18 Σεπτεμβρίου 2015

Το θέατρο του παραλόγου στο Δημοτικό Συμβούλιο για το Λιμάνι των Καμένων Βούρλων

Αναρτήθηκε από… kamena voyrla blogger

Αγαπητοί αναγνώστες.

Σε συνέχεια προηγούμενου άρθρου μας, που πραγματεύεται το λιμάνι των Καμένων Βούρλων, διάβασα στην ‘Διαύγεια’ τα πρακτικά από το δημοτικό συμβούλιο που έγινε αναφορικά με το αν, το λιμάνι των Καμένων Βούρλων θα δοθεί για εκμετάλλευση σε ιδιώτη ή θα αναλάβει την διαχείριση ο ίδιος ο Δήμος μας

Η συζητήσεις που έγιναν μεταξύ των δημοτικών συμβούλων αλλά και του δημάρχου ήταν άκρως ενδιαφέρουσες και σας προτρέπω να ρίξετε μια ματιά και εσείς (click εδώ)

Ωστόσο επειδή διάβασα πολύ καλά και εγώ την συζήτηση που έγινε, και είμαι σίγουρος ότι στο δημοτικό συμβούλιο δεν έχει κανένας ιδέα για απλές βασικές έννοιες του θέματος που συζητήθηκε (το λιμάνι), λέω να βάλουμε τα πράγματα σε μια σειρά.

Συγνώμη κιόλας, σε αυτή την φάση, που χαρακτήρισα το δημοτικό συμβούλιο ανίδεο, δεν το έκανα λόγω έλλειψης γνώσεων τους, αλλά το έκανα λόγω έλλειψη ενδιαφέροντος να το ψάξουν το θέμα (όπως έκανα εγώ) πριν εκφραστούν δημόσια για ένα θέμα που αφορά τους δημότες και τους πολίτες αυτού του τόπου που πλήρωσαν στην τελική για να φτιαχτεί αυτό το λιμάνι.

Πάω παρακάτω …
Ας πάρουμε να αναλύσουμε τις πολύ απλές έννοιες, εννοώ να δούμε καταρχήν με τι έχουμε να κάνουμε … τι είναι λιμάνι δηλαδή (βασικά τι είναι και πως ορίζεται το τουριστικό αγκυροβόλιο που έχουμε εμείς εδώ στα ΚΒ)

Πάμε λοιπόν να δούμε την κείμενη νομοθεσία ως ισχύει σήμερα στην ψωροκώσταινα (Ελλάδα) ώστε να βγάλουμε τα ασφαλή συμπεράσματα μας για το τι μπορεί, και τι πρέπει να κάνει ο δήμος για το ‘θηρίο’ που λέγεται λιμάνι Καμένων Βούρλων

Καταρχήν ο (επίσημος) ορισμός γιο τις ΜΑΡΙΝΕΣ - ΚΑΤΑΦΥΓΙΑ – ΑΓΚΥΡΟΒΟΛΙΑ είναι...
«Τουριστικός λιμένας» σκαφών αναψυχής είναι ο χερσαίος και θαλάσσιος χώρος που προορίζεται κατά κύριο λόγο για/και υποστηρίζει λειτουργικά τον ελλιμενισμό σκαφών αναψυχής και ναυταθλητισμού.

Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία οι τουριστικοί λιμένες χωρίζονται στις εξής κατηγορίες: α) Μαρίνες β) Καταφύγια γ) Αγκυροβόλια δ) Ξενοδοχειακοί Λιμένες (καταργήθηκαν με το Ν.4070/2012).
α) «Μαρίνα» είναι ο τουριστικός λιμένας που διαθέτει χερσαίες και θαλάσσιες εγκαταστάσεις και υποδομές προδιαγραφών που ορίζονται με απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού, όπως προβλέπεται στην παρ. 3 του άρθρου 31 του Ν.2160/1993, για την εξυπηρέτηση των σκαφών αναψυχής και των χρηστών τους.
β) «Καταφύγιο» είναι ο τουριστικός λιμένας με βασικές κτιριοδομικές υποδομές τουλάχιστον 100 τ.μ. με παροχές και εξυπηρετήσεις ύδατος, ρεύματος, τηλεφώνου, καυσίμων, περισυλλογής καταλοίπων και απορριμμάτων, πυρόσβεσης, ενδιαίτησης και υγιεινής.
γ) «Αγκυροβόλιο» είναι ο τουριστικός λιμένας που δημιουργείται εντός προστατευμένου όρμου, εντός λιμνών και ποταμών, με ελαφρύ εξοπλισμό, ο οποίος δεν προκαλεί οριστική αλλοίωση του περιβάλλοντος με περιορισμένο αριθμό θέσεων ελλιμενισμού και βασικές εγκαταστάσεις.

Οι κατ’ ελάχιστον απαιτήσεις του αγκυροβολίου είναι οι εξής:
Εγκαταστάσεις εξυπηρετήσεων υγιεινής και ενδιαίτησης με εξασφάλιση προσβασιμότητας Α.Με.Α.
Δίκτυο παροχών (νερού, ηλεκτρικού ρεύματος, επικοινωνιών, κ.λπ.).
Πρόβλεψη - εξασφάλιση συλλογής προσωρινής αποθήκευσης και ασφαλούς απομάκρυνσης των βιολογικών και πετρελαιοειδών - ελαιωδών καταλοίπων
Συστήματα ασφάλειας της ζώνης του τουριστικού λιμένα όπως ορίζονται στις κείμενες διατάξεις (πυρασφάλεια, κ.λπ.).

Εν κατακλείδι λοιπόν εμείς έχουμε Τουριστικό αγκυροβόλιο που κατά κύριο λόγο (όπως λένε και οι σχετικές διατάξεις) πρέπει να ελλιμενίζονται στο λιμάνι μας τα ‘σκάφη αναψυχής’ (σκάφη ναυταθλητισμού δεν ξέρω αν έχουμε στην περιοχή μας)

Πάμε να δούμε λοιπόν τι στο καλό είναι αυτά τα ‘σκάφη αναψυχής’ ώστε να καταλάβουμε και ποιοι θα πρέπει να μπαίνουν στο λιμάνι ρε αδερφέ !!! ….

Ψάχνοντας ψάχνοντας βρήκα το ΦΕΚ 92 της 14/4/2014 που εκτός των άλλων καταγράφει τον νόμο ΥΠ’ ΑΡΙΘ. 4256 αναφορικά με τα Τουριστικά πλοία και άλλες διατάξεις … , ο οποίος νόμος ορίζει τι είναι τα σκάφη αναψυχής και αναγράφει ευκρινώς … τα εξής …

Σκάφος αναψυχής, είναι τα σκάφη άνω των 7 μέτρων !!!! !!! !!!

Αν εφαρμόσουμε το νόμο λοιπόν πρέπει να βγουν από το λιμάνι το 90% του αριθμού των σκαφών που υπάρχουν σήμερα … έτσι δεν είναι ??

Για να καταλήξω κάπου λοιπόν, πείτε μου σας παρακαλώ αγαπητοί τοπικοί άρχοντες τι σας κάνει να πιστεύεται ότι αν δώσετε το λιμάνι σε κάποιον ιδιώτη, αυτός με την σειρά του, με το γράμμα του νόμου, δεν πετάξει έξω όλους αυτούς του μικροϊδιοκτήτες σκαφών (τα μικρά βαρκάκια 3-4-5 μέτρα)….

Πάντως, έτσι όπως διάβασα την εισήγηση του κυρίου Μακρυνίτσα, προς τα εκεί θέλει να το πάει το θέμα … θέλει μόνο τα σκάφη πάνω από 7 μέτρα να μπαίνουν στο λιμάνι, για να φτιάξει ένα πακέτο (λιμάνι) πολύ ελκυστικό για κάποιον επενδυτή … (έτσι λέει στην εισήγηση του)
Αν μέσα στο λιμάνι υπάρχουν σκάφη άνω των 7 μέτρων να σου πω την αλήθεια κύριε Μακρυνίτσα όντως θα γίνει ελκυστικό το πακέτο για τους επενδυτές … και κάποιος θα βγάλει κάμποσα λεφτά … ΑΛΛΑ … λέω αλλά … το έχουμε ξαναπεί … ο δήμος οφείλει να έχει κοινωνικό πρόσωπο και δεν είναι επιχείρηση ούτε πρέπει να διαχειρίζεται με στόχο το κέρδος (σε βάρος των δημοτών και επισκεπτών) την περιουσία του ελληνικού λαού !!!!

Ο Δήμος και η δημοτική περιουσία των πολιτών δεν είναι μαγαζί κανενός και δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται έτσι.

Το λιμάνι φτιάχτηκε για τους δημότες των Καμένων Βούρλων, ανατρέξτε λίγο στην πρόσφατη ιστορία του πως και γιατί φτιάχτηκε το λιμάνι κύριοι!!

Τέλος πάντων .. μακρηγόρησα πάλι …
Δικό σας αγαπητοί αναγνώστες ….
Βγάλτε τα συμπεράσματα σας ο καθένας μόνος του …

Φιλικά ο Blogger

ΥΓ Θα ήθελα κύριε Δήμαρχε ωστόσο, να μας κοινοποιήσετε και σε εμάς τους δημότες την εισήγηση που θα κάνει ο δικηγόρος που θα ορίσετε για να δούμε και μια άλλη οπτική γωνία ρε αδερφέ !!

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

μπίμπαααρρ παλιοφαρμακόγλωσσα μπλόκερ την έριξες πάλι την βόμπα σου

Ανώνυμος είπε...

αχ αυτή η διαυγεια εχει κανει ζημιες

Ανώνυμος είπε...

Καυτή η πατάτα που έχει στα χέρια του ο δήμαρχος. Χειροβομβίδα που απασφάλισε ο κύριος Μακρυνίτσας. Τους άνοιξες τα μάτια με το νόμο για τα σκάφη πάνω από επτά μέτρα.

Ανώνυμος είπε...

Με βάσει το Νόμο , παράνομα έχουν τις βάρκες τους οι επαγγελματίες και οι ερασιτέχνες ψαράδες μέσα στο Λιμάνι που είναι χαρακτηρισμένο Τουριστικό Καταφύγιο .

Ο Δήμαρχος και ο Αντιδήμαρχος άραγε γιατί δεν εφαρμόζουν τον νόμο ????

Έχουν κάποιο όφελος από την ιστορία αυτή ???

Κάποιοι δε , ονόματα δε λέμε, χρησιμοποιούν το Λιμάνι και βγάζουν
και αρκετά λεφτά, χωρίς ο Δήμος να έχει κανένα κέρδος !!!!

Ανώνυμος είπε...

τόσοι γραματζούμενοι είναι στο δήμο ένας δεν τ’κόβ να κάνει δυο λογαριασμούς? τι σκατά ντοκτορά έχει ο μακρυνίτσας και τον έχουμε υπάλληλο ως αντιδήμαρχο και τον πληρώνουμε? για να ξεπουλάει και να ενοικιάζει την δημόσια περιουσία? εμ έτσι ξέρω και εγώ να κάνω διοίκηση. εδώ σε θέλω κάβουρα να περπατάς στα κάρβουνα.

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΚΥΡΙΟΙ,ΕΙΔΙΚΑ Ο ΠΟΛΥΠΡΑΓΜΩΝ BLOKER ΠΟΥ ΑΝΑΡΤΑ ΤΟ ΘΕΜΑ
ΚΟΜΙΖΟΝΤΑΣ ΝΕΑ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΣΧΕΤΙΚΟΥ ΝΟΜΟΥ ΑΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΕΙΠΗ ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥ ΕΙΝΑΙ
ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΗ Η ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ STATUS ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΠΑΡΑΜΕΤΡΩΝ ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ
ΛΟΓΩ ΗΘΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ.

Η ΑΡΝΗΣΗ ΚΑΠΟΙΩΝ [ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΙς ΒΑΡΚΕΣ ΤΟΥΣ ΕΚΕΙ] ΝΑ ΑΠΟΔΕΧΘΟΥΝ ΜΙΑ ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ ΘΕΤΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΟΥΤΡΟΠΟΛΗ ΠΡΟΤΑΣΣΟΝΤΑΣ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΑ [ΟΤΙ ΔΗΘΕΝ ΟΙ ΔΗΜΟΤΕΣ ΚΑΙ Η ΒΑΡΚΑ ΤΗΣ ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗΣ-ΜΑΝΤΑΛΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗ ΨΑΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΕΓΩ?] ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ
ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΗ .

Ο ΔΗΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΝΟΜΙΜΗ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ
ΚΑΙ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΒΟΛΕΨΗ ΚΑΠΟΙΩΝ.

ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΛΙΜΑΝΙ-ΑΓΚΥΡΟΒΟΛΙΟ-ΜΑΡΙΝΑ-ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ,ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ,Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ
ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Τ.Ο.Υ.Ρ.Ι.Σ.Τ.Ι.Κ.Ο ΚΑΙ ΣΑΝ ΤΕΤΟΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΘΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ.

ΒΕΒΑΙΑ Η ΣΥΜΒΑΣΗ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΘΕΩΣ ΑΝΑΛΟΓΗ ΜΕ ΤΗΝΣΥΜΒΑΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΙΔΙΩΤΗ ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗΣ ΧΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΜΕΤΡΙΚΕΣ ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ [ΕΦ ΟΣΟΝ ΥΛΟΠΟΙΗΘΟΥΝ:]ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΩΤΗ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΕΠΟΠΤΙΚΑ.

ΤΕΛΙΚΑ ΘΕΩΡΩ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΤΟ ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ BLOKER ΩΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ
ΜΑΛΛΟΝ ΟΠΙΣΘΟΔΡΟΜΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΚΡΩΣ ΑΝΤΙΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ.

ΚΡΙΤΩΝ

Ανώνυμος είπε...

Ρε Κρίτωνα άσε τις αερολογίες όπως πάντα. Το λιμάνι φτιάχτηκε για τους δημότες των Καμένων Βούρλων.
Λαικίζεις πάλι και θα σου πω ένα παράδειγμα, ας πούμε ότι υπάρχει ένα μαγαζί που πουλάει τυρόπιτες και μπορεί να έχει έσοδα 100 δρχ. είναι προτιμότερο να το νοικιάσεις προς 50 δραχμές και να βγάζει και ένας ιδιώτης τις άλλες 50 ή να βάζεις στο παντελόνι όλο το κατοστάρικο???
Ο bloger λέει τα δικά του. Αν ο δήμος το έχει το λιμάνι θα βάζει αρχικά τους δημότες και θα έχει και κάποιες θέσεις για τους τουρίστες. Σιγά το πράγμα δηλαδή, ότι γίνει ιούλιο και αύγουστο είναι το θέμα.

Ανώνυμος είπε...


Συνεχίζει να παίρνει ληγμένα όπως φαίνεται ο Κρίτων !!!! Ας τα ελαττώσει τουλάχιστον μην πάθει και τίποτα ?

Ανώνυμος είπε...

Σταματήστε τώρα να ασχολείστε με τον αποτυχημένο Κρίτων !!!!

Εδώ έχασε από τον Φραουλή , τι θέλει τώρα τα ρέστα ,

ενώ δεν τον θέλει ο κόσμος δεν το καταλαβαίνει ,

εκπροσωπεί το παλαιό το φθαρμένο, τους εργολάβους Μαϊμού με όλα τα

παρελκόμενα ........

Ανώνυμος είπε...

Μα είναι δυνατόν ο Κρίτων , που είναι γνωστός στον κόσμο των Καμένων Βούρλων ότι θεωρείται ως ο Γκουρού της παρανομίας,

να λέει ότι παρανομούν οι επαγγελματίες και ερασιτέχνες ψαράδες που έχουν τις βάρκες τους στο Λιμάνι για να βγάζουν τα προς το ζην.

Κατασκευαστής πολυκατοικιών χωρίς κατασκευαστική εταιρεία γίνεται ????? Και ώμος γίνεται , ζωντανό παράδειγμα ποιος άλλος από τον ΚΡΙΤΩΝΑ !!!!!