12 Σεπτεμβρίου 2018

ΜΗΝΥΤΗΡΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ στην ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΠΡΩΤΟΔΙΚΩΝ ΛΑΜΙΑΣ κατά παντός υπευθύνου

Αναρτήθηκε από… kamena voyrla blogger

Επιστολή αναγνώστη

Ερωτήματα σχετικά με την  «KAMENA VOURLA MARINE»
Γράφει ο Οικονομολόγος Γιάννης Σκούφιας –  11/9/2018
 
 
Στις 17/7/2017 και σε εφαρμογή της απόφασης του ΔΣ υπ’ αριθ. 3/66/2016, ο Δήμαρχος             κ. Συκιώτης υπέγραψε σύμβαση που αφορά τη μακροχρόνια μίσθωση του Καταφυγίου Τουριστικών Σκαφών – ΚΤΣ  της πόλης ( λήξης 7/6/2048) στην εταιρία  «ΜΑΡΙΝΑ ΚΑΜΕΝΩΝ ΒΟΥΡΛΩΝ  ΑΕΑΣ», η οποία είναι θυγατρική της GROUP CENTER HELLAS EE.
 
Στην περιοχή υπήρχε ένας παραλιακός δρόμος που περνούσε μπροστά από τις 2 ψαροταβέρνες                       «Τα Φαλαρεϊκα», την ταβέρνα «Αντάμωμα» και πάνω από το γεφυράκι του Τρανορέματος συνδεόταν με  άλλον δρόμο παράλληλο της ακτογραμμής. Ήταν ένας απόκεντρος δρόμος που χρησιμοποιούνταν εδώ και  40+ χρόνια από τους κατοίκους της περιοχής.
 
Η εκμισθώτρια εταιρία κατά την περίφραξη της χερσαίας ζώνης της Μαρίνας συμπεριέλαβε σε αυτήν και το 90%  του δρόμου. Αποτέλεσμα ήταν ο δρόμος να κοπεί σε 2 τμήματα μη επικοινωνούντα μεταξύ τους. Για να μπορέσει κάποιος να περάσει στην απέναντι πλευρά του δρόμου πρέπει να διασχίσει 3 δρόμους διπλής κατεύθυνσης – ένα σχήμα «Π» - 200+ μέτρων. (Το 90% του δρόμου ήταν ιδιοκτησίας του ΔΚΒ και το υπόλοιπο 10% ήταν μέρος οικοπέδου προς απαλλοτρίωση από το 1971, ιδιοκτησίας της Μ. Γουλιώτη κλπ)
 
Και εδώ αρχίζουν τα ερωτήματα προς την Δημοτική Αρχή που χρήζουν απαντήσεως:
 
Ένταξη του δρόμου στη χερσαία ζώνη της Μαρίνας
v  Αρθ. 28 ν. 1337/1983 (= ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ) : Ιδιωτικοί δρόμοι, πλατείες και λοιποί χώροι κοινής χρήσεως που έχουν σχηματιστεί με οποιοδήποτε τρόπο, έστω και κατά παράβαση των κείμενων πολεοδομικών διατάξεων και που βρίσκονται μέσα σε εγκεκριμένα σχέδια πόλεων, θεωρούνται ως ΚΧ και ανήκουν στον οικείο Δήμο ή Κοινότητα. Για τους χώρους αυτούς δεν οφείλεται καμιά αποζημίωση λόγω ρυμοτομίας»
v  Απόφαση Δ16γ/010/178/Γ / 6.5.2009 – Κανονισμός Λειτουργίας Αγωγών Αποχέτευσης; oι αγωγοί του δικτύου αποχέτευσης και οι εξωτερικές διακλαδώσεις κατασκευάζονται σε εγκεκριμένους δρόμους ή κοινόχρηστους χώρους.
 
v  Ερωτήματα
1.    Γιατί η Δημοτική Αρχή επέτρεψε στον εκμισθωτή της μαρίνας να συμπεριλάβει στη διαμόρφωση της χερσαίας ζώνης και το 90% του δρόμου που ήταν ιδιοκτησία του Δήμου; 
Ø  Γιατί στη σύμβαση εκμίσθωσης της ΜΑΡΙΝΑΣ δεν εξαιρέθηκε αυτό το τμήμα;
2.    Οι δρόμοι των οδών ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ –παράλληλη του Τρανορέματος – και ΑΓ. ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΟΣ είναι κατασκευασμένοι προ του 1982 και σύμφωνα με τις διατάξεις του αρθ. 28 ν. 1337 ανήκουν στο ΔΚΒ και δεν οφείλεται καμιά αποζημίωση.
Ø  Γιατί στα ΔΣ 7/2/18 και 11/6/18 συνδέουν την αποζημίωση ή μη του οικοπέδου του ΛΟΥΝΑ ΠΑΡΚ με το δρόμο στην οδό ΑΓ. ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΟΣ;
3.    Στο δρόμο της οδού ΑΓ. ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΟΣ, με εντολή της Υ.ΔΟΜ. του ΔΚΒ πέρασε ο κεντρικός αγωγός αποχέτευσης και σύμφωνα με την πιο πάνω απόφαση ο δρόμος είναι κοινόχρηστος χώρος.
Ø  Γιατί η Δημοτική Αρχή επέτρεψε την ενσωμάτωση του δρόμου στη περίφραξη του λιμανιού;
4.    Γιατί παραμένει κλειστός ο δρόμος;
5.    Μήπως βρισκόμαστε μπροστά σε φαινόμενο διαπλοκής;
ü  Θυμίζω ότι ένας φράχτης ήταν η αιτία να καούν ζωντανοί 26 άνθρωποι στην πρόσφατη πυρκαγιά στο Μάτι Αττικής και οι αρμόδιοι διώκονται ποινικά.
 
 
Φράξιμο της χερσαίας ζώνης της Μαρίνας
v  Βάσει της κείμενης νομοθεσίας, ο αιγιαλός και η παραλία είναι κοινόχρηστα πράγματα και πρέπει να υπάρχει ελεύθερη πρόσβαση για τους πολίτες. Ο Εκμισθωτής της ΜΑΡΙΝΑΣ περιέφραξε τη χερσαία ζώνη με συρματόπλεγμα ύψους 2,00 μέτρων.
v  Ερωτήματα
1.    Η Υ.ΔΟΜ. του Δήμου έδωσε έγκριση δόμησης και άδεια δόμησης;  
2.    Αν ΝΑΙ, βάσει ποιάς διάταξης νόμου την έδωσε;
3.    Γιατί σε όλα τα μέρη της Ελλάδος ΔΕΝ είναι περιφραγμένοι παρόμοιο χώροι; πχ. η Μαρίνα στο Πασαλιμάνι
 
Ανακατασκευή του κτιρίου «Ψαραδέλη»
v  Στον αιγιαλό και τη παραλία δεν επιτρέπεται η κατασκευή κτισμάτων, παρά μόνο για την εξυπηρέτηση υπέρτερου δημοσίου συμφέροντος. Ο Εκμισθωτής της ΜΑΡΙΝΑΣ αγόρασε και το παρακείμενο παλαιό κτίριο «Ψαραδέλη», το ανακατασκεύασε και το μετέτρεψε σε  Cafeteria. Το κτίριο βρίσκεται εντός της Ζώνης Παραλίας – που εκτείνεται μέχρι την 1η οικοδομική γραμμή.
v  Ερωτήματα
1.    Υπήρχε μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων;
2.    Η Υ.ΔΟΜ. του Δήμου έδωσε έγκριση δόμησης και άδεια δόμησης; Αν ΝΑΙ, γιατί οι εργασίες γίνονταν νυχτερινές ώρες;
3.    Επιβλέπων Μηχανικός ήταν ο Αντιδήμαρχος κ. Καραμανώλης; 
4.    Πως θεωρήθηκε ως ενιαίος χώρος με τη ΜΑΡΙΝΑ και συμπεριλήφθηκε στην περίφραξη; Όταν λήξη η εκμίσθωση η Μαρίνα θα επιστραφεί στο ΔΚΒ μαζί με την cafeteria;
 
-----------------------------
ΥΣΤ.
Για τα άνω θιγόμενα θέματα και για ότι προκύψει από την ανάκριση, έχω υποβάλλει και ΜΗΝΥΤΗΡΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ στην ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΠΡΩΤΟΔΙΚΩΝ ΛΑΜΙΑΣ κατά παντός υπευθύνου, ενεχομένου ως αυτουργού, συναυτουργού ή συνεργού στις πράξεις.
 
««««««««««««««««««««««««««««««««««««««««
 

25 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μανιοκατάθλιψη λέγεται αυτό που έχεις φίλε Σκούφια.
Και είναι εμφανής επίσης η προσδοκία σου να ασχοληθείς με τα κοινά.
Θα σε στεναχωρήσω αλλά βρίσκεσαι σε λάθος δρόμο.
Πάλι θα σε στεναχωρήσω αλλά η ημιμάθεια σου σπάει καρύδια.
Πάρτο αλλιώς θα βρεις!

Ανώνυμος είπε...

με έχετε κουράσει... (όλοι)

σας έχω βαρεθεί... (όλους)

και σας λυπάμαι και λίγο... (όλους)

Βρέθηκε ένας άνθρωπος να εκμεταλλευτεί και να αναδείξει το χώρο και ορμήσατε να τον φάτε

Πείτε μου τώρα, ότι σας άρεσε κι εκείνο το "σαράι"-ΨΑΡΑΔΕΛΗ, με την βρώμα και την δυσωδία έτσι όπως είχε καταντήσει

Επένδυσε ο χριστιανός, έφτιαξε τον χώρο κι αναβάθμισε μια περιοχή που έχει ξεμείνει στο 1970 - μιλάω για όλα τα Καμένα Βούρλα, κι αυτό δεν είναι δική μου άποψη, αλλά όλων των επισκεπτών που περνούν, βλέπουν και δεν ξαναέρχονται. Να μη μιλήσω για το πέρασμα του κόσμου που δημιουργήθηκε και μαζί ευλογούνται και τα γείτονα μαγαζιά (ταβέρνες)

Και για να σχολιάσω και το κόκκινο σχόλιο, ο παραλληλισμός με τον αιγιαλό του Μάτι, είναι τουλάχιστον ατυχής, καθώς ως φαίνεται δεν έχετε πάει ποτέ, για να έχετε και άποψη. Στο συγκεκριμένο σημείο τα σπίτια είναι στον αιγιαλό και έχουν περιφράξει την παραλία, σε μήκος 5 χιλιομέτρων. Ενώ στο λιμάνι των Καμένων Βούρλων, δεξιά κι αριστερά είναι όλα ανοικτά, καθώς ο δρόμος περνάει πάνω στην παραλία

Ας αναρωτηθούμε λοιπόν, μήπως κάποια στενά μυαλά δεν μας αφήνουν να προχωρήσουμε σαν τόπος ή υπάρχουν άλλα συμφέροντα για άστοχα σχόλια/ενέργειες?

Ανώνυμος είπε...

3.30 μμ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΙΣΑΙ ΜΕ ΤΑ ΣΥΡΙΖΕΙΚΑ ΤΣΟΦΛΙΑ, Ο ΣΠΙΘΑΜΙΑΙΟΣ ΤΖΙΜ ΑΠΟ ΤΟ ΜΩΛΟ
ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΣΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΤΟΥ ΑΣΤΟΝ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΑΚΡΗ.

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΡΗΓΟΡΙΑ ΣΤΟΝ ΑΡΡΩΣΤΟ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΕΤΑΞΥ ΣΑΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ.
8 ΜΗΝΕΣ ΕΜΕΙΝΑΝ ΑΚΟΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΣΕΛΙΔΑ ΕΠΘΤΕΛΟΥΣ Ο ΤΟΠΟΣ

Ανώνυμος είπε...

οποια κινηση επιχειρηματικη εχει ξεκινησει και αναπτυσει τα Καμενα Βουρλα, πυροβολειται απο συγκεκριμενη νομεκλατουρα γραφικων λαικιστων.
ετσι εγινε και με το ΓΑΛΗΝΗ στην αρχη της επενδυσης.
ετσι εγινε και με το ΡΑΔΙΟ και εμεινε καραβοφαναρο και κομπαζουν οι ανεγκεφαλοι και δεν συνειδητοποιουν οτι εχασε ο τοπος αλλο ενα ζωντανο ξενοδοχειο 180 δωματιων και μαζι με αυτο χαθηκε και η ανακατασκευη του παρκου.
παρεπιμτοντως.. δεν ειναι πλατανοδασος αρχαιο, διοτι αν ο Σκουφιας ειχε δει φωτογραφιες 10ετιας του 1930, θα καταλαβαινε οτι το κομματι αυτο στα Καμενα Βουρλα, ηταν κρανιου τοπος.
αυτα για την ιστορια.

ο ζωγραφος...

Ανώνυμος είπε...

δηλαδή το ότι έκλεισαν τα λουτρά του Ασκληπιού, ότι παρατήθηκε το Πάρκο και έγινε ζούγκλα, ότι η πλαζ έχει εικόνα ντροπής, ότι οι πηγές οι ιαματικές είναι σε κατάσταση υγειονομικά ανεπίτρεπτης, ...αυτό οφείλεται στους λαϊκιστές που λές ή στο ότι ο επενδυτής τα χει παρατημένα?

Γιάννης Σκούφιας είπε...

Προς Ανώνυμους Σχολιαστές …
1. ΝΑΙ με ενδιαφέρει να ασχοληθώ με τα του Δήμου.
2. Έχω πολιτική θέση. Κοινωνική στάση. Δηλωμένη άποψη.
3. Δεν με ενδιαφέρει τόσο η Ιθάκη, όσο το να είναι ορατή η διαδρομή μου ως εκεί.
4. Δεν είμαι σε κανένα σχήμα υποψηφίου Δημάρχου. Ποιοι είναι αυτοί;
5. Το αν θα ενταχθώ ή όχι, εξαρτάται από πολλούς παράγοντες και θα το αποφασίσω αρχές του 2019.
6. Ανεξάρτητα από αυτό, στα δημοτικά δρώμενα θα είμαι πάντα παρόν.
7. Η εποχή του ΜΗ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΩΝ ΕΞΟΥΣΙΩΝ ανήκει στο παρελθόν. Όλοι όσοι κατέχουν θέσεις εξουσίας πρέπει να κατανοήσουν ότι είναι υποχρεωμένοι να λογοδοτούν σε αυτούς που τους εξέλεξαν.
8. Τα ερωτήματα που εκφράζω σχετικά με την «KAMENA VOURLA MARINE» είναι μερικά από αυτά που εσείς οι ΚΒτες λέτε ψιθυριστά μεταξύ σας στα καφενεία. Εγώ απλά τα κατέγραψα και ζητώ :
 από τους κατέχοντες την εξουσία του ΔΚΒ να απαντήσουν και
 από τις εισαγγελικές αρχές να διερευνήσουν αν είναι νόμιμα
9. Και βέβαια τα ΚΒ χρειάζονται επενδύσεις, όχι όμως επενδύσεις που να κερδίζει μόνο ο Επενδυτής. Και από την επένδυση του «χριστιανού» δεν κέρδισαν τίποτα τα ΚΒ.
10. Το τι πρέπει να γίνει στα ΚΒ ώστε να αποκτήσουν, αν αυτό είναι δυνατόν, την αίγλη του παρελθόντος χρειάζονται άλλα πράγματα … και αυτό είναι ένα θέμα που πρέπει να αναδείξει μια ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΝΕΡΓΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ. Οι πολίτες αυτοί καταθέτουν επώνυμες προτάσεις προς διαβούλευση … διότι κανείς δεν έχει το αλάθητο του πάπα!!!
--------------------------
Δεν έχω σχέση με την ανάρτηση ανώνυμου σχετικά με το ΓΑΛΗΝΗ, ΡΑΔΙΟ, ΛΟΥΤΡΑ, ΠΛΑΤΑΝΟΔΑΣΟΣ … Εγώ γράφω ΜΟΝΟ ΕΠΩΝΥΜΑ.

Ανώνυμος είπε...

Έρμε Σκούφια. Τόσες φορές που έχει πάει στο Δημαρχείο, αυτόν τον πίνακα ανακοινώσεων δεν τον κοίταξες. Θα σου έλυνε αρκετές από τις απορίες σου.
Από ότι έχω καταλάβει όμως η συμπεριφορά σου αυτή πηγάζει από προσωπικά προβλήματα και αυτό είναι ένας τρόπος εκτόνωσης. Εξάλλου η «προβληματική» σου συμπεριφορά σε έχει βάλει στο περιθώριο της κοινωνίας που ζεις τον τελευταίο χρόνο. Για να ασχοληθείς με τα του δήμου όπως λες, θα πρέπει πρώτα να εκλεγείς. Μην περιμένεις όμως να σε εντάξει κανείς στον ψηφοδέλτιό του. Και δεν νομίζω να βρεις 27 άτομα για να κάνεις ψηφοδέλτιο, γιατί αυτοί που μιλάς και έχεις σχέσεις στον τόπο μας είναι λιγότεροι.

Ανώνυμος είπε...

το δυστύχημα είναι λοιπόν, ότι όλοι περιμένουν κάτι να γίνει από το κατεστραμμένο - παραδεχτείτε το - Ελληνικό Δημόσιο.

Παραδεχτείτε λοιπόν επίσης, πως ότι αξιόλογο έχει γίνει, έχει συμβεί κατόπιν Ιδιωτικής Επένδυσης και όχι ανάπτυξη Δημοσίου.

Αν υπάρχουν 5 μαγαζιά (μετρημένα 5) που είναι αξιόλογα, ως αυτό που προσφέρουν στον πελάτη, ανήκουν σε Ιδιώτες. Είναι τουλάχιστον γελοίο λοιπόν να τους γίνεται επίθεση, επειδή στην τελική και δουλειά σε κόσμο προσφέρουν (πόσοι υπάλληλοι δουλεύουν εκεί?) και τζίρο κάνει στους προμηθευτές απ'όπου προμηθεύεται και πόλος έλξης επισκεπτών γίνεται από γύρω περιοχές (με αποτέλεσμα να δουλεύουν και ξενοδοχεία, εστιατόρια, κλπ)

η προσωπική μου τοποθέτηση, είναι ενός απλού επισκέπτη (τυγχάνει να επισκέπτομαι την περιοχή λόγω εξωγενών συγκυριών), που ούτε καν κατάγομαι από ΚΒ - οπότε και δεν έχω δικαίωμα ψήφου - άρα και δεν χρωματοκομματίζω. Αυτό δεν με κάνει να μην έχω άποψη, η οποία ως αντικειμενικότερη, ίσως να είναι και πιο ισχυρή.

ας αφήσουμε τους επιχειρηματίες λοιπόν να κάνουν την δουλειά τους, ας ανοίξουμε τα μάτια μας να δούμε το πλήρες κάδρο, κι ας αφήσουμε στενόμυαλες αρχαίες τοποθετήσεις, να τα αξιοποιήσει το ελληνικό δημόσιο, γιατί απατόμαστε όλοι οικτρά

tip: ας ανοίξει ένας ικανός μια κρεπερί-σάντουιτς εκεί γύρω από το λάρουμ, να δείτε πόσα τάληρα θα μαζεύει από τους πελάτες του τις βραδυνές ώρες μετά τα ποτά που έχουν πιεί. Ιδιώτης κι αυτός ε?

Ανώνυμος είπε...

Παρακολουθώ τα σχόλια επί της επιστολής του κ. Σκούφια και έχω να παρατηρήσω τα εξής:
Όταν σχολιάζετε επώνυμο άρθρο πρέπει να το κάνετε επωνύμως, διαφορετικά εγώ, όπως και όλοι οι νοήμονες άνθρωποι, σας αγνοούμε.
Ο Σ με την επιστολή του ζητά απαντήσεις σε ερωτήματα που μας απασχολούν όλους τους ΚΒτες. Αν όλα έχουν γίνει σύμφωνα με τον νόμο, δεν υπάρχει πρόβλημα. Άν όχι; Και από ότι λέμε και μεταξύ μας δεν έχουν όλα γίνει νόμιμα απο τους φίλους μας Συκιώτη και Καραμανώλη.
Και όσον αφορά την ανάπτυξη των ΚΒ αυτή περνά μέσα από την προσέλκυση παραθεριστών και επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και όχι από το άνοιγμα καφετεριών και κρεπερί-σάντουιτς. Και εδώ έχει δίκιο ο Σ.
Αυτά ...

Ανώνυμος είπε...

Το σημαντικό ειναι να ανοιξει ο ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΟΣ απο το σχέδιο δρομος!!! 20000-και βαλε παίρνει ο δημος το χρονο απ το λιμανι!!ας τον ανοιξει επιτέλους!!! Για τα αλλα που γράφει ο κ.σκουφιας καλο θα ηταν να ενημερωθεί πρώτα γιατι λιγο μπερδεμενα μαλλον τα εχει στο μυαλό του..

Ανώνυμος είπε...



Τον άνθρωπο Γιάννη Σκούφια, δεν τον γνωρίζω. Διαβάζω τα κείμενά του και τα σχόλια του. Και αυτό που παρατηρώ είναι ότι είναι ο μόνος που μιλά με ονοματεπώνυμο. Και αυτό μ’ αρέσει. Προσπαθεί να αναδείξει χρόνιες παθογένειες του Δήμου μας. Προσπαθεί να μας πει ότι πρέπει να κοιτάμε το δάσος και όχι το δένδρο, να κοιτάμε το φεγγάρι και οχι το δάκτυλο.
Και αντί να τον ευχαριστήσουμε, κάποιοι από εμάς προσπαθούν με μπηχτές και προσωπικές επιθέσεις να τον σταματήσουν. Αλλά φαίνεται ότι δεν καταλαβαίνει. Ο χρόνος θα δείξει.
Ο άνθρωπος σε σχόλια του στις 12/9 και 13/9 μας είπε, ποιος είναι και τι επιδιώκει. Ας τα ξαναδιαβάσουμε με προσοχή. Έχω την άποψη ότι θα μας κάνει καλό!
Τώρα, όσον αφορά τα της Μαρίνας, πράγματι υπάρχουν ερωτήματα που χρήζουν απαντήσεως από τη Δημοτική Αρχή. Αυτό λέμε και εμείς στις παρέες μας, για τις «παρέες εξουσίας». Ας μην κοροϊδευόμαστε και μεταξύ μας.

Καληνύχτα σας

Ανώνυμος είπε...

Ναι ρε οι παρέες εξουσίας σας πείραξαν ε? Η μπασκετμποληστρια που κατεβαινει για δήμαρχος δεν σας πειράζει ? Γιατρός κ πάλι γιατρός!

Ανώνυμος είπε...

Ποια είναι η μπασκετμπολιστρια ρε φίλε???? μας έχεις ζαλίσει!!!

Ανώνυμος είπε...

1)Το ότι έκανε κάποιος μια επένδυση δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να σέβεται τους νόμους του κράτους. Υπάρχει μια λανθάνουσα αντίληψη στην Ελλάδα για αυτό!

2) Αυτός ο επενδυτής πήρε στην κατοχή του Δημόσια Περιουσία (Περιουσία που ανήκει σε όλους δηλαδή) για αμοιβαίο συμφέρον!(Έτσι επιτάσσει το Σύνταγμα για μια επένδυση σε δημόσια περιουσία). Εννοείται ότι πρέπει να κερδίσει γιατί επένδυσε αλλά όχι εις βάρος του Δήμου - Δημοτών γιατί όντως έχει κλείσει ένα δρόμο και αν νομιμοποιείται να το κάνει βάση της σύμβασης(δεν το ξέρω)τότε την απόλυτη ευθύνη έχει ο Δήμος που του τι επέτρεψε μέσω αυτής.
3) Αυτός που προφυλάσσει το συμφέρον του Δήμου είναι η Δημοτική Αρχή. Είδατε φέτος να τηρείτε κάτι? Δρόμοι κλειστοί(επιβάρυνση των πολιτών) ,κατάληψη πεζοδρομίου με Τραπεζοκαθίσματα (Απώλεια χρημάτων απο το Δήμο για περαιτέρω χρέωσεις), κατάληψη θέσεων στάθμευσης απο πινακίδες κλπ
4) Πολλά ακούγονται για αυτή την Δημοτική Αρχή άρα δεν υπάρχει τίποτα πιο απλό από εξέταση των συμβάσεων , των πόθεν έσχες των Δημοτικών Αρχόντων, των σχέσεων που μπορεί να υπάρχουν μεταξύ τους κλπ.
5) Τέλος εκείνο που είναι απορίας άξιο όσον αφορά αυτό το λιμάνι είναι το εξής:
- Έχουν βάλει ένα κοριτσάκι για υπεύθυνη(κόρη λέει του ιδιοκτήτη) με έναν άλλον απίθανο τύπο με ένα ποδήλατο(όπου σε κυνηγάει για 5 ευρώ) και ΕΡΩΤΩ , μια τόσο "σοβαρή" επένδυση με προοπτική και άλλων έργων απ ότι πληροφορούμε(Εστιατόριο, πρατήριο Βενζίνης κλπ)είναι δυνατό να στηρίζεται σε αυτά τα άτομα . Εδώ ένα περίπτερο έχεις και τα λογιστικά , προμηθευτές κλπ σε απασχολούν συνέχεια και κυρίως το κέρδος!! Εδώ παίζουν πολλά λεφτά αβίαστα και χαλαρά. Περίεργο δεν είναι ?
- Το ΛΙΜΕΝΙΚΟ του Αγίου Κωνσταντίνου είναι άφαντο στην περιοχή των Καμένων Βούρλων και συγκεκριμένα στην περιοχή του λιμανιού. Το μόνο που την στήνει είναι της Στυλίδος . Περίεργο δεν είναι ??

Γιάννης Σκούφιας είπε...

Φίλε 10:59 π.μ., Σεπτεμβρίου 14, 2018
Μπράβο. Χτύπησες την καρδιά του προβλήματος.
Γράψε επώνυμα μήπως μπορέσουμε να ενεργοποιήσουμε και άλλους.
Τα επώνυμα σχόλια φοβάται η "παρέα εξουσίας".
Πρέπει να μάθουν αυτοί που μας εκπροσωπούν να σέβονται τους νόμους του Κράτους.
Πολύ σωστά επισημαίνεις ότι υπάρχει μια μια λανθάνουσα αντίληψη στην Ελλάδα για αυτό!
Ήδη ετοιμάζω την 2η Μηνυτήρια αναφορά με θέμα που έχει να κάνει με το ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ.
Και αυτό το ζήτημα έχει ποινικές και διοικητικές κυρώσεις.
Και ο νοών νοείτω!

Ανώνυμος είπε...

Μάγκες δεν έχετε ιδέα τι γράφετε και η ημιμάθεια είναι χειρότερη από την αμάθεια.
Το λιμάνι δεν έκλεισε κανένα δρόμο. Τον δρόμο τον έκλεισε η ιδιοκτήτης του οικοπέδου που πέρναγε ο δρόμος γιατί δεν έχει αποζημιωθεί από τον Δήμο.

Το λιμάνι φράχτηκε σύμφωνα με το γράμμα του νόμου και μόνο ότι του ανήκει σύμφωνα με το τοπογραφικό που έχει ο δήμος που και ενοικιάστηκε νόμιμα ως λιμάνι.

Το λιμάνι πλέον, για όσους δεν το έχουν καταλάβει, είναι ιδιωτικό μαγαζί με όλες τις νόμιμες διαδικασίες, και δεν μπορεί να κάνει τσάμπα ότι θέλει ο κάθε ένας.
Κατά τα άλλα, οι χαρακτηρισμοί καλό θα ήταν να αποφεύγονται.

Χάνετε το δίκιο σας, κάτι θέλετε να πείτε αλλά με νοημοσύνη 10χρονου που έχετε ούτε στο καφενείο δεν μπορείτε να σταθείτε να αρθρώσετε λόγο.

Δικομανείς, διώκτες φαντασμάτων, και εραστές της καρέκλας γεμίσαμε μου φαίνεται.

Ανώνυμος είπε...

σκούφια είσαι για τον γάιδαρο καβάλα. πήρες την συνταξούλα σου εδώ και λίγους μήνες, εγκαταστάθηκες στο ρεγκίνι να ξαφνικά ανακάλυψες ότι αγαπάς τον τόπο και θέλεις να τον προστατέψεις από τους κακούς και να συνεισφέρεις στο κοινό καλό? καλό το παραμύθι αλλά δεν έχει δράκο. ασε μας ρε φίλε έχουμε τα δικά μας προβλήματα εσένα θα κοιτάμε τώρα. βρέστα με τον εαυτό σου και άσε μας εμάς.

Ανώνυμος είπε...

Φιλε 11:52 π.μ., Σεπτεμβρίου 14, 2018,
είδες χαρακτηρισμούς στον 10:59? Δεν μπορεί κάποιος να έχει άποψη δηλαδή έστω και λάθος? Και στην τελική τι σας κόφτει όλους εσάς για το λιμάνι τόσο πολύ????
Δικαίωμα του καθενός είναι όπως και του Κύριου Σκούφια να κάνει ότι θέλει . Αν έχει δίκιο ή άδικο θα αποφανθεί η δικαιοσύνη. Για το έννομο συμφέρον πρέπει να πράττουμε όλοι , το συλλογικό συμφέρον!

Ανώνυμος είπε...

Όπα να και οι δικηγόροι με γκλίτσα και τσαρούχια.
Αυτό που μερικοί πετάνε έναν νομικό όρο έχοντας μαύρα μεσάνυχτα για αυτό που τελικά τσαμπουνάνε με ξεπερνάει.
Πως και από πού προκύπτει έννομο συμφέρον του Σκούφια για το λιμάνι ρε χασομέρηδες?
Θα ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε με εσάς.
Δεν κάθεστε στα αυγά σας λέω εγώ μην φάτε και καμιά μήνυση στο τέλος και δεν σας φτάνει η σύνταξη?

Γιάννης Σκούφιας είπε...

Φίλε Συκιωτ-άκη 12:19 μ.μ., Σεπτεμβρίου 14, 2018
ο δρόμος στο λιμάνι κλείστηκε από τον εκμισθωτή με τη σύμφωνη γνώμη των κκ Συκιώτη και Καραμανώλη. Το μέρος του δρόμου που ανήκει στον ιδιοκτήτη του οικοπέδου είναι μόλις 10% της έκτασης του δρόμου.Πήγαινε κάτω να δεις. Η άσφαλτος θα σε οδηγήσει. Ο Δήμαρχος πρώτα έπρεπε να βρει εναλλακτική λύση και μετά να επιτρέψει την ενσωμάτωση του 90% της έκτασης του δρόμου στην περίφραξη του λιμανιού ... Το λιμάνι είναι μεν ιδιωτικό μαγαζί όπως λες αλλά αφ' ενός μεν υπάρχει ιδιοκτήτης και αυτός είναι ο ΔΚΒ δηλ. εσύ και εγώ, υπάρχουν όμως και οι Νόμοι ... Όσον αφορά τη νοημοσύνη 10χρονου σου την επιστρέφω ... A priori, μήπως είσαι από αυτούς που ο Δήμαρχος μεσολάβησε για να πιάσουν δουλειά ... στο ιδιωτικό μαγαζί;

Φίλε Συκιωτ-άκη 12:38 μ.μ., Σεπτεμβρίου 14, 2018
Πριν γράψεις οτιδήποτε να κοιτάς πρώτα τον καθρέπτη σου. Που σε βόλεψε ο Συκιώτης και τον υπερασπίζεται με τόση θέρμη; Αν έχεις προβλήματα μην ασχολείσαι με τα του Δήμου. Με τον Δήμο ασχολούνται άτομα που έχουν λύσει τα προβλήματά τους. Είτε σ' αρέσει είτε δεν σ' αρέσει θα με βλέπεις πάντα μπροστά σου ελέγχοντας την εξουσία που εσύ υποστηρίζεις ...

Φίλε 12:46 μ.μ., Σεπτεμβρίου 14, 2018
Δεν έχω πει ποτέ ότι έχω το αλάθητο του πάπα. Η άποψή μου είναι ότι για το λιμάνι υπάρχουν ισχυρές ενδείξεις διαπλοκής και αυτό ζήτησα από τον Εισαγγελέα να ερευνήσει.

Φίλε 2:48 μ.μ., Σεπτεμβρίου 14, 2018
Έχω έννομο συμφέρον διότι είμαι δημότης του ΔΚΒ. Δεν τσαμπουνάω @@@@@@@! σαν τις δικές σου. Όσον αφορά την μήνυση που θα μου κάνεις ή η "παρέα εξουσίας" ΙΔΟΥ Η ΡΟΔΟΣ ΙΔΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΔΗΜΑ! Αν έχετε @@@@@@@ σας προκαλώ!

Αυτά προς το παρόν φίλου μου εντεταλμένοι γραφιάδες της "παρέας εξουσίας"

Ανώνυμος είπε...

ΣΚΟΥΦΙΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ......Ο ΣΩΤΗΡΑΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ........
ΩΧΧΧ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ.........

Ανώνυμος είπε...

Κυριε σκουφια καλο είναι να δειτε το σχεδιο της μετατροπης σε καταφύγιο τουριστικων σκαφών.. του 2014.. και μετα να καταγγειλετε.. φιλικά..

Ανώνυμος είπε...

Σκουφια
Εισαι τελειως ξεσκουφωτος.
Σε προκαλω να τους βαλεις ολους φυλακη και να μεινεις μονος σου να δοξαζεσαι.
Περνιεσαι για πολυ ξυπνιος μωρ'αδερφακι μου να πουμε και μου κανεις καπως για μπουφογερακας να ειπουμε.
Προχωρα μεγαλε ακαθεκτος και ελα με τον κωλιο.

Ανώνυμος είπε...

Exei o Kairos gyrismata skoufia!!