04 Ιανουαρίου 2026
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Αυτό το Blog φτιάχτηκε με σκοπό να εξυπηρετήσει τους δημότες , τους παραθεριστές και φίλους των Καμένων Βούρλων, με χρηστικές πληροφορίες , κακώς και καλώς κείμενα,νέα των Καμένων βούρλων και γενικότερα με ό,τι αφορά την ευρύτερη περιοχή.
108 σχόλια:
Άουτς!!!!!!
Κύριοι δημοτικοί σύμβουλοι του τόπου μας,επειδή ως αγράμματοι και μη έχοντας την νοημοσύνη και την ικανότητα να διαβάσετε και να κατανοήσετε αυτό που έχετε ψηφίσει,σας παρακαλούμε να συμβουλευτείτε τουλάχιστον έναν δικηγόρο να σας ενημερώνει για το τι ψηφίζετε από δω και πέρα.
Θα είστε υπεύθυνοι και υπόλογοι για το υπόλοιπο της ζωής σας για τις αποφάσεις σας και την απραξία σας.
Κύριε Αργυρόπουλε σας ευχαριστούμε που μάχεστε για το καλό του τόπου μας!!!!!!!!!!!
Κάποια στιγμή θα πρέπει να μάθουν, εν προκειμένου, οι αυτοδιοικητικοί ότι οι ΝΟΜΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΙΣΧΥΟΥΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ.
Όπως επίσης και οι δημοτικοί σύμβουλοι ότι είναι υπεύθυνοι και υπόλογοι για αυτά που ψηφίζουν !!!!!!!!
Μπράβο σας κ. Αργυρόπουλε , που ως έγκριτος νομικός και ενεργός πολίτης των Κ.Β. προσπαθείτε να διαφυλάξετε τα νομίμως αυτονόητα, και ......!
Να καταλάβουν, άποψή μου, κάποιοι καλοθελητές ότι η εν λόγω προσφυγή είναι για τη διαφύλαξη της νομιμότητας, νομιμότητας που αποτελεί καθοριστικό και ουσιαστικό παράγοντα που διασφαλίζει τόσο την αποτελεσματικότητα και βιωσιμότητα ενός έργου αλλά και την περιβαλλοντική του ένταξη και συνεισφορά στην αναπτυξιακή προοπτική του Δήμου Κ.Β. και όχι μόνο !!!!!!
Τα είχα ξαναπεί, είχαμε ζητήσει μελέτες και ......., αλλά η δημοτική αρχή.... μόνο ειρωνευόταν ..... με τις γνωστές της στάσεις και συμπεριφορές και με τη στήριξη και συναίνεση, σιωπηλή όπως πάντα, των δημοτικών συμβούλων της πλειοψηφίας....??????
Ακου πονηρέ βλαχακο αμα θελεις γράψε μας το ονοματάκι σου να ξέρουμε τι μέρος του λόγου είσαι και τι συμφέροντα έχεις ώστε να παρακαλάς τα Καμένα Βούρλα να μείνουν χωρίς βιολογικό τελικά για άλλα 3 χρόνια γιατί αυτό προσπαθείτε μέχρι να λήξει η δέσμευση που έχει της 25 ετιας για να μπορεί να χρηματοδοτηθεί κουφάλες !!!Σας έπιασε ο πόνος και σένα και τον Δικηγόρο που εκθειάζεις που τόσα χρόνια αρπακτικά το μόνο που κάνατε ήταν να ζείτε από τα Καμένα Βούρλα
Η προσφυγη Αργυροπουλου δημιουργει μια νεα κατασταση επι των θεματων που αφορουν τα αποχετευτικα .
Πρωτον οτι δεν ειναι απλη διαμαρτυρια, αλλα νομικο εγγραφο τεκμηριωσης.
Δευτερον αυτη η προσφυγη και αναλογως των γραπτων απαντησεων επι αυτης θα καθοριστουν οι μηνυτηριες αναφορες προς τους αρμοδιους (ευρωπαικη εισαγγελια και εντος).
Τριτον η ευθυνη δεν ειναι περιοριστικη (Πολιτικης υφης) που να την καλυπτει εκεινος που εισαγει την ( λειψή κατα Αργυροπουλο προοπτικη του Εργου ) ,αλλα επιμεριζεται και σε αυτους που την ψηφισαν (συμφωνα με τα δικαιωματα και την υποχρεωση ).
Και τελος οπως διαφαινεται επειδη το ζητημα ειναι και ηθικο,δηλ:
Α. Η προεκλογικη δεσμευση δεν υλοποιειται προκρινοντας ετερη λυση.
Β. Δεν λαμβανεται υπ οψιν η μελετη Bensanson η οποια ειναι δεσμευτικη αφου εχει υλοποιηθει με εξοδα των δημοτων Αγιου Κωννου.
Γ. Η απενταξη της μελετης Μαρκαντωνακη επι προηγουμενων διοικησεων δεν υπαρχει ως τοπικη αρνηση.
Δια ολα τα ανωτερω προβλεπεται ενας νομικοτυπικος "εγκλωβισμος" την ευθυνη του οποιου βαρυνει τον Δημο που καλειται να απαντησει.
ΚΡΙΤΩΝ
Για πες μας και εσύ ρε ποταπό ανθρωπάκι το όνομα σου για να ξέρουμε ποιον άλλον μεταξύ αυτών που ψηφίσανε σ’αυτο το έκτρωμα (εκτός αν είσαι ένας απ’αυτους και λόγω αγραμματοσύνης σε συγχωρώ) να φτύσουμε??????
Ελα να κάνεις μπάνιο στο Ασπρονερι με την βρόμα των σκατών από το Άγιο και Λόγγο.
Ελα να πίνεις νερό στο Καινούργιο με γεύση σκατών.
Ελα να συντηρήσεις τα αντλιοστάσια που θα έχει ο αγωγός,που δεν μπορούμε να συντηρήσουμε ούτε αυτά που έχουμε.
Αν είναι όλα νόμιμα και καλά γιατί τέτοια ρεμούλα και απόκρυψη από τον δήμαρχο για τις μελέτες και τα δημοτικά συμβούλια να βαφτίζονται τελευταία στιγμή προς ψήφιση??????
Εσύ έχεις διαβάσει την μελέτη??????
Ξέρεις τι γράφει?????
Πώς ψηφίζει κάποιος χωρίς να ξέρει η????
Μόνο επειδή του είπε ο αρχηγός του???
Υστερικέ 11.26 της 4/1/2025
Ποιός νομίζεις ότι είσαι και αποκαλείς σχολιαστή «Βλαχάκο» επειδή έχει άποψη διαφορετική από την δική σου;
Νομίζεις ότι ένα πτυχίο που πήρες και δεν μπόρεσες να το αξιοποιήσεις σε καθιστά πρωτευουσιάνο;
Αν τα Καμ.Βούρλα βρεθούν χωρίς βιολογικό σε αυτό ευθύνεται ο Δήμαρχος που αποδείχθηκε ανίκανος να στηρίξει την έστω στρεβλή επιδίωξή του με την απαιτούμενη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων
Που άλλωστε θα μπορούσε να την στηρίξει;
Το οικόπεδο του ήδη ΒΙΟΚΑ είναι παραχωρημένο κατά παράβαση διατάξεων του νόμου οι οποίες στο μέλλον δεν μπορεί να απαλειφθούν.
Αποσαφηνισμένη όδευση της μεταφορά των λυμάτων από τον Άγιο Κων-σταντίνο δεν υπάρχει αλλά και η μεταφορά ως έργο πρέπει να δικαιολο-γηθεί όσον αφορά το κόστος, τη λειτουργικότητα, την ασφάλεια και το περιβάλλον.
Αποδέκτης αποσαφηνισμένος δεν υπάρχει. Τα επεξεργασμένα νερά στον Βοάγριο υποβαθμίζουν στο έδαφος του και το τοπικό οικοσύστημα, στην θάλασσα προκαλούν σημαντικές περιβαλλοντικές μεταβολές στο θαλάσσιο οικοσύστημα .
Πες λοιπόν στον Δήμαρχο να προβεί στην επισκευή του ήδη υπάρχοντος ΒΙΟΚΑ γιατί αλλοίμονό του. Δεν θα βρει τόπο να κρυφτεί
Υστερικέ 11.26 της 4/1/2025
Και μόνο ότι αντιμετωπίζεις συγχωριανούς μας που έχουν περιουσία ως αρπακτικά που ζουν από τα Καμ.Βούρλα αποκαλύπτεις την ταυτότητά σου
γνωστή σε μας . Ασφαλώς κατά τον ίδιο τρόπο θεωρείς αρπακτικά και τους ξενοδόχους και τους καταστηματάρχες. Πόσο διεστραμμένος είσαι ;
Μία λύση υπάρχει για σένα .Να πνίγουν από τα λύματα.
Συγχαρητήρια κ.Αργυρόπουλε!!!
Να υποθέσω δεν υπάρχουν διαβιβαστικά έγγραφα και οι δημοτικοί σύμβουλοι (πλην του κ.Γιαννακόπουλου που δεν έχει φοβηθεί να ανεξαρτητοποιηθεί μόνος του) έχουν ψηφίσει χωρίς πρώτα να έχουν ενημερωθεί για την αντίστοιχη μελέτη του ΒΙΟΚΑ. Προβλέπεται να έχουν και αυτοί νομικές κυρώσεις??? Γιατί πρόκειται είτε για εγκληματική αμέλεια (για να μην πω ηλιθιότητα) είτε για συνειδητή επιλογή (κοινώς θα τα φάνε μαζί).
Να κατατεθεί εναντιον τους αμεσα μηνυση
Ανώνυμε 10:51 μήπως είσαι ο ίδιος ο Κυρμανίδης ????
Αν ρίξουμε μια ματιά ποιοι είναι οι 14 που ψήφισαν το ΤΕΧΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ χωρίς να έχουν γνώση ούτε της ΜΕΛΕΤΗΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑΣ ούτε της ΤΕΧΝΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ούτε της ΠΕΡΙΒΑΝΤΟΛΛΟΓΙΚΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ !
01. ΚΕΦΑΛΑΣ ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΜΕΝΑ ΒΟΥΡΛΑ
02. ΜΠΗΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΜΕΝΑ ΒΟΥΡΛΑ
03. ΓΚΟΛΦΟΜΗΤΣΟΣ ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΕΝΑ ΒΟΥΡΛΑ
04. ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΙΔΗΣ ΠΑΣΧΑΛΗΣ ΚΑΜΕΝΑ ΒΟΥΡΛΑ
05. ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ ΡΕΓΓΙΝΙ
06..ΚΟΝΤΟΠΑΝΟΣ ΝΙΚΟΣ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ
07. ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ ΣΩΤΗΡΗΣ ΜΩΛΟΣ
08. ΑΝΤΕΡΡΙΩΤΗΣ ΣΠΥΡΟΣ ΜΕΝΔΕΝΙΤΣΑ
09. ΔΕΡΝΙΤΣΙΩΤΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΩΛΟΣ
10. ΤΕΤΡΙΜΙΔΑΣ ΘΑΝΑΣΗΣ ΜΩΛΟΣ
11. ΜΑΝΤΖΑΒΙΝΟΣ ΚΩΣΤΑΣ ΑΓ ΚΩΝ/ΝΟΣ
12. ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΚΩΣΤΑΣ ΑΓ ΚΩΝ/ΝΟΣ
13. ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΝΙΚΟΣ ΑΓ ΚΩΝ/ΝΟΣ
14. ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ ΣΠΥΡΟΣ ΑΓ ΚΩΝ/ΝΟΣ
Ο 15ος ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ δεν ψήσισε ΟΧΙ γιατί είναι αντίθετος στον 1 ΒΙΟΚΑ αλλά λόγω του αποδέκτη στον βοάγριο ποταμό. Αν αλλάξει τοποθεσία ο αποδέκτης... και αυτός είναι υπέρ του έργου !
Πρόταση
Ανεξάρτητα της προσφυγής ( μάλλον θα απορριφθεί... γιατί κόρακας κοράκου μάτι δεν βγάζει) πρέπει να βρεθεί τρόπος να πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας (ως καμενοβουρλιώτες) !
Ας παραδειγματιστούμε από τους αγρότες !
George N
Κε Αργυρόπουλε μου είπαν ότι την ιδέα της προσφυγής σου την έδωσε επώνυμος δημότης. Αληθεύει ;
Μια φορά κι έναν καιρό ήταν τα τρία γουρουνάκια... Τα τρία γουρουνάκια που λέτε παιδιά μου ζούσαν σε ένα πάρα πολύ ωραίο σπίτι και είχαν να παίξουν με πολλά παιχνίδια και να φάνε όλα τα καλά του Θεού.
Μια μέρα λοιπόν το ένα γουρουνάκι που ήταν άπληστο σκέφτηκε να πάει μόνο του στον μάγειρα και να ζητήσει το καλύτερο φαγητό, αλλά για να το φάει μόνο του. Ο μάγειρας του έφτιαξε μεν το φαγητό, αλλά επειδή δεν ήθελε να χάσει την δουλειά του, βρήκε κρυφά τα άλλα δύο αδερφάκια του και τους είπε τι ετοιμάζει το τρίτο γουρουνάκι.
Έτσι λοιπόν τα δύο γουρουνάκια με τον μάγειρα συμφώνησαν μόλις θα είναι έτοιμο το φαγητό να εμφανιστούν μπροστά του και να το τιμωρήσουν.
Όταν ήρθε η ώρα για το φαγητό το τρίτο γουρουνάκι ετοιμαζόταν να φάει το πιο ωραίο φαγητό και έτριβε την κοιλιά του.
Και να σου, την ώρα που έφερνε το φαγητό ο μάγειρας εμφανίζονται τα δύο αδερφάκια γουρουνάκια θυμωμένα!! Του πήραν το φαγητό και αποφάσισαν να το διώξουν από το σπίτι.
"Μας σας παρακαλώ τι θα κάνω εγώ έξω από το σπίτι, πώς θα ζεσταίνομαι και τι θα τρώω?" Είπε το τρίτο γουρουνάκι... Η απόφαση όμως είχε παρθεί και το τρίτο γουρουνάκι έπρεπε να φύγει από το σπίτι. "Τουλάχιστον αφήστε με να πάω να μείνω στο εξοχικό, να κάνω λασπόλουτρα και να τρώω εκεί το κατιτίς μου." Αφήστε που αν με διώξετε θα με φάει ο κακός ο λύκος 🐺...
Τα γουρουνάκια πείσθηκαν να το αφήσουν να πάει να μείνει στο εξοχικό για να μην το φάει ο κακός ο λύκος.
Στο εξοχικό όμως υπήρχε άλλος νοικάρης που έπρεπε να φύγει. Οπότε, το πονηρό γουρουνάκι παραπονέθηκε στα αδερφάκια του. Του εξήγησαν, πως για να φύγει ο προηγούμενος νοικάρης έπρεπε τα ζώα και τα φυτά του εξοχικού να ψηφίσουν ποιον θέλουν (και μέσα τους ήταν σίγουρα πως δεν θα καταφέρει να κερδίσει τις εκλογές). Επίσης, του είπαν το εξής: μέχρι να δούμε αν σε θέλουν τα ζώα και τα φυτά του εξοχικού, θα πας να μείνεις στο σπιτάκι του τένις 🎾.
Έτσι λοιπόν το γουρουνάκι πήγε στο σπιτάκι του τένις, αλλά πάλι δεν κρατήθηκε και σκαρφίστηκε μια νέα πονηρή ιδέα: να πάρει όλα τα μπαλάκια από τα γατάκια που παίζανε τένις για να παίζει μέχρι να βγει νικητής στις εκλογές του εξοχικού. Καθώς τα γατάκια κλαίγανε που τους πήρε τα μπαλάκια, το γουρουνάκι κατέστρωνε το σχέδιό του για να κερδίσει στις εκλογές του εξοχικού.
Άρχισε να πείθει τα μαντρόσκυλα, τους τυφλοπόντικες, τους παπαγάλους και τους μπούφους να γίνουν ομάδα για να κερδίσουν τις εκλογές του εξοχικού.
Συνεχίζεται....
Η συνέχεια....
Άρχισε να πείθει τα μαντρόσκυλα, τους τυφλοπόντικες, τους παπαγάλους και τους μπούφους να γίνουν ομάδα για να κερδίσουν τις εκλογές του εξοχικού.
Όλοι μαζί λοιπόν πήγαν στα βλήτα, τους ζωχούς και τα ραδίκια του εξοχικού και τους είπαν κορδωμένοι: Ψηφίστε μας για να κοιτάμε ξανά τα αστέρια!
Τα βλήτα, οι ζωχοί και τα ραδίκια, αφού δεν είχαν ούτε νερό να πιούνε με τον προηγούμενο νοικάρη αποφάσισαν να ψηφίσουν το γουρουνάκι.
Έτσι λοιπόν το γουρουνάκι έγινε ο νέος νοικάρης του εξοχικού και άρχισε να καταστρώνει τα νέα του σχέδια. Τώρα θα μπορούσε να τρώει τα καλύτερα φαγητά μόνος του!!!!
Αφού τα σχεδίασε όλα με κάθε λεπτομέρεια το γουρουνάκι είπε στα μαντρόσκυλα, τους τυφλοπόντικες, τους παπαγάλους και τους μπούφους ότι επειδή είναι πιο έξυπνο από αυτά θα τους λέει αυτό τι θα λένε και τι θα κάνουν... Τα μαντρόσκυλα, οι τυφλοπόντικες και οι παπαγάλοι και οι μπούφοι θα ακολουθούσαν σαν μια μεγάλη ομάδα και θα πηγαίνανε όλοι μαζί να γλεντάνε σε κάθε γωνιά του εξοχικού. Κι έτσι, το γουρουνάκι πάλι άρχισε πάλι να τρώει μόνο του και την παρέα του την είχε μόνο για να φαίνονται πολλοί...
Από το πολύ το φαγοπότι που λέτε παιδιά μου, το γουρουνάκι έκανε τόσα πολλά κακά που τα βλήτα, οι ζωχοί και τα ραδίκια διαμαρτυρήθηκαν ότι το εξοχικό βρωμάει σαν χοιροστάσιο και πως θα φώναζαν τον κακό τον λύκο να κυνηγήσει το γουρουνάκι!
Μόλις το γουρουνάκι κατάλαβε ότι θα μπορούσε να το κυνηγήσει ο κακός ο λύκος, έτρεξε στον θείο του να ζητήσει λεφτά για να φτιάξει μια καινούργια τουαλέτα. Ο θείος γουρούνος, έβγαλε από το χρηματοκιβώτιο πολλά λεφτά και είπε στο γουρουνάκι: Βάλε όλη την παρέα σου να ψηφίσει την τουαλέτα και μετά θα στείλω τον δικό μου μάγειρα να φτιάξει την τουαλέτα και έτσι θα έχει πολύυυυυ φαγητό και για τους δύο μας. Το γουρουνάκι χαρούμενο έτρεξε πίσω στο εξοχικό που ακόμα βρώμαγε να κάνει ότι του είπε ο θείος γουρούνος. Μέσα στην απληστία του, όμως, ξέχασε να ασχοληθεί με τα προβλήματα του εξοχικού, αφού νόμιζε ότι όλοι στο εξοχικό τον αγαπάνε.
Η σοφή κουκουβάγια, όμως, κατάλαβε το σχέδιο του γουρουνιού και πήγε στον κακό τον λύκο και του το είπε.
Τώρα ο κακός ο λύκος οσμίζεται ένα ένα τα κακά του γουρουνιού, ξέρει που κρύβεται και είναι έτοιμος να το φάει.
Και ζήσαμε εμείς τα χόρτα καλά και τα ζώα καλύτερα....
Υ.Γ. Το παραπάνω παραμύθι αποτελεί προϊόν μυθοπλασίας και δεν σχετίζεται με κανένα ζώο ή φυτό...
ΡΗΜΑΔΟΥΡΟ!
Εάν δεν αναλάβει δράση η αποκεντρωμένη (που είναι υποχρεωμένη) γιατί πολύ σωστά τα λέτε, μπορεί να ακολουθηθεί και η κλασσική νομική οδός των δικαστηρίων. Εκεί, ο κ.Αργυρόπουλος είναι σίγουρο ότι θα δικαιωθεί. Συν τοις άλλοις, μέχρι τότε θα έχει λήξει άδοξα η δημαρχία Κυρμανίδη.
Μπραβο σου καλυτερη παρουσίαση της καταστασης που ζούμε σε μορφή παραμυθιού δεν θα μπορούσες να κάνεις.Ο Αργυροπουλος είναι η σοφή κουκουβάγια; Φτιάξτον τουλαχιστον του αξίζει
Οποιοσδήποτε παραλληλισμός με δική σας ευθύνη
Μήπως ο μαγειρας του παραμυθιού ηταν γνωστος εργολάβος
Θεϊκό...
Τύφλα να 'χει ο Τριβιζάς
Πασχαλ, αν δεν μπορεις να του ριξεις στο κσφε τιποτε,κανε ενα πραξικοπημα!
.
Βρε σχολιαστές πριν γράψετε το σχόλιό σας καλό είναι να έχετε σωστή πληροφόρηση…
Το έργο ήδη έχει ξεκινήσει να υλοποιείται σύμφωνα με την απόφαση του Υπουργού της 8/10/2025 ( ΑΔΑ_ 90ΥΩΗ-ΚΒ1 ) … και η προσφυγή του κ Αργυρόπουλου δεν έχει καμιά τύχη να γίνει δεκτή, για τους εξής λόγους:
1/ Το έργο αφορά τροποποίηση της εγκεκριμένης πράξης της προηγούμενης δημοτικής αρχής με τίτλο : ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΔΙΚΤΥΩΝ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ και ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ-ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥ ΕΕΛ των ΚΑΜΕΝΩΝ ΒΟΥΡΛΩΝ
2/ Η δαπάνη του έργου 31.833.152,98 έχει εγκριθεί και έχει γραφτεί στο ΠΔΕ του Προϋπολογισμού του Κράτους για το 2026. Για να γραφτεί στον Προϋπολογισμό του Κράτους σημαίνει ότι έχουν κατατεθεί και σχετικές μελέτες.
3/ Το έργο πρέπει να υλοποιηθεί μέχρι 31/12/2029
4/ Περιλαμβάνει 7 υποέργα
5/ Το 1ο _ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΓ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΑΓΩΓΟΥ ΚΑΜΕΝΩΝ ΒΟΥΡΛΩΝ και το 2Ο _ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ ΑΓΙΟΥ ΚΩΝ/ΝΟΥ, έχουν τελειώσει !
Έτσι έχει η κατάσταση !
Το έργο δεν ακυρώνεται με προσφυγές !
Η αποκεντρωμένη διοίκηση δεν εξετάζει την ΟΥΣΙΑ αλλά το ΝΟΜΙΜΟ της απόφασης !
Και η απόφαση του ΔΣ είναι νόμιμη μιας οι οι 14 από τους 25 ψήφισαν υπέρ του έργου !
Το έργο ακυρώνεται μόνο όταν η τοπική κοινωνία στείλει το μήνυμα προς τους κυβερνώντες ότι ΤΟ ΕΡΓΟ ΟΠΩΣ ΈΧΕΙ ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΙ ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ !
ΠΡΩΗΝ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ
Η Αποκεντρωμένη Διοίκηση εξετάζει το Νόμιμο του ψηφίσματος και στην περίπτωση αυτή δεν είναι νόμιμο γιατί δεν δόθηκε κανένα έγγραφο στους συμβούλους να μελετήσουν. Στην ουσία ο Δήμαρχος τους είπε Ψηφίστε και αυτά ψήφισαν....Αυτό αναδεικνύει ο Κ. Αργυρόπουλος
Το αν δόθηκε ή δεν δόθηκε έγγραφο είναι η ΟΥΣΙΑ.
Το ΝΟΜΙΜΟ είναι ότι η απόφαση πήρε τους απαιτούμενους ψήφους για έγκριση.
Η ΑΔ εξετάζει το ΝΟΜΙΜΟ και όχι την ΟΥΣΙΑ.
Η ΠΡΟΣΦΥΓΗ θα απορριφθεί... τα επιχειρήματα του κ Άργυρόπουλου είναι σωστά αλλά αφορούν την ουσία του προ κρίσιν θέματος... και σε αυτό δεν έχει το δικαίωμα να εισέλθει η ΑΔ... αυτό είναι αρμοδιότητα του ΕΛΕΓΚΤΗ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ που έχει προβλεφθεί με νόμο από το 2012 αλλά οι κυβερνήσεις δεν προκήρυξαν τις αντίστοιχες 12 θέσεις των Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Ελλάδας.
Αυτά για να ξέρετε πως έχουν τα πράγματα....
ΠΡΩΗΝ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ
Χθες βραδυ ο δημαρχος και η παρεα του ξεφαντωσαν στον ΜΥΘΟ, μεχρι και τσιφτετελι στο παγκο χορεψε ο προεδρος, και όλοι γελουσαν εις βαρος του αργυροπουλου που τωρα στα γεραματα θελει να το παιξει δον κιχωτης.
Τώρα Ηλία? τι κάνουμε τώρα Ηλία?
Και αν κάποιος κάνει μήνυση για παράβαση καθήκοντος?
Ή αν κάποιος καταθέσει μήνυση σε έναν Δημοτικό Σύμβουλο?
Μα τα βλήτα, οι ζωχοί και τα ραδίκια τρέφονται απ' τα κόπρανα που προσφέρουν τα γνωστά μας γουρουνάκια (και δεν είναι προϊόν μυθοπλασίας) ....
Άλλο είναι λοιπόν το πρόβλημα στην διατροφική αλυσίδα του δήμου.
Να σου θυμίσω επίσης ότι τα γουρουνάκια είναι ξανά υψηλά στον δείκτη νοημοσύνης των θηλαστικών.
Νομίζω λοιπόν ότι άλλα ζώα διοικούν αυτή τη στιγμή τον Δήμο μας, πχ οι γυμνοσάλιαγκες.
Στους γυμνοσάλιαγκες αρέσει πολύ το τζάμπα αλκοόλ, δεν το ήξερες;;;
Πάτα Google και θα δεις.....
Έχει δικιο ο ΠΡΩΗΝ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ.
Η λύση είναι να υποβληθεί μήνυση για παράβαση καθήκοντος εναντίον των 14 δημοτικών συμβούλων που ψήφισαν υπέρ του έργου χωρίς να τους έχουν δοθεί απο τη γραμματεία του δήμου τα απαραίτητα έγγραφα για να τα μελετήσουν και να πάρουν θέση.
Αυτή είναι η άποψη έγκριτου νομικού αθηνών.
Εσείς κ Αργυρόπουλε τι λέτε ;
Η πρώτη σκέψη είναι ότι ΜΟΝΟ προσφυγή στην αποκεντρωμένη χωράει και ΟΧΙ στη δικαιοσύνη. Δεν είναι ποινικό αδίκημα η έγκριση τεχνικού προγράμματος χωρίς κατάλληλες πιστώσεις και μελέτες. Εάν προχωρήσει ένα έργο πχ βιοκα σε εργολάβο χωρίς εγκεκριμένη ΜΠΕ τότε είναι ποινικό, κατά την γνώμη μου. Αυτά προς το παρών Τ.Α
Ειμαστε ολοι για το γαιδαρο καβαλα.
Αναλογα πως ειναι η ιδιοτελεια μας ετσι μιλαμε.
Θα εφευγα για μια χωρα του Ειρηνικου Ωκεανου οπως Αυστραλια ,Νεα Ζηλανδια αν ημουν νεωτερος να κυνηγησω την τυχη μου, ναι τυχοδιωκτης δεν ειναι ντροπη.
Ντροπη ειναι αυτο που συμβαινει εδω ,να τρεχουμε να φαμε απο το κοινο χρημα, οχι απο την αποδοση στην δουλεια μας.
Αμ, δε ,και στη γη του Μαδουρο με τα πλουσια εδαφη οι φτωχοι και οι μεταναστες ειναι οι πολλοι γιατι ο σοσιαλισμος και η αριστεριλα δεν αφηνει.
Και μη μου πειτε οτι ε, δεν ειναι ολοι αριστεροι ,ειναι και δεξιοι απαντω:
Κρατιστης που βιοποριζεται απο τον φορο του αλλου ,οσο δεξιος και αν ειναι στην ουσια ειναι το ιδιο με τον αριστερο,συναδελφοι και οι δυο.
Εχουμε λοιπον στην Αυτοδιοικηση την μαυρη τρυπα που μοιραζεται η μιζα η διαπλοκη και η διαφθορα.
Απο κοντα λοιπον ολα τα ιδεολογικα χρωματα και οποιος προλαβει.
Μιλαμε για το ζαβολιαρικο γουρουνακι, παντοτε υπηρχε τετοιο ειδος,ακομη και αυτος που το εγραψε ας κοιταχτει στο καθρεπτη.
Επεσα επανω σε μια συζητηση δυο νεων στα 50 κατι ,ρωταει ο ενας πως πας ,λεει ο αλλος τελεια, βγαινω στην συνταξη! (αστυνομικοι και οι δυο με διαφορετικη κομματικη αποκλιση)
Αυτοι ειμαστε!
Η έγκριση ενός τεχνικού προγράμματος από το δημοτικό συμβούλιο χωρίς τη γνώση ή την ύπαρξη της απαιτούμενης Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ) για ένα συγκεκριμένο έργο μπορεί να επισύρει ποινικές ευθύνες, κυρίως μέσω του αδικήματος της παράβασης καθήκοντος.
Κύριες Ποινικές Ευθύνες
• Παράβαση Καθήκοντος (Άρθρο 259 ΠΚ): Οι δημοτικοί σύμβουλοι, ως υπάλληλοι υπό την έννοια του Ποινικού Κώδικα, μπορεί να διωχθούν αν αποδειχθεί ότι με την ψήφο τους παραβίασαν τα καθήκοντά τους με σκοπό να προσπορίσουν σε κάποιον παράνομο όφελος ή να βλάψουν το κράτος/δήμο.
• Περιβαλλοντικά Αδικήματα: Η εκτέλεση ή η πρόκληση εκτέλεσης έργων χωρίς την προβλεπόμενη περιβαλλοντική αδειοδότηση (ΑΕΠΟ) ή συμμόρφωση με τις Πρότυπες Περιβαλλοντικές Δεσμεύσεις (ΠΠΔ) επισύρει ποινικές κυρώσεις.
• Απιστία (Άρθρο 390 ΠΚ): Εάν η έγκριση του έργου χωρίς την αναγκαία μελέτη οδηγήσει σε βέβαιη οικονομική ζημία του Δήμου (π.χ. μέσω προστίμων ή ακύρωσης χρηματοδότησης), μπορεί να εξεταστεί η κατηγορία της απιστίας.
Άρα κ Αργυρόπουλε συμφωνείτε με τον ΠΡΩΗΝ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ και με τον σχολιαστή 7.00 μμ.
Γιατί δεν προβαίνετε ταυτόχρονα και σε μήνυση μιας και υπάρχουν ποινικές ευθύνες ;
Γιατί αγαπητέ δεν το κάνεις εσύ και θέλεις κάποιον άλλο να το κάνει; Δεν σε αφορά τι θέμα;
Γελάει καλύτερα όποιος γελάει τελευταίος. Δεν νομίζω ότι ο κ.Αργυρόπουλος θα αναρτούσε δημόσια αυτό το έγγραφο εάν δεν ήταν σίγουρος για την έκβαση της προσφυγής αλλά και για τις περαιτέρω ενέργειες του.
Γιαννη σωστη απαντηση σε ενα ζλαπακι απο αυτα που ειναι μονο για καμια πηχτή!
Ας ξεκινησουμε να βρεθουμε διπλα στον κ.Αργυροπουλο
εαν πραγματικά ενδιαφερει καποιους το Μεγα Ζητημα του Βιολογικου
Εδω μας θελω,
η ,ας Σωπασουμε, για παντα,
-προσκυνημενα ανθρωπακια-
και οτι θελει ο Δημαρχος ας γινει.
Είναι διάχυτη η απορία, πολλών, τι ώθησε τον Κυρμανιδη να ανατρέψει ότι έλεγε προεκλογικά και να προσπαθεί να επιβάλει το #ολιστικο του# για την αποχέτευση; Μάλλον κάποιοι εργολάβοι αποχετεύσεων, που συνεργάστηκε όταν κάθησε στη καρέκλα., για την βελτίωση του υφιστάμενου συστήματος α νταμάρια δεν έχουμε μάθει τίποτα, εκτός εάν ΔΕΝ έχει γίνει και ΤΙΠΟΤΑ . Λέτε το καλοκαιρινό επεισόδιο να το φάγαμε στη μάπα από την αδράνεια σωστής λειτουργίας του βιόκα, με ευθύνη του δημάρχου και λοιπών υπευθύνων;
ρε θα σας χορέψει καλά ο αργυροπουλος
Ο Τσωμος γιατί δεν μιλάει;
Το παραμυθι όταν το πρώτο διάβασα δεν μου έκανε εντύπωση αλλά στη συνέχεια όταν έβαλα στα ζωακλπ πρόσωπα της επικαιρότητας, πολύ το διασκέδασα 😃😃😃
Για πρωινό σας έχει ο δήμαρχος
Θα σας πάει τρενάκι.
Θα επρεπε σε καθε δημοτικο συμβουλιο για σοβαρα θεματα που πρεπει να ψηφισουν οι δημοτικοι συμβουλοι οι οποιοι δεν γνωριζουν τα νομικα να παρισταται και δικηγορος του Δημου .Οταν ψηφιζει ο δημοτικος συμβουλος θα λεει ναι φηφιζω μονον αν συνηγορει απο νομικη αποψη και ο δικηγορος του Δημου.Τοτε να δουμε ποιος δικηγορος θα τολμουσε σε κατι παρανομο και να τιμωρηθει.Πιστευω να συμφωνειτε.Οσο για το κοστος ασημαντο μπροστα στη νομιμοτητα και τις δικαστικες περιπετειες.
Ναι τα γιδια θελουν νομικη προστασια για να βοσκησουν σανο!
Ηλία, έχεις φοβηθεί
Είναι λυπηρό το γεγονός ότι από τό πρώτο, τώρα δεύτερος χρόνος, της θητείας της νυν δημοτικής αρχής να υπάρχει τόση πρόκληση από μέρους του δημάρχου και τόση αγανάκτηση από μέρους των δημοτών!!!
Είμαστε αχάριστοι, πρέπει να διαβάσουμε το ένθετο που μας έστειλε ο δήμαρχος με τους λογαριασμούς ύδρευσης - αποχέτευσης για να δούμε τι προσπάθεια έχουν κάνει και τα αποτελέσματα που πέτυχε ο δήμαρχος.....??? Για το καλό μας ..., γιατί αυτός ξέρει...το καλό μας. αχάριστα πλάσματα ...που μόνο κακάκια ξέρετε να κάνετε και να βρομιζετε τον τόπο!!!
Θέλουμε δε θέλουμε θα μας πάει " ξανά ψηλά" ?????????
Πρώτη φορά βλέπω τον Κυρμανίδη να γράφει σε τρίτο πρόσωπο... Για αρχή ο Δήμαρχος δεν τρώει πρωινό. Ο λόγος είναι απλός... Δεν ξυπνάει το πρωί... Σηκώνεται κατά τις 12.00 και τρώει ζαμπονοκασερόπιτα... Μετά πάει να βρίσει τους υπαλλήλους του Δήμου και τους υποτιθέμενους συνεργάτες του ως ΑΜΕΑ τους πρώτους και ως άχρηστους τους δεύτερους, για να καλύψει τα κόμπλεξ του... Στο τέλος της ημέρας τρώει καλά και πάει για μπεκρουλιασμα...
Κρίτωνα μούγκα για την προσφυγή ;
Συμφωνείς ή διαφωνείς ;
Αλλά τι λέω, πότε πήρες ξεκάθαρη θέση για κάτι και θα πάρεις τώρα !
Μόνο αμπελοσοφίες για τις οποίες κανένας δεν δίνει σημασία !
Αργυρόπουλε στη πιάτσα τον λένε ''βαθύ λαρύγγι'', πρόσεχε τι του λες κατ' ιδίαν !
Θα Συνταχθουμε με τον κ. Αργυροπουλο?
Υπαρχει απαντηση?
Γιατι αλλιως ο κ.Αργυροπουλος Θα περπατα με καμάρι, για τον Λογο Οτι στέκεται Απεναντι στο Χαος!
Ολοι οι Υπολοιποι
Μεσα στο Χαος
Μουγκοι
Προσκηνητες ,της Μισαλλαδοξιας (Μισαλλοδοξος,Αυτος που ειναι εχθρικος η δεν ανεχεται αντιθετες αποψεις)!
της Αμαθειας
του Εγωισμου Προσκυνημενοι.
-Αν ειναι Οχι-
-Ας σιωπησουμε τουλαχιστον
με ίχνη Ντροπης για την ανικανοτητα μας
Να Προστατεψουμε τον Τοπο
και τις Επομενες Γενιες.
Εγω πρώτη φορά βλέπω ανώνυμους να μιλάνε για σύνταξη μαζί με κάποιον επώνυμο.
Πως θα γίνει αυτό ;
μην κολλάς σε λεπτομέρειες.
θα το φέρει η βλάχα το τυρί και θα οργανωθεί το μέτωπο με τον αργυρόπουλο.
το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα μείνει έτσι το πράμα.
δικτατορίες δεν σηκώνει ο λαός των καμένων βούρλων
Πολυ απλα Γίνεται .
Βρισκουμε τον κ.Αργυροπουλο
το Νο.του Τηλεφωνου του
ευκολα βρίσκεται
και?
τα αλλα?
ο ενας με τον τον αλλο
απλα κοντα
Μετωπο κατα του Παραλογου
και ειλικρινα:
Εαν το Θηριο ειναι Μεγαλυτερο απο τους Θηρευτές (δεν το πιστευω)
Θα Ειμαστε Εμεις
Που θα κοιταξουμε το Αποτελεσμα
με Αξιοπρεπεια
απο οποια Θεση.
Ας αρθρωσουμε Λογο δια ζωσης.
Στην προσφυγή ο κ.Αργυρόπουλος έχει συμπεριλάβει πολύ έξυπνα την προσωπική ζημία.
εμ κάπου πρέπει να πατήσεις για να κάνεις προσφυγή, τύπου 'έννομο συμφέρον'
Το έννομο συμφέρον είναι η αναγνωρισμένη από τον νόμο ανάγκη ή το όφελος που δικαιολογεί την προσφυγή για την προστασία ενός δικαιώματος ή μιας έννομης σχέσης, είτε υλικού είτε ηθικού,
Αποτελεί βασική προϋπόθεση για την παραδεκτή άσκηση αγωγής (π.χ. αναγνωριστικής) ή αίτησης ακύρωσης
Για ποια δικτατορια ρε ξεμπλετσωτοι α(χ)ριστεροι
Για αυτην του Δημαρχου, μα αυτην εσεις την σπρωξατε στην εξουσια.
Κανενας συνειδητος Φιλελευθερος δεν ψηφισε ,πηγε στην αποχη.
Εσεις ξερετε τι σημαινει Κομμα η περιφερεια και τι σοσιαλισμος της αναδιανομης.
Ποιος μπορει απο εσας να εχει καθαρη πολιτικη ηθικη, οταν δε εχετε αφησει Μαδουρο για Μαδουρο να μην τον θαυμαζετε!
Ειστε σε θεση ,να λετε τον καθε αυταρχικο δικτακτορα, δημοκρατη, αρκει να παιζει με την λεξη "Λαός"
Ποιοι ειστε εσεις που εχετε αποψη για τα Καμενα, που οταν ο Αργυροπουλος εδινε την μαχη κατα του ιδιου σχεδιου για την αποχετευση επι αληστου μνημης Τετρι εισαστε στις συνδικαλιστικες σεχτες για να κανονισετε τις πλασματικες συνταξεις!
Ποσοι απο εσας κλεισατε με το αυτοκινητο σας την εθνικη οδο στον αγωνα για το το Λυκειο.
Ποιοι αντιδρασατε μεσα σε αιθουσες του ΔΣ για την λουμπεν
τοποθετηση του ΚΥ ΚΒ στην χωματερη στο βοαγριο!
Ερχεστε τωρα με αιχμη του δορατος τον Αργυροπουλο να κρινετε τι(:)
Μηπως την ψηφο σας, γιατι και οι προηγουμενοι ηταν για τα μπαζα, που ειχαν πνιξει την πολη.
Οταν θα αποφασισετε να μην ειστε ιδεολοπληκτοι αλλα πραγματιστες ,που δεν το βλεπω ,τοτε δικαιουστε να πατε στην προσκληση που σας απηυθυνε ο Αργυροπουλος.
Μεχρι τοτε "βγαλτε" στο μπλοκ το μαρξιστικο υποβαθρο πανω στο οποιο στηριζεται την δικη σας εικονα.
Ναι ειμαι κατα του *ολιστικου* του Δημαρχου οπως και ημουν κατα και στο αντιστοιχο του Τετρι.
Κριτων
Παράλογο..???
Δεν απαντάει...
Κρίτωνα, είμαστε μικρή κοινωνία και γνωριζόμαστε όλοι...
Είσαι ένας από αυτούς που στηρίξατε τον ΚΙΜ να πάρει την εξουσία...
Και τώρα προσπαθείς/ειτε να ρίξετε τις ευθύνες σε άλλους...
Και δεν καταλαβαίνω πως μπλέκεις σοσιαλισμό-φιλελευθερισμό-μαδούρο-κοκ...
Τάχεις όλα μπερδεμένα στο θολωμένο μυαλό...
Κρίτωνα συμφωνώ με τον προηγούμενο σχολιαστή, αλλά θέλω να προσθέσω και τα εξής.
Ένας ενεργός δημότης (όπως θέλεις να ονομάζεσαι) δεν απέχει από την εκλογική διαδικασία !
Έχει άποψη και ρίχνει τη ψήφο του συνειδητά στον υποψήφιο με τα λιγότερα… μείον !
Αυτός που απέχει (όπως λες ότι έκανες) δεν λέγεται πολίτης αλλά… ιδιώτης !
Και δεν χρειάζεται να σου εξηγήσω τις διαφορές !
Και όπως είπε ο ΠΛΑΤΩΝΑΣ (μιας και τον επικαλείσαι τακτικά) :
«Μια από τις τιμωρίες που δεν καταδέχεσαι να ασχοληθείς με την πολιτική είναι ότι καταλήγεις να σε κυβερνούν οι κατώτεροί σου».
George N
Ρε παιδιά αληθεύει ότι έβρισε χυδαία υπάλληλο του δήμου επειδή πήγε στο μαγαζί του Πλατανιά;
Αν αληθεύει δυστυχώς έχει πολλά θέματα ψυχικής υγείας και κομπλεξισμού.
Ισχύει εννοείται και δεν είναι μόνο αυτό…………………
Είναι λυπηρό να υπάρχουν τόσο σοβαρά θέματα στο Δήμο και εμείς να ασχολούμαστε με τις ψυχικές -άρρωστες συμπεριφορές του ΚΙΜ ???Δήμο και στο μέλλον όλων μας
Βέβαια αυτές οι ψυχικές -άρρωστες συμπεριφορές του ΚΙΜ και η μουγκαμάρα των δημοτικών συμβούλων έχουν αποτελέσματα έχουν αποτελέσματα στο μέλλον όλων μας!!!
Είναι ώρα να δημιουργηθούν δομημένες υγιείς αντιδράσεις, ανάχωμα στον αυταρχισμό του ΚΙΜ και που θα καλύψει το κενό που έχει δημιουργηθεί από την ανυπαρξία της αντιπολίτευσης και των άβουλων - πειθήνιων & μουγκών συμβούλων!!!
Εμπρός.....για να δώσουμε ελπίδα, προοπτική & ανταγωνιστικό μέλλον στο Δήμου μας.!!!
Πως βρε avanti ;
Με ανώνυμους σχολιαστές, σαν εσένα ;
Άντε κάνε την αρχή, βγάλε τη μάσκα... άλλως σώπασε... αγωνιστή του πληκτρολογίου !
Ασε φιλε, μη ρωτας ,ο avandi και καποιοι τετοιοι νομιζουν οτι στο στριπτιζαδικο πηγαινουν για τους ξηρους καρπους!
Είμαι "ανώνυμος" σχολιαστής εδώ στο blog γιατί όλοι, εκτός από τον κ. Αργυρόπουλο, είστε ανώνυμοι εδώ!!!
Αυτό που πιστεύω και θεωρώ σωστό και το εκφράζω στους κύκλους συζητήσεων με συνδημότες μας που έχουμε κοινές αντιλήψεις και ανησυχίες για το μέλλον του Δήμου μας και θα το δημοσιοποιήσουμε όταν .....?
Θα είμαστε όμως άμεσα παρόντες..... , αλλά ....προσέχουμε σε αυτή τη φάση τους ρουφιάνους, τους προβοκάτορες και τα τα τσιράκια του ΚΙΜ.
Εμπρός.....υπάρχει και άλλος δρόμος!!!
Αλλο να ειναι κανεις παρων και άλλο να μάχεται.Μην αρκειστε σε παρουσία.Επικοινωνείστε μαζί μου τηλ.6932894038.Θα πρέπει να υπάρξει μια συνάντηση
Θα επικοινωνήσω μαζί σας την επόμενη εβδομάδα...,.και να βρεθούμε δια ζώσης εκτός του Δήμου, ίσως στη Λαμία.?
Η ανωνυμία σε αυτή την φάση είναι η σωστή τακτική ενάντια στην χούντα του ΚΙΜ. Σε αυτόν που ξέρει να παίζει καλά το παιχνίδι του διαίρει και βασίλευε απαντάμε με ανωνυμία για να μην μπορεί να μας σπάσει... Δηλώνουμε την τηλεφωνική μας συμπαράσταση στον Κ. Αργυρόπουλο και σε όποιον ορθώνει ανάστημα στην χούντα και όταν έρθει η ώρα θα συναντηθούμε όλοι μαζί... Αυτοί που ζητάνε ταυτότητα είναι 3-4 μαντροσκυλα του ΚΙΜ και ο ίδιος ο ΚΙΜ...
Συμφωνω για την ανωνυμια..
Ο Κιμ στηριζετεστην κλασικη συνταγη τους συστημικους,τους παπαδες και τους πονηρους.
Ο Αργυροπουλος στηριζεται στους κωφαλαλους και στους εξυπνους.
Ποιοι ειναι οι περισσοτεροι κανεις δεν το ξερει.
Περισσότεροι είναι οι συστημικοί και οι πονηροί, αλλά ακόμη και αυτοί όταν βλέπουν τέτοια κακία και εκδικητικότητα τον αποστρέφονται. Μην κοιτάτε που τον "γλείφουν" δημόσια. Δικός μας στόχος θα πρέπει να είναι να μάθει και ο τελευταίος δημότης πόσο κακός και εκδικητικός είναι.
Παραμυθά καλως ορισες
Κύριε Αργυρόπουλε, δεν νομίζω ότι μπορείτε να αντιπαρατεθείτε με τον δήμαρχο σε κανένα επίπεδο. Αυτός ο εκλεγμένος άνθρωπος έχει τριφτεί κυριολεκτικά τόσα χρόνια στα δημοτικά και ξέρει να διαχειρίζεται καταστάσεις και ανθρώπους. Εκρήξεις θυμού και ιδέες μεγαλείου από άτομα που γράφουν εδώ μέσα βλέπε εσάς και Τραχανά όπως και φιλοσοφίες και ναχαμε να λέγαμε βλέπε Κρίτων δεν προσφέρουν κάτι το ουσιαστικό. Σας προτείνω να βρείτε έναν νέο άνθρωπο να ηγηθεί μιας προσπάθειας και να τον στηρίξετε στις επόμενες εκλογές. Μέχρι τότε θα υποστείτε την διοίκηση του δημάρχου και των μαριονετών του και προσοχή στον επόμενο που προορίζει να πάρει την θέση του. Αυτά
Μετά τιμής
Α/Κ
Καλά θα κάνεις να κρατας τις συμβουλές για τον εαυτό σου και οχι να συμβουλεύεις τον κ.Αργυροπουλο. Το τι τριψιμο εχει κάνει ο Δημαρχος φάνηκε από τα καζάντια του στην Περιφέρεια. Για το τριψιμό αυτό γράφηκε το παραπάνω παραμυθι για τα γουρουνάκια . Μπορεις να διακρίνεις ποιό ειναι το κακό και απληστο γουρουνακι . Το τι εκανε και στο Τένις-Κλαμπ , ρωτα να μάθεις . Η διαχείρισή του σε καταστασεις και ανθρώπους ειναι αυτή που κάνει στον Δήμο, επίσης ρωτα να μάθεις .Θα είσαι μονος που δεν την ξέρεις. Εκρήξεις θυμού και αδικαιολόγητου μεγαλείου μόνο στην συμπεριφορά του Δημάρχου μπορείς να βρεις ( Θυμιανοπουλου,Τσαπάρας κ.λ.π.).Τις βαρέθηκε όλος ο Δήμος. Τι πρέπει να γίνει; Ο καιρός θα το δείξει.
ΩΡΑ ΓΙΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΜΑ.
ΕΊΝΑΙ ΔΥΝΑΤΌΝ ΝΑ ΥΠΆΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΛΟΓΙΚΟΣ ΔΗΜΟΤΗΣ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΈΧΕΙ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΊ ΤΗΝ ΠΑΡΆΝΟΙΑ?
ΤΙ ΠΕΡΙΜΈΝΕΤΕ?
ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΈΨΕΙ ΠΡΏΤΑ Ο ΠΑΡΑΦΡΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΆ ΝΑ ΤΡΈΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΖΟΥΡΜΑΝΔΥΑ?
ΏΡΑ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΥΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΓΛΥΤΏΣΟΥΜΕ.
ΘΑ ΠΑΡΈΜΒΕΙ ΈΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΉ ΔΙΚΑΙΟΣΎΝΗ.
Καλή χρονιά. Ο Αργυρόπουλος είναι barrister και σίγουρα τον μπασκετμπολιστα τον τρώει για πρωινό, έχει πολύ περισσότερη πείρα. Είμαι σίγουρος ότι στις δεύτερες εκλογές ξεγελαστηκε και τον ψήφισε τον μπασκετμπολιστα και τώρα του ήρθε κεραμιδα ο ένας βιοκα. Είναι κλασικός καμενοβουρλιωτης δεν νοιάζεται για κάτι άλλο πιο πέρα και πιστός νδ μόνιμα. Σε πρώτη φάση θα απορριφθεί η ένσταση στην αποκεντρωμενη, πιο μετά που θα γίνει η μελέτη και θα ζητήσει έγκριση περιβ όρων είναι 50 50 οι πιθανότητες αν γίνει κίνημα δημοτών μεγάλο συν με αυτό που έγινε το 25 το καλοκαίρι το βούκινο. Ο βιοκα στο βουνό δεν εξυπηρετούσε τον Άγιο και μαλιστα χωρίς τριτοβάθμια επεξεργασία. Ούτε η μεταφορά στα καμένα μας δίνει λύση εμάς .Ο μπενσασον Γιάννη φιλοσοφε της αποχής δεν είχε πάρει λεφτά για την προμελέτη που έκανε το 07 γιατί είχε πάρει 160 χιλιάδες από το σχέδιο λιαλιου που δεν φτιάχτηκε το 01.Το κείμενο πιο πάνω ειμαι σίγουρος ότι δεν ειναι δικό σου έχει ύβρεις που εσύ δεν χρησιμοποιείς και κριτων με μικρά. Εσύ Α/Κ είσαι ένα ανθρωπάκι που δεν αξίζει να ζεις στον αγιο .Αυτά που λέω εγώ επώνυμα εδώ μεγαλεια για παραλιακό δρόμο στο άγιος Λογγος πήγαινε αύριο στην αρκιτσα να τα δεις που θα ρίχνουν το σταυρό και θα βλέπουν αριστερά και δεξιά παραλιαρες με μαγαζιά έως λειβανατα. Εσείς αύριο εδώ θα βλέπετε τα ίδια χάλια την μάντρα του μαύρου της καζαντζιδινας κλπ μαζί με τα προεδρακια της φακής. Τα έχω πει στο τζουβελο χύμα είστε άχρηστοι σαν τους προηγούμενους και οι σύμβουλοι και τα προεδρακια. Ο μόνος πρόεδρος που έχει κουραστεί και έχει προσφέρει δουλειά με τα χέρια του είναι της αγναντης, τα έχω δει με τα μάτια μου. Ο άγιος είναι κακομοίρης γιατί έχει άχρηστους χεστηδες κατοίκους που ντρέπομαι που ζω μαζί τους. Τα καμένα θα μαζέψουν όλα τα σκατα γιατί επίσης έχει χεστηδες ανώνυμους κατοίκους, μόνος του θα είναι ο Αργυρόπουλος στο τέλος. Είστε όλοι ντροπή του τόπου.
Άσε ρε τραχανά που έμαθες και να κρίνεις
Άλλο δικηγόρος άλλο πολιτικός
Δεν τον φτάνετε τον δήμαρχο ούτε στο μικρό του δαχτυλάκι να μην πω για μια τρίχα ξέρετε που.. δεν του είστε.. αν έχετε κωλο κατεβείτε στις επόμενες εκλογές. Μέχρι τότε εδώ στην μιζέρια και στα σχόλια του μπλογκ. Απολαύστε την διοίκηση τώρα, θα το κάνετε για πολύ καιρό ακόμη
Α/Κ Καλημέρα
Ηττοπάθεια λέγεται Αυτο
Τι και εαν και με ποιον τροπο και απο Ποιους και Γιατι Εκλεχτηκε ο Δημαρχος και το Δημοτικο Συμβούλιο?
-Ενα Δεν Εχουν Καταλαβει οι Κυριοι και Οι Κυριες της Εξουσιας στον Μικρο μας Τοπο.
Οτι,ειναι οι Ιδιοι Χθεσινοι Ανθρωποι
Δεν Αλλαξε Τιποτα Για Αυτους.
Και Οτι η Θεση που τους
Εδωσαν
Ειναι :ΥΠΗΡΕΤΕΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ
ΥΠΗΡΕΤΕΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ
ΥΠΗΡΕΤΕΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ
ΘΗΤΕΙΑ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ
ΚΑΙ ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ
Δουλεια μας ειναι Λοιπον
Εμας των Δημοτων
Που Αποφασιζουμε Ποιοι θα Ειναι Εκει Πανω
Στη Διαρκεια τους
Να ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ
ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΥΝ-ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ
ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΛΙΓΟΙ
ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΠΟΛΛΟΙ.
Είναι ενθαρρυντικό που παραδέχεσαι ότι ο Δήμαρχος δεν είναι δικηγόρος. Σε αυτό έχεις απόλυτο δίκαιο. Αυτό το ξέρει και αυτός Κατά την γνώμη σου είναι πολιτικός. Ούτε και αυτό είναι .Όλα αυτά τα χρόνια που ασχολείται με τα κοινά απέκτησε την ικανότητα διαχείρισης ενός μέσου δημοσίου υπαλλήλου. Απόδειξη η μέχρι σήμερα διαχείρισή του στα πράγματα του Δήμου.Ο Δήμος δεν εχει ανάγκη από Δήμαρχο-Δημόσιο Υπαλληλο αλλά από Δήμαρχο -Οραματιστή ,να πάει τον Δήμο μπροστά. Αυτός δεν αρκεί ούτε για τη καθημερινότητα, Δες τον τομέα της καθαριότητας. Την κατάσταση των οδοστρωμάτων; Καλά με ελικόπτερο πάει στον Δήμο και δεν βλέπει την κατάσταση τριγύρω του; Αλλωστε μην ξεχνάς ότι φτάσαμε τους σημερινούς πολιτικούς να τους φτύνουμε. Δες γυρω σου .Ειναι ατομα ανυπόληπτα , αναποτελεσματικά, αποβλέπουν στην δική τους μόνο ευμάρεια και προβολή γιαυτό έφτασαν το κρατος σε τέτοια κατάντια. Οσο για τις τριχες αν έχει και που τις έχει ο Δημαρχος ασχολήσου εσύ που όπως φαίνεται ασχολείσαι και με το γλυψιμό τους. Ποιός σου είπε ότι όσοι προσπαθούν να αποτρέψουν το έγκλημα τη μεταφοράς των λυμάτων θέλουν να γίνουν Δήμαρχοι; Αυτό αποτελεί μόνο φόβο του Δημάρχου που φοβάται να μην χάσει την βολή του.Που αλλού θα μπορούσε να "τρουπώσει " με τον χαρακτήρα που έχει. Να είσαι σίγουρος η δημαρχία δεν απασχολεί κανένα από τους σχολιαστές
Στο τι να τον φτάσουμε; Αγώνες κάνουμε ; Το ότι δεν ασκεί χρηστη διοίκηση κ προβάλει προσωπική άποψη ανάλογα με τον ποιον συμπαθεί ή όχι, δεν σου φτάνουν; Ξεκάθαρα δεν είναι Δήμαρχος δεν κάνει για να υπηρετεί τον τόπο αυτόν . Δυστυχώς προσπαθεί να εκμεταλλευτεί το αξίωμα που του δώσαμε μέσα από τη διαχείριση τον κρατικών κονδυλίων για την προσωπική του οικονομική ευημερία, προσωπικό βιοπορισμό κ με τους εκβιασμόυς, τον φόβο π προσπαθεί με τις λέξεις να προκαλέσει και την αγωνία που τον διακατέχει αγωνία για να κερδίσει μια δεύτερη θητεία π θα τον εκτοξεύσει. Δεν έχει καταβάλει όμως ότι ο κύκλος μαζεύει, σε λίγο δεν θα του δίνει κανένας σημασία, θα είναι μόνο μια φωτογραφία στον τοίχο πλάι στους άλλους Δημάρχους άχρωμος , άοσμος γεμάτος κακία , τραμπουκισμό κ μίσος. Το «σημάδι» αυτό δεν θα φύγει ποτέ από πάνω σου. Λυπάμαι για την κατάντια σου.
https://share.google/jVRZ0mtYTPv5PGr0y «Ο παλιός κόσμος πεθαίνει και ο νέος αγωνίζεται να γεννηθεί, τώρα είναι η εποχή των τεράτων» - Αντόνιο Γκράμσι 1929 - φυλακές Μουσολίνι
Τα βασικά προβλήματα στο Δήμο Κ.Β. είναι τρία:
i. Ο δήμαρχος -ΚΙΜ -ο απόλυτος MAYOR -το υπέρμετρο -άρρωστο εγώ του.... , που όμως ψηφίστηκε και εκλέχτηκε τη δεύτερη Κυριακή ως η λιγότερο κακή επιλογή υπό τις τότε επικρατούσες συνθήκες .
II. Οι δημοτικοί σύμβουλοι της πλειοψηφίας-ομάδα ΚΙΜ, μουγκοί, άχρωμοι, άοσμοι, χειραγωγήσιμοι από τον
ΚΙΜ που απολαμβάνουν τη φούσκα της πρόσκαιρης εξουσίας τους ....., τα yes mayor????????
ii. η ανύπαρκτη -λίγη αντιπολίτευση-μειοψηφία, μείζονα και ελάσσονα ...που δεν επιτελεί στο ελάχιστο τον ρόλο της..... ?????????
Από αυτόν τον συνδυασμό προκύπτουν όλα τα προβλήματα στο Δήμο και ενισχύουν την άρρωστη μεγαλομανία , αυθαιρεσία και κακία -μοχθηρία του ΚΙΜ...........
Ας ελπίσουμε ότι κάποια στιγμή θα υπάρξει αφύπνιση ... και κατ' ελάχιστο να ανακοπούν τα απρόβλεπτα και ανεξέλεγκτα θέλω του ΚΙΜ , θέλω που έχουν αποτελέσματα και συνέπειες στον τόπο μας!
Σήμερα των Θεοφανίων -Φώτων! Χρόνια Πολλά και ας φωτιστεί η ψυχή ο νους και καρδιά μας !!!!!
Avanti το βασικό πρόβλημα στον Δήμο είναι η ανώνυμη κριτική σου !
Οι ανώνυμες κριτικές δεν ''ξυπνάνε'' τον δημότη...
Ο δημότης θέλει να ξέρει, ποιος είπε αυτό και εκείνο...
Η προσωπικότητα του σχολιαστή επηρεάζει τον δημότη, θετικά ή αρνητικά...
Όσο εσύ και όλοι οι ψευδώνυμοι και ανώνυμοι συνεχίζεται αυτή την τακτική, ο δήμαρχος σας έχει για... πρωϊνό ! Ένας Αργυρόπουλος δεν φτάνει !
Γράφω και εγώ ανώνυμα, αλλά εγώ δεν είμαι δημότης ΚΒ, λόγω κληρονομιάς έχω ένα διαμέρισμα και έρχομαι τακτικά στα ΚΒ και διαπιστώνω ότι η πόλη σας αργοπεθαίνει !
Γιώργος Κ...
Ειμαι σταθερα υπερ της Ανωνυμιας με τις εξης προυποθεσεις.
Πρωτα οτι μπορεις να εχεις κινητικοτητα και απεριοριστο οριο χρονου.
Δευτερον εφοδον δεν λες ανοησιες υβρεις και τα λοιπα δημιουργειται πολιτικος διαλογος.
Τριτον η υπογραφη στοχοποιειται αυτοπεριοριζεται και γραφικοποιειται απο τον καθε αντιθετο.
Περα απο αυτα ,εδω στο μπλογκ δεν τιθεται θεσμικα κατι ,αρα μονο μια διαμορφωση γνωμης γινεται σε απολυτως περιοριστικο πλαισιο .
Αναγνωριζω μονο οτι ο εχων θεση στα πολιτικα εστω και ανωνυμα ικανοποιει τον εσωτερικο του κοσμο και εκτονωνεται.
Ας συνεχισουμε ετσι ,καλα ειναι.
Αν γράφεις μόνο και μόνο για εκτόνωση... τότε καλά σας κάνει ο ΚΙΜ και σας γράφει στα... @@παρια του !
Κε Αργυρόπουλε... για εκτόνωση σχολιάζουν... και εσείς περιμένετε να επικοινωνήσουν μαζί σας !
Κ όμως φίλε σχολιαστή, πολλοί από εδώ μέσα προσπαθούν να γίνουν δήμαρχοι χρόνια τώρα αλλά ο κόσμος δεν τους υπολογίζει. Δεν γνωρίζω το κίνητρο του Αργυρόπουλου για τις κινήσεις του αλλά κάπου πάει το μυαλό μου… όπως και για τους υπόλοιπους.. αλλά δεν θα σας βγει.. ο δήμαρχος πατάει σε γερά θεμέλια όπως και η ομάδα του.. ελπίζω να πήγατε σήμερα εκκλησία, άντε και καλή φώτιση..
ΥΓ
Ο κόσμος τον ψήφισε
Και δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα γι αυτό
Υπομονή
Ο Δήμος δεν ατύχησε μονο από αρχοντες.Ατύχησε και από δημότες.Ρωτάτε γιατί καταντησαν ετσι τα Καμ.Βούρλα οταν οι δημότες αυτοικανοποιούνται γραφοντας στο Μπολγκ ;.Παιδιά υπάρχει και ο γνωστός τρόπος αυτοικανοποιησης. Από αυτά που γράφετε αυτός ο τρόπος σας ταιριάζει.
Δεν ενδιαφερει ούτε εμένα ούτε κανένα μέλος της οικογενείας μου η Δημαρχία. Αν δεν ησουν χτεσινός και κακόπιστος θα ήξερες οτι και το 2013 ειχα εναντιωθεί στην μεταφορά των λυμάτων στα Καμ.Βούρλα.Οποτε κλείσε το στοματάκι σου και μην κουράζεις το ελάχιστο μυαλό σου
Αυτο κανουμε ,υπομονη
Άκου σαν το μπασκετμπολιστα τρώω 17 για πρωινό και σε πολιτικό λόγο απέναντι μου δεν μπορεί να σταθεί. Οι ψηφοφόροι δεν είναι μαζί σου να σου δώσουν υποστήριξη σε ένα ντιμπειτ. Έχει δείξει ανικανότητα, το πολιτιστικό παρατημένο, σχέδιο πόλης τα ίδια σκατα με συκιωτη, αιγιαλο και παραλία αν του πεις θα κλασει μαλλί, τουλάχιστον ο συκιωτης το παραδέχτηκε ότι δεν μπορεί να κάνει αυτά που κάνω. Και όπως βλέπεις δεν τρέχω να υποστηρίξω ανίκανα προεδρακια με επιστολές δημόσιες.
Γιώργο Κ. Μη βιάζεστε θα έρθει σύντομα η ώρα για σοβαρή "επώνυμη" ,κατά τη δική σου προσέγγιση, και επίσημη παρουσίαση της πρότασης μας
Έτσι λειτουργούν οι δημοκρατίες.
Τότε θα κρίνεις και θα αποφασίσης, ελπίζω υπεύθυνα και επώνυμα....και αναλόγως να τοποθετηθής.
Το επίπεδο σου φαίνεται απο το λεξιλόγιο σου!!!!!
Εσύ είσαι μεγάλος γνωστης και αυτό φτάνει!
Αυτοί χωρίς γνώσεις που αποκαλείς κάνανε τόσα για το χωριό που εννιά χρόνια δεν είχαμε δει ούτε στα όνειρα μας . Είστε αχάριστοι και υποκριτές ολοι σας !!!! Ανωνυμία βρίζετε κραζετε και. Από κοντά ούτε ένας δεν έχει τα κοτσια να αντιδράσετε
Απαγορεύεται να διασκεδάζουν οι άνθρωποι γιατί γιατί ζηλεύετε;;;;;;;;;;;
Κορίτσι μου γλυκό γιατί θίγεσαι?????
Θα υπάρξει άλλος υποψήφιος συνδυασμός και δήμαρχος!!! Έτσι συμβαίνει στις δημοκρατικές !!Μη βιάζεστε... έρχεται..μετά τη ψήφιση του νέου νόμου για την αυτοδιοίκηση.
Ειδοποιηθηκε κσι η Γκιλφοιλ οτι υπαρχει στην περιοχη '"Replika"" του ΚΙΜ ΓΙΟΝΓΚ ΟΥΝ, αν θελουν να τον συλλαβουν την ωρα που θα ειναι σε συγκεκριμενο καταστημα στην παραλια.
Υπαρχει φρουρα β.κορεατες απο Καρυα !
Πασχαλη με το κουστούμι σήμερα ήσουν έτοιμος για επόμενος δήμαρχος.
Τι αέρας τι μαγκιά και γνώση εκπέμπεις ρε παίκτη;;
Προχώρα σε στηρίζουμε
Δεν ντρέπεστε να τον κοροιδεύετε; Θέλατε ο Θεός να σας κάνει σαν και αυτόν; Λυπηθήτε τον
Ο ΚΙΜ πήρε χτες όλους τους εκπροσώπους των συλλόγων τηλέφωνο για να πάνε μαζί του για καφέ μετά την εκκλησία. Πήρε όσους νομίζει ότι τον έχουν λιγοστή ανάγκη για να εμφανιστούν δίπλα του, γιατί δεν τον αντέχει κανένας άλλος!!!!! Πόσο άθλιο, να μην σε θέλει κανένας για παρέα....
Ας δούμε όμως αυτούς έναν -έναν αυτούς που τον αντέχουν:
Ο Παπανικολάου θέλει να αναρριχηθεί και νομίζει ότι είναι ο καλύτερος αντιδήμαρχος ever, ο Γκολφομήτσος λέει παντού ότι είναι κατεστραμμένος οικονομικά και υπονοεί ότι έχει ανάγκη τα χρήματα του Δήμου, η Μπήτα δεν μπορεί προφανώς να ασκήσει δικηγορία και ο Πασχάλης....έχει γαμπρό τον Χατζή.
Ο Κεφάλας είναι...κεφάλας, ο Μαντζαβίνος έχει δηλώσει δημόσια πως ο ΚΙΜ τον έχει απαξιώσει, ο Αναστασίου δεν καταλαβαίνει και πολλά... Ο Κοντοπάνος έχει θέσει βέτο στον ΚΙΜ ότι εάν δεν τον κάνει έμμισθο αντιδήμαρχο φεύγει... (Οπότε προβλέπω ο Κιμ να ανοίγει ένα πόστο σχετικό με οικονομικά για τον Κοντοπάνο και μόνο). Ο Δερνιτσιώτης παίζει σε πολλά ταμπλό. Ο Μακρυγιάννης ζορίζεται να σηκώσει κεφάλι και λέει παντού πόσο το έχει μετανιώσει που στήριξε τον ΚΙΜ. Ο Αντωνίου ο Νίκος έχει την προκοπή του μακριά από τον Άγιο, οπότε δεν έχει εικόνα για την πραγματική κατάσταση εκεί. (Μόνο η Θυμιανοπούλου ενδιαφέρεται και τρέχει και παλεύει με την στήριξη του τοπικού συμβουλίου - με εξαίρεση τον "πρόεδρο" Κουρκουλιώτη). Του Τετριμίδα του έχει κλείσει το στόμα η προεδρική αποζημίωση, αλλά ο πατέρας του όπου βρεθεί κι όπου σταθεί λέει πόσο μετάνιωσε που κατέβασε τον γιο του με τον ΚΙΜ. Ο Αντερριώτης δεν μπορεί να δεχθεί το λάθος που έχει κάνει να στηρίξει τον ΚΙΜ και έχει λουφάξει και έχει αφήσει τον ορεινό όγκο χωρίς εκπροσώπηση (αλλά στοιχηματίζω πως θα είναι ο επόμενος που θα λακίσει εάν δεν λακίσει πρώτα ο Κοντοπάνος...) (στον ορεινό όγκο έχει αρχίσει να φωνάζει ο Τσαπάρας θεσμικά γιατί ξέρει ότι αυτό τους πονάει). Ό Ντζούβελος , ο κατά ΚΙΜ άχρηστος, μέχρι χτες κυνηγούσε τον ΚΙΜ να τον δείρει και σήμερα βάζει λυτούς και δεμένους να ζητήσουν από τον ΚΙΜ να του δώσει έμμισθη θέση αντιδημάρχου.
Ο ΚΙΜ πήρε χτες όλους τους εκπροσώπους των συλλόγων τηλέφωνο για να πάνε μαζί του για καφέ μετά την εκκλησία. Πήρε όσους νομίζει ότι τον έχουν λιγοστή ανάγκη για να εμφανιστούν δίπλα του, γιατί δεν τον αντέχει κανένας άλλος!!!!! Πόσο άθλιο, να μην σε θέλει κανένας για παρέα....
Ας δούμε όμως αυτούς έναν -έναν αυτούς που τον αντέχουν:
Ο Παπανικολάου θέλει να αναρριχηθεί και νομίζει ότι είναι ο καλύτερος αντιδήμαρχος ever, ο Γκολφομήτσος λέει παντού ότι είναι κατεστραμμένος οικονομικά και υπονοεί ότι έχει ανάγκη τα χρήματα του Δήμου, η Μπήτα δεν μπορεί προφανώς να ασκήσει δικηγορία και ο Πασχάλης....έχει γαμπρό τον Χατζή.
Ο Κεφάλας είναι...κεφάλας, ο Μαντζαβίνος έχει δηλώσει δημόσια πως ο ΚΙΜ τον έχει απαξιώσει, ο Αναστασίου δεν καταλαβαίνει και πολλά... Ο Κοντοπάνος έχει θέσει βέτο στον ΚΙΜ ότι εάν δεν τον κάνει έμμισθο αντιδήμαρχο φεύγει... (Οπότε προβλέπω ο Κιμ να ανοίγει ένα πόστο σχετικό με οικονομικά για τον Κοντοπάνο και μόνο). Ο Δερνιτσιώτης παίζει σε πολλά ταμπλό. Ο Μακρυγιάννης ζορίζεται να σηκώσει κεφάλι και λέει παντού πόσο το έχει μετανιώσει που στήριξε τον ΚΙΜ. Ο Αντωνίου ο Νίκος έχει την προκοπή του μακριά από τον Άγιο, οπότε δεν έχει εικόνα για την πραγματική κατάσταση εκεί. (Μόνο η Θυμιανοπούλου ενδιαφέρεται και τρέχει και παλεύει με την στήριξη του τοπικού συμβουλίου - με εξαίρεση τον "πρόεδρο" Κουρκουλιώτη). Του Τετριμίδα του έχει κλείσει το στόμα η προεδρική αποζημίωση, αλλά ο πατέρας του όπου βρεθεί κι όπου σταθεί λέει πόσο μετάνιωσε που κατέβασε τον γιο του με τον ΚΙΜ. Ο Αντερριώτης δεν μπορεί να δεχθεί το λάθος που έχει κάνει να στηρίξει τον ΚΙΜ και έχει λουφάξει και έχει αφήσει τον ορεινό όγκο χωρίς εκπροσώπηση (αλλά στοιχηματίζω πως θα είναι ο επόμενος που θα λακίσει εάν δεν λακίσει πρώτα ο Κοντοπάνος...) (στον ορεινό όγκο έχει αρχίσει να φωνάζει ο Τσαπάρας θεσμικά γιατί ξέρει ότι αυτό τους πονάει). Ό Ντζούβελος , ο κατά ΚΙΜ άχρηστος, μέχρι χτες κυνηγούσε τον ΚΙΜ να τον δείρει και σήμερα βάζει λυτούς και δεμένους να ζητήσουν από τον ΚΙΜ να του δώσει έμμισθη θέση αντιδημάρχου.
Λες πράγματα που δεν ισχύουν, διαστρεβλώνεις καταστάσεις και πιάνεις στο στόμα σου ανθρώπους. Που έχουν πίσω τους οικογένειες που δεν σου έχουν φταίξει σε τίποτα. Αυτό δεν είναι κριτική. είναι συκοφαντία.! Απλά και μονο ντροπή σου
Κανένας δεν το παίζει σπουδαίος αντιδήμαρχος, κανένας δεν είναι άχρηστος, κανένας δεν είναι ανίκανος να ασκήσει τα καθήκοντά του και κανένας δεν είναι οικονομικά κατεστραμμένος.
Μπορεί να μην τους υποστηρίζεις, μπορεί να τους θεωρείς όλα αυτά δικαίωμά σου. Όμως η ανωνυμία εδώ μέσα έχει ξεπεράσει κάθε όριο προσβολής. Φέτος είναι αυτοί προπερσυ του Συκιώτη.τι θα γίνει θα ξεσπαμε και θα εκτονωνομαστε με κακιες;;; Ο τόπος δεν θα πάει ποτέ μπροστά με αυτά τα μυαλά . Καλύτερα να δούμε τα λάθη ολων που έχουν περάσει από αυτήν την θέση και να μας γίνει μάθημα με πραξεις άμα ειμαστε κάποιοι καλύτεροι να κάνουμε το καλό επιτέλους. Έλεος πια με την μνησικακία και το μισος σε αυτό το βλογκ.!
Έλεος Κυρμανίδη.Δεν χρειάζεται να μας υπενθυμίζεις το λάθος μας να σε βγάλουμε δήμαρχο.Γιατι εμείς σε βγάλαμε...μόνο σου ούτε το δικό σου δεν θα έβρισκες.γελοιε
Τις οικογένειες τους θα πρέπει οι ίδιοι να τις λογαριάζουν πρώτα και να ξέρουν ότι τα ολισθήματά τους έχουν αντίκτυπο
Το απόλυτο ξεφτιλικι σήμερα στον Άγιο Κωνσταντίνο.Ουτε τον ιερό χώρο του ναού δεν σέβεται ο Κιμ .έστειλε τον έναν από τους φωτογράφους -κολαουζους -σφουγγοκωλαριους να βγάλει φωτογραφίες μέσα από την Αγία Πύλη.Σοκ για τους ιερωμένους αλλά και για τους εκκλησιαζοντες
5:04 φοβερή ανάλυση
Ωραίο τσίρκο
Οι μαϊμούδες βγαίνουν μετά τις αρκούδες ή πριν;
🤣
Ιερόσυλο κατακάθι, να έρχεσαι συχνά στον Αγιο, όπως σήμερα.
Να σε έχουμε για μόνιμο κλόουν.
Είσαι πλασμένος για γελωτοποιός.
Απλά όταν σε φτύνουν να συνειδητοποιεις ότι δεν είναι βροχή.
Τα σούργελα που σε συνοδεύουν, πάντως, διαρκώς μειώνονται δίπλα σου.
Με 3-4, σουλατσάρεις τώρα.
Σε λίγο καιρό θα φωνάζεις τα αδέσποτα για παρέα.
Δημοσίευση σχολίου