μέγας Πλεύρης!!!!

Ανώνυμος είπε...

Δημητρακη εξακολουθεί να έχει εφημερία το φαρμακείο Γ. Βασιλειάδη 29 Καμ βουρλα.

Ανώνυμος είπε...

Ένα ωραίο λόγω ημέρας. Κίτρινα γάντια ταινία: Μπαίνει ο Σταυρίδης στο μαγαζί ,λέει στον Μπρίλη (Γκιωνάκη) -'Ποιος είναι εδώ; Μπριλης-'Εμεις οι δύο!

Ανώνυμος είπε...

Εγώ είμαι ο δημητρακης ποιος με φώναξε?

Ανώνυμος είπε...

Πιάστε τον, τσακωστε τον .

Ανώνυμος είπε...

Απαν παλικάρια ιμπρος

Ανώνυμος είπε...

Ζήτω το Έθνος!! Ζήτω ο Δήμος!! Εμπρός παλικάρια για την λευτεριά!!!

Ανώνυμος είπε...

Ζητω η ψευτια και κλεψια...ζητωωωωωωω

Ανώνυμος είπε...

Για να δούμε τι έχουμε εδώ.
1. Επανειλθε η κανονικότητα στον Δήμο με την σωστή ονοματοδοσια.
2.Καθαρισε ο κόπρος του Αυγείου στην τουριστική μαρίνα από την οχλοκρατία των τζάμπα μάγκες.
3.Ενα κύριο έργο και δύο μικρότερα αγωγών αποχέτευσης.στην πόλη.
4.Λαθη συμπεριφοράς με τους συνεργάτες.
5.Ελειψη συντονισμου του έργου στην καθημερινότητα.
6.Κεντροδημαρχισμος φορτισμένος ψυχολογικά.
Τελικά στην ζυγαριά ο καθένας τα τοποθετεί υποκειμενικά.
Τουλάχιστον άξιζε η όχι το εμπειρικο μαθημα;

Ανώνυμος είπε...

Κριτων, συμφωνώ με αυτά που γράφεις ξεχνάς όμως αλλά τοσα.απορω γιατί δεν τα αναφέρεις;

Ανώνυμος είπε...

9.19 ΠΩΣ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ Ο 12:16 π.μ., Οκτωβρίου 29, 2022 ΕΙΝΑΙ Ο ΚΡΙΤΩΝ ;

Ανώνυμος είπε...

Δεν ειμαι σίγουρος,αλλα τα δύο πρώτα που γράφει τα έχει ξανά γράψει.

Ανώνυμος είπε...

Ποιος άλλος γράφει με δικους του ιδιωματισμούς;
6.Κεντροδημαρχισμος ........????????????
Μονον ο κριτων.

Ανώνυμος είπε...

Έβαλα στο γκουγκλ το *κεντροδημαρχισμος* , δεν υπάρχει ως ιδιωματισμούς άρα Κρίτων με χίλια. Μόνον αυτός είναι.......νεολόγιοσοφος.

Ανώνυμος είπε...

Δηλ αν το έλεγε *Δημαρχοκεντρισμό* θα άλλαζε κάτι ετυμολογικα;

ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ είπε...

Είναι δημαρχοκεντρικο σύστημα αυτό εννοεί. Όχι μόνο εδώ αλλά παντού στην Ελλάδα. Ο νόμος δίνει το δικαίωμα στον δήμαρχο να κάνει ότι νομίζει 1) για το καλό του Δήμου πχ ορισμός αντιδήμαρχων βάσει ικανότητας κατά την κρίση του όχι βάσει πρωτοδευτερος σε σταυρούς, αλλά και 2)για το καλό του συνδυασμού του .Φυσικά δεν είναι πολύ ηθικό που του δίνει ο νόμος το δικαίωμα να βάλει το καλό του συνδυασμού πάνω από το καλό του Δήμου. Πάντως δεν του απαγορεύει να ρωτήσει τους συμβούλους του ή και το όλο ψηφοδέλτιο του για αποφάσεις του. Πάντως και όλοι οι σύμβουλοι του να παραιτηθούν ακόμα και οι επιλαχοντες ο δήμαρχος μένει αμετακίνητος αν το θέλει. Σαν να έχει κερδίσει τις εκλογές μόνος του

Ανώνυμος είπε...

Κωστα σωστο, ομως αυτο ειναι το Νο2.
Ο Κριτων αν ειναι αυτος εβαλε 6 ζητηματα ,τι λες για αυτα;

Politis είπε...

Εδώ μπαίνει το ερώτημα!
1.Τι χαρακτηριστικά πρέπει να έχει ο υποψήφιος δήμαρχος?
2. Πώς και ποιος καταρτιζεται ένας συνδυασμός?
3. Τι χαρακτηριστικά πρέπει να έχουν οι αντιδήμαρχοι και ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου?
3. Πρέπει να ορίζονται απαραίτητα αυτοί που έχουν συγκεντρώσει του περισσότερους ψήφους ή αυτοί που μπορούν να προσφέρουν περισσότερα στο Δήμο.
Το σίγουρο είναι ότι χρειάζεται όλοι που έχουν το σθένος να διεκδικήσουν και να εκλεγούν μέσα από ένα συνδιασμό με κύριο σκεπτικό την προσφορά στην ανάπτυξη όλου του Δήμου, αλλά από το διαθέσιμο αυτό δυναμικό πρέπει να επιλέγουν από τον εκλεγμένο δήμαρχο ( εφόσον αυτόν αποδέχτηκαν οι ίδιοι εξ αρχής ως επικεφαλής κα υπεύθυνο) οι καταλληλότεροι- ικανότεροι κατά την άποψη του για την κάλυψη των πρωταρχικών θέσεων ευθύνης (αντιδήμαρχοι)....
Άρα είναι δική μας ευθύνη να επιλέξουμε , κατά την κρίση μας, του ιανοτερους για να υπερασπιστούν τα συμφέροντα μας και την ανάπτυξη του Δημου.
Αυτό είναι το ορθοτεροκαιοχινα ψηφίζουμε μόνο τον κολλητό ή το σόι , με την ίδια λογική πρεπει και να επικρίνουμε ......
Για δομικό προβληματισμό..

ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ είπε...

Φιλε μου το λεει και μονος του οτι ειναι υποκειμενικα καποια που λεει.1 το ονομα δεν φερνει αναπτυξη --2 πολυ λιγα τα εσοδα απο το λιμανακι---3 οι αγωγοι λυματων ειναι εργα εκτακτου αναγκης για την δημοσια υγεια και γινονται γρηγορα ,οχι επειδη μας αγαπανε .Δεν εχει παραχθει εργο σοβαρο 8 χρονια ,αυτο φαινεται οτι δεν εχει ανοιξει κανενας δρομος με πραξη αναλογισμου

Ανώνυμος είπε...

Κ.Τραχανσ σωστά μιλάς τα δημοτικά είναι υποκειμενισμός..
Ο Politis εκφράζεται βάσει ιδεατων
επιθυμιών , δεν λαμβάνει υπ όψιν την κουλτούρα της τοπικής κοινωνίας
Δομικος προβληματισμός είναι να μπορείς να προτείνεις το εφικτό όχι το ιδανικό .
Ποιος θα κρίνει για τα ουσιαστικά προσόντα ενός αυτοδιοικητικού ;
Αυτό που κάποιος δημότης θεωρεί προσόν κάποιος άλλος το βλέπει μειονέκτημα.
Παράδειγμα, -'πολιτικός δεν γίνεσαι αν δεν είσαι ψευτρακος' .Αυτοί που το λένε το θεωρούν προσόν,άλλοι όχι.
Έτσι λοιπόν ο κ. Τραχανάς με τον υποκειμενισμό του θεωρεί ότι το όνομα του Δήμου δεν Φέρνει ανάπτυξη.Οι τουριστικοί πράκτορες έχουν διαφορετική άποψη.,ποια άποψη είναι η σωστή;
Ας είμαστε νηφάλιοι και σκεπτικιστές όλα κρίνονται στην πράξη όχι στην πλατωνική ιδέα περί αυλων μορφών από την αντανάκλαση της φωτιάς στα τοιχώματα της σπηλιας.

Ανώνυμος είπε...

Άιντε να γράψω και εγώ κάτι τις. Πόσο θα θελα να τοποθετουμαστε σε συγκεκριμένα δημοτικά θέματα, με τις γενικότητες ... χανόμαστε. Π.χ ο Κώστας γράφει λίγα τα έσοδα από το λιμανάκι. Φαντάσου να ήταν στην ευθύνη λειτουργίας του δήμου, με τα βεβαιότητας θα μπαίναμε μέσα οικονομικά και οργανωτικά, κανένας δεν θα πλήρωνε. Είδατε πόσο καλά τα καταφέρνουμε με τις κολυμβητικές παραλίες, κάθε χρόνο και μεγαλύτερα πρόστιμα.

Ανώνυμος είπε...

Τι προσόντα είχαν στο παρελθόν οι πρόεδροι μας και δήμαρχοι, που διανοιξαν δρόμους, έκαναν ρειθρα, πεζοδρομια άσφαλτο ;
Του δημοτικού ήταν αγαπητοί μου, αρκετοί από αυτούς.




Ανώνυμος είπε...

Ρίξτε μια ματιά στον Καλλικράτη, για τις υποχρεώσεις/καθήκοντα δημάρχου, αντι/ρχων, κλπ , για να μην λέμε "σοφιστιες".
κ.Τραχανα, είναι δυνατόν να παραιτηθούν όλοι τακτικοί και αναπληρωματικοί δημ.συμβουλοι και να μένει ο Δήμαρχος;;; Δεν το πιστεύω, το θεωρώ αδιανόητο.

Ανώνυμος είπε...

Εάν συγκρίνετε το πάλε ποτέ Πρόεδρο της Κοινότητας και τις τότε επικρατούσες συνθήκες και ανάγκες με το σήμερα, είστε σε λάθος δρόμο σκέψης φίλοι μου !!!!.

Ανώνυμος είπε...

Ρε ζωντοβολα τι σχέση έχει η σούδα για το βρόχινο νερό και τον προεδρακο που αφού έπαιρνε το ρεγάλο από τον εργολαβο κερναγε στο καφενείο τους οικοσιτους χωριατες που λέγανε ας καν' ου πρόεδρος έργο και ας φάει κι αυτός.
με το σήμερα και τον φωτισμό με Led.

Ανώνυμος είπε...

Επί προεδρακων κύριοι, φτιάχτηκαν δρόμοι, εγκρίθηκαν σχέδια πόλης, διεκδικηθηκαν ακίνητα και κερδιθηκαν από το ελληνικό δημόσιο,με τις τότε συνθήκες, χωρίς τεχνικούς υπαλλήλους, με ελάχιστους διοικητικούς υπαλλήλους και έναν προϊστάμενο, μην είστε αλαζόνες τα βρήκατε έτοιμα και πάτε τον τόπο πίσω, κάθε πέρυσι και καλλίτερα. Σεβαστείτε το αυτοδιοικητικό παρελθόν σας, όλοι αυτοί έχουν..... ... # φύγει#

ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ είπε...

Πρόσεξε φίλε μου αν παραιτηθεί το ψηφοδέλτιο του δημάρχου όλο πλην δημάρχου αναλαμβάνει ο δεύτερος συνδυασμός τις θέσεις των συμβούλων της πλειοψηφίας, αν αρνηθούν ο τρίτος κλπ. Εκλογές δεν ξαναγίνονται με τίποτα μόνο αν παραιτηθούν όλοι. Είναι ισχυρή η θέση του δημάρχου.---Οι τουριστικοί πράκτορες δηλαδή ισχυρίζονται ότι το 2011 που έγινε δημος Μώλου-αγκωννου έπεσε ο τουρισμός απο το όνομα του Δήμου, όχι από τη χρεωκοπία της χώρας και την παγκόσμια ύφεση,και απο το 2018 που το ονομα άλλαξε
ανέβηκε πάλι. Μεγάλες βλακειες είναι όλα αυτά. Κανένας τουρίστας δεν ενδιαφέρεται για το όνομα του Δήμου ή για το δημαρχείο εκτός αν είναι κλασικό κτίριο,τον τουρίστα τον χαλάει πχ η εγκατάλειψη του τοπιου νότια του λιμανιού με τα χαλασμένα παγκάκια. Τα καμενα βουρλα έχουν τουρίστες λόγω κάποιων υποδομών και του γνωστού τους ονόματος από 90 χρόνια. Κανείς δεν είπε πάω στην έδρα του Δήμου μωλου αγκωννου για διακοπές. Και το όνομα και τα λίγα λεφτά από το λιμανάκι θα ξεχνιοντουσαν τελείως αν είχε παραχθεί έργο και πρόοδος.-----Πραξεις αναλογισμού. Αν θέλει κάποιος δήμος να ανοίξουν δρόμοι εντός σχεδίου πόλης πρέπει να αναθέσει πράξεις αναλογισμού σε μηχανικούς και να το πάει μέχρι τέλους με υπομονή. Αν δεν το κάνει σημαίνει ότι δεν αγαπάει το τόπο του. Ο νομοθέτης όμως για να προστατεύσει τον πολίτη έχει προβλέψει. Πχ κάποιος δήμαρχος έχει προηγούμενα με κάποιον ιδιοκτητη όχι απαραίτητα δημότη ή κρίνει ότι κάποιος δρόμος δεν είναι επείγον να ανοίξει (είναι πολιτική απόφαση άδικη αλλά θεμιτή). Τότε αυτό σημαίνει ότι δεν θα έχει δρόμο να πάει σπίτι του και θα παρακαλάει το κάθε δήμαρχο?Όχι θα βρει λίγα λεφτά 6000 ευρω και θα προκαλέσει μόνος του την πράξη αναλογισμού σαν επισπευδων έχοντας έννομο συμφέρον θιγομενος από την υπάρχουσα κατάσταση μπροστά στο σπίτι του. Θα την πάει ως τέλος και όταν τελεσιδικησει θα ζητήσει τα λεφτά που πλήρωσε για την πράξη από το δήμο και θα εκτελεστεί υποχρεωτικά η πράξη και ο δρόμος θα ανοίξει. Και θα έχει πάρει μία ηθική ικανοποίηση από αυτόν που την κοροιδευε τσάμπα.Οπως θα μπορούσε να είχε κάνει η κυρία που δούλευε στην ολυμπιακή και ακούει 30 χρόνια ψέματα. Δεν είχε καλό σύμβουλο μηχανικό τότε και όταν της το έγραψα εδώ δεν το κατάλαβε ακριβώς. Δεν χρειάζεται πτυχίο απλά θέληση για πρόοδο αυτό είχαν οι παλιοί και άνοιγαν δρόμους. Πως λέμε ώριμη μελέτη πλήρης για να γίνει έργο το ίδιο είναι και η τελεσίδικη πράξη αναλογισμού. Τα παλιά σχέδια που είναι με πράξεις όπως αγκωννος καμενα κλπ δεν θα χρηματοδοτηθουν ούτε από ταμείο ανάκαμψης ούτε πουθενά αν δεν υπάρχουν τελεσιδικες πράξεις. Πχ στον Άγιο κωννο ο λιαλιος λέει ότι είχε προκαλέσει πράξεις, ο ψαθας επίσης σίγουρα ήμουν παρών,τώρα ποιος τις σταμάτησε δεν ξέρω ακριβώς,κάποιες ο Τετριμίδας? Ο συκιωτης πάντως σιγουρα έχει αδιαφορησει πλήρως 8 χρόνια και σίγουρα αυτό δεν είναι αγάπη για το τόπο που γεννήθηκε.

Ανώνυμος είπε...

Η ξερολίαση είναι γνωστό ελληνικό φαινόμενο. Μη δώσεις βήμα στον Έλληνα, ξέρει να σχολιάσει τα πάντα. Έχει άποψη βρε παιδί μου και προσπαθεί να πείσει το συνομιλητή του ότι τα πράματα είναι έτσι όπως τα λέει και δεν σηκώνει και κουβέντα. Όπως η Σούλα από το Παγκράτι που εκνευρίστηκε γιατί η κυβέρνηση κατήργησε την προσευχή από τα σχολεία. Βεβαίως, τούτο δεν ισχύει επακριβώς αλλά επειδή το διάβασε (στο Facebook, πού αλλού, έγκυρη ενημέρωση) η Σούλα έχει και γνώση και άποψη.
Για τον ιό της ξερολίασης δεν υπάρχει φάρμακο. Ανίατη «η ξερολίαση»

Ανώνυμος είπε...

Για τις πράξεις αυτό που λέει ισχύει με το νόμο. Αν κάποιος έχει ασχοληθεί το ξέρει. Για το όνομα είναι άποψη του και την λέει επώνυμα. Κανένα πρόβλημα. Εσύ τι ξέρεις πες μας

Ανώνυμος είπε...

Ξερολας είναι αυτός που νομίζει ότι ξέρει όχι αυτός που μιλάει πολύ.
Παράδειγμα ο κ. Τραχανας μιλάει πολύ δεν νομίζει!

Ανώνυμος είπε...

Επειδη καποιος ειναι εμπορος δεν σημαινει οτι ειναι αξεστος.Ειδαμε τον πτυχιουχο προφεσορα που σκοτωσε το γατακι ,αυτος καλιστα θα μπορουσε να μας ειχε πει στο δρομο αμορφωτους, αυτο το κτηνος.Ενα πραγμα που ειναι πολυπλοκο δεν γινεται να το εξηγησεις με 10 λεξεις.Πριν 30 χρονια η κυρια της ολυμπιακης θα μπορουσε να ειχε δωσει 1 εκ δραχμες και να ειχε ανοιξει το δρομο μονη της .Να κοιταμε την ουσια των γραφομενων χωρις προκαταληψεις στα προσωπα και στα επωνυμα των σχολιαστων.

Ανώνυμος είπε...

Είναι άραγε η κυρία όντως 'αδιανοικτη'.

Ανώνυμος είπε...

To παρακάτω κείμενο είναι του κ. Τραχανά, ας μας πει σε ποιο Νομο, άρθρο, παράγραφο είναι διατυπωμένη η εκδοχή αυτή ;
Προσπάθησα στο διαδίκτυο αλλά ΔΕΝ .
{{Πρόσεξε φίλε μου αν παραιτηθεί το ψηφοδέλτιο του δημάρχου όλο πλην δημάρχου αναλαμβάνει ο δεύτερος συνδυασμός τις θέσεις των συμβούλων της πλειοψηφίας, αν αρνηθούν ο τρίτος κλπ. Εκλογές δεν ξαναγίνονται με τίποτα μόνο αν παραιτηθούν όλοι. Είναι ισχυρή η θέση του δημάρχου}}
Εν αναμονή κ. Κωστή Τραχανά.

Ανώνυμος είπε...

Είναι αυθαίρετη και διασταλτική ερμηνεία μιας ιδέας στο μυαλό ενός αριστερού οπαδού της Αυταπατης που πλαθει γενική αποστασία των συμβούλων της πλειοψηφίας στον Δήμο..
..Ουτε ο Φώσκολος,!

ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ είπε...

Φίλε μου το κουράσαμε πολύ. Διάβασε το ν3463-2006 του παυλοπουλου κώδικας δήμων και κοινοτήτων. Με το Καλλικράτη σχετικά με την θητεία δήμαρχου και το κλεισθενη δεν άλλαξε τίποτα. Τι βλακειες λες 8.32 ότι πλάθω σενάρια αποστασίας συμβούλων. Σου εξηγώ απλά ότι το σύστημα είναι φουλ δημαρχοκεντρικο. Ο δήμος δεν έχει πλειοψηφικη στήριξη δημάρχου τύπου αρχής της δεδηλωμενης ώστε να πέσει όπως η κυβέρνηση αν την χάσει. Ακόμα και κανένας να μην θέλει να γίνει αντιδήμαρχος θα επέμβει η αποκεντρωμενη και θα διορίσει υποχρεωτικά τον πρώτο ή το δεύτερο κλπ, αν αρνηθούν χάνουν την θέση τους και πάνε στους επιλαχοντες. Εκλογες δεν γίνονται πάλι με τίποτα ο δήμαρχος προστατευεται. Μερικοί μου θυμιζετε κάτι βλακες από την παρέα μου. Από τους πρώτους δρόμους τύπου αουτομπαν κλειστούς που έγιναν στην Ελλάδα είναι το 92 ο Κορίνθου-τριπολεως .Εμείς πήγαμε έως Νεμέα και στο γυρισμό κάναμε λάθος και μπήκαμε στο ρεύμα προς Τρίπολη. Πήγαμε 30 χιλιόμετρα μέχρι να βρούμε τον επόμενο κόμβο να γυρίσουμε στην αερογέφυρα με φορτηγό μεγάλο. Όταν γύρισα στον Άγιο και είπα σε κάποιους πως θα είναι οι δρόμοι σε λίγα χρόνια μου είπαν είσαι τρελός. Αντε τώρα να εξηγήσεις στους χαζοχωριατες. Σαν τον 8.32 έχει πολλούς όλη η Φθιώτιδα δυστυχώς για αυτό πάμε με όπισθεν.

Ανώνυμος είπε...

Τραχανά "σκέτο" σου ζήτησαν και σε ποιο άρθρο αναγράφονται ότι υποστηρίζεις, αλλά εσύ λες διάβασε το νόμου τάδε του 2006, ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΠΟ 5-6 ΝΟΜΟΥΣ μεταγενέστερα. Δυστυχώς για αυτό πάμε με την ΌΠΙΣΘΕΝ. Ως τέως δημοτικος σύμβουλος γιατί δεν είσαι σαφής; Σε άλλα είσαι εμπεριστατωμένος και πολυγραφότατος. Αναμένουμε το άρθρο του νόμου, που βέβαια να μην έχει τροποποιηθεί.

Ανώνυμος είπε...

Φίλε Κώστα ξεκινάς από ένα αξίωμα ηθικής πλευράς περί Κεντροδημαρχισμου και κλείνεις με το τυπικό του νόμου.
Φυσικα ειναι αυτονόητα τα δευτερα και ότι βρέξει χιονίσει ο Δήμος θα λειτουργεί αλλά θα υπολειτουργεί.
Η κανονικότητα είναι να υπάρχει πλειοψηφία και μειοψηφία και αναλόγως οι δημότες να κρίνουν και τους μεν και τους δε.
Όσον αφορά την ερμηνευτική σου ικανότητα είναι στην βάση της σωστή και σε ευχαριστούμε που ασχολείσαι με τα δημοτικά και μας ενημερώνεις.
Τώρα αφού κάνεις παρέα με τους 'Μασάι' στον Άγιο κωννο τι περιμένεις να καταλάβουν περί εξελικτικης διαδικασιας

ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ είπε...

Τελος.νομος κλεισθενης αρθρο 42 43 44

Καραγκούνης χαζοχωριατης είπε...

Αρι πρώην συντρουφι απτου βουρλουβου μας εχς τριλανι ιδω αστο μπλογκ. Παντους μλας σουστα ου δημαρχους απαν απολα. Στου σρζα μόνους ισι αλ διν υπαρχνι ιδω. Να σι φαι ου λύκους παλιουζαγαρ

Ανώνυμος είπε...

Τραχανα θα θυμώσω αφήνεις υπονοούμενα ότι θα πολιτευτης αλλά δεν το λες καθαρα

Ανώνυμος είπε...

Οι παραταξεις που θα κατεβουν στην εκλογικη αναμετρηση θα ειναι 3 : ΣΥΚΙΩΤΗΣ, ΚΥΡΜΑΝΙΔΗΣ και ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ.
Οι ΠΛΑΤΑΝΙΑΣ και Σια δεν θα μπορεσουν να βρουν ατομα για καταρτιση κεντρικου συνδυασμου και τοπικων συνδυασμων και αρα θα αποχωρησουν. Και μαλλον καποιοι απο τη παρεα πανε με τον ΚΥΡΜΑΝΙΔΗ λογω που ταχουν σπασει με τον ΣΥΚΙΩΤΗ.
Στην ουσια θα αναμετρηθουν ΣΥΚΙΩΤΗΣ-ΚΥΡΜΑΝΙΔΗΣ.
Και μαλλον λογω 2 θητειων ΣΥΚΙΩΤΗ ο κοσμος θα στραφει στον ΚΥΡΜΑΝΙΔΗ. Το μη χείρον βέλτιστον.
Εκτος και αν υπαρξει και 4ος συνδυασμος. Σιγοψυθιριζεται μεταξυ σοβαρων δημοτων για μετα τις βουλευτικες εκλογες της ανοιξης λογω μη αποδοχης των 2 μονομαχων. Τοτε τα πραγματα θα παρουν αλλη πορεια.
Ο ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ

Ανώνυμος είπε...

Τραχανα ο συντροφος Πουλος λενε οτι τα βρηκε με τον Κυρμανιδη. Εσυ τι θα κανεις;

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΚΙΩΤΗΣ χωρις τους ‘’πρωτοκλασατους’’ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΗ,ΜΠΕΖΑΤΗ, ΚΑΡΑΜΑΝΩΛΗ, ΜΠΗΤΑ, ΣΚΕΠΑΡΝΑΚΟ, ΚΟΝΤΟΠΑΝΟ και άλλες ‘’δευτερατζες’’ που ακομα δεν εκδηλωνονται, δεν εχει καμια τυχη. Η μονη του επιλογη εινα να φυγει με ψηλα το κεφαλι, τροπος του λεγειν, με το να μην κατεβει στις εκλογες.

Ανώνυμος είπε...

Οι γιατροί δεν κάνουν πίσω, όταν θρονιαζονται.

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΩΤΟΚΛΑΣΑΤΟΣ Ο ΚΟΝΤΟΠΑΝΟΣ... ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ... ΙΣΑ ΠΟΥ ΕΚΛΕΧΤΗΚΕ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΝΙΚΗΣ ΜΕ 56%

ΠΡΩΤΟΚΛΑΣΑΤΗ Η ΜΠΕΖΑΤΗ... ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ... ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΪΔΡΩΜΕΝΗ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΙΑΣ, ΜΕ 80% ΝΙΚΗΣ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΤΗΣ

ΣΚΕΠΑΡΝΑΚΟΣ... ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΣΕΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΕΛΠΙΔΕΣ ΝΑ ΕΠΑΝΕΚΛΕΓΕΙ. ΚΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΕΞΥΠΝΟΣ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΣΤΟ ΜΑΝΤΡΙ.

ΚΑΡΑΜΑΝΩΛΗΣ... ΤΗΝ ΚΑΝΑΝΕ ΤΗΝ ΕΡΥΝΑ ΟΙ ΧΟΝΤΡΟΙ ΚΑΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΕΡΠΑΤΑΕΙ ΓΙΑ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ, ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΣΤΑ ΚΑΜΕΝΑ ΒΟΥΡΛΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΑΠΕΥΘΥΝΘΗΚΑΝ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟ ΧΟΝΤΡΟ, ΤΟΝ ΜΕΘΥΣΟ.

ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΗΣ... ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΗΓΗΘΕΙ, ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΝ ΕΚΑΝΕ ΜΑΓΚΑ Ο ΣΥΚΙΩΤΗΣ (5 ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ, ΣΤΕΡΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΚΑΜΕΝΑ-ΜΩΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΔΙΝΕΙ ΣΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ). ΤΩΡΑ ΠΑΛΙ ΣΕΡΝΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟ. ΚΑΜΙΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΟΥ... ΜΟΝΟ ΚΑΤΡΑΚΥΛΑ

ΜΠΗΤΑ... ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΧΑΜΕΝΟ ΘΑ ΠΑΕΙ. "ΚΥΡΙΑ" ΜΟΥ, ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΠΟΤΕ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ ΕΦΤΥΝΑΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΩΣ. ΠΟΣΟ ΧΑΜΗΛΑ ΘΑ ΚΑΤΕΒΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΝΟΕΙΘΕΙΣ ΜΕ ΟΣΟΥΣ ΣΕ ΕΒΡΙΖΑΝ ΕΠΙ ΠΟΛΛΑ ΕΤΗ;;;; ΤΑΠΕΙΝΩΝΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟΤΙΜΩΡΕΙΣΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΑΠΟΔΕΙΧΘΗΚΕΣ ΑΧΑΡΙΣΤΗ;;;;

ΕΝ ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΕΙ :
ΟΙ ΟΜΟΙΟΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΜΟΙΟΥΣ.
ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΘΕΑΤΡΙΚΟΥ.
ΠΡΙΝ ΜΕ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥΣ ΤΣΩΜΙΚΟΥΣ,
ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΧΟΝΤΡΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΚΑΒΟΥΣ.



Ανώνυμος είπε...

12.28 επειδή χρησιμοποιείς χαρακτηρισμούς, το να είσαι γκαβός δεν φταις, χοντρός φταις και λίγο εκτός αν έχεις θυροειδή, όσο για το μέθυσος εκεί δεν υπάρχει δικαιολογία όταν μαλιστα εισαι και χεσμενος.

ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ είπε...

Φίλε μου η λέξη σύντροφος δεν ισχύει για την Ελλάδα τελικά (μόνο εσσδ)και έχει καεί από το πασοκ επειδή λέγαμε σύντροφε και σύντροφε και τελικά κάποιοι ήταν σύντροφοι των συμφερόντων τους. Στο σύριζα δεν την έχω χρησιμοποιήσει ποτέ γιατί είμαστε απλά στο ίδιο κόμμα έχουμε διαφορετικές ιδέες και δεν έχουμε κάνει κάτι μεγάλο ο ένας για τον άλλον. Ο Πουλος είναι σύριζα στρατιωτης γέννημα θρέμμα και η αδερφή του είναι βουλευτής .Είναι ελεύθερος να κάνει ότι θέλει δεν έχω ακούσει κάτι. Εγω δεν είμαι στρατιωτης και δεν πρόκειται να ψηφίσω περιφερειαρχη που δεν σκοπεύει να ζητήσει αεροδρόμιο στην Λαμία, στις προηγούμενες δεν ψήφισα τον Αναγνωστάκη γιατί τον θεωρώ ανίκανο ψηφισα γκλετσο δύο φορές παροτι είναι αλαζόνας υπερόπτης και έχει τουπέ.
Πάντως ο σύριζα Φθιώτιδος έχει κάνει κακό στο σύριζα καμένων βουρλων με το να μην έχουμε κάλπη εσωκοματικων εκλογών. Όταν ανακοίνωσαν τις κάλπες στην ΦΘΙΩΤΙΔΑ και είδα ότι δεν έχουμε εμείς στο φμπουκ εγώ τους έβρισα ο Πουλος τους έκανε και λαικ.Να φανταστείς δεν ξέρω ακριβώς γιατί τελικά δεν έβαλαν κάλπη. Ο πετρακης συντονιστής καμένων βουρλων ανύπαρκτος τελείως. Εγώ δεν έχω τίποτα κοινό με το κυρμανιδη και τον θεωρω τελείως ανίκανο και ανθρωπάκι της φακής. Θα περιμένω τις εξελίξεις εντός σύριζα για την αυτοδιοίκηση. Αν εμφανιστεί κάποιος αγνός θα τον βοηθήσω

Ανώνυμος είπε...

Λίγο σοβαρότητα δεν βλάπτει.Οι εκλογ, ο δρόμος αές είναι, και θα πρέπει να το επιβεβαιώσουμε, μια δημοκρατική διαδικασία.
Εάν δεν μας αρέσει ή δεν μας τεριζει κάποιος υποψήφιος απλά δεν τον στηριζουμε- ψηφίζουμε, ΔΕΝ ΤΟΝ ΒΡΙΖΟΥΜΕ , ΔΕΝ ΤΟΥ ΠΡΟΣΑΠΤΟΥΜΕ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΕΠΙΘΕΤΑ-ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΉΘΙΚΟ.
Εάν δεν σας αρέσουν οι υποψηφιοιβρεστε- προτείνετε καλύτερους ή κατεβείτε εσείς που ασκείτε κριτικές.
Μπορείτε .!!!

ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ είπε...

Αξιότιμε μεσιε ανήθικο είναι όταν ο άλλος τον λέει γκαβο κλπ και είμαι απέναντι σε αυτό. Εγώ χαρακτηρίζω κάποιον που δεν είναι απλά υποψήφιος δήμαρχος. Ηταν 4 χρόνια αντινομάρχης εμισθος και έχασε ευκαιρίες για το τόπο του το 2007 με τον δρόμο αγκωννος Ελατεια.Τοτε που ήταν νέος και είχε ζωντάνια δεν έκανε τίποτα.Τωρα που πάει για τα 60 περιμένεις κατι?Επίσης είναι εν ενέργεια εμισθος αντιπεριφερειαρχης και στον Άγιο το λιμάνι σταμάτησε και με όλα τα χάλια μας βλέπουμε και τα μπάζα να κάθονται σε ένα έργο που είναι ευθύνη της περιφέρειας και τα λεφτά υπήρχαν ζεστά από το πδε . Πάντα κομπάρσος είναι. Έχει κατέβει και για βουλευτής που σημαίνει είναι μολυσμένος από την πολιτική χαιρετούρες και παπαρες συνέχεια. Το μόνο που θέλει είναι να γίνει δήμαρχος να μην έχει από πάνω του το κάθε σπανο. Επίσης γιατί θέλει να ρίξει το συκιωτη που σίγουρα το 19 αλληλουποστηριχτηκαν και υπηρετούν πιστά το νδ? Επειδη δεν έκανε έργο? Και ποιο είναι το όραμα του για το τόπο? 2 χρονια τίποτα δεν έχει πει.Πληρώνω και κρίνω και κρινομαι χωρίς να πληρώνομαι.